Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -40%
Tefal Ingenio Emotion – Batterie de cuisine 10 ...
Voir le deal
59.99 €

Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique

5 participants

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Aller en bas

Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique Empty Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique

Message  Invité Lun 1 Aoû 2011 - 8:43


Jean Do eske ou we kote ou ye a poukisa yo touye ou kom ti rouj ki te gin foli prezidan ? Elite lavalass la pat vle tande pawol sa a pyes menm si yo te lan griyen dan avek ou. Kounye ke ou lan pye verite ou mwin kwe ou konpwan lan kisa ou te ye la a : Lavalass est un culte criminel et raciste.


Je me souviens de Jean Dominique, aka Jan Do. Avant 1986, nous l'appelions Jean Dominique.

Je me souviens de Radio Haïti. Je me souviens du jingle « La station des vedettes, la vedette des stations, Radio Haïti ».

Je me souviens que Radio Haïti appartenait à Widmaier, père d'Herbie, que Jean Dominique en était le comptable. Je me souviens que le comptable, ayant falsifié le testament, a gardé la radio à la mort du père d'Herbie Widmaier. Je me souviens que Herbie a fondé Radio Métropole avec l'aide des Buteau. «… Et le spectacle continue ! » Je me souviens que Roger Gaillard me disait en parlant de Jean Dominique : « Jean est infidèle en amitié. Quand il a besoin d'argent pour sa radio, il se souvient qu’il est mulâtre et ameute sa classe. Une fois l'argent récolté, il les dénonce comme « kamokin » au micro de cette même radio ! » Je me souviens que le mot « kamokin » désignait les ennemis du régime des Duvalier-père. Je me souviens que ce mot n'avait plus cours sous Jean-Claude Duvalier.

Je me souviens que Jean Dominique – mulâtre soi-disant « noiriste », ce qui à ses yeux semblait prouver sa noblesse d’âme – dénonçait souvent les autres comme « kamokin ». Je me souviens que c'était comme un sport pour lui.

Je me souviens du Port-au-Prince de mon adolescence. Je me souviens que le pouvoir laissait faire la subversion tout en gardant un œil. Je me souviens que le pouvoir mettait le holà quand on exagérait. Je me souviens que Radio Haïti exagérait souvent. Je me souviens que cela paraissait excitant d'être subversif « Brrr! Ça donnait des frissons! Il allait nous arriver quelque chose ! »

Je me souviens que Radio Haïti semblait être payée pour être subversive.

Je me souviens que nous nous ennuyions de la sécurité que nous procurait le gouvernement sous Jean-Claude Duvalier. Je me souviens de nos rêves d'ébullition. Nous rêvions d’action. Je me souviens que nous étions loin des années dures de François (Duvalier), quand il s'agissait d'asseoir un pouvoir que nous n’avons plus cessé de regretter en comparaison du reste.

Je souviens de la petite junte sous Magloire : Pasquet, Péan, Perpignan et Dominique – Philippe de son prénom. Ils étaient tous capitaines. Mwen pa moun isit mon capitaine ! Je me souviens qu'ils avaient débarqué le 29 juillet 1958 pour renverser le pouvoir. Je me souviens qu'ils ont trouvé la mort aux Casernes Dessalines. Je me souviens du mariage de Jean-Claude Duvalier avec Michèle Bennett. Je me souviens que les gens se sentaient honorés d'y être invités. Et pour cause, qu'on le veuille ou non, il s'agissait du président de la République d'Haïti. C'était – comment dire ? – notre « bal à Versailles » à nous.
Je me souviens que Michèle Montas et Jean Dominique étaient invités d'honneur.

Je me souviens que lorsque Jean Dominique et Michèle Montas devinrent journalistes attitrés et tout-puissants du Palais national sous l'ère du Gallinacé-Étoilé, ils s'empressèrent – pour faire oublier leur lien avec le président Jean-Claude Duvalier et Michèle Bennett – de « battre Charles-Barry » après leur ancien ami et président parti pourtant en exil.

Je me souviens qu'un journal port-au-princien avait publié – sans aucune légende – une photo du couple Montas-Dominique dans la piscine du couple Duvalier-Bennett sur les Arcadins.

Je me souviens qu'une petite Volkswagen rouge conduite par M. Jean Dominique s'arrêtait devant chaque maison que l'on devait « déchouquer ». Je me souviens que M. Jean distribuait quelques cigarettes, attendait que la meute se rassemble, et alors les « réjouissances » pouvaient commencer.
Je me souviens que M. Jean Dominique – serviteur empressé de son maître – pratiquait avec rage et ferveur le « Al pran lajan an kote l ye a ; ba yo sa yo merite ». Comme une religion inversée.

Je me souviens que M. Jean Dominique donnait, sur les ondes, le signalement des gens à déchouquer. Numéro d'immatriculation, marque, couleur de la voiture, trajet habituel, rien n'échappait ni à son œil ni à sa langue. Je me souviens qu'un nombre incalculable de gens sont morts des débordements de cet organe que M. Jean Dominique possédait dans sa bouche.

Je me souviens que chaque fois qu'il y avait des descentes de la Police dans les locaux de Radio Haïti, JAMAIS, M. Jean Dominique n'était là. Je me souviens que lorsqu'on arrêtait les garçons, JAMAIS, Jean Dominique et Michèle Montas n'en faisaient partie.

Je me souviens qu'on les prévenait de ne pas descendre travailler ce jour-là. Je me souviens qu'un jour le tout-Port-au-Prince disait qu’il leur avait été laissé le temps de partir de chez eux, AVANT que la Police ne débarque.

Je me souviens que M. Jean Dominique avait proposé au Gallinacé-Etoilé – alors en difficulté – de le remplacer à la présidence du pays pour un temps. Je me souviens que certains esprits peuvent y voir un affront, EN PLUS de l'aveu d’une souhaitable éviction.

Oui, je me souviens que l'émission de Mme Michèle Montas et M. Jean Dominique commençait par ses mots : « Il est 7 h. Bonjour Michèle. Bonjour Jean. »

Je me souviens qu'au moment de partir travailler, il y eut un coup de fil. Je me souviens que lors les portables n'étaient pas très répandus en Haïti… Sans doute. Je me souviens que Mme Michèle Montas a proposé à M. Jean Dominique de le rejoindre après ce coup de fil. Je me souviens que M. Jean Dominique est parti seul à la radio. Je me souviens que l'on a abattu M. Jean Dominique et le portier de la station des vedettes, la vedette des stations qui, lui, n’a pas fait l'objet d'un film et dont on ignore jusqu’au nom. Mais bon...

Que Notre-Dame du Perpétuel Secours daigne se souvenir que notre pays lui a été consacré et, particulièrement, Port-au-Prince.
casstille@gmail.com
Jean Do eske ou we kote ou ye a poukisa yo touye ou kom ti rouj ki te gin foli prezidan ? Elite lavalass la pat vle tande pawol sa a pyes menm si yo te lan griyen dan avek ou. Kounye ke ou lan pye verite ou mwin kwe ou konpwan lan kisa ou te ye la a : Lavalass est un culte criminel et raciste.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique Empty Re: Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique

Message  Goya Lun 1 Aoû 2011 - 12:43



Deza,

Jan Mouri sa fè plis ke dix ans. Teks sa'a soti pa gen lontan, sa pa menm gen 1 nan.

Mwen kwè otè teks la lach paske Jan pa la poul repon'n e Roger Gaillard li site non'l lan charabia'l la pa la poul repon'n.

Li te gen tout tan poul te atake Jan pandan'l vivan pouki'l pat fè sa.

teks sa'a pa gen aken valè : Balivèn.


Denigrement lè kebe'M sa di!

Goya
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 490
Localisation : Montreal
Loisirs : lecture
Date d'inscription : 20/11/2010

Revenir en haut Aller en bas

Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique Empty Re: Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique

Message  kami Lun 1 Aoû 2011 - 12:46

Michele madanm li te ka reponn min trouve ke li trezokuupe nan afer politik.
kami
kami
animatrice
animatrice

Féminin
Nombre de messages : 2981
Localisation : ICI
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique Empty Re: Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique

Message  dilibon Lun 1 Aoû 2011 - 13:14

"Nenpot kile la jistis ta mete pat kasav yo e arete Preval ak Aristide nap jwenn koman Jean Dominique mouri" chante Phantoms nan!

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique Empty Re: Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique

Message  Invité Lun 1 Aoû 2011 - 13:16

kami a écrit:Michele madanm li te ka reponn min trouve ke li trezokuupe nan afer politik.


Se vre .Min madanm blye Jean Do nett .Gan afe bizniss ak politik kap regle ki pi inpotan .San konte lot bizniss ki te la depi anvan Jean Do mouri ...depi anvan ke li te mouri . Yo di lanmou pa travese la tombe se vre .

Min mwin konen ke se fanm ki rinmin nonm yo toutbon ki te gin sans misyon ki te lan tett mari yo ki mythifye nonm yo le yo mouri lan kondisyon trajik.Le ou we sa pa fett mete min ou lan mache aou .Qui ne combat pas chaque jour pour rendre justice a son mari tombe sur le champ de bataille de ses idees face l'Imposture amie ne partageait pas ces memes idees .Point bar .

Sim mouri sou forum nan mwin pwan kou an trett antanm deye klavye mwin an ap travay pou le "pep " mwin pagin doute ke gan yon moun ki pap repoze toutotan li pa we jistiss pou mwin .La vertu est personelle et ne peut fleurir que la ou le terrain est propice et arrose par l'amour de l'education familiale Ne m'en voulez pas les jaloux ! Smile Smile Smile
....


Dernière édition par deza le Mar 2 Aoû 2011 - 5:49, édité 1 fois

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique Empty Re: Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique

Message  Goya Mar 2 Aoû 2011 - 0:18


Nou menm makout sou forum sa'a fò nan denigreman, nan voye sou moun'n sitou sila ki pa patage men'm fwa politik ak nou yo.

Nouvo Madan masèl kami fò nan sa

Goya
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 490
Localisation : Montreal
Loisirs : lecture
Date d'inscription : 20/11/2010

Revenir en haut Aller en bas

Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique Empty Re: Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique

Message  Invité Mar 2 Aoû 2011 - 5:53

Goya,

Ou move paske ou pedi .Ou vinn rele moun Makout anko espess de disip de kakaktwe intelktyoul .Ou pagin rontt ipokrit . Ou pagin anyen lan tett ou san zave .Si ou pa vle respekte tett ou map pete pou ou espess de skelett chyen chaje ak piss.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique Empty Re: Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique

Message  kami Mar 2 Aoû 2011 - 7:57

Deza,

Ler moun sot pagen agiman yo chire, alor yo lanse yo nan atak pesonel, min li pa konen ke de moun sa yo ke lap nomin an, mwen pa konen yo, mwen pa kwe kem te ko fet le yo te la e mwen pa minm bezwen konen ansyen zanmi ak fanmi msye yo ki te petet desi li.
kami
kami
animatrice
animatrice

Féminin
Nombre de messages : 2981
Localisation : ICI
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique Empty Re: Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique

Message  Invité Mar 2 Aoû 2011 - 8:12

Deza,

Ler moun sot pagen agiman yo chire, alor yo lanse yo nan atak pesonel


O Dieu ! Que c'est beau ! Sublime ! Que c'est bien dit ! Divine ! BIS ! BIS! BIS ! Que le vent de la raison offusquée emporte au loin l'odeur de la Charogne des produits périmés Goya qui avilissent ce forum !

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique Empty Re: Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique

Message  Invité Mar 2 Aoû 2011 - 8:29

Kote li ? Map tan li wi paske salopri a atake zanmi'm Kami .Mwin pare poum antre tout longueu lan manman li .Mwin mache ak antibiotik ak tout chapo.Sepou fek- kon- li sayo sispan manke moun de byen dega.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique Empty Re: Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique

Message  Goya Mar 2 Aoû 2011 - 9:03

Deza,

Mwen pap rantre na je sa'a avèk ou.

Ou pa kenen'm, mwen pa konnen'w, e mwen te panse sou baz sa'a nou te ka diskite, men'm si nou pat jan'm dakò san ou pa oblige ap trete'm de charonye, de salopri ect.


Sèl gay ki konnen di betiz pase'w.

E mwen sèten ou se yon vye gay ke la pwovidans lage nan peyi etrange kap detounen pitit moun'n paske avantou se wòl tout vye moun'n sa'a yo. Ou byen si'w gen fan'm ou gen gen yon double vi.

Mwen sèten, nan katye ou rete ou pa an bon tèm ak pèson'n, moun'n ki panse yo toujou prèt pou sal moun'n, fè pè yo paske dyòl yo sal, ke pèsòn pa ka pale avè yo : moun sa yo gen de vis yap kache pou moun'n pa dekouvri, e lè sa'a yap fè striptiz politik pou yo o mwen mete deyò sa yo ye.

Pètèt ke se yon chien ke te leve'w : SALTE.

Map tan repons ou : gay SAL


Goya
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 490
Localisation : Montreal
Loisirs : lecture
Date d'inscription : 20/11/2010

Revenir en haut Aller en bas

Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique Empty Re: Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique

Message  Invité Mar 2 Aoû 2011 - 9:37

Goya ti sousou devan kaban tout viss ki peye yon ti kob ,

Si ou bezwin Mars ici se la kan lavalass la pou cheche yo .Se yo ki kraze ti moun lan pilon pou yo bwe pou yo sa gin bannn pou yon defonse deye yo lot.Tout moun konen sekonsa yo inisye nou lan Tabar sesakfe nou pagin prestij konsa a eke sesakfe se sa met keu nou di nou sesa nou fe .Non Goya klass moun tankou nou pa abitye trynin ajenou devan zip pantalon san zave ki pwan fil pou avantaj .Sesak fe ou mal la :Nou fett tou binyen tou poudre!

Ou di ou pa lan di betiz ? Saou konpwan ou fe le you rele yon onett patisipan madan Masel ?MWIN KON LAVALASS SOTT TANKOU PANYEN PESE wi EKE YO PA KONPWAN SANSS SINBOL MIN SE INTEGRITE MORAL LI KE OU ATAKE LE OU RELE LI MADAN MASEL espess de pedofil Malecon sucio , transvestite intelektyel -spirityel e fizik!


Il me semble que ce fut une erreur tactique de ma part de vous appeler charogne à cause de votre odeur insupportable .Vous êtes pire que ça .Et je comprends mieux pourquoi j'ai cette sensation horrible de nausée permanente en votre présence, telle que vous vous présentez à travers les sots balbutiements de votre écriture infantile.Vous puez,Goya ,etre perime et en decomposition de notre humanite


Afe kote'm rete a bliye sa.Mwin pa janm rete lanmitan pep ni al lekol pep ke se lakay ke se a letranje poum tagin mantalite pep menmjan avek ou .Ou se yon chyen chaje ak pissak karang karapass vreman paske lan ma labou santi kote ou soti a ou pat konen kijan pou pale ak fanm ki gin prestanss ki gin ledikasyon .Kote ou konen madanm nan pou fout pemett ou rele li Madan Msel ? Se souvni danfanss sayo ke ou gin lan tett ou ki fe ou vini ak Madan Masel ki te seu de bra manman ou lan bouzin sou Potay lan ri lassenal oswa Ri Americaine kote ou te fett la .Fe respe ou avek moun de byen vomi chyen .Se forumhaiti kitaka pemett ou vinnn pwan santt moun de byen .
Map tann ou poum korespon avek ou espess de bete sauvage .


Dernière édition par deza le Mar 2 Aoû 2011 - 9:44, édité 1 fois

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique Empty Re: Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique

Message  dilibon Mar 2 Aoû 2011 - 9:43

De devwa memwa pou sonje Jean DOminique a espektak sa'a, mwen we ke genyen anpil emosyon. Goya mwen pa konnen poukisa ou pati alatak devan lanmo youn neg. Ou komanse atake dam ki ekri teks la. E franchman ou pa konnen men li se youn fanm ki genyen ase let ak lespri pou li ta demonte'w. Imajine ke se youn fanm ki ap fe aprantisaj retounen nan aktyalite ayisienn pwiske se nan revi franse ke lite konn ekri selman. Ah Castille mwen sonje w! Apre ou tonbe atake non selman Deza ki ka koresponn ak ou, smie se youn titan tankou Blek le Roc li ye! Men ou desann nan nivo pou w atake san fwa ni lwa Kami. Kami, pa mande okenn neg pou genyen pitye pou li kom fanm men se gason ki pou mete pwop limit kote pou yo pa rive!

Mwen mande pou nou ta desann ton an an lone de Jean DO, youn sitwayen ke mwen pat toujou dako ak li men ki merite respe !

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique Empty Re: Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique

Message  Invité Mar 2 Aoû 2011 - 9:46

Okay zanmi dili,bonjour
Ou se yon lan moun kika kalme mwin lem mande anraje !

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique Empty Re: Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique

Message  Goya Mar 2 Aoû 2011 - 9:55

J'AI DU SUPPRIME LE POST DE GOYA POUR USAGE DE PROPOS DESOBLIGEANTS QUE NOUS AUTRES DU FORUM PENSONS ETRE ATANTATOIRE AUX REGLES DE BIENSEANCES ET DE MODERATION DONT NOUS FAISONS TOUJOURS PREUVE.

Goya
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 490
Localisation : Montreal
Loisirs : lecture
Date d'inscription : 20/11/2010

Revenir en haut Aller en bas

Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique Empty Re: Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique

Message  dilibon Mar 2 Aoû 2011 - 10:01

Deza vye fre ak zanmi mwen ou genyen youn griy daptitid ak youn paket eneji ke nou ka sevi nan travay pou remonte imaj peyia. PA kite neg rantre nan labou a ak ou! Rete a kote e sevi ak pwisans Bondye mete nan ou pou leve deba e pale pou sak pa kapab pale ou pa kapab viv yo! Distraksyon sa yo pa bon pou nou! AN nou gade bagay yo an fas, bagay yo pa si mal pase sa'a. Nou soti nan prezidan fou dou, nou pase pa prezidan toujousou, jodya nou poko konnen ki kote nouvo prezidan ak gouvenman kap vini an pwal kondwi nou. An nou bay presyon ak paket sigjesyon pou li ta reyisi menm 1/4 nan sa li pwomet yo ak lide tou nef. Ou ka fe sa! Mwen konnen ke keu'w ap sengne pou gwo flero kolera kap devaste nou, paket moun ki anba tant, absans sevis de baz nan peyi'a. E jodya ou konen ke genyen anpil dekroke gochis ki pale anpil men ki pa menm konn koman pou pwoteje tet yo vwa youn pouvwa o benefis de youn pep kap soufri. An nou ale pi douvan ak sa ki vle!

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique Empty Re: Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique

Message  dilibon Mar 2 Aoû 2011 - 10:04

Goya, Goya,

Calme toi! Koman ou fe konnen tout bagay sou gay konsa? Eske wap aple dapre eksperyans ou byen ou konnen msie vreman? Aprann fe youn kraze kite sa pwiske ou finn reponn. Mwen pa kwe ou ka gneyen nan di betiz ak Deza paske msie ka koresponn ak ou e menm fe w pwan move sant menm a distans. Kite sa! Mwen kwe ou te respekte Jean Do; youn paj pou onore neg la pa ka fini konsa. Monte pantalon w monfre, bay deye w 2 tap epi an nou vanse pi douvan ak s aki vle tande levanjil oua! OK

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique Empty Re: Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique

Message  Goya Mar 2 Aoû 2011 - 10:13

Dily,

Dim nan kisa mwen atake Le Dieu tout puissant, DEZA. Mwen simpman di tèks sa'a te sipoze ekri pandan Jan te vivan, piske mò pa gen dwa'd repons.

Mwen pat pale ak Deza.



mwen toujou fè tout sak posib poun menm lè Le Dieu tout puissant atake'm poum pa repon'n. Paske mwen sispèk ke se yon nòm ki renmen joure, di betiz, ilize tout kalifikasyon devan dèyè.

Konpòtman sa'a an Haïti se nèg ki ge ki genyen yo : renmen di betiz pou ti krik ti krak, li fasil pou dekouvri nèg sa'a yo. Yo toujou fè yon glisman ki trayi yo. Si non se politik nap pale, ni mwen minm, ou anpil lòt nou pa gen oken enterèt map defan'n nan Aristide, lavals, Preval' matelly. Kòm Haiti se pasyon chak Ayisyen nou ka diskite nan respè yon lòt. Mwen pat atake pèson : mwen sèlman repon'n an fonksyon de lòt reaksyon mwen li sou forum nan pa rapò a jan otè teks sa'a vle touye memwa yo lòt. se tou.

E pi mwen pa kwè'm pè Deza non, detronpe'w.

Se pou m'sye anpil moun'n kite forum nan, anpli moun'n pa vle menm tèks yo pibliye sou forum nan. Sim kite Forum map kite'l paske'm vle, men DEza two piti poul ta fèm kitel.


Goya
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 490
Localisation : Montreal
Loisirs : lecture
Date d'inscription : 20/11/2010

Revenir en haut Aller en bas

Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique Empty Re: Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique

Message  Invité Mar 2 Aoû 2011 - 10:20

Dili,
Pa inkiete ou .Je suis rentre dans mes casernes .La vraie amitie est importante pour moi .J'apprecie les valeurs morales qui sont attachees a ce rare et noble sentiment .Peut-etrer c'est la difference fondamentale et qualitative entre eux et ...nous .Bonne journee .Je sors maintenant .Le dentiste .Brrrrrrrrrrrr

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique Empty Re: Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique

Message  kami Mar 2 Aoû 2011 - 10:28

DEZA,

SI GOYA CONTINU A UTILISER CES PROPOS DESOBLIGEANTS, JE TE PRIE DE VEROUILLER CE SUJET.

kami
kami
animatrice
animatrice

Féminin
Nombre de messages : 2981
Localisation : ICI
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique Empty Re: Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique

Message  dilibon Mar 2 Aoû 2011 - 10:31

Goya a écrit:Dily,

Dim nan kisa mwen atake Le Dieu tout puissant, DEZA. Mwen simpman di tèks sa'a te sipoze ekri pandan Jan te vivan, piske mò pa gen dwa'd repons.

Mwen pat pale ak Deza.



mwen toujou fè tout sak posib poun menm lè Le Dieu tout puissant atake'm poum pa repon'n. Paske mwen sispèk ke se yon nòm ki renmen joure, di betiz, ilize tout kalifikasyon devan dèyè.

Konpòtman sa'a an Haïti se nèg ki ge ki genyen yo : renmen di betiz pou ti krik ti krak, li fasil pou dekouvri nèg sa'a yo. Yo toujou fè yon glisman ki trayi yo. Si non se politik nap pale, ni mwen minm, ou anpil lòt nou pa gen oken enterèt map defan'n nan Aristide, lavals, Preval' matelly. Kòm Haiti se pasyon chak Ayisyen nou ka diskite nan respè yon lòt. Mwen pat atake pèson : mwen sèlman repon'n an fonksyon de lòt reaksyon mwen li sou forum nan pa rapò a jan otè teks sa'a vle touye memwa yo lòt. se tou.

E pi mwen pa kwè'm pè Deza non, detronpe'w.

Se pou m'sye anpil moun'n kite forum nan, anpli moun'n pa vle menm tèks yo pibliye sou forum nan. Sim kite Forum map kite'l paske'm vle, men DEza two piti poul ta fèm kitel.

PA gneyen Dieu tou pisan sou forum nan amwens ke ou rekonet youn! Ou genyen kapasite pou fe dialog san ale tro lwen. Mwen remake ke ou gneyen jevrinn pou evite tout pawoli ki ka vle fe w ale nan labou a e pale pou moun kap li w ka pwan oyun bagay ke yo apt konnen ou ke yo te konnen men ke yo kontan we fason ou abode sije yo! Se youn espas ki ka ede w mete tout edikasyon ak tout esans ak vale sa ou te aprann depi le ou te piti jiska jounen jodya! Gade koman Martelly aji yeswa. Li pase nan preske tout pres la, menm nan radyo Karayb, ak cd pawol Taisez vous a kote li di se pa la pres ke li te di sa. Li fe ekskiz li epi li mande yo an nou travay main nan la main. Mezanmi depi kile nou tande prezidan ap fe travay sa'a? Prezidan aysien toujou pense se gwo ponyet yo ye. Msie ka pat chw aw men msie komanse demontre klas, youn anvi de realze kek bagay pou ou menm ak mwen minm. Ba li youn chnas se sa selman mwen ap mande wi nan jounen sa'a e sa pa fem youn neg an woz non!

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique Empty Re: Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique

Message  dilibon Mar 2 Aoû 2011 - 10:33

kami a écrit:DEZA,

SI GOYA CONTINU A UTILISER CES PROPOS DESOBLIGEANTS, JE TE PRIE DE VEROUILLER CE SUJET.


Kami,

Nap voye dlo sou dife a. NAp pwan men Goya pou li we bagay oyun lot jan e sil vle kontinye kenbe opinion li nap mande li eksprime li youn fason ki pi sivilize! E mwen deja pase main nan tet Deza ki pa janm desi mwen le mwen mande li nenpot sevis!

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique Empty Re: Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique

Message  kami Mar 2 Aoû 2011 - 10:47

Mesi Dilibon, ça fait longtemps que je n 'avais pas été autant sidérée par des propos aussi malsains. Mo sa yo pat supoze soti nan bouch yon moun ale vwa pou postel pou tout moun ap li, sonje ke gen anpil lekter ayisyen ak etranje kap li nou.

Certaines derives ne sont pas admissible, kom tout sosyete gin lwa yo nap sevi rigoureuzman a l'encontre de tout moun kap itilize propos desobligeants sa yo vizavi de yon lot sou sit la.
kami
kami
animatrice
animatrice

Féminin
Nombre de messages : 2981
Localisation : ICI
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique Empty Re: Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique

Message  Excel Mar 2 Aoû 2011 - 11:31

deza a écrit:Goya,

Ou move paske ou pedi .Ou vinn rele moun Makout anko espess de disip de kakaktwe intelktyoul .Ou pagin rontt ipokrit . Ou pagin anyen lan tett ou san zave .Si ou pa vle respekte tett ou map pete pou ou espess de skelett chyen chaje ak piss.

Goya a écrit:Deza,

Mwen pap rantre na je sa'a avèk ou.

Ou pa kenen'm, mwen pa konnen'w, e mwen te panse sou baz sa'a nou te ka diskite, men'm si nou pat jan'm dakò san ou pa oblige ap trete'm de charonye, de salopri ect.


Sèl gay ki konnen di betiz pase'w.

E mwen sèten ou se yon vye gay ke la pwovidans lage nan peyi etrange kap detounen pitit moun'n paske avantou se wòl tout vye moun'n sa'a yo. Ou byen si'w gen fan'm ou gen gen yon double vi.

Mwen sèten, nan katye ou rete ou pa an bon tèm ak pèson'n, moun'n ki panse yo toujou prèt pou sal moun'n, fè pè yo paske dyòl yo sal, ke pèsòn pa ka pale avè yo : moun sa yo gen de vis yap kache pou moun'n pa dekouvri, e lè sa'a yap fè striptiz politik pou yo o mwen mete deyò sa yo ye.


Yo rele sa action /reaction.

se 2 kok kalite kap batay .

Excel
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 272
Localisation : Léogane
Opinion politique : denonse diktateu
Loisirs : manger di riz ak pwa
Date d'inscription : 10/07/2011

Revenir en haut Aller en bas

Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique Empty Re: Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique

Message  Goya Mar 2 Aoû 2011 - 11:32

Kami,

Pardonnez-moi, la sainte vierge Marie !



"Mesi Dilibon, ça fait longtemps que je n 'avais pas été autant sidérée par des propos aussi malsains. Mo sa yo pat supoze soti nan bouch yon moun ale vwa pou postel pou tout moun ap li, sonje ke gen anpil lekter ayisyen ak etranje kap li nou".


Pourquoi sainte vierge ne cherchez-vous à tracer une limite à votre fils adoré ?

Lui est toujours prêt à lancer des invectives à l'endroit de tous ceux qui partagent pas ces vues, qui ne sont pas de même chapelle politique ou idéologique que lui.

Se pa nou ki toujou di se nan respè youn lòt nap kostwi yon lòt Haiti, eben nou sou MANTI.

Wap blame ki alòs mwen ou konpayon de wout ou?


Voici ses propos :

"O Dieu ! Que c'est beau ! Sublime ! Que c'est bien dit ! Divine ! BIS ! BIS! BIS ! Que le vent de la raison offusquée emporte au loin l'odeur de la Charogne des produits périmés Goya qui avilissent ce forum " !

« Kote li ? Map tan li wi paske salopri a atake zanmi'm Kami .Mwin pare poum antre tout longueu lan manman li .Mwin mache ak antibiotik ak tout chapo.Sepou fek- kon- li sayo sispan manke moun de byen dega ».

« Il me semble que ce fut une erreur tactique de ma part de vous appeler charogne à cause de votre odeur insupportable .Vous êtes pire que ça .Et je comprends mieux pourquoi j'ai cette sensation horrible de nausée permanente en votre présence, telle que vous vous présentez à travers les sots balbutiements de votre écriture infantile. Vous puez, Goya ,etre perime et en décomposition de notre humanité »

Ou avalise sal di la'a paske swadizan li tap soutni'w, li tap reaji nan pals ou. Paske simpman mwen di'w se madan masèl. Mwen merite nan je'w kanaval Betiz li yo, ki pou ou se pawòl ki pale nan grand salon, nan akademi francès, e nan gran palè. Sam di yo tèlman ofuskan, moun'n debyen kou Deza pa metrite sa.

Bam di'w yon bagay : Mwen pa regrèt yon mo nan sam te ekri Deza yo, pa youn !

de : yon moun kap li va wè kouman nou aysien lè nou pa dakò ak yo lòt kouman nou tretel. Sispan pran tèt nou pou sa nou pa ye. E sim te twouve'm an fas Deza li te dim tout bagy sa'a o byen mwen te al nan prizon, ou youn nan nou te ka al nan mòg.

Mwen wè sou forum nan nou bay le Dieu tout puissant, créateur du ciel et de la terre, origine de la connaissance dwa poul atake, injirie nenpòt moun'n san nou pa jan'm gen kouraj poun indikel forum nou'an gen dè règ de moderasyon ki regil, e ki dwe respekte. Si'n te tyen a aplikasyon règ sa'a yo wa, pa gen moun'n nou tap exonere. Règ yo tap exziste pou tout moun'n.

pa kontinye bay tèt nou manti !

Ou pa kon'n tande betiz konsa.

Lè sa pa fè afe'w, lè betiz yo se patizan'w yo vize, moun'n ki loge nan men'm kouran ideologik ak ou.

Bon travay, e respè pou ou la sainte!

A un de ces quatre

Goya
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 490
Localisation : Montreal
Loisirs : lecture
Date d'inscription : 20/11/2010

Revenir en haut Aller en bas

Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique Empty Re: Devoir de memoire :Revisiter Jean Dominique

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum