Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment :
Jeux, jouets et Lego : le deuxième à ...
Voir le deal

Les 19 officiers

+2
dilibon
Le gros roseau
6 participants

Page 1 sur 3 1, 2, 3  Suivant

Aller en bas

Les 19 officiers Empty Les 19 officiers

Message  Invité Mer 5 Jan 2011 - 9:52

Samedi mon père se souvenait avec de la famille le jour de l'exécution des 19 officiers. En revenant de L'école il avait vu des hommes , le crâne rasé sale, les pieds nus marchand en ligne. S'il à première vu il croyait que c'était des voleurs il était loin de se douter que se fut les 19 officiers.

Ma question est: L'armée était-elle composée uniquement de lâche? Pas même un coup de fusil, par même un affrontement avec les Tonton Macoutes? Moi c'est sur les ruines du palais national que j'aurais été cherché François Duvalier

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Les 19 officiers Empty Re: Les 19 officiers

Message  Le gros roseau Mer 5 Jan 2011 - 10:23

Pour bien comprendre l'indifference des membres des FADH il faut tout d'abord savoir qui etaient ces 19 officiers .Ils etaient tous des serviteurs zélés du tyran.Le seul officier qui eut le courage de sollciter la clemence du tyran fut le Colonel Pierre Louis si je ne me trompe.Cette sollicitation lui aurait peut-etre couté la vie s'il n'avait pas ete un grand duvalieriste de la première heure.Meme le Commandant de la garnison de la garde presidentielle,Le Colonel Gracia Jacques etait un ennemi farouche de la majorité de ces officiers.Duvalier avait deja asservi les FADH en nommant des duvalieristes zeles aux postes de commande.Les quelques officiers de valeur qui restaient encore dans l'armée etaient tous cantonnés au Quartier general dans des postes de bureau.Le chef d'etat major etait un duvalieriste qui n'avait aucun esprit de corps et de solidarité.C'etait le chacun pour soi et Dieu pour tous qui prevalait au sein de l'armée.;la hierarchie militaire n'existait plus.Un Lieutenant Duvalieriste avait plus d'autorite qu'un Colonel de l'acabit d'un Hamilton Garoute.certians officiers duvalieristes communiquaient directement avec le chef de l'etat sans passer par les voies hierarchiques de l'armée.Duvalier les avait avertis en disant :"La revolution mangera ses propres fils."

j'aimerais que l'apologiste des Duvaliers vienne nous expliquer ce crime odieux que le tyran lui meme a regretté avant sa mort.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Les 19 officiers Empty Re: Les 19 officiers

Message  Invité Mer 5 Jan 2011 - 10:33

On disait que Duvalier leur dédicassait ces livres il les a amadoué pour les tuer comme des chiens.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Les 19 officiers Empty Re: Les 19 officiers

Message  Le gros roseau Mer 5 Jan 2011 - 10:39

Le mot chien n'est pas abusif dans ce cas.Ils etaient tous ses bergers allemands.Est-ce pourquoi avant sa mort il a dit en presence de Gerard de Catalogne:" j'ai tué des collaborateurs zélés pour rien".

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Les 19 officiers Empty Re: Les 19 officiers

Message  dilibon Mer 5 Jan 2011 - 11:37

Hum! Quid de la revolution mangera ses propres fils? Le traitement reserve a mes amis peut bien porter mes ennemis a reflechir! Pourquoi n'y a t-il jamais autant de tentatives de coups d'etat sous le regne des Duvalier comme ceux qui ont marque notre histoire apres? En evaluant nos hommes politiques apres le duvalierisme peut - on vraiment qualifier son acte de "crimes"?

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

Les 19 officiers Empty Re: Les 19 officiers

Message  Le gros roseau Jeu 6 Jan 2011 - 0:12

Ki donk ou dakò pou yon presidan kenbe yon pouvwa ilegalman li dwe touye tout moun li vle?koumanman a la yon dwol konseptyon de yon zentelektyel komokyel papa .Kote jistis la ye menm.Si w te pitit Frank Monestime ou byen marc Monestime ak Prevoit Monestime eske w ta dakò ke Duvalier touye papa w , 3 tonton w jis paske yo te fanmi Probus Monestime ki pat nan oken konplo pou jete Duvalier.Se Probus menm wi ki te dim saa lè mwen te frete yon batiman poum rantre Montrouis .Veltenn bonè ki te komandan distrik militè la Gonave lan te mande m yon plas pou Probus te ka rantre Port-au-Pirnce rou swit epi depi nou rive bò pos ki anvan ou pran hasco yon peloton gad presidantyel te ap tann li pou yo te arete l.Yo genyen rezon di tout ayisyen se makout vre.Konbyen inosan ke Duvalier touye pou li te deklare tet li a vi ?Si w te pitit Rameau Estime eske w ta dakò ke Duvalier voye arete papa w nan palè lejislatif kote li tap kritike gouvènman aloske la lwa ba li iminite palmantè. Lè Duvalier te konn ap kritike Paul magloire kom volè eske li ta dakò pou Paul Magloire te voye jandam arete ni madanm li ni pitit li epi touye yo nan Fort Dimanche ?

ki sa li te fè ak pouvwa saa ke li te genyen pandan tou tan sa yo" ki fè li te blije touye plis pase 30.000 ayisyen;se pa paske pat genyen kou deta ki fè ayiti te stab non se tout moun ki tap chache kite peyi ya.menm makout tap chache voye fanmi yo a letranje paske yo pa konnen ki lè yap pèdi pye.nenpot voryen ka bay nenpot manti sou wou epi yo fèmen w Fort Dimanch fè wap manje po patat se sa ke w ta vle ki rekomanse nan peyi ya ankò.sak fè nou pa kite moun ki te la depi o komansman pale nou de sa ki te pase pouki sa nou pa li liv ki ekri sou rejim kann kale ya.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Les 19 officiers Empty Re: Les 19 officiers

Message  Invité Jeu 6 Jan 2011 - 9:05

C'est vraiment bête qu'un intervenant lise un texte ,choisisse d’ ignorer sa substance , passe tout à fait à côté , se renfrogne dans un coin de sa mémoire pour se mettre à gratter frénétiquement les cicatrices d’une blessure afin de provoquer le jaillissement du sang qui doit lui rappeler de ses douleurs .Quel étrange rituel de l'âme malade !

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Les 19 officiers Empty Re: Les 19 officiers

Message  Le gros roseau Jeu 6 Jan 2011 - 9:48

Seule la verite vous affranchira de votre servitude.On parle d'un crime odieux commis par votre idole.Alors il faut qu'on vous dise toute la verité et rien que la verité.J'ai été au palais national pour remettre les malettes de Probus Monestime qu'il m'avait confiées lors de son arrestation en face du grand Quaertier general par le Capitaine Gaillard,Ce peloton de la garde presidentielle etait commandé par le capitaine francisque Charles ;c'est la dernière fois que je l'ai vu.Je ne parle pas d'evenement qu'on me raconte.Il n'y avait aucun complot pour renverser Duvalier et meme si les officiers de la garde presidentielle se revoltaient contre le tyran on devrait les remercier.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Les 19 officiers Empty Re: Les 19 officiers

Message  Joel Jeu 6 Jan 2011 - 10:07

WOZO;

Mèsi anpil pou tranch istwa sa a.Ou te konnen mesye yo ;anpil lan yo se te ""nèg okap kapab"" menm jan ak ou.
DIVALYE te di se pou bofis li MAX DOMINIK ke mesye yo t ap konspire;e misye pa t manyen MAX.

Anpil lan nèg sa yo ,lè moun te tande yo mouri ;tout moun te di ""bon debara""

Sitou ,yon nèg tankou SONY BORGES.Misye te vin rete lan katye lakay ;anvan DIVALYE te kraze l.Tout moun te pè l,paske yo konnen repitasyon misye depi grèv etidyan lan LISE TOUSEN,lè MAGLWA t ap kite pouvwa a.

Anpil lan mesye sa yo ,te pi makout ke mesye an ble yo.

Kòm DIVALYE se rejim fachis yo ,li te kopye alalèt;ofisye sa yo ,se te tankou SS alman an ;alòs ke makout yo se te SA

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Les 19 officiers Empty Re: Les 19 officiers

Message  Le gros roseau Jeu 6 Jan 2011 - 10:30

Joel

kwem si w vle mwen konn o mwen 17 nan 19 ofisye yo se pa moun ke mwen rankontre nan la ri se moun ke mwen te rankontre pandan ke mwen te nan lame.4 monestime yo mwen pa ka di yo se te zanmim men se moun mwen te rankontre Hinche lè mwen te operatè radyo nan pos hinche la lè sa probus Monestime te premier sergeant se te kolonel Jean ki te komandan depatman militè centre la..se pe apre ke 2 bus akademi militè rantre Hinche ak yon paket milat ak lot neg politisyen ke Duvalier te fè arete nan debi ane 1958 ke yo fisye ke Duvalier fè rekritman yon paket sous- officier lame pou li te voye lamentin al pran kek kou kote se te paul laraque ki te direktè lekol la.se konsa Probus ak youn lot kousen li vinn ofisye nan gad Presidenteyel.Ti frè ya ke yo rele Frank la se te klerk li te ye hinche mwen te kon jwe voley ball ak tou 2 fre yo.Marc se te yon bon moun kalm.Prevoit monestime te avyatyon se pa moun ki te nan oken konplo pou ranvèse Duvalier.Duvalier vanje l de neg sa yo paske yo tap koupe ti mesdam yo.patikilyèman harry Tassy.Si se vre Max Dominique te nan konplo ak Donald Manigat ak harry tassy pouki sa se max Dominique ke Duvalier fè fisye Harry tassy?Alò se ti menas marie Denise ki ta ka anpeche Duvalier fisye max Dominique?Madan Duvalier pat ka anpeche Duvalier touye 2 frè Daumec yo;duvalier fè fisye Hilaire jis paske li te di madan Joseph Laroche ke non maril te sou lis la. eske se nòmal pou Duvalier te fisye 19 jenn gason konsa pou gremesi, epi ou jwen restavek duvalier yo ki ap vinn fè moun leson moral ,God genyen moun ki vrèman odasye.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Les 19 officiers Empty Re: Les 19 officiers

Message  Joel Jeu 6 Jan 2011 - 11:37

Se yon bagay ,mwen pa p janm konprann ;pou nèg gen yon nostalji kèlkonk pou rejim DIVALYE an.

Gen moun ki ap di w te gen la pè ;wi la pè simityè;se pa t vòlò non ou byen kriminèl dwa komen non ,moun te pè;se te moun lan gouvènman an.

Moun sa yo te gen dwa ABSOLI,de lavi ou lan mò;sou popilasyon an.

Nèg ki pi jèn yo ka pa t konnen ekspresyon sa a ""YO KOURI AK ENTÈL""

Se yon sèl bagay ,sa te vle di ,sè ke rejim lan te disparèt ou e ou fè pati de milye de kadav ,ke yo pa m janm jwenn.
Mwen sonje ka yon nèg ki te rele PHILIPPEAUX;misye se te youn lan premye manm administrasyon FRANSWA -misye te minis sante.
Mwen sonje misye se te yon ""nice guy"",tankou yo di.
Mwen pa konn sa k te pase;rejim lan disparèt li;te gen rimè ke lè yo arete misye ak madanm li ;yo te fè prizonye vyole madanm lan ,pandan misye ap gade ;epi apre yo disparèt yo.

Pa t gen moun ki te a labri.
























Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Les 19 officiers Empty Re: Les 19 officiers

Message  dilibon Jeu 6 Jan 2011 - 12:48

Combien d'entre vous aviez vu le film "Cruaute Impitoyeble Authorisee" CIA? J'aimerais que vous me dites combien de personnes disparaissent chaque minute afin de garantir la continuite du capitalisme americain? Combien d'ames doivent etre disparaitre afin de garantir une certaine stabilite politique qui pourrait assurer un developpement durable chez nous? Certains de l'oligarchie qui gagnent plus de 10000 dollars americains par jour dans l'actuel bourbier haitien et qui n'aimeraient pas voir un changement reel, qui vont les reconduire a performer dans l'Haiti de demain ou les plus vulnerables auront une place de choix? Que devrait faire Francois Duvalier afin de passer 14 ans au pouvoir avant de leguer sa place a son fils? Juste apres Jean Claude etudions l'action des Kamokens et realisons que Duvalier au moins n'etait pas bete!

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

Les 19 officiers Empty Re: Les 19 officiers

Message  Joel Jeu 6 Jan 2011 - 13:28

DIVALYE pa t bèt lan ;se yon bagay relatif.Se pa t ann AYITI sèlman ke te gen diktati pro-ameriken .
Poukisa lòt bò fwontyè an ;TRUJILLO t ap touye moun tou ,men tou se pa youn ou 2 lekòl li te konstwi?

Si DUVALYE te konstwi yon lekòl pa an ,pandan 14 an l lan ;peyi an pa t ap kote l ye an.
TRUJILLO t ap touye moun ,men misye te konstwi yon divida wout ak lekòl.
TRUJILLO se te yon ansyen jandam li te ye ,li pa t pase menm kantite tan sou ban lekòl ,menm jan ak DIVALYE.Menm yon nonm tankou BATISTA ,ki te yon ansyen sèjan ,te fè KIBA fè pwogrè;menm si se pou yon ti gwoup moun.

E pitou ak sòt de represyon ke DIVALYE t ap mennen an ,ou pa t bezwen plis entelijans ke sa.Depi w te yon danje ou yon potansyèl danje pou rejim lan ;ou byen li te wè w tankou yon potansyèl danje rejim lan t ap disparèt ou.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Les 19 officiers Empty Re: Les 19 officiers

Message  Invité Jeu 6 Jan 2011 - 14:22

Mon père ma raconté une histoire qui m'a glacé le sang celle de statuettes avec trois saints qui étaient une sorte de lieux de pèlerinage. Duvalier feignant de vouloir en faire quelque chose de grandiose fit «rénover» cet endroit. Mon père ma dit en fait Duvalier y envoyait des gens (souvent des prisionniers) les yeux bandés en lignes .. Les pauvres ne savaient pas que des camions déversaient du ciment sur les gens les assurant une mort horrible. En plein Vendredi saint. De puis lors plus personne ne fit de pèlerinage à cet endroit. Voilà la définition de sanguinaire

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Les 19 officiers Empty Re: Les 19 officiers

Message  dilibon Jeu 6 Jan 2011 - 14:49

On a raconte tellement de fables sur Francois Duvalier qu'on l'a transforme en un mythe. Certaines histoires sont vraies; d'autres sont fabriquees de toutes pieces Quelqu'un m'a raconte une histoire pareille sur Aristide qui aurait entere des boeufs vivants, pile des enfants de moins de trois jours dans des pilons. Le mouvement Lavalas a tue des tas de pauvres et les lavlassiens ont bu leur sang afin de revivre la ceremonie du Bois Caima. Sont-elles vraies? J'en doute fortement...

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

Les 19 officiers Empty Re: Les 19 officiers

Message  Invité Jeu 6 Jan 2011 - 14:51

dilibon a écrit:On a raconte tellement de fables sur Francois Duvalier qu'on l'a transforme en un mythe. Certaines histoires sont vraies; d'autres sont fabriquees de toutes pieces

Cette histoire est vraie j'en ai entendu d'autres dont je laisse planné le doute mais celle-ci est celle qui m'a été répété par d'autres

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Les 19 officiers Empty Re: Les 19 officiers

Message  dilibon Jeu 6 Jan 2011 - 14:53

T-NEG a écrit:
dilibon a écrit:On a raconte tellement de fables sur Francois Duvalier qu'on l'a transforme en un mythe. Certaines histoires sont vraies; d'autres sont fabriquees de toutes pieces

Cette histoire est vraie j'en ai entendu d'autres dont je laisse planné le doute mais celle-ci est celle qui m'a été répété par d'autres

Voyons! Cette ceremonie aurait permis au feu Francois Duvalier d'avoir le point disparet? Qui en aurait cru de telles fables?

L'Haitien a un instinct d'exagerration et de creation morbide! On a meme dit que Duvalier pouvait lire les pensees de tous les haitiens et de reconnaitre les vrais Kamoken, est-ce vrai?

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

Les 19 officiers Empty Re: Les 19 officiers

Message  Le gros roseau Jeu 6 Jan 2011 - 18:24

se yon sel bagay ke mwen ap mande tout moun ki ap defann krim ke duuvalier fè yo.Si se te papa ou byen manman yo Duvalier te touye eske yo tap dakò ke se yon bagay li te merite fè poul te rete o pouvwa.Si yo reponn wi map di yo mwen respekte onètete yo epi mwen ap[ respekte yo.men si yo di non e byen yo tout se yon paket sall up tankou kakakok kon di ya.Yo se moun ki ta ka vann pitit yo pou yon plas depite tankou genyen moun ki te konn fè nan Duvalier.mwen ta renmen mande yo si Preval te mete non l nan bilten elektyon lejislatif la poul di ke pep la ba li yon lot manda eske yo tap dakò.si pare li finn fè sa li achte yon paket sall up nan palman a chanb inik pou yo di li se presidan a vi jis lè li ap mouri li ap pase pouvwa ba pitit li ki te yon minè eske yo tap dakò.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Les 19 officiers Empty Re: Les 19 officiers

Message  Sasaye Jeu 6 Jan 2011 - 20:59

Men kestyon T-Nèg poze an.
Pèsonn pa reponn li:

L'armée était-elle composée uniquement de lâche?
Pas même un coup de fusil, par même un affrontement avec les Tonton Macoutes?


Se menm kestyon saa ki lan tèt mwen depi m te pran nouvèl saa lan Nouyok kote mwen te rete lan epok saa.

Se yon lachte san parèy ki fè ke lame sangrenn saa pa t reyaji pou defann lonè l antan ke yon enstitisyon nasyonal ki te responsab sekirite peyi an avèk tout sitwayen yo.

Menmsi moun pa t renmen 19 ofisye yo pou rezon politik oubyen brigandaj.
Men arestasyon yo san akizasyon valab,
Imilyasion yo: fè yo mache pye atè, tèt kale, sal lan deyè kamyon lame.
Fè lamayot avèk yo.

Lan tout peyi kote moun gen nen lan figi yo, se yon insilt ak imilyasion tout lame ya
e tout popilasyon peyi an.

Babari avèk sovajri sayo pa gen parèy lot kote.
Yo mennen timoun tou piti al gade ekzekisyon ki asasina konpatriyot, drapo peyi a.

Se youn lan resèt ki retire tout sans lonè, valè, diyite ke mwen te konnen lè m te timoun. Se sa k fè ayisyen sisspann respekte tèt yo.

Mesye sayo se te sanzave tout bon.
Yo te reyini anndan palè an.
Yo te fè la ke pou yo al fonike 3 timedam Divalye yo youn apre lot.
Men rezon ekzekisyon yo.

Nèg sayo tou te trè popilè lan yon kouch klas mwayèn ak boujwa ann Ayiti.
Te gen de katye kote mesye yo te wa. Fanm te konn fè la ke pou yo tou.
Yo te gen anpil zanmi sivil ak militè, avèk sikè ki ta p swiv yo e flate yo.

Kote reyaksyon moun sayo?

T-Nèg se yon lachte ki fè ni lame ni okenn branch lan sosyete an aksepte ekzekisyon sayo
san yo pa di anyen.

Se te yon wont nasyonal pou lame dAyiti e pou tout pèp lan.

Pandan koudeta Sedras lan, mwen wè lan CNN solda meriken arete yon kamyon plen solda ayisyen. Sèjan an komanse ap pwoteste, pale gran gagann: Solda meriken yo kenbe l, yo kole to tep sou bouch li pou l sispann pale.
Tonnè kraze m! mwen te kont militè ak tout Sedras, men antan ke ayisyen, mwen te vekse pou wè awogans blan yo e soumisyon nèg yo.
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

Les 19 officiers Empty Re: Les 19 officiers

Message  Le gros roseau Ven 7 Jan 2011 - 15:06

Lè chen ap manje chen moun de byen kanpe lwen.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Les 19 officiers Empty Re: Les 19 officiers

Message  Invité Ven 7 Jan 2011 - 16:44

Mwen te deja di nou nou pap jam' fini c fe de moyen pou nou pa jam'ginyen stil gouveneman sa yo enko.
si fadh pat revolte sou Francois au lie nou di yo c lache ,koman yo fe revolte kontre Aristid. Les Divalier ale ce yo ki dezame makout yo san yun kout fizi sak fe nou pa di l'arme te wes li lan Divalier yo pat vle fe kou deta sou tet pa yo sou sa yo te rinmin.
Tou de kou deta yo samble pa Divalier a pa Aristide komanse pa yun ti ponyen solda et de la pou rasamble gwo troup la avek ou et c kou deta sa yo ki pli dificil pou reusi ,la selman desizyon oficier yo pat minme,Divalier fini prepare li pou kite sa general Merceron pran desizyon pou teste force neg yo et wes yo en faiblesse et kraze kou a la minme ,tandi ke oficier ke mwin rele grande geule kankou colonel Beaubrun ,Colonel Sasha, Fourel Celestin colonel Dany Toussaint au lieu yo rassemble gade prezidansyel la a kote yo ki tap flote sa vle di en term militaire [Flote] yo poko decide yo lan ki kan yap kampe neg yo plito maron et kou a reussi.
Apres les Aristide Tournin en 94 neg ap vini rakonte istwa.
Messie c yun seul oficier ki te rete avec Aristide ce Sperdito d.origine italienne.
alors kote lache yo. ou lache les ou vle et brave les ou vle sa depan de sa wap defan moun pa ka montre mwen en wien lan militaire c vie mwen et pa militaire ti payi non.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Les 19 officiers Empty Re: Les 19 officiers

Message  Joel Ven 7 Jan 2011 - 17:35

Ala de traka men nèg ap kontinye defann LAME DAYITI;yon LAME se sou ayisyen parèy yo sèlman yo konn tire e sitou lè yo ak de men yo de pye.

Wi Lame CEDRAS ak FRANÇOIS a te brav ;lè yo t ap mitraye pòv malare lan katye popilè yo ;san zam.
Gen de LAME ,tankou LAME IRAN an ou byen LAME RIS lan ,lè yo mande yo pou yo ta tire sou pèp yo ;yo bay vag;lame DAYITI menm ,lè se sou pèp yo ,yo pa ezite ;men si se yon LAME ETRANJE menm ,se vit foure ke yo lan fant janm yo

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Les 19 officiers Empty Re: Les 19 officiers

Message  Invité Ven 7 Jan 2011 - 18:16

Joel mwen t gin dwas fes minme bagay avek ou a chak fwa ya diskite de yon evenement ou vini a yun bagay totaleman hors du sujet .nap pale de 2 fraksyon lame ki ap goumin ou vini ak lame kap tire sou pep la et de surcroit ou chwazi 2 lame ki pli enraje ki sou la terre kom ekzamp lame russe ki tue plus moun la kay li ke lan 2eme guerre mondial et yun lautre lame lame cha d'iran ke yo te kreye pou bloke lame russe la pou pa ka alle lan pretol arab yo mande Cha et Komyneyi kombien moun lame sa tuye ya repon ou .
nou toujou ap repon et pa konnin sa nap repon.
ce pa blag mwen kompwan koman ayiti fes lan etat sa .

Nou pa vle wes lame et en ayiti mwen wes tout lame minme lame ke lame d'ayiti pat kanmarad ?

Pa blie joel wap pale de lame d'Ayiti kap tire sou pep li ,en minme tan lame d;Ayiti poko jam pedi yun batay li fes de pli gwo batay li li pa perdu yune en face la france et la repiblik dominicaine. Exepte les Aristide te pieje li en 94 li mete yo devan yun fes akompli [l'ennemi est dans nos rang]ou chire les sa .

NB; pou nou lame d'Ayiti ce Michel Francois Cedras Biambi lol alle domi non messie, neg sa yo pa existe minme ce de passaj yo te ye minme jan ak yun prezidan ,l'ame d'Ayiti pote non li Ayiti point bar li pa pou personne ke pou Ayiti

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Les 19 officiers Empty Re: Les 19 officiers

Message  Joel Ven 7 Jan 2011 - 18:49

Aprann yon ti moso istwa anvan w pale.

Lè mwen di LAME IRAN an m ap pale de LAME ""SHAH"" a.Se te youn lan pi gwo lame sou tè an ,an 1978.Li te gen 4000 cha daso .

Lè rebelyon lan IRAN an ,shah a te mande pou yo te kraze rebelyon an ,LAME an te refize,jeneral yo di yo pa p tire sou iranyen parèy yo.

Lame RISlan limenm ,an plizyè okazyon ;chèf yo mande l pou fè sa,yo refize.An 1917 ,mesye revolisyon OKTÒB yo pa t gen fòs ase pou yo te jete TZA a;lè misye mande yo pou yo kraze revolisyon an ;mesye yo mete zam yo atè,yo jwenn revolisyon an pito.

STALIN pa t janm gen LAME an konfyans ;se rezon sa a ke anvan envazyon LALMAY fè an RISI an ,misye te sasinen 90% ofisye wo grade yo.
Se rezon sa a LA RISI te manke pèdi gè an e envazyon sa a koute LA RISI 23 milyon mò.
Menm bagay lan te rive apre mi BÈLEN an te tonbe;gen nèg ki t ap mande koudeta pou anpeche URSS kraze;LAME an deklare ,li pa p tire sou RIS parèy yo.
Gen yon LAME ki te fè menm bagay lan ,se te lè koloni yo te an rebelyon;rebelyon an te travèse lanmè pou li vin PÒTIGAL tou;lè yo mande LAME pou l kraze rebelyon an ;mesye LAME yo deklare yo pa p tire sou PÒTIOGÈ parèy yo.

LAME DAYITI menm pa janm ezite tankou m di pou l tire sou ayisyen parèy yo;se sou etranje yo pa p tire ,tankou an 1937,lè TRUJILLO te sasinen plis ke 20 mil ayisyen.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Les 19 officiers Empty Re: Les 19 officiers

Message  Invité Ven 7 Jan 2011 - 19:48

La répression anti-soviet de Lénine

Pour Lénine, le prolétariat
n'est qu'une arme pour gagner le pouvoir. Ceci fait, le maître du Kremlin
n'hésitera jamais à faire arrêter, torturer, déporter et même tuer des ouvriers.
Pour ne pas écorner le mythe de la révolution d'octobre, de "tout le pouvoir aux
soviets", les historiens continuent à se faire complices du meurtriers de masse
qu'était Lénine et son gang d'assassins. Deux sujets sont particulièrement
tabou, la répression ouvrière et la répression anti-sovietique.

Contre
cette menace à leur pouvoir, les chefs bolchéviques Lénine et Trotski vont à la
fois user de la force de la Tchéka mais théoriser la “militarisation de
l'économie" sans oublier de mâter les soviets récalcitrants en envoyant l'armée
rouge liquider le soviet de Kronstat dans le sang
. En mars 1921, 50 ans après la
commune de Paris, Lénine remplit le même rôle que Thiers dans la répression de
la semaine sanglante. La dictature du prolétariat est devenue la dictature des
bolchéviks sur le prolétariat. Quant au gouvernement totalement illégitime des
"commissaires du peuple", il n'obéit qu'au politburo du parti communiste qui
tient tout entre ses mains, le parti, l'état et la Tchéka, devenue
Guépéou.

La propagande a fait de Lénine le leader des ouvriers, mais dès son arrivée
en avril 1917 à Pétrograd, plusieurs partis, plusieurs soviets et comités
d'usines l'ont dénoncé pour ce qu'il était un agent de l'Allemagne, pays contre
lequel la Russie était en guerre. A noter que ce petit-bourgeois use de
tromperie dès son arrivée à Petrograd en changeant son chapeau molon pour une
casquette d'ouvrier. La base du léninisme, tromper et duper!

Après le coup d'état d'octobre 1917

Lénine fossoyeur du
printemps démocratique de Russie, crée un comité des commissaires du peuple
(Sovnarkom), comité totalement sans aucune légitimité, choisi par Lénine, sans
que le parti bolchévique et encore moins le peuple ne soit consulté, ce qui sera
le cas pendant plus de 70 ans. Ce Sovnarkom, l'Armée rouge avec la Tcheka, ces
trois appareils vont imposer par des océans de sang et de larmes la dictature de
Lénine contre les peuples de Russie
qui n'en voulaient pas du tout. Et des
millions de crétins continuent de croire que Lénine étaient l'ami des ouvriers,
dupes de la façade en trompe l'oeil de cette bête immonde représenté de manière
totalement trompeuse comme le messie du prolétariat!


San komantere kontre larme rouj

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Les 19 officiers Empty Re: Les 19 officiers

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 1 sur 3 1, 2, 3  Suivant

Revenir en haut


 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum