Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -50%
-50% sur les sacs à dos pour ordinateur ...
Voir le deal
19.99 €

LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS

+5
revelation
Joel
gwotoro
Rodlam Sans Malice
Rico
9 participants

Aller en bas

LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS Empty LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS

Message  Rico Sam 16 Déc 2006 - 0:29

Un mémorandum bien que partiel qui resterait à jamais un document bien doucumenté sur les crimes et les magouilles du regime LAVALAS. Ce document doit être un guide précieux dans la compréhension des actes politiques du Lavalas destructeur.

Ce memorandum a été remis au 17 commissaires de la République. Il n'y a jamais eu de suite.

LISTE DES VICTIMES DE LAVALAS

Port-au-Prince, le 17 novembre 2000
Senateur Irvelt Chéry
Lettre Ouverte
A tous les Commissaires du Gouvernement de la République, tous les Doyens des Tribunaux Civils de 1ère Instance, tous les Juges d'Instruction et autres Officiers de Justice du Territoire

Mesdames/Messieurs les Autorités Judiciaires de mon pays, J'ai l'honneur de vous présenter mes félicitations pour les efforts que vous entreprenez au sein de l'appareil judiciaire, dans le cadre de la lutte contre l'impunité.

Ma communication n'est autre que de dénoncer formellement près des Instances du Pouvoir Judiciaire que vous dirigez, les abus et préjudices subis par des citoyens et citoyennes haïtiens de la part d'individus qui se sont lancés et se lancent encore dans une course asociale et immorale.

Citoyen haïtien, je souffre autant que mes compatriotes de l'horrible situation d'injustice et d'impunité qui caractérise le contexte actuel d'une société haïtienne déstructurée. Sénateur de la République, dûment élu et représentant le peuple haïtien dans sa quête de justice sociale et de justice tout court, je me trouve dans l'obligation de dénoncer par-devant vos Juridictions des actions abusives qui ont choqué et endeuillé la population haïtienne durant plusieurs années (janvier 1995 à nos jours) et dont les auteurs connus ne sont jusqu'à présent pas poursuivis par la justice. Cette situation d'impunité semble plutôt élargir indéfiniment le cadre du crime autorisé en Haïti.

Les crimes dénoncés se regroupent en cinq catégories:
1. Assassinats suivis de mort d'hommes ou de femmes
2. Tentatives d'assassinats où les victimes ont eu la vie sauve
3. Les cas de massacres où plus de trois personnes ont été tuées ou blessées
4. Les scandales financiers, détournements de fonds et autres crimes économiques
5. Les scandales liés au trafic de la drogue avec ou sans meurtres

I.- Assassinats suivis de mort d'hommes ou de femmes
Dans ce type de crimes, je tiens à soumettre à votre juridiction la liste des citoyens assassinés à qui justice n'est pas encore rendue, à eux et à leurs familles :

Me Mireille Durocher Bertin
Eugène Baillergeau Junior
Député Jean Hubert Feuille
Pasteur Antoine Leroy
Jacques Florival
Me Michel Gonzalez
Policière Marie Christine Jeune
Benson Joseph
Eddy Arbrouet
Général Titi ainsi connu
Général Convington ainsi connu
Gary Obas, chauffeur du Sénateur Méhu Garçon
Député Emilio Passe
Emmanuel Arbrouet
Inspecteur de Police Berthony Bazile
Révérend Père Jean Pierre-Louis (pè ti jan)
Inspecteur de Police Ricelin Dornéus, tué à Mirebalais
Dr Jimmy Lalanne
Sénateur Jean Yvon Toussaint
Colonel Jean Lamy
Les frères Versailles
Michel-Ange Philistin dit ti Bora
Madame Jean Coulanges
Jean Léopold Dominique, Directeur de Radio Haïti Inter
Jean-Claude Louissaint
Carmen Casséus, crime sacrificiel
Ducertain Armand
Général Max Mayard
Capitaine Jacky Myton
Amos Jeannot, employé de FONKOZE
Ti Élysée dit "Chuck Noris"
Député Erick Lamothe
Dr Guirand (tué à ti tanyen)
Dr Carrénard blessé et laissé pour mort (toujours a ti tanyen)
M. et Mme Pierre Dorsainville
Ferdinand Dorvil (OPL Gde Rivière du Nord)
Légitime Athis et sa femme (MDN Peti-Goave)
Policier Jean Léonard tué à Portail Léogane
Assassinat du Policier Bidmarck Milssaint, le 27 avril 1997
Prophète Jean Julien
Colonel Michel-Ange Herman
Lieutenant Marc Claude
Beauville Océan, ancien militaire
Frédéus Désir
Fabien Joseph
Gabot Bruno
Policier Chéry Berthony
Emmanuel Louis-Charles, écolier de 14 ans tué à Carrefour.
Jean Wilner Lalanne, présumé assassin de Jean L. Dominique, décédé dans des circonstances non encore élucidées et dont le cadavre a été dérobé à la morgue de l'Hôpital de l'Université d'Etat d'Haïti.
Je tiens à vous rappeler, Mesdames/Messieurs les Autorités Judiciaires, que les individus qui ont commandité ou commis ces crimes circulent en toute impunité. Ils sont bien connus et ont été, en maintes fois, dénoncés par la clameur publique.

II.- Tentatives d'assassinats où les victimes ont eu la vie sauve
Dans cette catégorie de crimes, je tiens à soumettre par-devant vos Juridictions les différents cas suivants:

Mme Marie-Claude Préval Calvin
Député Jean Gabriel Fortuné
Sénateur Méhu Garçon
Dr Carrénard
Sénateur Edgard Leblanc Fils
Professeur Sauveur Pierre Etienne
Pierre Lespérance, Directeur de la Coalition Nationale pour les Droits des Réfugiés Haïtiens (NCHR) et membre de la Plate-forme des Organisations Haïtiennes de Droits Humains
Mme Carmel Moïse Bley, éditrice de la Revue "Carribbean Network Magazines"
Agronome Dieugrand Jean-Baptiste et plusieurs autres personnes blessées à Hinche
Monsieur Roméro Halloun
III.- Les cas de massacre où plus de trois personnes ont été tuées.
Dans cette catégorie de crimes, je peux vous citer les cas suivants:

Le cas de la fusillade au restaurant Le Relais à Lalue. Dans ce massacre, 4 personnes furent mortes dont le propriétaire de ces négoces et plusieurs personnes ont été gravement blessées.
La découverte d'un ossuaire datant de près de 6 mois à Ti Tanyen, les ossements et les débris de vêtement trouvés correspondraient aux restes de jeunes gens arrêtés par des agents de la PNH et dont on aurait perdu les traces.
Le cas d'un certain nombre de personnes mortes ou blessées dans la guerre des gangs entre soleil 17 et Pele.
Le cas d'un certain nombre de personnes mortes ou blessées dans la guerre des gangs entre Solino et Ti chéri.
Le massacre perpétré à Mahotière, troisième section communale de Marchand Dessalines.
Le massacre qui avait lieu le 10 novembre 1997 aux abords du Lycée Fritz Pierre-Louis à la rue Saint Honoré dans lequel on enregistrait 1 mort et 14 blessés.
Le massacre à Carrefour Feuilles où l'on enregistrait 11 morts. Il y a eu une parodie ou simulacre de jugement qui n'a convaincu personne.
Le massacre du 2 octobre 2000 perpétré dans la zone de Delmas 4 où l'on enregistrait 4 morts dont deux policiers.
La fusillade du 3 novembre 2000 à l'intersection de la Nationale No.1 et l'autoroute de Delmas connue sous le nom de Carrefour de l'Aviation qui s'est soldée par la mort de 7 personnes et d'une vingtaine de blessés.
Le massacre de Martissant 5 où plus d'une dizaine de personnes ont trouvé la mort et la semaine de terreur à Port-au-Prince consécutive aux événements du Carrefour de l'Aviation.
IV.- Les scandales financiers, détournements de fonds et crimes économiques
Dans cette catégorie de crimes, je tiens à mentionner les scandales suivants:

1. Le cas des faux chèques qui ont été émis au préjudice du Ministère de l'Economie et des Finances, et dépassant les 100.000.000.00 gdes (Cent millions de gourdes), jamais résolu.

2. Le cas du détournement des fonds de la République de Chine (Taiwan) d'un montant de 20,200.000 dollars US pour la réfection et l'élargissement de la route de Carrefour et la transformation en hôpital de l'ancien hôtel Simbie Continental, etc.

3. Le scandale de la vente illégale des six avions des anciennes Forces Armées d'Haïti et l'opacité sur l'utilisation des fonds y découlant.

4. Les plus de 800.000.000.00 gdes (Huit cent millions de gourdes) des petits projets de la présidence (exemple de projets: construction de la Fondation Aristide pour la Démocratie en Haïti, réaménagement de la maison privée de l'ex-Président à Tabarre).

5. La corruption dénoncée par la Banque Mondiale dans la gestion d'un projet de 50.000.000.00 de dollars US d'après le Wall Street Journal, dans son édition du 26 janvier 1999.

6. Les journées de casse et de violence organisées par des groupes inféodés occasionnant la violation de la propriété privée et la destruction de vies et de biens durant les 4 dernières années.

7. Le détournement des fonds budgétaires élevés à 60 millions de gourdes reconduits à l'année et affectés à la réparation des victimes du coup d'Etat du 30 septembre 1991.

8. Les incendies criminels à Jérémie en décembre 1999, et plus récemment à Anse-d'Hainault, à Port-Salut, à Aquin et à Port-au-Prince.

V.- Les scandales liés au trafic de la drogue, avec au sans meurtres
Dans cette catégorie de crimes, je tiens à citer les cas suivants:

1. L'opération Tout moun jwenn au cours de laquelle 11 personnes auraient été tuées dans le triangle Aquin/Côtes-de-Fer/Miragoâne.

2. Les 450 Kilos de cocaïne de la route de Tabarre.

3. Le scandale « la manne ou operasyon tout moun jwenn #2 » à Grand-Goâve ou un maire adjoint de Fanmi Lavalas a trouvé la mort après les élections du 21 mai 2000.

4. Le scandale provoqué par la cargaison de drogue débarquée d'un avion à Léôgane occasionnant des heurts avec la population locale.

5. Autres heurts avec la population locale à Port-de-Paix où des Latino-Américains ont débarqué une forte cargaison de drogue occasionnant la mort d'un policier.

6. L'implication de certains commissaires de police dans la récupération de plusieurs cargaisons de drogue livrées dans le Nord du pays occasionnant une contestation au sein de la Police où l'inspecteur général Joseph Luc Eucher dut abandonner son poste pour ne pas nuire aux protégés du Président de la République.

La liste de ces cas et de ces catégories n'est pas exhaustive, elle se réfère non pas à des faits définitivement vécus mais à une situation actuelle et répétitive qui continue à menacer la population haïtienne dans toutes ses composantes et dans tous les coins du territoire.

Je vous conjure, Mesdames/Messieurs les Autorités Judiciaires, à considérer les commanditaires, auteurs et complices de tels actes comme des ennemis publics numéro 1 et de mettre, sans délai ni recours, l'action publique en mouvement contre ces individus pour les empêcher de nuire et de continuer à semer le deuil et la désolation.

Les plus connus sont:

1. René Garcia Préval
2. Jacques Edouard Alexis
3. Fred Joseph
4. Jean-Marie Chérestal
5. Camille Leblanc
6. Pierre Max Antoine
7. René Magloire
8. Jacques Dorcéan
9. Mondésir Beaubrun
10. Ronald Camille dit Ronald Cadavre
11. Jean-Bertand Aristide
12. Franco Camille dit Franco Cadavre
13. Dany Toussaint
14. Yvon Neptune
15. Jean-Marie Fourel Célestin
16. Pierre Denizé
17. Clifford Larose
18. Joseph Luc Eucher
19. Robert Manuel
20. Jean Auguste Brutus
21. Joseph Médard
22. [/size]Roldophe Joazil
23. Joachin Samedi
24. Anne Auguste dit So ann
25.
[size=16]Luckner Jean-Baptiste
26. Patrick Norzéus
27. Georges Simon
28. Jose Ulysse
29. René Civil
30. Yvon Massacre
31. Richard Salomon
32. Milien Rommage
33. Gladys Lauture
34. Leslie Voltaire
35. Théobal Pierre-Paul
36. Charles Suffra
37. Alfred Mikanord
38. Serge Calvin
39. Joseph Deras Simon
40. Yvon Feuille
41. Gérald Gilles
42. Lovensky Pierre-Antoine
43. Pierre-Paul Cotin
44. Paul Raymond
45. Mario Viaud
46. Jean Candio
47. Nahum Marcellus

Sont ajoutés à cette liste tous les anciens et actuels délégués de département, exécuteurs de cette politique de destruction des vies et des biens.

Mesdames/Messieurs les Autorités Judiciaires, j'ose espérer que l'enquête que vous entamerez, relèvera d'autres cas et d'autres criminels complices que la justice sanctionnera promptement. La pluralité des cas constatés, leur dispersion sur tout le territoire concerne l'ensemble des juridictions de la République. Je veux donc croire que vous établirez une active collaboration entre vos juridictions respectives et rechercherez, le cas échéant, le concours de la Police Internationale (INTERPOL) ou de toute autre structure d'investigation qui aurait déjà travaillé sur ces dossiers. Le peuple haïtien compte sur votre travail pour ne pas avoir à se référer à la justice internationale.

Avec mes remerciements renouvelés, je vous prie de recevoir, Mesdames/Messieurs les Autorités Judiciaires de mon pays, mes salutations patriotiques.

_______________________

Maurissaint Jean Irvelt Chéry

Sénateur de la République

P.S. : Une dénonciation formelle a été adressée à tous les Commissaires du Gouvernement des 15 Juridictions de la République.
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS Empty Re: LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS

Message  Rodlam Sans Malice Sam 16 Déc 2006 - 5:57

Maintenant il faut publier la liste des victimes des années 1991-1994.Les massacreurs pensent-ils avoir le monopole de la violence."Bay kou bliye pote mak shonje."Ou paka ap banm gagann epi lè w pran gagann ou rele anmwe.Si w pa kon fè dodinn ou pa rantre nan otofonik.Epi anpil moun sayo ou site la ki les ki di ke se lavalssyen ki touye yo.Genyen anpil nan yo se zafè drug ,genyen yonn mwen konnen se te gwo dilè drug.ki jan w fè w konnen se pa lot dilè ki desann li?Se sak fè an ayiti sè jou si lèmarengwin ap vole ou pa konnen ki les ki mal ki les ki femel.Eske w konnen ki les ki touye Jean Dominique,Rico?

Apre sa fok ou bay sa ki mouri pandan rey 2004-2006 la tou wi Rico.jan w te defann latorti.Se yon gè sivil bas entensité ki genyen an ayiti.Se ou byen nou deside pou nou mete yon fren ladan ou byen li kontinye jouk ya bouke ak nou.Tankou lot la te di ya se bat shen jodya tann met li demen.Epi fok nou konnen se pep la ki genyen pi gran nomb.Fok nou fè atansyon.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS Empty Re: LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS

Message  gwotoro Sam 16 Déc 2006 - 6:26

Je ne sais pas si je dois rire ou pleurer en voyant cette liste...

Parmi la liste de coupables, nombreux sont passes dans le camp GNBiste et on a, comme par magie, oublie tous leurs crimes presumes, ce que j'appele le ''syndrome Dany Toussaint''...

Pendant les 2 ans du regime interimaire, aucune avancee judiciaire n'a ete enregistree dans ces dossiers. Au contraire, on a meme cherche a ''perdre'' plusieurs de ces dossiers, celui de Jean Dominique en particulier...

On a meme reussi a innocenter un criminel notoire trouve coupable lors d'un proces reconnu par tous a l'epoque pour son impartialite et dont les crimes sont documentes et prouves, en la personne de Jodel Chamblain, sous le silence complice de tous...

Et tout d'un coup, on repeche cette liste qu'on avait oublie pendant les 2 dernieres annees.

C'est dommage que l'on utilise les morts a des buts politiques comme ca... Soit on a le courage de leur rendre justice, soit on les oublie! Et justice devrait leur etre rendue...

Comme vous semblez faire un bon travail Rico, je me joins a Rodlam pour vous demander de produire un telle liste pour la periode du coup d'etat (1991-1994) et pour le gouvernement interimaire de mars 2004 a mai 2006 afin qeu l'on ait un portrait complet de la criminalite politique de ces 15 dernieres annees. Je vous en remercie a l'avance.


Dernière édition par le Sam 16 Déc 2006 - 18:23, édité 2 fois

gwotoro
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3974
Localisation : Canada
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: le balancier

Revenir en haut Aller en bas

LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS Empty Re: LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS

Message  Joel Sam 16 Déc 2006 - 6:51

Mwen sonje ,pandan peryòd destabilizasyon rejim Aristide lan,ti nèg se lis sou lis yo te konn mete sou entènèt lan.
Mwen sonje yo te kòmanse fè sa depi nan ane 1999.

Radyo Vizyon 2000,te gen yon fowòm ,se sa sèlman ti nèg te konn fè.Yo te konn mete menm konbyen chen machinn te kraze nan la ri (lol) e yo te konn mete la mò chen sa yo,sou kont rejim Lavalas lan.

Kontinye mete lis,pa gen pèsonn ki ap pran nan zafè lis sa yo ankò.
Anpil moun nan lis sa yo,se noumenm ki touye yo ankò.

M ap di nou,pran prekosyon ,sitiyasyon peyi an pa menm jan li te ye sa gen 3 a 4 an de sa.
pèp lan montre sa l kapab fè menm devan twoup Minustah yo ki gen machinn blende.

Moun te konprann ke nou t ap mouri poul nou,apre nou gen pataj pouvwa a,men nou bezwen tout pou nou.

Anmède pèp lan,fwa sa a se pa an ba la vil lan pèp la ap rete,y ap mache pran nou ni nan Petyonvil,ni nan Kenskòf.

Jou sa a,byen ke mwen ta renmen pèp souvren epagne propriyete fanmi mwen gen nan Petyonvil,men fout sa k dwe fèt dwe fèt.
Nou fout bouke ak nou!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS Empty Re: LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS

Message  revelation Sam 16 Déc 2006 - 8:10

Moun sa yo ki mouri yo mouri net.
Se byen malere ke yo pakab paret nan tribinal pou leve kanpe e lonje dwet sou assassin yo.
Min nou menm kap viv nan yon sosyete te dwe rand viktim sa yo jistis e rele tout ki swa dizan assasin yo vini defend tet yo devan la jistis konsa anpil kk chat ta deho, e anpil limye ta fet sou la mo moun sa yo. Se devwa nou etan yon sosyete.
Tout swa dizan assassin sa yo inosan, se la jistis ki pou prouve ke yo koupab.
Se la jistis ki pou fe travay li. Minnin anket kom sa dwa et, komanse rasanble temouyin e pies a konviksyon e trinnin swa dizan assassin sa yo devan tribinal e jije yo pou nou konnin si yo koupab vre.
Pep la souaf de jisitis, e se ta yon bel okasyon pou govenman Preval/Alexis mete machin jistis nan peyi a sou ray, Nan binyin toutouni pa gen kache lonbrit, sa ki inosan lake, sa ki koupab rete nan prizon.
Rodlam San Malice a ecrit:
Maintenant il faut publier la liste des victimes des années 1991-1994. Apre sa fok ou bay sa ki mouri pandan rey 2004-2006 la tou wi Rico
Se byen malere ke politisyen tet kale ap jwe avek viktim sa yo pou fin politik.
Inpotans list a kom Gwotoro di a pa fet pou itilize kom statistik pou konnin ki govenman ki komet plis krim ni pou di ki assassin ki chanje kan de Lavalas a GNBist e virse versa.
Fok nou mete politik la de kote pou nou di ke yon viktim se yon viktim kelkeswa govenman ke li mouri a.
Yon assasin menm si li chanje kan ap toujou rete yon assasin jodi a, demin, apre demin, e tout rest vi li.
Moun nan list sa yo, viktim yo mouri tout bon vre.
e swa dizan assassin yo ki sou list sa pa fet pou kontinye ap mache sou moun konsa.
Yo fet pou paret tet yo e blanchi non yo sou list nwa sa.
Fok yo fe sa pou madam yo, fe sa pou pitit e granpitit yo pou la sosyete pa lonje dwet sou yo demin.

Revelation
revelation
revelation
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3086
Localisation : Washington, DC
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste

Revenir en haut Aller en bas

LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS Empty Re: LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS

Message  Joel Sam 16 Déc 2006 - 8:59

Non n ap viv yon sitiyasyon ki absid,bagay sa a pa fè sans.

Guy Philippe ak bouch li di ke li te atake kazèn Petyonvil ak Frè yo,kote te gen yon bon nonb polisye ki mouri.
Epi nou sonje apre levènman atak sou Palè Nasyonal lan;NOU SONJE?
Te gen yon kanpay medyatik TOUS AZIMUTHS (kòm blan di l) pou yo te akize Aristide ke se yon bagay li te fè limenm pou l te gen yon pretèks pou l te atake opozan l yo.
Vwalatilpa "konbatan la libète" Guy Philippe yo di ke yo te atake Palè Nasyonal lan vre.
Alòs mesye nou wè ke kredibilite nou zewo bare.

Epi mwen sot tande sou Radio Kiskeya ke yo libere Senatè OPL lan.
Kòman fè ke mwen pa etone?
RAT KAY!RAT KAY!RAT KAY!
Yo kidnape misye nan Site Solèy.Eske se pou remete kesyon Site Solèy nan kesyon kidnaping lan,sitou La Polis li menm di ke yo pa mennen moun yo kidnape yo nan Site Solèy ,se plis nan La Plèn yo mennen yo!

ENHEM!ECHEM GODEM;kite m klere gòj mwen..
Mwen dakò ak AHP ki deklare ke zak teworis yo monte an flèch,lè yo fè deklarasyon ke PREVAL gen kansè an.
Mesye yo bezwen fè ALEXIS pèdi plas li anvan PREVAL al bwa chat .
Yo bezwen kontwole gouvènman ,pou fè eleksyon malatyong ,menm jan ak sòt eleksyon ki ba yo kontwòl la Chanm.
Mesye yo konnen ke se si sèlman yo gen kontwòl Konsey Elektoral lan ,yo gen espwa eli moun.
2 zan e demi gouvènman Latortue an touye tout espwa yo ta genyen pou yo eli moun nan eleksyon Lib.

Konsèy mwen ta bay fòs popilè yo,sè ke apre Demokrat yo,pran kontwòl La Chanm lan Ozetazini,se pou yo relanse mobilizasyon an,yon mobilizasyon djanm.
Ann fout debarase nou de GNBis yo,bagay sa a deja dire twòp!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS Empty Re: LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS

Message  Rodlam Sans Malice Sam 16 Déc 2006 - 9:20

Fok yon moun egare net pou pa konprann taktik ki fè yo ap touye moun tankou yo te touye Jean Dominique, Amyot metayer, epi men yo sot kidnape yon Senatè Opl pou montre se lavalas ou byen lespwa ki ap fè krim sayo. pou soulve popilatyon an. an bon disiple dok la yo kreye evenman yo pou yo ka genyen kontwol sou oposan yo.Koalityon ti boujwa , makout ,jandam saa pa konprann ke pep ayisyen se yon pep madré li ye,moun pa ka vire loloj li jan yo vle.

Se swa gwenyen yon komisyon rekonsiliatyon pou tout moun rekonet ke genyen asasen nan tout 2 kan yo alo se pou nou siye yon sese le feu pou nou wè si na epaye peyi ya yon gè sivil.Men si nou konprann ke depi nou pèdi elektyon se menm lè nou deja ap prepare kou deta e byen fok nou sonje sa ki te kose masak Rwanda a. Fok nou genyen konsyans se nou ki ap kreye yon masak an ayiti. e mwen pa swete li men se nan shimen saa nou ye la.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS Empty Re: LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS

Message  foknougoumin Sam 16 Déc 2006 - 11:25

Rico Kanabwa, ki moun wou vlé fè pè la, avek vié lis pèpè sa?

Sé nan vié site GNBiste assassin lache kou wè'w yo pou al piblyé lis sa. Si lavalass ta vlé piblyé lis moun ké ti gwoup lache trèt GNBiste wou touyé mwin pa kwè disk drive ki héberger site sa tap asé.

Vié Nèg Kanabwa tankou rico yo toujou béswin pran nom lavalas pou lavé krim GNBiste kriminel tankou'l finn fè.

rico 2006 pa 2004, mwin déja di'w sa déja champagne 29 févrié 2004 la fini, wou té finn bwè toute bouteil minm jou an.
foknougoumin
foknougoumin
Star
Star

Nombre de messages : 229
Date d'inscription : 02/12/2006

Revenir en haut Aller en bas

LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS Empty Re: LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS

Message  Rico Sam 16 Déc 2006 - 20:25

Fokgounoumin mwen parye se yon mechan kapon ki pran sedo sa pou rasire li ak kwapwonwen lot moun an menm tan. Mwen gen lenpresyon menm 2 pataswèl se twop pou ti koken tankou w. Map fè w remake zafè Kanbwa sa se parol Mounis pou pale de tout sosyalis , moun de goch ke yo melanje asosye ak moun popilis tankou lavalasyen. Alos wap dekriye prop tèt pa w.

mwen pibliye tousa mwen eki isit kay moun wou rele GNBIS YO. Mwen pibliye non ak zak touye kriminèl atoufè Duvalier ak tout militè rache pwèl yo.


Se tout moun mwen pase pran. Pa gen pas pou ki alos ti koken ki gen langaj chimerik pa ditou kwapwonnen Rico.
kenbe la
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS Empty Re: LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS

Message  Rico Sam 16 Déc 2006 - 20:40

]
Malice:Fok yon moun egare net pou pa konprann taktik ki fè yo ap touye moun tankou yo te touye Jean Dominique, Amyot metayer, epi men yo sot kidnape yon Senatè Opl pou montre se lavalas ou byen lespwa ki ap fè krim sayo. pou soulve popilatyon an. an bon disiple dok la yo kreye evenman yo pou yo ka genyen kontwol sou oposan yo.Koalityon ti boujwa , makout ,jandam saa pa konprann ke pep ayisyen se yon pep madré li ye,moun pa ka vire loloj li jan yo vle.
Malice se malonèt mwen pa vle menm rele w Malice se yon Bouki Bounda Boule. Se yon konvwa Palmantè ki gen Youri Latoti LAAA, Senatè Espwa SenAtè Lavalas, Senatè Fusion, Yon ventenn chimè bloke rout la divize konvwa an 2, se sou Senatè OPL la KI PA GEN CHANS YO TONBE. SISPANN DI RADOT, WAP MANTI,PRAN BON ENFOMASYON AVAN W PALE. WAP MANKE KREDIBLITE.
MALERE SENATE KRAZE RAK NAN RAJE LI BLESE, MACHE A PYE TOUT LANNWIT LA POU SOVE POUL LI, GEN YON SEKRETÈ LI KI BOUT JIS NAN MINOTRI. YO IDANTIFYE SANZAVE YO SE MOUN BELEKOU NAN SITE SOLEY. YO FÈ ZAK LA GRAN MATEN 6 ZÈ 30 NAN KWEN ROUT NÈF AK ROUT NASYONAL NIMERO 1 TOU PRE BAZ YO. SIPANN RABLABLA SE TI BOUJWA, MAKOUT TI BOUJWA KI TE PRAL KANPE NAN ZONN KONSA, SE PA POSIB TI PÈP DANJERE WOU VLE DEFANN. KONBYEN KREYATI VIVAN. TI LEZANJ POU YO ELIMINE ANKO, MWEN DI METE PLON NAN FIFTIWANN YO.
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS Empty Re: LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS

Message  Rodlam Sans Malice Dim 17 Déc 2006 - 0:09

Rico

Lè w pale de chimè;ki moun ki konnen ki moun ki chimè en ayiti.Se pousa mwen di sè jou si lè marengwen ap vole ou pa konnen ki sa ki mal ki sa ki femel.Pou destabilise gouvenma an ou mete tout asasen nan yon sel panye alos ke ou konnen bywen ke sa w rele chimè ya genyen tout kategori moun ladann ,men se lavasyen ti pep selman ou vle kondane.Neg ki te ap krase biro leta , touye moun nan[plato santral ki pa janm remet zam yo ;eske pa genyen pwobzbilite ke se ansyen pitit makout ki rete nan site soley ki ansyen site Simone Ovide Duvalier ki pran senatè ya. ki prev ou genyen pou di yo tout se patisan Aristide.Aristide genten estamp li te estanpe moun an ayiti ki fè ou wè estanp Aristide sou yo.tout delenkan ki ap touye moun o Zeta Zuni se demokrat yo ye.Mon shè vye pawol de grenn gosh ou yo al pale kote moun ki ap defann menm koz ak ou ;tankou foknougoumen di w la tande Rico.isit la nou pa pran nan pawol moun yo je ki konprann yo ka gide yon bann moun aveg ak soud.Tout drug dilè se moun Aristide yo ye alos ke ou konnen byen ki moun yo te premye kenbe nan transpo drug an ayiti se pa nan pep la li te soti.ou fout meshan pou a ba pep la pote tout krim ki ap fet an ayiti pou fè la polis al masakre inosan tankou koupab.Lè moun belè te touye a toufè yo se paske yo pat bayo lajan nespa Rico?

Si mwen te envite w patisipe sou forum saa se paske mwen te rekonet se pa kaka kalbasse ki nan tet ou tankou anpil moun ki ap ekri sou forum lan.Se pousa mwen pran tan pou m diskite ak ou. paske malgre tout pasyon mwen vle kwè se bonè peyi ya nou tout ap shashe.nan pwen saa banm pose w yon kestyon. :eske pa genyen pwobabilite ke moun ki ap kidnape moun an ayiti ka ansyen gad ,ansyen miliè ki fashe paske gouvenman pa retabli FADH la. Eske pa genyen pwobabilite se ansyen drug dilè ki fashe paske komers pa mashe men jan anko. eske pa genyen pwobaibilite se ne g yo deporte yo ki pa ka andire misè an ayiti ki vin a toufè, eske pa genyen posibilite se ansyen makout ki vle retabli diktati an ayiti tankou genyen anpil ki ap pale de sa sou lot forum lan;wi genyen posibilite tou ke se lavalasyen ki ap fè revansh pou kidnape yo di yo te kidnape Presidan Konstitutyonel peyi ya , tankou genyen pwobablite ke se ti delenkan grangou ki ap shashe moyen pou yo manje nan misè ke yo ye.Alo mwen kwè se yo mank de matirite poum pa di movez fwa lè yon moun vle bay yon organisatyon politik ou byen manb li responsab de tout kidnaping ki ap fet an ayiti pou diskredite yo.Alos ke genyen moun ke yo arte deja ki avwe se pou yo fè lajan ki fè yo kidnape moun.pwoblem lan genyen twop varyab la dann pou konprann se ak kout fisi sou tou sa ki ap bouje nan katye pov pou gouvenman regle li.Solityon san refleshi .brital saa ka o lye li resoud pwoblem lan se anpire li anpire li.Fok se pa emotyon ki dikte zak ke gouvenman dwe pran, se yon analyz e yon apwosh syantifik ki pou resoud pwoblem lan.Mwen konnen move perdan yon ap kouri blame Alexis pou yo diskredite li. men sa w pa konprann menm si se pa Alexis ki ap ranplase Preval an ka li mouri ,se yon moun ki genyen konfyans pep la ki ap pran mayet la. fè atansyon pou li pa yon zo ki kroke nan goj nou ke nou paka vale.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS Empty Re: LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS

Message  Jacky Alexis Dim 17 Déc 2006 - 5:51

se toutou menm pawol tenten kap pale depi ledebi. Ayisyen genyen spesialite nan pale rans. Menm pawol lavalas, gnb, pep, etc.kontinye ankouraje detwi. lefini na detwi tet nou. epi na pase nan listwa dimond kom premye pep endepandan ki disparet tet li. nou preske pa sanble anyen anko telman nou led.

Jacky Alexis
Junior

Nombre de messages : 4
Date d'inscription : 14/12/2006

Revenir en haut Aller en bas

LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS Empty Re: LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS

Message  Rodlam Sans Malice Dim 17 Déc 2006 - 7:12

Depi nou te ti katkat nou tande yo di :"Du choc des idees jaillit la lumière."Se pa pale ki fè nap disparet non.o kontrè se pou nou pale menm pou nou mete sak nan kof lestomak nou deyo konsa nou shak a konnen poukisa nou genyen ideoloji,konpotman saa ke nou genyen an.

Maten an mwen vle reponn Drno ki te di mwen ke depi yon moun se lavasiyen li pa fouti kashe sa.Mwen di lavalasyen mwen pa di Aristidien non. Bon se vre, petet si mwen te ap viv an ayiti nan misè,nan la bou , nan shomaj ;nan lavalas la se mwen ki te ap pot drapo.Poukisa mwen genyen senpati pou yo?Paske premyèman mwen soti nan yon fanmi pov ,manman mwen se te yon pov malerez ki te pedi tet li tan ke la vi te maltrete l ,papa mwen tou se menm bagay , gran paran mwen yo se te malere tou.e la vi te banm kek pataswel ki te fè mwen te viv ak malwere, nan morn an ayiti ,mwen te wè soufrans yo, desolatyon yo.epi ki sa filosofi lavalas la ye.?

Lè Aristide te di :"Ansanb ,Ansanb nou se lavalas" se menm bagay ak deviz ki nan drapo nou an :"L'Union fait la force"Yon moun ou ka genyen pwoblem ak Aristide jan li pa mete lajan w kote boush li ye ,men ou pa ka kritike moun ki kwè nan l'union, moun ki kwè ke tout moun se moun,moun ki genyen konpasyon pou sa ki pi pov, moun ki genyen lamou du pwoshen.moun ki sharitab.moun ki solidè de moun ki ap defann menm prensip sayo ki se prensip de relijion kretyenn yo.;eske nou pat aprann ke bon dye di :Aime ton pwoshen kom twa mem.se sa mo tout moun se moun lan vle di.Lè te pale de maryaj pep ak lame sa li te ap shashe fè, e ki sa delenkan an iniform te fè?Se aktyon ki fè reyaktyon?Si nan yon moman kolè li te di ba yo sa yo merite nou rann nou kont ke se depi pont rouj genyen yon klass moun an ayiti ki merite vrèman ke yo derasinnen yo nan peyi ya.Se yo ki la koz depi 2 syek nap tounnen an ron paske yo vle se yo sel kom glouton, gran manjè ki pou ap manje ,se pou tout lot ayisyen ap manje biskwit la bou.san edikatyon ,ap mouri an ba tiberkiloz a koz de malnutrtyon, an ba sida ,malarya.Alos ke yon moun ki ap viv an ayiti ou byen ki ayisyen e ki konnen kalite misè ke pep la ap andire an ba malveyan epi ou pa solidè de moun ki ap shashe moyen shanje sosyete saa ou se yon malveyan.

Wi fok nou mete men a la pat pou nou shanje figi peyi sa ke yo di ki pi pov nan amerik la ,men tou pou nou fè shanjman sayo fok nou ka shita bo yon tab pou nou diskite,.alo forum saa se yon tab li ye.kote nou tout genyen dwa bay opinyon nou sou pwoblem ki ap ronje sosyete nou an.Ou genyen dwa pa dako ak mwen ,men ou pa dwe mete yon babouket nan boush mwen pou mwen pa pale,paske mwen ak ou nou pa menm moun ,.nou shak fè yon eksperyans difran nan la vi.Si nou ka rankontre kek kote e byen na kontinye ansanb ansanb la, sinon wa fè shimen pa w e mwen a fè shimen pam.Li ta pi bon si nou tout ta rete ansanb ansanb pou nou fe res wout la ansanb ,men si li enposib ke sa ki pi plis yo pran lidership karavann lan paske se la lespwa yo ye.Nan linyon, nan solidarite , nan lamou de tout moun ,nan la sharite e la konpasyon.Bon dimansh a nou tout.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS Empty Re: LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS

Message  foknougoumin Dim 17 Déc 2006 - 12:02

Rico Knabwa di:

Fokgounoumin mwen parye se yon mechan kapon ki pran sedo sa pou rasire li ak kwapwonwen lot moun an menm tan.

Bon Rico sé mwin ky mandé'w goumin wou ta kwè ké mwin ta kraponnin dévan'w. Rico mwin di'w li déja wou mal kanpé.

Sitou avek ti lis pèpè ak youn bann foto ki pa kanpé sou anyin wap vinn posté sou site sa.

Nan kisa infomation sayo itil moun la. Sitou aprè toute masak ké ti gwoup lache wou yo finn fè. Ky konparaison ki ginyin ak youn foto dé kelké étidian ki pran dé twa kout baton bien mérité, é sa sé si yo té bayo'l vré wi, Ak youn fanmi ké bann lache wou yo assassinin pandan ké yap domi?

Si misié té pran bon jan kout baton vré

LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS Jan_7_pro_1


Madam'n sa ak 2 pitit li yo pa tap mouri

LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS 11

Min rico pigwo kanabwa dévan létenel ap bay définition kanabwa.

Map fè w remake zafè Kanbwa sa se parol Mounis pou pale de tout sosyalis , moun de goch ke yo melanje asosye ak moun popilis tankou lavalasyen.

Donk rico wou vlé di ké mounis wou yo sé youn bann kanabwa minm jan ak wou, Mounis yo pa konin si yo a dwat ou goche, yo dwat et goche an minm tan, yo pa konnin si yo blan wou nwa, yo blannwa. Yo gin youn site pou yo voyé gilbret, yap voyé gilbret minm jan'w vlé vinn fè la.

Mwin pa konpran kisa lavalass gin pou yo wè nan goumin ant wou minm youn GNBiste kanabwa ak lot GNBiste Mounis kanabwa.
foknougoumin
foknougoumin
Star
Star

Nombre de messages : 229
Date d'inscription : 02/12/2006

Revenir en haut Aller en bas

LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS Empty Re: LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS

Message  Marc H Dim 17 Déc 2006 - 12:10

Jacky Alexis a écrit:se toutou menm pawol tenten kap pale depi ledebi. Ayisyen genyen spesialite nan pale rans. Menm pawol lavalas, gnb, pep, etc.kontinye ankouraje detwi. lefini na detwi tet nou. epi na pase nan listwa dimond kom premye pep endepandan ki disparet tet li. nou preske pa sanble anyen anko telman nou led.


Bon retour Jacky

wou gen rezon, nou led tout bon vre wi. Nou fini eli yon prezidan et palemen an aprouve premie minis Alexis. Yo vlé destabiize gouverneman pou paleman bay premie minis lan kanet.

nou led tout bon vré--- yon crée kidnappng pou rivé renvesé premier minis. mezanmi nou led tout bon vre. nap tiyé moun pou pouvwa. nou led tout on vré. nou led tankou on lougarou.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS Empty Re: LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS

Message  gwotoro Dim 17 Déc 2006 - 12:48

Messieurs,

Je vous rappele que le debat doit se faire au niveau des idees et non au niveau de la personne.

Evitez de perdre de l'energie a vous diviser pour rien. Concentrons nous plutot sur le probleme a regler.

J'espere avoir votre collaboration a tous.

Merci

gwotoro
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3974
Localisation : Canada
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: le balancier

Revenir en haut Aller en bas

LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS Empty Re: LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS

Message  Joel Dim 17 Déc 2006 - 15:42

Foknougoumin,

Monchè mwen felisite w pou jan ou kontraste foto kanabwa (byen ke se yon mo ki nèf pou mwen) ant yon nonm ki ap pran de ti tap ,ak yon fanmi yo asasinen nan kabann li.

Kanabwa Ayiti yo,te jwenn mwayen pou yo rele ensidan 3 Desanm 2003 yo ,yon masak.
Di mwen ,konbyen moun ki te mouri jou sa a,pou yo rele l yon masak.
Keseswa ann Angle,franse,ou byen kreyòl mwen kwè ke mo sa ize lè gen moun ki mouri.
Epi mwen sot tande yon moun sou Radyo Solèy di ke li tande JACQUES aLEXIS ap negosye ak bandi;moun nan mande ke si se ak GUY PHILIPPE Alexis ap negosye ,paske se bandi ki pi koni nan peyi an!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS Empty Re: LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS

Message  gwotoro Dim 17 Déc 2006 - 15:45

Sans oublier le "genocide" de la Scierie...

gwotoro
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3974
Localisation : Canada
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: le balancier

Revenir en haut Aller en bas

LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS Empty Re: LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS

Message  Rodlam Sans Malice Dim 17 Déc 2006 - 16:12

Moun lan ta ka mande tou eske se ak Danny Tousaint ou ak Youri latortue ou ak Himmler Rhebu ke Premye Minis la ap negosye,Lè shef Polis la pale de dye de la gè yo ;li konnen sa li ap pale.Genyen ki nan peyi ya konsa genyen ki an deyo peyi ya.Moun sa yo se moun de byen yo pa dwe touye yo tankou se moush men ti solda yo ki nan site soley yo se pou yo rantre masakre yo apre ya di ke Alexis fè krim kont limanite ;yo ak manipulatè blan yo a refize l visa poul rantre kanada si yo pal mete l nan anex penitansye yan tankou yo te fè ak Yvon Neptune.

Bon mwen te kwè ke Aristide an ekzil depi preske 3 zan e ke li pa ka presidan anko ki sa neg yo genyen ak Aristide menm ki fè yo rayi ti Pè ya konsa.eske se pawol nan boush li ki fè se yon sel bagay ki pou fè yo plezi se lè ya wè li de pye devan koushe nan serkey li.Mwen pa tande yo pale de latorti konsa.ni de jean Claude Duvalier konsa.Sa yo pa konprann pep sa pa beswen Aristide poul konnen ki moun ki ap defann enterè li ,li sot fout yo yon demonstratyon la men yo fout ap plede anniye moun ak yon kestyon Aristide this ,Aristide that.

Yo sot pase 2 lane ap desherpiye yon peyi men ou pa tande yo di 2 mo de sa ki te pase pandan 2 lane ki sot pase yo.konbyen tan Aristide fè o pouvwa konsa ,tande sa ke li te fè o kap epi tande sa san manman, san wont, san vergoy te fè pou detwi yon bon lekol ke li te bati menm ti moun 15 lane genyen plis bon sans ke swa disan zentelektyel komokyyel nou yo. Yo fout degoutan.malgre nan sa yo mete peyi ya jis jounnen jodya ambityon pouvwa fè yo aveg ;yo vle pou yo mete peyi ya nan yon lot deblozay anko konsa ya va ap toujou mande lajan pou yo fè elektyon pou yo volè lajan nan CEP tankou Fequiere sot di ya .men yo pa manke pa san wont.Mwen pa janm tande ameriken di Delenkan Bill Clinton yo , ou byen malfrats Georges Bush yo.Depi se pa yo ki o pouvwa se pou yo divise pep la; men se sel lè se yo kap volè lajan pep la pou yo ashte bel mashinn .bel kay, genyen 2 ou twa fanm se lè sa selman ou tande yo pale de l'Union. de respè konstitutyon de displinn.de stabilite. stabilite se lè se yo ki ap mennen fè touris pou toushe gwo per diem.Men nou pa wont pou nou ap vinn fè vye pwopagann sou moun toujou.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS Empty Re: LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS

Message  Jude Dim 17 Déc 2006 - 16:56

foknougoumin a écrit:Kanabwa
Ki kote mot sa'a soti ? Sa'l vle di ?

Foknougoumin, genlè se goumen w vinn goumen sou sit sa'a. Men gen yon bagay w pa konnen : administrè ap moderatè sit-sa se moun ki serye anpil. Si se di betise ki interese'w w pral desi. Yo pap kite'w sali bel ti fowom sa'a non.


Donk Calma mon frère. Calma tande.
Jude
Jude
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 1864
Localisation : Frans
Loisirs : Financial Exchanges - Geopolitic
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le progressiste !

Revenir en haut Aller en bas

LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS Empty Re: LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS

Message  foknougoumin Dim 17 Déc 2006 - 19:03

Jude sé pa youn non ké mwin invanté sé ti non ké yo bay rico, sou site gnbiste la, mandé misié pouki pariel li yo té bali ti non sa.

Wi mwin vinn Goumin ak GNBiste yo, Sé nan gè ké nou yé é mwin chwasi kan mwin. Bagay GNBiste sa, sé pi mové fléo ké blan lagé sou pèp ayisien.

GNBiste yo ap fè é défè toute koté san okinn opposition. Yo touyé moun jan yo vlé, yo volo lajan léta jan yo vlé.
Yo volo eleksyon jan yo vlé, Yo kidnapé moun jan yo vlé.

Fok gin kélké moun ki pou mété kèk grinn sab nan machine lanfè sa.
foknougoumin
foknougoumin
Star
Star

Nombre de messages : 229
Date d'inscription : 02/12/2006

Revenir en haut Aller en bas

LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS Empty Re: LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS

Message  Jude Dim 17 Déc 2006 - 20:26

Foknougoumin, w pa bezwen pè Rico1 non, li pa mechan vre. W te met pale avè'm. Di'm sa kanabwa signifye non...



Si se GNBis w bezwen, w pap jwen anpil bo isit la non. Mwen desole pou w.
Jude
Jude
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 1864
Localisation : Frans
Loisirs : Financial Exchanges - Geopolitic
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le progressiste !

Revenir en haut Aller en bas

LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS Empty Re: LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS

Message  foknougoumin Dim 17 Déc 2006 - 21:04

Jude, Pouki pou'm ta pè rico kisa misyé yé, sé jis youn gnbiste. Mwin pako wè bon GNBiste non mwin.

rico=gnbiste=fléo pèp ayisien

Jude di
Si se GNBis w bezwen, w pap jwen anpil bo isit la non. Mwen desole pou w.

Jude bagay sa pa banm préssyon, GNBiste yo finn sal ko yo déja. Yo pa gin anyin yo ka di pou moun pran yo o séryé. Sak fè yap fè Frékan konsa sé paské blan an ap bay yo proteksyon, minm jan Joel konn di sou site sa youn bon lè blan an ap rivé trop ta, minm jan sa té fèt en 1804.
foknougoumin
foknougoumin
Star
Star

Nombre de messages : 229
Date d'inscription : 02/12/2006

Revenir en haut Aller en bas

LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS Empty Re: LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS

Message  Jude Dim 17 Déc 2006 - 21:10

Foknougoumin, Dim non... Kisa'k yon kanabwa ?
Jude
Jude
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 1864
Localisation : Frans
Loisirs : Financial Exchanges - Geopolitic
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le progressiste !

Revenir en haut Aller en bas

LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS Empty Re: LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS

Message  Joel Lun 18 Déc 2006 - 7:55

Palan de eleksyon yo,omwens GNBis yo te pran yon ti prekosyon nan dènye lejislatif yo.
Yo kite Lespwa ak Lavalas gen yon ti kontwòl Sena a,yon kontwòl sou pwèl,men yo asire yo ke pati GNBis gen kontwòl La Chanm lan.

Men pou Minisipal yo,yo lage tout pretansyon;yo asire yo ke lè Konsèy pèmanan an ap fèt,se yo ki ap kontwole l e sa pa p etonan se menm nèg sa yo ki nan KEP aktyèl lan ki ap tounen ankò.
Mwen t ap tande rezilta minisipal nan Site Solèy lan;li byen wi?
Se pati GNBis ki ranpòte la mayòl nan Site an.
Menm Site ke pati sa yo ap di ,pou yo boukle e pi touye pi fò moun ladan yo.
N ap di ALEXIS,ke si li pa mete yon ti grenn sou li,li mèt di adyòs ak rèv li pou l vin prezidan.
Byen ke se yon popetwèl li ye nan men nèg sa yo,mesyedam yo pa satisfè;yo vle tout pou yo.

Eyon lòt konsèy yo te ka bay ALEXIS,si misye pa mete yon ti moso gason sou li,l ap peye ak GNBis yo,paske se yon kesyon de tan.
Kòm Foknougoumin di,misye pa ka kite nèg yo touye moun ,kontinye ap touye moun,vòlò tout kòb Leta;vòlò eleksyon jan yo vle e anyen pa rive yo,okontrè se yo ki kontinye ap dikte sa k ap pase nan peyi an.

Atansyon ALexis,wete kò w nan panye krab lan ,depanse yon ti kapital politik ,si se pasa ou mèt bliye tout anbisyon politik ou genyen paske w ap pran nan yon eto:pèp lan pa p vle w e ou wè deja GNBIS ak konplote pou yo kapote w.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS Empty Re: LISTE PARTIELLE DES VICTIMES ET MAGOUILLES DU LAVALAS

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum