Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti

Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

FOROM AYITI : Tèt Ansanm Pou'n Chanje Ayiti.

Le Deal du moment : -59%
TEFAL Marmite 28 cm inox – Tous feux dont ...
Voir le deal
21.99 €

+2
Thunder
Marc H
6 participants

le gouvernement Préval /Bellerive ne veut pas du Pdt Aristide en Haiti

Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

le gouvernement Préval /Bellerive ne veut pas du Pdt Aristide en Haiti Empty le gouvernement Préval /Bellerive ne veut pas du Pdt Aristide en Haiti

Message  Marc H Mer 19 Jan 2011 - 1:09

Pas de passeport pour Aristide

Haïti: L'ancien président haïtien Jean-Bertrand Aristide, exilé en Afrique du Sud, a tenté d'obtenir un nouveau passeport des autorités de son pays pour retourner en Haïti mais sa demande a été rejetée, a affirmé mardi un avocat suivant le dossier de près.

M. Aristide, qui a quitté le pouvoir en 2004 suite à un coup d'Etat, "a demandé un renouvellement de son passeport", afin de pouvoir retourner en Haïti, a indiqué l'avocat, Brian Concannon.

"Le gouvernement haïtien s'est opposé à ce renouvellement", a ajouté Me Concannon, en outre directeur de l'Institut pour la Justice et la Démocratie en Haïti, basé à Boston (nord-est des Etats-Unis).

"Aristide a le droit de retourner dans son pays, mais on lui interdit (..). Aux dernières nouvelles, il est en Afrique du Sud sans passeport pour pouvoir revenir", a souligné l'avocat lié à l'ancien président.

L'avocat de M. Aristide à Miami, Ira Kurzban, président de ce même Institut pour la Justice et la Démocratie en Haïti, n'a pas répondu aux demandes d'entretien formulées par l'AFP.

Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

le gouvernement Préval /Bellerive ne veut pas du Pdt Aristide en Haiti Empty Re: le gouvernement Préval /Bellerive ne veut pas du Pdt Aristide en Haiti

Message  Thunder Mer 19 Jan 2011 - 1:50

Tout se pretèks!

Fè menm jan ak Duvalier, pran madanm wou, pase prete yon pè grenn an asye (paske mwen konnen ke w pa posede sa), epi rantre nan peyi w. Sispann ak rechinya sa a, si w pa jwenn paspò, si w vle tounen an Ayiti vre, se pou w mande pou Lafrikdisid depòte w.
Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : sport ,internet,stock market

le gouvernement Préval /Bellerive ne veut pas du Pdt Aristide en Haiti Empty Re: le gouvernement Préval /Bellerive ne veut pas du Pdt Aristide en Haiti

Message  Le gros roseau Mer 19 Jan 2011 - 9:59

Ayiti se yon peyi dwol wi ki les ki ta di sa Jean Claude Duvalier ka debake an ayiti epi Aristide li menm pa ka rantre nan peyi li.ki moun ki ta di ke se neg yo ta pran pou fè travay gad prison pou yon lot neg .bagay saa enervan anpil wi.Fok yon jounalis ta mande gouvenman afrik di sid eksplikatyon eske Aritide se nan residans siveye li ye an afrik di Sid e lod ki moun yap obeyi.Si Preval di ke konstitutyon an pa rekonet lekzil ki moun ki refize ke Aristide rantre nan peyi li. eske se franse? eske se Ameriken? eske se kanadyen?eske se Preval ;eske se bellerive ?eske se Roland Chavannes.?

ki moun ki pi danjere Duvalier ou byen Arisitde?
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  Marc H Mer 19 Jan 2011 - 10:11

Poser la question c'est d'y répondre en partie , Rozo

ki moun ki refize ke Aristide rantre nan peyi li. eske se franse? eske se Ameriken? eske se kanadyen?eske se Preval ;

Thunder

Mon ami , essayons d'être objectifs pour une fois car tout le monde sait que personne ne peut voyager sans passeport. De plus , il n'y a aucun vol direct entre Haiti et Afrique du Sud. Je t'en supplie, un peu d'objectivité dans ce cas bien précis.

Les tuteurs de Préval ,à Savoir ; La France , Canada et USA ne veulent pas le retour du président Aristide en Haiti.

Map remesye anpil Thunder
Invité
Invité

Message  Invité Mer 19 Jan 2011 - 14:59

bien vu marc mais j'avais déjà ouvert un thread
dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Message  dilibon Mer 19 Jan 2011 - 17:07

Mwen te kwe ke depi youn prezidan nan ekzil se apre chak 25 kan Preval di fok yo rantre? Nan sans sa'a konbyentan Tutude rete la'a? Daye prezidan pok finn aprann tout lang ak patwa ki pale nan ontinan afriken an...
Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : Histoire

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Message  Joel Mer 19 Jan 2011 - 17:50

Marc a écrit:Poser la question c'est d'y répondre en partie , Rozo

ki moun ki refize ke Aristide rantre nan peyi li. eske se franse? eske se Ameriken? eske se kanadyen?eske se Preval ;

Thunder

Mon ami , essayons d'être objectifs pour une fois car tout le monde sait que personne ne peut voyager sans passeport. De plus , il n'y a aucun vol direct entre Haiti et Afrique du Sud. Je t'en supplie, un peu d'objectivité dans ce cas bien précis.

Les tuteurs de Préval ,à Savoir ; La France , Canada et USA ne veulent pas le retour du président Aristide en Haiti.

wi MARC

E TOWO GRO GRENN YO RELE BREZIL LAN?
BREZIL TRÈ PWÒCH AFRIK DI SID
ANN GADE,jan bagay lan ye an ,pa gen moun ki ka prevwa sa k ap pase.

Peyi AMERIK DI SID yo pa dakò ak sa ki ap pase an e yo gen plis pwa ke FRANS ak KANADA.
Peyi ki ka troke kòn ak yo se ETAZINI
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  Marc H Mer 19 Jan 2011 - 18:43

Dr Jean-Bertrand Aristide Former President of Haiti 19 January 2011

I would like to thank the government and the people of South Africafor the historic hospitality, deeply rooted in Ubuntu, extended to my familyand I. Since my forced arrival in the Mother Continent six and a halfyears ago, the people of Haiti have never stopped calling for my return toHaiti. Despite the enormous challenges that they face in the aftermath of thedeadly January 12, 2010 earthquake, their determination to make the returnhappen has increased.

As far as I am concerned, I am ready. Once again I express myreadiness to leave today, tomorrow, at any time. The purpose is very clear: Tocontribute to serving my Haitian sisters and brothers as a simple citizen inthe field of education.
The return is indispensable, too, for medical reasons: It is stronglyrecommended that I not spend the coming winter in South Africa’s because in 6years I have undergone 6 eye surgeries. The surgeons are excellent and verywell skilled, but the unbearable pain experienced in the winter must be avoidedin order to reduce any risk of further complications and blindness.
So, to all those asking me to return home, I reiterate mywillingness to leave today, tomorrow, at any time. Let us hope that theHaitian and South African governments will enter into communication in order tomake that happen in the next coming days.

United to the Haitian people, once again my family and I expressour sincere gratitude to the government and the people of South Africa.
Invité
Invité

Message  Invité Mer 19 Jan 2011 - 19:00

Dr Jean-Bertrand Aristide
Ancien président d'Haïti

19 Janvier 2011

Je tiens à remercier le gouvernement et le peuple d'Afrique du Sud pour l'hospitalité historique, profondément enracinée dans Ubuntu, étendu à ma famille et moi.

Depuis mon arrivée forcée dans le Continent Mère il y a six ans et demi, le peuple d'Haïti n'a jamais cessé d'appeler pour mon retour en Haïti. Malgré les énormes défis auxquels il fait face à la suite du tremblement de terre mortel du 12 janvier 2010, leur détermination pour que je revienne a augmenté.

En ce qui me concerne, je suis prêt. Une fois de plus, je tiens à exprimer ma volonté de partir aujourd'hui, demain, à tout moment. Le but est très clair : Contribuer à servir mes sœurs et frères haïtiens comme un simple citoyen dans le domaine de l'éducation.

Le retour est indispensable, aussi, pour des raisons médicales : Il est fortement recommandé que je ne passe pas l'hiver prochain en Afrique du Sud parce qu’en 6 ans, j'ai subi six interventions chirurgicales des yeux. Les chirurgiens sont excellents et très bien qualifiés, mais la douleur insupportable expérimentée pendant l'hiver doit être évitée, afin de réduire tout risque de complications et de cécité.

Donc, à tous ceux qui me demandent de rentrer au Pays, je réitère ma volonté de partir aujourd'hui, demain, à tout moment. Espérons que les gouvernements Haïtien et d'Afrique du Sud entreront en communication afin que cela se produise dans les prochains jours.

Unis au peuple haïtien, une fois de plus, ma famille et moi exprimons notre sincère gratitude au gouvernement et au peuple d'Afrique du Sud.

Dr Jean-Bertrand Aristide
Doub-Sossis
Doub-Sossis
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : cockfighting

Message  Doub-Sossis Mer 19 Jan 2011 - 19:01

- Eske gen yon loi Haitienne qui dit yon Haitien ki a l'etranger oblige gen yon passport poul rante Haiti?

- Boat people ou Braceros Haitiens ki nan RD yo refoule Haiti, eske tout gen passport?

- Menm si lignes aeriennes ta exige yon dokiman de voyage, eske pays hote la paka delivre yon dokiman autre ke yon passport kom dokiman d'identite pou kite peyi a?

- Si pa gen ligne aerienne piblik ki aksepte pran yon passager konsa, eske li paka affrete yon avion prive menm jn li te kon abitie fe deja poul al chache ou sere kob nan iles turc & caicos?
Invité
Invité

Message  Invité Mer 19 Jan 2011 - 19:11

Donnez lui son passeport et après nous parlerons de couilles,de loi internatinal etc.
Invité
Invité

Message  Invité Mer 19 Jan 2011 - 19:17

Doub-Sossis a écrit:- Eske gen yon loi Haitienne qui dit yon Haitien ki a l'etranger oblige gen yon passport poul rante Haiti?

- Boat people ou Braceros Haitiens ki nan RD yo refoule Haiti, eske tout gen passport?

- Menm si lignes aeriennes ta exige yon dokiman de voyage, eske pays hote la paka delivre yon dokiman autre ke yon passport kom dokiman d'identite pou kite peyi a?

- Si pa gen ligne aerienne piblik ki aksepte pran yon passager konsa, eske li paka affrete yon avion prive menm jn li te kon abitie fe deja poul al chache ou sere kob nan iles turc & caicos?

Doub,

Li klè ke yo mare Calibus an Afrik di Sid paske tout moun pè li....

Se sèl li ki popilè an Ayiti...
Doub-Sossis
Doub-Sossis
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : cockfighting

Message  Doub-Sossis Mer 19 Jan 2011 - 19:22

Colo photo diab oua pa few jistiss non..wou ta kite sa pou chimere hermaphrodite la: Ma-Tine
Invité
Invité

Message  Invité Mer 19 Jan 2011 - 19:47

Doub-Sossis a écrit:Colo photo diab oua pa few jistiss non..wou ta kite sa pou chimere hermaphrodite la: Ma-Tine

Doub,

Se pa diab, se te Calibus... Toro nan "Choc des Titans" film nan...

Batay politik an Ayiti a, se yon choc titan tou li ye nan sans pa li...

Titid rete gran viktim nan, se pou tèt sa, mwen rele li Calibus...
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  Thunder Mer 19 Jan 2011 - 23:26

Marc a écrit:Poser la question c'est d'y répondre en partie , Rozo

Thunder

Wi! An nou objektif... Sa vle di si yon Ayisyen an Afrikdisid e paspò li pèdi, li tou jwenn "rezidans" avi nan peyi sa a? e pa genyen mwayen pou l retounen lakay li? ki moun ki bezwen mete objektivite nan sa y ap ekri la a? Pa fè m ri tande Marc...
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  Thunder Mer 19 Jan 2011 - 23:28

Doub-Sossis a écrit:- Eske gen yon loi Haitienne qui dit yon Haitien ki a l'etranger oblige gen yon passport poul rante Haiti?

Plis kesyon toujou ke moun ki kwè nan "konplo" paspò yo ta dwe reponn.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  Marc H Mer 19 Jan 2011 - 23:33

Thunder
apa wap jwè ak bagay serye.
Si on moun an afrid di sid , li ka fe demand passeport'l à l,ambassade d'Haiti à Washington. Se exakteman sa wi lidè lavalas te fe. Men yo refize bali paspò 'l. Yo pè ti pè an .
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  Thunder Mer 19 Jan 2011 - 23:56

Marc,

Se pou Aristide remèt tout pèmi de sejou ke Lafrikdisid ba li jantiman, epi pou l mande pou yon depòtasyon volontè. Mwen garanti w ke li p ap bezwen paspò ki pa ekspire pou l fè sa.
Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin

Message  Le gros roseau Mer 19 Jan 2011 - 23:59

se nan malè ke yon moun konnen si w genyen zanmi ki moun ki ta di jodya jean claude ka tounen lakay li epi Aristide ap soufri an afrik di sid li pa ka tounen lakay li.Moun ki rantre nan politik an ayiti se anyen ou pa genyen pou fè.se pa manti yon pep genyen gouvènman ke li merite.se pa jodya ou jwen delenkan ki ap rele viv jean claude duvalier pitit tig se tig.se poul l tounen anvan li mouri poul mete ti nicholas presidan nan bouda nou.bann lach, engra
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  Marc H Mer 19 Jan 2011 - 23:59

Poukisa toutt literati sa yo . An nou mande Preval pouli bay Lidè lavalas on paspò en bonne et due forme . Se osi sinp ke bonjou.
Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin

Message  Le gros roseau Jeu 20 Jan 2011 - 0:03

si engra ,tret la te vle fè sa li ta ba Roland chavannes lod pou li al pote yon paspò ba Aristide an afrik di sid si pa genyen anbasadè ayisyen an afrik di sid.li pa wont jodya Jean claude Duvalier ka tounen an ayit jis li vle pose kanidati li a la presidans e Aristide li menm pa ka rantre nan peyi l.bagay saa fè m rayi Preval plis.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  Thunder Jeu 20 Jan 2011 - 0:16

Se kounyea ke zye nou vle kale? ah! ah! ah! ...Mwen konnen ke se pa 2 te vèvenn mele ak asosi ki pèdi lavi yo. Pran pasyans, Aristide genyen pou l tounen tou.

Contenu sponsorisé

Message  Contenu sponsorisé

La date/heure actuelle est Ven 9 Déc 2022 - 7:00