Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
-17%
Le deal à ne pas rater :
Casque de réalité virtuelle Meta Quest 2 128 Go Blanc (+29,99€ ...
249.99 € 299.99 €
Voir le deal

Un message pour les visiteurs assidus ou irréguliers de ce site ou d'ailleurs...

2 participants

Aller en bas

Un message pour les visiteurs assidus ou irréguliers de ce site ou d'ailleurs... Empty Un message pour les visiteurs assidus ou irréguliers de ce site ou d'ailleurs...

Message  ainsi ne soit-il Ven 4 Nov 2011 - 21:31

Permettez que je signale à tous les membres actifs ou inactifs, aux visiteurs de forumhaiti.com, aux autres, elatrèy, que Martine la tourmente ne reconnaît ni en espèce ni en nature, un personnage inventé de toute pièce présent dans d'autres sites et portant le pseudonyme lancelot qui n'a rien à voir avec mon brave ancêtre connu également sous l'orthographe lent=slow.

C'est toujours un plaisir pour moi de stimuler les imaginations mais j'exècre les piètres imitateurs fort reconnaissables par leur propension au mensonge, à la convoitise donc jusqu'à la prostitution de leur esprit. Cela dit, je suis conscient que l'auteur de ce choix de nom douteux, s'il est en aucun cas mal intentionné envers votre serviteur, peut être un membre assidu de ce forum-ci comme de sa progéniture sécessionniste.

Je ne réclame ici aucune exclusivité en ce qui concerne les pseudonymes ou les titres mais je tiens à mettre en garde ces faux jetons de tous les bords imaginables qui cherchent à semer la confusion chez les lecteurs. C'est l'évidence même que ni moi ni mes ancêtres internautiques ne servons ni Dieu ni Satan.

Je vous suis gré de votre attention.


Dernière édition par martine la tourmente le Ven 4 Nov 2011 - 22:29, édité 1 fois
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Un message pour les visiteurs assidus ou irréguliers de ce site ou d'ailleurs... Empty Re: Un message pour les visiteurs assidus ou irréguliers de ce site ou d'ailleurs...

Message  Le gros roseau Ven 4 Nov 2011 - 21:44

yo pèdi fil.yo te konprann yo te endispansab.nap feraye san yo depi kek jou wi la dan la pè e la trankilite..mwen we yon ki tounen a peti pa.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Un message pour les visiteurs assidus ou irréguliers de ce site ou d'ailleurs... Empty Re: Un message pour les visiteurs assidus ou irréguliers de ce site ou d'ailleurs...

Message  ainsi ne soit-il Ven 4 Nov 2011 - 22:43

Se ayè m't'ap li kote w di ke plis yon endividi cho pou l'konen se plis problèm li bay tèt li. E byen se sa ki fè ke y'ap toujou deranje la paix. Se sa ki fè Ayiti tèt anba konsa wi. Tout jen gason tout jenn fanm ap fè enpridans e pi yo pe pa fè back. Hum! Lè tèt yo chaje konsa, yo jis ka chèche detounen atansyon, fè divèsyon, destabilize, deranje moun k'ap chèche la paix. Men, votre serviteur, se yon nèg alert. Si m'te gen mechanste lan mwen, gen anpil bon plis ke move eksperyans mwen pa ta fè lan Entènèt la.

Sa bay degoutans lè yon seri de nèg ap vin gaspiye ti kal moso mwèl ki ret lan tèt crack yo lan denigre yon lót aloske yo pa menm konprand poukisa Ayiti se yon peyi. Yon band suivè wi k'ap rebrouse chemen. Tout sa yo ka fè se entèlektyalize la mizè ak defo. An verite m'ap tande Ayisyen GNBis, MICKEYis, anti-lavalasyen c'est à se demander ki sa y'ap defand.
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Un message pour les visiteurs assidus ou irréguliers de ce site ou d'ailleurs... Empty Re: Un message pour les visiteurs assidus ou irréguliers de ce site ou d'ailleurs...

Message  Le gros roseau Ven 4 Nov 2011 - 23:09

Bon fok ou konprann sam te ekri ya nan konteks li wi.Karl tap pale de spiritisme kote li ka voye yon fly vinn lakay mwen pou montrem ki jan li genyen pwisans.mwen sonje lèm tap grandi o Cap genyen yon paket jenn neg ki tap etidye pou yo vinn rosikrisyen ,yo tap etidye ti albert.yon paket bagay epi genyen yon gran moun ki te di pawol saa devanm.depi lè saa li rete nan tet mwen.Preske tout jenn gason sa yo swa yo mouri ou byen yo fou.Mwen pa di tout konesans se vanite non.Men genyen yon kalite konesans mwen pa beswen yo olye yo bay la sajess se plis pwoblem yo kreye pou wou.

pwoblem ayiti se yon pwoblem ki delika anpil wi.mwen sonje genyen yon franseu ki te vin an ayiti lontan ki te di ke ayiti se peyi du bondieubonisme.ou pa tande martelly mande tout ayisyen pou yo fè jenn li beswen yo tout tounen zonbi poul se li sel ki ap jwi.bwè bon jan divin enpote. ak gwo moso saumon ak gigot kabrit.moun ki ap manje biskwit labou ke yo al fè jenn pou yo priye pou Hammer head la.konsa seli ak akolyt li yo ki ap kontinmye manje vant deboutonen fè gwo kout Pt tnadiks ke majorite pep la grangou kloroks la a kontinye ap kopupe trip yo dans la pè du Saigneur Tet marto qui les saigne .

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Un message pour les visiteurs assidus ou irréguliers de ce site ou d'ailleurs... Empty Re: Un message pour les visiteurs assidus ou irréguliers de ce site ou d'ailleurs...

Message  ainsi ne soit-il Ven 4 Nov 2011 - 23:42

Wè mon chè, mwen t'ap li koze jeune sila. Ala yon dekrè. Ki eksperyans misye sot fè, ki lecture li sot pran lan men kèlk fondamantalis pou l'ap vin pran poz guru, propoze moun thérapie collective.

M'ap mande'm ki sa ki pase'l. Konbyen aproch misye gen lan sak li pou nou? De néo-duvaliérisme à néo-évangélisme à quoi plus tard. La fin serait-elle proche?

Mon chè, Sweet Mickey se yon chalatan tande. Ki sa misye fout ye pou l'ap vin di moun pou yo fè jèn? Ki sa l'ap sèvi konsa? Sa se pawol lè te gen gran moun an Ayiti pou yo ta di'l mo li renmen di moun la wi (kolongètmanman).

Misye gen lè te depresyif e li t'al pran yon ti repo aletranje. Antouka, mwen espere ke li akite bill lopital la fwa sa a. Ayayay, prezidans la bon pou li wi.
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Un message pour les visiteurs assidus ou irréguliers de ce site ou d'ailleurs... Empty Re: Un message pour les visiteurs assidus ou irréguliers de ce site ou d'ailleurs...

Message  Le gros roseau Ven 4 Nov 2011 - 23:45

Fok ou pa etone si w tande li konverti tou swit non.Li ka sot pran yon move nouvel tou wi.Tankou w di ya la fin ka pwoch.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Un message pour les visiteurs assidus ou irréguliers de ce site ou d'ailleurs... Empty Re: Un message pour les visiteurs assidus ou irréguliers de ce site ou d'ailleurs...

Message  ainsi ne soit-il Sam 5 Nov 2011 - 0:06

Well well, se entrigan itou lè misye di Ayisyen pou yo prye... pou peyi yo. Mwen ta renmen konen ki pawol misye ap pale konsa a vre wi.

What an epiphany!
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Un message pour les visiteurs assidus ou irréguliers de ce site ou d'ailleurs... Empty Re: Un message pour les visiteurs assidus ou irréguliers de ce site ou d'ailleurs...

Message  ainsi ne soit-il Sam 5 Nov 2011 - 12:03

M'ap remèsye forumhaiti.com dèske yo fè mesaj mwen a pase.
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Un message pour les visiteurs assidus ou irréguliers de ce site ou d'ailleurs... Empty Re: Un message pour les visiteurs assidus ou irréguliers de ce site ou d'ailleurs...

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum