Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
-46%
Le deal à ne pas rater :
Oceanic OCEAB120W Batteur électrique – Blanc
7.51 € 13.91 €
Voir le deal
Le Deal du moment :
(CDAV) Foire aux vins : -20% dès 99€ ...
Voir le deal

3 jours chez les noirs, les mulsulmans,les gais, les juifs-orthodoxes,les riches

Aller en bas

3 jours chez les noirs, les mulsulmans,les gais, les juifs-orthodoxes,les riches Empty 3 jours chez les noirs, les mulsulmans,les gais, les juifs-orthodoxes,les riches

Message  Rico Dim 24 Mai 2009 - 10:56

TV 5 ap fè yon deba sou tout sèktè, kominote ou ras dekri an ribrik. Mwen mande nou swiv diferan videyo sayo. Moun ki pa kap tande modi rasis, modi konpleske, kanpe lwen.

http://montre-moi.tv5.ca/
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

3 jours chez les noirs, les mulsulmans,les gais, les juifs-orthodoxes,les riches Empty Re: 3 jours chez les noirs, les mulsulmans,les gais, les juifs-orthodoxes,les riches

Message  Invité Dim 24 Mai 2009 - 13:02

http://montre-moi.tv5.ca/public_html/montre-moi/index.php?num_sujet=4


Mwen renmen dernye repons ti neg nwa an ba li. Famn lan di li ta renmen ti moun li yo ta gen je(yeux) Bleu ak cheve blond t-neg lan repon li: Moi j'aimerais que mes enfants soient en santé. Nou wè ke isit nan Kanada nou gen anpil pou nou fè

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

3 jours chez les noirs, les mulsulmans,les gais, les juifs-orthodoxes,les riches Empty Re: 3 jours chez les noirs, les mulsulmans,les gais, les juifs-orthodoxes,les riches

Message  Invité Dim 24 Mai 2009 - 13:08

Kouman ti merde sa a fè chita pou kite ti fanm blanche sa a ap manke li dega konsa?

Misie pa yon moun?

Li pa gen karaktè?

Mwen tap tèlman di ti fanm sa a betiz, yo tap sansire emision an, depote mwen, pa menm an Ayiti, men bien loin an Afrik di Sid nan mitan zoulou parèy mwen.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

3 jours chez les noirs, les mulsulmans,les gais, les juifs-orthodoxes,les riches Empty Re: 3 jours chez les noirs, les mulsulmans,les gais, les juifs-orthodoxes,les riches

Message  Invité Dim 24 Mai 2009 - 13:18

colocolo a écrit:Kouman ti merde sa a fè chita pou kite ti fanm blanche sa a ap manke li dega konsa?

Misie pa yon moun?

Li pa gen karaktè?

Mwen tap tèlman di ti fanm sa a betiz, yo tap sansire emision an, depote mwen, pa menm an Ayiti, men bien loin an Afrik di Sid nan mitan zoulou parèy mwen.


Ou konnen bagay yo, lè se yo menm se pa degradan men si se ou menm ki ta di ke ou ta prefere ti moun ou nwa yap diw ke ou son radikalist.Nan vim, mwen gen plis zanmi etranje ke mgen zanmi blan. Mandem poukisa. Mwen plis alez ak panyol,ayisyen,afriken ke malez ak kebekwa.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

3 jours chez les noirs, les mulsulmans,les gais, les juifs-orthodoxes,les riches Empty Re: 3 jours chez les noirs, les mulsulmans,les gais, les juifs-orthodoxes,les riches

Message  Invité Dim 24 Mai 2009 - 13:31

T-NEG a écrit:Ou konnen bagay yo, lè se yo menm se pa degradan men si se ou menm ki ta di ke ou ta prefere ti moun ou nwa yap diw ke ou son radikalist.Nan vim, mwen gen plis zanmi etranje ke mgen zanmi blan. Mandem poukisa. Mwen plis alez ak panyol,ayisyen,afriken ke malez ak kebekwa.

Cette province sent de la merde.

Vous vivez dans un calvaire la-bas!

C'est pire que dans les bateys dominicains, d'après ce que j'ai pu comprendre dans cette vidéo.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

3 jours chez les noirs, les mulsulmans,les gais, les juifs-orthodoxes,les riches Empty Re: 3 jours chez les noirs, les mulsulmans,les gais, les juifs-orthodoxes,les riches

Message  Invité Dim 24 Mai 2009 - 13:52

colocolo a écrit:
T-NEG a écrit:Ou konnen bagay yo, lè se yo menm se pa degradan men si se ou menm ki ta di ke ou ta prefere ti moun ou nwa yap diw ke ou son radikalist.Nan vim, mwen gen plis zanmi etranje ke mgen zanmi blan. Mandem poukisa. Mwen plis alez ak panyol,ayisyen,afriken ke malez ak kebekwa.

Cette province sent de la merde.

Vous vivez dans un calvaire la-bas!

C'est pire que dans les bateys dominicains, d'après ce que j'ai pu comprendre dans cette vidéo.

Il faut pas généraliser. Vous voyez mon frère ainé est gérant dans un cinéma ou je dois dire majoritairement les employés sont blancs.


Dans mon cas, j'avous que un groupe de noirs est plus suceptibles d'être surveillés. Prenez exemple dans mon école, les blancs fumeurs de pote ne se font jamais coller au cul mais aussitôt que plusieurs noirs ne font que parler, il y a déjà un surveillant de sécurité qui regarde de loin. Sans me vanter, je parle mieux que la majorité des québécois puis la vie continue, je ne m'attarde pas sur ces petits blancs qui pensent tous que les noirs ne savent pas parler français ou encore qu'ils pensent que nous sommes tous des sauvages ! Entre un noir et un blanc, un blanc est 1000 plus impolie que un noir.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

3 jours chez les noirs, les mulsulmans,les gais, les juifs-orthodoxes,les riches Empty Re: 3 jours chez les noirs, les mulsulmans,les gais, les juifs-orthodoxes,les riches

Message  Rico Dim 24 Mai 2009 - 14:00

colocolo a écrit:Kouman ti merde sa a fè chita pou kite ti fanm blanche sa a ap manke li dega konsa?

Misie pa yon moun?

Li pa gen karaktè?

Mwen tap tèlman di ti fanm sa a betiz, yo tap sansire emision an, depote mwen, pa menm an Ayiti, men bien loin an Afrik di Sid nan mitan zoulou parèy mwen.


Sa pwouve Colo se yon mechan malad, ki pa gen san fwa ni bon agiman pou koresponn ak rasis nan yon deba ouvè. E pwi Colo se yon bon dyolerr, pedan kap telele.

Wou chita Ozeta kote tout sent jounen modi rasis ap manifeste, ekri lobèy, pale nan radyo. Eske ti komik Colo pral reponn ou koresponn ak moun konsa. Eske Colo gen kran pou koresponn ak KKK, se non li tap konnen keske le frekan.

Tande flanke bounda w nan yon kwen, sispann radote. Konpotman ti jenn nwa se valè paran ekilibre bali nan Monreyal. Siveye l pou wè apre plizye lane se yon lot lidè kominote nwa. Ti fanm blanch ap toujou rete yon majinal pou pa di senèryen.
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

3 jours chez les noirs, les mulsulmans,les gais, les juifs-orthodoxes,les riches Empty Re: 3 jours chez les noirs, les mulsulmans,les gais, les juifs-orthodoxes,les riches

Message  Invité Dim 24 Mai 2009 - 14:14

Rico,

Ou pa bezwen di plis.

Aprè 20 a 30 ane nan lakou Montréal, ou pase mizè anba rasis sa yo.

Sa ou pran, mwen pa kwèt pantalèt pran sa.

Ou gen kè, mon frè.

Kenbe di.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

3 jours chez les noirs, les mulsulmans,les gais, les juifs-orthodoxes,les riches Empty Re: 3 jours chez les noirs, les mulsulmans,les gais, les juifs-orthodoxes,les riches

Message  Rico Dim 24 Mai 2009 - 14:43

Se yon vrè mizerab, pov despri, pa gen anyen di plis
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

3 jours chez les noirs, les mulsulmans,les gais, les juifs-orthodoxes,les riches Empty Re: 3 jours chez les noirs, les mulsulmans,les gais, les juifs-orthodoxes,les riches

Message  Invité Dim 24 Mai 2009 - 14:46

Rico a écrit:Se yon vrè mizerab, pov despri, pa gen anyen di plis

Sa wap fè nan toilèt la a?

Se pa serie pou mete foto lè ou nan toilèt nan figi moun.

Se yon mank de respè.

Ou pa pran sa kote zoulou yo, men kote blan fransè yo.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

3 jours chez les noirs, les mulsulmans,les gais, les juifs-orthodoxes,les riches Empty Re: 3 jours chez les noirs, les mulsulmans,les gais, les juifs-orthodoxes,les riches

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum