Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
-17%
Le deal à ne pas rater :
Casque de réalité virtuelle Meta Quest 2 128 Go Blanc (+29,99€ ...
249.99 € 299.99 €
Voir le deal

Bonn fèt pou forum lan

+3
Arché Jean
Marc-Henry
Rodlam Sans Malice
7 participants

Aller en bas

Bonn fèt pou forum lan Empty Bonn fèt pou forum lan

Message  Rodlam Sans Malice Mer 20 Aoû 2008 - 8:17

Nou swete forum la long vi paske se forum tout ayisyen an jeneral nou vle ke li ye.depi pi piti peyisan jiska ayisyen ki pi rich ou ki pi enstwi ya .nou pa vle pratike okenn prejudis anver personn sou kestyon de klass, dorijinn ,dedikatyon ou de preferans seksyel e politik.Nou rekonet dwa tout ayisyen an jeneral pou yo bay opinyon yo sou sa ki ap pase nan peyi yo depi yo fè l ak respè e koutwasi.

Bi forum lan daprè mwen se pou pemet nou jwen lunyon,liberte, fraternite , egalite nan peyi ya; tankou zanset nou yo te mande ya.Ankor mwen swete forum lan long vi.malgre vant ak tanpet nap mete kap nou sou youn por kote tout ayisyen ka fyè de peyi yo menm si li piti;kote tout moun ka jwen youn ti moso nan gato a.kote dwa tout moun ap respekte,kote tout moun ap genyen menm chans poul resevwa bon jan edikatyon, bon jan jisitis, bon jan swen doktè,bon jan kay poul rete,dlo poul bwè, bon jan travay pou nou pa beswen al frite ka moun.Se jis nou mouri ke na bouke lite pou biennet saa.Jeneratyon ki a ranplase nou dwe sonje ke forum saa se pat pou byennet youn moun ke nou te mete l sou pye se pou byennet tout ayisyen.Nou di marc henry ,merci pou devotyon li e pou dinamis li.paske malgre ti joure ki fet nou ka di kan menm nou mentni youn standar ke se pa sou tout forum ayisyen ke nou jwen li.Si pafwa genyen kek sabotè ki vini sou forum lan nou toujou fè yo konprann ke yo pap reyisi detwi zev saa.nou vle kreye youn forum kote nou ka diskite tout sijè ki enpotan pou ayisyen :Politik, finans, sport,zafè sante,administratyon piblik,zafè internatyonal , kiltirel.etc.

nou pa kwè ke genyen moun ki enfayib.ki konnen tout bagay ,nou kwè ke nou chak fè eksperyans nou nan la vi e ke nou chak ka aprann de youn lot.se nan lespri saa ke nou apresye tout moun ki vle edike pep la pou nou tout ka jwen youn ale mye.Wi se vre :'men anpil chaj pa lou."l'union fait la force.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Bonn fèt pou forum lan Empty Re: Bonn fèt pou forum lan

Message  Marc-Henry Mer 20 Aoû 2008 - 10:08

Mon cher Rodlam
Bonne fête à vous et à nous tous membres du forumhaiti

Je tiens à vous remercier personnellement pour vos conseils, vos interventions, votre participation et votre collaboration. Vous avez été le premier internaute à me suggérer d'ouvrir un forum dans lequel les haïtiens peuvent échanger librement dans l'harmonie dans le respect et dans l’unité. Vous êtes le poteau mitan de notre forum et merci encore pour votre engagement et encouragement, cher grand ami.

Wi fowom sa ap rete djam tout tan nou vle. Avec ce forum nous allons nous organiser afin de mettre sur pied un comité de réflexion et d'action pour Haïti dans les prochains mois. Certes, nous échangions tellement longtemps sur le net et il est temps, à mon avis et celui de plusieurs autres internautes dont Julien, Zanm Bandonnen, Toussaint, Colo, Pipo etc.de vouloir s’engager dans un mouvement dynamique pour accompagner le peuple dans le développement d’Haïti. Nous pouvons réaliser quelque chose parce que nous le voulons. A cet effet, je pense que nous pourrons créer un comité de réflexion et d'action pour Haïti. Ce ne sera pas un parti politique mais une organisation capable non seulement d'investir dans des projets locaux mais aussi et surtout d’utiliser ce comité comme un moyen de pression ou de lobby pour un changement réel dans la politique haïtienne.

A ceux qui désirent me parler au téléphone comme j'avais mentionné hier, envoyez-moi un message privé ou un courriel à mon adresse email et je vous donnerai mon numéro de téléphone.

Bonne à fête à nous, membres du forumhaiti.

Marc Henry
Marc_henri@hotmail.com
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

Bonn fèt pou forum lan Empty Re: Bonn fèt pou forum lan

Message  Arché Jean Mer 20 Aoû 2008 - 10:18

Bon fèt a haitiforum, Nou souhaiter forum viv long tan. Yon gwo kout chapo pou fondatè avek administratè forum la. Ke Bon Dieu kontinye pwoteje nou. ainsi a tout memb forum lan, an nou kontinye supote travay sa a nan respè yon pou lot tandis ke nou ap travay ansanm pou nou retire ayiti kote li ye a.

Bonne fete!

Arche Jean

Arché Jean
Senior

Masculin
Nombre de messages : 88
Localisation : Boston, Massachusetts
Loisirs : Reading, writing, sports and travel
Date d'inscription : 12/08/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Bonn fèt pou forum lan Empty Re: Bonn fèt pou forum lan

Message  revelation Mer 20 Aoû 2008 - 10:24

Bonn fèt pou forum lan Happy-birthday

On behalf of the http://haitianamericanstoday.org wishing Happy Birthday to Forumhaiti.com, and many more to come!


Revelation
cheers sunny flower
revelation
revelation
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3086
Localisation : Washington, DC
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste

Revenir en haut Aller en bas

Bonn fèt pou forum lan Empty Re: Bonn fèt pou forum lan

Message  negrita1 Mer 20 Aoû 2008 - 12:24

Et bien je ne suis pas membre depuis très longtemps sur ce forum, mais j'aimerais moi aussi si vous me le permettez, me joindre à vos voix afin de vous souhaiter le meilleur pour ce forum.
Je tiens aussi à féliciter les membres les plus actifs de ce forum, et tout particulièrement Marc-Henry, pour avoir contribuer à mettre au profit de chacun de nos compatriotes Haïtiens un tel forum.

C'est toujours un grand plaisir pour moi que de venir partager quelques idées avec vous, et de m'enrichir des vôtres.
Continuez ainsi et ne changez surtout rien, si ce n'est pour devenir encore meilleur.

Salutations à tous.
negrita1
negrita1
Star
Star

Féminin
Nombre de messages : 167
Localisation : Paris-Port au prince
Opinion politique : Gestion
Loisirs : Sorties ludiques et culturelles, cinéma, sport...
Date d'inscription : 05/08/2008

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Bonn fèt pou forum lan Empty Re: Bonn fèt pou forum lan

Message  Jude Mer 20 Aoû 2008 - 12:46

Bonne fête au forum ainsi qu'à tous ses participants mais surtout à son fondateur ! cheers
Jude
Jude
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 1864
Localisation : Frans
Loisirs : Financial Exchanges - Geopolitic
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le progressiste !

Revenir en haut Aller en bas

Bonn fèt pou forum lan Empty Re: Bonn fèt pou forum lan

Message  Sasaye Mer 20 Aoû 2008 - 13:05

Wi, se yon jou espesyal. Bon fèt a tout patisipan Fowom nan.

Mwen swete Fowòm lan kontinye lan bon chimen li trase a pou Ayisyen kapab vinn konsyan de wòl yo lan devlopman Ayiti.

Se pou nou kontinye kritike sa k pa bon, men li trè zinpotan pou nou montre saki bon tou. Si yon pwoblèm rezoud se pou nou montre solisyion an tou.

Se pou nou konprann ke se nou tout ki responsab bon e move sitiyasyon lan peyi a paske se lide nou avèk mantalite nou ki mete n laa.

Nenpòt lan nou ta kapab yon politisyen e lè saa na p rive lan pòs la ak tout mantalite nou paske pa gen yon gwoup moun espesyal ki tounen politisyen.

Kidonk ann devlope tèt nou pou nou sa devlope Ayiti.
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

Bonn fèt pou forum lan Empty Re: Bonn fèt pou forum lan

Message  Invité Mer 20 Aoû 2008 - 15:43

Chapo ba pou Mak ak tout ekip sa a ki te mete forum sa kanpe!

Mesye, mwen pran responsabilite mwen jodia pou'm di ke fowum nan sou yon bont wout, konpliman pou tout moun!

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Bonn fèt pou forum lan Empty Re: Bonn fèt pou forum lan

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum