Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -45%
WHIRLPOOL OWFC3C26X – Lave-vaisselle pose libre ...
Voir le deal
339 €

LES JOURS DE PREVAL SONT COMPTES ! LE CHOLERA C'EST AUSSI ELIZABETH PREVAL ..

3 participants

Aller en bas

LES JOURS DE PREVAL SONT COMPTES ! LE CHOLERA C'EST AUSSI ELIZABETH PREVAL .. Empty LES JOURS DE PREVAL SONT COMPTES ! LE CHOLERA C'EST AUSSI ELIZABETH PREVAL ..

Message  kakakok Jeu 18 Nov 2010 - 13:42

Selon un journal mexicain .//Madan Preval se presipal aksyonez nan SANCO machinn ki simaye kaka nan flev Atibonite lan ..Pep la bezwen jistis ! Joel pate genyen enfiltrasyon se yon konplo byen kakile ant Aristide ak Preval ! Aristide te vann nou Preval pou de moso pain ! Jodia li vle fe pitit gason kado de noce Haiti ...

Pita pwal pi tris Munistah pa bon vre ...Men se lyo ki pi mal ..Se paket reyasyone yo ..Ki fe yo kado peyi a pou yo regle zafe pouvwa yo ! kafe a pwal koula ak ma....Eleksyon magouy yo pate fet ak koz de 12 Janv...Eske eleksyon sa yo pwal fet malgre CHOLERA ???????? Jwet la mare ! Ti group mafya bourdon an pap pwan korelra se laja yap ranmase selman ..Tout moun panko fini jwenn net !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

LES JOURS DE PREVAL SONT COMPTES ! LE CHOLERA C'EST AUSSI ELIZABETH PREVAL .. Empty Re: LES JOURS DE PREVAL SONT COMPTES ! LE CHOLERA C'EST AUSSI ELIZABETH PREVAL ..

Message  kakakok Ven 19 Nov 2010 - 13:42

Haïti: « Je ne connais pas les responsables de la Sanco S.A.. Je ne suis pas actionnaire de cette entreprise. Je n'ai jamais eu aucune relation d'affaires avec la Minustah, non plus ».
C'est en ces termes que Madame Elisabeth Débrosse Préval a catégoriquement récusé un article d'un journal mexicain en ligne.
Dans son édition du 12 novembre dernier, sur le site www.ultimapalabra.mx un article avait fait état de liens entre la Première dame de la République et cette entreprise d'assainissement responsable de l'évacuation des fosses septiques du camp des soldats népalais de la Minustah dans le département du Centre.
L'article non signé de cette publication en ligne assurait reprendre des rumeurs dans un pays de rumeurs.
« Je nie toute connaissance des propriétaires et responsables de la Sanco. Je ne connais pas ses gens. Je ne suis actionnaire en aucune sorte de cette compagnie », a indiqué au Nouvelliste la Première dame au cours d'un entretien téléphonique accordé au journal ce jeudi 18 novembre.
Quelques jours auparavant sur les ondes de Radio Caraïbes, l'un des responsables de la compagnie Sanco S.A avait déjà démenti tout lien entre l'entreprise et la Première dame.
Contactée ce jeudi par Le Nouvelliste, Marguerite Léonie Jean Louis, Vice-présidente de la Sanco S.A a aussi affirmé qu'il n'existe aucun type de rapport entre Elisabeth Préval et son entreprise.
« Tout ce que dit le site www.ultimapalabra.mx est faux. Non, non, non, nous n'avons rien à voir avec Madame Préval », a martelé celle qui détient 43% des actions de la Sanco et qui est en première ligne dans les médias depuis que des accusations contre son entreprise et le camp népalais circulent au sujet de la source d'introduction et du point de propagation du choléra en Haïti à partir de la contamination du fleuve Artibonite par des déchets humains issus du camp de la Minustah.
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

LES JOURS DE PREVAL SONT COMPTES ! LE CHOLERA C'EST AUSSI ELIZABETH PREVAL .. Empty Re: LES JOURS DE PREVAL SONT COMPTES ! LE CHOLERA C'EST AUSSI ELIZABETH PREVAL ..

Message  dilibon Ven 19 Nov 2010 - 13:47

Mwen pa konnen si Madanm Elizabeth Derbosse Vorbes Preval ak lot yo ta propriete nan Sanco men depi kile vre propriete konpayi yo konn paret nan LE Moniteur? Si se sa nom Madame Loture tap paret kom met preske 3/4 konpayi ki nan peyi'a!

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

LES JOURS DE PREVAL SONT COMPTES ! LE CHOLERA C'EST AUSSI ELIZABETH PREVAL .. Empty Re: LES JOURS DE PREVAL SONT COMPTES ! LE CHOLERA C'EST AUSSI ELIZABETH PREVAL ..

Message  Goya Lun 22 Nov 2010 - 13:07

GNB = MINUSTHA.

Avant 2004 pat gen Minustha. Jodia nap paye foli pouwa moun’n ki te toujou gen foli pouwa.

Men rezilta Mouvman gren’n nan bouda’a. Men’m jan jodia nap mande pou sanksyone yon pouwa pa lè zin’n, ki sa ki te anpeche nou fèl an 2004.Paske yo konnen an depi kanpay salisag, nan laprès, yo pa tap jamb bat Aristide nan eleksyon lib ou pa. Donk yo voye M’sye ale e yo mande LONI, anvan men’m Aristid te kite peyi’a, voye yon fòs pou pwotege opozisyon’an ak patizan li yo. Men relizta’a jodia.

Preval herite de yon sitiyasyon de fèt akonpil. Paske Minustha te la 2 zan avan ti moute pouwa’a.

MiNUSTHA :

Rezilta : Kolera

Aktè :

Nan laprès :

Radio vision 2000
Radio kiskeya
Radio metropole
le nouvelliste
Radio karayb
le matin
ect.

Soyete civil :
Charles-henry Baker
Les Boulos/vendeur de médicament empoisoné
les berlange
les valet
les 184
MPP
ect.

Soyete politik:
K-plum
OPL
Paul Denis
Rebu
Guy Philippe
Mgr. Poulard
kid
RDNP
PNDPH
MDN
MID
Jean Betrand Aristide.
ect.

Dwa de lòm :

Pierre Esperance
NCHR-Haiti/RNDDH
Sant oecumenik dwa moun’n

Kakakok, mwen kwè'w yon jan san etik ak pidè tankou nancy Roc ak lòt ankò. Pouki avan 12 janvye nou pat wè Preval kòm pi move Prezidan Ayiti. Mwen pa prevalis. Sèlman mwen rekonèt te gen jefò ki te fèt anvan tranbleman tè'a pou te mete ekonomi Ayiti sou pye e rezilta yo la. Yon ti kout je sou nèt la ka ba nou yon lide. Pi fò refòm gwo enstitisyon entènalsyonal yo te mande, yo te fèt, ou mèt konsilte denye tesk Frantz Duval ekri sou nouvelis la. Mwen sonje lè Preval te mande palmantè li yo, e li minm signe, vote lwa dijans pou te pèmèt Peyi'a benefisye 14 millia dola ki, depre sa yo di, ta pli ou mwen necesè pou rekonstriksyon Peyi'a, tout moun'n te rele'l konze. Li van'n Peyi a pou 14 milia dola. Tandis ke moun'n kap di bagay sa'a yo pa gen yon goud nan poch yo pou pèmèt peyi'a avanse, donk pou envesti nan ekonomi'an. E se sou lajan sa'a si'm konpran'n Mately nan dènye deba'a
tout kandida konte pou mete pwogram yo sou ray. Finalman, tout moun'n sou manti. gen kandida kap pale de kapitalis a visaj humain, alòs ke Peyi'a sitiyel nan pereferi, à lexterye systèm kapitalis la. Kapital nasyonal la pa men'm exziste.

Sou koze Madan Preval bay kolera'a Nouvelis ak fan'm msye lavalas, Nancy Roc, ak jounal mexiken ki pibliye aktik la demanti sa. E mèt konpayi'a di men'm bagay. Lè nap reflechi nan kad Ayiti, nou pran konsepsyon okcidantal nou pwojte'l sou peyi'a pou van'n moun kòm reflexion. Nou pa rekonèt maj de manèv tout gouvènman Ayisyen totalman redwi. E se pou sa anpil kandida kap fè pwomès pa ka di kote yap jwen lajan pou mete pwogram yo kanpe, nan konbyen tan nap jwen rezilta, konbyen la jan pwogram nan ap koute.

Pa rapò a Madan maniga, pa bliye nou nan yon regim palmantè. Pwa prezidan an absans de majorite pa pese anpil. Lenmi Mirlande manigat ki nan palman'an ka fèl perèt kòm yon nil si yo vle.




Goya
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 490
Localisation : Montreal
Loisirs : lecture
Date d'inscription : 20/11/2010

Revenir en haut Aller en bas

LES JOURS DE PREVAL SONT COMPTES ! LE CHOLERA C'EST AUSSI ELIZABETH PREVAL .. Empty Re: LES JOURS DE PREVAL SONT COMPTES ! LE CHOLERA C'EST AUSSI ELIZABETH PREVAL ..

Message  dilibon Lun 22 Nov 2010 - 13:27

"Pa rapò a Madan maniga, pa bliye nou nan yon regim palmantè. Pwa prezidan an absans de majorite pa pese anpil. Lenmi Mirlande manigat ki nan palman'an ka fèl perèt kòm yon nil si yo vle."

Ala de koze papa! Madan Manigat ou byen nenpot nouvo prezidna dwe rekonet ke depite ak senate Inite yo pa genyen okenn fos ideolijik deye yo, pati sa yo fome ak lfos e reous leta. Pa konsekan, mwen menm, sim ta monte prezidan pemye zak ekzekitif mwen tap signen se ta pou deklare tout pati politik ki fome pendan youn prezidan opouvwa ilegal. Yo ka rekomanse si yo vle men palais national pa dwe janm sevi de adres de okenn pati politik, sevi ak lajan peyi pou kanpe youn pati politik ilegal. Genyen 2 pati ki tonbe sou ribrik sa Lavalas ak Inite! Bagay sa yo pa genyen okenn ideoloji men fanatism ak gwo ponyet!


dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

LES JOURS DE PREVAL SONT COMPTES ! LE CHOLERA C'EST AUSSI ELIZABETH PREVAL .. Empty Re: LES JOURS DE PREVAL SONT COMPTES ! LE CHOLERA C'EST AUSSI ELIZABETH PREVAL ..

Message  kakakok Lun 22 Nov 2010 - 13:38

Mwen panko janm we kote Jounal Mexicain demanti koze sila ...Madnm bay nouvelis yon entevyou pou li lave tet li ..Nancy te fek ke repote koze a...Mwen mwen poste demanti madan lan menm koter mwen te poste akisasyon a.. Men malerezmanm ceci n'empeche pas cela !

Tout moun konnen tout peyi a konnen jupon nmadan Preval pa blan di tou ! C'est la vielle rat du Palais ...Mwen pa tap janm etone tande li pwal remarye ak JUDE CELESTIN...pandan Preval ap fini res jou li an ekzil !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

LES JOURS DE PREVAL SONT COMPTES ! LE CHOLERA C'EST AUSSI ELIZABETH PREVAL .. Empty Re: LES JOURS DE PREVAL SONT COMPTES ! LE CHOLERA C'EST AUSSI ELIZABETH PREVAL ..

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum