Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -21%
LEGO® Icons 10329 Les Plantes Miniatures, ...
Voir le deal
39.59 €

JEAN JUSTE LIBRE HEUREUX ! JACQUES ROCHE EST MORT POU JE'L !

5 participants

Aller en bas

JEAN JUSTE LIBRE HEUREUX ! JACQUES ROCHE EST MORT POU JE'L ! Empty JEAN JUSTE LIBRE HEUREUX ! JACQUES ROCHE EST MORT POU JE'L !

Message  kakakok Mer 7 Mar 2007 - 8:02

Il est mort de sa belle mort parce la justice haitienne se dry cleaning.......il est libre heureux par kout timas affraid

Aujourd'hui je reclame la libre heureutisation de JEAN B ARISTIDE ..il n'est pas le seul coupable , pas le seul innosang aux mains sales , pas le seul assassin en liberte ! TOUT DEW JWENN !


Dernière édition par le Ven 9 Mar 2007 - 10:20, édité 1 fois
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

JEAN JUSTE LIBRE HEUREUX ! JACQUES ROCHE EST MORT POU JE'L ! Empty Re: JEAN JUSTE LIBRE HEUREUX ! JACQUES ROCHE EST MORT POU JE'L !

Message  Rodlam Sans Malice Mer 7 Mar 2007 - 9:16

ke viej pete je m an 2010 wap di se li ki te krisifye Jesus christ.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

JEAN JUSTE LIBRE HEUREUX ! JACQUES ROCHE EST MORT POU JE'L ! Empty Re: JEAN JUSTE LIBRE HEUREUX ! JACQUES ROCHE EST MORT POU JE'L !

Message  Thunder Mer 7 Mar 2007 - 17:08

Sans Malice se pou'w devlope sa'w vle di ya, pou nou ka fè komantè.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

JEAN JUSTE LIBRE HEUREUX ! JACQUES ROCHE EST MORT POU JE'L ! Empty Re: JEAN JUSTE LIBRE HEUREUX ! JACQUES ROCHE EST MORT POU JE'L !

Message  Rodlam Sans Malice Mer 7 Mar 2007 - 22:35

mwen pa pale ni franse ni angle poul pa di no "spik ingles" lol se nan lang pa nou ke mwen ekri.Mwen ap repete sam di anko mwen pa tap sezi si jean juste pa mouri e ke li pose kandidati li nan pwoshen elektyon an 2010 ke kakakok di ke se jean juste ki te touye Jesus Christ(lol)Ki jan fè la jistis pa ka twouve anyen pou yo repwsohe jean juste e ke kakakok li menm jwen moyen ap kondane li?Li ap pale an daki men tout moun pa genyen menm enn nan kè yo kont moun ki vle ede pep la;nou konprann li :"l'origine de la haine ,c'est la haine de ses propres origines." a la youn bel pawol papa.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

JEAN JUSTE LIBRE HEUREUX ! JACQUES ROCHE EST MORT POU JE'L ! Empty Re: JEAN JUSTE LIBRE HEUREUX ! JACQUES ROCHE EST MORT POU JE'L !

Message  kakakok Ven 9 Mar 2007 - 8:25

Rodlam Sans Malice a écrit:ke viej pete je m an 2010 wap di se li ki te krisifye Jesus christ.
Question

Depuis quelques temps le grand correcteur devant l'eternel , le grand metre affraid de l'accademie franc 16 , le nouveau mode rat terre dur faux rhum prend un malin plaisir a appelle kakakok bouki ................. Historiquement mailice se croit beaucoup plus intelligent que bouki et pour son propre malheur il pense pouvoir tromper tout le monde including lui-meme..

JESUS CHRIST ! Considerant que votre Jesus Christ vit actuellement en enfer en Afrique du Sud ..Il a ete sacrifie et crucifie plusieurs fois.. Une fopis par le haut clerger et vos amis et bienfaiteurs Americains , une autre fois par votre ancien commandant Raoul cedras et vos amis americains et la derniere fois , le 29 fevrier dernier par vos amis francais / Americains , par lui lui-meme et surtout par le St esprit qui est au pa;lais national..
a QUI PROFITE LA DEPORTATION DE TOUSSAINT ????????
A QUI PROFITE LA DEPORTATION DE NOTRE BIEN AIME JEAN B ARISTIDE ???
Donc en 2010 trou et tout sont possible surtout si notre juste reste un dry cleaning pour les assasins en liberte et les innosangs aux mains sales .....
Tenez-vous bien maman JUda te genyen 50 pitits yo tout pa te mouri !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

JEAN JUSTE LIBRE HEUREUX ! JACQUES ROCHE EST MORT POU JE'L ! Empty Re: JEAN JUSTE LIBRE HEUREUX ! JACQUES ROCHE EST MORT POU JE'L !

Message  Rodlam Sans Malice Ven 9 Mar 2007 - 8:34

Pale tout kose ke w konnen .Si genyen frè Judas ke w konnen se pou denonse yo pou tout moun konnen sa yo fè,se reponsabilite tout sitoyen onet ,si youn moun se youn sinkyem kolonn li ye fok ou vini ak agiman ki pou prouve sa w di yo.Se pa paske ou pa vle wè youn moun pou ap plede sal non li.Bay prev ou genyen ki di se jean juste ki touye jacques Roche .eske yo te jwen anprent li sou kadav la ,ou byen sou zam ki te touye li.

Lè ou pa ka fè sa ;ou fenmen boush ou pase tout sa ou di ke w pa ka prouve li se difamatyon, denigreman yo sanble.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

JEAN JUSTE LIBRE HEUREUX ! JACQUES ROCHE EST MORT POU JE'L ! Empty Re: JEAN JUSTE LIBRE HEUREUX ! JACQUES ROCHE EST MORT POU JE'L !

Message  genevieve Ven 9 Mar 2007 - 8:35

J'aimerais bien comprendre ce que cette discussion apporte au débat sur la changement de l'état et la société.

genevieve
Super Senior

Nombre de messages : 145
Localisation : Port-au-Prince
Loisirs : Lecture
Date d'inscription : 13/02/2007

Revenir en haut Aller en bas

JEAN JUSTE LIBRE HEUREUX ! JACQUES ROCHE EST MORT POU JE'L ! Empty Re: JEAN JUSTE LIBRE HEUREUX ! JACQUES ROCHE EST MORT POU JE'L !

Message  Rodlam Sans Malice Ven 9 Mar 2007 - 9:03

Geneviève

il faut comprendre le but de ce perdant récalcitrant quand il demande :"A qui profite la déportation de Jean Bertrand Aristide ".Notons qu'il parle du Saint Esprit qui se trouve au Palais.Ce sont des arguties qu'il utilise pour denigrer le mouvement populaire :jean juste est un criminel ,Rene Preval est un traitre.

Alors en 2010 ce sera le retour des Gnbists au pouvoir.Il faut combattre ces coutumes de diffamation et de denigrement qui salissent tous les haitiens.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

JEAN JUSTE LIBRE HEUREUX ! JACQUES ROCHE EST MORT POU JE'L ! Empty Re: JEAN JUSTE LIBRE HEUREUX ! JACQUES ROCHE EST MORT POU JE'L !

Message  kakakok Ven 9 Mar 2007 - 10:00

Rodlam Sans Malice a écrit:Pale tout kose ke w konnen .Si genyen frè Judas ke w konnen se pou denonse yo pou tout moun konnen sa yo fè,se reponsabilite tout sitoyen onet ,si youn moun se youn sinkyem kolonn li ye fok ou vini ak agiman ki pou prouve sa w di yo.Se pa paske ou pa vle wè youn moun pou ap plede sal non li.Bay prev ou genyen ki di se jean juste ki touye jacques Roche .eske yo te jwen anprent li sou kadav la ,ou byen sou zam ki te touye li.

Lè ou pa ka fè sa ;ou fenmen boush ou pase tout sa ou di ke w pa ka prouve li se difamatyon, denigreman yo sanble.

Pour votre information il a ete denonce ! arrete ! emprisonne et libre heureux en connection avec ce crime !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

JEAN JUSTE LIBRE HEUREUX ! JACQUES ROCHE EST MORT POU JE'L ! Empty Re: JEAN JUSTE LIBRE HEUREUX ! JACQUES ROCHE EST MORT POU JE'L !

Message  alex jacques Ven 9 Mar 2007 - 10:01

Je pense que KK est un Aristidien decu. Parce KK parle le meme language code que celui de JBA. Vous(kakakok et JBA) devriez etre de bons amis dans le passe. Nest pas Kakakok?
alex jacques
alex jacques
Star plus
Star plus

Masculin
Nombre de messages : 1118
Localisation : Haiti
Date d'inscription : 23/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Fou de son pays

Revenir en haut Aller en bas

JEAN JUSTE LIBRE HEUREUX ! JACQUES ROCHE EST MORT POU JE'L ! Empty Re: JEAN JUSTE LIBRE HEUREUX ! JACQUES ROCHE EST MORT POU JE'L !

Message  kakakok Ven 9 Mar 2007 - 10:08

Rodlam Sans Malice a écrit:Pale tout kose ke w konnen .Si genyen frè Judas ke w konnen se pou denonse yo pou tout moun konnen sa yo fè,se reponsabilite tout sitoyen onet ,si youn moun se youn sinkyem kolonn li ye fok ou vini ak agiman ki pou prouve sa w di yo.Se pa paske ou pa vle wè youn moun pou ap plede sal non li.Bay prev ou genyen ki di se jean juste ki touye jacques Roche .eske yo te jwen anprent li sou kadav la ,ou byen sou zam ki te touye li.

Lè ou pa ka fè sa ;ou fenmen boush ou pase tout sa ou di ke w pa ka prouve li se difamatyon, denigreman yo sanble.


Vous jouez avec les choses sacrees et serieuses , malicieusement vous essayez de souluver vos fideles contre moi , contre la verite c'est tres bien !
Attention ! votre petit Jesus Haiti a deja donne l'example ;" il disait a Piere Marc " vous allez me trahir 3 fois avant le chmps du cop " crucifier et ressucite apres 3 jours ! affraid Deporte et remporter de force et avec force apres 3 ans affraid En verite ! en verite je vous le dis IL , CE RAT , de retour comme le vrai Christ pour detruire ceux qui detruisenet la terre , ceux qui abandonnent le mouvement lavalas sang , 100 raisonsssss..
Alors St Marc et SANG MALICE le moment est venu pour laisser le petit Juda dans son liqueur store ! AMEN ! AMEN ! AMEN !


Malice en verite 1 En verite il ne faut pas repeter " PETE DEUX FOIS " les memes erreurs ' WAP RI LIBERESYON GERARD BARABAS PANDAN WAP KONTINYE kWISIFYE JESUS EN AFRIK DU SID ! affraid
Il est pret a vous pardonner pourqui et pourquoi vous refuez toujours son part don !
Malice n'oubliez jamais les paroles d'ORIEL ET DE QUETAN A VOTRE PETIT JESUS >>>>" AUJOURD"HUI MEME VOUS SERZ DANS LE PARADIS AVEC MOI ! A la croix ils ont demande et obtenir le pardon de la DEA et l'oncle SAM.............LEVEZ VOS PIEDS !!!!!!!
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

JEAN JUSTE LIBRE HEUREUX ! JACQUES ROCHE EST MORT POU JE'L ! Empty Re: JEAN JUSTE LIBRE HEUREUX ! JACQUES ROCHE EST MORT POU JE'L !

Message  Rodlam Sans Malice Ven 9 Mar 2007 - 12:44

Divise pou reyé an pap mashe ti papa.Ou pa tande sa li te di depi lafrik di sid :'Yo pa konn retire trip pou mete pay"epi pep la konprann li.Oncle sam wap pale ya yo pa trayi ameriken parey yo.ou pa wè ki jan pè Bush ak bill Clinton ap separe lajantri ,ou pat wè ki jan Jimmy Carter ak Gerald Ford se te 2 bon zanmi.Poukisa se pa nan iniversite Noriega la nan fort Lauderdale yo te vini ak li? si meriken te ba akisatyon ketan ak oriel jean yo valè.yo ka kouri ak Aristide pase li pat vle retire delenkan yo nan sen l ,sa mwen te repwoshe l pou sa depi an 2003,paske mwen te prevwa ke bagay saa te pral ba li pwoblem pase mwen konnen depi youn moun pa vle wè chen li ;li di li anraje.Fok li te pran prekotyon pou rasis ,esklavajis pat genyen pye sou li.

mwen pa pwan Aristide pou Jesus Christ non pase ou konn li kote mwen kritike li ,men tou zafè pou nou ap touye moun pou nou divise kan lavalas la epi apre nou di se li fè krim sa yo mwen pap pran an jwet saa.Mwen toujou di si li volè lajan peyi ya e ke youn tribinal kondane l se pou li peye pou sa li fè.Men se pa wou ki ap fè m bliye konba jean juste mennen pou refijye ayisyen nan Florida,lè ou tap byen mennen epi ayisyen tap vinn mouri sou plaj florida tankou bet. se pa wou ki ap fè mwen bliye ki posityon li te pran piblikman kont diktati ya.Petet se sa ou genyen ak li.Toutan la jistis pa kondane l pou krim ou di li fè ya mwen pap plede ap sal non li. petet mwen ak ou pat resevwa menm edikatyon.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

JEAN JUSTE LIBRE HEUREUX ! JACQUES ROCHE EST MORT POU JE'L ! Empty Re: JEAN JUSTE LIBRE HEUREUX ! JACQUES ROCHE EST MORT POU JE'L !

Message  kakakok Ven 9 Mar 2007 - 14:13

Finalement malice vous etes un champion de la confusion ! Sa GERARD J JUSTE FE NAB FLORID AK SA LI FE EN AYITI SE CHOZ DIFERAN !
sE PA PASKE YON DEPITE BAy lajan pou fe yo legliz , pita li bay 300 negs nan zonn lan pou touye komm kominis ki fe li yon bon neg..

Je n'accuse pas jean juste ! IL A ETE ACCUSE PAR LA CLAMEUR PUBLIQUE ! ARRETE ! EMPRISONNE ! ET LIBRE HEUREUX LAVALASSEMENT SANS JUGER " SE SA NAP PALE !
jEAN JUSTE SE YON PAPA LIBERTE NAN FLORIDE ! SE YON KONBATAN IMMIGRATION !
LI SE YON GWO PWOVOKATE " LI DEKLARE POU SIPOTE KINAPING PWEMYE KINAPING LAN TE FET 29 FEVRYE 1 SE KONTINYE LA KONTINYE !
SE ENVITE YO TE ENVITE LI LAN LANTEMAN JACQUES ROCHES ! WOU SANG MALICE OU TE DI SE PA L'INFINITIF YO TE PASE LI SE A L'IMPARFAIT
!
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

JEAN JUSTE LIBRE HEUREUX ! JACQUES ROCHE EST MORT POU JE'L ! Empty Re: JEAN JUSTE LIBRE HEUREUX ! JACQUES ROCHE EST MORT POU JE'L !

Message  Rodlam Sans Malice Ven 9 Mar 2007 - 15:31

Mwen ba w le gen inspektè kruzoe.Mwen pat di youn jou ou genyen pou di se li ki te fe touye jesus Christ. Koulyè ya li se youn doub ajan li te fè touye 300 kominis. Moun ki respekte tet yo gen rezon pa rantre nan politk vre.Male
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

JEAN JUSTE LIBRE HEUREUX ! JACQUES ROCHE EST MORT POU JE'L ! Empty Re: JEAN JUSTE LIBRE HEUREUX ! JACQUES ROCHE EST MORT POU JE'L !

Message  kakakok Dim 11 Mar 2007 - 10:54

Rodlam Sans Malice a écrit:Mwen ba w le gen inspektè kruzoe.Mwen pat di youn jou ou genyen pou di se li ki te fe touye jesus Christ. Koulyè ya li se youn doub ajan li te fè touye 300 kominis. Moun ki respekte tet yo gen rezon pa rantre nan politk vre.Male

sE PA PASKE YON DEPITE BAy lajan pou fe yon legliz , pita li bay 300 negs nan zonn lan pou touye komm kominis ki fe li yon bon neg..

Quand j'etais chez les freres de l'instruction ou de destruction chretienne il y avait un petit livre "FREDERIC ET CLOTIDE " qui etait notre bible a l'epoque ' NOU TE APWANN li , REFLECHI.....

ANALFABET PA BET ! Quand on lit et qu'on ne comprend pas ce " con " lit ... sa vle di ou pa konn li ! MEMBRE DE L"ACCADEMIE FRANC 16...

Grand correcteur ! grand deformateur de la pensee des autres.....di mwen ki kote mwen di JEAN JUSTE SE DOUB AJAN ???KI KOTE MWEN DI JEAN JUSTE TE FE TOUYE 300 KOMINIS !

A vouloir blanchi la tete d'un extremiste de droite , d'un ancien militaire , d'un lavalassien sang raison ,d'un militon d'espoir sans esperence on perd son savon........


SANBLE NI DIVALYE NI L'ONCLE SAM PEDI LAJAN YO A !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

JEAN JUSTE LIBRE HEUREUX ! JACQUES ROCHE EST MORT POU JE'L ! Empty Re: JEAN JUSTE LIBRE HEUREUX ! JACQUES ROCHE EST MORT POU JE'L !

Message  Rodlam Sans Malice Dim 11 Mar 2007 - 11:39

"Pita li bay 300 negs nan zonn lan pou touye komm kominis."

Sa vle di kisa ?li denonse 300 moun ke li di se kominis yo ye. Ki donk se youn moun ki tap travay pou CIA a lepok kote kominis se te youn kondanatyon tankou epok Senatè Mac Arthur.Lè youn" Con" ekri mal moun ka mal enterprete sa li ekri ya. ou byen si li ap sal non moun san li pa konprann sa li ap fè ya se pa mwen pou blame.

Se wou pou m mande pouki sa ti madnam lan te gaspiye lajan l voye w lekol.Byen ke wap fè jefo pou imite Boileau ou pa genyen ase talan pou sa ou vinn tounnen youn vye kopy ;ou byen ou avegle pa enn ou genyen kont orijinn ou.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

JEAN JUSTE LIBRE HEUREUX ! JACQUES ROCHE EST MORT POU JE'L ! Empty Re: JEAN JUSTE LIBRE HEUREUX ! JACQUES ROCHE EST MORT POU JE'L !

Message  kakakok Dim 11 Mar 2007 - 11:55

Rodlam Sans Malice a écrit:"Pita li bay 300 negs nan zonn lan pou touye komm kominis."

sE PA PASKE YON DEPITE BAy lajan pou fe yo legliz , pita li bay 300 negs nan zonn lan pou touye komm kominis ki fe li yon bon neg..

LI A SE YON DEPITE ! FOK OU TE KONN LI FREDERIC ET CLOTIDE POU KONN BYEN RANPLASE YON PWONON !

Sa vle di kisa ?li denonse 300 moun ke li di se kominis yo ye. Ki donk se youn moun ki tap travay pou CIA a lepok kote kominis se te youn kondanatyon tankou epok Senatè Mac Arthur.Lè youn" Con" ekri mal moun ka mal enterprete sa li ekri ya. ou byen si li ap sal non moun san li pa konprann sa li ap fè ya se pa mwen pou blame.

Se wou pou m mande pouki sa ti madnam lan te gaspiye lajan l voye w lekol.Byen ke wap fè jefo pou imite Boileau ou pa genyen ase talan pou sa ou vinn tounnen youn vye kopy ;ou byen ou avegle pa enn ou genyen kont orijinn ou.
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

JEAN JUSTE LIBRE HEUREUX ! JACQUES ROCHE EST MORT POU JE'L ! Empty Re: JEAN JUSTE LIBRE HEUREUX ! JACQUES ROCHE EST MORT POU JE'L !

Message  Rodlam Sans Malice Dim 11 Mar 2007 - 12:04

Ou gernyen rezon mwen te mal enterprete sa w di ya.Men mwen pa wè ki sa analoji saa genyen pou wè ak sa jean juste te fè nan Miami.se sak fè mwen di si w konnen ke youn moun se youn tret youn kriminel se pou denonse li ak prev a lapwi pou tout moun konnen mal ke li fe yo, men di yo te arete jean juste ,yo te mete li nan prison pa vle di se li ki te fè krim lan ;isit o Zeta Zuni konbyen moun ki te nan death row ,ki te kondane a mo ke DNA releve ke yo inosan .Leta dedomaje yo pou rison ke yo te pran. Jean juste tout moun ki pa avegle pa enn konnen pouki sa Latorti ak Gousse te fè arete jean juste.

ou toujou ap rantre nan vi prive moun pou pale yo mal e wou ou san peshe. ou di ke Aristide te ansent ti fi nan St jean Bosco ,e ki sa ou ta di pou ansyen presidan yo te di ki te fè kadejak sou fanm moun ki te met magasen "la belle creole la. ki sa ou ta di pou sa yo di ki te fè ka dejak sou bel sè li ya. Moun sayo se moun de byen pou wou men Aristide se vagabon ,ti neg an deyo.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

JEAN JUSTE LIBRE HEUREUX ! JACQUES ROCHE EST MORT POU JE'L ! Empty Re: JEAN JUSTE LIBRE HEUREUX ! JACQUES ROCHE EST MORT POU JE'L !

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut


 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum