Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le deal à ne pas rater :
Fnac : 2 Funko Pop achetées : le 3ème offert (large sélection de ...
Voir le deal

Monsieur Deza est le nouveau Modérateur du ForumHaiti

+4
Rico
Maximo
dilibon
Marc H
8 participants

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Aller en bas

Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Empty Monsieur Deza est le nouveau Modérateur du ForumHaiti

Message  Marc H Mer 9 Sep 2009 - 14:38

Toutes mes félicitations Compatriote Deza.

Votre serviteur Marc Henry


Dernière édition par Marc le Sam 12 Sep 2009 - 14:46, édité 1 fois
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Empty Re: Monsieur Deza est le nouveau Modérateur du ForumHaiti

Message  dilibon Mer 9 Sep 2009 - 14:49

Bon men sam tap pale a! Konpliman Deza! Bonn desisyon Marc! Atansyon ak moun kap vinn fe radot paske Komandan Deza pwan zepolet sou chan batay lap pwal konpote an jeneral an chef anba administrate a ak ekite ak etik e entegrite ke job sa'a mande! Menm Sans Malis rekonet vale komandan Deza e mwen kwe li tap vote pou chwa sa'a! Anvan pou bon jan dyalog sou forum nan. Aba tout vye lide divisyon lavalasik malgre nou dwe respekte dwa yo pou yo pale, pou nou ba yo plis libete ke sa yo pat dako ban nou!

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Empty Re: Monsieur Deza est le nouveau Modérateur du ForumHaiti

Message  Invité Mer 9 Sep 2009 - 14:51

O boy !Vous auriez pu me donner quelques jours de sursis Marc !Voila que je ne plus plus "jourer " et remettre les delinquants a leur place .
Merci de ta confiance Marc .Je ferai honneur a ce poste .

L'humble Deza. Crying or Very sad

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Empty Re: Monsieur Deza est le nouveau Modérateur du ForumHaiti

Message  Invité Mer 9 Sep 2009 - 14:54

Merci ami ,Dilibon .Tu sais que je ne trahirai jamais les attentes transceendentales de l'amitie a ce poste .

I am going to be fair .I am going to be tough .The forum will go forward without limping .Power corrupts .Absolute power corrupts absolutely .Knowing the differences is wisdom .


Dernière édition par deza le Mer 9 Sep 2009 - 15:58, édité 1 fois

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Empty Re: Monsieur Deza est le nouveau Modérateur du ForumHaiti

Message  Invité Mer 9 Sep 2009 - 14:58

Konpliman master DEZA

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Empty Re: Monsieur Deza est le nouveau Modérateur du ForumHaiti

Message  dilibon Mer 9 Sep 2009 - 14:59

Et c'est justice! Une autre Haiti est encore possible car la raison a prime sur le forum! Les kidnappeurs sont poursuivis par la police et la justice haitienne. Les artisans du coup de force sont en deroute! Victoire complete de la lumiere sur les forces tenebreuses! Le forumhaiti est devenu totalement un espace democratique!

Ipokrit yo sezi!

Nou we timoun kap kouri ak fey nan men yo kap rele viv la demokrasi! Pouvwa bon pep la monte! An nou sonnen klewon rasanbleman pou paret ak bon jan lot vwa ki pou vinn dyaloge sou fourmhaiti!


Dernière édition par dilibon le Mer 9 Sep 2009 - 15:01, édité 1 fois

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Empty Re: Monsieur Deza est le nouveau Modérateur du ForumHaiti

Message  Invité Mer 9 Sep 2009 - 14:59

Thank you Zouke!Min konte sou ou pou edem fe forum nan mache byen.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Empty Re: Monsieur Deza est le nouveau Modérateur du ForumHaiti

Message  dilibon Mer 9 Sep 2009 - 15:00

Deza ou pa beswen mande sa. Ou konnen ke ou pwal jwenn kontribisyon ak sipo anpil moun ki sou sit la!

Wao sezi we menm moun kite rele tet yo lenmi w le yo we koman sa pwal chanje pwal vinn tounen vinn fe amende honorable! Menm sa ki pa vini depi kek tan entwodwi nouvel la ba yo epi fok nou fe res mond konnen ke ou nan zonn pou vinn admire bel fle demokrasi ki pwal jemen kote chime yo te soti pou fe teneb paret nan mitan gran jounen! Nou ka fe'l e nou ka fe'l mye ke yo!

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Empty Re: Monsieur Deza est le nouveau Modérateur du ForumHaiti

Message  Invité Mer 9 Sep 2009 - 16:11

Dili,
Nous sommes de vrais democrates et nous sommes aussi des hommes de conviction ,de parole ,d'actionn et de droiture . Bien que je plaisantais a propos du boulot pour agacer les lavalassiens qui voulaient faie la pluie et le beau temps sur le forum ,je suis emu par la confiance que Marc Henri me temoigne. Il m'a pris au mot .On repte toujours qu'il faut prendre garde a ce que nous demandons des dieux meme en plaisantant .
Nous allons demander a chacun des participants d'apporter leur appui a la discipline du forum afin que nous puissions aller de l'avant .Tous ceux qui sont de bonne foi verront surement la difference entre un Deza guerrier et en lice et un Deza moderateeur du forum qui doit faciliter l'expression honnete de toutes les idees de toutes les tendances dans l'ordre et le respect des opinions de l'autre.
Je dois te remercier Dili de toute la confiance que tu as placee en moi. J'ai lu tes paroles et je les ai bien comprises . A ceux qu'on confie le pouvoir, le sage dit qu'il faut toujours se referer aux paroles et aux conseils des amis sinceres avant la prise du pouvoir .C'est le phare de la sagesse,ajoute t-il .

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Empty Re: Monsieur Deza est le nouveau Modérateur du ForumHaiti

Message  Marc H Mer 9 Sep 2009 - 16:56

Nou bral fe fowom sa vinni yon espas pou libere Ayiti de ces politiciens sans conviction, sans leadership et sans vision. Je compte sur Vous Deza pour faire briller ce forum au cours des prochains jours et surtout aux prochaines élections générales et présidentielles.

Tous les futurs candidats haitiens vont passer dans notre moule et ils se devront de visiter le forumhaiti pour prendre le pouls de la population. Nous serons les yeux des électeurs. Nou pa vle tande zafe 50 candidats à la présidence anko. Fok on moun kapab pou li kandida. isit la fok nou pale , fok nou pran position pou peyi nou.

Bienvenue à l'administration du ForumHaiti.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Empty Re: Monsieur Deza est le nouveau Modérateur du ForumHaiti

Message  Maximo Mer 9 Sep 2009 - 17:34

Mes compliments Deza, et mes compliments à Marc qui a su choisir un modérateur de poigne et juste.
Maximo
Maximo
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3182
Localisation : Haiti
Loisirs : football - Gagè
Date d'inscription : 01/08/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Empty Re: Monsieur Deza est le nouveau Modérateur du ForumHaiti

Message  Invité Mer 9 Sep 2009 - 17:51

Merci ami Maximo .Il me manquait d'entendre ta voix .Ecris moi sur yahoo p our me parlr deton sejour .

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Empty Re: Monsieur Deza est le nouveau Modérateur du ForumHaiti

Message  Rico Jeu 10 Sep 2009 - 0:40

Map di Deza bonn chans, mwen te prefere zanmi an nan kan anti refraktè, anti malveyan ak malpouwont. Alos bonn chans nan nouvo rol yo konfye li kom moderatè.
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Empty Re: Monsieur Deza est le nouveau Modérateur du ForumHaiti

Message  Invité Jeu 10 Sep 2009 - 0:47

merci ami rico.
Qui sait ?Peut -etre que ce nouveau role sera pour le bien du forum.Je ne serai a ce poste ni lavalasse ni gnbiste ni part-pris .Toutes mes decisions auront pour base le bien du forum,pas selon ma philosophie personnelle mais selon celle etablie par l'administration du forum .
Je pense qu'a ce poste je vais m'atteler a ce que mon passage soit un temps de transition constructive .

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Empty Re: Monsieur Deza est le nouveau Modérateur du ForumHaiti

Message  Invité Jeu 10 Sep 2009 - 1:31

[size=12]MIN DETWA REG FORUM NAN KE MWEN JWEN KE MWIN REMANYE POU NOU TOUT SA LI .

Fowomayiti se yon kote moun pale, diskite e plede sou sitiyasyon Ayiti.Forum Ayiti pagin tabou kika kanpe devan li le pou li defan koz Ayiti .

Pou sa mache byen nou oblije mete detwa règleman ki pou anpeche chire pit ak derapaj lan Fowom lan menmjan ak tout oganizasyon ki vle avanse lan sa lap fe a .

[b]REGLEMAN YO

Tout manm yo gen dwa bay opinyon yo kelkeswa lan ki kan politik ke li ye. Men se pou l respekte règ demokratik yo lan lòd ak disiplin.

2) jouman rasis, di betiz pa ladan l.Nou ta rinmin ke forumayiti sevi de model lan kalite echanj kap fett sou li yo le gin yon ti deba sou sa ki interese nou .

3) Si nou gen yon bagay pèsonel pou nou di yon lòt manm, se pou nou voye yon mesaj prive bali.

4) Se pou nou toujou esseye rete lan sije ki poste a ke nap diskite a .


Si nou gen yon lòt sije nou vle diskite, nou gen dwa louvri yon lòt deba.

5) Se pou manm forum yo respekte opinyon yon lòt patisipan, mem si yo pa dakò avè l.

6) Se pou tout moun respekte vi prive patisipan ki lan forum nan .


7) AFE JOURE FANM PASKE YO SE FANM NAN BANI SOU FORUM NAN .TOUT FANM DWE PATISIPE SOU FORUM NAN LIB E LIBER SAN LI PA BEZWIN PE KE YO PWAL MANKE'L DEGA .

Cool Se pou nou toujou esseye byen elve avèk lot patisipan yo pou lide yo kapab pase .Se konsa na ka ede peyi a e demontre ke nou ka fè yon diferans lan sakapfett yo .


La charite bien ordonnee,dit-on,commence par soi-meme.[/size]

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Empty Re: Monsieur Deza est le nouveau Modérateur du ForumHaiti

Message  piporiko Jeu 10 Sep 2009 - 10:50

dilibon a écrit:Bon men sam tap pale a! Konpliman Deza! Bonn desisyon Marc! Atansyon ak moun kap vinn fe radot paske Komandan Deza pwan zepolet sou chan batay lap pwal konpote an jeneral an chef anba administrate a ak ekite ak etik e entegrite ke job sa'a mande! Menm Sans Malis rekonet vale komandan Deza e mwen kwe li tap vote pou chwa sa'a! Anvan pou bon jan dyalog sou forum nan. Aba tout vye lide divisyon lavalasik malgre nou dwe respekte dwa yo pou yo pale, pou nou ba yo plis libete ke sa yo pat dako ban nou!

TINEG RENMEN POUVWA.MEN VIRTUEL ,LI PAP KITE 'L PASE.OU PA BEZWEN WE KONBYEN BOUTEY CHAMPAGNE ANDRE LE VIDE YE SWA.KI MIRAK ANONS LAN PAT PASE SOU EMISYON VANT BEF,YON MAKOUTO-PUTCHIS NAN NOUYOK.
PWOMOSYON SA ,SE KOM SI OU TA LONMEN YON FOSOYEUR KROK MOR... Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Icon_evil Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Icon_evil Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Icon_evil Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Icon_redface Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Icon_redface Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Icon_eek Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Icon_eek Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Icon_eek Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Icon_eek Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Icon_razz Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Icon_razz Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Icon_razz

piporiko
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4753
Age : 53
Localisation : USA
Opinion politique : Homme de gauche,anti-imperialiste....
Loisirs : MUSIC MOVIES BOOKS
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'impulsif

Revenir en haut Aller en bas

Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Empty Re: Monsieur Deza est le nouveau Modérateur du ForumHaiti

Message  Invité Jeu 10 Sep 2009 - 11:52

Piporiko,
Du style !Il faut apprendre a connaitre son adversaire meme a travers ses moeurs . Champagne,oui mais c'etait Moet ...je vous fais grace de l'annee .
Mwin diou pakite dlo si sa a rete sou lestomak aou ap monte desann konsa .Si ou pagin Nexium, Ranitadine ,Prilosec voye adress e-mail ou banmen map voye yon boutey plin pou ou . De votre choix .Li le pou grandi .
La maturite n'est vraiment pas un poids trop lourd pour la conscience eclairee .

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Empty Re: Monsieur Deza est le nouveau Modérateur du ForumHaiti

Message  Maximo Jeu 10 Sep 2009 - 12:53

piporiko a écrit:
dilibon a écrit:Bon men sam tap pale a! Konpliman Deza! Bonn desisyon Marc! Atansyon ak moun kap vinn fe radot paske Komandan Deza pwan zepolet sou chan batay lap pwal konpote an jeneral an chef anba administrate a ak ekite ak etik e entegrite ke job sa'a mande! Menm Sans Malis rekonet vale komandan Deza e mwen kwe li tap vote pou chwa sa'a! Anvan pou bon jan dyalog sou forum nan. Aba tout vye lide divisyon lavalasik malgre nou dwe respekte dwa yo pou yo pale, pou nou ba yo plis libete ke sa yo pat dako ban nou!

TINEG RENMEN POUVWA.MEN VIRTUEL ,LI PAP KITE 'L PASE.OU PA BEZWEN WE KONBYEN BOUTEY CHAMPAGNE ANDRE LE VIDE YE SWA.KI MIRAK ANONS LAN PAT PASE SOU EMISYON VANT BEF,YON MAKOUTO-PUTCHIS NAN NOUYOK.
PWOMOSYON SA ,SE KOM SI OU TA LONMEN YON FOSOYEUR KROK MOR... Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Icon_evil Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Icon_evil Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Icon_evil Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Icon_redface Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Icon_redface Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Icon_eek Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Icon_eek Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Icon_eek Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Icon_eek Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Icon_razz Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Icon_razz

Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Icon_razz

Jalouzi, jalouzi, jalouzi selman jalouzi kap pale la, Deza gen pou li fè on travay ekstraodinè sou forum sa e pa gen anken move espri ki ka anpeche fè'l, tout moun ap fè Deza konpliman pou konfyans Marc plase nan li ya e swete li bonn chans, ou menm an bon jan lavalasyen destriktè se de chanpay a krokmo ou vini pale. Chanpay la kom arivis pa te kwè, krokmo paske se lanmo Deza ou ta renmen. Men pa bliye sa'w swete pou belmè'w se kay manman'w li pase. Jalouzi fenk komanse ap toufe'w mon frè, e li pwal toufe'w plis anko pou jan Deza pwal modere forum lan. Lavalas pa janm pote lot bagay ke bèt mouri an dekonpozisyon ak fatra, mwen pat espere plis de'w.
Maximo
Maximo
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3182
Localisation : Haiti
Loisirs : football - Gagè
Date d'inscription : 01/08/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Empty Re: Monsieur Deza est le nouveau Modérateur du ForumHaiti

Message  piporiko Jeu 10 Sep 2009 - 13:01

deza a écrit:Piporiko,
Du style !Il faut apprendre a connaitre son adversaire meme a travers ses moeurs . Champagne,oui mais c'etait Moet ...je vous fais grace de l'annee .
Mwin diou pakite dlo si sa a rete sou lestomak aou ap monte desann konsa .Si ou pagin Nexium, Ranitadine ,Prilosec voye adress e-mail ou banmen map voye yon boutey plin pou ou . De votre choix .Li le pou grandi .
La maturite n'est vraiment pas un poids trop lourd pour la conscience eclairee .

Se sa mwen te sispek la wi.Jan w se yon neg ki tchip.Mwen panse w tap di m ou te achte yon Moet et Chandon cuvee Dom Perignon brut Champagne 2000.Ton palais n'est pas habitue a ca.Map parye ak ou le w wap bwe yon champagne ,ou fel kom si se ji sitron w tap bwe.Si yon le ou de pasaj nouyok ,map fem yon plezi poum mennen w nan yon restoran francais.Facon de te changer des gargottes auxquelles tu es habitue.

piporiko
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4753
Age : 53
Localisation : USA
Opinion politique : Homme de gauche,anti-imperialiste....
Loisirs : MUSIC MOVIES BOOKS
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'impulsif

Revenir en haut Aller en bas

Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Empty Re: Monsieur Deza est le nouveau Modérateur du ForumHaiti

Message  piporiko Jeu 10 Sep 2009 - 13:05

Maximo a écrit:
piporiko a écrit:
dilibon a écrit:Bon men sam tap pale a! Konpliman Deza! Bonn desisyon Marc! Atansyon ak moun kap vinn fe radot paske Komandan Deza pwan zepolet sou chan batay lap pwal konpote an jeneral an chef anba administrate a ak ekite ak etik e entegrite ke job sa'a mande! Menm Sans Malis rekonet vale komandan Deza e mwen kwe li tap vote pou chwa sa'a! Anvan pou bon jan dyalog sou forum nan. Aba tout vye lide divisyon lavalasik malgre nou dwe respekte dwa yo pou yo pale, pou nou ba yo plis libete ke sa yo pat dako ban nou!

TINEG RENMEN POUVWA.MEN VIRTUEL ,LI PAP KITE 'L PASE.OU PA BEZWEN WE KONBYEN BOUTEY CHAMPAGNE ANDRE LE VIDE YE SWA.KI MIRAK ANONS LAN PAT PASE SOU EMISYON VANT BEF,YON MAKOUTO-PUTCHIS NAN NOUYOK.
PWOMOSYON SA ,SE KOM SI OU TA LONMEN YON FOSOYEUR KROK MOR... Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Icon_evil Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Icon_evil Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Icon_evil Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Icon_redface Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Icon_redface Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Icon_eek Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Icon_eek Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Icon_eek Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Icon_eek Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Icon_razz Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Icon_razz

Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Icon_razz

Jalouzi, jalouzi, jalouzi selman jalouzi kap pale la, Deza gen pou li fè on travay ekstraodinè sou forum sa e pa gen anken move espri ki ka anpeche fè'l, tout moun ap fè Deza konpliman pou konfyans Marc plase nan li ya e swete li bonn chans, ou menm an bon jan lavalasyen destriktè se de chanpay a krokmo ou vini pale. Chanpay la kom arivis pa te kwè, krokmo paske se lanmo Deza ou ta renmen. Men pa bliye sa'w swete pou belmè'w se kay manman'w li pase. Jalouzi fenk komanse ap toufe'w mon frè, e li pwal toufe'w plis anko pou jan Deza pwal modere forum lan. Lavalas pa janm pote lot bagay ke bèt mouri an dekonpozisyon ak fatra, mwen pat espere plis de'w.


MAXI-MAL,
MWEN KONNEN SE KOTE MALFEKTE A KAP PALE...
MWEN KONN SE TI OUGAN PYE SAL BO misye GRAS.

piporiko
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4753
Age : 53
Localisation : USA
Opinion politique : Homme de gauche,anti-imperialiste....
Loisirs : MUSIC MOVIES BOOKS
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'impulsif

Revenir en haut Aller en bas

Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Empty Re: Monsieur Deza est le nouveau Modérateur du ForumHaiti

Message  revelation Jeu 10 Sep 2009 - 14:58

Pipo! W pa bezwen bay Deza vent nan voile li pou’l fe forum nan mache tou otan ke li pa retire amblem e slogan sa ke lap mete aban chak post li yo.

Kom yon moun kap modere li pat fet pou’l te fe sa.
Li montre an patan ki pozition li pran vizavi movman Lavalas la e prejije opinion tout moun ki ta vle di yon bagay pozitif de pati sa.

Kom misye gen tan devan’l e li gen kapasite pou’l fe travay moderate sa. Nou pa gen dout sou sa e nou pa gen pwoblem ak sa. Misye byen veni !!

Sepandan, pwoblem ke nou genyen se ke misye pa montre nou ke li gen moralite, tolerans, sajes, pasyans, e respe pou opinion patisipan ki pa sou memm ajanda e dyabazon ak li.

Misye pa fe okenn distinksyon !! Li mete malisyezman e avek entansyon pou avili tout moun ki ta anbrasse movman Lavalas la nan memm panye.
Ke moun sa yo se dokte, ingenye, professe univesite, etidyan, ekrivin, chef deta, senate, Jounalist etc.. li mete yo kot a kot ak Amala duclone, TiSonnen, GrenSonnen, drug dile, brigan etc.. yon fason pou avili e difame nom moun sa yo kap defand koz malere e peyi d'Ayiti.

Tout movman gen bon grenn ak move grenn!! Si yon moun pakab fe distinksyon sa, se ke moun sa pakab fe rezonman rationel!!

Si yon moun pa gen moralite, karakte, e bon sans pou fe distinksyon sa yo, moun sa pakab yon bon moderate.

Kom se met kay ki mete sourit veye fromaj, chat veye let, ou byen Dracula kom direkte la Croix Rouge pou yo fe gagot jan yo vle, saa se problem pa yo.

Revelasyon
revelation
revelation
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3086
Localisation : Washington, DC
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste

Revenir en haut Aller en bas

Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Empty Re: Monsieur Deza est le nouveau Modérateur du ForumHaiti

Message  Invité Jeu 10 Sep 2009 - 15:28

“Misye pa fe okenn distinksyon!! Li mete malisyezman e avek entansyon pou avili tout moun ki ta anbrasse movman Lavalas la nan memm panye. “”

Sepa vre saou di a revolisyon .Montr’em ke yon lavalasyen deiferan de yon lot le yap defan titid kelkeswa sa li fe ki pa bon.

« Ke moun sa yo se dokte, ingenye, professe univesite, etidyan, ekrivin, chef deta, senate, Jounalist etc.. li mete yo kot a kot ak Amala duclone, TiSonnen, GrenSonnen, drug dile, brigan etc.. yon fason pou avili e difame nom moun sa yo kap defand koz malere e peyi d'Ayiti. »

Min sa yon lavalasyen de l’aile dure di .W konen misye byen . Gade pou we si min fe ere le mwin pa fe eksepsyon pou ekip lavalass ke mwin we kap simaye move infomasyon sou forum nan :

AMARAL,

OU ANTRE DEBOU NAN PANTEYON NASYONAL LA

TANKOU KRISTOF ,-(un père fondateur )

DESALINE, (un père fondateur)

LES FRERES IZEMERY, (membre d’un clan politique)

JEAN- MARIE VINCENT, (assassine par le défroqué)

LES 13 DEJEREMI E LATRYE. {Héros de l’indépendance?)

RESPE POU WOU.

MWEN KORE W.

MWEN BA W YON AKOLAD FRATERNEL LAVALASEMAN.

Révélation,
J’hésite à porter un jugement équitable et rationnel sur le sens de l’histoire de votre copain lavalasse et sa moralité politique qui est contraire a la substance de votre preche. Je vous laisse le soin de réconcilier vos différences afin de prouver que j’ai tort.


Dernière édition par deza le Ven 11 Sep 2009 - 4:10, édité 1 fois

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Empty Re: Monsieur Deza est le nouveau Modérateur du ForumHaiti

Message  revelation Jeu 10 Sep 2009 - 15:56

Deza di: Sepa vre saou di a revolisyon .Montr’em ke yon lavalasyen deiferan de yon lot le yap defan titid kelkeswa sa li fe ki pa bon.

Gen anpil nan nou ki bay opinion nou sou fason ke Aristide tap dirije peyi a pandan 2ziemme manda li a.

Pa mezi de respe nou pa fe sa piblikman!
Nou bay opinion nou san ke nou pa avili personalite li!
Tout moun fe erre de jijman nan gouvenman yo e Aristide pa fe exseption!!
Tout gwo chef deta fe erre!
Li te konsanti korije erre yo e fe konpromi pou sa! Men se w memm ki vle e ki ap preche koudeta! Zafe chita sou bo tab la pou negosye intere pep la, sa pa nan ajanda nou ditou!

Pou nou fini, an nou sispand zafe Titid sa! Nou pa defand yon personalite! Nou jije e defand yon form de gouvenman!

Nou pa di Preval ou byen Pierre Louis, nou toujou esseye di "gouvenman Preval/Pierre-Louis a!!

Aprand fe sa nom fre Deza!! e kite personalite a an repô! Sispand enmerde fanmi'l ak pitit li!

Nom Prezidan se Jean Bertrand Aristide!! e nap mande tout kamarad konsyan pou yo pa itilize tinom jwet pou prezidan!
Sitou le ke nou an piblik e ap diskite bagay serye!!


Revelasyon
revelation
revelation
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3086
Localisation : Washington, DC
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste

Revenir en haut Aller en bas

Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Empty Re: Monsieur Deza est le nouveau Modérateur du ForumHaiti

Message  Invité Jeu 10 Sep 2009 - 16:31

Antouka min byen kontan ke w pa komante sou sa zanmi an te di de bandi ke yo arete a ke li konpare ak kristoff,Dessalinnes ...o i li te blye di Kapwa la mor ...C'est vraiment embarassant .Peut-etre que vous allez lui tirer les oreilles en coulisses comme vous aviez fait pour titide quand il matraquait la jeunesse universitaire .
Bon mwin kite sa .Mwin pa santi kouray mwin jodya poum fe vire ron kouri tankou yon kok savann ...Gande le fok yon moun deside chita pwan san li pou pale bagay serye .


Dernière édition par deza le Jeu 10 Sep 2009 - 17:53, édité 1 fois

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Empty Re: Monsieur Deza est le nouveau Modérateur du ForumHaiti

Message  Maximo Jeu 10 Sep 2009 - 16:41

Mwen te di sa deja e map redi'l, sitou pou nou menm kap viv o USA e nan Kanada paske nap gade ekzanp yo devan nou chak jou: Depi on moun nan on post piblik li pa gen vi prive anko, piblik la ap veye chak jes li, chak ak li poze pou jije si misye ap fè travay pèp la mete'l la pou'l fè. Moun kap mande pou pale de vi prive on chef deta ou on PM ou on minis se moun ki konen ke nèg sa yo gen anpil bagay a kache. On nèg ki nan on fonksyon piblik sipoze on modèl pou nasyon an, pou pitit nou paske se yo ki sou pelouz stad la kap menen match la, se yo pitit nou, jenes peyi ya ap gade kom modèl pou yo imite demen. Nèg sa yo sipoze mache dwat tankou on I e si nou pa kritike yo, nou di pitit nou nou di jenès peyi ya tout sa yo fè bon nou mèt kontinye fè menm jan avèk yo.
Maximo
Maximo
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3182
Localisation : Haiti
Loisirs : football - Gagè
Date d'inscription : 01/08/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Monsieur Deza  est le nouveau   Modérateur du ForumHaiti Empty Re: Monsieur Deza est le nouveau Modérateur du ForumHaiti

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum