Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment :
Cartes Pokémon 151 : où trouver le ...
Voir le deal

Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen

+6
ed428
Joel
Nickie
Rodlam Sans Malice
Rico
Marc-Henry
10 participants

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Aller en bas

Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen Empty Michèle Duvivier regrette la campagne de commérage des mâles haitiens...

Message  Marc-Henry Mer 2 Juil 2008 - 20:24

Non au commérage et à la médisance, oui à l’unité autour des problèmes du pays.

Michèle Duvivier Pierre-Louis regrette la « Campagne de commérage et de diffamation » orchestrée contre lui depuis qu’elle a accepté enfin d’être candidat au poste de Premier Ministre. Dans une mise au point en date du 1er juillet, le premier ministre désigné exprime sa reconnaissance à tous ceux qui lui témoignent leur sympathie en ce moment difficile.

Michèle Pierre-Louis qui dit avoir toujours refusé d’intégrer un quelconque gouvernement depuis 1986, a réalisé que le moment était opportun. « J’ai accepté la tête haute d’être désignée. Je savais que je m’engageais dans une lutte politique et qu’il fallait faire de l’intérêt collectif mon seul guide », soutient-elle.

« Le défi est de taille, estime la directrice exécutive de la Fondation Connaissance et Liberté (en créole FOKAL). Mais, ma dignité ne me permet pas de perdre mon temps et mon énergie à faire du commérage et de la médisance», indique madame Pierre-Louis.

Michèle Pierre-Louis est consciente du soutien qu’il bénéficie tant sur le plan national qu’international. C’est dans ce contexte qu’elle appelle à l’unité autour de l’urgence de résoudre les nombreux problèmes auxquels le pays fait face.



mercredi 2 juillet 2008
Source Signal FM
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen Empty Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen

Message  Rico Mer 2 Juil 2008 - 20:45

Madan Michelle Pierre-louis deklare tout denigrè li yo sispann kanpay denigreman ak kolpotaj sou li. Li fè konnen selon yon repotaj radio Vizyon 2000 vye koze ki kanpe sou kalomni pap ebranle konfyans li. Li konnen nan kisa li rantre nan aksèpte pos prezidan Preval vle konfye l Selon vye rimè ki di li pral kite sa madanm lan rekonfimen detèminasyon l pou li ede peyi a soti nan move enpas.

Madan Michèle Pierre Louis fè konnen depi 86 tout gouvemman yo ap fè apèl li, pou yon pos ministeryel.Li toujou refize, li pa janm te vle pran angajman politik.

Ak kriz peyi ap travèse li twouve imoral pou refize apèl prezidan Preval pou twouve mwayen soti peyi dAyiti nan detrès. Li di vye rimè ki chita sou fos deklarasyon pa dwe fè l fè bak. Madanm lan ap kontinye etap etid dosye l nan 2 palman pou twouve ratifikasyon byen vit.

Li voye anpil remèsiman pou jenès konfondi peyizan, etidyan, chomè, inivèsitè la vil ak peyi pwofon ki mache ak li. Li pale de gwoup peyizan , fanm, pwofèsyonè,l atis, oganizasyon kiltirèl ak sosyal, sosyete sivil konfondi tout dyaspora ak latriye ki temwagne ki afèksyon ak apwi yo nan moman mechan lang ap voye monte. Li di pap kite yo tonbe lap pouse pou pi devan pou obteni mayèt premye minis la pou satisfè bezwen yo selon resous ki an disponiblite l.

Michelle Pierre Louis raple denigrè li yo tout vi l repoze sou etik ak moralite.Li pa negosye zafè sayo ditou ki ede l nan tout sa li antreprann.

Sous: Kristofer


Dernière édition par Rico le Mer 2 Juil 2008 - 21:00, édité 1 fois
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen Empty Re: Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen

Message  Rodlam Sans Malice Mer 2 Juil 2008 - 20:56

bravooooooooooo.Mete fanm sou wou pou ba malere ak malerez yon souf anba anganman tout koulè,ipokrit karesan ki ap vinn pale vye kose san sans yo a.Vinn pale ak nou pou nou ede w ba pep la manje.Se pa vre ayiti pa te dwe nan misè nwa saa si te genyen yon bon jan Minis dyaspora ki ap fè travay li.Nou genyen ti resous pa nou ki ka fè gress kochon an kwit li. Se tet ansanb selman nou beswen se pa vye divisyon base sou vye prejije ridikil.Nap tann w.L'union fait la force.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen Empty Re: Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen

Message  Rodlam Sans Malice Mer 2 Juil 2008 - 21:10

"Bien faire ,laissez dire'"c'est ce qu'on nous a appris à l'ecole dès notre plus jeune age.Il y aura toujours des jaloux ,des envieux qui se servent de tout bois pour vous atteindre par leurs flèches empisonnées de la medisance ,de la calomnie, du denigrement et de la mechanceté.Seuls ceux et celles qui sont animés/ées par leur amour de servir ; par leur l'intelligence, la charite et la compassion ont soulagé la misère de leurs semblables.

A l'instar des grands martyrs de ce monde ,votre vie ne vous appartient .elle appartient a l'humanité,toutes ces flétrissures exprimées par des haineux et des malappris ne pourront diminuer votre valeur si au crépuscule de votre vie vous pouvez contempler les bienfaits realisés pour soulager la souffrance de vos concitoyens.Vous devez remercier le grand architecte qui vous a offert cette opportunité de servir votre pays.Bonne besogne que Dieu vous garde.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen Empty Re: Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen

Message  Rico Mer 2 Juil 2008 - 21:27

Haïti-Premier ministre-Polémique


Le Premier ministre désigné fait le point


Devant la gravité de la polémique qui enfle autour de sa vie privée, Michèle Duvivier Pierre-Louis dénonce une "campagne de calomnie et de diffamation" contre sa personne et rappelle son dévouement à la cause du développement et du progrès social en Haïti


mercredi 2 juillet 2008,


Radio Kiskeya


Mise Au Point De Michèle Duvivier Pierre-Louis




Je tiens à remercier tous ceux et celles qui ont manifesté leur appui et leur solidarité à mon égard en s’insurgeant contre la campagne de calomnies et de désinformation lancée contre ma personne et ma famille, depuis que le Président Préval a fait appel à moi pour diriger le prochain gouvernement.

Un remerciement spécial aux jeunes, aux paysans, aux religieux, aux intellectuels, aux artistes, aux vodouisants, aux organisations de femmes, aux organisations de défense des droits de la personne, aux membres des organisations des quartiers populaires, de la diaspora haïtienne, de la presse, du secteur privé des affaires, de la communauté internationale et à tous les amis d’ici et d’ailleurs pour leur soutien et leur engagement citoyen, à ce tournant difficile de la vie nationale.

Je remercie ma famille qui m’entoure de son indéfectible affection, particulièrement ma fille qui vient tout juste de me donner mon premier petit-fils.

Depuis 1986, j’ai été à maintes reprises sollicitée pour faire partie du gouvernement et pour accepter un poste dans d’autres institutions publiques. J’ai toujours refusé, voulant continuer à travailler au renforcement de la société civile, auprès des jeunes, des paysans, des syndicats, des organisations de défense des droits humains et des droits de la femme, des églises, des artistes et artisans. Comme indiqué dans mon curriculum vitae, j’ai travillé dans le secteur privé et para-gouvernemental, dans de nombreux projets de développement partout dans le pays, financés par presque toutes les agences nationales et internationales. Mon sens moral et éthique a toujours été reconnu par tous.

Aujourd’hui, j’ai répondu à l’invitation du Président Préval de servir mon pays dans une conjoncture difficile. J’ai accepté de le faire la tête haute sachant que je m’engage dans le champ du politique, c’est-à-dire de l’intérêt collectif et du bien commun. Je sais que je dois m’armer de courage et de sagesse pour affronter les multiples défis auxquels je serai confrontée. Mais, je n’acepterai jamais de me laisser entraîner dans un débat axé sur la désinformation et les calomnies. Le mouvement de solidarité provoqué par ma désignation me montre également que je ne suis pas seule dans ce combat.

Travaillons ensemble et de toute urgence pour apporter des solutions durables aux multiples problèmes du pays.

Merci.

Michèle Duvivier Pierre-Louis 1er juillet 2008

N.B Un texte parvenu à la rédaction de Radio Kiskeya ce mercredi 2 juillet
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen Empty Re: Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen

Message  Nickie Jeu 3 Juil 2008 - 7:13

yo pita chita palé anpil, fè dilatwa, fè kalomni, pandan ké klowôks ap koupé trip ti pèp la. Depi 12 avril péyi a pa gen gouvènman. Pèp la té pran lari pou grangou, yo ranjé kô yo pou yo fèl bliyé sil grangou e yap pran pôz bon moun yo, chak premyé minis prézidan dézinyé, yo jwen ou mwayen pou yo kouri ak li.

Podyab tipèp la, Ké Bondyé gen pityé pou trip yo

Men jou va jou vyen, you jou li va jou pou yo wè jé tout zago loraj ak malfektè kap pran pôz pi bon yo e kap pyafé sou mizè maléré
Nickie
Nickie
Star plus
Star plus

Féminin
Nombre de messages : 1132
Localisation : Montréal, Canada
Loisirs : La lecture, la musique tendre, le net, le cinema, la plage, les voyages
Date d'inscription : 21/12/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: La rose

Revenir en haut Aller en bas

Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen Empty Re: Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen

Message  Joel Jeu 3 Juil 2008 - 8:17

Nickie,

Ak tout respè,san fè kònòsò ,pa gen "é" nan Kreyòl Ayisyen.

Epitou,moun ki ap di madan Pierre Louis sesi ,li sela;montre yon foto li sou kabann li ap fè lanmou ak yon fanm;e se pa pou sa ta yon montaj non,paske ti nèg konn fè montaj.
Donk ,mesyedam si se pa sa ,fèmen dyòl nou,sispann masakre karaktè moun ,bann kriminèl!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen Empty Re: Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen

Message  Rodlam Sans Malice Jeu 3 Juil 2008 - 9:05

Joel

nous apprecions beaucoup vos petites corrections pour nous apprendre à mieux ecrire notre langue,mais pourquoi y a-t-il un "è" et pas un "é" en creole?

Regardez mon privilege: je suis le fils du Dieu de ce forum;meme joel n'a pas la facilité d'editer ces textes.Je vous avais dit : les enfants qui pleurent recoivent leur pain. Il faut protester contre cette discrimination Nickie.(lol)
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen Empty Re: Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen

Message  Rodlam Sans Malice Jeu 3 Juil 2008 - 10:24

Je viens de lire un texte ou l'auteur critique les intellectuels de la diapora haitienne qui soutiennent mme Pierre Louis.Il ecrit pour les fustiger à cause de leur manque d'objectivités au debat qui ne tient pas assez compte des competences de madame Pierre Louis pour occuper cette fonction tant importante;il dit on ne peut pas confier la direction du gouvernement à une neophyte de la politique haitienne au moment ou le pays confronte tant de problèmes.

Cette critique serait judicieuse et à propos si les préoccupations de ceux qui meprisent la recipiendaire etaient motivées par sa competence et son expertise.Personne ne pourrait les reprocher s'ils exigeaient la competence , le savoir-faire, l'honnèteté,le pragmatisme d'un Premier Ministre désigné pour resoudre les grands problèmes du pays.Ce n'est pas de cela qu'il s'agit.Les adversaires de mme Pierre louis se sevent de tout bois pour la calomnier et la diffamer non pas à cause de ses lacunes ,mais à cause d'une preference sexuelle qu'ils desapprouvent sans aucune preuve.

Oui il incombe aux Representants du peuple d'etre perspicaces pour evaluer sans prejudices les qualifications de Mme Pierre Louis.mais on ne peut pas non plus l'eliminer parcequ'elle n'a pas travaillé dans l'administration publique ou elle n'a pas l'expertise requise pour manoeuvrer le navire dans ces temps orageux ou les requins de la politique haitienne n'attendent que le naufrage pour devorer les passagers.(lol)

On comprendrait l'inquietude de l'auteur de ce texte cité en reference si ceux qui participent à la politique haitienne avait donné de meilleurs resultats. Le pays s'enfonce dans l'abime depuis deux siècles et on nous dit que seuls ceux qui ont participé a la politique peuvent le sauver.C'est faux;au contraire en nous basant sur les resultats il serait recommendable que ce soit un homme ou une femme qui travaille dans l'administration privée et qui comprenne les mecanismes de l'economie et des finances qui dirige le pays dans ces moments difficiles. Nous n'avons pas besoin de ces politiciens corrompus et piètres qui ont causé cette catastrophe.


Dernière édition par Rodlam Sans Malice le Jeu 3 Juil 2008 - 10:28, édité 1 fois
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen Empty Re: Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen

Message  Joel Jeu 3 Juil 2008 - 10:25

Malis,

Pa gen son "é",paske "mèt lang lan" kise moun ki pandan 4 syèk devlope lang lan pa janm pwononse "e" (franse an),paske yo pa kap fè li.Se moun ki gen "chans" aprann franse ki ka pwononse "e"e menm la tou genyen se ak anpil difikilte.Mwen konn tande "pastè" ayisyen nan radyo ki gen anpil anpil difikilte pou yo pwononse son "e" franse an e se franse yo "vle" pale.
Se poutèt sa grameryen Kreyòl yo konsidere "é" se pèdi tan ,paske li pa ekziste vrèman lan lang Kreyòl lan.

Son "è" an li ekziste lan lang Kreyòl lan .Grameryen yo pa rele l "aksan grav" non,yo rele l "aksan fòs".Se yon jan pou bay lèt lan fòs pa li.
Pou de ekzanp sa yo pou di "jèn" tankou lan "jèn moun" ou byen pou w ta ekri "mètdam" tankou "ala yon nèg mètdam papa" fòk ou itilize "aksan fòs" lan.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen Empty Re: Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen

Message  Rodlam Sans Malice Jeu 3 Juil 2008 - 10:35

Joel

Sak fè mwen pose w kestyon saa se teks ke Nickie ekri ya kote li ekri pandan :"ké kloroks ap koupé trip ti pep la."pou mwen si nou prononse "ke et koupe li pi sanble ak mo "que" et "coupe" franse ya. mwen dakò ke aksan fos la ba "è" son ke li merite genyen .An tou ka nou di w mèsi ankò pou ti kou kreyol sa yo.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen Empty Re: Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen

Message  ed428 Jeu 3 Juil 2008 - 11:16

"Apre tout bagay finn di, pa gen anyen ki rete pou di e ki pou fet", eksepte palmante yo pap bay madan Pye-Lwi chans li. Sa pral fe twazyem fwa ke palmante yo rejte minis dezyye prezidan Preval. Eske prezidan pral sevi ak sa pou l eseye kraze palman an?
Pafwa nou oblije mande tet nou,eske se pale nasyonal menm ki laje biznis pesonel madanm nan lan lari de fason pou kreye yon sot de divejans lan peyi ya?

ed428
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 359
Localisation : USA
Loisirs : Reading
Date d'inscription : 30/01/2008

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen Empty Re: Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen

Message  Nickie Jeu 3 Juil 2008 - 12:52

Joël , ak tout respè mgen pou ou, kréyôl pam nan mwen ekril janm santil byen, afè pa gen ''é'' , ''è', mpa konn kotew pranl

de tout fason, mèsi anpil, men map kontinyé itilizé aksan yo jis dwèt mwen pa ka ékri ankô
Nickie
Nickie
Star plus
Star plus

Féminin
Nombre de messages : 1132
Localisation : Montréal, Canada
Loisirs : La lecture, la musique tendre, le net, le cinema, la plage, les voyages
Date d'inscription : 21/12/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: La rose

Revenir en haut Aller en bas

Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen Empty Re: Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen

Message  Rodlam Sans Malice Jeu 3 Juil 2008 - 14:32

se bagay saa ki fè fok genyen yon akademi lang kreyol la pou genyen yon inifòmite nan jan nou ekri li.byen ke nou yonn konprann sa lot ekri men Nikie nan teks avan dernye ou ekri yo" pita chita "se pa konsa mwen ta di sa mwen ta ekri yo pito chita.An tou ka an nou chache rann lang kreyol pi inifòm konsa nou tout ap konprann lot pi byen.Si chak moun vle ekri li jan li pito e byen konsa na genyen difikilte konprann moun ki ap viv Gwadeloup yo e nan lot antiy yo.


Dernière édition par Rodlam Sans Malice le Jeu 3 Juil 2008 - 14:51, édité 1 fois
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen Empty Re: Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen

Message  Mawon Rcfranc Jeu 3 Juil 2008 - 14:40

Nickie a écrit: men map kontinyé itilizé aksan yo jis dwèt mwen pa ka ékri ankô

Ala ti madanm tèt di se Nickie. Wou pa pote pantalèt wou pou bèl twal, mwen dakò, m'renmen sa. Wou se yon vanyan fanm ki pa asepte okenn levanjil lan men pèsonn, men mwen konnen wou se yon moun rezonab w-ap tande sa profese Joel di-w la. Men yon ti losye mwen voye pou wou, fè yon koudey:

http://kreyol.org/aprannk.htm.

Joel, ant parantez, si se ak yon ayisyènn wou marye wou konnen medam nou yo pa asepte ke yo pa gen rezon. Pa'm lan, bagay pou li di fè yon fot, li pa't gen rezon se yon konsèp ki pa janm pase lan lide'l.
Mawon Rcfranc
Mawon Rcfranc
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 234
Localisation : USA
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen Empty Re: Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen

Message  Invité Jeu 3 Juil 2008 - 14:55

Mawon Rcfranc a écrit:
Nickie a écrit: men map kontinyé itilizé aksan yo jis dwèt mwen pa ka ékri ankô

Ala ti madanm tèt di se Nickie. Wou pa pote pantalèt wou pou bèl twal, mwen dakò, m'renmen sa. Wou se yon vanyan fanm ki pa asepte okenn levanjil lan men pèsonn, men mwen konnen wou se yon moun rezonab w-ap tande sa profese Joel di-w la. Men yon ti losye mwen voye pou wou, fè yon koudey:

http://kreyol.org/aprannk.htm.

Joel, ant parantez, si se ak yon ayisyènn wou marye wou konnen medam nou yo pa asepte ke yo pa gen rezon. Pa'm lan, bagay pou li di fè yon fot, li pa't gen rezon se yon konsèp ki pa janm pase lan lide'l.

Pourquoi devrons-nous accepter ce site comme reference pour écrire le créole?

Ce site représente-t-il l'Académie haitienne de la langue créole?

Encore une autre distraction.


En quoi l'absence ou la présence de cet "accent aigu ou grave" peut-elle résoudre les problèmes d'Haiti?

Messieurs, vous etes aussi pointus que vos cousins francais, je suis désolé de vous le dire.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen Empty Re: Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen

Message  Rodlam Sans Malice Jeu 3 Juil 2008 - 15:08

An nou ale sou yon lot ribrik pou nou ka diskite zafè lang kreyòl la.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen Empty Re: Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen

Message  Rodlam Sans Malice Jeu 3 Juil 2008 - 15:35

mezanmi se jodya a kalomni yo pi red.nan ki zen sa presidan preval mete ayisyen jodya; si yon moun li mo sal ki ap ekri sou yon lot forum wa di ke ayisyen finn fou net.Se pa de ri map ri jodya.(lol)map mouri ak ri wi.Deza sot ba Mme Pierre louis youn defi poul vinn jwen li sou youn tread kote li pral fè l vini san li pa touche l.Sa pi red .Oh my God.Ahhhhhhhhhhh.kakakok se youn ti anfan de kè li ye devan mesye sa yo.oh oh ou konnen mwen sezi.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen Empty Re: Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen

Message  AnaCreole Jeu 3 Juil 2008 - 16:31

Mezanmi, m'te konn ayisyen te renmen zen ak fe pawol sou moun, men sa komanse rive two lwen. Lan bagay sa, yo dwe ap di mwen se madivinn tou wi. Paske, mwen gen yon zanmi fi mwen, ki pedi kay li lan foreclosure apre yon divos, li te lan yon moman difisil alos mwen di'l vinn abite ak mwen jiska ke li reprann li.

M'abite poukont mwen, mwen divose tou e yon sel pitit mwen genyen li al lan kolej. Mandanm lan se yon konpayon li ye pou mwen lan kay la, pou si'm ta indispose pou li rele 911 pou mwen. Piga yo di mwen lan move mes ak madanm lan non.


Dernière édition par AnaCreole le Jeu 3 Juil 2008 - 23:49, édité 2 fois
AnaCreole
AnaCreole
animatrice
animatrice

Féminin
Nombre de messages : 363
Localisation : USA
Loisirs : Danser, Lire, Voyager
Date d'inscription : 13/06/2008

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen Empty Re: Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen

Message  Rodlam Sans Malice Jeu 3 Juil 2008 - 16:57

Ana

Kite yo pale fè byen tou tan w kapab.ou pa konnen ki jan mwen dil ak medisan se konsyans mwen ki jij mwen le monn antye se met ap jase depi mwen an pè ak konsyans mwen se pa bagay ki gade m.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen Empty Re: Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen

Message  ed428 Jeu 3 Juil 2008 - 17:06

Madam Pye-Lwi, pou rezon ke nou pa konnen, deside pa demanti kategorikman rime k ap kouri sou do li yo. Mwen kwe l t ap pi fasil si manmzel te mete limye sou koze sa a. Li te ka di wi sesa li ye, osnon se pa sa li ye. Kanmen pawol sa a pap janm fini toutotan palmante yo pa di kote yo kanpe. Antouka, nou pa kwe ke madanm ap jwen yon vot pozitiv. Imajine si manmzel vinn premye minis, le epok kanaval rive, ki lobey, ki pawol pimanbouk ki pral gen lan mizik yo. Prezidan an gen sou li. Genle se zanmi l selman ki gen kapasite pou vinn premye minis. Oubyen prezidan Preval ak kite le pase pou l we si l te ka gouvene pa dekre prezidansyel. Ki vivra vera!!!

ed428
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 359
Localisation : USA
Loisirs : Reading
Date d'inscription : 30/01/2008

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen Empty Re: Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen

Message  Invité Jeu 3 Juil 2008 - 17:12

ed428 a écrit:Madam Pye-Lwi, pou rezon ke nou pa konnen, deside pa demanti kategorikman rime k ap kouri sou do li yo. Mwen kwe l t ap pi fasil si manmzel te mete limye sou koze sa a. Li te ka di wi sesa li ye, osnon se pa sa li ye. Kanmen pawol sa a pap janm fini toutotan palmante yo pa di kote yo kanpe. Antouka, nou pa kwe ke madanm ap jwen yon vot pozitiv. Imajine si manmzel vinn premye minis, le epok kanaval rive, ki lobey, ki pawol pimanbouk ki pral gen lan mizik yo. Prezidan an gen sou li. Genle se zanmi l selman ki gen kapasite pou vinn premye minis. Oubyen prezidan Preval ak kite le pase pou l we si l te ka gouvene pa dekre prezidansyel. Ki vivra vera!!!

ed428,

Je pense que votre affirmation n'est pas tout à fait vraie.

Mme Pierre Louis a clairement dit qu'elle n'est pas une madivinèz. En se referant à calomnies pour décrire cette campagne contre elle, elle sous-entend que les accusations sont mensongères.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen Empty Re: Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen

Message  ed428 Jeu 3 Juil 2008 - 17:26

Jan madam Pye-Lwi pale ya, pou mwen, li kite se moun ki pou bay entepretasyon pa yo. Poukisa li pa di kare bare wi ou non. Epitou pete tout tout bagay t ap kle. Se preske menm jan le prezidan Klentonn te di " Mwen pa t janm gen okenn relasyon seksyel ak fanm sa a" Nou sonje kijan moun t ap eseye defini kisa ki "relasyon seksyel" We pa we anteman pou katre.

ed428
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 359
Localisation : USA
Loisirs : Reading
Date d'inscription : 30/01/2008

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen Empty Re: Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen

Message  pierre-alain Jeu 3 Juil 2008 - 17:42

ed428 a écrit:Jan madam Pye-Lwi pale ya, pou mwen, li kite se moun ki pou bay entepretasyon pa yo. Poukisa li pa di kare bare wi ou non. Epitou pete tout tout bagay t ap kle. Se preske menm jan le prezidan Klentonn te di " Mwen pa t janm gen okenn relasyon seksyel ak fanm sa a" Nou sonje kijan moun t ap eseye defini kisa ki "relasyon seksyel" We pa we anteman pou katre.
Cher ami doit on répondre à une rumeur ? Ne faut il simplement l'ignorer ?
Dirige ton un pays selon son orientation sexuelle? En passant M Préval s'est marié combien de fois? Pourquoi ne polémiquons pas à son sujet. Que d'hypocrisie.
réglons solutions les problèmes du peuple qui souffre.
pierre-alain
pierre-alain
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 325
Age : 53
Localisation : Lille (Nord de la France)
Loisirs : Acualités politiques
Date d'inscription : 14/01/2008

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen Empty Re: Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen

Message  ed428 Jeu 3 Juil 2008 - 17:59

Le yon endividi gen posiblite pou l jere zafe leta li gen yon obligasyon pou l reponn ak rime yo. Si li pa fe sa, se kom si l ap bay plis fos ak koze sa a. Ou janm tande kote anplawye yon biznis prive gen pou l bay repons ak rime sou vi prive l? Men lan regle zafe Leta? Sa a se yon lot mons.

ed428
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 359
Localisation : USA
Loisirs : Reading
Date d'inscription : 30/01/2008

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen Empty Re: Michelle Pierre-Louis di sispann vye kalomni, kolpotaj ki pa kanpe sou anyen

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum