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Le Programme éducation pour tous » financé par la banque mondiale

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Message  Sasaye Lun 17 Mai 2010 - 19:11

Samedi, 15 mai 2010 10:41
« Le Programme éducation pour tous » financé par la banque mondiale

La banque Mondiale vient d'accorder un montant de 10 millions de dollars américain au Ministère de l'Education National et de la Formation Professionnelle.

Selon le ministre de l'éducation Nationale, Joël Desrosiers Jean Pierre, Cette somme permettra au Ministère de financer le programme baptisé « Education pour tous »

Ce projet vise à octroyer des subventions à des écoles non publiques. Il permet aussi d'éliminer les frais scolaires directement payables à l'école et les frais d'acquisition de manuels scolaires.

Les écoles qui ont été sélectionnées dans le cadre de ce projet bénéficient, pour chaque élève, inscrit d'une subvention couvrant les couts de fonctionnement.

Le ministre a indiqué que ce montant concerne une première liste comportant 969 écoles sur les 1247 établissements scolaires visés. Ces écoles ont été sélectionnées selon des critères bien définis, a expliqué Monsieur Jean-Pierre.

Il a souligné également que depuis quelques années la banque mondiale a toujours supporté le projet d'éducation pour tous.

Pour sa par la directrice régionale d'éducation en Amérique latine et les caraïbes, CHingboon Lee a salué les progrès réalisés par les autorités haïtiennes dans le cadre de ce projet.

Madame Lee a réitéré l'engagement de la banque mondiale à continuer à soutenir le gouvernement haïtien dans ses efforts pour améliorer la qualité de l'enseignement en Haïti.

De son coté le représentant de la banque mondiale, Michael Drabble , a fait remarquer que ce programme sera exécuté dans 8 départements géographiques du pays.

Monsieur Drabble estime que beaucoup reste à faire dans ce domaine en Haïti, vu le nombre élevé d'enfants haïtiens qui n'ont pas accès à l'éducation.

EJ/Radio Métropole Haïti
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Message  revelation Lun 17 Mai 2010 - 20:21

Le Programme éducation pour tous » financé par la banque mondiale Min_Joel_D.J-PIERRE
Ce projet vise à octroyer des subventions à des écoles non publiques. Il permet aussi d'éliminer les frais scolaires directement payables à l'école et les frais d'acquisition de manuels scolaires.

Pourquoi subventionner des écoles non publiques [privées] ???
Pourquoi ne pas utiliser cet argent pour améliorer les écoles publiques et les rendre plus compétitives?? Pourquoi ne pas donner une forme d’aide financière directement aux étudiants selon leur besoins économiques.

Pourquoi acheter des livres qui doivent être réédités presque chaque année. Pour reconstruire notre éducation, nos penseurs doivent se concentrer ver le future. Mettre tous les livres éducatifs « en ligne ».

L’élève pourrait utiliser a USB flash card, CD, DVD, or HDSC adapter et download plusieurs livres ou chapitres selons ces besoins du jour ou de la semaine.

Sou zafe rekonstriksyon saa fok chak ministe nan peyi a entre an konsiltasyon avek expert nan peyi a e diaspora selon sevis ke yo bezwen.
Bay lekol prive lajan pep la resevwa nan men Bank Mondial se bagay retrograd net. Mesye sa yo pa gen vision futuristik ni pa we louyen pou edikasyon pep la.

Pou kisa ke yo pa signen yon kontra 25 a 30 tan avek, McGill, Kaplan U., Harvard, John Hopkins U. pou ede nou avek system iniversite nou,
e konpagny "Sesame Street" pou ede nou mete yon system edikatif pou timoun piti yo. Men sak rele edikasyon pou tout!

Bay lekol prive lajan pep la, pa fe sans!!.
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Message  Joel Mar 18 Mai 2010 - 10:37

Se pou nou kontinye diskisyon sou bagay edikasyon sa a ;se yon bagay ki twò enpòtan pou lavni peyi an.
Pou bagay pou mete liv yo an liy lan;se yon bagay ki pa pli difisil ke sa.
Bay chak timoun yon pòtab,yon laptop;gen yon pwogram ke mesye MIT yo genyen pou yo bay ""cheap laptop"" bay timoun lan tyè mond lan.
Yo kòmanse fè sa ak de lekòl ann Afrik.
Tankou y ap di pou bay lekòl prive yo lajan;se yon bagay ki pou ""trè"" tanporè.Lekòl dwe gratis pou tout moun;nou renmen imite la Frans,imite l lan bagay sa.
Tonbe ,bati lekòl lan tout rakwen lan peyi;e sitou fè yon jan pou plis timoun pase lan Bakaloreya paske nou bezwen prepare plis pwofesè lekòl.
Fò k gen lekòl nòmal lan tout depatman yo e fè yon pwogram entanzif pou nou prepare pwofesè!
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Message  Sasaye Mar 18 Mai 2010 - 11:14

Nòmalman leta pa sipoze sibvansyone lekòl prive.
Lan ka Ayiti se yon bagay ki diferan paske 80% lekòl lan peyi a se lekòl prive.
Genyen ki bon lekòl serye ki byen ekipe ak bon pwofesè.

Genyen sa yo rele lekòl bòlèt, kote nenpòt kimoun lwe yon vye kay, mete ban ak tablo. Lekol sayo pi lan enterè moun ki louvri yo pou degajèt ke lan enterè edikasyon.

Leta oblije finanse lekèl ki la yo pou fè edikasyon avanse.

Men si se pou refome sistèm edikasyon an nèt, pou rekonstriksyon peyi a:
Se pou leta sèvi avèk lajan rekonsyriksyon pou mete lekòl primè avèk lise lan tout komin lan peyi a. anplis, se pou yo rebati e modènize inivesite deta a ki pou mete kanpis lan tout depatman peyi a.

Ofieamezi pwojè sayo ap reyalize, se pou leta fèmen lekòl prive sayo ki pa swiv yon kirikilòm ki sèvi ak enterè peyi a.
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Message  Sasaye Mar 18 Mai 2010 - 11:23

La commission présidentielle recommande la gratuité de l'instruction au niveau primaire

Les membres de la commission présidentielle de l'éducation ont soumis la semaine dernière leur rapport au chef de l'Etat. La commission recommande l'accès gratuit à l'éducation de la 1 ere à la 6 eme année fondamentale. Dans le cadre de l'application du programme l'Etat devra financer la scolarité par le biais de contrats avec les écoles privées. Plus de 80 % des établissement scolaires sont gérées par le secteur privé.

Afin d'améliorer le taux de réussite la commission a inclus le programme de cantine scolaire dans la réforme.

Le président de la commission Jacky Lumarck entend œuvrer pour que l'école soit un moteur dans le schéma de décentralisation. Dans ce contexte la commission, qui a bénéficié de l'appui de l'expert américain Paul Wallace, souhaite que les conseils communaux soient intégrés dans la gouvernance scolaire. M. Lumarck assure que l'intégration des commissions municipales d'éducation permettra d'améliorer l'efficacité du système éducatif.

Les recommandations de la commission ont été transmises au ministère de l'éducation qui devra élaborer un plan opérationnel. Le ministre Joël Desrosiers Jean Pierre indique qu'au cours des prochaines semaines les spécialistes devront préparer un budget et un calendrier pour les 10 prochaines années.

Il croit qu'il y a aujourd'hui une opportunité de refonder le système éducatif et améliorer l'accès et la qualité de l'éducation.

Le ministère de l'éducation bénéficiera de l'appui financier de la Banque Interaméricaine de Développement (BID) pour l'exécution du programme.

LLM /Radio Métropole Haïti
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Message  revelation Mar 18 Mai 2010 - 12:04

Nou dako ak Joel e Sasaye ki tre interesse nan aveni system edikasyon nan peyi Dayiti.
Nan 25 an, ki jan nou we system edikasyon nan peyi Dayiti??
Men kestyon an e bay e sibvansyone lekol prive ak lajan pep la pa solisyon an!

Chaje ak timoun e lekol nan peyi a, men problem nan se accessibilite ke timoun sa yo pa gennyen a edikasyon.
Yo pa gen mwayen ekonomik e sosyal pou yo antre nan lekol sa yo.
Lajan sa fet pou sevi kom aide finansyer a timoun sa yo selon mwayen paran yo.

Timoun paran pov resevwa bous etid komple tou otan ke yo lekol.
Timoun paran mwen pov resevwa mwatye bous ou byen kar de bous.

Zafe bay lekol prive lajan pep la pou funiti klasik e liv skoler se propagand e chantay ke lekol sa yo ap fe!
Ki benefis ke direkte edikasyon national tire de proje sa?

Le mwen te lekol College St. Pierre, paran'm te mete'm kom pansyone kay Directe lekol la, Roger Jean, papa Michaelle Jean?
Se la ke'm te etidye, manje, domi etc Nou te gen bon professe kankou met Vendris, Abellard, Met Oriol, Wisvick Jean, pere St. Vil e tout lot pere nan St. Trinite...

Answit ma'l lekol nan Seminer Adventist nan Diquini, se la ke m?etidye, manje, domi, fe sport, mizik, relijyion, Bon professe kankou Met e Paste Painsson, Paste Perrin, Paste Sifoiyel, Paste Ven, Lea, metress kafeteria kap bay manje a gogo.

Sa rele aksesabilite e sistenabilite a yon system edikasyon kote tout moun, professe, etidyan, kwizinye kafeteria jiska gason lakou kontribye a system nan.
Se sa ke'n ta remen we pou peyi Dayiti nan annee kap vini yo.

Nou resevwa anpil lajan se vre, men si nou pa gen yon bon proje de developmen akademik pou nou itilize lajan sa ak full kapasite e nan bon kondition pou lajan sa yo fe pitit nan bay pep konnesans,
e byen nan 25 an nou kap sou forumHaiti ap pale de edikasyon pou pep la.
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Message  Joel Mar 18 Mai 2010 - 17:08

Mwen pa t vle pale de politik,ou byen de politikayri jan nou genyen ann Ayiti;men kòm w ap pale de 25 an?
Fò k nou genyen estabilite,pou genyen pwogrè lan edikasyon.
BID ak USAID gen kèk ane depi y ap bay DOMINIKANI lajan pou l ranfòse sistèm edikasyon l lan e y ap fè anpil pwogrè.
Kounye an gen plis ke 350 mil timoun ki fini lekòl segondè an Dominikani chak ane,yo twouve l pa ase yo bezwen amelyore rezilta yo.
Sasaye di ke kòm 80% sistèm edikasyon an lan men prive e ke Leta blije fonde lekòl prive yo ,mwen te di se pou Leta batay pou sa chanje.
Lekòl pou yo bay lajan kounye an ,se lekòl prive ki bay rezilta yo.Se lage enspektè pou tcheke lekòl yo e gade ki sòt edikasyon y ap bay.Lekòl ki ap edike timoun yo byen bayo lajan ,sa ki bòlèt yo ,se pou Leta fèmen yo e pran timoun yo anchaj.
Ozetazini ,tankou REVELASYON ka konnen ,gen yon pwogram ki rele ""CHARTER SCHOOLS"" ,yo sitou lan katye difisil yo;Leta bay moun lan sektè prive lajan pou yo responsab yon seri de lekòl.Leta peye tout bagay ,e tout depand de ki rezilta lekòl sa yo bay;si yo pa bay bon rezilta ,yo pa ba yo lajan ankò.
Zafè edikasyon sa a ,se bagay ki pi enpòtan lan devlope yon peyi.Ou te mèt pa gen resous natirèl ,men resous sèvo an ,si w devlope w ap ka jwenn tout lòt resous;peyi tankou JAPON pwouve sa e menm yon ti peyi tankou KOSTARIKA1
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Message  revelation Mar 18 Mai 2010 - 19:00

Les membres de la commission présidentielle de l'éducation ont soumis la semaine dernière leur rapport au chef de l'Etat. La commission recommande l'accès gratuit à l'éducation de la 1 ere à la 6 eme année fondamentale. Dans le cadre de l'application du programme l'Etat devra financer la scolarité par le biais de contrats avec les écoles privées. Plus de 80 % des établissements scolaires sont gérées par le secteur privé. Afin d'améliorer le taux de réussite la commission a inclus le programme de cantine scolaire dans la réforme. Radio Métropole
Joel di : Mwen pa t vle pale de politik,ou byen de politikayri jan nou genyen ann Ayiti;men kòm w ap pale de 25 an?Zafè edikasyon sa a ,se bagay ki pi enpòtan lan devlope yon peyi.Ou te mèt pa gen resous natirèl ,men resous sèvo an ,si w devlope w ap ka jwenn tout lòt resous.

Joel, w pa bezwen pê pale!
Fok nou pale, bay konsey, bay l’ide e di fason pou modernize system edikasyon pep la pou lajan saa pa passe mal!

Si nou analize paragrap Radyo Metropol la.

Yo di ke 80% Lekol prive yo ap gratis de 1ere a 6ziem, an plis ap gen kantine manje ladan yo tou.
Donk 20% ki rete a se lekol piblik.
Ki paran ki pral voye pitit yo nan lekol piblik si yo jwen lekol prive gratis ? Saa ap yon problem ke nou pa ta renmen ke tout timoun goufle nan yon sel zonn ?

Si je suis un père de famille qui a 3 enfants et qui habite a Carrefour dans un milieu populaire. J’aurais préféré travailler comme garçon de cour à Pétion-Ville pour que mes enfants puissent aller à l’école et cantiner dans cette zone.
Parce que je pense avec le temps, ils auront une meilleure éducation et une meilleure nutrition.

L’Etat a dit « Education gratis pour tous », c’est vrai, mais gratis ou pas, toute éducation n’est pas la même!

Si cette idée n’est pas bien organisée et bien gérée, nous aurons un fiasco.

Donk Joel, w gen yon obligasyon pou pale e denonse move desizyon ke gouvenman ap pran.
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Le Programme éducation pour tous » financé par la banque mondiale Empty There are few good schools in Haiti's rural areas.

Message  revelation Jeu 20 Mai 2010 - 20:56

Le Programme éducation pour tous » financé par la banque mondiale Mini-37d9404e79c14763c426d0b33dd30147

Chrisner Roche has sent his children to school in Port-au-Prince, far from where he lives, because there are few good schools in Haiti's rural areas.

The plight of Chrisner Roche is a textbook case for all that's wrong with the educational system in Haiti.

As rain pelted the metal roof, Roche lifted specimen jars from a shelf, ticking off their contents and examining the embryos one by one. This was a rabbit, that one a pig. Here was a goat. And here was a whole jar of intestinal parasites, grown long and fat.

We were in the common room of the Centre de Salignac, an agricultural research, training, and local development facility high in the hills of Nippes in southern Haiti. A complex of stone-walled buildings, the center works with local farmers to produce high-quality seeds and cuttings, and is a source for the tens of thousands of yam cuttings Oxfam Quebec has distributed to farmers across Haiti.

Roche is the Salignac's director and the rural life seems to suit him: He has been connected with the center since 1978 and has been working in the area since he finished school. But he's here alone among the rolling green hills and open sky--without his wife and children.

They're far off, in Port-au-Prince, where he can be sure the kids will get a solid education. Way out here, good schools are few and far between. And that's one of the biggest impediments to the hope many have for decentralized services and a robust rural economy--goals some have set their sights on following the devastating earthquake that destroyed so much of the capital in january. Without schools, or other essentials such as reliable electricity and decent roads, Haiti's rural areas hold little attraction to people looking for opportunities for themselves and their families.

About a quarter of Haiti's districts have no schools, and all of those districts are in rural areas. The vast majority of schools in the country--80 percent--are privately run and many schools don't even have the most basic amenities including sanitation, classroom equipment, or supplies for students. Still, fees and tuition at many of these places are often more than most families can afford when the average per capita income is $414.

That explains why 8-year-old Noel Jolins was working side-by-side with his mother, Marie Camel Rubin, weeding a large field of manioc, corn, and beans in Paillant yesterday afternoon. Bent at the waist, the pair made their way slowly along one row, with many to go. Noel's mother, a thin woman with a warm smile, said that her son had to quit school because she didn't have enough money to continue sending him. She offered that information as though it were the top thing on her mind: it spilled out, a longing that she could do nothing about.

Education is one of the basic services rural areas are crying out for--and it's key to the long-term rehabilitation of Haiti. Though Oxfam itself does not work in the educational arena, we'll be advocating for increased investment in rural schools so boys like Noel will have the chance to continue their studies and make their own choices about their futures.

In my mind's eye, I've been seeing Rubin's stern expression as she posed for a picture, and the serious look on the face of her son standing close to her, his fate sealed in that field. I was thinking about them when we pulled into a hotel in Petite Riviere de Nippes that evening and there, hunched in their chairs, was a small crowd of school children each with their own sturdy green and white laptop.

They had come to the hotel to borrow its electricity--kindly offered by hotel owner Emmanuel Pressoir--and his wireless connection. Their town has neither. They looked up just briefly, and smiled in a distracted way when I asked if I could snap their picture, before getting lost again in their on-screen projects.

It turns out that the computers are part of an initiative their school--Complexe Education St. Antoine et St. Augustin, just down the road--launched last year as a pilot, expanded this year with 50 more computers, and will grow again in the summer when 200 additional laptops arrive. The machines are part of the One Laptop per Child program founded by MIT professor Nicholas Negroponte.

Pressoir plays a role in the American Haitian Foundation which helps to fund the school, where he also serves as treasurer. Painted bright pink, the school has about 900 students in grades one through 12--and offers each of them a meal every day, no small gesture in a country where many people struggle to feed their families.

For Pressoir, feeding minds is essential, too. And that's why he's happy to let the kids come to his salt-splashed rotunda by the sea, plug into the rusty outlets, and dive into their laptops.

"It's not only looking on the Internet," he says. "It's developing their minds."

That’s a mantra that all of Haiti could use. http://www.huffingtonpost.com/coco-mcabe/in-haitis-countryside-sch_b_584027.html

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