Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le deal à ne pas rater :
Cartes Pokémon EV6.5 : où trouver le Bundle Lot 6 Boosters Fable ...
Voir le deal

Happy days are here again ,happy days are here again(lol)

+4
dilibon
Joel
Marc H
Le gros roseau
8 participants

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Aller en bas

Happy days are here again ,happy days are here again(lol) Empty Happy days are here again ,happy days are here again(lol)

Message  Le gros roseau Lun 15 Aoû 2011 - 21:19

Lord, thank you to hear our prayers.It was about time that you deliver us from evil.(lol)We know that you're a merciful God who will deliver the innocents from hell. Again God we thank you.Amen.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Happy days are here again ,happy days are here again(lol) Empty Re: Happy days are here again ,happy days are here again(lol)

Message  Le gros roseau Lun 15 Aoû 2011 - 22:52

Separer le bon grain de l'ivraie est une necessité si on veut que la moisson soit abondante pour nourrir notre bon peuple.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Happy days are here again ,happy days are here again(lol) Empty Re: Happy days are here again ,happy days are here again(lol)

Message  Marc H Lun 15 Aoû 2011 - 23:55

Rozo

Il est question de rupture . Il y aura de la dureté, de la méchanceté, de la lacheté.
Disons ce que nous avons à dire . Quitte à déplaire , à déstabiliser l'autre .

Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Happy days are here again ,happy days are here again(lol) Empty Re: Happy days are here again ,happy days are here again(lol)

Message  Le gros roseau Mar 16 Aoû 2011 - 0:09

Je t'avais prevenu chez ces gens la l'amitié, la solidarité, l'honneur sont des vains mots.Il faut vous rappeler ces paroles de leur idole:"En politique la reconnaissance est une lacheté".On dit il avait tue Lorimer Denis,le co fondateur de son parti poltique ;empoisonne kebreau;assassine Les freres Daumec Rameau Estime et tant d'autres collaborateurs .Ces traitres avaient participe au forum pour le detruire.C'etait leur but,bienheureusement ils n'ont pas pu convertir les gens qui ont une tete bien remplie et qui sachent vraiment ce qui s'etait passé en haiti durant la revolution kann kale.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Happy days are here again ,happy days are here again(lol) Empty Re: Happy days are here again ,happy days are here again(lol)

Message  Marc H Mar 16 Aoû 2011 - 0:27

Ça va loin, ça va vite. C'est l'histoire des haïtiens. Le passé revient à la surface. Coup de poignard dans le dos, de la noirceur, beaucoup. Tout cela en direct, live dans une écriture cynique.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Happy days are here again ,happy days are here again(lol) Empty Re: Happy days are here again ,happy days are here again(lol)

Message  Invité Mar 16 Aoû 2011 - 1:05

Ils auront beaucoup de chemin a faire neanmoins forumhaiti.com ( l'original ) gardera sa position liberale

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Happy days are here again ,happy days are here again(lol) Empty Re: Happy days are here again ,happy days are here again(lol)

Message  Marc H Mar 16 Aoû 2011 - 8:00

T-NEG a écrit:Ils auront beaucoup de chemin a faire neanmoins forumhaiti.com ( l'original ) gardera sa position liberale

J'aime le son que ,ca fait : ForumHaiti.com l'ORIGINAL
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Happy days are here again ,happy days are here again(lol) Empty Re: Happy days are here again ,happy days are here again(lol)

Message  Joel Mar 16 Aoû 2011 - 10:07

Marc a écrit: Ça va loin, ça va vite. C'est l'histoire des haïtiens. Le passé revient à la surface. Coup de poignard dans le dos, de la noirceur, beaucoup. Tout cela en direct, live dans une écriture cynique.

MARC;
IL n'y a pas coup de poignard.
Qui va intervenir sur leur forum?
Il y un type qui sait tout ,alors qui va débattre avec lui et puis tolèrerait il une opinion différente.
Bien que vous n'avez rien à craindre il faut quandmème tenir compte de la morale de la fable de LA TORTUE ET LE SCORPION.

Le SCORPION demandait à la TORTUE de l'aider à traverser une rivière parce que le feu gagnait ;la tortue connaissant la réputation du SCORPION hésitait mais elle s'était laissée persuader.
Elle nageait mais elle gardait sa tète dans sa carapace.Arrivée au milieu de la rivière avec le SCORPION juché sur son dos elle esseya de se relaxer et le scorpion lui administra son venin.
La TORTUE abasourdi parce que tousles deux allaient ètre noyés ,questionna l'acte du SCORPION;et le scorpion de répondre c'est votre faute,je suis un scorpion,je ne connais pas d'autre façon d'agir.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Happy days are here again ,happy days are here again(lol) Empty Re: Happy days are here again ,happy days are here again(lol)

Message  Marc H Mar 16 Aoû 2011 - 10:38

Joel

Je ne faisais pas allusion à celui que tu penses mais à un certain ancien conseiller technique du ForumHaiti. Il faut dire que cela ne me dérange pas qu'ils créent leur propre forum mais j'estime que ce technicien aurait pu trouver un nom nouveau pour son forum. C'est de la lacheté. Je crois.
Enfin bref, revenons à nos coutumes: Respect dans les discussions. Ce le minimum qu'on demande .

Merci de ton attention
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Happy days are here again ,happy days are here again(lol) Empty Re: Happy days are here again ,happy days are here again(lol)

Message  Joel Mar 16 Aoû 2011 - 11:20

MARC;

Pour nommer leur forum le mème nom que le votre vous montre à qui vous avez affaire.Ils et elles sont des Fascistes ;ils ne savent pas comment agir autrement.
Apropos de ce conseiller technique,il ou elle(?) avait toujours annoncé les couleurs.
Leur forum ne peut pas survivre ce dont j'ai peur c'est que le but de ces fascistes ne serait la destruction de FORUM HAITI.ORG

Une chose que vous pourriez faire dans le futur est de changer le nom du FORUM ,POU YO PA PRAN WOULIB.

Il faut savoir s'inoculer contre le venin de ces SCORPIONS

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Happy days are here again ,happy days are here again(lol) Empty Re: Happy days are here again ,happy days are here again(lol)

Message  Marc H Mar 16 Aoû 2011 - 11:59

Je ne suis pas prêt à changer le nom de ce forum. Je l'ai choisi. J'y ai pensé en concertation avec Espace le 10 aout 2006.

On dit que l'original est toujours meilleur que la copie.

Ce qu'il faut retenir dans cette affaire c'est que notre forum a un but bien précis : promouvoir la liberté d'expression dans le respect des uns et des autres.

Une chose est certaine, je crois avoir bien agi avec Deza et les autres . Je n'ai aucun regret. Il a fallu que je dise à Deza de mettre de l'eau dans son vin pour le bon fonctionnement des débats . Il ne pouvait pas écrire un seul mot sans agresser son interlocuteur . J'espère de tout coeur qu'il évolue intellectuellement sur son nouveau forum.

J'espère aussi qu''il aura le courage de demander à son technicien de changer de nom (ForumHaiti) . Utiliser le même nom que notre forumHaiti c'est faire preuve de la malhonneteté , de la paresse intellectuelle voire de la lacheté intellectuelle.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Happy days are here again ,happy days are here again(lol) Empty Re: Happy days are here again ,happy days are here again(lol)

Message  dilibon Mar 16 Aoû 2011 - 12:31

mwen tonbe des nues le map gade koman nap reyaji genle gneyen bagya ke mwen pa konnen. Youn group moun ansanm sou youn forum. MArc se alafwa administratge e patisipan aktif e osi asid. Le lap jwe rol jistisye li fe li oyun sel bo. Menm mwen remake sa le mwen ekri ke jistis pa dwe fet konsa. Ou genyen Gwo Rozo le li poko pwan grenn li yo, li monte sou forum li ka di nenpot moun nenpot bagay nan tout enpinite, le yo kanpe fem devan li li ka radote, joure men kiles kap anba e toujou anba pou pwna reprimand administrasyon an se moun ki oze kanpe devan Gwo Rozo a. Eh byen sak pa kontan anbake sete atitid la, yo gen dwa ale lot kote. Marc ou konenn nan internet la ke tout nom ki genyen youn lot suffix pa menm nom an. www.nbc.com ak www.nbc.org ou byen .edu ou byen .gouv etc... diferan youn de lot! Poukisa nap fe dezod sa yo!

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

Happy days are here again ,happy days are here again(lol) Empty Re: Happy days are here again ,happy days are here again(lol)

Message  Le gros roseau Mar 16 Aoû 2011 - 12:37

Mèsi Immaculée Conception,mèsi anpil manman nou pou delivrans saa ,nou pa beswen jida pami nou ;"dans nos rangs point de traitres;du sol soyons les seuls maitres."se nou ki ap lite pou bonn koz la.pou 9 milyon ayisyen pa bwè dlo sal e mouri ak kolera ankor paske o paket avadra fè solda etranje foule sol peyi Dessalines pou yo ka vinn rich .Yo menm te anpeche peyi ya fete aniversè endepandans li.Gnbist se fasciste nou pa beswen yo pami nou.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Happy days are here again ,happy days are here again(lol) Empty Re: Happy days are here again ,happy days are here again(lol)

Message  Le gros roseau Mar 16 Aoû 2011 - 13:21

Marc henry pa konnen nou ,li pat grandi nan hing hang lan fok te genyen moun ki pou ta di nou en pe verite ke li pat konnen pou nou pat plen tet jeness la ak manti :lè nap di sou Duvalier ayiti se sel peyi nan antiy yo ki te genyen yon aeroport moderne.Lè nap di te genyen plis liberte presse sou rejim kann kale ke koulyè ya.Lè nou pa pran an konsideratyon ki jan nou te kite peyi epi pou nou vle ba lavalass responsabilite de malpworete e de tout sa ki pa bon nan peyi ya.Fok genyen moun ki te ka raple nou sa nou te konn fè.si koulyè ya nap pran wont pou sèvi kolè e byen vaya con satan.(lol)

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Happy days are here again ,happy days are here again(lol) Empty Re: Happy days are here again ,happy days are here again(lol)

Message  ainsi ne soit-il Mar 16 Aoû 2011 - 14:56

Atansyon mesye. Kom gen nèg ki konn chita ap relve IP patisipan lan forum la pou yo ka al regle ki koze, yo dwe te ka lokalize endividu ki rele Samba. Se mansonj ak ipokrizi ki ka eksplike ke ti klan ti klik lan emigre, al fè senjri, al fè pil lót kote ki pat menm gen manbr anvan week-end ki sot pase a.

Dènye entèvansyon Samba, se pou li te itou vin blayi jouman sou LGR. M'pa konn si nèg yo te konn lan joure deja, men m'te trouve sa drol ke li te agresif konsa. Se sa ki fè m'te al trouve yon konkluzyon pou ki se LGR ki tonbe lan mitan PIRANAH.

Manb ki rele Samba a, gen dwa se yon lót pseudo, gen dwa se menm ti kilót la ou byen Notre-Dame de l'Assomption...

N'ap suiv? Sa pa fè yon semèn, m'al tonbe sou forumhaiti.org sila. Pat gen tout nom sa yo ki te prezan. Se jis Samba mwen te wè la. Samba kom tèl se pa yon manb ki entèvni souvan lan forumhaiti.com, donk m'te pense vit ke se jis yon lót trip Arché Jean rasta-quouère.

Depi lontan, patron ak konseye te al komanse yon lót sit forumhaiti.net ki pa janm dekole. Donk, entansyon a te deja la pou nèg gen sit pa yo. Men sèlman, kóm mwen te toujou trouve ke sa se yon ti malprop, sa pa etone'm ke li pa gen ti kal desans pou itilize yon lót tit pou sit pa li. Menm si pèsonn pa gen monopol pati ki di forumhaiti a.

Men nou mèt tande sa n'tande, menm si bor isit la sa pa parfè, group mekontan sa a ap trenen istwa'l dèyè'l. E si Sweet Micky tan lan koze a ap finanse'l, sa san lè 100% ...


ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Happy days are here again ,happy days are here again(lol) Empty Re: Happy days are here again ,happy days are here again(lol)

Message  Joel Mar 16 Aoû 2011 - 15:11

[b]M...
Nanpren anyen mesyedam sa yo pa p fè non.
MWENMENM menm si m al tonbe pa aksidan sou sit yo an ;mwen pa p li sa yo ekri.
Atak lan ,espere sa,paske se konsa yo fonksyone ;yo pa konnen lòt jan men si nou inyore yo li ap pi bon [/b
]
KOUDYAY te voye yon mesay bay mesyedam sa yo ,lan KANAVAL 2007.
Mesye yo di ,elèv lekòl te goumen pou yo,e poutan konplo an se sou do yo li mare"

https://www.youtube.com/watch?v=dqFL5q0giRE&feature=related

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Happy days are here again ,happy days are here again(lol) Empty Re: Happy days are here again ,happy days are here again(lol)

Message  ainsi ne soit-il Mar 16 Aoû 2011 - 17:30

Mwen di'n mezanmi, atoufè nèt wi.

Premye fwa m'te tonbe la, se te par aksidan e se jis avan week-end ki sot pase a. Se sa k'fè mwen etone wè se sit Samba a lè m'al gade. M'ap di nou ankor, se sèl Samba ki te manbr ak mètr enskri. Si hacker p'at seye kraze koneksyon'm, m't'ap gen tan entèsepte yo.

Non J..., pa enkyete w, deja m'te toujou evite sa moun sa yo ap di bor isit la pa pale pou m'ta al mache gad kote yo ye. Kouman w vle ke n'ap pale de deba e ke se jis negativite on band moun ap di. Tout lót moun seye vini ak yon nouvèl, yon opinyon, yon sikjesyon pou met yon ti bom sou preyokipasyon moun e pi se jis vye prejije aryere sa yo ap vin veyikile.

Gen dwa se tout sa ki fin fèt. Men toujou sonje mouvman sila paske l'ka itil nou pi ta pou lót konsta.
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Happy days are here again ,happy days are here again(lol) Empty Re: Happy days are here again ,happy days are here again(lol)

Message  Le gros roseau Mar 16 Aoû 2011 - 17:34

Nou konnen kameleon yo wi.sak pase la pa etonem di tou.mwen te konnen yon jou sa te pral rive.se bon dye ki fè yo pa ka kreye yon Fort Dimanch sou internet la.si yo te ka fè sa anpil nan nou te Fort Dimanch lontan si nou pat deja ti tanyen.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Happy days are here again ,happy days are here again(lol) Empty Re: Happy days are here again ,happy days are here again(lol)

Message  Sasaye Mar 16 Aoû 2011 - 18:24

Sa fè plis ke yon ane depi m demaske SAMBA.
Misye ak ravèt lan se menm moun nan.
Se sak fè nèg saa te konprann li ta kapab emoustiye m,
jiskaske mwen mande Rico kraze misye anba pye l.
Mèsi ankô Rico.

Ebyen, ravêt ale, zege pati al fè bal yo lan kanton yo.

Mwen swete nou veyatif pou sa pa rive anko:
yo voye emisè al tate Monreyal, epi li louvè pôt pou malfini ak tout eskoubyèl.
Se pou nou konprann se pa tout moun ki de bôn fwa.
Eske bônn nan ale avèk yo?
Yo pral manje pwa kongo nèt.

Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

Happy days are here again ,happy days are here again(lol) Empty Re: Happy days are here again ,happy days are here again(lol)

Message  Joel Mar 16 Aoû 2011 - 18:54

Sasaye a écrit:

Mwen swete nou veyatif pou sa pa rive anko:
yo voye emisè al tate Monreyal, epi li louvè pôt pou malfini ak tout eskoubyèl.
Se pou nou konprann se pa tout moun ki de bôn fwa.
Eske bônn nan ale avèk yo?
Yo pral manje pwa kongo nèt.



wi Sasaye se pou bayo sa a;tantativ pou yo ""take over"" sit lan ,se te tankou yon operasyon militè.
MARC nayif ,li pa konn kijan sinik sa yo opere.
Si w sonje ,MARC te bay yo administre fowòm lan;lè sa a si sa w poste an pa t reprezante yon pozisyon EKSTRÈMDWATIS ,yo siprime pòs ou an.
KATASTWÒF ki te rezilte lan bagay sa a sè ke an tan ke administratè,yo te gen aksè a IP ADRÈS moun.
Gen anpil moun se te lan yon je zegwi yo t ap pase akoz de sa.
MARC yon ti jan relativman jèn ;mwen swete ke l aprann de epizòd sa a.
Se tankou AMERIKEN NWA yo renmen di""EVERY BROTHER AIN'T A BROTHER""

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Happy days are here again ,happy days are here again(lol) Empty Re: Happy days are here again ,happy days are here again(lol)

Message  Invité Mar 16 Aoû 2011 - 19:14

martine la tourmente a écrit:Atansyon mesye. Kom gen nèg ki konn chita ap relve IP patisipan lan forum la pou yo ka al regle ki koze, yo dwe te ka lokalize endividu ki rele Samba. Se mansonj ak ipokrizi ki ka eksplike ke ti klan ti klik lan emigre, al fè senjri, al fè pil lót kote ki pat menm gen manbr anvan week-end ki sot pase a.

Dènye entèvansyon Samba, se pou li te itou vin blayi jouman sou LGR. M'pa konn si nèg yo te konn lan joure deja, men m'te trouve sa drol ke li te agresif konsa. Se sa ki fè m'te al trouve yon konkluzyon pou ki se LGR ki tonbe lan mitan PIRANAH.

Manb ki rele Samba a, gen dwa se yon lót pseudo, gen dwa se menm ti kilót la ou byen Notre-Dame de l'Assomption...

N'ap suiv? Sa pa fè yon semèn, m'al tonbe sou forumhaiti.org sila. Pat gen tout nom sa yo ki te prezan. Se jis Samba mwen te wè la. Samba kom tèl se pa yon manb ki entèvni souvan lan forumhaiti.com, donk m'te pense vit ke se jis yon lót trip Arché Jean rasta-quouère.

Depi lontan, patron ak konseye te al komanse yon lót sit forumhaiti.net ki pa janm dekole. Donk, entansyon a te deja la pou nèg gen sit pa yo. Men sèlman, kóm mwen te toujou trouve ke sa se yon ti malprop, sa pa etone'm ke li pa gen ti kal desans pou itilize yon lót tit pou sit pa li. Menm si pèsonn pa gen monopol pati ki di forumhaiti a.

Men nou mèt tande sa n'tande, menm si bor isit la sa pa parfè, group mekontan sa a ap trenen istwa'l dèyè'l. E si Sweet Micky tan lan koze a ap finanse'l, sa san lè 100% ...



Martine nous avons su qui était Samba depuis sa première intervention, même si nous disons rien. Deuxièmement, j'ai toujours eu peur des forums haïtiens du fait que yo se tè glisé. Avant de m'inscrire ici, je visitais le forum depuis au moins 6 mois. J'ai administré plusieurs forums et l'administrateur peut facilement savoir qui vous êtes surtout avec les facebook et twitter. Soyez vigilent

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Happy days are here again ,happy days are here again(lol) Empty Re: Happy days are here again ,happy days are here again(lol)

Message  Invité Mar 16 Aoû 2011 - 19:18

dilibon a écrit:mwen tonbe des nues le map gade koman nap reyaji genle gneyen bagya ke mwen pa konnen. Youn group moun ansanm sou youn forum. MArc se alafwa administratge e patisipan aktif e osi asid. Le lap jwe rol jistisye li fe li oyun sel bo. Menm mwen remake sa le mwen ekri ke jistis pa dwe fet konsa. Ou genyen Gwo Rozo le li poko pwan grenn li yo, li monte sou forum li ka di nenpot moun nenpot bagay nan tout enpinite, le yo kanpe fem devan li li ka radote, joure men kiles kap anba e toujou anba pou pwna reprimand administrasyon an se moun ki oze kanpe devan Gwo Rozo a. Eh byen sak pa kontan anbake sete atitid la, yo gen dwa ale lot kote. Marc ou konenn nan internet la ke tout nom ki genyen youn lot suffix pa menm nom an. www.nbc.com ak www.nbc.org ou byen .edu ou byen .gouv etc... diferan youn de lot! Poukisa nap fe dezod sa yo!

Si mouvri yon restoran ki rele Mcdonald demenn maten, nan aprè midi gen avoka kap frape pot mwen pou mwen chanje nonn an. Sa ta dwe menm bagay la sou intènet. Nou konnen trè byen ke ap gen yon kofusyon paske lè moun ap pale, se pa FORUMHAITI.COM OU ORG YO di se foromhaiti.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Happy days are here again ,happy days are here again(lol) Empty Re: Happy days are here again ,happy days are here again(lol)

Message  jafrikayiti Mar 16 Aoû 2011 - 19:52

pa gen konfizyon posib mesyedam. www.forumhaiti.com orijinal la, se li ki veritab koze a. Ou pa ka anpeche moun eseye fè dous, men ou pa bezwen moun Tigwav pou ou rekonèt se yon sèl kote nan vil la yo fè Dous Makos.

Kidonk, plis mesyedam yo kenbe non yo volè a, se plis yo ap avili tèt yo...se tankou yon mak (anvi) ki nan mitan fontèn tèt yo depi yo soti nan vant.

Orijinalite, sans kreyativite, se pa bagay ki enterese moun ki renmen volè manje kwuit.

jafrikayiti
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2236
Localisation : Ottawa
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Bon neg guinen

Revenir en haut Aller en bas

Happy days are here again ,happy days are here again(lol) Empty Re: Happy days are here again ,happy days are here again(lol)

Message  Le gros roseau Mar 16 Aoû 2011 - 21:29

Mwen pa beswen konnen sa yap fè ;ki bor yo ye ;si yo mouri si yo vivan se pa regadem moun sa yo ak mwen pa genyen anyen nou ka diskite.se sou internet la selman nou te ka rankontre.paske tankou yon zanmim te di yon fwa menm jan yo alerjik ak mwen se konsa mwen alerjik ak yo tou.ke yo pouse bourik yo pi devan.mwen ak yo pap janm defann menm bagay.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Happy days are here again ,happy days are here again(lol) Empty Re: Happy days are here again ,happy days are here again(lol)

Message  Invité Mar 16 Aoû 2011 - 23:43

Our main goal is to move forward to change the face of our country,Haiti. Notre vision n'est Pas de centrer le debat sur untel ou untel. Tous les intervenants sont libres d'exprimer ce qu'ils ont a dire.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Happy days are here again ,happy days are here again(lol) Empty Re: Happy days are here again ,happy days are here again(lol)

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum