Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Menm apre triyaj lis kandida yo long. Mwen kite nèg ke moun konnen plizoumwen

2 participants

Aller en bas

Menm apre triyaj lis kandida yo long. Mwen kite nèg ke moun konnen plizoumwen Empty Menm apre triyaj lis kandida yo long. Mwen kite nèg ke moun konnen plizoumwen

Message  Sasaye Mar 16 Juin 2015 - 8:20


Andre Michel (M) (PLATEFORME JISTIS)

Andresol Mario (M) (INDEPENDANT - 138)

Baker Charles Henri Jn Marie (M) (RESPE

Benoit Irvenson Steven (M) (KONVIKSYON)

Ceant Jean Henry (M) (RENMEN AYITI)

Celestin Jude (M) (LIGUE ALTERNATIVE POUR LE PROGRES ET L'EMANCIPATION HAITIENNE)

Desras Simon Dieuseul (M) (PLATEFORME POLITIQUE PALMIS)

Etienne Sauveur Pierre (M) (OGANIZASYON PEP KAP LITE)

Jn Baptiste Chavannes (M) (KONBIT TRAVAYE PEYIZAN POU LIBERE AYITI)

Lumarque Jacky (M) (VERITE)

Madistin Samuel (M) (MOUVEMENT PATRIOTIQUE POPULAIRE Dessalinien

Moise Jean-Charles (M) (PLATFÒM PITIT DESSALINES

Narcisse Maryse (F) (FANMI LAVALAS)

Polycarpe Westner (M) (MOUVMAN REVOLISYONE AYISYEN)

Renois Jean Clarens (M) (UNION NATIONALE POUR L'INTEGRITE ET LA RECONCILIATION)

St Juste Newton Louis (M) (FWON REVOLISYONE POU ENTEGRASYON MAS YO)

Supplice Beauzile Edmonde (F) (PARTI FUSION DES SOCIAUX-DEMOCRATES HAITIENS


Dernière édition par Sasaye le Mar 16 Juin 2015 - 8:28, édité 1 fois
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

Menm apre triyaj lis kandida yo long. Mwen kite nèg ke moun konnen plizoumwen Empty Re: Menm apre triyaj lis kandida yo long. Mwen kite nèg ke moun konnen plizoumwen

Message  Sasaye Mar 16 Juin 2015 - 8:23

Lis saa se yon ekzèsis pou fè konvèsasyon mache.
Nou gendwa wete mete non nou vle.
Ann gade jiskikote ekzèsis saa pral rive.

Mwen parye se youn lan kandida sayo ki pral prezidan.
amwenske Kerry vinn mennen Lamòt lan palè an.
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

Menm apre triyaj lis kandida yo long. Mwen kite nèg ke moun konnen plizoumwen Empty Re: Menm apre triyaj lis kandida yo long. Mwen kite nèg ke moun konnen plizoumwen

Message  Joel Mar 16 Juin 2015 - 9:05

Se pa konnen mwen konnen non ,lan ki sa ki ka pase ou byen ki ka pase ;m ap fe sa AMERIKEN yo rele "informed guess"
Pou youn ,JOHN KERRY pa CLINTON yo.

Yo pa gen menm "background".Kerry se yon NEG ke le l te alatet "VIETNAM VETERANS AGAINST THE WAR" ,an 1972 le li te soti VYETNAM te al devan SENA a pou l atake ETAZINI sou GE an.

Misye te di ke entevansyon VYETNAM lan pa bon ,se yon bagay MAKARON ,se yon ENJISTIS se pandan ke AMERIKEN yo te VYETNAM toujou ;gen anpil MOUN ki te rele misye "TRET".

Se menm JOHN KERRY ki 30 AN apre te atake mesye BUSH yo lan SENA a,an 2004 ;di yo responsab KOUDETA kont ARISTID lan.
MISYE di ke se te yon ENJISTIS!
Sa ki vle di ,pa gen MOUN ki ka predi jan JOHN KERRY ap ou ka reyaji ,li pa we ENTERE AMERIKEN menm jan ak CLINTON yo.

KANTA pou KANDIDA a la PREZIDANS yo ;yo di ke gen yon ALYANS ant PREVAL ak MATELI pou yo "back" JACKY LUMARQUE ,Kandida ke PREVAL chwazi an.

Si nou li NOUVELLISTE ,MATELI di ke li pa t vle LAMOTHE poze KANDIDATI l.

Bagay yo ap vin pi KLE!


Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Menm apre triyaj lis kandida yo long. Mwen kite nèg ke moun konnen plizoumwen Empty Re: Menm apre triyaj lis kandida yo long. Mwen kite nèg ke moun konnen plizoumwen

Message  Joel Mar 16 Juin 2015 - 10:07

Si sa MATELI ap di yo se vre;misye ap soti pi byen ke RENE PREVAL.

PREVAL te detemine pou l VOLO ELEKSYON 2011 yo e li te fe tou sa l kapab pou l te fe l.

MATELI se yon NEG ekstrem dwat ;men si sa li di yo se vre ;li ka soti menm jan ak BALAGUER.
BALAGUER se te yon NEG EKSTREM DWAT men le li deside ke ELEKSYON 1996 yo t ap fet san KOKEN ;misye chanje ISTWA DOMINIKANI:

Michel Martelly : " J’avais dit à Sophia et à Lamothe qu’ils ne pouvaient pas être candidats à la présidence "

Imprimer
E-mail
Détails Catégorie : Actualités Publié le mardi 16 juin 2015 10:58 .


Martelly-Lamothe -Sophia

Michel Martelly brise son silence. Sur la conjoncture, alors que les carnets du CEP mettent hors-jeu des mammouths roses, dont sa compagne, Sophia Martelly, candidate au Sénat et l'ex-Premier ministre Laurent Salvador Lamothe, le chef de l'Etat s'est confié au journal le lundi 15 juin sur le cas de Laurent Lamothe, dépourvu de décharge et évincé de la course à la présidence.

Objet d'attaques de certains lieutenants de Laurent Lamothe, Martelly a révélé que Lamothe savait depuis quelque temps qu'il ne serait pas son candidat. « Cela fait quelque temps que je disais à Lamothe qu'il ne serait pas mon candidat parce que j'avais réalisé qu'on allait avoir des élections avec des partis politiques très peu confortables avec Lamothe qui paraissait être un candidat du président qui pouvait sûrement gagner », a confié Michel Martelly, qui craignait le boycott des élections par les autres partis politiques dans ce cas de figure.

Pour rien au monde, Michel Martelly affirme n'avoir voulu courir le risque de fragiliser ces élections. Plus loin dans la confidence, dans son bureau au palais, le président, qui raconte avoir fait preuve d'indifférence vis-à-vis de la première dame après son exclusion de la liste électorale, affirme avoir dit à Sophia Martelly Martelly et à Laurent Lamothe « qu'ils ne peuvaient pas être candidats à la présidence ». « Sophia Martelly et Laurent Lamothe ne peuvaient pas être candidats parce que pour ces élections, il fallait créer une certaine crédibilité et susciter la confiance qui permet à tout le monde de penser qu'il peut gagner », a expliqué Michel Martelly dont le premier objectif est de réaliser de bonnes élections, d'éviter une transition politique pour que le pays puisse aller de l'avant.

« Je n'ai pas de problème avec Laurent Lamothe. Il pense que je l'ai trahi. Pas du tout, pas du tout », a indiqué Michel Martelly. « Je ne pourrais jamais penser que Lamothe penserait que je le trahirais. Je pense que des gens de son entourage qui veulent le pouvoir peuvent lui faire penser que je l'ai trahi », a-t-il dit avant de marquer la différence entre lui et Lamothe. « C'est là peut-être que je dis que mon frère reste jeune parce que des gens de son entourage peuvent l'orienter », a poursuivi Michel Martelly. « Lamothe peut avoir plus de fougue, être plus hitech que moi mais attention, ce n'est pas le hitech qui m'a fait, ni l'argent. C'est ma profondeur et ma grandeur qui m'ont fait », a expliqué Michel Martelly, martelant que son objectif est la tenue de bonnes élections.

Le président Michel Martelly a souligné qu'il n'a jamais tenté de contrôler aucun des quatre CEP montés pendant ces dernières années. Celui-là a les coudées franches pour faire son travail. Pour illustrer, le président est revenu sur son comportement face à la première dame quand celle-ci a reçu le carnet du CEP. « Je l'ai regardée dans les yeux sans lui dire bonjour ou bonsoir », a raconté le président. « Michel Martelly aurait bien aimé que son épouse soit sénateur mais je suis président et le président doit planer au-dessus de tout cela », a-t-il affirmé, décontracté.

Roberson Alphonse
Source: Le Nouvelliste


Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Menm apre triyaj lis kandida yo long. Mwen kite nèg ke moun konnen plizoumwen Empty Re: Menm apre triyaj lis kandida yo long. Mwen kite nèg ke moun konnen plizoumwen

Message  Sasaye Mar 16 Juin 2015 - 19:53


Mateli konn sèvi ak bouch li. Se lan mètdam li rive kote l ye laa.
Li te klè ke misye ta p koupe zèb anbapye Lamòt. Misye te pè rezilta yo.
Se sak fè m te di ke an bon Divalyeris, li aplike prensip Franswa a sou engratitid.
Nou te wè sa depi Mateli te mete Kplim lan plas lan.

Kanta Kerry, na wè sak pral rive.
Yon senatè pa lan menm pozisyon ak yon State secretary. Nou te wè sa ak Ilari.

Map gade aksyon Kerry lan Ikrènn, ak Iran, Irak, Liby, Afganistan epi Yemenn.
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

Menm apre triyaj lis kandida yo long. Mwen kite nèg ke moun konnen plizoumwen Empty Re: Menm apre triyaj lis kandida yo long. Mwen kite nèg ke moun konnen plizoumwen

Message  Joel Mer 17 Juin 2015 - 6:54

Pou KERRY; nou pa konnen ki jan li pral aji ann AYITI.

Pwoblem anpil AYISYEN genyen se ke yo kapab konprann yo ka predi jan AMERIKEN ap aji ,alos ke se pa vre ditou.
Se sou KERRY la a ;ETAZINI ap chache etabli RELASYON DIPLOMATIK ak KIBA;men se li ki ka sove KAWOT MADURO ki an grann difikilte.
Li pa bezwen fe sa;se konsa li we ke l ka avanse ENTERE AMERIKEN.

Se lot pwoblem ke EKSTREM DWAT ann AYITI an genyen;TRUJILIS yo ak BALAGUER te konn ki le pou yo lage KOD la .an 1996.
Mesye BALAGUER yo te toujou gen kontwol LAME an ,bagay ke MATELI pagenyen.
Yo defann POLITIK yo ak ENTERE yo yon lot jan.

Kanta MATELI ;yo di sejousi li pwoch de PREVAL.Alos se pa antan ke DIVALYERIS misye kapab aji non ,se kapab sou KONSEY PREVAL.

M ap repete l ;anpil kote lan AMERIK lan gen anpil NEG ,MILITE ak SIVIL ke AMERIKEN yo te voye al fe EKZAKSYON ,al fe KOUDETA.
Anpil MESYEDAM sa yo anba kod apre monte GOUVENMAN PWOGRESIS yo ,lan anpil peyi lan AMERIK LATIN lan.'ETAZINI pa leve yon ti DWET pou ede yo!


Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Menm apre triyaj lis kandida yo long. Mwen kite nèg ke moun konnen plizoumwen Empty Re: Menm apre triyaj lis kandida yo long. Mwen kite nèg ke moun konnen plizoumwen

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum