Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti

Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

FOROM AYITI : Tèt Ansanm Pou'n Chanje Ayiti.

Le deal à ne pas rater :
One Piece TCG: où précommander la display [OP-02] Paramount War en ...
Voir le deal

3 participants

Eske nou ta renmen konnen poukisa Ameriken oblije kenbe Preval ak INITE???

Invité
Invité

Eske nou ta renmen konnen poukisa Ameriken oblije kenbe Preval ak INITE??? Empty Eske nou ta renmen konnen poukisa Ameriken oblije kenbe Preval ak INITE???

Message  Invité Sam 18 Déc 2010 - 12:07

alex jacques
alex jacques
Star plus
Star plus

Masculin

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Fou de son pays

Eske nou ta renmen konnen poukisa Ameriken oblije kenbe Preval ak INITE??? Empty Re: Eske nou ta renmen konnen poukisa Ameriken oblije kenbe Preval ak INITE???

Message  alex jacques Sam 18 Déc 2010 - 13:15

Colocolo;

You have peaked my curiosity, I will make to search more on HAARP!

This is basically something that we have been using for sometimes i.e send signal to the Ionosphere where the Electrons are created by the ionization of the atoms and molecules because of the sun radiation, that is exactly how High Frequency (HF) transmission is working which I think I am an expert matter.

The atmosphere is made up gas from the solar radiation, and other particulates from earth, plants, water etc. For HF transmission, the atmosphere is divided into 4 ionospheric region

1- The Region D which is the closest to earth 50-90 Km
2- The region E, 90-140 Km
3- The Region F1, 140-210 Km
4- The region F2, anything more than 210 Km

HF has been used for decades, one thing is sure the frequency used and the weather conditions have a pasitive/negative correlation with HF transmission. For example, during Equinox or Soltice we may need to use higher or lower frequency. How the sun is compare to the equator and the polar also are critical.

The Doctor is right, because sending the signal to the ionosphere allow us to refract the signal to the earth, on the HF side to another radio whose distance can be from let's 100 Km to 9000 Km.

For me to access what the doctor says in the video I would like to know the frequency band. He says the power used was 30 watts which is normal, I also use 30 watt and more.
Why I want to know the requency? It is because, not all frequencies can be refracted by the ionosphere, some will just pass through the regions and go to the sky.
Invité
Invité

Eske nou ta renmen konnen poukisa Ameriken oblije kenbe Preval ak INITE??? Empty Re: Eske nou ta renmen konnen poukisa Ameriken oblije kenbe Preval ak INITE???

Message  Invité Sam 18 Déc 2010 - 13:25

Alex,

You are absolutely right.

This is why I don't make any comments yet....

I am trying to understand what is HAARP about???

What the US can do with it????

Why they would choose Haiti for any kind of experiment????

Why????
revelation
revelation
Super Star
Super Star

Masculin
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste

Message  revelation Sam 18 Déc 2010 - 13:35

Jacques di: that is exactly how High Frequency (HF) transmission is working which I think I am an expert matter.

For me to access what the doctor says in the video I would like to know the frequency band. He says the power used was 30 watts which is normal, I also use 30 watt and more.
Why I want to know the requency? It is because, not all frequencies can be refracted by the ionosphere, some will just pass through the regions and go to the sky.
T-Neg ap li magazine "Tout l'Univers" e jwe wol scientist yo an attandan maleré defavorize ap mouri de diarhee kolera!
alex jacques
alex jacques
Star plus
Star plus

Masculin

Feuille de personnage

Message  alex jacques Sam 18 Déc 2010 - 13:40

Colo;

I have just read this article on HAARP, it seems the guys can lift the ionospheric regions and modify them. If so, there really is a danger, because it would not be the natural process anymore.

Revelation;
I do not understand your point. I never say that I know something that I do not know. But as A telecom eng. I think I know about the topic. By the way, we are not inventing anything we just add to them. Most of the inventions were done by our ancestors.

reference:

http://www.fromthewilderness.com/free/pandora/haarp.html
Invité
Invité

Message  Invité Sam 18 Déc 2010 - 13:50

alex jacques a écrit:Colo;

I have just read this article on HAARP, it seems the guys can lift the ionospheric regions and modify them. If so, there really is a danger, because it would not be the natural process anymore.

Revelation;
I do not understand your point. I never say that I know something that I do not know. But as A telecom eng. I think I know about the topic. By the way, we are not inventing anything we just add to them. Most of the inventions were done by our ancestors.

reference:

http://www.fromthewilderness.com/free/pandora/haarp.html

Thanks, Alex....
alex jacques
alex jacques
Star plus
Star plus

Masculin

Feuille de personnage

Message  alex jacques Sam 18 Déc 2010 - 14:31

Colo;

I have just read some peer reviewed articles and journals about HAARP, the project is a hot botton beyond my pay grade.
Very disturbing and alarming!

I wish I could share these materials with you.
Invité
Invité

Message  Invité Sam 18 Déc 2010 - 14:56

alex jacques a écrit:Colo;

I have just read some peer reviewed articles and journals about HAARP, the project is a hot botton beyond my pay grade.
Very disturbing and alarming!

I wish I could share these materials with you.

Alex,

I will appreciate if you can share any articles with me or all of us.

I understand that people such as Revelation, Roseau or even Joel, won't like this topic.

They have been living in this country for more than 50 years. It may be difficult for them to “think outside the bun” and come up with a good judgment.

It is why Mr. Revelation doesn’t want to take the time to explore all the possibilities supporting or rejecting this hypothesis.
Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : sport ,internet,stock market

Message  Le gros roseau Sam 18 Déc 2010 - 17:06

Tit atik saa demanti sa Senatè Lugar, kerry, ak Leahy ak lot Senatè ki bloke fon pou ayiti nan kongrè menase fè yo ,gen lè Senatè sa yo ak tout kongressman ki te ekri Hillary Clinton let pou yo pwoteste kont jan elektyon ap deroule yo pa ameriken.

koumanman neg yo fò vre pou yo dirije onde sa yo sou ayiti direkteman san yo pa touche repibilk dominiken.tandiske genyen syantis ayisyen ki te eksplike ki jan tranbleman de tè ya rive kote yon te dekouvri yon lot fay ki tou pre Leogane.eske se premye fwa tranbleman de tè detwi vil nan ayiti ;se premye fwa Port-au-pirnce kraze ak tranbleman de tè lè sa te rive 100 lane de sa se ameriken tou ki te fè sa rive ;Lè tranbleman de tè te detwi vil O Cap se ond sa yo ki te fè sa?gen lè nou se yon paket moun ki soufri amnesie.menm lè yo ekri bagay yo sou tout jounal ak forum ayisyen yo rantre nan zorey yo soti nan lot.fok nou blame moun ki ap lonje la men ban nou kan menm.
Invité
Invité

Message  Invité Sam 18 Déc 2010 - 17:11

Le gros roseau a écrit:Tit atik saa demanti sa Senatè Lugar, kerry, ak Leahy ak lot Senatè ki bloke fon pou ayiti nan kongrè menase fè yo ,gen lè Senatè sa yo ak tout kongressman ki te ekri Hillary Clinton let pou yo pwoteste kont jan elektyon ap deroule yo pa ameriken.

koumanman neg yo fò vre pou yo dirije onde sa yo sou ayiti direkteman san yo pa touche repibilk dominiken.tandiske genyen syantis ayisyen ki te eksplike ki jan tranbleman de tè ya rive kote yon te dekouvri yon lot fay ki tou pre Leogane.eske se premye fwa tranbleman de tè detwi vil nan ayiti ;lè sa te rive 100 lande de sa se amreiken tou ki te fè sa rive ;Lè tranbleman de tè te detwi vil O Cap se ond sa yo ki te fè sa?

Wozo,

Sispann!!!!!!!!!!!!!!!!!

Senatè sa yo ak fè politik ak Ayiti e pase moun serie nan tintin...

Jiska prezan, scientifik yo pa rive idantifie ki faille ki te fè tranbleman tè sa a an Ayiti...

Gen posibilite pou li ta yon fay ke gwo puisans yo ap penn kreye nan wèl nou ...

Se pa sèl moun sa yo ki di sa, Chavèz te di sa tou...

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin

Message  Le gros roseau Sam 18 Déc 2010 - 17:19

Ki sa Injenyè Prepti te di lontan anvan tranbleman de tè ya te rive.ki sa syantis seyismolog franse yan te di.mwen mande w ankò esk se premye fwa vil an ayiti detwi pa tranbleman de tè ki sak te fè Port-au-pirnce kraze deja?ki sak te fè vil o Cap te kraze lè te genyen preske 100.000 moun ki te mouri?pa vinn palem de sa Chavez di.ki ekspertiz Chavez genyen nan seismologie?
Invité
Invité

Message  Invité Sam 18 Déc 2010 - 17:26

Le gros roseau a écrit:Ki sa Injenyè Prepti te di lontan anvan tranbleman de tè ya te rive.ki sa syantis seyismolog franse yan te di.mwen mande w ankò esk se premye fwa vil an ayiti detwi pa tranbleman de tè ki sak te fè Port-au-pirnce kraze deja?ki sak te fè vil o Cap te kraze lè te genyen preske 100.000 moun ki te mouri?pa vinn palem de sa Chavez di.ki ekspertiz Chavez genyen nan seismologie?

Wozo,

Prepeti te panse se te fay ki soti Kenscoff la ki rive nan zonn Les Anglais ki te koze tanbleman tè a, mouche te twonpe li....

Fay sa a toujou ap domi toujou....

Zonn Okap gen fay ki ka frape li tou, men fay sa a ap domi e poko janm reveye li depi lè nou te konnen an...

Map redi ou li anko, pa gen moun ki konnen ki fay ki sot frape Ayiti a...
Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin

Message  Le gros roseau Sam 18 Déc 2010 - 17:30

Injenyè seismologue Franse ya se kouvri li ap kouvri pou ameriken.mwen mande w eske se premye fwa Port-au-Prince kraze ,eske se premye fwa genyen tranbleman de tè de magnitud sa yo an ayiti, ekse pa genyen youn ki sot frape Chili tou sak fè li pa fè men dega o Chili ke li fè an ayiti ou pap janm tande Chilyen ap blame lot moun.
Invité
Invité

Message  Invité Sam 18 Déc 2010 - 17:32

Le gros roseau a écrit:Injenyè seismologue Franse se kouvri li ap kouvri pou ameriken.mwen mande w eske se prmey fwa Port-au-Prince kraze ,seke se premye fwa genyen tranbleman de tè de magnitud sa yo an ayiti, ekse pa genyen yon ki sot frape CVhili tou sak fè li pa fè men dega o Chili ke li fè an ayiti ou pap janm tande ke Chilyen ap blame lot moun.

Sispann fanatism....

Annou kontinye li tout atik ki genyen sou sijè a avan nou plonje nan kras konklizyon tro vit....

Teke fren ou, mon frè...
Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin

Message  Le gros roseau Sam 18 Déc 2010 - 17:35

Mwen mande w ankò yon twasyem fwa lè Port-au-Prince te kraze deja ,lè o cap te kraze ya si se ond sa yo ki te fè sa tou si se ameriken yo ki te dirije ond sa yo sou ayiti?ou pa janm reponn mwen kestyon saa yo non.Si genyen fanatism se wou paske ou pa ka reponn mwen lojikman.yo foure yon vye pwopagann nan tet w epi ou tonbe di se vre san w ke w pa reflechi.
Invité
Invité

Message  Invité Sam 18 Déc 2010 - 17:39

Le gros roseau a écrit:Mwen mande w ankò yon twasyem fwa lè Port-au-Prince te kraze deja ,lè o cap te kraze ya si se ond sa yo ki te fè sa tou si se ameriken yo ki te dirije ond sa yo sou ayiti?ou pa janm reponn mwen kestyon saa yo non.Si genyen fanatism se wou paske ou pa ka reponn mwen lojikman.

Mwen poko fè kras konklizyon, e mwen ta renmen ou sispann akizasyon ou yo sou mwen...

Nou konnen ki fay ki te fè tranbleman tè wap pale yo...

Men dènie sa ki sot pase a, piès moun pa ka di ki fay ki lakoz li....

Se pa paske gen requin nan lanmè a, pou depi yon pwason manje yon moun, pou nou kouri di se requin...

Annou pran san nou pou nou fè yon ankèt solid....

Annou tande tout son cloche...
Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin

Message  Le gros roseau Sam 18 Déc 2010 - 18:19

se wou ki mete yon atik ki di si nou vle konnen poukisa ameriken oblije kenbe preval ak inite epi ou mete yon video pou infere ke se pou sa ke ameriken pa vle ke preval kite pouvwa.mwen di w ke se pa vre.Clinton deklare li pa genyen kandida.Presidan Obama pa menm fè komantè nan zafè lot peyi nan amerik la.li se yon moun ki ap regle zafè peyi li ;regel zafè nou bann malad sispann blame lot moun ki ap chache ede nou.
Invité
Invité

Message  Invité Sam 18 Déc 2010 - 18:24

Le gros roseau a écrit:se wou ki mete yon atik ki di si nou vle konnen poukisa ameriken oblije kenbe preval ak inite epi ou mete yon video pou infere ke se pou sa ke ameriken pa vle ke preval kite pouvwa.mwen di w ke se pa vre.Clinton deklare li pa genyen kandida.Presidan Obama pa menm fè komantè nan zafè lot peyi nan amerik la.li se yon moun ki ap regle zafè peyi li ;regel zafè nou bann malad sispann blame lot moun ki ap chache ede nou.

Mon frè, se pa mwen kap pale nan videyo a....
Invité
Invité

Message  Invité Dim 19 Déc 2010 - 8:43

Invité
Invité

Message  Invité Dim 19 Déc 2010 - 8:55

colocolo a écrit:
Le gros roseau a écrit:Tit atik saa demanti sa Senatè Lugar, kerry, ak Leahy ak lot Senatè ki bloke fon pou ayiti nan kongrè menase fè yo ,gen lè Senatè sa yo ak tout kongressman ki te ekri Hillary Clinton let pou yo pwoteste kont jan elektyon ap deroule yo pa ameriken.

koumanman neg yo fò vre pou yo dirije onde sa yo sou ayiti direkteman san yo pa touche repibilk dominiken.tandiske genyen syantis ayisyen ki te eksplike ki jan tranbleman de tè ya rive kote yon te dekouvri yon lot fay ki tou pre Leogane.eske se premye fwa tranbleman de tè detwi vil nan ayiti ;lè sa te rive 100 lande de sa se amreiken tou ki te fè sa rive ;Lè tranbleman de tè te detwi vil O Cap se ond sa yo ki te fè sa?

Wozo,

Sispann!!!!!!!!!!!!!!!!!

Senatè sa yo ak fè politik ak Ayiti e pase moun serie nan tintin...

Jiska prezan, scientifik yo pa rive idantifie ki faille ki te fè tranbleman tè sa a an Ayiti...

Gen posibilite pou li ta yon fay ke gwo puisans yo ap penn kreye nan wèl nou ...

Se pa sèl moun sa yo ki di sa, Chavèz te di sa tou...

Colo retire video sa, sete yon hoax

http://www.latinreporters.com/venezuelapol24012010.html
Invité
Invité

Message  Invité Dim 19 Déc 2010 - 9:01

Merci, mon fils....

Contenu sponsorisé

Message  Contenu sponsorisé

La date/heure actuelle est Jeu 6 Oct 2022 - 13:46