Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le deal à ne pas rater :
TCL C74 Series 55C743 – TV 55” 4K QLED 144 Hz Google TV (Via ODR ...
499 €
Voir le deal

Vantbèf senatè Joseph Lambert sou zafè drog Tiburon an

4 participants

Aller en bas

Vantbèf senatè Joseph Lambert sou zafè drog  Tiburon an Empty Vantbèf senatè Joseph Lambert sou zafè drog Tiburon an

Message  Rico Lun 24 Sep 2007 - 20:11

Depi kelke jou se yon dwèt long siperyè ki lonje sou Senatè di Sid la, prezidan Chanm lan sou zafè drog bato Tiburon an, Tout pale anba chal , vye rimè piblik sou sijè sa Senatè Lambert toujou rete bèbè.

Li ta sanble yon jij enstriktè deklare Senatè Lambert ta enplike e menm pwopriyetè bato sispèk nan enpotasyon drog. Yon lot bo yon depite pale anpil sou bagay sa mete an dout Prezidan Chanm Sena kom pwopriyetè bato enplike nan trafik drog byen antandi ki fè fon. Panda yo kenbe plizyzè moun nan ekipaj ou flannè sou bato sa.

Kout teyat jounen Lendi 24 septanm sa Senatè Joseph Lambert deklare a korespondan Radyo Kiskeya li gen yon vantbèf o sijè zafè drog yo akize l la. Selon sali ta fè konprann li pou ryen.Men refize bay detay pou lenstan.Li prefere pale an piblik demen maten nan yon konferans de près demen a 10 di maten.

Senatè Lambert di djakout li plen. Se rezon se koulyè li kap pale. Li pral eksplike kokinaj ti nèg nan zafè sa yo vle eklabouse li. Senatè Lambert pale de prezans 3 minis don Mini dè Finans nan Konferans Vantbèf sa pou mete tout kakachat deyo.

Mezanmiro Rico sou forom sa te mande mouche Senatè reyaji sou la kèksyon san nomen non li . Eske li koupab pou leve men li anlè. Selon sa mwen konprann, mouche pral fè deklarasyon ki sanble pral pase pran vrè aktè yo ou sispèk nan bagay sa .

Mwen te tande sou yon Radyo Dyaspora a kote yo pase pran mouche pa manke li ditou. Nou ta renmen tande reyaksyon près akizatè san rezèv apre delarasyon mouche. Si mouche Senatè ta fè limye. Paske nan fen anrevi ak Kiskeya Senatè Lambert delkare si li te enplike nan zafè konsa se te DEMISYONE LI TAP DEMISYONE san cherche kont
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Vantbèf senatè Joseph Lambert sou zafè drog  Tiburon an Empty Re: Vantbèf senatè Joseph Lambert sou zafè drog Tiburon an

Message  Rodlam Sans Malice Lun 24 Sep 2007 - 23:25

Si Senatè lambert inosan se pa selman konferans de press poul fè se pou li asiye nonm ki lakoz ke papa li mouri ya.Fok bagay saa fini nan peyi ya; nenpot ka lambert ka avili nenpot moun lè li vle pou zafè politik.

se dwa yon sitoyen pou denonse tout vagabon ki ap vole lajan leta ou byen ki ap avili peyi ya men fok yon moun vire lang w 7 fwa nan bouch ou anvan ou sal non yon moun.Li lè li tan pou la jistis fè moun ki ap difame lot moun san prev peye konsekans medisans ,malpalan ki pafwa sali non moun de byen.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Vantbèf senatè Joseph Lambert sou zafè drog  Tiburon an Empty Re: Vantbèf senatè Joseph Lambert sou zafè drog Tiburon an

Message  kakakok Mar 25 Sep 2007 - 0:18

ki DONK PA GENYEN KA LAMBERT !

yON SEL BAGAY KAKAKOK AP DI NOU BAGAY SILA DWOL !SA KA LAKOZ LIT CONT KORIPSYON KA PASE NAN KK ! SANBLE TA GENYEN YON TI JWET LESPWA KAP JWE NAN KOZE SILA !

mWEN VLE KWE NEG YO PWAL DEKLARE DROG SE TE POU PAPA MOUCHE A... sE KONSA MOUCHE MPURI ..PA GENYEN OKENN KA LAMBERT !

Haiti se yon peyi pantalet si le corps di deli nan menm jij la et li chaje ak garanti lap ka likide sans tet chaje yo pwal kase fey kouvri tout bagay ...
La corruption a change de camp ! On va probablement repartir a zero...Il y a des corrompus et des corrupteurs partout !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

Vantbèf senatè Joseph Lambert sou zafè drog  Tiburon an Empty Re: Vantbèf senatè Joseph Lambert sou zafè drog Tiburon an

Message  Rodlam Sans Malice Mar 25 Sep 2007 - 7:30

mwen pa di pa genyen ka Lambert non ou jwen yo tou patou sou internet an ayiti o Zeta zuni tout kote.sam di yo pa kondane moun sou rimè sou sa zot di se ak prev yo kondane moun.e tou tan moun lan panko kondane nenpot moun ki difame li dwe peye konsekans lan.Se sak fè pafwa anpil nan nou te mouri Fort dimache wi.nou pa menaje lang nou ase.nou pa respekte lot moun ase.Bon eske Senatè lambert ka bliye moun ki lakoz papap l fè kriz kadyak la?

si li inosan yon moun paka vle chache prev ki pa ekziste pou sal non li ;yon moun ki fè yon bagay konsa e byen ou se yon Ka lambert.paske se pa bagay moun onet fè.Se pa ake wou map pale non kok amwens ke ou sal non Senatè lambert ,presidan asamble palman peyi w pou gremesi nan ka sa si soulye ya bon pou pye w mete l.(lol)
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Vantbèf senatè Joseph Lambert sou zafè drog  Tiburon an Empty Re: Vantbèf senatè Joseph Lambert sou zafè drog Tiburon an

Message  kakakok Mar 25 Sep 2007 - 10:15

Moi malheureusement je suis pas du metier ...N'attendez pas de moi la confirmation si il y a ou pas de cas Lambert ...sans malice si ou rive konfime sa ou met fe nou konnen nou fe w anpil konfyans !

DONC SANS MALICE Y A T IL DE CAS LAMBERT OU PAS ??? ESKE OU WE GENYEN CAS LAMBERT OU PAS ??????

Je ne suis pas encorea la retraite mais je sais tres bien mon ami sans malice ap jwi deux retraites ; " la retraite anticipee des FADH et la retraite de l"ONCLE SAM en plus des profits du stock maket. Aujourd'hui malgre moi je suis oblige de perdre mon lunch time pour lui faire gratuitement une toute petite lecon de lecture .

Franchement je me demande s''il y a pas un problemem majeur de lecture sur ce site ????Est-ce que le fanatisme n'a pas aveugle nos amis????

Dans presque tous les pays serieux du monde quand un juge parle c'est serieux ! Moi personellement malgre toute l'histoire sale de lavalas avec la cocaine , malgre les nombreux gradues de lavalas a l'universite Manuel a Noriega je prends ce dossier , ce cas Lambert avec beaucoup de prudence et au conditionel . Franchement je n 'aimerais pas revoir un autre president du Senat haitien a bord de la D E A airlines ??? En passant aviez la chance de visiter Fourel Celestin dans les appartements de Noriega ???
Mon seul souci c'est de ne pas mettre un outil en plus en tre les mains de nos petits fasciste creole au pouvoir en HAITI ET ALLIES POUR DISCRETER LA CHAMBRE ET LA RENDRE INNOPERANTE ..
mALICE hAITI NOUS RESERVE BIEN DES SURPRISES. lA VERITE PA JANM SOTI NAN KOFERANS DE PRESS ! EN HAITI TOU BAGAY POSIB !
Moune ki konnen mouche Lambert di konsa mouche sila pa grenn Senate TU RIS , you Laugh pou menen yon operasyon konsa !
Antouka pagenyen dife a mation ? Nou ap tann kon fi masyon !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

Vantbèf senatè Joseph Lambert sou zafè drog  Tiburon an Empty Re: Vantbèf senatè Joseph Lambert sou zafè drog Tiburon an

Message  Rodlam Sans Malice Mar 25 Sep 2007 - 18:57

Se wou ki pou di nou se wou ki konn netoye pipe yo mwen depi laj 17 an se di map travay.Mwen genyen twa pansyon vre men FADH pa ladann mwent pat rete anpil nan rans lan.(lol)

kom cas lambert okipe lespri w map kite w pou pran plesi w ladann ;enjoy yourself.mwen intelligent voye foto m ba marc henry mande l sil wè mwen sanble moun ki beswen ka lambert.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Vantbèf senatè Joseph Lambert sou zafè drog  Tiburon an Empty Re: Vantbèf senatè Joseph Lambert sou zafè drog Tiburon an

Message  kakakok Mer 26 Sep 2007 - 10:20

Haiti reste un pays pantalette ! On ne sait jamais a quelle hauteur on peut la monter ..

J'ai renconte un ami qui connait tres bien l'histoire voici sa version...
Bien entendu ceci n'empeche pas cela ...On ne peut pas pas ni confirmer la culpabilite ni decharger personne...

Dans un pays serieux le juge irresponsable qui ne peut pas prouver de cas Lambert devrait juger , revoquer et condamer ...Le president c'est le deuxieme important personnage du pays ....On ne cite pas nom dans un affaire aussi sale sans des preuves irrefiutables ......
On va attendre longtemps et tres longtemps meme pourque la lumiere sit faite sur cette affaire

Oui il a eu la presence d'un petit avion dans la region ! oui il a eu un bateau en provenanve desgonaives dans la region ! Oui il a eu qlq visiteurs en 4x4 dans la region ! Mais ou est la drogue ??? La cocaine ??????
Les suspects arretes sont suspectés de qui et de quoi ????Le bateau est il un port-avion ????Les hommes en 4x4 ne vivent pas dans un regime apartheid.....ils ont le droits de voyager dans le pays sans aucune inqietude ??????
Je dis bien ceci n'empeche pas cela ! oui le petit avion allait delivrer une cargaison ..mais a qui ?????
Voici la maldie du populiste le petit pablo a declare ZETO TOLERENCE......immediatement neg pwofite regle tout koule pwoblem ak lenmi yo , ak neg kapkoupe fanm yo et ak ti vole tou...
L'autre populiste parle de la luute contre la corruption......tout moun fou..o akize ! mnete nan prizon " sans le corps "di deli.../
Encore une fois ceci n'empeche pas cela.... Selon tout evidence jusqu'a Il n'y pas de CAS LAMBERT "

A moins qu'il y ait une entente classique pour effacer tout evidence !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

Vantbèf senatè Joseph Lambert sou zafè drog  Tiburon an Empty Re: Vantbèf senatè Joseph Lambert sou zafè drog Tiburon an

Message  Rodlam Sans Malice Mer 26 Sep 2007 - 10:39

"dans un pays serieux le juge irresponsable qui ne peut pas prouver le cas lambert devrait etre jugé,condamné et revoqué."voila ce que voulait dire celui dont l'esprit est envahi par les cas lambert(lol)

Mais le juge avait-il accusé le president du Senat?Il a seulement interpreté une declaration d'un des accusés:" le bateau appartient au Senateur Lambert"il n'avait pas dit qu'il y avait de la cocaine à bord du bateau.Depuis quand le naufrage d'un bateau constitue un delit?.Ceux qui veulent salir les partisans de l'espoir ont profité pour creer un scandale .C'est cela qu'il faut combattre.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Vantbèf senatè Joseph Lambert sou zafè drog  Tiburon an Empty Re: Vantbèf senatè Joseph Lambert sou zafè drog Tiburon an

Message  kakakok Mer 26 Sep 2007 - 17:39

cHER meTTRE merci beaucoup ! c'est pourquoi on dit il y deux poids deux plusieurs mesures su ce site ... Une fois vous aviez commis des fautes tres graves...et j avais ecris un tout petit texte a ce sujet juste pour te taquinner" CELUI QUI N"EST PAS COUPABLE LANCE LA DERNIERE PIERRE "..mais monsieur l'administrateur MARC HENRY l'avait effacer en dissant : ON NE FAIT PLUS CELA SUR CE FORUM < ON NE CORRIGE PLUS LES FAUTES GRAVES OU MOINS GRAVES DES AUTRES EN PUBLIQUE>>>>
En d'autres mots on utilise plus la plume rouges comme argument politique pour combattre un participant lucide ....

Aujourd'hui comme moderateur improvise OU PEMET OU FE YON BAGAY DIREKSYON FORUM LAN PA VLE LOT MOUN FE !

Ce n'est pas assez en mauvais magistrat de la MJM manuel de justice militaire vous vous permettez de retirer le cas Lambert dans un tribunal de Tiburon pour le deposer dans ma tete.....En bon novice en hunmour ( REMARQUER JE N' AI PAS DIT CRETIN ) ce mot a ete interdit sur ce site ) vous n'aviez meme pas pris le soin de specifier de quelle tete parliez vous ?????? Je commence a douter serieusement de la date de votre naissance ici lol
Mon cher malice , mon bien aime mettre , encore une je laisse le soin a vous et a vos collegues moderateurs de comprendre , d'apprecier et d'aptoter la sagesse du GRAND KAKAKOK !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

Vantbèf senatè Joseph Lambert sou zafè drog  Tiburon an Empty Re: Vantbèf senatè Joseph Lambert sou zafè drog Tiburon an

Message  Rodlam Sans Malice Mer 26 Sep 2007 - 18:00

Je n'ai pas corrigé une faute ;j'ai simplement apporté un eclaircissement à votre texte pourqu'on puisse bien apprecier votre plaidoirie cher maitre zabelbok ber a chat ke vou zet.(lol)

J'ai dit en maintes occasions j'apprecierais tous ceux qui corrigent mes textes pourvu qu'ils le fassent pour m'aider a mieux ecrire le francais, l'anglais, l'espagnol ou le creole.Ce n'est pas la correction qui soit condamnable mais plutot la facon qu'on le fasse.Joel me signale en plusieurs occasions mes fautes en creole et je le remercie de tout coeur car son but n'est pas de me denigrer ou diffamer ,mais plutot de m'apprendre à mieux ecrire ma langue.

A cause de nos precedentes querelles vous vous cabrez toutes les fois que nos points de vue divergent sans considerer ma bonne volonté pour vous aider à mieux exprimer vos pensées.N'ayant jamais eu la pretention d'etre un intellectuel je ne saurais m'eriger en correcteur sur ce site ;cependant quand un cas lambert se propose de faire la lecon aux autres alors la il faut lui montrer ses betises.(lol)
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Vantbèf senatè Joseph Lambert sou zafè drog  Tiburon an Empty Re: Vantbèf senatè Joseph Lambert sou zafè drog Tiburon an

Message  piporiko Mer 26 Sep 2007 - 19:26

POU KI SA NAP PRAN VANT BEF(HARRY JOSEPH)O SERYE?SE VOLE LI YE .RAPLENOU YO TE REVOKE MOUCHE KOM KONSUL HAITI BARARONA,NAN PANGNOL.LI TE NAN TRAFIK FO PASPO.LE YO TE MANDEL POU LI TE VIN POTOPRENS.MOUCHE TE KRAZE RAK.

piporiko
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4753
Age : 53
Localisation : USA
Opinion politique : Homme de gauche,anti-imperialiste....
Loisirs : MUSIC MOVIES BOOKS
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'impulsif

Revenir en haut Aller en bas

Vantbèf senatè Joseph Lambert sou zafè drog  Tiburon an Empty Re: Vantbèf senatè Joseph Lambert sou zafè drog Tiburon an

Message  Rico Mer 26 Sep 2007 - 22:49

piporiko a écrit:POU KI SA NAP PRAN VANT BEF(HARRY JOSEPH)O SERYE?SE VOLE LI YE .RAPLENOU YO TE REVOKE MOUCHE KOM KONSUL HAITI BARARONA,NAN PANGNOL.LI TE NAN TRAFIK FO PASPO.LE YO TE MANDEL POU LI TE VIN POTOPRENS.MOUCHE TE KRAZE RAK.

eske w prè pou di mouche sa an fas ou byen pa kache deryê anonima pou repete sa w di la. Se malere pa fè vye akizasyon fasil konsa. Pou se yo rele amwe kont UCREF ki pran mwayen fè limyè sou kokinaj ti nèg. Mwen pap defann moun men mwen refize m asosye a tenten wap di san prèv.


Dernière édition par le Jeu 27 Sep 2007 - 11:33, édité 1 fois
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Vantbèf senatè Joseph Lambert sou zafè drog  Tiburon an Empty Re: Vantbèf senatè Joseph Lambert sou zafè drog Tiburon an

Message  piporiko Jeu 27 Sep 2007 - 11:21

kelke swa lew disponib la

piporiko
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4753
Age : 53
Localisation : USA
Opinion politique : Homme de gauche,anti-imperialiste....
Loisirs : MUSIC MOVIES BOOKS
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'impulsif

Revenir en haut Aller en bas

Vantbèf senatè Joseph Lambert sou zafè drog  Tiburon an Empty Re: Vantbèf senatè Joseph Lambert sou zafè drog Tiburon an

Message  Rico Jeu 27 Sep 2007 - 11:39

San dout wap vi Ozeta nan Brooklynn alos kontre konn-ou ak li. Pran disponiblite w ak bon responsablite w. Si w vle mwen patisipe rele mouche sou estasyon radyo li an dirèk pale ak mouche, se two fasil kanpe sou yon forom
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Vantbèf senatè Joseph Lambert sou zafè drog  Tiburon an Empty Re: Vantbèf senatè Joseph Lambert sou zafè drog Tiburon an

Message  piporiko Jeu 27 Sep 2007 - 18:12

Siw vle fe entermediaire,ou met jwe wol.Sanble se metye w

piporiko
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4753
Age : 53
Localisation : USA
Opinion politique : Homme de gauche,anti-imperialiste....
Loisirs : MUSIC MOVIES BOOKS
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'impulsif

Revenir en haut Aller en bas

Vantbèf senatè Joseph Lambert sou zafè drog  Tiburon an Empty Re: Vantbèf senatè Joseph Lambert sou zafè drog Tiburon an

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum