Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -29%
PC portable Gamer ERAZER DEPUTY P60 – ...
Voir le deal
999.99 €

O ! Gen lè Marc-Henri deklare "CE FORUM M'APPARTIENT!"

+5
Marc-Henry
Sasaye
Rodlam Sans Malice
Joel
jafrikayiti
9 participants

Aller en bas

O ! Gen lè Marc-Henri deklare "CE FORUM M'APPARTIENT!" Empty O ! Gen lè Marc-Henri deklare "CE FORUM M'APPARTIENT!"

Message  jafrikayiti Sam 20 Déc 2008 - 9:01

Ou wè jan sa fè mal lè ou santi moun ap mal entèprete entansyon ou osnon fè ou pwosè entansyon.

Eseye mete lot kanmarad la nan plas ou epi ou va wè pou kisa tout pwojeksyon alamis sa yo pa inosan.

Se nomal pou kolon rasis layite pwopagann kont Mugabe. Moun yo konnen ki enterè y ap defann. Se nomal tou pou koudetayis ap fè pwojeksyon ak pwopagann alamis osijè Aristide, 2 ti pitit fi li yo ak madanm li (yon fanm ki fè anpil gwo travay nan domèn lasante ak kolaorasyon Zanmi Lasante (Partners in Health ki fenk pibliye yon rapo anyèl mwen envite nou tout ale li www.pih.org ) . Koudetayis yo konnen pou kisa yo vlè fè moun panike pou granmesi.

Mezanmi se tèt frèt tande n ap rezoud pwoblèm peyi nou. Tèt frèt!

Jaf

jafrikayiti
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2236
Localisation : Ottawa
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Bon neg guinen

Revenir en haut Aller en bas

O ! Gen lè Marc-Henri deklare "CE FORUM M'APPARTIENT!" Empty Re: O ! Gen lè Marc-Henri deklare "CE FORUM M'APPARTIENT!"

Message  Joel Sam 20 Déc 2008 - 9:35

Wi Jaf,

Se pou Marc konprann ki jan misye ap mete lespri moun an boulatya ;moun ki konsène pa avni peyi an.
Premyèman ,misye koumanse pa mete JCD ak JBA sou menm plan.

Atansyon Marc ,pou m ba w yon egzanp ,si yon moun ap fè pwopagann pou Nazi yo ,menm si w pa ann Almay ;leta Alman ap chache pou ekstrade w wi?
Yo te chache ekstrade yon nèg ki rete lan Wisconsin lan Etazini ki te ap fè pwopagann sou Entènèt pou Pati Nazi an.

Dezyèman misye vini ak STANLEY LUCAS.Mwen ta di Marc ,pou l al li sa Ameriken ak Kanadyen ,ke yo paka akize yo deske yo se Lavalasyen ap di de Stanley Lucas.
Kounye an misye pouse bagay lan pi lwen ,se plede l ap repete ke se pou Aristide wete kò l lan politik.
E kelkelanswa sa w di l ,misye pa vle wè rezon.
Se pa antan ke pro Aristide ke moun ap pale se antan ke moun ki anti koudeta.
Pa ankouraje koudetayis yo Marc,yo pa merite ankourajman ,se detwi y ap detwi peyi an e mesye yo ap fè sa depi koudeta kont Dessalines lan.
Tande sa HIMLER REBU ak di.Mesye yo ap prepare yo ke si eleksyon lib ak demokratik fèt e ke yo pèdi ;pou yo leve koken.
Se pwenn fè pa pou koudetayis ,pwenn fè pa.

Si w ap konpare jan Stanley Lucas ak Reginald Boulos ap aji e pi w ap konpare ak ajisman Aristide ;ou pa renmen peyi an vre ,jan w di l lan.
Se pèmanans kont koudetayis pwenn fè pa ,paske mesyedam sa yo ap touye peyi an

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

O ! Gen lè Marc-Henri deklare "CE FORUM M'APPARTIENT!" Empty Re: O ! Gen lè Marc-Henri deklare "CE FORUM M'APPARTIENT!"

Message  Rodlam Sans Malice Sam 20 Déc 2008 - 11:44

marc

Fok ou pa betize nou konn fè kou deta tou wi.na fè yon grev kont w tande.mete dlo nan kleren w .mwen byen kontan ou di ou pa kont retou a.paske retou a pa negosyab. li enkontounab.ou konnen byen mwen pa fanatik Aristide men kan til saji de defann dwa li e byen saa li pa genyen konsesyon ki ap fet o non de oken rezon sekondè.Tout ayisyen genyen dwa viv lakay yo menm jan ak Manigat, Namphy, Avril, Truillot.Preval etc.

se dwa w pou pa vle ke Aristide brige yon lot manda.mwen pataje pwen de vi saa ,men kanta poul pa tounen an ayiti tout moun ki ap bay vye pretext tout se bobinn.yo pa di doktè ya maladi ke yo soufri ya.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

O ! Gen lè Marc-Henri deklare "CE FORUM M'APPARTIENT!" Empty Re: O ! Gen lè Marc-Henri deklare "CE FORUM M'APPARTIENT!"

Message  Joel Sam 20 Déc 2008 - 13:30

Eske gen moun ki tande entèvyou RAOUL CEDRAS te sanse bay RANMASE maten an?
Byen ke mwen konnen se pwopagann emisyon poutchis sa a ta pral fè ak CEDRAS,men mwen ta kirye pou m tande eksplikasyon misye sou mezi moun yo touye lan koudeta 1991 lan e poukisa.

byen ke mwen konnen RANMASE pa p poze misye kesyon konsa

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

O ! Gen lè Marc-Henri deklare "CE FORUM M'APPARTIENT!" Empty Re: O ! Gen lè Marc-Henri deklare "CE FORUM M'APPARTIENT!"

Message  Sasaye Sam 20 Déc 2008 - 13:48

Mesye, ann poze, poze, poze.
Lan pwen ka laa ki pou dejenere lan eta saa.
Mwen kwè ke ang Mak ap gade pwoblèm lan pa lan bon jeyometri.

Mwen kwè gen yon konfizyon jan li wè bagay yo.
Se lan kontinye mete kat sou tab ke na jwenn las la.

Men, tou sa kapab fèt lan bon rapò.
Pa akize, ni menase.
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

O ! Gen lè Marc-Henri deklare "CE FORUM M'APPARTIENT!" Empty Re: O ! Gen lè Marc-Henri deklare "CE FORUM M'APPARTIENT!"

Message  Marc-Henry Sam 20 Déc 2008 - 14:37

Non Marc Henry croit absolument dans la diversité d'opinions. Il croit dans un débat juste et équilibre kote tout moun ka pale e gen dwa pale. Marc Henry pat mete yon fowom pou on sel kote. Marc Henry respecte dwa tout moun Lavalas, gnbiste, Duvalieris tout moun ala yon badet gen dwa pale sou fowom sa. Se sa ki diferansi ForumHaiti ak lot forum. Tout moun joinn. Des débats il nous faut pour sortir Haiti dans la misère noire et des débats ils en auront. Vle pa vle. Wè pa wè tout moun pale. Deba dide. Dide agimantè. Le débat doit se faire et le débat se fera sur les vrais enjeux du développement économique d'haiti. San presyon. Lan respect. Lan inite. Li differans idéologie polittik ak economik , fowom ayiti ap voye monte sou la twal ayisienne.

Si non à quoi ça sert débattre si on n'accepte pas l'opinion des autres, si nap tande selman pwopagamm pou Aristide. Je regrette mes amis, je suis un libéral, un débatteur, un haitien qui donne la parole aux opposants, opposés tout moun joinn bo isist la.

Je l'ai toujours dit Forum ayiti se pou tout moun. Tout moun genyen mem dwa à la pawol depi ke li respecte kod etik fowom. Depi moun sa pa di betiz lan messaj li ya, qu'il soit pour Aristide ou contre Aristide, pour Préval ou contre Préval, pour Duvalier , Pour Cedras ou contre, son message passe et passera dans ce forum.

Nous avons un forum de diversité d'opinions , un forum pluriel, le seul sur la toile haitienne.

Non je ne dirai jamais makout pa ladan. Ces macoutes sont des haitiens comme vous et moi et ont le droit de s'exprimer. Ils ont aussi le droit de prendre position pour Haiti.

Votre serviteur ami Marc Henry


Dernière édition par Marc-Henry le Sam 20 Déc 2008 - 15:23, édité 2 fois

_________________
Solidarité et Unité pour sauver Haiti
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

O ! Gen lè Marc-Henri deklare "CE FORUM M'APPARTIENT!" Empty Re: O ! Gen lè Marc-Henri deklare "CE FORUM M'APPARTIENT!"

Message  Thunder Sam 20 Déc 2008 - 14:47

Bravo Marc Henry ! ...konpare ak sèten patisipan, wou pa pran nan kraponay konsa.


kenbe la
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

O ! Gen lè Marc-Henri deklare "CE FORUM M'APPARTIENT!" Empty Re: O ! Gen lè Marc-Henri deklare "CE FORUM M'APPARTIENT!"

Message  Marc-Henry Sam 20 Déc 2008 - 15:01

Eseye mete lot kanmarad la nan plas ou epi ou va wè pou kisa tout pwojeksyon alamis sa yo pa inosan.


Contrairement à Mugabe, je vous laisse dire ce que vous voulez au forumhaiti. Contrairement à Mugabe , j’invite les opposants au forum Haiti. Tout moun ka pale. S’il y a un Mugabe au Forum Haiti, il est facile de l’identifier. Ce sont ceux qui sont contre le droit des opposants de parler au forumhaiti. S’il y a un Mugabe au Forum Haiti, ce n’est pas moi mais vous , Joel , Peut-etre Sans malice...


De plus , il n'y a rien d'alarmiste dans mes interventions . Ce que je rapporte dans mes interventions sont faits que tout le monde peut vérifier. J'ai parlé de coup d'État.

1- Effectivement Aristide a encaissé deux coups d'état depuis qu'il est au pouvoir.
2- Compte tenu de ces deux coups d'état , je pense qu’il pouvait éviter le second. Puisqu’il n’ a pas pu l’éviter. J’ai dit qu’il serait préférable pour lui de passer à autre chose que la politique.

Voici l'essentiel de mes discours ces derniers jours au Forumhaiti alors si quelqu'un est contre ce discours c'est qu'il ne comprend pas ou qu'il est un fanatique zye femen.

Je persiste et signe à dire que le chef de l'état est responsable de la sécurité des vies, de la stabilité politique et économique d'Haiti. Le chef d'un état est le commandant en chef. Personne ne peut me dire le contraire.

Chers amis , il faut cesser d'applaudir quand il ne faut pas. Il est clair pour moi que le président doit diriger. organiser , contrôler pour atteindre son objectif. C'est trop facile de dire que c'est à cause de l'autre qu'il n'a pas pu livrer la marchandise. Dans mon livre à moi lorsqu'on accepte d'être chef de l'état , on accepte d'être le commandant en chef et lorsque le commandant en chef perd une bataille . On fait appel à un autre commandant. Voila pourquoi je propose au président Fanmi Lavalas de passer le pouvoir a un commandant en chef capable de stabiliser , de mater les coups d'État qui bouleversent la société haïtienne.

Il n'y a pas d'excuse. Un chef d'état est un chef. Je n'accepte pas qu'on vient me dire qu'il est victime de ceci et de cela. Non c'est trop facile à dire . Quand on est chef d'état , on dirige. Quand on est président , on protège . Quand on est chef on ne se plaint pas matin midi ak swa. On livre la marchandise . Si on ne peut pas livrer , soulever les obstacles pour livrer la marchandise . On se retire. Voilà l'essentiel de mon discours sur la situation politique d'Haiti.

Je maintiens ce discours. Le chef de l'état est un commandant en chef. Fok li kapab. Fok li ka protège le territoire. Enfin il doit cesser de dire les autres m'empêchent de gouverner. Il a accepté d'etre chef alors il n'y a pas d'excuse.

Si vous voulez faire un débat , faites -le bien mais de grâce ne m'accusez pas inutilement.


Jafri vous me connaissez depuis 2000 et vous savez que je n'ai pas peur de débattre. J'Étais un des grands débatteurs au forum OPL et ce forum ne m'appartenait pas . J'avais le même droit que les autres intervenants. Je prenais ma place. Je défendais mes positions. C'est ce que je fais au forumHaiti.

J'étais aussi un grand débatteur au forum Métropole Haiti et je n'ai pas changé. Je suis un lavalassien libéral. Je n'ai jamais eu honte de le dire. Alors de grâce ne me comparez pas à Mugabe dictateur africain , ce méchant homme noir qui fait honte à son pays et qui maltraite et brime le droit de ses compatriotes.

Je ne suis pas celui qui dit que makout pa ladan ou l‘opposition pa ladan. Tout moun la dedan. Haiti appartient à tous , Gnbistes , Lavalas , Duvalieriste, etc..
Merci de votre participation. Je suis content de ramener le débat la ou l‘action se passe . Ann nou pale pou peyi nou..

_________________
Solidarité et Unité pour sauver Haiti
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

O ! Gen lè Marc-Henri deklare "CE FORUM M'APPARTIENT!" Empty Re: O ! Gen lè Marc-Henri deklare "CE FORUM M'APPARTIENT!"

Message  jackoti01 Sam 20 Déc 2008 - 15:37

Mak, siw dako poul tounen mwen pa we pou kisa ou kont dwa li poul patisipe nan politik peyi li.
Mak, si li tounen nan edikasyon, eske ou pa kwe politik antre nan edikasyon? Si li nan edikasyon e ke etidyan ap fe revandikasyon, se nomal kom pwofese poul fe tande vwal, se nomal kom pwofese poul mande refom nan sistem edikasyon nou an. Tout sa mak se politik. Mak se nomal poul bouske alemye pou pwofese parey li yo. Mak kom kwa ou mande pou li tounen men pou li femen jel sou tout konplo kap fet kont peyi ya, kont pitit soyet ki se elev li. Ou pa vle li fe tande vwa li.
Mak mwen menm mwen se gnbist, men chak fwa ou pale konsa kont arisitid, ou sipote koudeta ou diktate ki vle mete babouket nan bouch moun. Mak chak fwa ou mande pou aristid femen bouch li, ou deye koudeta li pran yo.
Mak se vre kom gnbist le aristid deyo mwen santim pi alez, mwen santi moun ou klas politik map sipote yo gen plis chans. Mak si wap konveti pou vin jwen mwen nan gnbist, vin kle pa pase sou kote pou di aristid gen dwa tounen men fok li femen bouch li. Mak kom kandidam nan konn di Soyons serieux!
Mak si li tounen epi gnbist yo vle akizel toujou ou dako pou li pa di ayen paske si li pale se politik lap fe. Le saa nap kontan nap di qui ne dit mot consent.
Mak se vre gnbist tankou nou pe si aristid tounen. Se vre nou gen bagay nou repwochel men nou konnen pa gen moun nan peyiya ki ka mennen moun deyel tankou titid. Mak le ou mande poul pa fe poltik nan peyi ya, ou mande pou pati politik li ya kraze paske se li ki fos pati ya. Fos li soti nan jan li rale moun nan pati ya. Mak kom si si janjist kandida pou pati ya pou aristid pa gen dwa menen kampay ak li. Si se neptin pati ya ap voye, pou arisitid femen bouch li. Esplikem mak paske si li femen bouch li nou gen plis chans. Denyeman li te femen bouch li se paske li pat vle pati ya al nan eleksyon ak moun ki te bal koudeta, men kom preval se te premye minis li pep li ya te santi ke preval tap al fe menm politik ak aristid. Atansyon en yo we ke se pa finn vre ou dimwens se sa mwen panse.
Mak an nou kle, Si aristid deyo pati wap sipote ya gen plis chans e le saa ou menm kom kandida pou majistra gen plis chans. Mak mwen sieseten siw te nan pati aristid la, ou tap kontan pou misye tounen paske vwa misye tap asirew ou viktwa pouw majistra.
Mwen rete la map swiv. Kontinye mande pou aristid pa fouye bouch li nan politik. Patim nan a gen plis chans paske si li tounen patim nan chire

jackoti01
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 270
Localisation : USA
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le jacmelien

Revenir en haut Aller en bas

O ! Gen lè Marc-Henri deklare "CE FORUM M'APPARTIENT!" Empty Re: O ! Gen lè Marc-Henri deklare "CE FORUM M'APPARTIENT!"

Message  Marc-Henry Sam 20 Déc 2008 - 16:03

Jakoti

Mwen kontan anpil tande'w jodia . Cela prouve que ce débat fait des vagues. Mwen bien kontan.PouM ta reponn 'w bien , wap pemet retounnen pi ta paske mwen bral fe yon ti soti la tou kout.

A plita. Merci d'être revenu konsa deba ap fett pi bien. Tout moun ka pale. Mais je dois dire que je suis un lavalassien qui veut un débat sur l'avenir d'haiti. Je crois que c'est le temps de réflechir sur l'avenir de ce pays.

Je veux que l'on demande aux candidats lavalas comment vont-ils faire pour contraindre et prévenir les coups d'état. je veux leur demander comment vont-ils faire pour financer leur programme. Je veux leur demander de sispann di yo se victim de ceci et de cela . Se pou yo vini ak bon jan strikti pou lanse peyi an. Pou peyi vini otonom. Diriger ce n'est pas se plaindre. Diriger c'est donner des resultats.

A plus tard pour la suite.

_________________
Solidarité et Unité pour sauver Haiti
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

O ! Gen lè Marc-Henri deklare "CE FORUM M'APPARTIENT!" Empty Re: O ! Gen lè Marc-Henri deklare "CE FORUM M'APPARTIENT!"

Message  Marc-Henry Sam 20 Déc 2008 - 17:08

Se lan kontinye mete kat sou tab ke na jwenn las la.

Men las la


Las wap pale a mon bon ami Sasaye c'est que le président Aristide pap jam bay anyen lan pouvwa an ayiti. Lap toujou pran koudeta.Se tan nou nap pèdi ak de seri de politisien tankou Aristide.

Aristide est un mythe, une façade et derrière cette façade c'est la ruine. Kay la pa genyen ladedan.C'est du vide. Manque de préparation. Manque de planification. Rien de concret. Bien sûr , il est populaire mais si on lui donne la chance de gouverner on verra qu'il n'a rien lan makout li. C'est du vide. Ce sont des Ops qui ont des intérêts individuels qui lui permettent de maintenir cette popularité.

Moi je préfère mille fois un leader au sein du mouvement lavalas qui n'est pas trop populisme mais qui livrera la marchandise et qui fera les reformes institutionnelles qui s’imposent même quand cela pourrait déranger la masse.
Si on aime ce pays tout bon vre, il faut faire des reformes qui s'imposent. Fok nou konbat les ops et les déstabilisateurs. Je mets dans le même panier les OPS (chimères et les déstabilisateurs d’Haiti) Ils sont pareils. Ils constituent ,comme je disais en 2000, un danger pour la démocratie et le développement d'Haiti.

LAs que sasaye ap cherche lan main ’m nan c'est l'as de sitirans Aristide ak OPS yo que je dénonce dans mes interventions depuis 2000. Je veux un leader qui prend ses distances avec des OPS quand il est au Palais national. Voici j'ai pondu mon as...

Enfin si vous estimez que mes interventions sont confuses c’est surtout parce que je suis un lavalassien et que je protège mon parti. Je ne peux pas sortir toutes mes cartes. Je laisse la dernière pour la fin.
Contrairement à vous tous qui m’accusez de tous les noms , vous n’êtes pas lavalas. De quel droit oseriez-vous m’accuser ? Lol

Quand on demande à Joel si li se lavalas . Il le rejette tout de suite non. La même chose pour Sans Malice et jafri. Moi je suis lavalas. Je vais aux réunions. J’ai fait ma part des choses et je suis assez transparent et clair . Je n’ai jamais caché mon appartenance lavalassienne contrairement à mon ami Piporiko qui a affirmé que les lavalassiens sont des makaks. Comprenez-vous quelque chose. On m'insulte comme le plus grand lavalassien sur la toile haitienne et on protège Aristide. Comprenne qui pourra !

_________________
Solidarité et Unité pour sauver Haiti
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

O ! Gen lè Marc-Henri deklare "CE FORUM M'APPARTIENT!" Empty Re: O ! Gen lè Marc-Henri deklare "CE FORUM M'APPARTIENT!"

Message  Sasaye Sam 20 Déc 2008 - 17:30

Mwenmenm, men denye entèvansyon m lan pale anpil saa.

Las wap pale a mon bon ami Sasaye c'est que le président Aristide pap jam bay anyen lan pouvwa an ayiti. Lap toujou pran koudeta.
Makanri

Pou la enyèm fwa:
Aristide pap janm prezidan Ayiti anko.
Dekisa wa p kontinye pale laa?
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

O ! Gen lè Marc-Henri deklare "CE FORUM M'APPARTIENT!" Empty Re: O ! Gen lè Marc-Henri deklare "CE FORUM M'APPARTIENT!"

Message  Marc-Henry Sam 20 Déc 2008 - 17:35

Jackoti
Mak, si li tounen nan edikasyon, eske ou pa kwe politik antre nan edikasyon? Si li nan edikasyon e ke etidyan ap fe revandikasyon, se nomal kom pwofese poul fe tande vwal, se nomal kom pwofese poul mande refom nan sistem edikasyon nou an. Tout sa mak se politik. Mak se nomal poul bouske alemye pou pwofese parey li yo. Mak kom kwa ou mande pou li tounen men pou li femen jel sou tout konplo kap fet kont peyi ya, kont pitit soyet ki se elev li. Ou pa vle li fe tande vwa li.

Cher ami

Sachez qu'il y a une différence entre un chef de parti pour qui la politique est sa seule préoccupation et un professeur que sa préoccupation c'est d'éduquer et enseigner.

Sachez qu'il y a une différence entre un Représentant national d'un parti politique et un citoyen qui participe à la vie politique de son pays. Comme voter, donner son opinion contrairement au chef de parti qui fait des jeux et des alliances politiques. kot sa nou pa konprann lan !

Sachez enfin qu'en Haiti on ne fait pas la politique comme tout le monde. Bill Clinton fait de la politique en quelque sorte mais Bill Clinton ne fera jamais ce que JBA avait fait à Préval au premier mandat de ce dernier . Ce sont des faits qui me portent à reclamer le retrait de mon chef de parti, Son Excellence JBA.

Bien sûr , on va lui demander des conseils au moment opportun. On va lui demander de nous aider à faire élire le futur chef du parti aux presidentielles. On ne va pas le mettre dehors du parti. Il est important pour le parti. C'est le cofondateur du parti. Nous allons maintenir le dialogue avec lui . Il va continuer à jouer un rôle en nous aidant à faire avancer les revendications populaires, à faire avancer le pays mais ce ne sera pas lui dictera les politiques à suivre.

_________________
Solidarité et Unité pour sauver Haiti
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

O ! Gen lè Marc-Henri deklare "CE FORUM M'APPARTIENT!" Empty Re: O ! Gen lè Marc-Henri deklare "CE FORUM M'APPARTIENT!"

Message  kakakok Sam 20 Déc 2008 - 18:47

jafrikayiti a écrit:Ou wè jan sa fè mal lè ou santi moun ap mal entèprete entansyon ou osnon fè ou pwosè entansyon.

Eseye mete lot kanmarad la nan plas ou epi ou va wè pou kisa tout pwojeksyon alamis sa yo pa inosan.

Se nomal pou kolon rasis layite pwopagann kont Mugabe. Moun yo konnen ki enterè y ap defann. Se nomal tou pou koudetayis ap fè pwojeksyon ak pwopagann alamis osijè Aristide, 2 ti pitit fi li yo ak madanm li (yon fanm ki fè anpil gwo travay nan domèn lasante ak kolaorasyon Zanmi Lasante (Partners in Health ki fenk pibliye yon rapo anyèl mwen envite nou tout ale li www.pih.org ) . Koudetayis yo konnen pou kisa yo vlè fè moun panike pou granmesi.

Mezanmi se tèt frèt tande n ap rezoud pwoblèm peyi nou. Tèt frèt!

Jaf

Mwen konnen byen mouche JAF pa janm pale kote pye mwen pile ..Paske li pa ka tande okenn verite sou titid. Jounen jodia ki mouch ki pike notre BLANKOFOB ... Sanble telefonn te sonnen.... Antouka mwen byen kontan JAF retounen pale....Debat yo pwal avanse yon ti jan pi byen...Kom ST MARC PA RIVE LEVE MO A >>Sanble St JAF pwal rive tout bon leve kadav la.......
Men fwa sila li tonbe an dezako ak titid...Paske titide pap aksepte blankofobi ki la kay ST JAF LA> Yon lot fwa anko la revolisyon titidienne pwal devore pwop pitit li !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

O ! Gen lè Marc-Henri deklare "CE FORUM M'APPARTIENT!" Empty Re: O ! Gen lè Marc-Henri deklare "CE FORUM M'APPARTIENT!"

Message  Rodlam Sans Malice Sam 20 Déc 2008 - 18:57

marc

Se mwen ki di w se yon Mugabe paske ou vle mete yon babouket nan bouch Aristide apre tout moun ki mouri pou genyen liberte press an ayiti.se yon bagay ki enposib eske yon moun ka mande Jean Claude Duvalier poul pa komante nan zafè ayisyen ankor?se pa posib.

Depi w rekonet dwa Aristide poul tounen lakay li san kontrent nou pa genyen pwoblem ak ou si w pa vle li vinn Presidan ankor ;sa se dwa w men ou pa ka anpyete sou dwa Aristide non plis ni sou dwa lot moun ki ap mande jistis pou li.

sa ke mwen pa ta renmen yo fè mwen mwen pa ka renmen ke yo fè yon lot sitoyen.la lwa dwe yon sel pou tout moun.si Preval ka rete an ayiti apre manda li fok li ba Aristide menm dwa saa tou .
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

O ! Gen lè Marc-Henri deklare "CE FORUM M'APPARTIENT!" Empty Re: O ! Gen lè Marc-Henri deklare "CE FORUM M'APPARTIENT!"

Message  Invité Sam 20 Déc 2008 - 20:15

Marc-Henry n'est ni Aristide ni Mugabee.

Donnez à Marc-Henry une chance pour etre lui-meme et vous verrez combien ce forum deviendra enrichissant et équilibré.

Frères Lavalas, tenez bon en ce moment difficile.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

O ! Gen lè Marc-Henri deklare "CE FORUM M'APPARTIENT!" Empty Re: O ! Gen lè Marc-Henri deklare "CE FORUM M'APPARTIENT!"

Message  jafrikayiti Dim 21 Déc 2008 - 18:04

Onè konpatriyòt,

Men kisa ki te enspire m tit chenn diskisyon sa a:

Nan yon seri diskisyon limenm ankò li te koumanse pou esplike poukisa li pa vle Aristide tounen Ayiti kom sitwayen lib ki gen menm dwa ak tout Ayisyen, Marc-Henry deklare: "Je n'aime pas la direction que prend le débat, je ferme ce forum".

Deklarasyon sa a, pa sanble deklarasyon yon moun k ap chèche deba. Kòm deklarasyon sa a rive nan menm moman kote kolon yo ap voye monte sou Mugabe ak yon "jeu de mots" kòmkwa Mugabe ta di Zimbabwe se zafè li, mwen eseye fè Marc-Henry remake ki jan sa degoutan lè yon jès ou poze osnon yon deklarasyon ou fè tonbe nan men moun ki vle ba li koulè oumenm ou pat gen entansyon ba li.

jaf

jafrikayiti
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2236
Localisation : Ottawa
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Bon neg guinen

Revenir en haut Aller en bas

O ! Gen lè Marc-Henri deklare "CE FORUM M'APPARTIENT!" Empty Re: O ! Gen lè Marc-Henri deklare "CE FORUM M'APPARTIENT!"

Message  OBSERVER KEEN Lun 22 Déc 2008 - 16:12

mwen kwe mugabe te itilize menm fraz sa le te di "zimbabwe is mine". yon nonm pa ka di ke li fenmen yon forum li initye, men yon diktate ka di peyi ya se pou li ke li ye, li pa gen yon pa lap fe. nonm lan vole eleksyon, li pase sangine milite yo sou kou pwop pep li, wap sipote li. mwen pa konpran ki jan yon aktivis ki kwe nan pouvwa pep ak pwogre ap sipote yon malveyan tankou mugabe.

OBSERVER KEEN
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 966
Localisation : USA
Date d'inscription : 29/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

O ! Gen lè Marc-Henri deklare "CE FORUM M'APPARTIENT!" Empty Re: O ! Gen lè Marc-Henri deklare "CE FORUM M'APPARTIENT!"

Message  Thunder Mer 24 Déc 2008 - 11:37

Repons lan klè kou dlo kokoye, depi se seleksyon ki fèt, wou pran sa, apre wou fè moun pran beton an, wou lanse 2 ou 3 pwopo anti-blan, anti-boujwa elatriye... tout aktivis poupe twèl monte okreno. Depi aktivis sa yo gen tan apiye w, wou genyen lisans pou w fè sa ke wou vle, lè ke wou vle ak jan ke wou vle. Paske nenpòt kritik, menm objektiv, ki pote kont wou, aktivis yo ap pwoteje w, y ap tèlman vèni moun k ap pote kritik la, moun sa a ap tounen yon anti-pèp, anti-pwogrè, anti-tout bagay pozitif nan lavi yon pèp.

Se nan "eleksyon" ke Mugabe pase pou l rete sou pouvwa asosye Wink ...mesye aktivis yo pap kite mesye Leblan ak "apatrid" yo bay "pati pèp-la" yon "koudeta". Menm si Zimbabwe t ap anglouti ak tout moun ki ladann.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

O ! Gen lè Marc-Henri deklare "CE FORUM M'APPARTIENT!" Empty Re: O ! Gen lè Marc-Henri deklare "CE FORUM M'APPARTIENT!"

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut


 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum