Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -17%
Casque de réalité virtuelle Meta Quest 2 ...
Voir le deal
249.99 €

Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter?

+2
Rico
ainsi ne soit-il
6 participants

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Aller en bas

Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter? Empty Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter?

Message  ainsi ne soit-il Mar 11 Mai 2010 - 22:10

Anpil ipotèz men ofon sa bizar paske se pa de rekonstriksyon peyi a politisyen yo ak diskite.

Mwen pa janm konprann ki sa ki opozisyon tradisyonèl lè n'ap pale de Ayiti e pi an mèm tan n'ap pale de fragmantasyon lan Fanmi Lavalas. W kwè ke opozisyon kontr pouvwa an plas la se toujou yon seri de faksyon tou.

Panko, komsi la a chak fwa pwal gen eleksyon an Ayiti, se yon kestyon de brikolaj, parèt ak yon nouvo nom, ou combinaison de noms, LESPWA, LINITE, FUZYON elatrèy pou forme yon gouvènman. Nou evite pran lan dinasti familyal, men nou paka konsolide yon sistem ak 2 vrais partis parekzanpl. Se fot politisyen nou yo ki fè ke JCD kontinye ap agimante ke sou li peyi a te pi bon malgre eritaj wonte ONG ke li kite lan fal nou. Anvan Aristid te prezidan mwen te ase jenn e mwen t'ap di ak fanmi'm ke gen trop kontradiksyon lan peyi sa a, trop fos ki kontr jistis lan peyi a, pour un motif ou pour un autre.

Anvan jcd, kelke kooperasyon m'ap sonje se relations bilatérales ki te mete yo la. Lè sa lEta Ayisyen te patisipan dirèk. (Antouka sa mwen te konen yo) Men pi ta tout nèg ki te lan pouvwa janklodis yo ak madanm li te vinn dekouvri yon filon: ONG. JCD te konn pran poz al ankouraje projè lan depatman de Lwès ou Santr, aloske gouvènman Ayisyen pat met senk (5) kob lan projè sa yo. Se gwo konbinn nèt wi misye fè ak konplis li yo pou ranmase lajan sou do pèp la. Se misye ki kraze peyi nèt wi. Nou pa wè, anvan sa tró ta yo aranje yo pou li ale men se te yon kestyon de tan anvan yo montre le monde entier ke lEta Ayisyen pa ka fè anyen ankor. Tankou yon nèg t'ap di, ONG ale, ONG vini. Sa vinn pi rèd ankor, Aysyen lan diapora antre lan bizniz la tèt kale.

Mwen rekonèt ke se yon mal nesesè pou le moman, men mwen pa wè kouman yon jou n'ap soti lan jan de depandans sa. Mwen komanse pi wont, pou jan etranje, sitwayen ordinè te gen tan met konfyans ak espwa ke Ayisyen pwal antann yo pou fè yon bagay serye, men ke se batay politik ki blayi deja. Ala kote moun yo manke.

E pi konpatryot mwen yo pa rant yo komt ke yo dezabuze, yo oblije ap pale anpil pou soulaje deziluzyon yo. Dizon sa ki sincères yo. Nèg ap di ke yo ka kase moso sou sa k'ap pase, men se ipotèz y'ap fè tou. Remake ke mwen pa yon eksepsyon tèlman, mwen mwen prefere detanzantan pa pran tèt mwen tro oserye. Nou ankor loin de la vérité. Se sa ki fè mwen pa lan okenn parti politik, mwen pa gen alejans, mwen pa lan sèmante ak pèson... pou foutr tonè pa kwè tout bon ke li ka boule comète la. Bow! bow! li ta fout mwen 2 balles. Al voye misil.

Décidément, il n'est pas un astro-physicien.
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter? Empty Re: Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter?

Message  ainsi ne soit-il Mer 12 Mai 2010 - 9:18

15 juin 1752: Benjamin Franklin inventa le paratonnerre.

4 mai 2010: l'Haïtien Benito Franko se l'appropria. (merci pour la suggestion)

Prenez garde aux usurpateurs et aux déformateurs de la vérité. Ne négligez jamais leurs capacités de fomenter de nouveaux coups même quand vous les croyez neutralisés. La seule assurance, c'est de les maintenir en territoire étranger ou dans les espaces virtuels car dans leur mentalité, le pouvoir civil est une anomalie. Dans la culture récente d'Haïti, souvenez-vous de l'attitude des militaires supplantés par ces nouveaux policiers. No wonder.

Depuis plusieurs années, je n'ai jamais entendu parler de gains et d'acquis pour la population grâce à ces manifestations anti-gouvernementales.
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter? Empty Re: Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter?

Message  Rico Mer 12 Mai 2010 - 10:52

......Depuis plusieurs années, je n'ai jamais entendu parler de gains et d'acquis pour la population grâce à ces manifestations anti-gouvernementales.dixit Martine

Je ne connnais pas ton âge chère Madame, l'histoire de ce pays nous prouve le contraire. En 1986, je suis retourné au pays après 16 longues années d'exil forcé. J'étais encore mineure à mon départ.


Malgré tout ce que vous pouvez reprocher aux militants politiques qui manifestent contre ceux qui les dirigent depuis des années. On a bien avancé sur certains points. On a combattu une dictacture militaire féroce des années 70 pour continuer ce même combat avec les regimes civils de Lavalas et de l'Espoir jusqu'à ce jour.

Dans ce long combat pour les droits sociaux, politiques et économiques contrairement à vos affirmations le pays a fait des acquis. Le droit de parole et de manifester en est un depuis 1972. Malgré les tentatives sournoises d'un regime comme Lavalas pour exercer son contrôle.

Ce qui est complexe et difficile, ce sont surtout les droits politiques et économiques. On peut le comprendre avec le manque de maturité d'une classe politique, une société civile désabusée, l'absence d'une élite économique fuyant le pays pour d'autres cieux.

Mais un pays ne se meure jamais, cela peut prendre du temps, on doit pouvoir atteindre un jour ces objectifs.
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter? Empty Re: Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter?

Message  Joel Mer 12 Mai 2010 - 11:06

Gade Langletè la a.Yon mwa anvan eleksyon yo;premye minis lan kraze CHANM lan e di ap gen eleksyon.Sa te fèt san pwoblèm.
Ann Ayiti y ap pale de eleksyon an pou fen lanne an ,e gen nèg ki ap vin di ke peyi an pa pre pou eleksyon.
Yon nonm ki bezwen plas elektif,pa ta bezwen 6 mwa,1 an pou l pare pou eleksyon;fòk elektè yo ta deja konnen yo.

Mesye yo pa janm pare pou eleksyon,paske politik pou yo ,se yon biznis;e yo opere l menm jan yo opere lòt biznis ann AYITI;envèstisman preske nonekzistan e yo espere retou maksimòm.
Si gen yon moun ki ta vle espere prezidan ,se pou l ta prezidansyab depi kounye an;li pa ta bezwen long kanpay prezidansyèl pou l vini prezidansyab!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter? Empty Re: Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter?

Message  Rico Mer 12 Mai 2010 - 11:44

Joel malgre tou sa nou kap repwoche yon opozisyon se nomal pou yo rete nan kanpe lwen. Zafè konsèy elèktoral magouyè, trichè, sousou, domestik yon gouvenman pa bayo okenn dezi patisipe nan yon operasyon shanpwèl.

Se sa w refize konprann. Depi Aristid monte ak Preval bann koken sayo pa janm fè yon bon elèksyon. Se saki rann yon opozisyon toujou sispèk se di verite. Sonje KEP bidon koken ki te rele Phararon yon visye, move magouyè ki te frode, jete bilten nan poubèl. Sonja KEP bidon Preval ki volo elèksyon nan Sid, Sen Mak, fè vye magouy ak kandida Inite yo.

Poutan se sèl gouvenman Tranzisyon ki reyisi yon bon elèksyon, malgre tout sa nou repwoche yo. Malgre presipitasyon, presyon entènasyonal ki pa menm vle Preval tann yon dezyèm tou malgre l tap genyen san pwoblèm. NOU SETOBLIJE NAN ESKONBRIT FOSE, KWAPWONNEN POU PASE NAN PREMYE TOU.
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter? Empty Re: Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter?

Message  ainsi ne soit-il Mer 12 Mai 2010 - 13:47

Rico a écrit:Je ne connnais pas ton âge chère Madame, l'histoire de ce pays nous prouve le contraire. En 1986, je suis retourné au pays après 16 longues années d'exil forcé. J'étais encore mineure à mon départ.


Malgré tout ce que vous pouvez reprocher aux militants politiques qui manifestent contre ceux qui les dirigent depuis des années. On a bien avancé sur certains points. On a combattu une dictacture militaire féroce des années 70 pour continuer ce même combat avec les regimes civils de Lavalas et de l'Espoir jusqu'à ce jour
.

Ah bon, Rico était encore mineur-e. Ou bien, veut-il passer pour quelqu'un d'autre tellement le jeu lui plaît? A moins que Monsieur Rico n'apprécie pas la nouvelle présence pacifique dans le forum. Hum!

Pour répondre à la personne qui parle, je vous salue d'abord, Madame. Il y a eu certainement quelques progrès dits démocratiques depuis l'avènement d'Aristide. Et nous sommes en train d'assister aux conséquences moins réjouissantes de ce progrès. Je parlais justement des manifestations orchestrées par les fauteurs de troubles des derniers temps. Il y a un mouvement déstabilisateur permanent en Haïti qui n'a rien à voir avec les oppositions comme vous en connaissez au Québec.

Ne perdons pas de vue que le progrès démocratique ne se limite pas à la liberté d'expression. Il n'y a pas de démocratie sans justice... Et c'est exactement sur cet aspect-là que nous voulons insister. Un pays ne meurt jamais en effet si bien qu'Haïti peut se permettre de perdre 300.000 âmes en quelques secondes.

Merci de votre intérêt et de votre marque de solidarité... féminine (lol)


Dernière édition par martine la tourmente le Mer 12 Mai 2010 - 14:18, édité 2 fois
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter? Empty Re: Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter?

Message  Joel Mer 12 Mai 2010 - 13:50

Eleksyon 2006 yo te byen fèt ?Lè yo te plede ap arete moun ,san yo pa t koupab de anyen,jis pou yo pa t poze kandidati yo.
Lè fini ,nèg ap tounen sou zafè dezyèm tou.Sa m sonje sè ke PREVAL tap byen mennen ,jounal etranje te di apre kesyon yo te mande moun ki t al vote yo ke li t ap genyen ak ant 55 e 60% vwa yo;men kout teyat yo tonbe jwenn vòt blan,sou pewon KEP,sou tab yo,sou fenèt,sou twa a;kote w pase se te vòt blan ;men sitou yo te jwenn vot blan sa yo apre yo te jwenn 53% vòt pou li.
Alòs ,yon nèg konprann ou ta ka fè KEP sa a konfyans pou yon dezyèm tou?

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter? Empty Re: Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter?

Message  Rico Mer 12 Mai 2010 - 17:22

martine la tourmente a écrit:
Rico a écrit:Je ne connnais pas ton âge chère Madame, l'histoire de ce pays nous prouve le contraire. En 1986, je suis retourné au pays après 16 longues années d'exil forcé. J'étais encore mineure à mon départ.


Malgré tout ce que vous pouvez reprocher aux militants politiques qui manifestent contre ceux qui les dirigent depuis des années. On a bien avancé sur certains points. On a combattu une dictacture militaire féroce des années 70 pour continuer ce même combat avec les regimes civils de Lavalas et de l'Espoir jusqu'à ce jour
.

Ah bon, Rico était encore mineur-e. Ou bien, veut-il passer pour quelqu'un d'autre tellement le jeu lui plaît? A moins que Monsieur Rico n'apprécie pas la nouvelle présence pacifique dans le forum. Hum!

Pour répondre à la personne qui parle, je vous salue d'abord, Madame. Il y a eu certainement quelques progrès dits démocratiques depuis l'avènement d'Aristide. Et nous sommes en train d'assister aux conséquences moins réjouissantes de ce progrès. Je parlais justement des manifestations orchestrées par les fauteurs de troubles des derniers temps. Il y a un mouvement déstabilisateur permanent en Haïti qui n'a rien à voir avec les oppositions comme vous en connaissez au Québec.

Ne perdons pas de vue que le progrès démocratique ne se limite pas à la liberté d'expression. Il n'y a pas de démocratie sans justice... Et c'est exactement sur cet aspect-là que nous voulons insister. Un pays ne meurt jamais en effet si bien qu'Haïti peut se permettre de perdre 300.000 âmes en quelques secondes.

Merci de votre intérêt et de votre marque de solidarité... féminine (lol)


Martine mes excuses pour cette faute de frappe, je voulais tout simplément faire cette mise au point sur vos commentaires qui disent:


''je n'ai jamais entendu parler de gains et d'acquis pour la population grâce à ces manifestations anti-gouvernementales''

Pourquoi croyez-vous que je n'aime pas votre présence pacifique? J'ai bien pris le temps d'expliquer en toute convivialité pourquoi je recuse votre thèse. En prenant le soin de me situer dans le temps ou j'étais encore un MINEUR qui a dû laisser ses parents pour fuire à l'étranger. Je suis retourné après 16 années d'un exil forcé grâce AUX ACQUIS DE LA POPULATION POUR LES DROITS À LA LIBERTÉ DE PAROLE ET DE MANIFESTER.

Je ne voulais pas embarquer dans aucune polémique ni de jouer à l'imprudence comme vous le faites si bien en utilisant une coquille pour me traiter de madame ou de solidarité féminine.

Non Ravissante créature, Rico est bien un homme, un geniteur qui fait 6 pieds 3 pouces, pas une once de graisse en trop.

Croyez-moi moi vous êtes loin de me Tourmenter, au contraire vous m'amusez et je vous dis à la prochaine fois.

Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter? Empty Re: Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter?

Message  Sasaye Mer 12 Mai 2010 - 18:32

Ayayay!!!!!

Gade yon bèl jwèt?

Sentaniz, pote ti chèz la pou m chita gade, pou m ri.
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter? Empty Re: Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter?

Message  Rico Mer 12 Mai 2010 - 18:37

Sasaye a écrit:Ayayay!!!!!

Gade yon bèl jwèt?

Sentaniz, pote ti chèz la pou m chita gade, pou m ri.

Sasaye gran moun tripotye nap amize nou. Eske se bagay granmoun Sentaniz wap jwe. Nan voye ti moun foure je nan fatra vwazen.

Non pa konte sou mwen nan yo fè yo voye bannou annou fè voye bayo tou. Pa gen anyen mwen pral genyen NAN manke YON KREYATI DEGA.

Non sasaye mwen two bon driblè kom ansyen atakan Kolej Sen Pyer ak All Star Okap.

Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter? Empty Re: Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter?

Message  Sasaye Mer 12 Mai 2010 - 18:59

Monchè,
Drible drible w.
Map pran plezi m nèt.
koumanman, ala ri mwen pral ri.

Ti kreyati a pral fè w fè sòt wi.
Ranje kanson w, ti nèg.
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter? Empty Re: Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter?

Message  ainsi ne soit-il Mer 12 Mai 2010 - 19:14

M'espere nou pap blye envitasyon GG a. Aswè a Canadiens Montreal ap jwe yon gwo match. (lol)

M'ale papa.
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter? Empty Re: Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter?

Message  Rico Mer 12 Mai 2010 - 19:35

Sasaye a écrit:Monchè,
Drible drible w.
Map pran plezi m nèt.
koumanman, ala ri mwen pral ri.

Ti kreyati a pral fè w fè sòt wi.
Ranje kanson w, ti nèg.


Se vre wi mwen dwe pwouve se kanson m pote ak bon jan senti kwi. Sa se parol granmoun. Antouka mwen resevwa konsey la.
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter? Empty Re: Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter?

Message  Thunder Mer 12 Mai 2010 - 23:46

Gade mouche Rico! Range kò w sou kote tande. Se mwen ke ti mademwazèl la vle ki pou mete suk sou bonbon l. Mwen p ap kite l ale nan djakout nèg Okap tankou w yo fwa sa a lol. Bondye fè ke w wè ke li di ke li anvi foubi e limen muflè Thunder-bird lan, jiskaseke "queue" muflè an klere kou yon soud.

Martine,

Pardone m, si mwen te panse ke w se sanzave ke yo bay pou Lent=slow an. Se tripotay ke nèg isi an ki vle w yo te ban m.(lol) Mwen konnen ke lanmou pa genyen baryè, an mete ti mezantant sa a dèyè do nou.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter? Empty Re: Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter?

Message  Rico Jeu 13 Mai 2010 - 15:45

Sanble agreyab kreyati Toumante w vre. Antouka mwen pa konnen , mwen santi l gen yon leman ki atire m, se komsidire mwen santi yon sansayon agreyab menm lè li ta montre l rijid. Men mwen parye se vrè nati li vle kache.


Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter? Empty Re: Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter?

Message  Sasaye Jeu 13 Mai 2010 - 20:00

Apa nou soti pou nou chanje sijè a.
Gen yon fanm Matinik ki te di m: pi gwo diferans ant blan e nwa se youn ap chèche lajan, lot la ap chèche fanm memsi li pa konn sa l pral fè avè l.

Sa m wè pou nou, Antwan Langomye.......................
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter? Empty Re: Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter?

Message  Thunder Ven 14 Mai 2010 - 0:09

Rico a écrit:Sanble agreyab kreyati Toumante w vre. Antouka mwen pa konnen , mwen santi l gen yon leman ki atire m, se komsidire mwen santi yon sansayon agreyab menm lè li ta montre l rijid. Men mwen parye se vrè nati li vle kache.



Kanpe sou kote, mwen genyen evidans ke se MWEN ke ti dous makòs lan vle:

_ Li vle foubi "tail pipe" mwen
_ Li mete "paratonnerre" pou lè thunder an ap tonbe pou l pa tonbe lòt kote ke nan posteryè... kay la byen antandi (lol)

Titine! ...Kòkòt! Toumante m plis! Wouyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter? Empty Re: Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter?

Message  Thunder Ven 14 Mai 2010 - 0:13

Sasaye a écrit:Apa nou soti pou nou chanje sijè a.
Gen yon fanm Matinik ki te di m: pi gwo diferans ant blan e nwa se youn ap chèche lajan, lot la ap chèche fanm memsi li pa konn sa l pral fè avè l.

Sa m wè pou nou, Antwan Langomye.......................

Wou menm Sasaye! Se jalouzi ke wap fè...W ap divize pou w ka renye, wou bezwen pase pa anba pou w pran ladous ki vyen kenèp mwen. geek
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter? Empty Re: Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter?

Message  Sasaye Ven 14 Mai 2010 - 0:36

Mwenmenm?
Kisa ma p divize laa?
Zafè jalouzi an, m pa ladann.
Jan yo di ankò: Se pa toulejou Timagrit pote bon siwo non!!!

Epi Thunder, Matinn gen dwa grann ou wi. E si sete yon "veuve noire"?

Tale Riko va di foumi pa janm mouri anba sak sik !!!

Mwen ta renmen konnen kisa Mak panse sou bagay saa.
Makanri, vouzave la pawol.
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter? Empty Re: Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter?

Message  Thunder Ven 14 Mai 2010 - 1:27

Non!

Pinga w mete Marc nan bagay lan. Paske yo di ke misye pa vle wè chaaaaat, sitou sa ki abitye bay chyen kout pye lol.

Se konsa ke mesye Kanada fè zafè yo? Mesye li pa bon konsa non, nou paka vle fè dappiyanp sou tout rapadou yo. M ap goumen fwa sa a.

Se jalouzi ke w ap fè paske wou toujou bezwen fè jouda. Se paske se pa wou ke l vle ki fè ke w ap poze kesyon konsa.

Wou byen di wi, se "Timagrit" ki pa pote bon siwo chak jou, se pa Titine Siwolinn.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter? Empty Re: Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter?

Message  Sasaye Ven 14 Mai 2010 - 1:48

A..non,

Lan pwen goumen laa.

Tout jwèt se jwèt,
kochèt pa ladann.

Timoun yo ta p fè ronn lan lakou a, yo ta p chante:
"Anfilan dèzegwi e de bwa e de bwa...."

Nèg lan rele pitit fi li, li di:
Matinn, rantre lan kay la, depi gen bwa lan jwèt la, ou pa ladann.
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter? Empty Re: Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter?

Message  Thunder Sam 15 Mai 2010 - 2:14

Wou wè jan kijan w fè ti anana pennsuk mwen an fache ak mwen? Sasaye saa se yon ravèt, si l pa ka manje yon maje, li pito gade l lol.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter? Empty Re: Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter?

Message  Marc H Sam 15 Mai 2010 - 9:57

La vraie réponse à cette question est la suivante: Il faut appliquer avec rigueur la loi sur les mesures d'urgences pour arrêter ces insouciants.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter? Empty Re: Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter?

Message  Sasaye Sam 15 Mai 2010 - 11:26

Mak,
Mwen gen 2 kestyon pou nèg yo reponn:

1) Kisa nou vle?
2) Kisa nap fè?

Map tann repons avèk eksplikasyon epi detay istorik e ideyolojik.
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter? Empty Re: Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter?

Message  Sasaye Sam 15 Mai 2010 - 11:36

Thunder,

Se ravèt ou rele sa?
Yon nèg pa dwe janm bat kò l pou l jwenn fanm.
Si fanm lan vle w, lap jwen w.

Gendelè, nèg jwenn plis pase sayo chèche.
Gendèle olye se karès, nèg pran kout matinett wi.

W pa wè Riko kouri?
Li pè dezagreman.
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter? Empty Re: Qu'est-ce qui peut arrêter ces insouciants? Qui va les arrêter?

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum