Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
-20%
Le deal à ne pas rater :
Pack Gigabyte Ecran PC Gamer 27″ LED M27Q (rev2.0) + Radeon RX 6950 ...
749 € 939 €
Voir le deal

Martine la tourmente fait ses adieux.

Aller en bas

Martine la tourmente fait ses adieux. Empty Martine la tourmente fait ses adieux.

Message  ainsi ne soit-il Mar 6 Sep 2011 - 2:01

Pandan mwen fin verifye courriel mwen e ke m'di bay'm al fè yon vire sou fofo, gen yon endividi ki pase lan lide'm e mwen tonbe ri. Poukisa? E byen se nèg poupoupoul sa a ki plesan menm lè l'deplezan.

Gen yon manbr forum la ki saj anpil me se pa mwen, se pa menm yon nèg. Se yon nègès ke nou pa wè souvan men ki rele Fruit Tropical. Manmzèl gen plis humour ke mwen-menm k'ap pale ak nou la. Anfen m'kwè ke m'gen ti moso humour lakay mwen itou. Manmzèl te fè'm yon remak lontan ke se domaj yon konpatryót pa't byen sezi lè m'ap blage ou lè sanble m'ap jis babiller. Men te gen yon lè, mwen itou, mwen te tonbe fè san e ke m'ka te reaji for lè yon vigneron t'ap blage. Dam sila te fè'm konprand endirèkteman ke m'pa't sezi blag la. E byen, menm si m'pa'p janm dakor ap sa poupoupoul ap rapóte yo m'pa pwal goumen ak li jodi a paske si 2 moun fou tonbe batay se ta yon spektakl tèlman komik ke sa ta tris. E petèt ke se pa nou ki ta ankese kou.

Sa m'te sitou konprand lan kay manmzèl Fruit Tropical, sè ke li pa yon dyèdyè e ke li prefere kite gason Ayisyen ap frape korn yo san ke li pa bezwen lan pran pati. Se de manmzèl menm mwen t'ap pale lè m'te di ke mwen gen respè pou fanm ki jis ap obsève san l'pa bezwen antre lan mitan batay futil kote taux de testostérone ap monte. Cela dit, pa yon fanm pa janm deranje'm lan fofo menm lè gen ki ta vle atake'm ou aiguilloner'm. Si se pou sa m'pa ta itilize yon pseudo feminen ke yo prete'm. Sepandan, li pa korèk pou yon moun tonbe chofe dife e ke y'ap trete yon lót ki pi byen pase'l de gwo dyol san ke li pa menm lan joure ak w. San konte lót pawól ki pale ki fè sa ki pli macho e sa ki mwen macho komanse pa kontan jiskaske y'ap di pawól ki pa konpliman.

Pou retounen sou poupoupoul li-menm-menm, se yon gwo passeur de vitesse e se pou anpil rezon ke m'pa apiye'l tankou yon partner in crime. Misye se yon nèg tèribl wi. Men m'ap raple'l ke se yon sèl nèg ki rele Martine lan fofo, e byen spesifikman Martine la tourmente. Donk lè se li ki ekri jis Martine, m'ap deja konen ke se pa ak mwen l'ap pale. (lol)

Je suis un homme de paix. (lol) Si cela doit me causer du tort, et alors? Les seules fois où j'ai mal à la tête, c'est quand j'apprends les nouvelles et que je lis des commentaires sur l'actualité en Ayiti. Mais que voulez-vous? Ayiti est aussi ma réalité, je ne peux pas la fuir. Et j'ose croire que c'est avant tout un divertissement pour tous ceux qui passent quelques heures sur Fofo. Le reste importe peu. On est après tout dans un médium virtuel.
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum