Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -23%
EVGA SuperNOVA 650 G6 – Alimentation PC 100% ...
Voir le deal
77.91 €

HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS

+3
dilibon
Marc H
kakakok
7 participants

Aller en bas

HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS Empty HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS

Message  kakakok Dim 20 Fév 2011 - 17:20

Je vois et je remarque malheureusement une montee inquietnte de Michel Martelly ...Aujourd'hui c'est plus qu une realite Preval va rester jusqu au 14 mai ou au delas.....Le second tour aura lieu , inite sera majoritaire dans les deux chambres , Michel ou Mirlande sera le prochain president de la republique , Aristide doit retourner un jour . apres Preval Haiti ne doit pas et ne peut pas continuer dans l'informel et dans la derive ..

Je crois qu'il faut monter un complot contre le populiste , contre Michel Marlelly .Je crois s'il reste encore un peu d'amour , d'humanisme , de nationalisme a Jean B Aristide et au groupe des 12 Une decision politique , responsable et calculee doit etre prise ....Celle de supporter ouvertement Mirlande Manigat ....Nous devons un jour faire pati de la solution au moins pour une fois ...Aristide doit nous a nous debarrasser de Rene Preval et le groupe des 12 apporter un support moral et politique ..Pour le meillieur ou pour le pire l'elite politique , intellectuelle et economique DWE KANPE A KOTE MIRLAND MANIGAT !

Circonstances obligent les manifestations des rues n 'arrivent a faire tomber rene preval ce petit dictateur capricieux et coquin ..
Nous devons pour un fois changer notre facon de faire la politique..Il nous faut un peu de lucidite pour accepter la conquette de petites batailles pour qu un jour nous puissions gagner la guerre ..

Membre de ce petit salon " dans le complot actuel KI KOTE NOUS KANPE ???????POUR LA DERIVE OU CONTRE LA DERIVE ??????? MARC ET JOEL JUDE PA LA ANKO ........ROZO AK DEZA CONTRE LES ELECTIONS N'EST UNE SOLUTION REALISTE POUR LE MOMENT ......DUVALIERISTE N'EST PAS UN OPTION POUR LE MOMENT.......
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS Empty Re: HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS

Message  Marc H Lun 21 Fév 2011 - 0:19

Je pense que Manigat devra aller chercher Aristide en Afrique du Sud si elle veut devenir le prochain chef d'état haitien.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS Empty Re: HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS

Message  kakakok Lun 21 Fév 2011 - 10:27

Marc a écrit:Je pense que Manigat devra aller chercher Aristide en Afrique du Sud si elle veut devenir le prochain chef d'état haitien.

C est bien malheureux notre animateur a prefere de poser des conditions pour ne pas participer au complot pour la derive ...Encore une fois le destine de cette petite nation passe par le destine de Jean B Aristide ...Son co complic rene Preval a deja envele les plaintes contre lui ,il a deja son paseport en main maintenant il faut qu on aille le chercher ........Je crois que notre ami animateur pwal rezigne li mache dans le sens du complot pour la derive ..LE COMPLOT SUDISTE ! LE COMPLOT MASOCHISTE...CELA FAIT LONGTEMPS DEPI NAP DESANN PANTALON ..CETTE FOIS CI JE N AI AUCUN AUCN AUCN PROBLEME DE VOIR UNE PANTALETTE A LA PLACE D'UN PANTALON .....
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS Empty Re: HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS

Message  dilibon Lun 21 Fév 2011 - 11:37

kakakok a écrit:
Marc a écrit:Je pense que Manigat devra aller chercher Aristide en Afrique du Sud si elle veut devenir le prochain chef d'état haitien.

C est bien malheureux notre animateur a prefere de poser des conditions pour ne pas participer au complot pour la derive ...Encore une fois le destine de cette petite nation passe par le destine de Jean B Aristide ...Son co complic rene Preval a deja envele les plaintes contre lui ,il a deja son paseport en main maintenant il faut qu on aille le chercher ........Je crois que notre ami animateur pwal rezigne li mache dans le sens du complot pour la derive ..LE COMPLOT SUDISTE ! LE COMPLOT MASOCHISTE...CELA FAIT LONGTEMPS DEPI NAP DESANN PANTALON ..CETTE FOIS CI JE N AI AUCUN AUCN AUCN PROBLEME DE VOIR UNE PANTALETTE A LA PLACE D'UN PANTALON .....


Youn sous rapwoche Preval fe konnen ke li deklare ye swa pendan li tap bwe ak kek zanmi "tan pou MM ta monte prezidan, eleksyon an ap gate, paske Ayiti ap ka pwan sa'a menm"

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS Empty Re: HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS

Message  Marc H Lun 21 Fév 2011 - 11:41

Youn sous rapwoche Preval fe konnen ke li deklare ye swa pendan li tap bwe ak kek zanmi "tan pou MM ta monte prezidan, eleksyon an ap gate, paske Ayiti ap ka pwan sa'a menm"

Et pourtant si le président avait respecté les regles du jeu, Miky ne serait pas rendu là ou il se trouve. Que Préval se la ferme une fois de plus . Il est coupable . Qu'il s'assume .
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS Empty Re: HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS

Message  Joel Lun 21 Fév 2011 - 18:38

Marc a écrit:Je pense que Manigat devra aller chercher Aristide en Afrique du Sud si elle veut devenir le prochain chef d'état haitien.
[b]

MANIGA ap pèdi eleksyon an ,paske li pakab kominike.Si w tande yon konferans de PRÈS MANIGA ou byen MATELI ,se lannwit ak la jounen.
Ou pa bezwen dechifre sa MATELI vle di;si madan MANIGA pa kòmanse frape MATELI sou pase l ;bagay sa a pa p menm yon kontès.Pwoblèm lan ,madan MANIGA gen zanno ka òfèv tou.

Se teyori ki genyen lan politik ameriken an ;lan 2 kandida sa yo kilès ou pi alèz manje yon griyo ak taso e bwè yon byè PRESTIJ ak li; se talan sa a madan MANIGA sanble li pa genyen.

Si manmzèl pa relaks e chache bon KREYOLIS pou ekri diskou pou li;se ap bounda nini ,lè l ap di li konnen ,li prepare elt..

Se pou l rele K-PLIM ,mete bò kote l ,pou ekri diskou pou li.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS Empty Re: HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS

Message  kakakok Lun 21 Fév 2011 - 18:52

Joel a écrit:
Marc a écrit:Je pense que Manigat devra aller chercher Aristide en Afrique du Sud si elle veut devenir le prochain chef d'état haitien.


MANIGA ap pèdi eleksyon an ,paske li pakab kominike.Si w tande yon konferans de PRÈS MANIGA ou byen MATELI ,se lannwit ak la jounen.
Ou pa bezwen dechifre sa MATELI vle di;si madan MANIGA pa kòmanse frape MATELI sou pase l ;bagay sa a pa p menm yon kontès.Pwoblèm lan ,madan MANIGA gen zanno ka òfèv tou.

Se teyori ki genyen lan politik ameriken an ;lan 2 kandida sa yo kilès ou pi alèz manje yon griyo ak taso e bwè yon byè PRESTIJ ak li; se talan sa a madan MANIGA sanble li pa genyen.

Si manmzèl pa relaks e chache bon KREYOLIS pou ekri diskou pou li;se ap bounda nini ,lè l ap di li konnen ,li prepare elt..

Se pou l rele K-PLIM ,mete bò kote l ,pou ekri diskou pou li.

P[b]ou yon fwa Joel gen le pase entere peyi avan entere entere Aristide ak Preval.....Sa a se yon zak ke kkkok ankouraje ...Anatandan mwen rete ap tann reaksyon Ponce Pilate ..Paske bagay la serye
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS Empty Re: HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS

Message  Doub-Sossis Mar 22 Fév 2011 - 19:34

Joel a écrit:
Marc a écrit:Je pense que Manigat devra aller chercher Aristide en Afrique du Sud si elle veut devenir le prochain chef d'état haitien.


MANIGA ap pèdi eleksyon an ,paske li pakab kominike.Si w tande yon konferans de PRÈS MANIGA ou byen MATELI ,se lannwit ak la jounen.
Ou pa bezwen dechifre sa MATELI vle di;si madan MANIGA pa kòmanse frape MATELI sou pase l ;bagay sa a pa p menm yon kontès.Pwoblèm lan ,madan MANIGA gen zanno ka òfèv tou.

Se teyori ki genyen lan politik ameriken an ;lan 2 kandida sa yo kilès ou pi alèz manje yon griyo ak taso e bwè yon byè PRESTIJ ak li; se talan sa a madan MANIGA sanble li pa genyen.

Si manmzèl pa relaks e chache bon KREYOLIS pou ekri diskou pou li;se ap bounda nini ,lè l ap di li konnen ,li prepare elt..

Se pou l rele K-PLIM ,mete bò kote l ,pou ekri diskou pou li.

[b]POU KOMINIKE MISSIE PA MANKE KOMINIKE KK 200%

ESKE SE KK MACHAN DLO KOLERA PEP LA RENMEN VRE, ESKE SE FATRA AK DLO SAL LI IDENTIFIE?

TWOUV JOWEL MEN TE KONPRAN TET LI RANJE TONBE NA RATIÈ TOU


MEN ANOU KOUTE KANDIDA SWEET MICKY AN KANPAY NAN FORT LIBERTE:

``Si je ne suis pas élu le 20 Mars je reprendrai mon micro et comme j’ai l’habitude de le faire "[size=24] Map rantre nan Manman tout moun ki pa vote pou mwen"

http://touthaiti.com/en/haiti-politique-economique-sociale/71-politique/228-parole-celebre-de-michel-martelly-lors-de-sa-tournee-a-fort-liberte.html
Doub-Sossis
Doub-Sossis
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2429
Localisation : Montreal
Loisirs : cockfighting
Date d'inscription : 24/12/2007

Revenir en haut Aller en bas

HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS Empty Re: HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS

Message  kakakok Mer 23 Fév 2011 - 7:37

La lutte , le combat , le complot pour et contre la derive continuent ! Ki kote ou kanpe ???Du cote de la derive ou de l'autre cote de la barricade ???Du cote de l'immoral , de l'incompetence ???? de la mediocrite???????


Dernière édition par kakakok le Lun 28 Fév 2011 - 9:59, édité 1 fois
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS Empty Re: HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS

Message  Marc H Mer 23 Fév 2011 - 11:56

kakakok a écrit:
Membre de ce petit salon " dans le complot actuel KI KOTE NOUS KANPE ???????POUR LA DERIVE OU CONTRE LA DERIVE ??????? MARC ET JOEL JUDE PA LA ANKO ........ROZO AK DEZA CONTRE LES ELECTIONS N'EST UNE SOLUTION REALISTE POUR LE MOMENT ......DUVALIERISTE N'EST PAS UN OPTION POUR LE MOMENT.......

Kakakok

Faut-il choisir entre Manigat et Martelly ? Je choisis l'opposition constructive. En passant, je n'étais pas un judeiste mais un supporteur du Candidat malheureux Jean Henry Céant pour votre information.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS Empty Re: HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS

Message  kakakok Jeu 24 Fév 2011 - 7:47

Marc a écrit:
kakakok a écrit:
Membre de ce petit salon " dans le complot actuel KI KOTE NOUS KANPE ???????POUR LA DERIVE OU CONTRE LA DERIVE ??????? MARC ET JOEL JUDE PA LA ANKO ........ROZO AK DEZA CONTRE LES ELECTIONS N'EST UNE SOLUTION REALISTE POUR LE MOMENT ......DUVALIERISTE N'EST PAS UN OPTION POUR LE MOMENT.......

Kakakok

Faut-il choisir entre Manigat et Martelly ? Je choisis l'opposition constructive. En passant, je n'étais pas un judeiste mais un supporteur du Candidat malheureux Jean Henry Céant pour votre information.

Arretez arretez l'hypocrisie ! HAITI C'EST VOTRE PAYS ! PRENEZ POSITION !
HAITI AVANT ARISTIDE ! HAITI AVANT LAVALAS !HAITI AVANT INITE ! LA MORALITE , LA COMPETENECE , LE SERIEUX AVANT TOUT !
Bénêche Martial a invité tous les autres secteurs de la société à aller voter le 20 mars la candidate Mirlande Manigat. « C'est la seule façon de dire
à bas à l'immoralité et vive à la compétence, la crédibilité et le sérieux », a-t-il dit, arguant que Haïti se trouve à un carrefour difficile et qu'il faut la confier à une personne capable de redresser la barque du pays pour l'emmener à bon port.

Selon le porte-parole du RENEH, cette association estudiantine regroupe des étudiants des facultés de Droit et des Sciences économiques, de l'Agronomie, des facultés de Jacmel, des Gonaïves et des étudiants de pays étrangers comme Cuba et Venezuela. Cependant, il faut souligner qu'aucun représentant autre que ceux de la Faculté de médecine n'a participé à cette conférence de presse pour l'endossement de la candidature de Mirlande Manigat.

Par ailleurs, pour ceux qui pensent que cette décision du RENEH est intéressée, le futur médecin a répondu ceci : « La vie en elle-même n'est pas sans intérêt. Notre intérêt comme jeunes universitaires c'est l'avancement du pays, une rupture avec la misère... »

kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS Empty Re: HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS

Message  Joel Jeu 24 Fév 2011 - 9:13

Doub-Sossis a écrit:
Joel a écrit:
Marc a écrit:Je pense que Manigat devra aller chercher Aristide en Afrique du Sud si elle veut devenir le prochain chef d'état haitien.


MANIGA ap pèdi eleksyon an ,paske li pakab kominike.Si w tande yon konferans de PRÈS MANIGA ou byen MATELI ,se lannwit ak la jounen.
Ou pa bezwen dechifre sa MATELI vle di;si madan MANIGA pa kòmanse frape MATELI sou pase l ;bagay sa a pa p menm yon kontès.Pwoblèm lan ,madan MANIGA gen zanno ka òfèv tou.

Se teyori ki genyen lan politik ameriken an ;lan 2 kandida sa yo kilès ou pi alèz manje yon griyo ak taso e bwè yon byè PRESTIJ ak li; se talan sa a madan MANIGA sanble li pa genyen.

Si manmzèl pa relaks e chache bon KREYOLIS pou ekri diskou pou li;se ap bounda nini ,lè l ap di li konnen ,li prepare elt..

Se pou l rele K-PLIM ,mete bò kote l ,pou ekri diskou pou li.

[b]POU KOMINIKE MISSIE PA MANKE KOMINIKE KK 200%

ESKE SE KK MACHAN DLO KOLERA PEP LA RENMEN VRE, ESKE SE FATRA AK DLO SAL LI IDENTIFIE?

TWOUV JOWEL MEN TE KONPRAN TET LI RANJE TONBE NA RATIÈ TOU


MEN ANOU KOUTE KANDIDA SWEET MICKY AN KANPAY NAN FORT LIBERTE:

``Si je ne suis pas élu le 20 Mars je reprendrai mon micro et comme j’ai l’habitude de le faire "[size=24] Map rantre nan Manman tout moun ki pa vote pou mwen"

http://touthaiti.com/en/haiti-politique-economique-sociale/71-politique/228-parole-celebre-de-michel-martelly-lors-de-sa-tournee-a-fort-liberte.html

DOUB
Mwen pa t vle lan fè echanj ak ou ;paske nou tankou chwal ak zèyè.Lè nou gen yon opinyon ;se gade tou drèt ;nou pa wè ni a goch ,ni a dwat.
W ap pale tankou w ka enfliyanse eleksyon sou ENTÈNÈT.Sa ap fèt vre wi ,men se apre plis ayisyen gen aksè a ENTÈNÈT.
Sa w panse ou byen sa m panse de MANIGA ou byen MATELI ;se nad lan marinad.
Se mete w lan plas moun ki lan katye popilè yo ;ou byen peyizan.Yo tankou votè lan peyi lan AMERIK lan.
Madan MANIGA te mèt konnen ,jis ke menm lè l ap pete se konesans ou santi ;tout se rans.Moun yo ;y ap vote pou moun ke yo alèz ak li an.Se konsa sa fèt.
Ou te mèt kontinye ap voye monte ;kontinye ap di ke madan MANIGA konnen ;li se pwofesè dwa konstitisyonèl ,li prepare;tout se bounda nini.
Petèt mwen ak ou ta ka prefere l a MATELI ;men se sa ke moun lan katye popilè yo panse ki enpòtan;se yomenm ki pral chwazi prezidan an

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS Empty Re: HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS

Message  kakakok Jeu 24 Fév 2011 - 13:35


Me yon teks mwen vle patwonne , peye pou yo passe nan tout radyo an Ayiti pandan tout peryod elektoral la ..Si nou genyen koreksyon ak komante mwen ta byen kontan..

PEP AYISYEN LEVE KANPE ! KANPE POU NOU DEFANN DWA NOU AK BILTEN VOT NOU !
SI MICKI PA BON MANMAN NOU ANTRAVE SE PA MWEN KI DISA ..SE LI MENM KI DI LAP MONTE SOU CHA KANAVAL POU ANTRE ILEGALMAN NAN MANMAN NOU ! affraid
SI LI LI BON LAP ANTRE LEGALMAN NAN MANMAN NOU TOU E LAP DIRE SEK AN LADAN LI ... SE NOU KI KONEN SA NOU VLE ! VOTE MICKY PA VOTE MICKY MANMI ANTRAVE !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS Empty Re: HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS

Message  kakakok Ven 25 Fév 2011 - 10:22

COQUINS ! PONCE PILATE ! RETARDE POLITIQUE aujourd'hui il est tres clai nul n'est dans l'embarras du choix , nul n'est dans lechoix de l'embarras ...Devant nous il y a unmercenaire ,un grenn senk ! un met chanteur , sans aucune etude superieure en face de lui une militante politique ! milante politique encadree par un parti politiqe de vielle date ...

Majorite silencieuse ! ex Judaisme , petit coquin il est temps de faire un choix honarable pour votre pays ..A un certain on ne peut pas continuer a se tromper , a tromper les autres .....Haiti a un grand besoin de vouis !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS Empty Re: HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS

Message  Marc H Ven 25 Fév 2011 - 11:12

Il une autre option ; nous reconstruire dans un grand mouvement social et politique des années 2011. An nou koumanse maintenant sou fowomayiti .
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS Empty Re: HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS

Message  Joel Ven 25 Fév 2011 - 16:46

Marc a écrit:Il une autre option ; nous reconstruire dans un grand mouvement social et politique des années 2011. An nou koumanse maintenant sou fowomayiti .

MARC;
Mwen regrèt sa.Sa pa p ka rive sou FOWÒM AYITI;paske ou refize pran responsabilite w.
Nenpòt refleksyon pwogresis ou ta renmen fè;FACHIS yo ap tòpiye l

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS Empty Re: HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS

Message  Maximo Ven 25 Fév 2011 - 21:31

Joel a écrit:
Marc a écrit:Il une autre option ; nous reconstruire dans un grand mouvement social et politique des années 2011. An nou koumanse maintenant sou fowomayiti .

MARC;
Mwen regrèt sa.Sa pa p ka rive sou FOWÒM AYITI;paske ou refize pran responsabilite w.
Nenpòt refleksyon pwogresis ou ta renmen fè;FACHIS yo ap tòpiye l

Mwen ta renmen konen poukisa ou agresif konsa, eske se ou ki gen monopol refleksyon pwogresis, eske se jan'w wè bagay yo ki bon, eske ou gen monopol lide pwogresis yo nan men'w. Marc fè on pwopozisyon, o lye on ta vini ak ide positif se ak negatif ou parèt e wap voye pwent, lè yo ba'w repons wa val plenyen bay Marc e a KHL. Depi on nèg pa dako avek'w ou trete li de enbesil, e pi ou vle nèg la rete djol fèmen pou li pa reponn ou. Majorite fwa gen vye pawol malouk kap voye monte sou forum lan se oumenm ou Gros Roseau ki komanse'l e sanble ni Marc ni KHL refize di nou sispann atake lot ki pa dako avek nou, chak moun gen dwa a pwen de vu yo. Si'w vle dialoge mwen ka dialoge avè'w, men lè mwen vini ak bon dosye sou sijè fok ou pa ta rele'm enbesil ou lot non, ou byen konen si'w rele'm konsa map toujou reponn ou menm jan e sa va de swa ke ninpot lot intèlokitè ou rele enbesil ap toujou reponn ou. Alo map mande'w an gras sispann atake moun, pou yo pa atake'w tou, pou nou ka diskite jantiman sou forum lan, e ke se bon rezonnman ki triyonfe e non betiz.
Maximo
Maximo
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3182
Localisation : Haiti
Loisirs : football - Gagè
Date d'inscription : 01/08/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS Empty Re: HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS

Message  Invité Ven 25 Fév 2011 - 21:39

WAP PEDI TAN OU MAXIMO AVEK TI JOEL ET LE PETIT WOZO NEG SA YO IREKIPERAB .
TALE KONSA WA FE TI JOEL BONBADE OU AK SALVADOR HONDIRAS GUATEMALA LA E SI OU PESISTE LI EXPLOZE OU AK BREZIL CHILI ALO VEYE ZO OU PAPA

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS Empty Re: HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS

Message  Thunder Sam 26 Fév 2011 - 0:01

Maximo ak Zouke,

Pa okipe Joel ak konpayèl li yo k ap kriye kounyea pou kesyon fowòm nan. Se pa yon kesyon de joure vre ke y ap regle, se yon kesyon de tipepism ak Aristide k ap regle. Pou yo, tout moun genyen dwa pou joure sou fowòm nan, a kondisyon ke yo rele "viv Aristide".

Apa depi lontan Piporiko ak sa ki genyen foli fanm nan, e ki chanje non l pi vit pase jan li chanje pantalèt, te konn ap joure tout moun.

Konbyen nan yo ke nou wè ki te konn leve yon ti dwèt? Angiz de sa, yo te konn pito ankouraje yo pou yo ka mete moun deyò sou fowòm nan. Tout achiv yo la, yo pa ka di ke se manti.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS Empty Re: HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS

Message  kakakok Lun 28 Fév 2011 - 10:03

Keseswa jan ou rele Bouki a ou antrave...KE MICKY BON KE MICKY PA BON ..mANMAN PEP AYSYEN ANTRAVE ! SOFKE SILI BON SE OFISYELMAN E LAP LA OMWEN POU 5 ANS ..ESKE SE SA NOU VLE ????
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS Empty Re: HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS

Message  Maximo Lun 28 Fév 2011 - 12:22

kakakok a écrit:Keseswa jan ou rele Bouki a ou antrave...KE MICKY BON KE MICKY PA BON ..mANMAN PEP AYSYEN ANTRAVE ! SOFKE SILI BON SE OFISYELMAN E LAP LA OMWEN POU 5 ANS ..ESKE SE SA NOU VLE ????

Kesyon an se pa eske se sa nou vle, se pito eske nou ka anpeche sa? Paske jan mwen wè bagay sa ye la se on lot lavalas ki pwal desann pou Miki, e sanble se Madan Manigat dlo sa pwal jete nan lanmè.
Maximo
Maximo
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3182
Localisation : Haiti
Loisirs : football - Gagè
Date d'inscription : 01/08/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS Empty Re: HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS

Message  Joel Lun 28 Fév 2011 - 14:05

Thunder a écrit:Maximo ak Zouke,

Pa okipe Joel ak konpayèl li yo k ap kriye kounyea pou kesyon fowòm nan. Se pa yon kesyon de joure vre ke y ap regle, se yon kesyon de tipepism ak Aristide k ap regle. Pou yo, tout moun genyen dwa pou joure sou fowòm nan, a kondisyon ke yo rele "viv Aristide".

Apa depi lontan Piporiko ak sa ki genyen foli fanm nan, e ki chanje non l pi vit pase jan li chanje pantalèt, te konn ap joure tout moun.

Konbyen nan yo ke nou wè ki te konn leve yon ti dwèt? Angiz de sa, yo te konn pito ankouraje yo pou yo ka mete moun deyò sou fowòm nan. Tout achiv yo la, yo pa ka di ke se manti.

THUNDER;

Nou konnen byen se pa vre.Se noumenm ki ap joure moun sou fowòm lan.E wi ,nou ou byen mwenmenm te konn ankouraje mete moun deyò.
ZANMI W yo ,se ""CYBER BULLIES"".Gen yen pwogram ki pou dekouraje ""cyber bullying"" sou NET lan.NEW YORK TIMES te pibliye yon atik sou sa ,SAMDI 26 FEVRIYE an.
Se zafè joure menm ke n ap regle .Nou gen dwa di ke ARISTIDE pa bon ,se dwa nou men ZANMI W YO gen yon mod pou yo antre lan vi prive moun e nou menm chache konnen ki moun ke moun ki kont nou sou fowòm lan ye.

THUNDER ,ou poko fè sa non ;men se patikilarite zanmi w yo e sa paka kontinye konsa

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS Empty Re: HAITI COMPLOT CONTRE ET POUR LA DERIVE !PATI DE PWOBLEM ET DE SOLUTIONS

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut


 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum