Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -20%
(Adhérents Fnac) Enceinte Bluetooth Marshall ...
Voir le deal
199.99 €

Interpellation - Premier ministre, Michèle D. Pierre-Louis

4 participants

Aller en bas

Pensez vous que la première ministre Michele Pierre-Louis recevra une lettre de censure demain jeudi au Senat?

Interpellation - Premier ministre, Michèle D. Pierre-Louis Vote_lcap25%Interpellation - Premier ministre, Michèle D. Pierre-Louis Vote_rcap 25% 
[ 4 ]
Interpellation - Premier ministre, Michèle D. Pierre-Louis Vote_lcap75%Interpellation - Premier ministre, Michèle D. Pierre-Louis Vote_rcap 75% 
[ 12 ]
 
Total des votes : 16
 
 
Sondage clos

Interpellation - Premier ministre, Michèle D. Pierre-Louis Empty Interpellation - Premier ministre, Michèle D. Pierre-Louis

Message  kami Mer 28 Oct 2009 - 21:24

Pensez vous que la première ministre Michele Pierre-Louis recevra une lettre de censure demain jeudi au Senat?

_________________
Comme toi, il n'en est qu'un, deviens donc qui tu es.

"Ceux qui ont le pouvoir de faire le mal et qui savent ne pas le faire sont des Seigneurs" (Shakespeare)
kami
kami
animatrice
animatrice

Féminin
Nombre de messages : 2981
Localisation : ICI
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Interpellation - Premier ministre, Michèle D. Pierre-Louis Empty Re: Interpellation - Premier ministre, Michèle D. Pierre-Louis

Message  kami Jeu 29 Oct 2009 - 9:34

L'interpellation sera faite mais Madame ne sera pas renvoyée. A sa place seront limogés deux ministres, Dorsinvil et Exumé et un replâtrage ministériel aura lieu.

La communauté internationale n'est pas du tout satisfaite des manœuvres politiciennes de Préval et elle s'inquiète. Le pays d'Haïti vient d'être promis sur la sellette avec la présence de Bill Clinton et les potentiels investisseurs étrangers. Haïti donc allait connaitre des jours meilleurs avec ses futures investisseurs.

Le mot a été placé par les grandes autorités étrangères et les grands financiers avaient accepté d’investir en Haïti. La stabilité politique a été l'une des raisons de la réticence des investisseurs et Madame Pierre-Louis et Mr. Préval ont claironné aux quatre vents que le problème de la sécurité est résolu et que le pays est stable.

Donc le moment n'est pas propice pour changer le capitaine et l’on ne change pas de monture au beau milieu du gué.

_________________
Comme toi, il n'en est qu'un, deviens donc qui tu es.

"Ceux qui ont le pouvoir de faire le mal et qui savent ne pas le faire sont des Seigneurs" (Shakespeare)
kami
kami
animatrice
animatrice

Féminin
Nombre de messages : 2981
Localisation : ICI
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Interpellation - Premier ministre, Michèle D. Pierre-Louis Empty Re: Interpellation - Premier ministre, Michèle D. Pierre-Louis

Message  piporiko Jeu 29 Oct 2009 - 10:12

kami a écrit:L'interpellation sera faite mais Madame ne sera pas renvoyée. A sa place seront limogés deux ministres, Dorsinvil et Exumé et un replâtrage ministériel aura lieu.

La communauté internationale n'est pas du tout satisfaite des manœuvres politiciennes de Préval et elle s'inquiète. Le pays d'Haïti vient d'être promis sur la sellette avec la présence de Bill Clinton et les potentiels investisseurs étrangers. Haïti donc allait connaitre des jours meilleurs avec ses futures investisseurs.

Le mot a été placé par les grandes autorités étrangères et les grands financiers avaient accepté d’investir en Haïti. La stabilité politique a été l'une des raisons de la réticence des investisseurs et Madame Pierre-Louis et Mr. Préval ont claironné aux quatre vents que le problème de la sécurité est résolu et que le pays est stable.

Donc le moment n'est pas propice pour changer le capitaine et l’on ne change pas de monture au beau milieu du gué.

Don't cry for me Haitian People,
Ce jeudi 29 octobre, moi, Madame Michèle Duvivier Pierre Louis,
serai forcée par le Sénat à quitter le très conforatble Siège de Villa
d'Accueil. Je sortirai au Sénat par la petite porte la tête baissée
mais c'est moi qui l'ai choisie. La preuve est que:




  • J'ai mal géré les 197 millions USD empruntés au Vénézuéla pour les
    victimes et je me suis fermé la bouche sur tous les autres
    détournements de fonds et gaberies du Gouvernement. Les victimes sont
    donc par moi doublement victimes. Gouvernement enrichi, le Peuple
    paiera de toute façon.

  • Je dois dire mon mot sur le scandale des 32 millions de la cocaïne de Port-de-Paix;
  • Je dois dire pourquoi j'ai choisi de me fermer les yeux sur la
    misère du Peuple, sur le salaire minimum qui a tant fait de victimes du
    côté des élèves et étudiants;

  • Je dois dire pourquoi par mon "akrektude" j'ai accepté de remplacer
    le Pm Alexis, dit renvoyé pour cause des manifestations contre la vie
    chère; tandis qu'avec moi, la vie n'est pas chère mais très, très,
    extrêmement chère. Pourquoi il y tant de morts de faim.

  • Je dois dire pourquoi les Hôpitaux sont ainsi cochonisés. Pourquoi le peuple n'a pas accès à la santé;
  • Je dois dire pourquoi on persécute les étudiants qui revendiquent leurs droits;
  • Je dois dire pourquoi je cautionne l'occupation de la Terre dessalinienne;
  • Je dois enfin prendre conscience comment Pst Préval m'a trompée en
    me jetant dans l'avalanche que je croyais combattre à la Focal. J'étais
    trop "akrekte": si le feu a incendié le bois vert et le bois sec. Si
    Alexis malgré sa formation et ses expériences avaient échoué malgré à
    cause de Préval, et moi avec ma faible formation théorique, peu de
    pratique sans expérience politique.


Un jour ou l'autre les Forums m'accueilleront car sont bienvenus qui veulent.

Madame Le ou Madame l'ex-premier Ministre
Par Stefania Nati

piporiko
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4753
Age : 53
Localisation : USA
Opinion politique : Homme de gauche,anti-imperialiste....
Loisirs : MUSIC MOVIES BOOKS
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'impulsif

Revenir en haut Aller en bas

Interpellation - Premier ministre, Michèle D. Pierre-Louis Empty Re: Interpellation - Premier ministre, Michèle D. Pierre-Louis

Message  kami Jeu 29 Oct 2009 - 10:32

Se avek jwa, kontantman nan ker mwen ke mwen kapab di ke ni Preval, ni Alexis, ni Michele Pierre-Louis, se minm ti gwoup lavalassien yo.

_________________
Comme toi, il n'en est qu'un, deviens donc qui tu es.

"Ceux qui ont le pouvoir de faire le mal et qui savent ne pas le faire sont des Seigneurs" (Shakespeare)
kami
kami
animatrice
animatrice

Féminin
Nombre de messages : 2981
Localisation : ICI
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Interpellation - Premier ministre, Michèle D. Pierre-Louis Empty Re: Interpellation - Premier ministre, Michèle D. Pierre-Louis

Message  dilibon Jeu 29 Oct 2009 - 11:10

Anpil zanmi ap rele mwen pou mande mwen poum sipote Madan Pyelwi pou bare lawout a Preval ki vle kontwole pwochenn eleksyon yo. Kite mwen di yo a kle ke "dismoi qui tu frequentes, je te dirai qui tu es". Moun yo se partner nan biznis boulanjri, se bon bon bon bon zanmi, kabrit Tomazo menm plim menm plimaj, pase prnaw ma pase chechew, farinn ki nan menm sak, pwanson ki kraze nan bouyon, mwen pap rantre nan bagay konsa. Ki moun serye ki ta aksepte al rele Preval Boss Mwen! Ke yo rezoud pwoblem yo jan yo vle! Yo pap voye madanm Pyelwi ale paske anpil neg ka ou byen pedi viza yo ou byen pa rive jwenn youn nan pami ti mesye ki fek paret yo, men se sa Preval vle. SI li ap ka ale legalman sim te madanm Pye mwen tap anploye oyun moun pou goute manje mwen e angaje plis sekirite pesonel... Nan nenpot ka li pwale ou byen an byen ou byen an mal. SI Aristid anme, si Aristide ensipid,demago, Preval se youn sinik enpenitan ki pa nan fanmi, zanmitay ak pesonn devan pouvwa li...

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

Interpellation - Premier ministre, Michèle D. Pierre-Louis Empty Re: Interpellation - Premier ministre, Michèle D. Pierre-Louis

Message  revelation Jeu 29 Oct 2009 - 11:26

Interpellation - Premier ministre, Michèle D. Pierre-Louis Chapt5pic3Interpellation - Premier ministre, Michèle D. Pierre-Louis Gpix211003fInterpellation - Premier ministre, Michèle D. Pierre-Louis Construction-worker-lumber_~bxp53246

De ete 2008 a ete 2009, $197 Million dolla ameriken debouse e antre an sikilation nan peyi a!
Se preske 1 Million dolla ameriken pa semen ki depanse la!
E nou trouve ke se normal pou reprezante pep la Senate ak Depite pou yo mande ki wout ke lajan sayo fe???
Rout dwat ou rout kwochi fok yo di nou.

Pou madam sa defand tet li tout bon vre, fok li montre avek prev (video, foto konstriktion wout, ak lekol liv kontabilite, payroll, ki kantite moun ki jwen travay ant été 2008 ak été 2009)

Fok direkte travo piblik, mezon materyo de konstriktion, kontrakte bid, vinn temwaye an fave madam la. Fok minist finance lan montre liv depans yo, fok minist du travail vinn di konbyen moun ki jwen travay.

Chita pale anpil devan senat pap rezoud problem yo !
Fok madam nan defand tet li ak prev konkwet !!
Mesye! an nou mete Lespwa, Lavalas de kote e an nou konsantre nou sou aspe legal sitiation an! Madam nan kap pran prizon si li pakab montre nan ki kondition lajan pep la disparet!!

Revelasyon
revelation
revelation
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3086
Localisation : Washington, DC
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste

Revenir en haut Aller en bas

Interpellation - Premier ministre, Michèle D. Pierre-Louis Empty Re: Interpellation - Premier ministre, Michèle D. Pierre-Louis

Message  dilibon Jeu 29 Oct 2009 - 11:55

Revelasyon,

Ou rate tren an! MAdan Pye pat konnen kote lajan an soti, ki kote 197 milyon soti, poukisa lite nan oyun kont aletranje e konbyen kite nan kont aletranje sa'a. Le sa fok li te di sa kle.

Genyen nan lajan ki devalize depi anle, men ofisyelman se li kap jere tout lajan an. Le sa'a li te dwe pale a kle ak pep la di men koman sityasyon an ye, men ijans ki genyen, men lajan gouvenman li an resevwa, epi men plan li genyen pou akonpli ak lajan. Pa genyen odit ki ka demontre koman e ki kote lajan sa'a depense. Genyen anpil lajan ki mal pase se sak fe rapo sou lajan sa'a sete youn roman foto.

Madam Pye konnen ke lajan drog te nan eleksyon an, li konnen te genyen malvesasyon nan gouvenman an, men li apt di anyen. Silans nan genyen youn pri met la!

MAdanm Pye pap ka defann tet li, paske se tann yap tann li anba pou yo voye li ale. Se selman si anbasad ameriken ak Kanada ta deklare ke yo ka bloke kek viza ki ta ka sove li e menm si sa ta fet van ki vle ke li kite job la telman fo si yo pa ka pran li devan, yap pran pa deye! Mwen pa kwe madanm nan malgre tout eksperyans li ap ka krashe zonyon sa'a!

Sak pwal fet anba se ap youn odisoy nomal, pap genyen kesyon vinn demontre ak prev an men, zafe bay evidans video, foto konstriktion wout, ak lekol liv kontabilite, payroll, ki kantite moun ki jwen travay ant été 2008 ak été 2009. Nouvo palemante yo te bay mo yo le yo tap chwazi yo pou yo swiv sa met yo mande yo fe, yo deside bwe san e se san Madan Pye yo vl ebwe kelkeswa janl pase yap manje li kan menm. Madan nan te rantre nan ron san baton, lap danse youn men devan ak youn men deye.

Lespwa echwe e yo vle blame oyun grenn moun. Se pa direkte travo piblik, mezon materyo de konstriktion, kontrakte bid, kap vinn temwaye an fave madam la ki pwal fe anyen chanje. Kit minist finans montre liv depans yo, minist travay vinn di konbyen moun ki jwen travay se pwal rans. Preval pap janm padonen Mada Pye le li pat vle li revoke kek minis, li twouve dam nan frekan anpil e le madanm nan te remet li let demisoyn li, msie te sexi men li te aksepte li. Le entenasyonal vinn fe presyon pou madanm nan rete, Preval semante sou manman li ke lap fe youn fen ak manzel. Le manzel pa di anyen malgre tout bagaouy nan denye eleksyon li eh byen li te te tou signen kondanasyon li. Madan Pyelwi tap fe politk tankou se Canada ak an Ewop li ye, Ayiti se youn jwet san fwa ni lwa, se malandren kap goumen pou avantaj vant ak anba ti vant kap fet. Si mwen ka we youn seri de lavalsyen andisi ka abiye an nwa e wouj jodya ap mande retou Jean Claude Duvalier, politik nan peyi dayiti se jwet koken ak vole vre.

Gabji nan leta kote anpil neg nan palais finn anrishi tet yo, se madanm Pye ki pral eklate tankou youn fizib si se pa jodya se demen mon fre!

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

Interpellation - Premier ministre, Michèle D. Pierre-Louis Empty Re: Interpellation - Premier ministre, Michèle D. Pierre-Louis

Message  dilibon Jeu 29 Oct 2009 - 15:55

Madan Pyelwi manke anpil. Madanm Pyelwi pa konpwann reyalite politikayri andedan peyia. Madan Pyelwi fe kont ak Preval, joure pete, ansyen zanmi madan Pyelwi kite nan primati a ki tap espione deja travese nan youn biwo nan palais nasyonal.

Konsey Board editoryal Miami Herald deja ekri ke sekte entenasyonal pa vle Madanm nan ale okenn kote, genyen bri ke nou ak fe konfyans ki fe konnen ke bowo Madanm Clinton rele Preval e di li si li ap genyen kontwol anyen se senate yo eh byen anpil ka pa ka jwenn viza e anpil viza ka revoke si yo desann mandanm nan nenpot fason e yo mande li pou li pa demisyone san li ap bay eksplikasyon.

Preval di lap pwan po madanm nan pou li fe youn tanbou ki pwal bat nan rara...

Mwen pense ke madanm nan ap genyen lot chwa ke bay demisyon li. Daye kisa li te vinn cheche nan galere sa'a! Madanm Pyelwi jsi pap ka gouvene ak paket aniozite ki ekziste anba'a. Daye neg lespwa pa menm patisipe nan deba kap fet yo se tann yap tann selman pou yo vote li deyo pou ka genyen plas pou Preval vire dada li jan li pi pito!

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

Interpellation - Premier ministre, Michèle D. Pierre-Louis Empty Re: Interpellation - Premier ministre, Michèle D. Pierre-Louis

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum