Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -50%
-50% sur les sacs à dos pour ordinateur ...
Voir le deal
19.99 €

VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure

+7
OBSERVER KEEN
Kabaret
Nickie
Thunder
Rodlam Sans Malice
Joel
kakakok
11 participants

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Aller en bas

VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure Empty VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure

Message  kakakok Lun 21 Avr 2008 - 19:47

Je me souviens de son premier mandat ses admirateurs disaient : ce n'est pas sa faute! C'est JBA qui tirait les ficelles ..Hunm ! aujourd'hui on peut constater un tres grand mepris pou JEA .
La liste est tres longue pour ti Rene il faut que ce soit un ami , un ami fidele et surtout un homme de charactere.
La communaute internationale vient juste de refuter Fritz Longchanp.Le pays ne peut pas payer le lux d'avoir de souseka a sa tete !
Dans ce delicat cas c'est notre ami du centre droit ou de la gauche reactionnaire qui aura la chance. D'un cote les hommes de l'espwa veulent faire passer le temps au-delas du 8 mai De l'autre cote Paul Latortue pourrait etre le grand heritier de son frere..Pour kkkok c'est la derniere ligne droite avant la mise sous tutelle officielle d'Haiti .. Encore une fois Preval reclame la part du lion L'interieur ! travaux public ! finance ! cooperation externe et ou affaires etrangere !
Pour Latortue il n'en est pas question...Il a declare En consultation je formerai mon cabinet ! En grand nageur eske Preval ka soti !!???
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure Empty Re: VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure

Message  Joel Lun 21 Avr 2008 - 22:10

Kkkok,

Si vous pensez que Paul Latortue est un homme de Droite,men wou,men wou pran.
Paul Latortue était un ami intime de Maurice Bishop,vous vous souvenez de lui et puis je me souviens de ses causeries dans l'émission "Moment Créole" à New York ,dans les années 80s.
Il disait toujours qu'il ne voyait pas les choses comme son frère ainé,et puis ah!oui,il avait servi les gouvernements Lavalas.
Et bien,je pense que Paul Latortue ne serait pas un mauvais choix;à moins qu'il aurait changé entre temps.
Et puis Aristide,je crois ,avait offert la primature à Paul Latortue ,qui avait refusé!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure Empty Re: VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure

Message  kakakok Mar 22 Avr 2008 - 8:29

Moi pas prudence quand je ne peux pas identifier clairement la position d'unhomme politique je le place quasi automaticquement entre la droite revolutionaire et la gauche reactionnaire.....centre droite ou gauche !
De toute facon je n'ai pas encore dit qu'il est un homme de droite !

/Je dis tout simplement nos amis les blancs damou pou mouche !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure Empty Re: VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure

Message  Rodlam Sans Malice Mar 22 Avr 2008 - 11:11

Dans ce cas la qui est aussi celui de Lambert le torticolis et le grangou klorox nous tueront tous.Se te youn konplo byen monte.(lol)Youri n'est pas aussi bète que nous le pensions.Jera sera soit Ministre des affaires exterieures ou le chargé d'affaires à l'Onu et les tortues partageront le butin.(lol)
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure Empty Re: VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure

Message  Thunder Mar 22 Avr 2008 - 11:19

silent No djòl tou tòk !
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure Empty Re: VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure

Message  kakakok Mar 22 Avr 2008 - 13:09

La tortue Paul vient de poser une autre condition intelligente celle de de dedomager les commercants endomages a cause de l'indifference de Preval et d'Alexis...
SAvez-vous bien que l"hotel MOntana a ete dedaomage secretement par la presidence !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure Empty Re: VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure

Message  kakakok Mar 22 Avr 2008 - 13:15

Moi kakakok je commence a etre tres fatigue de notre modele de domocratie . Haiti a besoin beaucoup plus que cela..une main de fer dans gan de velour ! Un dictateur eclaire et grenn kraze ! Un prgressiste ! du type balaguerre ! Un homme du nord du model Christophien ! C'est pourquoi j'aimerai un premier ministre kanson fer ! Un homme qui est en mesure de poter un coup d'etat administratif !un coup d'etat struturel et conjoncturel !

Le pays ne peut plus de la maladresse des uns et de l'incompetence des autres !
ASSEZ ! ASSEZ ! ASSEZ !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure Empty Re: VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure

Message  Invité Mar 22 Avr 2008 - 13:38

kakakok a écrit:La tortue Paul vient de poser une autre condition intelligente celle de de dedomager les commercants endomages a cause de l'indifference de Preval et d'Alexis...
SAvez-vous bien que l"hotel MOntana a ete dedaomage secretement par la presidence !

Si ce Kakakok dit vrai, le peuple doit s'appreter à prendre les rues. Youri Latortue ne peut pas renverser Alexis pour le remplacer par son cousin. C'est intolérable!

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure Empty Re: VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure

Message  Joel Mar 22 Avr 2008 - 14:01

[quote="kakakok"]Moi kakakok je commence a etre tres fatigue de notre modele de domocratie . Haiti a besoin beaucoup plus que cela..une main de fer dans gan de velour ! Un dictateur eclaire et grenn kraze ! Un prgressiste ! du type balaguerre ! Un homme du nord du model Christophien ! C'est pourquoi j'aimerai un premier ministre kanson fer ! Un homme qui est en mesure de poter un coup d'etat administratif !un coup d'etat struturel et conjoncturel !

Le pays ne peut plus de la maladresse des uns et de l'incompetence des autres !
ASSEZ ! ASSEZ ! ASSEZ !


Enhen!

Se poutèt sa ,w ap mande pou Lame Dayiti retounen an.
Bliye sa,nan konjonkti kounye an ,yon diktati menm tankou a la Balaguer pa posib.
Pa avek tout gouvènman la goch ,ki nan Amerik Latin yo.
Yon gouvènman dwat di pa posib kounye an ,menm jan gouvènman gòch yo pa t posib sa gen kèk tan de sa.

Mesye konfòme nou,adapte nou.Premye deklarasyon ke gouvènman ameriken an fè apre eleksyon evèk "rouj" Paraguay an,sè ke yo pare pou yo travay ak evèk ak sapat lan.
Mesye ,adapte nou ou byen n ap disparèt!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure Empty Re: VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure

Message  kakakok Mar 22 Avr 2008 - 20:01

JOEL!!!!!!De qui et de quoi avez vous si peur ????? Je n'ai pas parle de Marxisme , Je n'ai pas parle d "Islamic ????? Je n'ai meme pas mentione tribunaux lavalas ???

Mwen pa janm konnen yo peyi ki nan eta Ayiti ki soti a la nage...SE tj yon gran ideyolog ak yo ideyolojiki retire peyi nan mize pou depoze nan wout devlopman ! Se pa nan krik krak ni nan naje pou soti nou pwal soti kote nou ye la ! Se nan pale anpil francais se mete gason sou nou ! Voye jete vye plan neo liberal yo pou nou we chemin limye !

En pasan nou bezwen yo lame menm ..Si se pa prezans yon lame etranje lot jou se te va priz de la BASTILLE ! E lepe sila toujou pandye sou tet nou !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure Empty Re: VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure

Message  Nickie Mer 23 Avr 2008 - 21:58

GEN KOZÉ' NAN PWEN BOUCH, KI VIVRA VERA, KI MOURA PÈDRA
Nickie
Nickie
Star plus
Star plus

Féminin
Nombre de messages : 1132
Localisation : Montréal, Canada
Loisirs : La lecture, la musique tendre, le net, le cinema, la plage, les voyages
Date d'inscription : 21/12/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: La rose

Revenir en haut Aller en bas

VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure Empty Re: VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure

Message  Kabaret Jeu 24 Avr 2008 - 19:50

fwa sa pa ginyin naje pou soti preval non lap tou fet plom paske moun pap jwe .neg yo pase ti peuple nan betiz trop

Kabaret
Junior

Masculin
Nombre de messages : 1
Localisation : USA
Loisirs : Football
Date d'inscription : 11/01/2008

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure Empty Re: VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure

Message  OBSERVER KEEN Ven 25 Avr 2008 - 12:03

pa gen lot moun nan peyi sa mezanmi, apa se recyklaj nou fe ak peyi desalin lan. ekwe yon gwo savan di ke: yon moun fou le repete menm aksyon an nan menm kondisyon an pandan ke lap tann yon lot rezilta.
gen li se pou mwen ak ou yo te kreye verite sa!!

OBSERVER KEEN
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 966
Localisation : USA
Date d'inscription : 29/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure Empty Re: VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure

Message  revelation Ven 25 Avr 2008 - 12:50

KKKOK a di:
Moi kakakok je commence a etre tres fatigue de notre modele de domocratie . Haiti a besoin beaucoup plus que cela..une main de fer dans gan de velour ! Un dictateur eclaire et grenn kraze ! Un prgressiste ! du type balaguerre ! Un homme du nord du model Christophien ! C'est pourquoi j'aimerai un premier ministre kanson fer ! Un homme qui est en mesure de poter un coup d'etat administratif !un coup d'etat struturel et conjoncturel !
Donk Kkkok, nan zye wou, Ayiti se yon prizon!!
Se kout baton selman ki fe Ayisyen mache??
Kkakok, fok wou sispand di rans konsa, se yon mank dega ke wou fe a rest ayisyen yo ki sivilize e ki ap mande jistis e revandike dwa yo etan sitwayen yon sosiyete san ke yo pa fe dezod. Fok wou pa mete tout moun nan menm sak!!
Sosiyete a pa repond a devwa li e wou we fason pou korije sa se diktate, kanson fe, koudeta administratif, struktirel e konjiktirel vide baton sou pep la???

KKkok, mwen kwe ke wou pli intelijan ke sa!
Mete politik de kote e vini avek des zide sosyal e ekonomik pou dirijan nou yo sa itilize. Wou konn sak bon pou pep la!!
Pou mwen, mwen pa bezwen konnen ki yeski o pouvwa di moman ke ide progresist yo, e proje developman teknik yo aplike pou intere nasyon, mwen ap bay tout moun kredi ke li se Lavalas, Lespwa, Gnbist, se pa problem mwen sa.
Se pa ki yes ki fe travay la ki interese pep la, se eske travay la fet tout bon vre!!
Revelation
revelation
revelation
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3086
Localisation : Washington, DC
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste

Revenir en haut Aller en bas

VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure Empty Re: VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure

Message  kakakok Ven 25 Avr 2008 - 13:15

KKKOK a di:
Citation:
Moi kakakok je commence a etre tres fatigue de notre modele de domocratie . Haiti a besoin beaucoup plus que cela..une main de fer dans gan de velour ! Un dictateur eclaire et grenn kraze ! Un prgressiste ! du type balaguerre ! Un homme du nord du model Christophien ! C'est pourquoi j'aimerai un premier ministre kanson fer ! Un homme qui est en mesure de poter un coup d'etat administratif !un coup d'etat struturel et conjoncturel


Zanmi kamrad mwen retire chapo byen ba devan kouraj ou pou enteveni nan yon sije konsa panda map d iw mwen pa dako ak repons ou a.

ou souligne dictate ou pa souliye eclaire poukisa ???
Zanmi mwen , mwen pa envante anyen. Peryod Ayiti konnen yon ti la paix ki pi long se sou diktate ??
Eske genyen yon rezon pousa ??mwen pa konnen ! Fok nou genyen kouraj pou nou konstate la verite !

Apwe tout long peryod dezod sa yo koman ou ta vle pote yon koreksyon ??? Kote leta ak gouvenman antre tout kalite konbinezon ak bandi ! ak vole ! ak asasen pou regle koze politik yo ???Di ki sel fason ki rete pou retabli lod???

kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure Empty Re: VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure

Message  alex jacques Ven 25 Avr 2008 - 13:34

fwa sa pa ginyin naje pou soti preval non lap tou fet plom paske moun pap jwe .neg yo pase ti peuple nan betiz trop

Edikasyon se sel vre zouti ki ka chanje Ayiti. Paske politisyen jwe sou nayivte pep la, pou twompe yo tankou enbesil.

Si Pep la pa an mezi pou koze tet yo kek kesyon anvan yo vote pou you politisyen, se nomal pou nou tonbe nan tyouboum. Li le pou nou sispann vote moun, tout sempleman nan swiv vag lan.
alex jacques
alex jacques
Star plus
Star plus

Masculin
Nombre de messages : 1118
Localisation : Haiti
Date d'inscription : 23/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Fou de son pays

Revenir en haut Aller en bas

VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure Empty Re: VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure

Message  revelation Ven 25 Avr 2008 - 15:25

KKKok di:
ou souligne dictate ou pa souliye eclaire poukisa ???
Kok, ke diktate a eklere, progresiste menm jan ak Rafael Trujillo, ou byen Francois Duvalier ki ba nou aireopo mayi gate, limye peligue, kontribisyon etc.. pap fem chanje lide e opinyon. Ke li eklere ou sot Yon diktate ap toujou rete yon diktate.
KKKok di: Wi se vre!!
Tout period de paix ke nou genyen nan istwa nou se sou diktate.
Pa gen manti ladann!!
Sepandan, a quel prix??? le prix du sang mon cher KOK!,
kout baton, kraze zo, fiziyad, asasinaj, fo dimanch, viyolasyon dwa de lhomm, viyolasyon dwa a la pawol, o kritik, libete la press, libete manifestasyon etc era.
Men prix ke nou peye pou la paix ke wou ap pale a eke wou e Rod remen anpil la.
Wou ta remen we yon nomm kou Duvalier tounen, tounen vinn fe kisa? banou la paix, men nan zye anpil lot viktim e fanmi ki mouri asasine se pa la paix, se la peur mon cher KOK!!!!

Kistyon ke mwen gen pou wou KOK, eske wou vle fe kado, jete a la fenet tout dwa sa yo ke nou rive jwen kounyen la, pou la paix d'un diktate kraze zo, main de fer, eklere ou sot?????
Repond mwen mon fre!
Revelation
revelation
revelation
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3086
Localisation : Washington, DC
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste

Revenir en haut Aller en bas

VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure Empty Re: VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure

Message  gwotoro Ven 25 Avr 2008 - 15:44

A quoi sert une periode de paix si elle ne s'accompagne pas de progres ?

Nos "periodes de paix" sous la dictature (encore faut-il s'entendre sur ces periodes de paix) ont-elles permis au pays de progresser ?

De quoi ces periodes de paix sont-elles reellement constituees ?

gwotoro
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3974
Localisation : Canada
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: le balancier

Revenir en haut Aller en bas

VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure Empty Re: VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure

Message  Doub-Sossis Sam 26 Avr 2008 - 7:31

Kistyon ke mwen gen pou wou KOK, eske wou vle fe
kado, jete a la fenet tout dwa sa yo ke nou rive jwen kounyen la, pou
la paix d'un diktate kraze zo, main de fer, eklere ou sot?????
Repond mwen mon fre! (kwidam)


Lè majorité pèp la paka satisfè
prémié bezwen primaire-li (animal)
Grangou klorox ap fan trip li
Késtion révélation an gen Yonsèl
Répons ki kanpé sou 2 piél, ki korrèk
Dayè ki koté mot DIKTATÈ TA SOTI

Li soti nan la Rome antik
Koté an période de crise
Sénat ki réprézanté tout citoyen
Démokratikman chwazi yon DIKTATÈ
Pou réglé pwoblèm mété lod nan dézod
Assiré stabilité ak services essentiels

Men pwoblèm haitiens
PRIORITÉ NOU ALANVÈ
NOU VLÉ KOPIÉ MISSIÉ BLANC TWOPP
DADA NOU ROND NOU VLÉ PÉTÉ KARÉ

SÉ PA POU ARYEN MASLOW
KRÉE PYRAMID AK HIÉRARCHIE
DES BÉZWEN
WOU PAKAB ADRRESSÉ
BEZWEN SIPÉRIÈ NAN TÉT PYRAMID LA
TANDIS KÉ BAZ BEZWEN PRIMÈW SHAKY A ZÉRO


STULTORUM NUMERUS EST INFINITUS

Wouyy!!!

On est éxpozé WI sur la mer bleue
Doub-Sossis
Doub-Sossis
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2429
Localisation : Montreal
Loisirs : cockfighting
Date d'inscription : 24/12/2007

Revenir en haut Aller en bas

VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure Empty Re: VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure

Message  Rodlam Sans Malice Sam 26 Avr 2008 - 7:59

gen anpil moun ki pran mal kaduk depi yo tande mo diktatè ya.mwen pa kont yo paske diktati ya pa fom ideyal de gouvènman non, men tou fok nou rekonet genyen serten peyi a serten moman pou gato a separe de fason pou chak moun jwen youn ti moso fok se youn diktatè byenfesan ki pran mayet la.

Nou genyen anpil ekzanp kote grangou klorox tap toupizi ampil moun se kan pep la revolte kraze monarchi an Frans ,kraze Tsar en Russi ,fè revolutyon kiltirel an chinn se sa ki permet pep la jwen youn souf.Mwen te li youn li ti liv ki rele :"La fète cubaine " lè mwen te jenn gason kote youn peyisan kiben te di anvan revolutyon an pat genyen lopital ni lekol kote li rete ya ,jodya pitit li ka ale lekol ,si li mald li ka jwen youn doktè , li ap travay .eske pou peyisan saa ou ka dil ke diktati Castro pa bon?Eske moun ki tap mande sekou nan Stad nan New Orleans ak moun grangou klorox la touye an ayiti se demokrasi ya ki pi bon fom gouvenman pou yo.Chak moun sa depan de enterè w ou wè bagay yo youn jan.

pwoblem ak diktatè ayisyen yo se pa pou fè peyi avanse vre ke yo renmen pouvwa se pou yo ka rich.pou yo genyen dwa di yap fè dada nou tounnen paswa.Men jou nou genyen youn diktatè tankou Mao ,tankou Castro,menm si li pa genyen menm ideyoloji ak moun sa yo mwen pap genyen pwoblem ak sa.22 lane sa yo ki sot pase ya montre kareman ke ayisyen pankò prè pou viv an demokrasi.Ti mache ya trò piti pou tout kolektè sa yo ,tout moun vle se pou yo kolektè nanpren personn ki vle mete men a la pat pou yo travay di.tout moun vle se pou yo mete kravat nan kou yo chita deyè biro ap li jounal.nan kondityon saa pep la ap toujou ap manje biswit labou si pa genyen youn moun ki pou di non sa pa ka kontinye konsa ankò fok nou trouse manch nou pou nou al travay .

Mwen pa beswen youn Pol Pot non, men tou kalite chez misikal saa li pa ka kontinye konsa toutan ankò.Tankou Namphy te di ya banboch demokrasi ya dwe fini. Mwen pa beswen demokrasi epi pou map manje biswit labou.vant vid pa kanpe.Banm youn bon konsey revolutyonè de gouvenman epi kraze tout Premye Minis, Sena > depite , delegue ,vice delegue,asanble depatmantal, asanble kominal kasec ,asek etc pou reset leta servi a satisfè beswen pep la .Politisyen kreye twop pos pou yo jwen job kale wes.pou yo pa travay .se pa regade yo si reset leta pase nan peye youn paket manb initil tandiske pep la li menm ap mouri grangou.

Youn moun ki pa konnen sa ki rele grangou, ki pa konn wè ti moun ki ap mouri malnutrityon ke papa yo paka mennen yo menm al konsilte youn doktè pa ka konprann sa ke mwen ap di la.men mwen ki wè kote gran moun kon ti moun ap mouri nan tout morn an ayiti paske yo pa ka jwen swen doktè e byen mwen di ke si se youn diktatè ki pou vinn ba moun sa yo sa yo beswen pou yo ka viv nan diyite, e byen mwen di bali bwa chofè. mwen pa fout genyen foli poum ni presidan ni Senatè ni depite poum chita nan biro ap kale wes.Tout moun ou tande ki pa di youn peyi dwe genyen diplomat , senatè,depite, konsil, premye Minis ,Presidan ,FADH tout se enterè yo yap defann. paske mwen pa ka konprann youn kote majorite moun ap viv ak mwens ke 2 dola pa jou epi youn pla manje koute plis pase 3 dola pou youn moun dim ke youn peyi konsa dwe genyen diplomati,mon oeil.napren oken moun ki ap fè m vale bull shit sa vre.mwen pa beswen konnen si w te genyen 20 plom se bagay ki gade w.Fok nou ba pep la manje anvan nou okipe de tout lot vye rans fè wè ki pa itil nou anyen.Me vwa ti;je swi represantan dayiti a lonu epi tout jounal ap pale ke moun lakay yo ap manje biswit labou.shit ,don't they have any shame?
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure Empty Re: VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure

Message  revelation Sam 26 Avr 2008 - 11:07

Sossis di:
Démokratikman chwazi yon DIKTATÈ
Mwen pakab we 2 mo sa yo demokrasi e diktate nan menm fraz. Se oubyen se yon oubyen se lot.

Nou pakab konsyamman e demokratikman elu yon diktate pou misyon li se egzerse taktik diktateship pou regle safe politisyen.

Fok nou fe atansyon a desisyon ke nou pral pran etan ke dirijan. Si nou intansyonelman chwazi yon nouvo Premye Minist e bali yon djob deskristyon ke travay primodyal li se mete la paix par tou les moyens. Nap gen kont demen pou nou rand a la jistis.
Paske la paix a jan Gwotoro di a pap reel.Lap aparan paske kout baton pap plen vant malere.

Si yon manman gen 8.5 million timoun ki grangou e kap krye pou manje, travay manman sa se pa vide baton sou timoun yo, diyo femen dyol yo e al chata nan yon kwen.
Pa gen okenn garanti ki di ke timoun sa yo pral rete trankil, nou we sa deja, paske demokrasi ou diktati pep ki grangou pa pe kout baton.
Donk retire zafe politik kraze zo a nan tet nou e an reflechi poum we ki jan nou pral bay pep la amnje avan ke nou chache pa ki mwen (diktateship ou pa) poul fe yo feme bouch yo.
Revelation
revelation
revelation
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3086
Localisation : Washington, DC
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste

Revenir en haut Aller en bas

VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure Empty Re: VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure

Message  Rodlam Sans Malice Sam 26 Avr 2008 - 11:52

demokrasi se youn fom gouvenman kote se pep la ki souveren;se sak fè yo aprann nou se gouvènman "du peuple par le peuple et pour le peuple."ki donk nou ka genyen youn diktati proletarya tou si se sa pep la deside ki ka bal manje.si li bouke ak makakery mande charité pou fè vye elektyon ki se gaspiye lajan pou gremesi pou fè politisyen pale franseuu krochi.

An nou pran ekzanp sa ki sot pase pandan 22 lane dernye yo. mwen pa konn pou lot moun mwen ke vyej mete jem mwen ta pito genyen youn bon diktatè pwogresis ki ap fè refòm agrè, refòm nan edikatyon pèpè.envesti nan recherch ak devlopman, bati lopital ,lekol pou tout pep la edike byen ke vye risib ke nap fè depi 1986.nanpren moun ki di nou beswen youn diktatè ki pou bat moun.se sak fè mwen di youn konsey revolutyonè de gouvenman pou o mwen 25 lane pou wè si nou ta soti nan labou sal saa.O lye nap fè youn chire pit tout la sent jounen.mwen fout bouke ak hing hang lan.ke tout politisyen al chache travay la tè fok yo bouke souse san pep la.Ki sa fout paket Senatè,depite, delegue ,vice delegue asanble depatmaental ,asanble kominal itil moun?
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure Empty Re: VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure

Message  kakakok Sam 26 Avr 2008 - 17:41

La dictature moderne [modifier]



Définitions [modifier]



  • Encyclopædia Universalis : « La dictature est un régime politique autoritaire, établi et maintenu par la violence, à caractère exceptionnel et illégitime. Elle surgit dans des crises sociales très graves, où elle sert soit à précipiter l'évolution en cours (dictatures révolutionnaires), soit à l'empêcher ou à la freiner (dictatures conservatrices). Il s'agit en général d'un régime très personnel ; mais l'armée ou le parti unique peuvent servir de base à des dictatures institutionnelles. »
  • Dictionnaire de la politique (Hattier) : « La dictature se définit comme un régime arbitraire et coercitif, incompatible avec la liberté politique, le gouvernement constitutionnel et le principe de l’égalité devant la loi. »
  • Dictionnaire culturel (Le Robert) : une dictature est une « concentration de tous les pouvoirs entre les mains d'un individu, d'une assemblée, d'un parti ; organisation politique caractérisée par cette concentration de pouvoirs », (il cite comme exemple entre autres Cromwell et les Jacobins), et un dictateur est une « personne qui après s'être emparé du pouvoir l'exerce sans contrôle » ou une « personne qui exerce le pouvoir dans un régime qu'on peut à juste titre qualifier de dictature. »

C'est on est toujours daccord avec NOE ! Cette definition n'ets pas mon invention.. Un petit example pour revelation "" Le comportement de Claudy Gassant ????
Elle surgit dans des crises sociales très graves, où elle sert soit à précipiter l'évolution en cours (dictatures révolutionnaires), soit à l'empêcher ou à la freiner (dictatures conservatrices). Cela veut dire d'apres les saves que kakakok pwopoze methode sa ou pa li ka vini ! Olye li vini mwen ta pwefere pwan yonn ki eklere !
Revelation j'ai bien dit des carottes et des batons ! Pourqui et pourquoi vous portez vos critiques uniquement sur les batons ???
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure Empty Re: VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure

Message  kakakok Sam 26 Avr 2008 - 17:51

Moi kakakok je l'ai toujours dit haut et fort le seul homme qui avait vraiment un certain respect pour la constitution de 1987 C'est PROSPER AVRIL ! LI PA TE NAN IPOCKRIZI ! LI CHWAZI METE SOU KOTE TOUT SA KI TAP ENMEDE LI NAN KONSTITISYON AN !
Apwe sa konstitisyon sa a rete jwet kokin ! kan aplikasyon li poze pwoblem ..Neg lespwi fe tan pase kan sa ka regle koze yo !

LI LO LI TAN POU NOU di ASSEZ! ASSEZ! Jan jwet mondyal la ap jwe jounen jodya FOK NOU CHANJE KONPOTM<AN NOU ! SI SE PA SA NOU NAN KK !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure Empty Re: VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure

Message  kakakok Sam 26 Avr 2008 - 18:06

Kakakok ne veut pas faire de lecon personne..Lisons ce que proposent certains grands penseurs pour resoudre le problement du rechauffement climatique !

Si Cdras te genyen vision ??si Cedras pa te tchoul blanc 3 zan de coup d etat te assez pour rebattre les cartes ??

Si Aristide pa te yon bloffeur ! Si li te yon dictateur eclaire Ayiti pa tap nan kkk jounen jodia !

Enfin Guy Phillips pat sou zod gwo zwazo ! Si li te genyen vizyon jodia nou pa tap nan kkk !

Anko yon lot fwa des carottes et des batons ! Yon dictate eklere se peut etre seule chance ki rete nou ..Nou deja esaye preske tout bagay deja !
Bien sûr, la position extrême de ce médecin australien a fait les délices de ceux, sur les blogues libertariens, qui refusent, voire qui nient que les changements climatiques aient des causes humaines. «C'est ça: tuez la démocratie pour sauver la planète!», a lancé un journaliste blogueur du Herald Sun, un des journaux australiens les plus importants.

Reeves, Suzuki et le «crime intergénérationnel»

Si cette position qui propose d'en finir avec la démocratie est marginale aujourd'hui, l'impatience écologiste à l'endroit de la démocratie, elle, l'est beaucoup moins. Même ses voix les plus connues et les plus autorisées émettent des critiques de la démocratie libérale analogues à celles du médecin australien.

Dans son livre Mal de terre (Seuil, 2003), l'astrophysicien Hubert Reeves écrit que, comme disait Churchill, la démocratie est le «pire système à l'exception de tous les autres», «mais face aux problèmes contemporains, elle a le grave défaut d'être assignée à penser à court terme, c'est-à-dire à l'échelle des mandats électoraux». Reeves rappelle que l'ancien vice-président américain et icône de la lutte contre l'effet de serre, Al Gore, avait dit à Bill Clinton que «le minimum [d'actions, de dépenses, d'investissements] scientifiquement nécessaire pour combattre le réchauffement de la planète dépasse largement le maximum politiquement faisable pour ne pas perdre les prochaines élections». Clinton avait «reçu le message cinq sur cinq, et presque rien sur ce plan n'a été entrepris pendant son mandat».


Dernière édition par kakakok le Sam 26 Avr 2008 - 20:16, édité 1 fois
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure Empty Re: VOICI LE NOM DU PREMIER MINISTRE ! SECRET DE POLYCHINEL !derniere heure

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum