Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
-46%
Le deal à ne pas rater :
Oceanic OCEAB120W Batteur électrique – Blanc
7.51 € 13.91 €
Voir le deal

TITIDE A PERDU 3 DENTS DE DEVANT ; KONSTITISYON1987 LA KADIK

3 participants

Aller en bas

TITIDE A PERDU 3 DENTS DE DEVANT ; KONSTITISYON1987 LA KADIK Empty TITIDE A PERDU 3 DENTS DE DEVANT ; KONSTITISYON1987 LA KADIK

Message  kakakok Mar 16 Oct 2007 - 13:14

SE GWO KOZE DANJE ! DANJE ! KAKA RAT YO KAKA PERE A , AK KAKA AJAN AGRIKOL LA DEYO !


NA WE PITA !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

TITIDE A PERDU 3 DENTS DE DEVANT ; KONSTITISYON1987 LA KADIK Empty Re: TITIDE A PERDU 3 DENTS DE DEVANT ; KONSTITISYON1987 LA KADIK

Message  kakakok Mar 16 Oct 2007 - 13:39

Se pou pwefwa mwen dako ak san malice , ak rene preval ki toujou vle voye konstitisyon an jete...nan ti tipotaj politik kakakok menm apwann genyen yon ti asanble konstityant lespwa ke pale nasyonal gentan mete kanpe an chalkalis..

kakakok enpoze kondisyon pou yo manyen vye dokiman kani sila , avek li nou fe deja anpil chemen ki kose nou anpil domaj eki epanye nou anpil tou !

kakakok pa genyen anpil stok ! kakakok pa genyen 3 gwo lajan retraite , kakakok pa touche lajan depo FAD'H apwe travay kakakok ap vini ak koze nan bon ti manit EStime !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

TITIDE A PERDU 3 DENTS DE DEVANT ; KONSTITISYON1987 LA KADIK Empty Re: TITIDE A PERDU 3 DENTS DE DEVANT ; KONSTITISYON1987 LA KADIK

Message  Rodlam Sans Malice Mar 16 Oct 2007 - 17:22

Kakakok

Doktè Lominy chante libera Haiti en tan ke peyi ,mwen rann mwen kont ke ou pa fin genyen tou ta fè tor ke se swa la dwat reyaktyonè ou la gauche kaviar se menm rose la nan yon po diferan.Lè ayisyen ki genyen diyité a prann mayet la lè saa si m la toujou ma pale de ayiti.pou le moman konsta doktè Lominy frape m tankou yon moun ki te ap domi ou voye yon bokit dlo fret nan figi l pou reveyel .Mwen remake ke se a dwat ke se a goch se menm kout baton pou pep la.Aloske mwen bouke reve ,se sel yon revolutyon ki ka ba nou diyite ke Loty ap pale ya.Men tou tan se vye elektyon maltchiong se menm wont la ki ap toujou ekziste.Mwen tris anpil,mwen dekouraje paske mwen rekonet ke ayisyen echwe.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

TITIDE A PERDU 3 DENTS DE DEVANT ; KONSTITISYON1987 LA KADIK Empty Re: TITIDE A PERDU 3 DENTS DE DEVANT ; KONSTITISYON1987 LA KADIK

Message  kakakok Mar 16 Oct 2007 - 17:46

Mwen konnen mwen avek oumen pwal genyen anpil diferans e sa sa ki fe cham yon debat ...Mwen pa te genyen lentansyon pyeje' w .Mwen ta swete ou gade kalm ou devanjan mwen pwal poze pwoblem yo...
Se vre la dwat echwe e devan gwo defi sosyo ke soyete nou enpoze la goch desann pantalon li pa menm mande pou ti popilis yo , apwanti fachis yo.....
Malis kom manb la dwat revolisyone ou konnen pi byen pase mwen malgre ti jefo Putin ap fe , malgre tou awogans Chavez ak pwezidan Iranien bagay yo toujou rebel nan men tonton Sam...
Nou pa te ka fouti ap tann yo gwo revolisyon an peti nou an...senpleman nou te ka fe yon bagay ki bokou pi bon pase sa nan asiste la nan konbinezon dwat revoluisyone ak goch reyaksyone yo...

Map vini ak koze serye yo pita ! Mwen toujou fe anpil jefo pou respekte tout patisipan sou site la ...menm fanatism toujou fe anpil nan nou voye pye pou bagay nou pa responsab..Anpil nan nou toujou derifize gade bagay yo nan entere jeneral !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

TITIDE A PERDU 3 DENTS DE DEVANT ; KONSTITISYON1987 LA KADIK Empty Re: TITIDE A PERDU 3 DENTS DE DEVANT ; KONSTITISYON1987 LA KADIK

Message  kakakok Mar 16 Oct 2007 - 17:56

Rodlam Sans Malice a écrit:Kakakok

la.Aloske mwen bouke reve ,se sel yon revolutyon ki ka ba nou diyite ke Loty ap pale ya.Men tou tan se vye elektyon maltchiong se menm wont la ki ap toujou ekziste.Mwen tris anpil,mwen dekouraje paske mwen rekonet ke ayisyen echwe.

Oui malice la revolution , une revolution est possible mais pas avec la droite revolutionaire , pas avec les nouveaux convertis et surtout pas avec les membres de la gauche reactionnaire ...Je reviendrai plustard avec une formule ke mwen deja konnen ou pap pataje ! ou pap dako ! Ou ka menm rive voye pye !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

TITIDE A PERDU 3 DENTS DE DEVANT ; KONSTITISYON1987 LA KADIK Empty Re: TITIDE A PERDU 3 DENTS DE DEVANT ; KONSTITISYON1987 LA KADIK

Message  kakakok Mer 17 Oct 2007 - 19:36

Sans malice ,

semble-t-il que votre sante est en train de faire une revolution avec vous et ebn plus je sais combien il est difficile de tenir un debat serieux sur le convept revolution avec un element de la gauche revolutionnaire surtout quand vous vous trouvez dans la droite revolutionnaire.
Malice , sincerement vos peches sont pardonnes !
Je sais politiquement nous ne parlons pas de meme revolution ! Nous ne parlons meme pas de " krazaj de konstitisyon "
Je crois , vous esperez un grand chanbardement , total , avec renversement des richesses ..KE OU KONNNEN KI PA POSIB ! modele de revolution Revolution que vous savez tres bien n'aura pas lieu vu la conjoncture mondiale actuelle ....ou quelques petites peinturage , rapiessaage des populistes et des narco populistes ....Tantot vive cei ! tantot vive cela !
Malice la revolution que kakakok revait est possible et aura lieu avec ou sans la constitution de 1987 !
Entre nous malice ti pablo n'avait pas besoin de constitution pour craser l'armee !
Le petit agent agricole n'avait pas besoin de constitution pour pour diriger sans la chambre , pour organiser une election en chalkalis pour pour le petit pablo !
En moins de 10 ans la classe politique , la droite revbolutionnaire et la gauche reactionnaire n'avaient pas besoin de constitution pour provoquer , encourager , demander et obtenir deux occupations du pays..
Alexis n'avait pas besoin de constitution pour devenir premier ministre sans la presentation de sa politique generale !
Alors aujourd'hui KI PWOBLEM REYEL YO GENYEN AK KONSTITISYON !
Se plis ouveti pou monte yon gouveneman fachis creyol nan entere yon ti gwoup mafia !
La revolution que je propose peut avoir avoir lieu avec n'importe qui un populiste , un element de la droite revolutionnaire ou tout simplement un patriote nationaliste consequent !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

TITIDE A PERDU 3 DENTS DE DEVANT ; KONSTITISYON1987 LA KADIK Empty Re: TITIDE A PERDU 3 DENTS DE DEVANT ; KONSTITISYON1987 LA KADIK

Message  Rodlam Sans Malice Mer 17 Oct 2007 - 21:01

ou pa konnen ki sa ki fè oken diskisyon pa posib antre nou se paske ou pa onet nan analyz ou yo.mwen ka diskite ak yon moun ki pa pataje menm opinyon ak mwen wi, men mwen pa ka diskite ak yon moun ki refize admet la verité.

Se konsa jodya map li yon zentelketyel sou yon lot forum ki ap joure Rico paske Rico pa vle chante Vive Duvalier tankou li.li di ke yon moun pa ka konpare iyoran ki nan kabinè lavalas yo ak moun ki te konn dirije ministè sou gouvenman duvalier yo.ni ou pa ka konpare konstitutyon 1987 ak konstitutyon Duvalier yo.Mezanmi mwen pat la sou jean claude se vre men ki sa jean claude duvalier genyen sou Aristide ki sa Cambronne genyen an plis Verella. Kisa minis agrikilti sou jean claude yo genyen sou Severin.Ki sa Adrien Raymond ke Avril te fè arete genyen an plis Cherisme.ki sa Robert estime genyen an plis mins lavalas yo .li ka pitit ansyen presidan se vre ,men eske se sa ki di li pi konpetan ;Ki sa Roger lafontant genyen an plis minis Sante ki la kounyè a;ki sa Theo Achille genyen an plis jean Casimir ou byen me Magloire? minis jean claude yo te ka pi volè pi asasen men piga patizan aveg yo vinn chante louanj a satan sou moun.jan de moun sa yo nanpren diskisyon ou ka fè ak yo.

Lè mwen pale de revolutyon mwen pa di pou nou adopte oken isme ,sa mwen konstate ke nou pa ka kontinye ap dirije peyi ya menm jan anko paske nou rive nan yon pwen kote se gwo mezi ki pou sove nou.Fok yon moun genyen kouraj pou rekonet tankou doktè Lominy di ya ke ayiti se yon eta an fayit.Se swa nou pran konsyans de eta peyi ya ou byen nou pèdi li ,se sak fè mwen di fok se yon revolutyon paske depi se gouvenman kote genyen yon paket chef nan la chanb, chef nan jistis ,chef nan CEP ki pa rekonet dwa la jistis pou rele mande yo eksplikatyopn e byen se lave men siye a tè se menm bak la ki ap kontinye jis nap tonbe nan yon trou se yon lot peyi ki a vinn okipe nou.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

TITIDE A PERDU 3 DENTS DE DEVANT ; KONSTITISYON1987 LA KADIK Empty Re: TITIDE A PERDU 3 DENTS DE DEVANT ; KONSTITISYON1987 LA KADIK

Message  kakakok Jeu 18 Oct 2007 - 10:25

sans malice



Sujet: Re: Préval prône une profonde réforme constitutionnelle TITIDE A PERDU 3 DENTS DE DEVANT ; KONSTITISYON1987 LA KADIK Icon_minipostedAujourd’hui à 2:16






Enfin,mieux vaut tard que jamais;il est plus que tant que Preval assume ses responsabilités.Je lui felicite pour ce constat. bravo Mr le President.

Aloske mwen bouke reve ,se sel yon revolutyon ki ka ba nou diyite ke Loty ap pale ya.Men tou tan se vye elektyon maltchiong se menm wont la ki ap toujou ekziste.Mwen tris anpil,mwen dekouraje paske mwen rekonet ke ayisyen echwe.

L'inconsistence est un gros defaut ...Elle prend sa source dans l'ignorance, la mauvaise .la malice , la pentaderie et dans la bouzenderie .... Serieusement l'inconsistence de sans malice ne prend pas sa source dans l'ignorance ...

Si le petit agent agricole qui veut se faire passer pour un agronome veut reformer ou abolir la constitution de 1987 pour :

Ti ajan agrikol ki nan pale nasyonal retounen ankadre peyizan nan projet banbou marmelade se byen !

ti ajan agrikol remet tit agwonom ke yo vole se byen !

2 sipe diktate nou yo aristide ak jean claude rete an ekzil ou byen antre en AYITI pou vini jije se byen.

pou pwezime asasen en soutane Jacques Roche retounen nan pwizon se bon !

pou paket lot bann agwonon de la koripsyon ki nan primature ak tout lo gwo biro yo retounen akote peyizan pou yon sipo nandevelopman se bon !

pou pep la genyen plis akse ak sevis ,pou leta ka bay tet li mwayen pou buen kolekte taks se bon !

Pou kodonye fe soulye , taye fe rad , machann pen vann pen , boko bat kat...se bon

pou dechouke asasen retounen milot sispann syeje kom koseye nan kabine prive prezidan !

pou pwizonye dit l'heure nou yo kapa ratatrye ak tout lajan yo se bon !

pou nou fen a lokipasyon se bon...


pou ouvri aksyon nan dijisel , nan cam ak tropical airways bay tout moun ki genyen mwayen e ki vle envesti se bon !

se pou Ayiti sispann rete nan deye kamyonet mondyal nan revolisyon de l'infomation an se bon....

se pou fe parent ak leta obligasyon pou tout ti moun ki laj lekol frekante lekol se bon !

Apwe sa ki sa konstitisyon 87 anpeche ti popilis ki tj li MAx tet anba fe ????? Anyen !

BAnn ti mafya konstitisyon two jenere ak nou ! Di ekzaktman ki maladi nou soufwi ! Mwen di sa anko bann enposte ki la yo pa genyen ni moral , ni kapasite , ni konpetans ni vizyon politik pou manyen konstitisyon 87 la malgre tout enpefeksyon li genyen !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

TITIDE A PERDU 3 DENTS DE DEVANT ; KONSTITISYON1987 LA KADIK Empty Re: TITIDE A PERDU 3 DENTS DE DEVANT ; KONSTITISYON1987 LA KADIK

Message  Marc-Henry Jeu 18 Oct 2007 - 10:56

Si le petit agent agricole qui veut se faire passer pour un agronome veut reformer ou abolir la constitution de 1987 pour :


Entre un petit agent agricole qui a fait son chemin politique en occupant le poste le plus important de la république et un kakakok qui n'a pas encore fait son chemin et qui ap voye monte lan internet. Je lève mon chapeau à celui qui a su se faire une place dans l'histoire d'Haiti.Bravo Mister the president.


Il va sans dire que je conteste votre dernière intervention et je vous invite à lire avec attention les paragraphes suivants;

D'entrée de jeu, celui que vous accusez de petit agent agricole a été désigné premier ministre d'Haiti en 1991 et au retour du président Aristide , il a dirigé un organisme d'état pour se preparer au poste de président de la republique.
Effectivement, en 1995, il a été élu président de la république d'Haiti en battant ses adversaires à 80% du vote populaire. EN 2006 , il est revenu et a reçu un second mandat clair pour lancer Haiti dans la cour des grands. Un mandat clair, dis-je bien pour envoyer la constitution de 1987 dans la poubelle de l'Histoire. Parce que nous de la diaspora qui portons Haiti sur notre dos devrions avoir les mêmes droits que les compatriotes internes. Parce que c'est notre droit legitime d'être candidat et de detenir des postes politiques importants en Haiti. Pour cela , la constitution de 1987 devrait être tuée et inhumée afin de nous permettre de jouir de nos droits civiques et politiques au plus sacrant. Je suis citoyen haitien de naissance et j'exige que mes droits politiques soient respectés par l'état haitien. Pour cette raison, j'offre mon soutien au présidnet de la république afin de reparer cette affreuse injustice faite aux citoyens haitiens vivant à l'étranger.


Quoi que vous disiez, quoi que vous fassiez, Préval est et demeure le président d'Haiti jusqu'en 2011.

_________________
Solidarité et Unité pour sauver Haiti
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

TITIDE A PERDU 3 DENTS DE DEVANT ; KONSTITISYON1987 LA KADIK Empty Re: TITIDE A PERDU 3 DENTS DE DEVANT ; KONSTITISYON1987 LA KADIK

Message  kakakok Jeu 18 Oct 2007 - 13:24

Marc-Henry a écrit:
Si le petit agent agricole qui veut se faire passer pour un agronome veut reformer ou abolir la constitution de 1987 pour :


Entre un petit agent agricole qui a fait son chemin politique en occupant le poste le plus important de la république et un kakakok qui n'a pas encore fait son chemin et qui ap voye monte lan internet. Je lève mon chapeau à celui qui a su se faire une place dans l'histoire d'Haiti.Bravo Mister the president.
Il va sans dire que je conteste votre dernière intervention et je vous invite à lire avec attention les paragraphes suivants;
Quoi que vous disiez, quoi que vous fassiez, Préval est et demeure le président d'Haiti jusqu'en 2011.

Marc mes remerciements pour avoir kite mwen pale ! menm lo nou totalman opze ! menm lo ou antoure ak rekalsitran !

Jenerasyon 80 an genyen yon ti jan difisil .. Marc mwen kite Aristite sous le manda de Preval just pake mouche tap mete baton nan wou Preval pou li ta janm restore lotorite de leta !
Oummen ou swiv Aristide jusqu'au tombeau d'afrique du sud ou kite ou pa janm ba peson eksplikasyon pouki sa ??? map vini mwen panko fini !


marc kote ou te ye lo nou te pwan la ri 1985 anba UZI , fall , galil J C paul , G randbetha Hypolite , Gregroire Figaro Jodesti elatriye ??Malgre nou tap rele aba la constitisyon viv L'armee ??

Oui nou te pwan nan zatrap nigo lo nou vote konstitisyon pou tet makot pa ladan ... Malgre li pa janm anpeche aristide sevi ak Vincen Bayard , Acedius elatrye !affraid
Marc si ti popilis kap li CARL MAX tet anba ak lot ti popilis dit L'heure te renmen diaspora yo ta va glise nou nan ti dekret ilegal ki te kraze lame a??? Yo ta va envite nou envesti nan digicel , nan comcel , ak nan tropical Airways kote yap fe gwo lajan depi kek lane nan konpetisyon deloyal:affraid:

Yo ta va oblije CAM transfe ouvri aksyon kote nou te ka fe ti lajan nou travay ??

Marc nou la kom VACH A LAIT ..pou nou krye viv , pou nou pote lajan nan vwam ak pou chyente deye ti djob anbasade ak konsil !
Ou panse Preval se sevel poul menm jan ak nou SI nou te ka patisipe ou panse yon ti ajan agrikol bèbè te ka pwezidan peyi sila ????
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

TITIDE A PERDU 3 DENTS DE DEVANT ; KONSTITISYON1987 LA KADIK Empty Re: TITIDE A PERDU 3 DENTS DE DEVANT ; KONSTITISYON1987 LA KADIK

Message  Rodlam Sans Malice Jeu 18 Oct 2007 - 13:42

Kakakok

ou frekan wi .pa genyen anpil ayisyen ki reyalize sa preval reyalise,menm Aristide,Francois duvalier pa reyalize sa preval reyalize.Kelke swa jan 2eme manda li ya fini .e byen ke mwen pat vle li kandida mwen respekte Rene Preval ;li fout bat tout moun a tit ronflan yo nan 2 elektyon san magouy san sipor lame.Ou te dwe respekte li anvan wap joure l ti ajan agrikol ,ki pri nobel ou pran pretantye.;ki dekouvert ,ki teyori ou envante.Lè yon mou reyalize sa ke w pap janm reyalize ou dwe rele li Monsieur le President.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

TITIDE A PERDU 3 DENTS DE DEVANT ; KONSTITISYON1987 LA KADIK Empty Re: TITIDE A PERDU 3 DENTS DE DEVANT ; KONSTITISYON1987 LA KADIK

Message  kakakok Jeu 18 Oct 2007 - 17:38

Rodlam Sans Malice a écrit:Kakakok

ou frekan wi .pa genyen anpil ayisyen ki reyalize sa preval reyalise,menm Aristide,Francois duvalier pa reyalize sa preval reyalize.Kelke swa jan 2eme manda li ya fini .e byen ke mwen pat vle li kandida mwen respekte Rene Preval ;li fout bat tout moun a tit ronflan yo nan 2 elektyon san magouy san sipor lame.Ou te dwe respekte li anvan wap joure l ti ajan agrikol ,ki pri nobel ou pran pretantye.;ki dekouvert ,ki teyori ou envante.Lè yon mou reyalize sa ke w pap janm reyalize ou dwe rele li Monsieur le President.

Mon ami ou genyen rezon mwen konsyan ke mwen frekan ! men mwen veridik tou ! Mwen konsyan ke preval fe anpil ti pentiraj , ti pyesaj , li ouvwi bati anpil ti bwat lekol ..Mwen pi gwo reyalizasyon li se te eleksyon malatchon ki jete peyi nan pi gwo kriz li janm konnen...Ki vini ba nou yon lot okipasyon et ki vini kreye zon de non droit KOTE BANDI TE ACHETE peyi a lajan kontan...
E sanble li ap prepare yon lot soup jEAN CLAUDE Paul pou peyi a... Mwen asire se yon flam dige li pwal limen ...Chimikman difev ak tafia pa mache ...sa ki pa byen ranje ko ! Mal sele ka foule !

yo lot gwo kalite kakakok genyen lo lap pale ak manb dwat revolisyone yo li awogan pase yo pa genyen agiman ! Yonn nan nou paka vini pwouve ke kakakok nan manti:affraid: Tout sa byen di yo se joure nan ka joure aapwe se femen bush !affraid
Une nouvelle constitution pour une nouvelle démocratie , pour une nouvelle dictature ..pour creer un pouvoir populiste fasciste ! Pour la stabilite des petit communiste sans parti...Pour briguer un autre mandat et pour permettre a ti pablo de se porter candidat depuis l'exil !

]Si les RIcains et ti Guy n'etaient pas la nous serions tous a tabarre a parler je ne quoi " ALFABET PA BET ! a saluer n'inporte qui ! Un president et dit l'heure
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

TITIDE A PERDU 3 DENTS DE DEVANT ; KONSTITISYON1987 LA KADIK Empty Re: TITIDE A PERDU 3 DENTS DE DEVANT ; KONSTITISYON1987 LA KADIK

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum