Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment :
WD Green SN350 – Disque SSD interne NVMe M.2 ...
Voir le deal
99.99 €

J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE

+5
Thunder
Marc H
Le gros roseau
Joel
kakakok
9 participants

Page 1 sur 5 1, 2, 3, 4, 5  Suivant

Aller en bas

J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE Empty J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE

Message  kakakok Dim 19 Fév 2012 - 8:14

Arnel Belizaire est actuellement aux USA ..en contact avec H&R block ..il peut lui meme retrouver les derniers documents fiscaux de Joseph Michel martelly.....
Comme c est un petit 100 a voeux je n entends pas collaborer avec lui...Oui c est sa vie prive..Etre Americain ou pas c est la vie publique...Donc kakakok detient actuellemnt les documents sur sa vie ...son social securite , son vrai numero de passeport , ses amours et ses transactions financiers....Donc jee prie a la commission senatorial , a joel et a marc de m embaucher comme consultant ....
Car mes amis ce coup d etat , le coup d etat que vous reviez CE RAT CONSTITUTIONEL !

Neg ki chaje ak lajan nan GOOGLE YO , NEg k kenbe lajan Amaral YO , Neg titide ap finanse yo Mete yon ti lajan deyo kakakok ap remet nou dokiman an antye ! MWEN TROUVE MEN APLIKASYON DENYE KOTE LI TE TRAVAY....sE PA POU RYEN MWEN RELE NOU sALL uP......nAP PALE ANPIL TOUT ENFOMASYON YO LA...nOU PARESE NOU REFIZE FEYON
EFO...

Aujourd'hui encore Martelly veut repeter l exemple de PREVAL , D ALEXIS ET DE jBA ASSASSINE un senateur de L OPL.... A ce point il sait tres bien l enquette va changer de phase... Me se sa ki fe ti vakabon tankou JOEL touhou vle femen bouch mwen, toujou ap plenyen map di menm bagay yo de ki kek lane...Voici la verite anyen pa janm chanje ! Yo pa janm jijie okenn vakabon pou zak yo komet ..Se sa ki fe jodya Martellie ap planifye asasinaj yon lot senate OPL>>>>..anket sou nasyonalite pwan yon lot wout ...100 a voeux inite ak lavalas yo pedi kontwol anket la,,,,


Dernière édition par kakakok le Lun 5 Mar 2012 - 8:41, édité 1 fois
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE Empty Re: J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE

Message  kakakok Dim 19 Fév 2012 - 8:25

OUI de la salle d en haut ...il y a une tres grande difference entre JOSEPH MICHEL MARTELLY ET MICHEL MARTELLY SUR CE POINT L AMBASSADEUR A PARFAITEMENT RAISON..

NB LE PASSEPORT QUI EST DANS LE BOUDA DE JOSEPH MICHEL MARTELLY N EST PAS LE PASSEPORT D AMARAL ..CE PASSEPORTA UNE REFERENCE REELLE......
MWEN BAN NOU TWOP SEKRET METE LAJAN DEYO.....KONSILTAN SE BAGAY KIPEYE CHE .....BANN PANSYONE KAP CHOFE LAJAN YO KI PWAL KITE YO ENGRA EDE PEYI NOU ACHETE ENFOMASYON SA YO.....POU PALE ANPIL SA A A A FINI....
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE Empty Re: J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE

Message  Joel Dim 19 Fév 2012 - 9:06

Mwen pa fouti konprann obsesyon ou genyen pou AMARAL lan.Se preske egal ak obsesyon ou genyen pou ARISTIDE lan.

Eksplike m ;mwen te kwè ke AMARAL lan prizon an FRANS.Petèt mwen ka twonpe m.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE Empty Re: J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE

Message  Le gros roseau Dim 19 Fév 2012 - 12:03

Kakakok

Konbyen w mande pou dokiman sa yo?Map peye w pou yo pou tout komedi saa fini.Si se vre ou te patrioyot se pa vann ou ta beswen vann yo ou ta pote yo ba Moise Jean Charles.poul presante yo devan komisyon senatoryal la..

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE Empty Re: J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE

Message  kakakok Dim 19 Fév 2012 - 12:32

[quote="Le gros roseau"]Kakakok

Konbyen w mande pou dokiman sa yo?Map peye w pou yo pou tout komedi saa fini.Si se vre ou te patrioyot se pa vann ou ta beswen vann yo ou ta pote yo ba Moise Jean Charles.poul presante yo devan komisyon senatoryal la..olor=red]Se la tout difewans kkkok ak nou ....Kakakok konsistan mwen pa neg kap pwone revolisyon ki chak jou ap pale de senate , depite pwemye minis , mwen pa neg ki pa vle we Martelly men ki komanse ap vann laurent lamothe , Mwen pa neg kap pale de moral epi kap ignre zak Amaral Duclonas.......
Mwen se yon Americain natiralize ..mwen pou double o plis nasyonalite , mwen pa janm kwe doub nasyonalite ta dwe yon andikap pou yon neg serye serye bien sevi peyi li ...
Wap viv aux USA to ou sanble yon neg eklere enfomasyon koute che

...Ti sekretez denye konpany kontriksyon kote Martelly tap travay la ...NB mwen pa Joseph Michel Martelly non ..konbyen malerez sa ap touche ????? Direkte ti konpagny sa ki femen a koz de kriz subprime konbyen kob la bezwen pou vann aplikasyon Martelly a????? Nan rekod vote isi ki se yon lot publik rekod ......si se pa magouye , ak a sa saint an libete kap fe anket bagay sa te fini lontan....
Mwen se gnb mwen patisipe nan twop koudeta pou gremesi koudeta sila se pa pam li ye se pou sa mwen ekjije lajan...Enfomasyon koute che ...........
Se se yon lot mouvman GNB nap fe kont martelly pou dwet long siperye , pou Mars ici . awogan ,ignoran mwen ladan li tet kale.....Si se koudeta konstitisyonel nap fe mwen dwe touche pou m bay enfomasyon ..ke par
ese refize
ale chache !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE Empty Re: J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE

Message  Le gros roseau Dim 19 Fév 2012 - 12:44

Tou dabor fok ou di ke natyonalite ke yon aplikan mete sou yon fom poul jwen yon travay pa pou otan yon prev de natyonalite li.nenpot ti avoka mazet ka defann martelly si se prev saa ou vle vann mwen yan.mwen pa konn ak ki moun wap pale nan zafè vann lamothe la.se pa ak ni mwen ni Joel.

kakkaok banm diw la verite.Si se pou krim yo di ke yap jije Amaral an frans lan wap pale genyen nan lot peyi kote genyen moun ki renmen peyi yo tout bon Amaral ta yon ero nasyonal wi.Si w entelijan wa konprann sam di w la.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE Empty Re: J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE

Message  Marc H Dim 19 Fév 2012 - 12:59

Kakakok

Que penses-tu de la performance de Mario Dupuis dans sa gestion de la communication de la président Mcuhelo Martlly ?

Parles-nous des vraies affaires .
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE Empty Re: J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE

Message  Joel Dim 19 Fév 2012 - 15:38

Tout tan misye chita lan yon zafè AMARAL,AMARAL,AMARAL.
Misye fatige tèt moun ak zafè AMARAL li an.
Pou rekapitile ;eske AMARAL se pa t yon moun yo te akize lan lanmò yon sitwayen franse?
Bon ,eske misye pa an FRANS pou l reponn de akizasyon sa a?
Alòs mwen pa konprann de kisa misye ap kontinye anmègde moun ak yon kesyon de AMARAL,AMARAL ,AMARAL.

An DOMINIKANI ;DEA akize yon pakèt nèg deske yo lan trafik dwòg.Genyen gouvènman dominiken an ekstrade ,men pi fò ladan yo gouvènman dominiken an pa okipe gouvènman ameriken an;y ap mande plis prèv.
Bagay yo rete la.
Tout tan pou KAKAKOK se yon zafè AMARAL ki pa janm fini.
AMARAL de ki lakyèl?

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE Empty Re: J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE

Message  Marc H Dim 19 Fév 2012 - 16:32

Kakakok

sispann pale de Amaral vinn pale de Mario Dupuis. Map tann 'w souplè.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE Empty Re: J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE

Message  kakakok Dim 19 Fév 2012 - 22:27

Mak a écrit:Kakakok

sispann pale de Amaral vinn pale de Mario Dupuis. Map tann 'w souplè.
Nou pe koze Amaral nan menm nivo ke met Deza pe koze double nasyonalite ..Mwen konpwann nou ...Sof enpinite ke nou te toujou a pwone a genyen pou rive yon jou sou nou ......mwen de ja konnen se pa pou Amaral nou peur se pou patron yon TANKOU JEA , RENE RENE PRAVAL AK NATIRELMAN JBA ...MAIS SA VA VIENDRA.......

kANTA MARIO DUPUY SA PA RANN MWEN NI CHO NI FWET ..YON KOUTIZAN LAVALAS PATAKA PI BI BON...
SE TOU PATOU GENYEN MOUN SA YO...MAP SITE LIT 1986 LA MOUVANS LAVALAS KALE YON GWO TRET jba ......PITA RENE PREVAL VINI FINI KOUPE TI SOUF KI RETE NAN MOUVMAN AN.....NAN MOUVMAN REZISTANS OPL NOU RANKONTRE YON PAUL DENIS , NAN MOUVMAN KAKO NOU RANKONTRE YON KONZE E
LIST LA
KA PI LONG TOUJOU ....
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE Empty Re: J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE

Message  Le gros roseau Dim 19 Fév 2012 - 22:40

kakakok;;eske w kwè si yon franseuu ta touye yon solda alman ki te okipe peyi yo gouvenman Charles de gaule la tap remet Alman yo pou yo jijel?Fok ou di Preval la se yon moun san karaktè ni kolonn vertebral.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE Empty Re: J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE

Message  kakakok Dim 19 Fév 2012 - 22:48

[quote="Le gros roseau"]kakakok;;eske w kwè si yon franseuu ta touye yon solda alman ki te okipe peyi yo gouvenman Charles de gaule la tap remet Alman yo pou yo jijel?Fok ou di Preval la se yon moun san karaktè ni kolonn vertebral.[/quote

wI M TE KONPWANN OU DEPI MATEN...SE yonn nan rezon neg dayiti se sall up....Ou pa janm konnen ki koz yap defann...Eske ou konnen tou se pa 2 ayisyen yo pa di mouche sa touye tou......Poukisa se pou blan franse li pwal peye ?????Poukisa bann sall up yo te blije forje yon fo paspo pou li???????????? Pou koze karate se pa pale se poutet sa mwen toujou ap evoke reg 3 ou 4 inites yo.... Neg yo sanble anpil anpil anpil.... Se sikonstans yo ki kreye lawon yon.....Yo pweske tout se sall up....Menm si ou pa toujou dako ak mwen ...Mwen konnen ou tap byeb kontan we yo mare 4 pat Preval menmen jije konmmsall up an Frans !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE Empty Re: J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE

Message  kakakok Dim 19 Fév 2012 - 22:48

[quote="Le gros roseau"]kakakok;;eske w kwè si yon franseuu ta touye yon solda alman ki te okipe peyi yo gouvenman Charles de gaule la tap remet Alman yo pou yo jijel?Fok ou di Preval la se yon moun san karaktè ni kolonn vertebral.[/quote

wI M TE KONPWANN OU DEPI MATEN...SE yonn nan rezon neg dayiti se sall up....Ou pa janm konnen ki koz yap defann...Eske ou konnen tou se pa 2 ayisyen yo pa di mouche sa touye tou......Poukisa se pou blan franse li pwal peye ?????Poukisa bann sall up yo te blije forje yon fo paspo pou li???????????? Pou koze karate se pa pale se poutet sa mwen toujou ap evoke reg 3 ou 4 inites yo.... Neg yo sanble anpil anpil anpil.... Se sikonstans yo ki kreye lawon yon.....Yo pweske tout se sall up....Menm si ou pa toujou dako ak mwen ...Mwen konnen ou tap byeb kontan we yo mare 4 pat Preval menmen jije konmmsall up an Frans !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE Empty Re: J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE

Message  Marc H Dim 19 Fév 2012 - 22:59

Et toi kakakok qui as laissé lavalas pour appuyer les gnbis contre ton propre leader . Qu'en dis-tu ?
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE Empty Re: J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE

Message  kakakok Lun 20 Fév 2012 - 0:02

Mak a écrit:Et toi kakakok qui as laissé lavalas pour appuyer les gnbis contre ton propre leader . Qu'en dis-tu ?

et tu as raison...Je n ai pas trahi..J ai laisse ! j ai dit non...Je disais bien haut ce que les courtisants disent bien bas
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE Empty Re: J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE

Message  Joel Lun 20 Fév 2012 - 8:30

Allons donc ,vous ne pourriez pas avoir laissé un endroit ou vous n'étiez pas.
Vous etes comme ces fameux racistes américains qui préfacent ce qu'ils disent avec ""J'ai des noirs parmi mes meilleurs amis"".

Vous avez parlé positivement du COUP D'ETAT de 1991 et si vous aviez une once de LAVALAS DANS VOS VEINES ;vous n'oseriez pas.


S.T.F.U
S.T.F.U

avec cette affaire que vous étiez LAVALASSIEN ;vous ne l'étiez jamais

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE Empty Re: J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE

Message  kakakok Lun 20 Fév 2012 - 8:39

Joel a écrit:Allons donc ,vous ne pourriez pas avoir laissé un endroit ou vous n'étiez pas.
Vous etes comme ces fameux racistes américains qui préfacent ce qu'ils disent avec ""J'ai des noirs parmi mes meilleurs amis"".

Vous avez parlé positivement du COUP D'ETAT de 1991 et si vous aviez une once de LAVALAS DANS VOS VEINES ;vous n'oseriez pas.


S.T.F.U
S.T.F.U

avec cette affaire que vous étiez LAVALASSIEN ;vous ne l'étiez jamais

Mon cher c est tres bien actuellement je ne vois aucune fierte de me presenter comme un ancien lavalassien....
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE Empty Re: J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE

Message  Joel Lun 20 Fév 2012 - 9:50

OUI;

Mr ""CORRECTION DÉMOCRATIQUE"" complice des 3000 assasinats perpétrés par les putschistes de 1991.
FERMEZ LA

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE Empty Re: J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE

Message  Le gros roseau Lun 20 Fév 2012 - 10:44

Joel

pou konprann kakakok fok w raple w pawol yon gwo filosof te ekri sou forum lan yon jou :"L'origine de la haine est la haine de ses propres origines."Mwen si kakakok se moun ki ap pase krem nan figil tout la jounen pou l ka sanble blan.Ou pap janm tande yon repibliken ou byen yo demokrat di yo rayi pati yo ;yo ka kritike yon Presidan.Se bagay saa nou beswen fè lakay se rebati yon lot tonel pou nou ba pep la edikatyon sivik e politik pou yo pa tankou mouton egare ke nenpot lou degise an berje ka fè yo pèdi chimen yo.

mwen pa genyen pwoblem lè kakakok kritike Aristide e menm si li kritike lavalas ki pat dwe byen prive Aristide.men kakakok li menmm se komsi se lit pep la menm li repidye.li kite lou degise an berje ki te konn ap relem tipepisme sou forum lan andoktrinen l a yon pwen tel li rayi klass li.li rayi moun ki pataje menm ideyal ,menm kilti ak li.Se bon dye ki fè gen lè kakakok pat rive nan ti let fen yo ;li tap pi mal pase neg ki ap andoktrinen l la.ènn kakakok genyen pou tout lavalasyen ya ki fè li pa ka konprann sa Amaral te fè ya se yon bagay ou jwen ka anpil ayir-sien. e esklav de mezon yo.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE Empty Re: J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE

Message  Joel Lun 20 Fév 2012 - 11:08

Mwen pa gen okenn pwoblèm pou misye kritike ARISTIDE.Depi kritik yo gen fondman;e si kritik yo gen fondman l ap pi bon pou Aristide.
Yon lòt pwoblèm tou ak tout defo ARISTIDE te ka genyen ;lè w ap konpare al ak advèsè l yo ;moun ki detèmine pou kraze brize ;touye moun elt..;pou mwen menm chwa a klè wi.
Se tankou ""liberal"" ki ap kritike OBAMA yo ;wi ,misye pa ideyal ,men tou lè w ap konpare l ak ROMNEY ,SANTORUM ak GINGRICH;chwa a klè kou dlo kòk.
Pou m kontinye sou menm analoji an ;gen anpil ""liberal"" ki te chita lakay yo ,lè eleksyon BUSH-GORE lan ;yo t ap di ke GORE pa t ase ""liberal"" pou yo ;nou konnen sa k te pase.
BUSH fout detwi peyi an ;bagay ke pitit nou ak pitit pitit nou gen pou soufri pou sa.

Mwen ta bay kritik KAKAKOK yo ke misye ap fè depi tanto 8 an yon sèten apresasyon ;men misye se menm bagay yo li plede ap repete .
Li pa janm vini ak anyen nèf ;se menm,menm ,menm bagay yo ;mwen vin sispèk ke se ekspre misye ap fè ,pou ba moun chenn

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE Empty Re: J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE

Message  Marc H Lun 20 Fév 2012 - 11:30

Kakakok a été dans le mouvement lavalas dans les années 86 à 90 mais il n'a jamais été lavalas. Il était avec les leaders comme Evans Paul et les pairs du FNCD. Il a divorcé avec le leader du peuple au lendemain de la designation de Rene Préval comme chef du gouvernement . L'on comprendra pourquoi il adoptait une telle attitude envers Aristide. Il n'est pas différent de ses camarades de l'OPL. D'ailleurs , il est de l'OPL.

Kakakok si mwen manti , diM mwen manti. Ton problème avec Aristide découle du conflit entre le feu Gerard pierre Charles et Fanmi Lavalas . Tu n'as jamais pardonné à Aristide d'avoir nommé Préval à la place de Monsieur Charles à la primature.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE Empty Re: J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE

Message  Marc H Lun 20 Fév 2012 - 11:37

On appelle la position de Kakakok envers Aristide et les membres de Fanmi Lavalas ; La vengeance

Pourtant kakakok et moi (Lavalas endurci,lol )sommes de bons amis .
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE Empty Re: J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE

Message  Le gros roseau Lun 20 Fév 2012 - 11:41

maten yan mwen leve ak anvi ekri yon atik"Pou kisa nou toujou fè move chwa?sak fè mwen te vle ekri atik saa se pawol Louis dejoie te pwononse an 1957 ki vinn nan tet mwen.:La politique de la terre ,la seule , la vraie."Map mande si nou pat chwasi blofè yo rele Duvalier ya si jodya nou ta nan grangou kloroks saa.Sam fini pa konkli sè iyorans, mank de fomatyon politik e sivik ki la koz saa.e kakakok se ekzanp tipik de brebi egare yo.se pousa mwen di fok nou rebati yon lot tonel ki genyen organn pa li tankou statyon radyo e televisyon ,jounal pa li ki pou edike pep la.pou konbat propagann senkyem kolonn lan.Mwen pa kwè menm apre depa frè Castro yo ap genyen oken demagog ki ka twonpe pep kiben ankor.

Se yon nan rezon ki fè mwen kritike sa nou rele goch ayisyen an.paske si jodya nou pran yon kout boul Martelly fok w avwe tou ke "leader " goch yo pat fè travay ki merite fet la.Mwen te ka konprann kakakok pou rezon saa men misyen montre ke li telman rayi Aristide ke li vle jete bebe ya ak tout dlo batem lan.Mwen pap janm dakor paske mouvman popilè ya pa Aristide selman.Si sa marc di ya se vre. mwen te ka konprann li men jan li kondwi tet li koulyè ya li montre ke li te dakor ak kou deta an 1991.Or li konnen byen ki moun ki te fè kou deta.li menm dakor ak kou deta 2004 la tou.e se menm restavek oligarchi ya ki fè tou 2 kou deta yo ki donk kakakok pou mwen se yon enigme.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE Empty Re: J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE

Message  kakakok Lun 20 Fév 2012 - 15:42

Mak a écrit:Kakakok a été dans le mouvement lavalas dans les années 86 à 90 mais il n'a jamais été lavalas. Il était avec les leaders comme Evans Paul et les pairs du FNCD. Il a divorcé avec le leader du peuple au lendemain de la designation de Rene Préval comme chef du gouvernement . L'on comprendra pourquoi il adoptait une telle attitude envers Aristide. Il n'est pas différent de ses camarades de l'OPL. D'ailleurs , il est de l'OPL.

Kakakok si mwen manti , diM mwen manti. Ton problème avec Aristide découle du conflit entre le feu Gerard pierre Charles et Fanmi Lavalas . Tu n'as jamais pardonné à Aristide d'avoir nommé Préval à la place de Monsieur Charles à la primature.

Marc on ne peut pas continuer a deformer la verite juste pour faire plaisr a Joel ..Aujourd'hui vous avez choisi des 1/2 verites...

a- pourqui et pourquoi tu dis cela "Kakakok a été dans le mouvement lavalas dans les années 86 à 90 " C est juste pour plaire a Joel...Tu sais tres bien j ai ete un victime du coup d etat 91..... En ebergeant les les zozoliers lavalasiens chez mo apres le coups .. Ils ont kadejake sur m a soeur Jouk jodia map okipe yon pitit sall up sa yo.....portant apres le coup d etat ....yo nan gwo pozisyon , yo fe anpil lajan.... Jouk jodya yap chache pou yo touye m.....

marc tu sais tres bien j ai divorce sur la presidence de Preval ..Quand il avait voulu de restauter l authorite de l etat.....et qu Aristide mettait du baton dans ses roues. Cela c est de la verite ....

Joel ou Rozo me denigrait pour n avoir pas compris trop les petites lettres......Chers amis elitistes arretez arretez je vous ai deja mWEN SE YON LAVALASYEN INNE MWEN YE >>>>>>Se yonn nan rezon ki fe se konsa menm mwen ye ....
Mwen konnen koze Amaral tap kontinye fe nou rayi m.....Paske koze sa ap lakoz ke yap rive yon jou ou lot sou tout lot A SA SAINT YO.......
Sa pa rann ni cho ni fwet Se Mario Dupuy , preval , Amaral , Dread wilne ,Lambert , Moise ki lavalas.....

Si nou vle nou met kontinye defome ni panse m ni karate mwen...POU LITWA AK POU LAVERITE .......Mwenjanm moun yon moun...Mwen tedamou e menm fou pou titide......San mwen pate janm Titide.....Koudeta 91 mwen peye sa tout jan nan vi mwen...Yon sel mwen pate kite neg yo touye m..Si se nap repwoche m la nou genyen rezon...Men sall up lavlas /titidiste pa merite model sakrifis konsa.....

oui GNBI creksyon demokratik 2004 mwen pate ka tann li .....Men m sa a tout Preval te renmen.....Endisant un jour :" sel jan pou nou fini net ak koze lavlas/titidiste sa a ..se kite l tonbe de limenm...Si se pouvwa li vle balil...Se la a menm lap tonbe !
Jouk konya si pou m resipote 2004 map resipote li ....
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE Empty Re: J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE

Message  kakakok Lun 20 Fév 2012 - 15:57

Joel a écrit:Allons donc ,vous ne pourriez pas avoir laissé un endroit ou vous n'étiez pas.
Vous etes comme ces fameux racistes américains qui préfacent ce qu'ils disent avec ""J'ai des noirs parmi mes meilleurs amis"".

Vous avez parlé positivement du COUP D'ETAT de 1991 et si vous aviez une once de LAVALAS DANS VOS VEINES ;vous n'oseriez pas.


S.T.F.U
S.T.F.U

avec cette affaire que vous étiez LAVALASSIEN ;vous ne l'étiez jamais

Voici une position sall up .....Joel tu n as aucun sentiment d appartenance....TU REFUSES TOUJOURS DE T AFFIRMER COMME UN TITIDDISTE ??UN LAVALASSIEN SE SAK FE OU PA KA KONPWANN LO YON NONM PA DAKO AK YON VAKABON OU DWE KLAKE TALON...c EST TRISTE JOEL !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE Empty Re: J AI TOUS LES DOCUMENTS DE LA VIE DE MICHEL MARTELLY SE PUBLIC RECORD..SURPRISE

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 1 sur 5 1, 2, 3, 4, 5  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum