Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
-20%
Le deal à ne pas rater :
Ecran PC GIGABYTE 28″ LED M28U 4K ( IPS, 1 ms, 144 Hz, FreeSync ...
399 € 499 €
Voir le deal

mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!!

+3
Le gros roseau
Sasaye
OBSERVER KEEN
7 participants

Page 1 sur 3 1, 2, 3  Suivant

Aller en bas

mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!! Empty mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!!

Message  OBSERVER KEEN Lun 24 Jan 2011 - 22:20

aba divizyon, aba rayisman, viv lanmou!
ayiti se pa pou nou selman ke li ye, li ap pou jenerasyon lavni ya tou; yon sel nou feb, ansanm nou fo, ansanm ansanm nou se ayiti.
po nwa, po rouj, tet siwo, tet grenn, pitit nwa, pitit millat, pitit blan, nou tout se ayisyen nou ye! nou tout renmen peyi nou, pa gen ni vole, ni destrikte, ni senkyen kolonn la, tout ki pedi akri la renmen peyi li.
ni granmoun, ni timoun, fok nou bwase lide pou peyi ya shanje, fok nou pran aksyon pou leve imaj nasyon an, fok nou je jefo pou nou sispann fe zanzet nou wont, gwo mesye ki te batay pou lendepandans ak linyon.

lanmou nanke pi bon ke rayisman, konpasyon pi bon ke endiferans!

nou tout se fre ak se ke nou ye menmsi nou gen diferan ideyoloji ak vizyon pou peyi ya!


Dernière édition par OBSERVER KEEN le Dim 30 Jan 2011 - 16:58, édité 1 fois

OBSERVER KEEN
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 966
Localisation : USA
Date d'inscription : 29/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!! Empty Re: mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!!

Message  Sasaye Lun 24 Jan 2011 - 22:40

MASYOTIK?

Keen, an verite mwen pa janm wè mo saa.
Kisa l vle di?

Pa di m mesye yo manje fèy non!!! Hahaha....
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!! Empty Re: mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!!

Message  OBSERVER KEEN Lun 24 Jan 2011 - 22:48

Sasaye a écrit:MASYOTIK?

Keen, an verite mwen pa janm wè mo saa.
Kisa l vle di?

Pa di m mesye yo manje fèy non!!! Hahaha....


kote malere ya ka ale nan manje fey ak laj li ye! lol
se yon mo mwen fek envente ki sinifi le renmen abize lot!
si ou itilize li tou, plis moun ap itilize li tou!
entenet se yo laboratwa lengwistik ke li ye! lol lol lo


OBSERVER KEEN
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 966
Localisation : USA
Date d'inscription : 29/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!! Empty Re: mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!!

Message  Le gros roseau Lun 24 Jan 2011 - 22:55

menm sim te sa mwen tap resi kouri pou nonm saa nou pat wè fotol sou sit moun.com la .nonm lan te tou sanble yon moun ki fè flush deja nan jwet pokè ya wi ,map parye ak nou nanpren yon nan nou ki konprann sam di la.menm sassaye ki gran moun.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!! Empty Re: mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!!

Message  Invité Mar 25 Jan 2011 - 10:09

Observer keen,
Menmsi se yon blag mwin pa rinmin afe mete'm lan menm panye ak le roseau a .Sa sanble lavalass pur kote tout voum se do kote toutt bagay redwy au plus petit denominateur commun de toutes choses.Je ne tolere pas la vue de la mediocrite .Ale we poum ta lan menm kay avek li .

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!! Empty Re: mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!!

Message  Joel Mar 25 Jan 2011 - 10:33

Gen lè jan moun wè bagay yo ;sa depan de kote w kanpe.
KEEN ;
Si gen yon moun pou yo sansire se DEZA;paske depi misye vini sou sit lan ,li vle pete lòbèy.

Ale wè ;lè misye pa t la ;si te gen joure konsa.Menm lè de nèg kou THUNDER ap entèvni ;yon nonm mwen pa janm dakò ak li ;pa t gen joure.

Pa vin konpare DEZA ak WOZO

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!! Empty Re: mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!!

Message  Invité Mar 25 Jan 2011 - 10:38

obondye !Minsaki rive lan afe demokrasi tett anba sa a wi .Tout vye maringwin ki soti kote yo soti konpwan ke yo se zwazo paske yo ka vole tou .Min fok maringwin konen ke li paka vole menm rote ak zwazo fe bel arabesque ak vol plane menmjan avek li .Si se yon maringwin ki finn granmoun se bliye sa .Se von-von-von li ka fe selman fe bwi lan tett moun.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!! Empty Re: mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!!

Message  Joel Mar 25 Jan 2011 - 11:23

kite fowòm lan';

Ou tankou ravèt ki la pou gate manje.W ap gate fowòm lan ankò ;jan oumenm ak konpayèl ou yo te fè l deja.

Tèt MAK di ;li pa t dwe kite w tounen.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!! Empty Re: mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!!

Message  Invité Mar 25 Jan 2011 - 11:48

Kite ti forumhaiti mwin an ?Mwin ayisen natif-natal !Mwin ayisyen de souche !

Mezanmi rooo!Nou antrave .Depi kile pijon congo konn sott deyo pou vnn batt pijon lan kaloj ?

L'audace d'une certaine categorie des maringwins lavalasse est sans pareille .Mes peres m'ont laisse mes privieleges sur ce forum en heritage .Pagin oken ti dassoman pwofessionel kika fe'm ale menm si yap travay pou banm kou deta an kouliss.KOTE BOUTEY BAYGON MWN AN MWIN MENM MWIN PA DESSALINNES NON.MWIN PAP KITE LENMI KONGO DEYE POU VINN TRAYI'M APWE.

GRENADIERS A L'ASSAUT SAKI MOURI ZAFE A YA YO.LAN PWAN MANMAN LAN PWIN PAPA GRANMOUN LE POU YO PWAN RETREET YO.


BALE ROUZE.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!! Empty Re: mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!!

Message  dilibon Mar 25 Jan 2011 - 15:08

censure Deza se krim kont lumanite aloske censurer Le Roseau se youn decision saj....

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!! Empty Re: mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!!

Message  Invité Mar 25 Jan 2011 - 16:14

Dili mwin kontan tande vwa ou zanmi'm .Mwin rinmin tande w nett ! Mwin kontan le w tire you kont kanno ki fe ker toutt ti neg ak pantaleett roz sote :


censure Deza se krim kont lumanite aloske censurer Le Roseau se youn decision saj....

Sa se yon verite ke Marc te dwe mete lan page d'accueil forum nan. Fok mwin cheche kote kod detik forum nan ye poum amande li pou'm ajoute li la dann . Smile Very Happy Very Happy

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!! Empty Re: mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!!

Message  Le gros roseau Mar 25 Jan 2011 - 16:26

gen krab e krab mwen resi refise rantre nan menm panye a krab saa.li aveg e li soud.francois ak jean clown finn fel tounen yon zombi. nanpren anyen pou fè ak yon krab konsa.male poul ka rele ban mwen jean Clown ak ti Nicolas a vi.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!! Empty Re: mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!!

Message  Invité Mar 25 Jan 2011 - 16:32

Pawol levanjil sou forumhaiti:

censure Deza se krim kont lumanite aloske censurer Le Roseau se youn decision saj....

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!! Empty Re: mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!!

Message  Le gros roseau Mar 25 Jan 2011 - 16:46

Ponce Pilate tou te lage barabas epi li te krisifye jesus.Sanhedren yan konnen poukisa li pa renmen jesus, le sauveur, le redempteur de nos péches.se pa fot li: l'amour ,la charite, la compassion,l'honneur,le respect,la dignité, sont des sentiments qu'ils ne cultivent pas.alors comment pourrait-il demander de liberer jesus?

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!! Empty Re: mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!!

Message  Invité Mar 25 Jan 2011 - 16:51

Mezanmi nou pwan !Un autre messie !Kisa Ayiti fe menm lap peye konsa a

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!! Empty Re: mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!!

Message  Le gros roseau Mar 25 Jan 2011 - 17:06

Jesus saa pa tap kite nou krisifye l anvan ke li ta chase tou vandè tanp lan .nou tap resi konn Georges.francois se ta va yon anfan de kè devanm si pou nou te konprann pou nou te banm kou deta.mwen konnen ki jan poum ta fè nou mete ke nou anba vant nou wi.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!! Empty Re: mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!!

Message  kami Mer 26 Jan 2011 - 8:03

Joel a écrit:kite fowòm lan';

Ou tankou ravèt ki la pou gate manje.W ap gate fowòm lan ankò ;jan oumenm ak konpayèl ou yo te fè l deja.

Tèt MAK di ;li pa t dwe kite w tounen.

Non Joel ou paka mete moun deyo sou fowom lan, (1) ou pagin otorite sa-a, ni ou pap janm gonyinl, (2) pou yon moun kap fe konprann ke lap voye monte demokrasy, mwen sezi tande mo sa yo soti nan bouch-w, (3) ou pa yon bon per de famiy si se konsa ke-wap juje. Rozo defann ni ase byen avek injure li yo tou.

Atitid sa-a montre ke-w paka aksepte konpetisyon ni ou pa renmen ler yon moun pifor pase=w.

Li bon pou moun tande 2 son cloch, sepa selman egzanp amerik lati-n ak diskour goch lavalas.
kami
kami
animatrice
animatrice

Féminin
Nombre de messages : 2981
Localisation : ICI
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!! Empty Re: mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!!

Message  Invité Mer 26 Jan 2011 - 9:22

Ah. Que j'aime entendre la douce et tendre voix de Kami, la reine du forum qui se promène dans son royaume qui se réveille sous les lueurs matinales de la raison ! Elle me réconforte .Elle coule comme l'eau claire et pure de la source pétillante qui traversait l'Eden primordial .Elle se frotte contre mon corps quand je m’y approche et elle apporte un baume inconnu à mes blessures de chevalier en lice contre l'Imposture.

Reine Kami,

Fais-moi entendre plus souvent ta voix mélodieuse .Elle est mon phare au milieu du désert et de la nuit froide de son ignorance de la beauté et du bon. Elle me rappelle mes origines de noble chevalier errant qui a prêté allégeance au meilleur de notre humanité .Elle me pousse gentiment à retourner vers l’idéal eleve de mon patriotisme et de la décence. J'en suis reconnaissant.

Dans sa noble course à travers les lieux sacrés du terroir de nos pensées sublimes, elle m’emporte et elle m'entraine fermement loin du trivial plébéien .Elle me nettoie des impuretés du vulgaire qui m'assaillent dans ce combat éternel contre les manifestations du péché. Elle m’apaise et elle fait reculer les sentiments de mes imperfections qui s'avivent parfois sous l'hypnotisme de la brutalité du milieu.

Quel bonheur ! Quelle est cette sensation d’ivresse d’une communion divine que me fournit la certitude savoir que tu es à mes côtés ! Tu tiens entre les mains l’épée flamboyante de la volonté divine que ’Archange Saint Michel t’a confiée, fatigue, au jour de son repos .Les partisans du Mal qui veulent nous conduire par des chemins tortueux du mauvais raisonnement dans l'enfer de leur paradis n’ont qu’à bien se tenir.

Je n’hésite plus à sauter dans le vide quand ta vue et ton sourire de reine sont ma parachute contre les lois de la pesanteur.

- Geronimo! Geronimo! Geronimo!

Semper fidelis.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!! Empty Re: mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!!

Message  Joel Mer 26 Jan 2011 - 16:21

kami a écrit:

Non Joel ou paka mete moun deyo sou fowom lan, (1) ou pagin otorite sa-a, ni ou pap janm gonyinl, (2) pou yon moun kap fe konprann ke lap voye monte demokrasy, mwen sezi tande mo sa yo soti nan bouch-w, (3) ou pa yon bon per de famiy si se konsa ke-wap juje. Rozo defann ni ase byen avek injure li yo tou.

Atitid sa-a montre ke-w paka aksepte konpetisyon ni ou pa renmen ler yon moun pifor pase=w.

Li bon pou moun tande 2 son cloch, sepa selman egzanp amerik lati-n ak diskour goch lavalas.[/quote]

NON KAMI!

Ou twonpe w ;okontrè mwen renmen diskite ak moun ki ""pi fò pase m"" ,byen ke mwen pa konnen sa sa vle di.
Se sèten moun sou fowòm sa a ki ap di yo ""pi fò"" pase lòt.

KAMI;
Di mwen kisa ki demokrat lakay DEZA.Mwen ta renmen konnen;eksplike m silvouplè.
DEZA se yon fachis;mwen kwè ou konnen sa yon fachis ye.
Youn lan fachis ki pi selèb yo ,HITLER,te di ke bi yon fachis ,se ize demokrasi pou w detri demokrasi.

Wi se demokrasi m ap voye monte;mwen pa konn mesye LAVALAS yo ,ni an pent,ni an penti;men mwen kwè absoliman lan yon moun yon vòt;ke vòt mwen an;si m te ann AYITI ,gen menm valè ak moun ki ap rale kabwèt lan SITE SOLÈY ak LA SALIN yo

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!! Empty Re: mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!!

Message  Invité Mer 26 Jan 2011 - 17:29

En tout etat de cause, moi je suis de l’avis des Peres Fondateurs de la nation américaine .Ils avaient décidé dès le début qu’il fallait qu’il exista un certain développement social et intellectuel chez l’individu pour lui confier la tâche importante de choisir librement et directement un Président .On lui laissait plutôt le soin de choisir ses représentants au niveau des délégations a la chambre des députes ( deux ans ) et la chambre du Senat ( six ans ) pour empêcher les magouilles que peuvent occasionner l’expiration des termes de la fonction politique a la même époque .Ils avaient bien pensé que donner ce droit a tout le monde sans exception favoriserait l’accession au pouvoir des démagogues qui empêchent toujours les progrès nécessaires à l’avancement d’un pays.Ils voulaient la stabilite sociale .

Les premiers « démocrates » américains ont fait, dans ce cas précis, le choix éclairé que dictait la sagesse .Ils ont créé et introduit dans l’appareil politique un collège électoral qui devait garder la nation contre l’ignorance du bon peuple et des ambitions des démagogues, le tipepisme qui nous accable maintenant de tout le poids de ses insuffisances et de de ses faire-semblants .Ils ont conservé cet approche et nous pouvons voir le succès de cette formule politique qui empêche l’arrive des Aristig et des Chat-vesse a la première magistrature de l’état.Vous devez passer par les moules institutionnels avant d'arriver a convoiter la Presidence.Il n'y a pas d'espace pour le dasssomanisme .

En Haiti, un homme, un vote est l’anarchie politique et le couronnement de la bêtise. Cependant, je comprends pourquoi les américains ont introduit la formule un homme –un vote chez nous .Nous n’avons qu’à regarder l’état du pays qui ne pourra jamais aller de l'avant tant que cette population restera dans la grossière et la stérilité d’une mode de pensée qui fait bon accueil a l’ignorance et à l’esprit inculte borne par les tares de la mégalomanie et des complexes sociaux ...

Même les grands sauveurs de notre peuple n’arrivent pas à créer des écoles qui les feraient quitter les entraves psychologiques du bas moyen-âge pour rattraper le train de la modernité que nous avions déjà raté. Je suis un démocrate .Je ne suis pas un fou qui rêve de l’impossible, qui veut voler quand il n’a ni ailes ni avions a sa disponibilité. Nous devons apprendre à commencer par le commencement …et c’est ce qui fait chier les arrivistes et l’ambitieux trop impatient …

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!! Empty Re: mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!!

Message  dilibon Mer 26 Jan 2011 - 18:07

DEZA se yon fachis.... rablabla

Kounyea vire glas la devan w epi dim kisa ou we? PAske mwen konnen ke wap anvi kouri pwiske se visaj sa'a kife ou pat janm pwan tete ... Gende bagay ou pa voye monte konsa nan figi moun serye monshe! SOu kisa ou kanpe kife ou deklare ke neg la se youn fashis la? Depi dat mwen konnen ke Met Deza ap travay pou revalorize ayisien tout kote li pase... Pale sa w konnen tande... Paske lap preshe kont demagoji ak tipepis sa vle di li se fashis - fok ou sispann - nan laj ou rive la'a - pou wap kontinye fe terorism ak klavye yo prete w la!

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!! Empty Re: mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!!

Message  Invité Mer 26 Jan 2011 - 18:18

LOL!!!
Pou li ce li minme a Roseau selman ki te pou rete sou sit la pou yo pale de guatemala honduras salvador lol!!!

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!! Empty Re: mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!!

Message  Joel Mer 26 Jan 2011 - 18:42

dilibon a écrit:DEZA se yon fachis.... rablabla

Kounyea vire glas la devan w epi dim kisa ou we? PAske mwen konnen ke wap anvi kouri pwiske se visaj sa'a kife ou pat janm pwan tete ... Gende bagay ou pa voye monte konsa nan figi moun serye monshe! SOu kisa ou kanpe kife ou deklare ke neg la se youn fashis la? Depi dat mwen konnen ke Met Deza ap travay pou revalorize ayisien tout kote li pase... Pale sa w konnen tande... Paske lap preshe kont demagoji ak tipepis sa vle di li se fashis - fok ou sispann - nan laj ou rive la'a - pou wap kontinye fe terorism ak klavye yo prete w la!

[b]Nou fout tounen ankò ;pou nou vin terorize moun ankò sou sit lan.
MARC te chase nou ;li kite nou tounen ankò ;non sèlman pou nou vin jape ;men tou pou nou vin voye virus sou konpitè moun.

Kanta konpitè menm ;mwen te posede youn depi lanne 1985;se te yon COMMODORE 512.
Pa fout vin ranse ak mwen pedan.

Kote m rete an ;se kash lajan mwen peye l ;mwen pa gen mortgage;mwen endepadan.

`DEZA SE YON FACHIS.Men misye ap vin bay egzanp ETAZINI ki te bay pwopriyetè dwa de vòt;yo pa t bay fanm ;pa bezwen pale de esklav dwa pou yo vote nonplis.
Sa pa t anpeche ETAZINI te genyen yon prezidan analfabèt ki se ANDREW JOHNSON.

E BREZIL ak LEND kote vote se yon obligasyon?

BANN FACHIS DEMEPLÈ,ale fè wout nou,ale sou moun.com;nou te gade FOWÒM lan deja;nou tounen ankò

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!! Empty Re: mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!!

Message  Invité Mer 26 Jan 2011 - 18:52

Nou wes sa map di nou a misie gintan blie sa ti ta pwal ekri a.
nou pa pote enwien sou forom la ce tintin nap di selman ce pale de aristide selman kom ti bon die .Marc remake sa kom yun nom' ki konnin li di kalite moun sa yo pap rapote forom ayiti e jen yo enryen de sewie nou te poste bel plaj payi a bel trablo bel rale sou listwa d'ayiti bel mizik nou pa jam poste enwien sou bagay sa yo pa yun post pa yune ban chime.
on kon poukisa mwen rele ou chime ou rele nou fachis.
ce yun sel bagay nou winmin ce la fumin kawochou yo .

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!! Empty Re: mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!!

Message  Le gros roseau Mer 26 Jan 2011 - 19:15

joel

deza di ke li pa vle ke yo ba tout moun dwa vote tou tan ke yo pa edike pep la poul fè bon chwa.ki jan fè Jean pierre Boyer te di moun pat beswen konn li pou travay la tè. ki jan fè apre tout zentelektyel sa yo ki pase tankou idol li ya genyen tout moun sa yo ki pa konn ni li ni ekri nan peyi ya?Li pa sonje konbyen to analfabet la te ye en 1986.

Mwen ta dakò ak li wi men se poul montrem sa neg ki genyen 20 plom yo konn fè tonnè.Ou fout ap plede di ke pep la pa ka chwasi moun ki pou dirije peyi ya epi lè nou fè kot maltaye nou pou nou presidan san vwa pep la nou pa fout regle anyen pou nou edike pep la.di sa w genyen kont pep la non .Ou konnen depi li genyen dwa vote ti gwoup caste w la pap ka dirije peyi ya ankò.gade ki jan wap meprise pep la. ou ba yo tout non kongo, zulu.wou se yon ewosantris.siman ou dwe ap vide kloroks sou wou tout jounen.(lol)ou dwe genyen fè cheve pou pase cheve w. konbyen kout kouto ou pran nan nen w deja?gade jan li ap pale de nen plat komsi se yon defo.Si nom saa ta rive yon bagay an ayiti sak te genyen an afrik di Sid la pa tap anyen devan apartheid sa li tap mete an ayiti. se domaj sa pap janm rive .se yon otokrasi li vle ki genyen an ayiti.pou se yo selman ki ka ale nan iniversite.ekri e pale franseuuuu. pou yo ka meprise lot ayisyen kom moun nan mòn, abitan, gwo zotey,bouch fwa mou.epi men moun ki di se an ayiti selman yon ayisyen santil souveren e lib la wi.Menm dwa vot pep la li vle retire.Se fout vre ni wou ni akolyt ou yo se fachis nou ye.Mwen ta dakò ke w vle yon rejim otoritè nan peyi ki retire dwa vot pep la wi men se pou montrem tout rejim sa yo ki te pase deja sa yo te fè.Jean pierre boyer fè 25 lane konbyen iniversite li te bati nan peyi ya konbyen lekol, konbyen lopital, konbyen wout?Pale m de nou?Kondi chante ya di ya kote moun yo oh oh, mwen pa wè moun yo kote moun kap pale moun mal wo wo wo bann devan byen deyè mal wo.Ki jan moun pep la chwasi ka fè anyen kan se nou menm ak tout esklavajis yo ki toujou sbaote mouvman popilè yo.malgre tou yo fè plis pase fachist yo.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!! Empty Re: mwen mande pou deza, joel, ak rozo rekonsilye !!!!!

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 1 sur 3 1, 2, 3  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum