Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment :
WD Green SN350 – Disque SSD interne NVMe M.2 ...
Voir le deal
99.99 €

Rien n'égale la soupe au giraumon de ma mère. Politiquement vôtre.

4 participants

Aller en bas

Rien n'égale la soupe au giraumon de ma mère. Politiquement vôtre. Empty Rien n'égale la soupe au giraumon de ma mère. Politiquement vôtre.

Message  ainsi ne soit-il Ven 31 Déc 2010 - 22:16

E se rezon pou ki m'pa janm manje soup jomou ankor lan vi'm.

Kouman w ta vle pou m'enterese a bouyi vide lè jiska prezan arom soup madanm sila ret enskri lan sèvo'm, lan odora'm. Pou gou a menm, se pa pale. Nou va eskize'm, te gen yon lè m'te menm pense ke tout lót kuizinyè pat bon. Men lan kontak ak Ayisyen lan Kanada, se deux kuizinyè mwen te kwaze ki te enpresyone'm.

Premye a se te manman yon kamarad, wi, mwen bije rekonèt talan madanm sila. Yon mwen-menm ki manje rarman kay moun. Men lè m'te temwen kouman madanm sila te pran san'l, te metikuleuz, jan kuizin li te prop, mwen pat ezite e mwen pat etone jan du ri a ak kabrit la te bon.

Dezyèm la, se te yon bouzen (affectueusement). Se pat yon peripatetisyèn ni yon eskort non men manmzèl renmen manje kann anpil dapre sa kolèg la te konn di. Dayè manmzèl ki se yon univèsitè pa janm kache ke reseptakl tabernakl li pa yon kado la nati te ba'l pou l'chita ap kontanple.

Se te lan yon fèt kominotè ke fan'm sila te prepare yon tabl' ekstraódinè kote ki te montre richès ak variyete kuizin Ayisyèn ki pre anpil ak kuizin plizyè kwen peyi Lafrans itou. Rayi chyen di dan'l blanch. Petèt se 3 fwa lan 3 plas diferan mwen janm achte manje lan restoran Ayisyen lan Kanada. E sa pa janm enterese'm pou m'retounen. Lè m'ap gade, yon seri de moun k'ap pale de kuizin Ayisyèn, m'ap mande'm kouman fè fanm sa a pa posede yon restoran bien coté kote jenerasyon montant la ta al aprand e ki ta fè yo pran kuizin nou oserye bor isit.

(Nou tèlman endisipline ke nou pa ka fè tankou lót ras yo ki konn kouman pou al lan póch zót. Vantr nou wè a, wi vantr, se sa ki menen anpil moun. Sa pat etone'm ke yon sètèn Fabienne Colas, yon just come lan Montreal, t'ap asezonen vyand kabrit ak zoranj su lan televizyon. Ayayay! Ba yo gouyad, ti chérie! (LOL) Mwen pa yon fanatik, se vre, men istwa manmzèl ak fanmi'l enteresan.)

Deux kuizinyè m't'ap pale yo, mwen mete yo lan yon kategori à part. Yo pa pi wo, yo pa pi ba ke manman'm lan domèn kulinè men chwa'm deja fèt. La charité bien ordonnée commençant toujours par soi-même, je vous annonce que la lauréate est Madame ma mère.

Mon défunt père en témoignerait avec les meilleurs et irréfutables arguments. Yon bon madanm wi, manzèl te posede dis dwèt li. Mwen sèten ke se tout kuizin manmzèl ki te bon nèt paske le père a'm pat janm yon ferayè ki te janm bezwen al manje lan plizyè kay. Ha! ha! ha!

Hélas! de nos jours, même la cuisine nous est présentée ''photoshopée'' comme ces hymens reconstitués. Au secours, koze a komanse vire. Ha! ha! ha! ba'l ti dlo...

Oh! que je suis bon et méchant à la fois. On dirait Dieu. Je ne suis point responsable des êtres tourmentés qui hallucinent et qui aiment courir après les ombres. Qu'on ne blâme pas La Tourmente chaque fois où leurs faces grimaçantes s'aplatissent sur un mur au détour du carrefour des règlements de compte.

Imprévisible, énigmatique, impitoyable, ce cher Martine la tourmente. Some people hate to like me. And I love to dislike them.


Dernière édition par martine la tourmente le Sam 1 Jan 2011 - 9:32, édité 1 fois
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Rien n'égale la soupe au giraumon de ma mère. Politiquement vôtre. Empty Re: Rien n'égale la soupe au giraumon de ma mère. Politiquement vôtre.

Message  Le gros roseau Sam 1 Jan 2011 - 9:00

Ou avwe ke w se yon seksist.ki jan fè ou pa janm bay gason ki friyan ki ap mete manchet yo nan tout raje non bouzen epi fanm saa ke w di ki se yon bon kwisinyè ki ap satisfè yon desi ke leternel mete nan kò l ou di li se yon bouzen?ou pa genyen sè ni kousinnn ki se yon la foukchod?sè w yo frijid?.kote jistis enpatyal la ye la menm?mwen sonje yon fwa brigite bardot ke sosyete seksist la tap reproche pou kantite fwa li marye te di poukisa yo pa fè maril yo menm repwoch la tou paske yo tout marye plysyè fwa tou e pou li li pito wè yon bagay kase ke li kontanple yon bagay ki pouri.

martine eske w se yon monogamist?konbyen fanm ou jete deja?eske w dakò pou yo rele w yon player?poukisa lè se fanm ki ap satisfè desi seksyel yo nou rele yo bouzen epi lè se nou ki ap propaje sida tout kote nou pa kondane zak nou fè?Nou fout yo kaka san savon epi apre sa nap kritike yo.Ou malonet e mechan an menm tan.MWEN SI WAP KONDANE FANM KE tI JUDE METE PITIT NAN VANT YO MEN OU PAP KONDANE LI KOM YON DELENKAN.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Rien n'égale la soupe au giraumon de ma mère. Politiquement vôtre. Empty Re: Rien n'égale la soupe au giraumon de ma mère. Politiquement vôtre.

Message  Joel Sam 1 Jan 2011 - 9:18

M..

Kote m rete an ,mwen gen 2 sè m ki rete lan yon reyon de 3 km.Yo se granmoun se vre ,paske yo genyen plis ke 70 zan;men zafè soup joumou an ,nan pwen di petèt.

BÒN ANE!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Rien n'égale la soupe au giraumon de ma mère. Politiquement vôtre. Empty Re: Rien n'égale la soupe au giraumon de ma mère. Politiquement vôtre.

Message  ainsi ne soit-il Sam 1 Jan 2011 - 10:21

Mwen salye'n, GR ak J... ke nou te pran tan pou li e ke nou bay yon ti feedback.

GR, w renmen akize'm konsa. Mwen pa gen an-yen kontr fanm ki cho, mwen pa gen anyen kontr fanm an general menm si m'pa kwè lan koze feminis ki swaf vanjans kontr gason e pi yo ap la pryè Dieu le Père. Fo ke w pran bagay yo avèk humour. Menm si sa mwen ekri la a, tout se verite, sa pran ti kal imajinasyon lan yon moman konsa pou m'al touche lespri nou. Mwen gen dwa macho, men sa pa di ke mwen seksis. Mwen pa nèg ki lan jije fanm menm si pafwa m'ap egiyonen yo. Si w vit, w ka remake ke fanm yo renmen'm anpil. (lol)
M'ap profite swete w plis bale (ane) ankor, Wozo.

J..., kom toujou, sagasite'w se anpil, w sezi lesansyèl lè moun ap pale, w se yon distillateur (lol), w li e pi w souri. M'pap swete'w jis bon ane non, m'ap toujou swete'w lonjevite, pou lespri'w toujou ret klè pou ka pataje konesans, dekouvert, pozitivite, optimism w ak tout moun. An menm tan, m'ap leve chapo devan ces dames, vos soeurs.

Bonne santé à vous!


Dernière édition par martine la tourmente le Sam 1 Jan 2011 - 11:11, édité 1 fois
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Rien n'égale la soupe au giraumon de ma mère. Politiquement vôtre. Empty Re: Rien n'égale la soupe au giraumon de ma mère. Politiquement vôtre.

Message  Le gros roseau Sam 1 Jan 2011 - 11:05

La misogynie est-elle une maladie incurable chez certains hommes ?C'est une question générale.Il sont infidèles, deloyaux,pervers mais ils critiquent toujours les femmes.Vous parlez de mes soeurs;ah oui elles sont normales ;elles eprouvent comme tous les animaux en bonne santé des desirs sexuels. je ne sais pas si les votres sont de la meme espèce.ah ah ah.J'avais oublié cette maladie qui vous deprime tant.(lol)etes-vous un transgender ?il ne faut pas vous facher. Bonne année.

Joel .vous etes un homme chanceux vos soeurs sont des corbons- bleu;ces femmes sont en voie d'extinction dans la faune haitienne de la diaspora.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Rien n'égale la soupe au giraumon de ma mère. Politiquement vôtre. Empty Re: Rien n'égale la soupe au giraumon de ma mère. Politiquement vôtre.

Message  ainsi ne soit-il Sam 1 Jan 2011 - 16:43

Wozo, mwen p'ap okipe'w. W jis ap fete paske w wè yon nouvèl ane. E normalman, se toujou fot Martine la tourmente. (lol) Nèspa? Tout sa m'fè ap toujou deplè'w paske w gen loa (lol), w'ap toujou bougon.

Kote w pwale ak koze transgender lan jis yon ti paj mwen konsakre a pèn a kuizin manman'm elatrèy. Ki sa mwen di la ki blesan pou fanm? Mwen pa gason ipokrit e se sa ki fè menm fanm k'ap di mwen fou yo se paske yo renmen'm.

Mwen pa fache. W jis ap bwè lajan w. (lol)
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Rien n'égale la soupe au giraumon de ma mère. Politiquement vôtre. Empty Re: Rien n'égale la soupe au giraumon de ma mère. Politiquement vôtre.

Message  Mon Ayiti Sam 1 Jan 2011 - 17:06

Eske madam ki vle vinn prezidan an konn kuit manje.

Mon Ayiti
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 272
Localisation : Chibougamo
Opinion politique : pèlin tet
Loisirs : Boxe
Date d'inscription : 21/08/2006

Revenir en haut Aller en bas

Rien n'égale la soupe au giraumon de ma mère. Politiquement vôtre. Empty Re: Rien n'égale la soupe au giraumon de ma mère. Politiquement vôtre.

Message  ainsi ne soit-il Sam 1 Jan 2011 - 19:28

W abitye pran anpil kalót, nèspa?
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Rien n'égale la soupe au giraumon de ma mère. Politiquement vôtre. Empty Re: Rien n'égale la soupe au giraumon de ma mère. Politiquement vôtre.

Message  Le gros roseau Sam 1 Jan 2011 - 20:08

Martine

Fok ou genyen kouraj lè w ekri yon bagay pou pran responsabilite sa w ekri ya.Eske w te beswen di fanm lan se yon bouzin pou te dekri kouman li konn fè manje.eske w konnen genyen bouzin gason tou ki ap simaye sida nan tout kwen isit o Zeta Zuni e dan le mond yo rele yo low down.Premye fwa yon pitit fi m palem m de ravaj ke gason bouzin sa yo ap fè nan kominote nwa o Zteta Zuni mwen pat konprann term lan trè byen.se yon paket jenn gason ki homo epi ki marye ak fanm pou yo kache omoseksyalite ,yap souse tout kalite kann pou yon jwen debouche nan show business ;foure manchet yo nan tout trou epi yo pral fè seks ak madanm yo.pouki sa ou pa rele yo bouzen tou?

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Rien n'égale la soupe au giraumon de ma mère. Politiquement vôtre. Empty Re: Rien n'égale la soupe au giraumon de ma mère. Politiquement vôtre.

Message  ainsi ne soit-il Sam 1 Jan 2011 - 22:00

Mwen pran responsabilite pou tout sa m'ekri.

Mo a ka for se vre men se pat janm lan entansyon'm pou degrade pèsonn. Mwen pa di manmzel te gaye, mwen jis di ke li te renmen jwi zafè'l. Mon chè, lan pwen bagay ki plis degoute'm e rand mwen plis tris ke lè nèg ap bat fanm.

W vin ak yon kestyon la a ki trè serye. Mwen ja pran gran desepsyon, se sa ki fè menm sou ForumAyiti, dè fwa m'ap souke tèt a'm. Lè m'voye yon endividu al chye pafwa se paske mwen konprand ki bwa y'ap chofe.

Se sa ki fè ke mwen fè atansyon ak bluffer. Lan milye atistik, politik, administratif, elatrèy, gen anpil koze. Mwen pa di ke tout moun pase pa la, men nou ka konprand kouman yon seri de nèg ap fonksyone. Sa ki ensultan sè ke yo gen tandans pense ke tout Ayisyen lan menm koze yo.

Sa pitit fi w di w la, se verite li ye. Se pa sèlman Ozetazini, an Ayiti koze yo pa toujou diferan. Lan Kanada itou, se menm koze yo. Gen de bagay m'pa bezwen pale.

Fanm te mèt lan bouzen se yo ki pote la vi. Si m'pale konsa se pa diskriminasyon. Dayè, bouzen se youn lan pi bèl mo kreyol pou mwen. Sèl bagay, mwen pa vle wè fanm ki pran póz avoka k'ap defand droit prostitue. Tout se manti, se ipokrizi. Prostitusyon bezwen eradikasyon. Gade, w gen rezon, menm si gason lan tout koze yo, se toujou fanm ke y'ap akuse.

Sèl sa mwen regrèt, sè ke anpil fanm Ayisyèn pèdi ógèy yo. La démocratie elle-même est une pute, cela suppose toutes les tolérances. Fuck the Greeks!

M'ale.
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Rien n'égale la soupe au giraumon de ma mère. Politiquement vôtre. Empty Re: Rien n'égale la soupe au giraumon de ma mère. Politiquement vôtre.

Message  Invité Sam 1 Jan 2011 - 22:33

Le gros roseau a écrit:Martine

Fok ou genyen kouraj lè w ekri yon bagay pou pran responsabilite sa w ekri ya.Eske w te beswen di fanm lan se yon bouzin pou te dekri kouman li konn fè manje.eske w konnen genyen bouzin gason tou ki ap simaye sida nan tout kwen isit o Zeta Zuni e dan le mond yo rele yo low down.Premye fwa yon pitit fi m palem m de ravaj ke gason bouzin sa yo ap fè nan kominote nwa o Zteta Zuni mwen pat konprann term lan trè byen.se yon paket jenn gason ki homo epi ki marye ak fanm pou yo kache omoseksyalite ,yap souse tout kalite kann pou yon jwen debouche nan show business ;foure manchet yo nan tout trou epi yo pral fè seks ak madanm yo.pouki sa ou pa rele yo bouzen tou?

mpanse se selman kanada sa te fèt

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Rien n'égale la soupe au giraumon de ma mère. Politiquement vôtre. Empty Re: Rien n'égale la soupe au giraumon de ma mère. Politiquement vôtre.

Message  Le gros roseau Sam 1 Jan 2011 - 22:39

Ou pa beswen kouri se lojik nap fè pwostitutyon se pi ansyen metye poukisa menm jesu Christ wouy mwen rantre nan nich gep la ,te padone marie madeleine.?Pou pwostitutyon fini fok fanm genyen menm oportunite ak gason an ayiti ,e menm lè sa tou wap jwen ni pwostitutye mal ni pwostituye femel.wapjwen pedophile nan tout kote,Ki donk se edikatyon pwostituye ki pou fet ba yo yon metye tankou yon ti pwostituye tap di nan yon video se pou gouvenman bal moyen poul ba pitit li manje anvan ke yo voye arete li.se pou gouvenman fè sendenden ki mete pitit nan vant fanm yo okipe pitit yo.Lè yon fanm genyen yon kaka san savon nan menl epi li pa genyen menm yon food stamp ni yon travay poul ba pitit li ya manje e byen se pa fasil poul refize avans yon ti boss ki genyen yon ti moyen non. se konsa yo pran yon dexyem epi yon twasyem si se pa 6 yo pran nan menm move kondityon jis yo pa vo anyen ankö si sida pa deja touye yo nan mete malandren sou vant yo.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Rien n'égale la soupe au giraumon de ma mère. Politiquement vôtre. Empty Re: Rien n'égale la soupe au giraumon de ma mère. Politiquement vôtre.

Message  ainsi ne soit-il Sam 1 Jan 2011 - 23:32

Dè fwa mwen bouke ak yon seri de plenyen. Tout feminis avoka yo ki tou limen poukisa yo chita ap defand droit prostituées ki se yon bluff olye ke yo al travay pou eradike prostitusyon. Tout se lajan yo y'ap defand. Ban'm van'm. Dan la vi, lan syèkl n'ap viv la, depi w ofri tèt a w kom viktim sa fè zafè profitè. Gason an jeneral pa bezwen konen ke yo gen manman, gran sè, ti sè, se pulsion yo k'ap gide yo sitou lè yo ap subi enfluyans. E fanm ki renmen lajan, ki renmen byen materyèl pèdi moral yo vit lan sistèm venalite n'ap viv la.

Mesye tande, ete ki sot pase a, m'fin travè la ri, gen yon jèn fanm provokant ki di'm si m'vle yon b... Sa se jan de sityasyon mwen pat janm supoze ki ta rive'm. Poutan, si manmzèl te mande'm la charite, mwen pa t'ap ezite ede'l san okenn fucking gratifikasyon. Sèlman, mwen pat santi trop agresyon paske lan gwo buro se menm bagay la k'ap pase. Tout kote lan pratik sa yo, lan move konplisite.

Mais ils se trompent: le plaisir n'est pas synonyme du bonheur. Au contraire, cela contribue à beaucoup de misère.

Se pou sa mwen te aplodi Chavez lè l'te di ke fanm gen dwa pran plezi yo men ke yo pa supoze ap vand kor yo pou yo manje. Sa se gwo moral.
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Rien n'égale la soupe au giraumon de ma mère. Politiquement vôtre. Empty Re: Rien n'égale la soupe au giraumon de ma mère. Politiquement vôtre.

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut


 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum