Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le deal à ne pas rater :
WD Green SN350 – Disque SSD interne NVMe M.2 – 2 To
99.99 €
Voir le deal

Wyclef Jean bientot nomme ambassadeur itinerant

+5
revelation
Jude
Joel
Rodlam Sans Malice
gwotoro
9 participants

Aller en bas

Wyclef Jean bientot nomme ambassadeur itinerant Empty Wyclef Jean bientot nomme ambassadeur itinerant

Message  gwotoro Mer 3 Jan 2007 - 19:49

Le 2 janvier, le president Preval a fait l'annonce de la nominationprochaine de Wyclef Jean en tant qu'ambassadeur itinerant. Qu'en pensez-vous ?

gwotoro
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3974
Localisation : Canada
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: le balancier

Revenir en haut Aller en bas

Wyclef Jean bientot nomme ambassadeur itinerant Empty Re: Wyclef Jean bientot nomme ambassadeur itinerant

Message  Rodlam Sans Malice Mer 3 Jan 2007 - 20:28

Le President est un ambassadeur itinerant;maintenant nous avons deux ambassadeurs itinerants,mais les ecoliers s'asseyent au sol ou sur des roches dans nos ecoles;il y a ni banc ni bureau,Le plus grand centre hospitalier du pays ne dispose pas d'appareils pour diagnostiquer la maladie du president ,il est obligé de se rendre à Cuba deux fois durant le mois de decembre,mais il voyage chaque mois aux frais de la marquise.Comment peut-on lui demander de rehabiliter l'hopital general quand il dispose de moyens suffisants pour se faire transporter à cuba pour consulter ses medecins.Depuis l'election de Rene Preval à la presidence combien de pays a-t-il visité?"Where is the beef?" pour repeter la phrase de Walter Mondale. Ou sont les resultats?Show me the money.

Je suis désolé,mais comme disait mon grand père :"Se lè w pran ou konnen an ba neg ti zorey anrajé."Yon moun pa ka di li pa separe gato men se pep la selman ki pran youn kout fo mamit kom toujou .(lol)
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Wyclef Jean bientot nomme ambassadeur itinerant Empty Re: Wyclef Jean bientot nomme ambassadeur itinerant

Message  Joel Jeu 4 Jan 2007 - 10:05

Rodlam Sans Malice a écrit:Le President est un ambassadeur itinerant;maintenant nous avons deux ambassadeurs itinerants,mais les ecoliers s'asseyent au sol ou sur des roches dans nos ecoles;il y a ni banc ni bureau,Le plus grand centre hospitalier du pays ne dispose pas d'appareils pour diagnostiquer la maladie du president ,il est obligé de se rendre à Cuba deux fois durant le mois de decembre,mais il voyage chaque mois aux frais de la marquise.Comment peut-on lui demander de rehabiliter l'hopital general quand il dispose de moyens suffisants pour se faire transporter à cuba pour consulter ses medecins.Depuis l'election de Rene Preval à la presidence combien de pays a-t-il visité?"Where is the beef?" pour repeter la phrase de Walter Mondale. Ou sont les resultats?Show me the money.

Je suis désolé,mais comme disait mon grand père :"Se lè w pran ou konnen an ba neg ti zorey anrajé."Yon moun pa ka di li pa separe gato men se pep la selman ki pran youn kout fo mamit kom toujou .(lol)

Jiskaprezan machandiz lan se nan fo mamit l ap mezire vre wi.

Kanta Wyclef Jean ,mwen si ke pòs lan ap koute leta Ayisyen preske anyen.
Kisa pou Wyclef ta fè ak yon salè anbasadè Ayisyen?
Mwen t ap li yon pwofil misye sou Jounal Angle "the Independent".
Pwofil lan di ke misye posede 54 (wi 54) oto ,ke misye pake nan pwopriete ke l posede an Frans,nan Nouyòk ak Los Angeles.

Nominasyon an deja ap peye dividand paske anpil Jounal Entèna syonal rapòte l.
Ann gade pou nou wè!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Wyclef Jean bientot nomme ambassadeur itinerant Empty Re: Wyclef Jean bientot nomme ambassadeur itinerant

Message  Jude Jeu 4 Jan 2007 - 10:40


Nominasyon an deja ap peye dividand paske anpil Jounal Entèna syonal rapòte l.
Ann gade pou nou wè!


Yo rapote'l pou yo ka ri de Ayiti...
Jude
Jude
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 1864
Localisation : Frans
Loisirs : Financial Exchanges - Geopolitic
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le progressiste !

Revenir en haut Aller en bas

Wyclef Jean bientot nomme ambassadeur itinerant Empty Re: Wyclef Jean bientot nomme ambassadeur itinerant

Message  Rodlam Sans Malice Jeu 4 Jan 2007 - 10:44

Joel

Ki dividand nominatyon Wyklef la ka raporte ayiti lè youn jounal tankou le Monde ap publie ke ayiti se youn peyi kaotik kote ti moun pa ka ale lekol a koz de kidnapè?Dirijan ayityen toujou ap fè lakilbit pou yo bafwe moun.Mwen pa minimisé talan Wyklef non ni bourad ke li ta ka bay indistri touris la non, men tou tan ke se a lanver nou vle dirije peyi ya an noman anbasadè isit pa la ,itineran etc san nou pa okipe de ranmasse fatra nan la ri, konbat insekirite ya. ba moun travay pou genyen mwens mandyan ,.kidnapè nan peyi ya. e byen nou te met mete jesus Christ ambasadè itineran se lave men siye a tè.Ki fonktyon yon anbasadè itineran nan youn peyi tankou ayiti?Menm si Wyklef tap travay gratis pou gouvenman an ki sa li ap ka fè;li deja se yon anbasadè pou ayiti ;lè li mande ke poul presante sou sènn fok yo bal youn drapo ayityen ;ki sa sa te fè pou anpeshe jounal tankou le Monde denigre peyi ya?

Genyen youn lot kestyon ke map pose anko ;Poukisa Wyklef Jean genyen tout renome saa;eske se li ki meyè atis ayityen ke nou janm genyen,sa ke mwen pral di ka paret sinik pou anpil moun .etet se efè jeneratyon gap la ki fè mwen rezone konsa,artististikman palan eske Wyklef genyen plis talan pase Guy Durosier, Raoul Guillaume. Webeert Sicot. Roger Colas.Nemours Jn Baptiste.Lumanne Casimir.?Eske genyen youn lot rezon ki ezplike siksè Wyklef lan ;eske se dynamis li ou byen ke pafwa youn voye youn paket atis monté pou ran nou pi medyok,pi led.Lè wap gade ti mrsye ki te konn mete pantalon anba deyè yo siksè yo te genyen wap mande kote talan ti mesye sa yo. Eske se vre misik rap la se yon misik ki mande anpil talan ?Genyen moun ki genyen pwoblem ak Wyklef pou jan li prezante sou senn la ,jan li penyen sheve li ,mwen pa genyen pwoblem ak sa di tou men tankou Sinatra te di youn fwa :"youn nan pwoblem mwen ak jenn atis yo mwen pa janm ka konrpann sa yo ap di."Mwen pa ta renmen youn nan pitit fi mwen yo li bagay saa .Men se opinyon mwen.

Gouvenman Magloire pat fè Ti Roro bariajo anbasadè itineran.Pouki sa Preval vle pran roulib nan wagon Wyklef lan poukisa li pa rete lakay li pou l resoud pwoblem insekirite ya ,shomaj,Blackout , maladi, delenkans ti moun etc?Mwen genyen enpresyon ke Preval ki la jodya se youn nonm ki konnen li pa rete anpil poul viv anko li ap jwi pozityon l net al kole epi epi anyen.Se opinyon mwen ki pa nesesèman youn verite absolu.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Wyclef Jean bientot nomme ambassadeur itinerant Empty Re: Wyclef Jean bientot nomme ambassadeur itinerant

Message  revelation Jeu 4 Jan 2007 - 11:21

Wyclefs Jean did pro bono (without pay) for his country Haiti what the entire Haitian foreign affairs staff couldn’t have done despite of their budget of over millions of dollars. Being at the right place at the right time and take advantage of his 15 minutes fame is Mr. Jean success and no one can take this away from him.

"We wish we could have several Wyclefs as roving ambassadors because the country could have gained so much,"
Foreign Affairs Minister Renald Clerisme told Reuters in an interview.
What Foreign Affairs Minister Renald Clerisme intended to say is: Haiti Foreign Affairs Department is a fiasco, and a failure?
Instead of using thefts and politicians with suit and ties, track records have shown that sometimes if not much of the times, Haiti is better off by using its gifted children.
Pitit kay ki gen talan, se richess peyi d’Ayiti. An nou pouse e sipote yo pou yo sa avanse pou pi douvan.

Mete politik dekote, e rayi chien, min di dan li blan.
Pou mwen repond Rod generasyon atis granmoun w yo Ti Roro, Guy Dirozye, Nemou Jean Batis, Siko etc e tout lot konpayel w yo te pase plis tan nan move zak makout, bwe tafia e raze famm panyol sou route kafou. Yo pat gen menm opotinite ke Wiclef. Sa pa gen an yen pou we avek pibon mizisyen ou byen pibon atis. Se zanmi e piblik relasyon, moun ke yo frekante e efo ke yo fe pou peyi yo.
E pi bon gouvernans bizniss yo, san fe koutay sou lot atis yo, ni kraze band la.
Gen anpil atist Ayisyen kap evolye depi 30 a 40 tan e yo pa jamb rive nan nivo ke Wycleef rive a. Se devenn pa yo.

Rod pou zafe nouvo generasyon sa se ke kredi ke mwen bay misye se ke, malgre ke li ap evolye nan yon bizniss hip hop ki gen anpil konpetisyon, anpil drug e anpil move zak mafya, Wycleef pa jamb pedi rasinn li, ni kompa li. Non li jiskaprezan pa jamb inplike nan zafe drug, famm, move zak etc. Se travay charite e sevis kominote ke misye ap fe.
Li toujou sonje ki kote ke li soti.
Ayiti yon peyi ki shaje ak mize, maladi, move zak kidnaping e politikal mayhem, mesye pa jamb lague peyi li.
Li kenbe la avek fyete.

Bon travay Wycleef Jean
Kenbe la, e pa koute medizan mal palan, fe travay w!!

Revelation
revelation
revelation
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3086
Localisation : Washington, DC
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste

Revenir en haut Aller en bas

Wyclef Jean bientot nomme ambassadeur itinerant Empty Re: Wyclef Jean bientot nomme ambassadeur itinerant

Message  Rodlam Sans Malice Jeu 4 Jan 2007 - 12:11

Revelatyon

Si w li ak atantyon sa ke mwen ekri wa konprann ke bi mwen se pa kritike ou minimize talan Wyklef non.Ou pa ka goumen ak siksè. Sa ke mwen vle fè w konprann ke se pa nonmen Wyklef anbasadè itineran ki pral fè plis touris vinn an ayiti. se lè na okipe netoye la ri, kwape kidnapè ,mete bon jan otel ak wout nan peyi ya se lè saa renome yon atis tankou Wyklef a pote benefis pou pep la.


Dernière édition par le Jeu 4 Jan 2007 - 21:52, édité 1 fois
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Wyclef Jean bientot nomme ambassadeur itinerant Empty Re: Wyclef Jean bientot nomme ambassadeur itinerant

Message  Lionel Vernet Jeu 4 Jan 2007 - 13:40

Mes grands et chers amis du Forum Haiti, Bonjour
Je vous felicite tous pour votre vigilance et l' interet que vous portez envers et contre tous quand il s' agit du developpement et de l' emancipation de notre chere Haiti. Cependant nous devons reconnaitre" qu' en toute regle, il y a exception" et qu' on peut reconnaitre l' arbre par ses fruits. Je vous invite donc a reflechir avec moi et laissons sortir toutes sortes de pensees (positives-negatives) mais mous devons conclure sur cette pensee creole " Rayi chyen di dan'l blansh ". Je ne fais qu'une politique. Celle de voir Haiti changee. Ce, avec tous les Haitiens,nes de bonne volonte. A vrai dire, je ne me suis reellement interresse a la politique haitienne qu'apres avoir assiste (pour la 1ere fois) a un International Symposium en Juillet 2005, 23-24, ici a Atlanta, Ga ou j'ai fait la connaissance de beaucoup de politiciens haitiens tels que Paul Denis, Marc Bazin, Lionel Delatour, Je connaissais Serge Gilles deja, car Victor Benoit, mon frere de bapteme est son ami. Il y avait aussi Dumas Simeus dont je n'ai jamais entendu parle qui etait la . J'ai meme achete 3 livres sur la politique haitienne de Ronald St Jean que je ne connaissais pas non plus et qui m' a dit qui Dumas etait. Leslie Voltaire fut le representant de Lavalasse et ainsi de suite. Dumas avait dit 3 paroles que j' ai note:1- Il a dit que Haiti est comme un sceau d'eau vide. Et que tous les Haitiens doivent y mettre une goutte jusqu' a remplir le sceau d'eau. 2- Nourrir les pauvres est essentiel. 3- Il faut que les gouvernements haitiens fassent connaitre au peuple haitien leurs projets par la presse radio-televisee. Aujourd'hui nous sommes confrontes a ce appel de Dumas Simeus que j'ai rencontre par la suite et qui me connait a present. Oui, chaque Haitien a pour devoir de jeter une goutte d' eau dans ce sceau symbolique qui est la Mere Patrie. La nomination de Wyclef Jean, dont j'ai eu le privilege d'introduire a notre eglise en Jesus-Christ, la Haitian Ministry Theophile church, Inc. d' Atlanta, Ga quelque 3 ou 4 Dimanches de cela, et dont j' ai pu faire la connaissance apres l'avoir complimente de toujours brandir l' Etendard National, Le Drapeau Haitien toujours plus haut. Oui mes chers freres et soeurs haitiens,nes ! Nous devons faire la difference et identifier de loin ceux qui aiment Haiti et ceux qui profitent d' Haiti. Son Excellence, l' Agronome Rene G. Preval, President d' Haiti, Son Excellence, l' Agronome Joseph Lambert, Senateur, President de l' Assemblee Nationale d' Haiti. Mon frere, Professeur Victor Benoit, President de la Fusion, Mr. Mario Andresol, l' Intrepide Chef de la PNH. Notre jeune, mais fier et determine a representer Haiti mondialement, Mr. Wyclef Jean sont parmi ceux- la bien connus, que je considere comme aimant Haiti. Et il y a Nous-autres ,les Marc Henri, Rodlam, Kakkakok, Observer Keen, Jude, Gwotoro, Revelation, Lionel L. Vernet etc... qui font egalement partie de ces Haitiens qui aimeraient voir une Haiti changee. J' ai effectue un voyage a Washington juste pour serrer la main au president-elu, Mr.Preval. Au Palais National, apres avoir cherche et trouve, la belle compatriote haitiano-canadienne, l' Honorable Michael Jean pour lui serrer la main et la complimenter pour sa haute fonction au Gouvernement Canadien. J' ai fraye un chemin pour rencontrer notre jeune brave Chef de la PNH, l'Intrepide Mario Andresol, que j'ai aussi felicite pour le bon travail qu'il fait au sein de la PNH. Si pou'm tap achete figu, yon sel moun la mwen ta ka achete figu, se Victor Benoit, paske li se fre'm, e'm konnin'l tre byen. Donc, chers amis,es de la Diaspora et de ce Forum en particulier, nous devons profiter de la nomination de notre jeune Wyclef comme Ambassadeur itinerant d' Haiti, pour canaliser Tous nos Services: Physico-socio-economico moraux, par son intermediaire, a tout gouvernement democratiquement elu en Haiti. En commencant par celui-ci. Preval/Alexis. Nous avons certes nos differences en matiere politique. Le International Symposium a Atlanta les 23-24 Juillet 2005 etait sur le Developpement et la Paix en Haiti. J'ai deja lance un appel a la Diaspora. Nous devons adopter des mesures concretes en vue de former des Centres de Ralliements dans toutes les Grandes aglomerations haitiennes et des grandes villes de la Diaspora. De nommer un ou des Representants pour etre responsable de faire la Liason entre Nous et Haiti, afin de converger nos efforts vers un but commun. DEVELOPPER HAITI. Alors je vais essayer de contacter Wyclef Jean pour lui faire part de ce plan d' organisation que nous allons mettre sur pied, et d'un commun accord avec lui, Nous allons vraiment remplir ce sceau d'eau vide, chacun y versera sa goutte.
J' aime Haiti de tout mon coeur et vous aussi, si vous aimez Haiti de tout votre coeur, tachons de nous entendre sur ce point commun. AYITI SE POU NOU, NOU SE POU AYITI. SI AYITI BEL, NOU TOUT BEL. MIN SI AYITI LED, NOU TOUT LED.
J'aime tous les Haitiens meme les haitiens malhonnetes. Je prie que le Seigneur change leurs coeurs, et qu' ils deviennent comme Nous des Haitiens,es honnetes. HAITI SERA BENI !


Dernière édition par le Mar 16 Jan 2007 - 13:19, édité 2 fois

Lionel Vernet
Senior

Nombre de messages : 87
Date d'inscription : 29/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Wyclef Jean bientot nomme ambassadeur itinerant Empty Re: Wyclef Jean bientot nomme ambassadeur itinerant

Message  revelation Jeu 4 Jan 2007 - 13:41

Rod di ke :
Sa ke mwen vle vè w konprann ke se pa nonmen Wyklef anbasadè itineran kipral fè plis touris vinn an ayiti. se lè na okipe netoye la ri, kwape kidnapè ,mete bon jan otel ak wout nan peyi ya se lè saa renome yon atis tankou Wyklef a pote benefis pou pep la.

Rod mwen dako avek w sou zafe netoye la ri, e mete bon jan lotel ak rout. Min fok w remake ke touris epok pa w se touris gwo siga, pantalon kout, chemiz a fle, linet soley, chapo pay, kamera nan kou avek anpil kredit kat nan poch yo.

Touris generasyon Wyclef sa se touris MTV, touris spring break, explore, scout, group evanjelis relijye, etidyan, profese, dokte kap fe recher sou maladi, artis, aktivis,moun kap fe recher sou kilti e jan de vi ke moun ap minnin. Yo pa bwen bel lotel ni bel rout.
Fok nou chanje mantalite touris gwo siga sa pou nou sa gade realite a an fas, san manti.
Ki touris target maket nou? Fok se yon touris ki sanble avek pep la dabo, ki kap manje manje pep la. Yon touris ki kap konsomin pwodwi lokal.
Nou pakab afford nou yon touris egzijan kap mande dlo pou yo binyen nan piscine aloske govenman pakab bay pep la dlo pou bwe. Nou pakab afford yon touris kap mande limye 24/24 pou gade TV a loske rest pep la ap itilize bwa pin pou ekleraj.

Si nap depanse ti lajan ke nou gen la nan touris bel figui gwo siga e satisfe bizniss lelite la, se rest pep la kap soufri e kap rete nan fe nwa.
Fok govenman bati projet developman peyi pou benefis klas defavorize a. Fok klas sa se core, se nannan, se grenn zaboka, poto mitan peyi a pou yo ye.
Fok yo jwen yon ti mais kole ak pwa e yon ti moso viand avan ke lelite la manje prodwi inpote pwodwi lot bo dlo.

Revelation


Dernière édition par le Jeu 4 Jan 2007 - 16:35, édité 1 fois
revelation
revelation
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3086
Localisation : Washington, DC
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste

Revenir en haut Aller en bas

Wyclef Jean bientot nomme ambassadeur itinerant Empty Re: Wyclef Jean bientot nomme ambassadeur itinerant

Message  Rodlam Sans Malice Jeu 4 Jan 2007 - 16:16

Bon pouki sa se pa Wyklef ke yo te nonmen Represantan xieme depatman ,dyaspora a mwen wè sa ta fè plis sans.Kom mwen di pi wo a mwen pap diskite talan wiklef non la. map plede pou gouvenman ayityen bouke kreye komisyon sou komisyon, sinekli sou sineki epi epi anyen pap regle.Nou genyen youn paket anbasadè initil deja epi ti moun lekol pa ka jwen shez pou yo shita. malad pa ka jwen swen nan lopital. Se birokrati initil map konbat la. Nou genyen minis di tourism, nou genyen anbasadè Washington pou vann paspo, konsil menm se pa pale, epi nap mande sharite pou yo ba nou nou un pe kamyon pou nou ranmase fatra nan la ri, de twa anbilans pou pote moun sekou, 2 ,3 mashinn pou la polis la,Ke se benevola Wyklef ap fè pou peyi li se admirab men mwen kwè li ta pi bon ke li ta represantan diaspora pito.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Wyclef Jean bientot nomme ambassadeur itinerant Empty Re: Wyclef Jean bientot nomme ambassadeur itinerant

Message  Marc-Henry Sam 7 Aoû 2010 - 14:16

Pour la memoire et pour l'histoire , relisez ce forum.

_________________
Solidarité et Unité pour sauver Haiti
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

Wyclef Jean bientot nomme ambassadeur itinerant Empty Re: Wyclef Jean bientot nomme ambassadeur itinerant

Message  Rico Sam 7 Aoû 2010 - 14:38

Sa mwen poko janm kap konprann koman fè nou laplipa Ayisyen an kolè lè yo kèksyonen, fouye pretandi lidè.`Sitou lè se etranje kap mete nou sou pis. Anplis ki verfye e verifyab. Se yon rele anmwe jwe nasyonalis ti koulout.

Wyclef nan tout cho, kap epate la galri, ak gwo kout frè peye avyon ak lokasyon otèl, nan deplase kantite gwo non. O WI LI GEN ANPIL LAJAN, MEN TONAS SE MANDE KONBYEN LAJAN LI RANMASE NAN FONDASYON KI RELE YELLE.

Konbyen li gaspiye nan avyon , frè otèl pou zanmi meriken l yo. Yelle gen rapo pou bay isit nan peyi dAyiti pouki li solisite don. Se mezire depans ak lajan ki debouse pou zèv li mete an plas. Olye konprann se anpil lajan ki pral tonbe sou nou. Nou dwe mande plis kont olye tonbe voye gouyad atann yon Mesi. Men se verifye, fouye pou konprann.
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Wyclef Jean bientot nomme ambassadeur itinerant Empty Re: Wyclef Jean bientot nomme ambassadeur itinerant

Message  Thunder Sam 7 Aoû 2010 - 14:52

Pa genyen moun ki sen, fòk tout kesyon poze. Men malgre ke nou pa dwe pran desizyon brit sou kou, men si eleksyon an fèt jodi an nan peyi a, mwen panse ke se Wyclef ki t ap prezidan. An tout franchiz, mwen pap janm bay oken kandida yon chèk an blan. Men sèl altènativ konkrèt ki genyen kont dinozò yo, se ant Wyclef oubyen Baker. Antouka se sa ke mwen panse jiska prezan.

Se pou pèp la vote politisyen rabi sa yo deyò. Mwen konnen ke se yon chans ke nou ap pran, paske nou pran nan cho deja, men, pito nou pran risk lan. Paske nou pa ka vle mete menm moun yo nan tout pòs yo pandan 25 lane, epi nou espere yon rezilta diferan.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

Wyclef Jean bientot nomme ambassadeur itinerant Empty Re: Wyclef Jean bientot nomme ambassadeur itinerant

Message  Rico Sam 7 Aoû 2010 - 15:06

Thunder mwen pa ditou kwè nan Baker ki gen anpi sipriz . Swiv byen koman l rantre nan zafè eleksyon seleksyon tèt bese. Jan pakapala, li pa gen okenn chans, menem lobey ki te rive premye fwali prfal pran yon majo souflèt. Se moun tankou li ak sitou Madan Maniga ki pa gen kromozom pou fose chanje konsey elektoral. Nou mèt di sa nou vle gen yon franj nan opozisyon kap mouri ak zè nan bouch yo, ki prefere kanpe. Dayè yo genyen rezon chak jou nan pikke kole sa. Tout bann radotaj, kandidati drol sayo se rezilta politik Preval,
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Wyclef Jean bientot nomme ambassadeur itinerant Empty Re: Wyclef Jean bientot nomme ambassadeur itinerant

Message  Thunder Sam 7 Aoû 2010 - 15:12

S ak fè ke mwen mansyone Baker, se paske mwen ka di ke misye yon ti jan "nouvo" sou scene politik lan nan peyi an. E an plis misye se yon biznisman, pa sèlman yon politisyen. Mwen ap eseye pou m wè si peyi an te ka debarase l ak sektè ki fè de poltik, tout vi yo.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

Wyclef Jean bientot nomme ambassadeur itinerant Empty Re: Wyclef Jean bientot nomme ambassadeur itinerant

Message  Rico Sam 7 Aoû 2010 - 15:42

Thunder a écrit:S ak fè ke mwen mansyone Baker, se paske mwen ka di ke misye yon ti jan "nouvo" sou scene politik lan nan peyi an. E an plis misye se yon biznisman, pa sèlman yon politisyen. Mwen ap eseye pou m wè si peyi an te ka debarase l ak sektè ki fè de poltik, tout vi yo.

Zafè di moun kap fè politik tou vi yo two senplis, danjere e gen eksplikasyon l. Ki rezon se . Mwen kwè anpil nan yo mande respè e menm anpil konsiderasyon. Wou menm kom jenn gason eske w te pral rantre , pèdi tan nan yonpati politik. Tankou tout lot jenn ou vye nan peyi dayiti se preske enposib.

Tout taktik yon jenn ou pi vye se dèryè yon djob oyu byen fè politik ak pati ki an pozisyon fos pou pran pouvwa. Tenten sa komanse depwi sou Dualier, li travèse sou Janklod ak bann koken ki rele Janklodis.

Peyi dAyiti si teklman difisil si Ayisyen i toujou dèryè yon djob nan leta sou Nanphy , Avril pou tonbe nan Erta Trouillot ale sou Aristid ak Preval. Nan pwen moun ki vle pran chans monte, oganize yon pati pou fè lopozisyon komsadwa.

Alos lè gen moun tankou Kplim, Benoit, Serges Gilles, Manigat ak latriye nou toujou repwoche nou nan manti. Yo pa vreman gen efektif ni non plis moun potansyèyl ki vle fas pouvwa pou nwi karyè yo. Moyenn daj chanm depite depwi sou Aristid rive sou pPreval mwens 30 lane. Yo toujou kote pouvwa soti nan lavalas, rantre nan Espoir piou fini nan INITE.

Pandan setan malgre mank oganizsyon yo ak febles yo erè yo yon opozisyon rete ak sa w rele politisyen rabi. Se yon jijman trè danjere. Poutan se menm rabi sayo ki toujou ak mèg mwayen, tout febles yo, vyeyès yo, yo, pafwa kapitilasyon yo ki kenbe an respè rejim tankou Duvalier, Nanfi, Avril, Aistide rive sou Preval. Rezon mwen di yo dwe la, pou ankadre, pilote apwiyie yon nouvèl opozisyon. Paske yo pa janm pè pou djob ni karyè yo tankou anpil zot.
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Wyclef Jean bientot nomme ambassadeur itinerant Empty Re: Wyclef Jean bientot nomme ambassadeur itinerant

Message  Thunder Dim 8 Aoû 2010 - 10:57

Mwen pa minimize kichòy ke yo pote ak "checks and balances" ki primòdyal pou tout demokrasi. Men w ap dakò ak mwen ke jenerasyon politisyen sa yo echwe? Se domaj ke peyi an echwe ak yo tou.

Fòk nou rekonèt ke 25 lane apre Duvalier yo, se yon 25 lane ki pèdi. E aktè prensipal sou scene politik lan pandan 25 lane sa yo, se menm gwoup politisyen sa yo.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

Wyclef Jean bientot nomme ambassadeur itinerant Empty Re: Wyclef Jean bientot nomme ambassadeur itinerant

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut


 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum