Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -45%
WHIRLPOOL OWFC3C26X – Lave-vaisselle pose libre ...
Voir le deal
339 €

Moyse Gen lè pap jwe non. Si'm konpran'n byen m'sye genlè......

+3
revelation
Joel
Goya
7 participants

Aller en bas

Moyse Gen lè pap jwe non. Si'm konpran'n byen m'sye genlè...... Empty Moyse Gen lè pap jwe non. Si'm konpran'n byen m'sye genlè......

Message  Goya Sam 7 Jan 2012 - 0:49

Michel Martelly serait de nationalité américaine et italienne, selon Moïse Jean-Charles

Invitant formellement le Sénat à réactiver sa commission d’enquête qui devrait solliciter la coopération des pays concernés en vue de faire le point sur d’éventuels documents compromettants que détiendrait le chef de l’Etat, le Sénateur du nord cible également les ministres Lamothe, Villedrouin et le secrétaire d’Etat Racine ; il dénonce des appels téléphoniques menaçants et prévient son collègue Joseph Lambert qu’il ne pourra pas sortir M. Martelly de ce pétrin

Publié le vendredi 6 janvier 2012

Le Sénateur Moïse Jean-Charles est allé plus loin vendredi dans ses révélations sur la présumée citoyenneté étrangère du chef de l’Etat et de quatre membres du gouvernement en appelant à l’entraide les gouvernements américain et italien sur le statut de Michel Martelly.

Dénonçant dans une nouvelle interview à Radio Kiskeya des menaces de mort dont il serait l’objet, le parlementaire de l’opposition a laissé entendre que le Président haïtien serait parallèlement -et en violation flagrante de la constitution- un ressortissant des Etats-Unis et de L’Italie.

M. Jean-Charles, qui annonce avoir formellement écrit vendredi au président du Sénat, Rodolphe Joazile, pour solliciter la relance immédiate des travaux de la commission sénatoriale spéciale sur la nationalité, s’est également montré un peu plus précis sur le dossier de deux ministres et d’un secrétaire d’Etat.

Ainsi, les données dont disposerait le deuxième Sénateur du nord feraient du chef de la diplomatie, Laurent Lamothe, un citoyen bolivien et de sa collègue du tourisme, Stéphanie Balmir Villedrouin, une ressortissante canadienne.

Quant au secrétaire d’Etat à l’intérieur, Georges Racine, il serait de nationalité américaine.

La coopération des gouvernements de ces différents pays devrait être sollicitée en vue de documenter les cas susmentionnés, a poursuivi Moïse Jean-Charles déterminé à faire un grand déballage dans les prochains jours.

Dans le cadre de cette nouvelle qui fait des vagues, un quatrième ministre considéré comme un citoyen étranger serait sur le point d’être identifié.

Evoquant une visite peu coutumière que Michel Martelly a rendue jeudi au Sénateur Joseph Lambert dans sa résidence à Port-au-Prince, l’élu de INITE croit savoir qu’elle était consacrée au brûlant dossier qui défraie la chronique. Cependant, il prévient son collègue au sein de l’ancienne plateforme présidentielle et en même temps leader de la majorité au Sénat qu’il ne pourra rien pour sauver la tête du chef de l’Etat.

Arrivé au pouvoir en mai dernier, le successeur de René Préval n’a pas encore réagi à ces graves accusations de l’un de ses plus farouches adversaires politiques. spp/Radio Kiskeya

Goya
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 490
Localisation : Montreal
Loisirs : lecture
Date d'inscription : 20/11/2010

Revenir en haut Aller en bas

Moyse Gen lè pap jwe non. Si'm konpran'n byen m'sye genlè...... Empty Re: Moyse Gen lè pap jwe non. Si'm konpran'n byen m'sye genlè......

Message  Joel Sam 7 Jan 2012 - 9:52

Moun ki ap fè menas sou MJC yo ;se moun ki pi estipid ki gen lan peyi an.Menm si MJC ta fè yon aksidan oto;y ap mete l sou do MATELI ak patizan l yo.
Si m ta gouvènman an ,mwen ta bay MJC ekstra proteksyon ;sòf si sa misye ap di yo se vre e ke yo pwouvab

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Moyse Gen lè pap jwe non. Si'm konpran'n byen m'sye genlè...... Empty Re: Moyse Gen lè pap jwe non. Si'm konpran'n byen m'sye genlè......

Message  revelation Sam 7 Jan 2012 - 10:23

Joel di: Moun ki ap fè menas sou MJC yo ;se moun ki pi estipid ki gen lan peyi an.Menm si MJC ta fè yon aksidan oto;y ap mete l sou do MATELI ak patizan l yo.
Si m ta gouvènman an ,mwen ta bay MJC ekstra proteksyon ;sòf si sa misye ap di yo se vre e ke yo pwouvab.
Bali proteksyon se ankouraje band zin san fondeman ke Senater saa ap pede di piblikman konsa.

Sa lap di laa se opinion personel li.
Senater sa pa pot pawol Senat!

Mamb Senat yo te dwe reprimande mamb MJC sa e diskite sije delikasaa ant yo! e vini avek rezilta final la.

Tout ale vini tripotaj, zin sa yo ap ralanti travay gouvenman!!
revelation
revelation
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3086
Localisation : Washington, DC
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste

Revenir en haut Aller en bas

Moyse Gen lè pap jwe non. Si'm konpran'n byen m'sye genlè...... Empty Re: Moyse Gen lè pap jwe non. Si'm konpran'n byen m'sye genlè......

Message  Le gros roseau Sam 7 Jan 2012 - 10:48

Rev

Byen ke bagay saa se MJC ki pou pwouve sa li di yo men tou ou pa ka rete pou di se rimè.Tout moun konnen w se martelliste men w pa ka anpeche ke MJC fè devwa li an tan ke Senatè non.

Joel

moun san manman sa yo pa stipid fok ou konnen an ayiti depi yon moun genyen pouvwa li ka anboche nenpot kriminel ak delenkan pou fè nenpot bagay.Nou wè ki jan Duvalier te voye arete Rameau Estime nan Palman menm pandan yo tap delibere.Nou sonje sak te pase Seraphin.ak anpil lot Senatè ke duvlaier te touye.Ki donk menm si yon moun pankor ka ba MJC kredi pou kouraj li paske nou pa konnen sa li ap di yo si se vre men tou fok Palman tande akisatyon li yo.Personelman mwen pa kwè se vre paske mwen pa kwè Martelly ta ka si odasye.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Moyse Gen lè pap jwe non. Si'm konpran'n byen m'sye genlè...... Empty Re: Moyse Gen lè pap jwe non. Si'm konpran'n byen m'sye genlè......

Message  ainsi ne soit-il Sam 7 Jan 2012 - 11:13

Rèv la, si gouvènman a legal li pa gen anyen ki pou anpeche'l kontinye fonksyone si l'ap regle yon bagay serye.

Sepandan, pou fason nèg a w la rive sou pouvwa, pou jan li denonse eleksyon, mande anilasyon, chanje lide pou l'al benefisye, tout moun wè se yon manipilasyon gwo machine elektoral ki sot lót kote vin montre Ayisyen ke yo pa konpetanlan anyen menm lan fraude. Zót ankouraje'w pou óganize fraud men li konn sa li pare pou w pi-devan, paske zót pa bay moun regle anyen pou li ankor, tout moun fin konen ke zót se Satan ki te toujou ap travay pou destabilize Ayiti.

Se pa afimasyon ou sipozisyon senatè ki la kóz anyen. Nèg w a Rèv la, se delenkan li ye parèy menm si l'ap pran kou lan lekol redrèsman pou l'pa provoke skandal depi 2-3 jou. Mesye se yon nèg ki te dwe deja destitye si se pa't yon band babwen k'ap fè politik an Ayiti.

Gade mezanmi, popilasyon Ayiti a pa ret anyen ankor lan main'l pou l'reyaji, yo volè aspirasyon demokratik li te bay tèt li, y'ap derespekte'l apre ke li fin debarase'l de lame; gouvènans an Ayiti se jis yon entreprise maffieuse li fin tounen. Pa blye ke se typ la ki te vin ak titre antinomique bandit legal li. Jodi a, tout moun gen dwa soupsonen nèg sa a.

M'pa kache di'l: pi bon nouvèl mwen ta pran jodi a, sè ke gouvènman sa a tonbe pou de bon paske nèg ki a la tèt peyi a gen yon dosye delenkans ki long. Yo gen dwa ap seye kouvri misye, men sa pran tan pou detrui tout tras li. Ameriken se ras pervers, menm lè yo kenbe yo ak tout pantalon bese, yo frenk kare ap jistifye zak yo.

Donk, menm si gouvènman sila ta gen bón nót, li fèt poul bat zèl li si li enfrend lwa konstitisyonèl Ayiti sitou a yon nivo kote se izipasyon ak trayizon, bagay ki merite prizon sinon ekzekisyon lan espri pa'm. Si yon moun pa Ayisyen e pi w vin pran pouvwa an Ayiti se paske w gen entansyon. De tout fason, Sweet Mickey pa bezwen gen nasyonalite etranje pou l'bay degou paske li se yon trètr deja, yon roulibè.

Si y'ap di ouvètman an Ayiti ke vi MJC, tout moun konn ki kote danje sa a soti. Mwen pa kwè ke se moun l'ap chèche dechouke yo ki pou ta bay'l proteksyon. Men tèlman politisyen Ayisyen se sousou, visye, restavèk. Mwen jis ap pale tankou tout moun men ofon, pa gen anyen an fas Sweet Mickey la a, tout se yon band mazèt, defómatè, korompi.

Pi move bagay ki te ka rive Ayiti se pataje li pataje zile a ak Dominikani. Nou tounen yon popilasyon prizonye sou bout tè sila.

Yankee, go home!
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Moyse Gen lè pap jwe non. Si'm konpran'n byen m'sye genlè...... Empty Re: Moyse Gen lè pap jwe non. Si'm konpran'n byen m'sye genlè......

Message  Le gros roseau Sam 7 Jan 2012 - 11:38

Mezanmi gen mo ayisyen pa ka repete non.Se lotrejou la lidè nou yo tap fè orji nan lotel Washington se anba zel eg mechan yo te vinn pran refij wi.si eta zuni mete yon fleet pote avyon nan rad la epi li di tout ayisyen ki vle vini o Zeta zuni pou yo vinn citizen ameriken 99.9% ayisyen ap kite pey ya wi.Se sa ki reyalite wi.se moun yo ki te retire chik nan pye nou, depi siklonn pase lakay nou se yo nou premye mande sekou wi.se yo ki toujou paret ak elikoptè yo pou pote sinistre sekou wi.pi gwo travay ki fet lakay nou se yo ki prete nou lajan yo wi, se pa 2 kob yo sot anile pou nou.Mwen fok mwen di la verite menm si se pou mwen mo Yankee go home lan ekri.Genyen moun ki ap repete sa yo tande moun ap di san ke yo pa konprann sa yap di.Raoul castro ap mande pou yo bal kredi poul achte sereyal o Zeta zuni lè grangou ap touye kiben Chavez di Obama "I want to be your friend."Daniel ortega chanje chemiz li . Gorbachev ak Putin pa nan komilis ankor. Chinwa yo menm se pa pale.Lotrejou la se riken yo Preval ki se yon ansyen komilis te bay kontwol aeropor ya wi.kote Russ ak chinwa yo te ye.Mezanmi ba moun repo yo tande ak "Yankee go home "nou an.Si se pat lajan ke dyaspora o Zeta zuni tap voye an ayiti jodya goud la se ta menm valè li ta genyen ak monè Zimbabwe ya.se pa mwen ki di sa non se bankye ayisyen yo menm ki di sa wi.Pa edite teks mwen yo pou nou pa tande la verite.Sonje ke se wou ki te voye email ban mwen poum te retounen sou forum lan.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Moyse Gen lè pap jwe non. Si'm konpran'n byen m'sye genlè...... Empty Re: Moyse Gen lè pap jwe non. Si'm konpran'n byen m'sye genlè......

Message  Sasaye Sam 7 Jan 2012 - 12:11

Mwen pa gen okenn pwoblèm pou di :
Yankee go home.

Wozo,
ou kwè w pi yankee pase yankee tout bon,
men vre yankee pap janm wè w tankou parèy yo.
Kifè lè ayisyen di yankee go home se pa kapab avè w ya p pale.

Ni Lachinn, ni Larisi pa gen anyen pou yo wè ak Ayiti.
Yo pa janm ni souse mwèl peyi a, ni okipe l pou fè nou peye pou 1804.
Bann restavèk yo pa menm rekonèt Lachinn, yo pito chwazi ti myèt pase yo defann enterè yo.

Gen ayisyen vètikasl toujou e mwen kwè yo depase 1 pousan ki pa ta pran pôtavyon an.
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

Moyse Gen lè pap jwe non. Si'm konpran'n byen m'sye genlè...... Empty Re: Moyse Gen lè pap jwe non. Si'm konpran'n byen m'sye genlè......

Message  Le gros roseau Sam 7 Jan 2012 - 13:17

Mwen konnen genyen yankee ki pap janm konsiderem tankou yo tankou genyen anpil ayisyen tou ki pat konsiderem tankou yo an ayiti.genyen anpil ayisyen tou ki pa konsidere moun morn , abitan,gwo zotey yo tankou menm jan ak yo. ou jwen tout prejije an ayiti.se pa o Zeta zuni selman genyen prejije ;mwen panko janm jwen yon blan meriken ki dim :Ces sales nègres "poutan mwen te kanpe ap tann yon limyè chanje Montreal 2 blan ki te nan machinn yo te dim sa..Se lotrejou la nou tap pibliye yon let ke yon kanadyen ap sikile nan universite quebec la.nanpren peyi sou la tè ki pa ta eksplwate Eta zuni si yo te jwen moyen.e nanpren peyi sou la tè ki pa genyen prejije.

An tou ka mwen pa ka mode men ki ap banm manje ak tout fanmi mwen.Fok mwen ta fè paket mwen anvan poum ba yo peyi yo e fok Presidan ayisyen yo pa tap vinn mande yo charite tou tan poum ta repete mo :Yankee go home la."Mwen pa di ou pa genyen dwa di sa non se dwa pa w ,moun fou ak moun sou di sa yo vle.ou ka genyen malmakak de yon ti dwog yo te konn ba w bwè nan ane 60 yo ;mwen mwen di mwen pap dil.se pa okipatyon selman mwen wè e menm okipatyon tou se yo ki te mete plis enfrastrikti ki te eksiste nan peyi ya.menm si corvée ya se te yon fom desklavaj.An tou ka mwen bouke kriye tankou ti moun si yo se lenmni nou se nou ki pou kenbe karaktè nou pa vinn mande yo pou yo mennen nou tounen epi apre sa pou nou leve koken ap fè drug dilè vivnn ateri lakay nou pou yo vinn vann drug lakay yo.pa rete ap pale ak yo tout lan nwit epi apre ke nou finn prepare malet nou di ke yo te kidnape nou.Ronp relatyon nou ak yo.Lè saa vre ma konprann sans pawol :"Yankee go home."

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Moyse Gen lè pap jwe non. Si'm konpran'n byen m'sye genlè...... Empty Re: Moyse Gen lè pap jwe non. Si'm konpran'n byen m'sye genlè......

Message  ainsi ne soit-il Sam 7 Jan 2012 - 14:42

Kite Ayiti trankil. Tout moun gen dwa fè chwa yo, chwazi bon Dye yo men sa dwe rete lan kadr enterè pèsonèl. Mwen pa bezwen yo kraze peyi, yo kraze lEta'm apre pou yo ta vin pran póz ap rebati'l pou l'jis sanble ak yo.

Jan bagay yo pwale an Ayiti, w ta di ke se yon sèpan constrictor k'ap sere kou popilasyon peyi a. Yo pa vle pou moun pran lari an Ayiti menm. Depi yon moun te militè an Ayiti, l'ap toujou difisil pou pozizyon yo kle lan zafè prezans Yankee lan peyi a. Se pa sèlman Marines non; gen tout kalite group kretyen fondamantalis k'ap mache simen zizani ak divizyon lan mitan popilasyon aryere a.

Konpótman manje blye sa a, li lè pou yon seri de moun retire sa lan sistèm yo. Gen yon vye pawol nou konn ap tande, swa les amis d'Ayiti e pi se yon band peyi enperyalis malveyan nou wè en tête de liste. Se jis yon fason pou Ayisyen met lan tèt li ke peyi a pa gen ènmi. Li lè pou Ayisyen aprand pitit yo ki sa Ameriken te fè e ke y'ap kontinye fè an Ayiti.

E pi m'ap tou di ke lè m'pale se pa pou moun ki gen gen angajman ak master la. Se dwa'm pou m'reklame yon ti pousantaj pou moun ki revolte. Mwen, se pa simagre Sweet Mickey a ki premye deranje'm non. Gen yon afron, ke tout peyi sa yo gen pou peye to ou ta. Tout se jenosid lan liv pa'm lan. En ce qui me concerne, dyabl la gen dwa atake'm, detrui'm men li pa ka pran nanm mwen paske se pa mwen ki lonje'l bay'l. Li lè pou Ameriken ak Sweet Mickey ak Jean Claude Duvalier bay peyi a.

Yè swa m'tap tande Lucky Dube k'ap chante Guns & Roses. Maten a, m'deside koute yon lót moso li ekri san ke m'pat konn pou ki rezon. Moso sa a rele Well Fed Slave/Hungry Free Man ki ilistre chwa on seri de moun ak dilèm ki prezante devan zye yo lè yo lan mizè. M'ta vle pou sa disparèt an Ayiti, moun eklere p'ap pense pou Ayiti vin gwo tankou Kanada ou USA, se jistis ak la paix, yon soulajman n'ap mande pou pèp sa a ki osi gran sinon plis ke dyèlè k'ap mache lage bonb tou patou yo. Ki vle di pou Ayisyen travay pou peyi a ka prop, paske nou bouke lè tout ras moun sa yo ap vin foulè tè Dessalines la san ke yo pa siye pye yo.

Nou pa bezwen inondasyon, nou pa bezwen goudougoudou, nou pa bezwen kolera, nou pa bezwen SIDA. Se yo ki konen ki sa yo bezwen ankor lan peyi a.

M'ap tou di sa ki pa okouran ke dapre sismolog yo, se te yon fay segondè ki te balye bout PAP, Leogane, Jacmel. Se dwol wi, kouman fè sa kite la Gonave dèyè se kote ki gen anpil popilasyon ke l'tal manje. Wi, yo di ke vrè fay la ret kanpe la e pi l'ap ranfóse, sa vle di ke nenpót lè, sa pa bije tand yon syèkl pou l'pete. Imajine, bon dye gen dwa anglouti Ayiti lè lide'l di'l. Mwen menm m'ap di'l: Va te faire mettre des suppositoires, Goddy.

Men ki sa m'ap di konsa? (lol)
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Moyse Gen lè pap jwe non. Si'm konpran'n byen m'sye genlè...... Empty Re: Moyse Gen lè pap jwe non. Si'm konpran'n byen m'sye genlè......

Message  Le gros roseau Sam 7 Jan 2012 - 15:45

A chacun son demon et son dieu.Allez donc demander aux boat people qui ont trouvé refuge aux etats-unis et qui gagnent leur vie en travaillant si ce pays est l'enfer que les petits komilis de salon denoncent et vous saurez la verité.C'est grace a ce grand pays que certaines maladies sont eradiquées de la planète.C'est grace a leurs decouvertes que nous vivons plus longtemps;que nous voyageons plus rapidement;que nous communiquons a la seconde avec des etrangers a travers toute la planète. Et vous camarades qu'aviez-vous produit?(lol)Cessez donc de zombifier vos frères et soeurs.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Moyse Gen lè pap jwe non. Si'm konpran'n byen m'sye genlè...... Empty Re: Moyse Gen lè pap jwe non. Si'm konpran'n byen m'sye genlè......

Message  Nickie Dim 8 Jan 2012 - 2:13

Lol Roro Yankee, sa bèl nèt. Go home
Nickie
Nickie
Star plus
Star plus

Féminin
Nombre de messages : 1132
Localisation : Montréal, Canada
Loisirs : La lecture, la musique tendre, le net, le cinema, la plage, les voyages
Date d'inscription : 21/12/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: La rose

Revenir en haut Aller en bas

Moyse Gen lè pap jwe non. Si'm konpran'n byen m'sye genlè...... Empty Re: Moyse Gen lè pap jwe non. Si'm konpran'n byen m'sye genlè......

Message  Le gros roseau Dim 8 Jan 2012 - 12:10

I was born in haiti ,but haiti was not my home.Some days i could not even eat in haiti.When i was working in the mountains I could not even take a shower for many days?It was even difficult for me to drink a glass of clean water.This place was not my home.It was the domain of the Duvlaier, the Cambronne, The Figaro,The Boyer.and all the tonton macoutes.My home is where I can live decently.Sak pa kontan bat zel yo.mwen pa ka sou do bef la ap souse sanl epi map pale l mal. sa mwen pa ka fel vre.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Moyse Gen lè pap jwe non. Si'm konpran'n byen m'sye genlè...... Empty Re: Moyse Gen lè pap jwe non. Si'm konpran'n byen m'sye genlè......

Message  Sasaye Dim 8 Jan 2012 - 12:25

Fè atansyon wi.
You were born in Haiti?

Pa gen kontravansyon avèk lalwa.
Li pa enposib pou meriken di w go home epi voye w tounen, menmsi ou konprann ou finn alèz.
Mwen konnen yon nèg ki te menmjan avè w. Li te konprann li te kapab fè sa l vle lan Nouyok. Toulejou la p chante God Bless Amerika.
Yo arete misye, mwen pa konn poukisa, men yo depôte l.
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

Moyse Gen lè pap jwe non. Si'm konpran'n byen m'sye genlè...... Empty Re: Moyse Gen lè pap jwe non. Si'm konpran'n byen m'sye genlè......

Message  Le gros roseau Dim 8 Jan 2012 - 12:44

se pousa mwen fè respek mwen poum pa nan kontravantyon ak lwa peyi ya.Mwen pa foure tet mwen nan oken move zak mwen kontante m poum viv ak sa mwen genyen.Mwen ta yon engra sim ta vyole lwa peyi ya poum rich.Mwen pa mache nan legliz blan, mwen pa ale nan fet ka blan.se rarman mal mange nan restoran ka blan se paske fanm map vel la pa vle rete lakay li pafwa.li vle pou li al manje nan restoran.Mwen pa kondwi machinn lè mwen pran 2 kou ,ni mwen pa fimen.si yon moun ta tande m nan kontravantyon ak la jsitis ou ta met di se yon mor yo mete nan deyem tankou Arnel Belizaire te di ya.Epi tou mwen pa kwè mwen tap tounen an ayiti menmsi yo ta dim go home.Genyen lot peyi ke mwen ta prefere ale la.Costa rica se yon peyi ke mwen kwe mwen ta ka viv byen la.Belize tou.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Moyse Gen lè pap jwe non. Si'm konpran'n byen m'sye genlè...... Empty Re: Moyse Gen lè pap jwe non. Si'm konpran'n byen m'sye genlè......

Message  Sasaye Dim 8 Jan 2012 - 13:15



Ah Ah AH.

Se pa swete mwen swete sa pou wou non. Mwen te vle fè w wè ke imigrasyon frajil sitou pou ayisyen.

Teyorikman si yo ta depôye w, se ann Ayiti yap voye w. Depôte an pa gen chwa,
Alô se depi Ayiti ke w ta ranje zafè w pou w al Kostarika oubyen Beliz.
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

Moyse Gen lè pap jwe non. Si'm konpran'n byen m'sye genlè...... Empty Re: Moyse Gen lè pap jwe non. Si'm konpran'n byen m'sye genlè......

Message  Le gros roseau Dim 8 Jan 2012 - 13:26

nanpren oken kote genyen sekirite absolu sou la tè, mwen te ka depote ti tanyen an ayiti tou.dayè yon makout te deja dim sa an ayiti :"se anbake ou anba tè sim pa kontan" ke yo te metem nan prison pou twa jou paske yo di mwen te bat yon milisyen.Pandan 42 zan mwen ap viv o Zeta zuni se 3 ou 4 fwa mwen paret devan jij pou kontravantyon sikilatyon.Alor pye bef pou pye bef map pranl bor isit la pito.paske se la mwen ka viv pli zou mwen a lez.Mwen ka mande poum ale Kosta rica ou byen beliz se moun ki pa ka peye voyaj yo e ki se delenkan ke yo voye tounen an ayiti mwen pat janm yon delenkan e mwen pap janm yon delenkan nan vim .

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Moyse Gen lè pap jwe non. Si'm konpran'n byen m'sye genlè...... Empty Re: Moyse Gen lè pap jwe non. Si'm konpran'n byen m'sye genlè......

Message  revelation Dim 8 Jan 2012 - 14:36

Le Sénateur Moïse Jean-Charles est allé plus loin vendredi dans ses révélations sur la présumée citoyenneté étrangère du chef de l’Etat et de quatre membres du gouvernement en appelant à l’entraide les gouvernements américain et italien sur le statut de Michel Martelly.

chef de la diplomatie, Laurent Lamothe, un citoyen bolivien et de sa collègue du tourisme, Stéphanie Balmir Villedrouin, une ressortissante canadienne.

Quant au secrétaire d’Etat à l’intérieur, Georges Racine, il serait de nationalité américaine.

La coopération des gouvernements de ces différents pays devrait être sollicitée en vue de documenter les cas susmentionnés, un quatrième ministre considéré comme un citoyen étranger serait sur le point d’être identifié.

Eske gouvenman ki konsene yo (USA. Kanada, Bolivie, Italie etc )dispozè kooperè ak Senat pou potè limyè sou akizasyon sa yo??

Eske Senat fe yon solisitasyon formel de demand saa a immigrasyon gouvenman peyi sa yo? Ki repons ke yon jwen nan men yo???
Si yo bay prev a sa Senater Moise Jean Charles di la gen nan peyi sa yo kap nan ti soulye yo la.
Paske anpil ladan yo si Martelly o pouvwa se gras a yo.

e si yon konnen ke Prezidan Ayisyen e mamb ministeryel gouvenman an di moman ou di otr te fe yon demand de nasyonalite lakay yo sa vinn yon doub jeoperdy anko. Sa vinn mete absè souklou. Sa vinn antravè sitiasyon an pired ato.
revelation
revelation
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3086
Localisation : Washington, DC
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste

Revenir en haut Aller en bas

Moyse Gen lè pap jwe non. Si'm konpran'n byen m'sye genlè...... Empty Re: Moyse Gen lè pap jwe non. Si'm konpran'n byen m'sye genlè......

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum