Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment :
Nike : Jusqu’à 50% sur les articles de ...
Voir le deal

NOU SE SALL UP ! nou sall o prie !

4 participants

Aller en bas

NOU SE SALL UP ! nou sall o prie ! Empty NOU SE SALL UP ! nou sall o prie !

Message  kakakok Mer 20 Nov 2013 - 21:49



Gérard Maxineau
Follow · November 18 · Edited

Des activistes français, défilant, ce 18 novembre, dans les rues du Cap-Haïtien, enchainées et portant des T-shirts avec l’inscription « So sorry » (Désolé)
« Nous sommes venus présenter des excuses au peuple haïtien pour le rôle joué par nos ancêtres dans l’établissement de l’esclavage dans votre pays »

NOU SE SALL UP ! nou sall o prie ! 1452517_10202589474558005_2067302817_n


Pandan nap koupe dwet edidyan anba gas , na touye fwe nou anba kot fizi ! Pandan anpil  100 a voeux  chita nan gwo abitasyon yo ak remot kontwol ap fe le pep fe tenten .....Kek ti fwanse mawon defi O kap vini mande nou padon !  Jes la siyifikakan anpil ....Malgre m pat Dako ak demand popilis Aristide la ..Men li te grenn li te O wens ESEYE .......Men sall up jodya yo pa kwe nan anyen,,,Yo pa menm kwe nan yon lot konba pou yon lot Vicktwa...sou lokipasyon affraid  sou kolera:affraid:   sou lenjistis:affraid:  sou analfabetisme affraid
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

NOU SE SALL UP ! nou sall o prie ! Empty Re: NOU SE SALL UP ! nou sall o prie !

Message  Joel Jeu 21 Nov 2013 - 4:59

KAKAKOK;
Ou si ke se FRANSE yo te ye?
Mayo ki ekri ""so sorry"" yo ;se jwenn yo te deja jwenn yo.
FRANSE pa edike lan KRIM ki te LESKLAVAY lan ,menm jan ak AMERIKEN ou byen ANGLE

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

NOU SE SALL UP ! nou sall o prie ! Empty Re: NOU SE SALL UP ! nou sall o prie !

Message  kakakok Jeu 21 Nov 2013 - 23:14

Joel a écrit:KAKAKOK;
Ou si ke se FRANSE yo te ye?
Mayo ki ekri ""so sorry"" yo ;se jwenn yo te deja jwenn yo.
FRANSE pa edike lan KRIM ki te LESKLAVAY lan ,menm jan ak AMERIKEN ou byen ANGLE
Yo ka blanc , mawon ou bej .....sa se yon lot pi gwo konfizyon ..Neg o kap pate manifeste jou 18 la ..Poutan blan fwanse tap fwape ! kontradiksyon toupatou ....e nou vreman nan KK !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

NOU SE SALL UP ! nou sall o prie ! Empty Re: NOU SE SALL UP ! nou sall o prie !

Message  Joel Ven 22 Nov 2013 - 4:43

Mwen vle di w ke bagay LESKLAVAY sa a ;se pa yon bagay ki bay BLAN FRANSE twòp MALTÈT.
Mwen konn li diskisyon FRANSE yo ,sou sit FRANSE yo sou bagay sa yo.
Anvan yo te mande MOUN pou w PEYE pou w patisipe lan DISKISYON sou JOUNAL ""LE MONDE"' pa egzanp ;mwen te konn joure MANMAN yo.
Yo te konn rele m ""ILLUMINE"' (lol).
Gen gwo pwobabilite ke MESYE sa yo pa FRANSE.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

NOU SE SALL UP ! nou sall o prie ! Empty Re: NOU SE SALL UP ! nou sall o prie !

Message  Joel Sam 23 Nov 2013 - 8:15

KÒK ;
Men FRANSE pou wou;se pa t mesye ki te lan la RI OKAP yo:

www.liberation.fr/societe/2013/11/20/racisme-je-ne-vois-toujours-personne-se-revolter-dans-le-bus-quand-je-me-fais-insulter_948111

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

NOU SE SALL UP ! nou sall o prie ! Empty Re: NOU SE SALL UP ! nou sall o prie !

Message  Marc-Henry Dim 24 Nov 2013 - 10:42

Kakakok,
Tu vieillis mon ami .

_________________
Solidarité et Unité pour sauver Haiti
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

NOU SE SALL UP ! nou sall o prie ! Empty Re: NOU SE SALL UP ! nou sall o prie !

Message  kakakok Dim 24 Nov 2013 - 16:04

-------- a écrit:Kakakok,
Tu vieillis mon ami .
Non MARC mon ami je n ai pas seulement vieilli j ai aussi grandi... j ai meme recu la coodonatrice nationale ....Elle a evoque la question de Justice ..c est pour la premiere fois que la question de justice a ete pose serieusement ...Justice pour les tous les victimes , victimede tous les coups d etat , de la correction democratique affraid , victime des deux operations de Bagdad:affraid:  victime des actions militaro macoute du 29 Novemebre:affraid:  ...

Malheureusement elle n a pas voulu repondre pourqui et Pourquoi JCD vit il si paisible ici ?????...Politiquement la reponse c est la regle des 3 unites affraid 
Joel le grand ideologue qui s amuse tous les jours a parler des belles lecons apprises en Sud Africa sauf la remise de Winnie a la justice ...Donc elle refuse refuse totalement de regarder les conclusions du rapport PAUL DENIS affraid 

Donc mon ami Marc kkkok n a pas seulment vieilli il a aussi grandi pret a pardonner le leader Charismatic tet chat pour eviter le laisser grainner de Petion...et de ne pas remettre le pays a nouveau totalement dans les mains de ti WOUJ !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

NOU SE SALL UP ! nou sall o prie ! Empty Re: NOU SE SALL UP ! nou sall o prie !

Message  ainsi ne soit-il Dim 24 Nov 2013 - 20:13

Le w se matematisyen, yo pose'w yon problem ki difisil, w pa kouri kite sa kom si li enposibl a rezoud. A bagaj eksperyans, ak konesan pratik ke we te pran, w fini pa jwenn yon artifice de calcul ki pemet w koprand e rive a yon solisyon. Si w fe yon tre sou paj la, se kom si w lave main siye a te. Jis yon kestyon de bon sens.

Ayisyen pa ka kondane pou li ap errer apre sakrifis zanset li yo te fe. Le moun ap tande tout machand peyi k'ap evoke nom Dessalines, gen ki di ke Dessalines doit se retourner dans sa tombe. Mwen pense ke li itou santi'l tre mal, kwense. Il doit donc se retourner du bon cote... Pou lespri'l ka gide'n.

M'ale.
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

NOU SE SALL UP ! nou sall o prie ! Empty Re: NOU SE SALL UP ! nou sall o prie !

Message  kakakok Dim 24 Nov 2013 - 20:45

ainsi ne soit-il a écrit:Le w se matematisyen, yo pose'w yon problem ki difisil, w pa kouri kite sa kom si li enposibl a rezoud. A bagaj eksperyans, ak konesan pratik ke we te pran, w fini pa jwenn yon artifice de calcul ki pemet w koprand e rive a yon solisyon. Si w fe yon tre sou paj la, se kom si w lave main siye a te. Jis yon kestyon de bon sens.

Ayisyen pa ka kondane pou li ap errer apre sakrifis zanset li yo te fe. Le moun ap tande tout machand peyi k'ap evoke nom Dessalines, gen ki di ke Dessalines doit se retourner dans sa tombe. Mwen pense ke li itou santi'l tre mal, kwense. Il doit donc se retourner du bon cote... Pou lespri'l ka gide'n.

M'ale.
A la seule difference le mathematicien est precis et concis et meme un peu naif politiquement tandis le philosphe est rusee et coquin ...et avec ses paraboles il peut tj revendre le pays a prix tellement bas et peut arriver meme a tromper la vigilence du mathematicien.....affraid 
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

NOU SE SALL UP ! nou sall o prie ! Empty Re: NOU SE SALL UP ! nou sall o prie !

Message  ainsi ne soit-il Dim 24 Nov 2013 - 22:03

W gen dwa pa aksepte yon konpromi yon neg te fe men admet ke li pa't vle kite bato a an tan ke kapiten'. W pa pataje desizyon ki te pran, sa rive tout tan. Mwen ta plis kwe ke se paske li pa't yon kolabo ki fe yo te kidnape'l. Antouka se pa li ki fe w bel kado SM la.

W janm di tet a w kouman misye refize jeter l'eponge? Se jis pouvwa k'ap diskite, gen sa yo rele responsabilite. Gen yon diferans travay ak Satan pou bay pitit w manje e travay pou Satan.

Pa gen anyen ki etonan lan langaj imaje Aristid la, misye se moun ki etidye kominikasyon sosyal. Pi ga w minimizetravay moun yo fe lan baz elektora yo ak yon koze langaj kode tout tan. Nou kwe lan mythes konsa. Lol
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

NOU SE SALL UP ! nou sall o prie ! Empty Re: NOU SE SALL UP ! nou sall o prie !

Message  kakakok Dim 24 Nov 2013 - 22:06

Filozof e ou matemasyen eske nou pa Sall up vre ??
Frantz Le Beau shared Arabe LA's photo.
about an hour ago
NOUVEL yo rapote! dominiken asasine 34 haitien tankou bèt sovej entre vendredi et samedi zone NEIBA << republique dominicaine >>
NOU SE SALL UP ! nou sall o prie ! 1441326_1429188407299472_298336610_n

Fwe sa yo se viktim Dominiken ....ki komanse pa kontan ak Martelly...

Si moun sa yo pa yonn nan noumenm ! si pa fwe ak se nou  ..Nou pa Sallup vre !affraid  Pap genyen okenn vwa ofisyel ki ka Source : http://str8talkchronicles.com
Palecho.com : Mezanmi Ayisyen paréy mwen yo sispan fé bwi kouri ,photo sa se pa bagay ki pase nan République Dominicaine ,se yon bagay ki pase depi longtan nan yon peyi yo rele Rwandans ..Bagay facebook twitter sa , fé tout Moun se jounalis .Ou menm zanmi pam Sispann pataje yn bagay ki pa sa ,se nan fé nwa y'ap mete plis moun mesi .Enock de Palecho.com .... Jouen jodya mwen kwe tout bon  Dominikani ak finanse  rebeliyon kont Martelly .....et les jours de Martelly  sont vraiment comptes affraid

mezanmi se jOEL KI GENYEN REZON NAN SANS SA A,,,,,,,,,,,ME SAM VINI APWANN


kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

NOU SE SALL UP ! nou sall o prie ! Empty SE ZAK MALONET KE VAKABON POZE

Message  kakakok Lun 25 Nov 2013 - 5:52


nAN SANS SA A SE jOEL KI GENYEN REZON ..LI TOUJOU KONN AP FE ATANSYON AK BAGAY SA YO ..RAYO CHEN DI BWA LI WOUJ1
Source : http://str8talkchronicles.com
Palecho.com : Mezanmi Ayisyen paréy mwen yo sispan fé bwi kouri ,photo sa se pa bagay ki pase nan République Dominicaine ,se yon bagay ki pase depi longtan nan yon peyi yo rele Rwandans ..Bagay facebook twitter sa , fé tout Moun se jounalis .Ou menm zanmi pam Sispann pataje yn bagay ki pa sa ,se nan fé nwa y'ap mete plis moun mesi .Enock de Palecho.com
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

NOU SE SALL UP ! nou sall o prie ! Empty Re: NOU SE SALL UP ! nou sall o prie !

Message  Joel Lun 25 Nov 2013 - 6:14

Se sa KÒK;
Se pou w ize diskresyon.Sit MARC lan se yon sit serye (lol).
Apre w te fin mete FOTO an ;mwen t al konsilte JOUNAL DOMINIKEN yo.Jounal sa yo konn gen ti ""bias"" ,ti fòs kote anti-ayisyen lakay yo ;men yo pa lan kase fèy kouvri sa.
Premyèman si gen yon GWOUP DOMINIKEN ki ta LENCHE yon GWOUP AYISYEN se ak MANCHÈT ak BATON yo t ap fè l.Si moun sa yo MOURI vre ,se pa ak MANCHÈT ak BATON yo ta mouri.

LISTIN DIARIO di ke AYISYEN yo kraze rak pou yo tounen AYITI vre ;men se yon sèl ladan yo ki te mouri.
Gen 3 MOUN ki te mouri lan ENSIDAN sa a ;se yon AYISYEN ak 2 DOMINIKEN.
Konsil AYISYEN an lan BARAHONA ki rele PIERRE PHILIPPE BRUNET t al konstate tou e se sa l te jwenn:

www.listin.com.do/la-republica/2013/11/25/300904/Consul-de-Haiti-confirma-muerte

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

NOU SE SALL UP ! nou sall o prie ! Empty Re: NOU SE SALL UP ! nou sall o prie !

Message  ainsi ne soit-il Lun 25 Nov 2013 - 7:01

Koulye a mwen byen konprand mesaj Roseau a ki di: le marengwen ap vole w pa kon' sa ki mal sa ki femel...

Sa cho lan recho...
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

NOU SE SALL UP ! nou sall o prie ! Empty Re: NOU SE SALL UP ! nou sall o prie !

Message  kakakok Lun 25 Nov 2013 - 12:50

ainsi ne soit-il a écrit:Koulye a mwen byen konprand mesaj Roseau a ki di: le marengwen ap vole w pa kon' sa ki mal sa ki femel...

Sa cho lan recho...
Entre 4 et 8 Haïtiens ont été tués à Neiba, au sud de la République Dominicaine le week-end écoulé et plus de 350 Haïtiens ont été rapatriés de gré ou de force sur la frontière haïtienne de Malpasse (Ouest), apprend AlterPresse de sources combinées.

Cet épisode de violence est apparu suite au double assassinat présumé le 22 novembre de Jose Mendez Diaz et de son épouse Luja Encarnacion Diaz.

4 originaires de Grand Bois, non loin de la frontière haitiano-dominicaine ont été identifiés parmi les morts, selon le Groupe d’Appui aux Rapatriés et Réfugiés (GARR) contactés par AlterPresse. Ces victimes sont connues sous les noms de Coyit, Michelet, Nonnonm et Cepay.

Ce dernier a été enterré ce 25 novembre à La Petaca, où se sont produits les premiers « actes de vengeance collective » de citoyens dominicains sur des ressortissants haïtiens, précise le GARR. Aucune information n’est pour le moment disponible sur les conditions dans lesquelles se sont déroulées les funérailles.

D’autre part, un Haïtien resté enfermé dans sa maison avec sa femme et ses 5 enfants en attendant de pouvoir laisser Neiba a rapporté par téléphone à AlterPresse que ses concitoyens ont été attaqués alors qu’ils revenaient paisiblement de leur travail. Ils ont été hachés à coup de machette et leurs corps brulés, affirme-t-il.

Cette personne qui vit en République Dominicaine depuis 1990 et qui dit occuper une propriété familiale depuis 5 ans, risque de partir les mains vides et laisser ses biens à la dérive, comme la plupart des 350 personnes ayant été obligées de laisser la zone.

Et les rapatriements massifs, semble-t-il, vont continuer puisque, selon un haïtien actuellement à Neiba, 2 autobus et 1 camion chargés de ressortissants haïtiens ont pris la direction de la frontière haïtienne dans la matinée.

Depuis le 22 novembre, c’est la panique parmi les Haïtiens vivant à Neiba. Nombre d’entre eux se sont réfugiés dans des commissariats de police puis ils ont été conduits à la frontière de Malpasse.

Dans un communiqué du 24 novembre 2013, le ministère des haïtiens vivant à l’étranger (Mhave) « condamne énergiquement la répétition d’actes xénophobes indiscriminés contre la communauté haïtienne en République Dominicaine sur la base de l’implication présumée de certains de ses membres dans des actes criminels ».

Alter Presse
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

NOU SE SALL UP ! nou sall o prie ! Empty Re: NOU SE SALL UP ! nou sall o prie !

Message  Joel Lun 25 Nov 2013 - 14:24

Se jis yon SOUS.Lè w wè nouvèl ke AJANS AYISYEN sa yo mete deyò;chache lòt SOUS pou konfime yo.
Mwen pa di sa yo di an se vre ou pa men AJANS AYISYEN yon ti jan ""loose"" ak sa y ap di.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

NOU SE SALL UP ! nou sall o prie ! Empty Re: NOU SE SALL UP ! nou sall o prie !

Message  kakakok Jeu 28 Nov 2013 - 11:46

NOU SE SALL UP ! nou sall o prie ! Photo.php?fbid=598375893560836&set=pcb
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

NOU SE SALL UP ! nou sall o prie ! Empty Re: NOU SE SALL UP ! nou sall o prie !

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum