Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti

Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le deal à ne pas rater :
Où acheter le coffret Pokémon Collection Premium Léviator-ex ?
Voir le deal

BAT CHEN TANN MET LI !INTERROGATIONS #3 ???

4 participants

BAT CHEN TANN MET LI !INTERROGATIONS #3 ??? Empty BAT CHEN TANN MET LI !INTERROGATIONS #3 ???

Message  kakakok Mer 3 Oct 2007 - 9:02

Quelques heures après ses déclarations au sujet du Conseil Electoral Provisoire à l’Aéroport Internationale de Port-au-Prince en provenance de New York, le Chef de l’Etat haïtien a eu une rencontre avec des dirigeants de la classe politique.

Ont pris part à la dite rencontre les représentants de la Plate-forme Lespwa, de la Fusion des Sociaux-démocrates Haïtiens, des représentants de l’Organisation du Peuple en Lutte (OPL) ; du côté du Pouvoir Exécutif, il y a eu évidemment le président René Préval, le premier Ministre Jacques Edouard Alexis et deux autres membres du gouvernement.

Ils ont la memoire courte ! Ils sont deja a la veille de l 'accord du 6 mars...Alexis Preval ont deja la pratique de desorganiser un parlement de gre ou de force /,,,Ils n'hesiteront meme a aller jusqu' a elimination physique ....comme ils l'ont fait avec le senateur Toussaint a arreter et emprisonner des senateurs comme ils l'ont ave Paul Denis ++...L'histoire va une nouvelle fois se repeter........
Mes amis petits fascistes creole Applaudissez ! applaudisssez ! la balance est de cote aujourd'hui !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

BAT CHEN TANN MET LI !INTERROGATIONS #3 ??? Empty Re: BAT CHEN TANN MET LI !INTERROGATIONS #3 ???

Message  Leyou Mer 3 Oct 2007 - 9:21

Des paroles impures sortent toujours de la bouche du méchant GNBiste.

Leyou
Senior

Féminin
Loisirs : Lecture

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

BAT CHEN TANN MET LI !INTERROGATIONS #3 ??? Empty Re: BAT CHEN TANN MET LI !INTERROGATIONS #3 ???

Message  Rodlam Sans Malice Mer 3 Oct 2007 - 9:34

Charles oscar mwen pa pè w se moun ou ye. an nou chante la dessalinienne ansanb "pour le pays,pour la patrie ,mourir est beau.(lol)
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : Lecture et Internet

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Message  Marc-Henry Mer 3 Oct 2007 - 10:27

Ami kakakok

Fok wou fe atansyon lan sa wap di yo paske wap pote prejidis ak yon group ou yon etat. Si wou paka bay plis infomasyon sou sa wou di yo, map mandew gentiman pa ekri yo. Il y a des gens qui consultent notre forum et qui me demandent sans cesse des explications sur ce que vous avancez dans ce forum. alo pa voye monte sou de serie de bagay konsa ce sont des accusations gravement graves ami Kakakok. Ce n'est pas un jeu. C'est du serieux.
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Opinion politique : Démocrate

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Message  kakakok Mer 3 Oct 2007 - 13:26

RETIFICATIONS !!!!!!!

Non non ! il n'a jamais eu aucun accord tete chat du 6 mars sous le premier gouvernement Alexis Preval !

Non non ! le senateur Toussaint n'a jamais ete assassine sous le gouvernement Preval Alexis pour demembrer le senat et le rendre dans l'impossibilite defonctionner !

Non non les deux freres jumeaux Preval et Aristide n'ont jamais magouille pour empecher la realisation de bonneselections legislatoves pour constater plustard la caducite du parlement un 12 janvier !

Non non le gouvernement Preval Alexis n a jamais monte conseil electoral d 'exception avec Ersnt Mirvil pour favoriser le retour d 'Aristide au pouvoir !

Non non mon voisin descayes Denis n a jamais ete arrete aux Cayes , emprisonne a Port au prince sous le gov de Preval / Alexis............

Chers amis de la doite revolutionnaire ou de la gauche reactionnnaire , nouveaux vonvertis a vouloir laver le cerveau de kakakok avec de faux ESPWA vous perdez votre temps ! La verite est la !'histoire est la vous ne pouvez pas les deformer! Vous pouvez tout simplement m'empecher de les rappeller ! SE DWA MWEN POU PA FE BANN MAGOUYE SA YO KONFYANS ! YO KA RESIDIVE NENPOT LE !

Vive la nation a tout jamais unie ! Abas les sang si voilees !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"

Feuille de personnage

Message  Marc-Henry Mer 3 Oct 2007 - 14:37

Ami Kakakok

Lorsque le juge Gassant vous appellera à la barre, j'espère que vous serez prêt à répondre à ses questions.
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Opinion politique : Démocrate

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Message  kakakok Mer 3 Oct 2007 - 19:17

QUI DIT MIEUX

C'est deshonorant que ceux qui ont avili le pays de Dessalines aient encore l'audace ,la témerité,l'indecence de discourir pour cacher leurs mefaits.Ceux qui n'ont pas vecu ces moments douloureux a la faculte des sciences du 5 janv de notre histoire ne doivent pa ecouter ces chantres de la revolution Kann kale.Ils doivent ecouter les temoins desinteressés qui ont subi dans leur chaire les souffrances des geoles de Fort Dimanche et a la facultes des sciences comme jean Brière , Erick Pierre , Pierre Marie Paquiot qui refuserent de raconter ses souffrances dans les geoles de Duvalier , d'Aristide et de Preval parce que pour eux c'etait trop degradant de decrire ces crimes dans l'histoire d'haiti....

Pour moi et le pauvre Sans malice auteur de cette belle coup de plume il y aura une interdiction d'entree !

Duvalier a pris plus de 20 ans pour implorer le pardon du peuple mes amis de la doite revolutionnaire et de la gauche reactionnaire il ne faut pas attendre 20 ans ......Pounou mande padon paseke nou te sipote Ti pablo , ti rene nan pase pase pouvwa nan kondisyon louch ba yon narco popilis ki pwal antrene nou anko nan lokopasyon , ki pwal alkoz anpil neg serye mouri , anpil anlevman,....

Moi kakakok je regrette ke mwen te sipote pwezans JBA , RENE PREVAL nan direksyon peyi 'm mwen jije yo pa moun serye , yo pa moun mwen ta dwe fe kredi !
Mwen mande pep Aysyen padon pou sa !
Et nou zanmi mwen yo nap tann 20 ans ??????
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin

Feuille de personnage

Message  Rodlam Sans Malice Mer 3 Oct 2007 - 20:26

men se pa ni mwen ni wou ki pat vle li presidan ki dwe akise l de bagay ke la jistis pa janm kondane l .sa rele difame.Se pep ayisyen ki wè ke se li ki pi sanble ki ka genyen konpasyon pou soufrans yo ki ka retire yo nan liyorans ke yap sibi depi 2 syek la ;fok ni wou ni mwen respekte manda ke pep la bali tankou Gerard latortue te di:Fok ayisyen respekte manda eli yo."

preval li menm rekonet ke li te dwe fè plis nan premye manda malgre sa politisyen ayisyen pa fouti mete tet yo ansanb pou yo te ofri pep ayisyen yon lot alternativ,se pou nou ede Preval fwa saa pou nou wè si li a fè mye.Tout politisyen ayisyen dwe rekonet ke peyi ya rive nan yon pwen li pa ka pran chok hing hang lan anko.An nou wè si na ba peyi ya yon chans ;se pa pase yon moun pap touche nan leta pou vle pou preval retire ko li pou wou mete kor pa w .Fok nou rekonet ke li komanse byen .tankou joel di ya si preval reyisi alfabetize 3 milyon ayisyen anvan fen manda li ya li ap rantre nan listwa kom yonn nan meye Presidan ayisyen.Li genyen 2 bagay lap fè la ke mwen renmen anpil se konbat koryptyon an ak alfabetisatyon.Mwen pa fouti kont yon gouvenman ki ap ba ti moun liv ak iniform , let pou yo bwè nan lekol ,ki ap mete men nan pat kasav gwo mimi. e ki vle alfabetize pep la.Si w ta wè map soutni moun ki vle deboulonnen yon gouvenman konsa ou met di mwen se yon alyene ki bliye kote mwen soti.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  kakakok Ven 5 Oct 2007 - 0:47

Rodlam Sans Malice a écrit:
preval li menm rekonet ke li te dwe fè plis nan premye manda malgre sa politisyen ayisyen pa fouti mete tet yo ansanb pou yo te ofri pep ayisyen yon lot alternativ,se pou nou ede Preval fwa saa pou nou wè si li a fè mye.

Sans malice ou pi gwan pase mwen " MWEN PAKA DIW OU MANTI ! MAP DI W CE N"EST PAS VRAI !
Preval realize pi gwo bagay li te vle " FE MAGAGOUY AK ERSNT MYRVIL POU PASE POUWA SAN TET CHAJE BAY JEAN B ARISTIDE>>>KI PWALLAGE NOU ANKO NAN OKIPASYON !

Tout politisyen ayisyen dwe rekonet ke peyi ya rive nan yon pwen li pa ka pran chok hing hang lan anko.An nou wè si na ba peyi ya yon chans ;se pa pase yon moun pap touche nan leta pou vle pou preval retire ko li pou wou mete kor pa w .Fok nou rekonet ke li komanse byen .

Mon che mwen dako avek ou sou pwen sa nou dwe ba peyia yon mwen se pa PREVAL ? Preval se koken se ti ekstrmis en soudinn..ki derefize dirije ak okenn kontwolpalman ! Nou fet pou nou toujou ap veje li...Pwemye manda li tout sevel poul te akize se Aristide kap tire fisel li..Jodya li mete tout titidist yo akote ..Li pa janm pwan kontak ak titid..Sa ka montre nou a kle Preval se yon SINIK...Nou pa ta dwe lage ko nou ba mouche sila de je femen !

tankou joel di ya si preval reyisi alfabetize 3 milyon ayisyen anvan fen manda li ya li ap rantre nan listwa kom yonn nan meye Presidan ayisyen.Li genyen 2 bagay lap fè la ke mwen renmen anpil se konbat koryptyon an ak alfabetisatyon.

Nan kondisyon peyi a ye ..alfabetizasyon se yon zoti koripsyon 1 demagoji nan men ti popilis fachis san pati sa yo... Pokisa yo pa manb okenn pati politik ??? Poukisa malgre tout fos te genyen nan kanpay la yo pate janm chaje genyen majorite nan chanmb lan ???? SE POU PESONN PA GENYEN KONTWO L YO ! MWEN GWOPMAN LESPWEA A YO PA FE LI KONFYANS ???YOPA VLE SA KITE RIVE TITID AK FNCD A RIVE YO !
JOUNEN JODYA SAN DEMAGOJI SE SKOLARIZASYON NOU BEZWEN ! SE YON TI SIJE TEKNIK >>MWEN PA KONNEN SI OU KA KENBE LI ?????

Mwen pa fouti kont yon gouvenman ki ap ba ti moun liv ak iniform , let pou yo bwè nan lekol ,ki ap mete men nan pat kasav gwo mimi.

Mwen dako net ak koze sila PEP LA DWE SOUSE YON TI ZO TOUT !
METE NAN PAT KASAV DEPILI FE NAN TRANSPARANS ! DE CLAUDY PA MONTRETET LI TANKOU TI BOBO AK BOSS PENT KONM KWA LI SE SEL JISTISYE KI GENYEN NAN PEYI A????
POUKISA LI PI PITO ALE KACHE TAN LI CHACHE BA JEAN DOMINIQUE JUSTICE ?????

JOU MATEN 3 avril SILA GENYEN LE PREVAL TE DOMI TOU KOSTIME >>^ DI MATEN PREVAL TE GENYEN TAN NAN TET KABANN JEAN DOMINIQUE ??KAKAKOK PA AKIZE MENM TI KESYON ANBARASAN MAP POZE ????

e ki vle alfabetize pep la.Si w ta wè map soutni moun ki vle deboulonnen yon gouvenman konsa ou met di mwen se yon alyene ki bliye kote mwen soti.

Mwen we komanse genyen yon ti volonte pou deba sa se bon direksyon..Sa fe lontan ou pa di kakakok sesi kakakok sela......
Anou rete nan pozisyon 1 nan vizyon ak nan poze ti kesyon jenan lol
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin

Feuille de personnage

Message  Rodlam Sans Malice Ven 5 Oct 2007 - 9:32

nan tann met ou a ou ka tounnen pwatann wi.Si malgre presans Gerard latortue ak Bernard gousse pep la repidye nou e byen nou fek komanse ap lamante ak baton nou nan deser ya.pep la analfabet li pa bet.Menmsi pafwa li pran nan bel pawol men se pa li ki responsab nou pa ofri li anyen nou se yon paket ti pretansye ki pa menm konn ki jan pou nou pale ak li.mare tet ou sere apre nou se nou.Nou se la fos.(lol)

Se sak fè nap bat pou nou tounen ak FADH paske nou konnen se sel jan pou nou fè yon lot ryel vayan anko pou nou mete yon presidan pope twel ke nou ka fè sa nou pito ak li; se sak fè nou kouri ak Manigat ki la kos peyi ya nan tout twoub li ye jodya.Men se aristide ak preval ou vle rann responsab de eta malsite peyi ya. kanta pou sa mwen pap vale l pou wou vre.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  kakakok Ven 5 Oct 2007 - 11:37

Enfin il n'y pas de surprise ! Aucun malicieux ne peut resister devant les arguments de kakakok 1 Encore une le dialogue n a pas eu lieu ...
Vive la lutte anti corruption visee !
Vive l'aphabetisation politisee, militantisee et subventionee avec des fonds perdus !
Abas la scolarisation detous les enfants du pays ! Vive la domesticite !
anou voye gran moun fatik espwa lavals yo lekol 1 Kite ti moune yo laky pou yo fe domestik 1 Kakakok se yon bon neg !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin

Feuille de personnage

Message  Rodlam Sans Malice Ven 5 Oct 2007 - 11:58

ah se la verite pa ka genyen oken dyalog ak yon moun ki ap menase moun nan yon diskisyon pou nou twouve solutyon pwoblem yo.

ki bo li di pou yo kite ti moun nan domesticité ya .ki lè li pa vle ti mooun ale lekol ;li pa vle yo ale lekol epi li ap sibvantyone liv ak iniform pou yo li ap bayo let pou yo bwè.

se la ke mwen pa kapab ak ou a .paske menm si se vre Aristide ak preval pa 2 sen ,men ou bay twop manti sou yo menm lè ou ta ka ap di verité vye pwopagann ou yo fè w sanble yon ti kriye pou job, nanpren anyen ou pap di paske ou pa nan gouvenman.Adye kakakok. set fwa si mwen depose tou dousman ou pa genyen remed vre.nanpren rezonman ki ka fet ak yon adep Ti bobo.Bye.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  kakakok Ven 5 Oct 2007 - 14:21

JE COMMENCE A COMPRENDRE UN PEU LES RAISONS DE LA DISPARUTION DES FAD,H ! jE N'ARRIVE PAS A COMPRENDRE POURQUI ET POURQUOI 'ANCIEN SOUS-OFICIER DES FAD'H PA KONPWANN ANYEN AN ANYEN ! ANYEN NAN YON BON TI DEBA KONSA???
UN DEBAT AUSSI SERIEUX SUR LA LUITTE ANTI CORRUPTION CIBLEE ET L'ALPHABETISATION vs SCOLARISATION A L'HEURE ACTUELLE ???
KI SA TI BOBO VINI CHAJE LA !
SI MWEN SE ADEP TI BOBO WOU SE ADEP BOSS PENT 2 INITE EGAL A YON MENM TWAZYEM YO EGAL ANTRE YO>> DONK POUKISA OU VLE DEVORE MWEN KONSA ?????
mWEN RESVWAALITASYON W BOSS PENTEMAN ! MWEN VOYE SALITASYON MWEN TI BOBOMAN !

MWEN TE KONNEN OU PA TAP KA KENBE MODEL DEBA SILA ! OU TAP RALE MWEN DESSANN NAN LA BOU KAN MENM !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin

Feuille de personnage

Message  kakakok Ven 5 Oct 2007 - 16:48

OU SONT LES GRANDS SOCIOLOGUE DU SITE ???? Quoi aussi simple qu'un ancien sous officiers des FAD"H ne peut pas comprendre ?? L'interrelation entre la scolarisation , la domesticite et la delinquence juvenile???
Deformations professionelles exigent....une toute petite explication....
oui cest vrai constitution se papye Lavalas titidiste se tet di ! la constitution ke ou toujou ap mande pou aboli a e peut etre pou etabli yon eta fachis exige la scolarisation de tous les enfants de,,,a 14 ans ... ...
Oui pour differentes raisons Haiti est encore tres loin de la scolarisation universelle " parents pauvre ? le sida ? orphelins mais et surtout l'insouciance de certain gouvernement ..." Jean Bertrand Aristide par example .. Le 17 decembre aurait ete un echecc total sans le support de ses enfants la " bien drogues anpil nan yo...
Malheureusement en majeures parties se sont des enfants non scolarises qui demain feront l'affaire des autres populistes devenus analphabetes.....

a suivre
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin

Feuille de personnage

Message  Contenu sponsorisé

Contenu sponsorisé