Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
-39%
Le deal à ne pas rater :
Pack Home Cinéma Magnat Monitor : Ampli DENON AVR-X2800H, Enceinte ...
1190 € 1950 €
Voir le deal

Men se sa Joel ap pale w la nan nenpot sijè fok ou rantre Aristide ladann !

2 participants

Aller en bas

 Men se sa Joel ap pale w la nan nenpot sijè fok ou rantre Aristide ladann ! Empty Men se sa Joel ap pale w la nan nenpot sijè fok ou rantre Aristide ladann !

Message  kakakok Sam 10 Sep 2011 - 15:05

Pour la yem fois j aimerais donner une lecon de classe baptismale aux gardiens de la foi et aux nouveaux convertis ..

"Nèg ap plede di misye ke moun fatige pale de ARISTIDE ak li " mlerezman ou dwe rezinye kontinye tande pale de ce lit d'heure presqu incontournable qui a marque la vie politique de ce pays pandan plis pase 3 decenies !
Avan nou kontinye mode m pou pozisyon mwen...Komm nouvo konveti nou ka deja ap mante tet nou pouki sa 3 deseni....se paske mwen antre ladan L Aristide milittan ! la periode pre pouvoir ....
St Jean Bosco , Fresineau ., College Notre Dame , St Suzane...Lavalas , Aristide support par le bas clerger et la base de l eglise catholic ne sont pas tombe du ciel....
C'est un leader et un mouvement qui ont pris naissance dans le sang et aux prix de grandes sacrifices J aimerais que les nouveaux woulibe le sachent .....

Mouvement , leader deroute certes mais c est a cause de l'entetement des nouveaux convertis , le desir et de la volonte de devenir riche et vite .....C'est aussi a cause de la peur et la mechancete de notre oligachie , de lavolonte de tout ou rien du secteur militaro macoute mais et surtout parce que le congres lAVALAS N A JAMAIS < JAMAIS EU LIEU !

LE FNCD , LES ENFANTS LEGITIME , LE KID , APN ,L OGANIZATION POLITIQUE LAVALAS , LE KONAKOM , LA FAMI LAVALAS . LOPL PEUPLE EN LUTTE....CE CONGRES N A JAMAIS EU LIEU....
TOUT NEG SA YO PEUR LONBRAJ YO , NAN FE POLITIK ELIMINASYON ANPIL NAN YO FINI PA ELIMINE PWOP TET YO ! SE KONSA SE KONSA SELMAN DIVALIER TA TOUNEN ...POU NAP PALE DE DUVALAS AK PREDUVALAS !
MWEN KONNEN SE DEJA YON GWO PET TAN MEN SA FE MWEN TRES MAL POUR LES MOIN DE 30 QUI NOUS VISITENT .....
NOU PA GENYEN ANYEN ISTIRIKMAN A OFWI YO.....NOU PAP APWANN YO ANYEN ...
ENCORE UNE FOIS JE N AI PAS REUSSI A MONTER CE CONGRESMEME SUR LE NET ENCORE MOINS A L'UNIVERSIT
E MARC HENRY !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

 Men se sa Joel ap pale w la nan nenpot sijè fok ou rantre Aristide ladann ! Empty Re: Men se sa Joel ap pale w la nan nenpot sijè fok ou rantre Aristide ladann !

Message  kakakok Sam 10 Sep 2011 - 15:55

 Men se sa Joel ap pale w la nan nenpot sijè fok ou rantre Aristide ladann ! Photo.php?fbid=151945161495589&set=a.100140553342717.52
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

 Men se sa Joel ap pale w la nan nenpot sijè fok ou rantre Aristide ladann ! Empty Re: Men se sa Joel ap pale w la nan nenpot sijè fok ou rantre Aristide ladann !

Message  Joel Dim 11 Sep 2011 - 10:13

Mwen t ap inyore w wi ;paske a la fen mwen wè se ATANSYON w ap chèche e pa gen anyen ki pou fè w sispann.
E pi w ap vini ak yon zafè de nouvo vini ak konvèti rans ou an.
Ou fout manti ;ou pa t janm LAVALAS sa mwen si de sa.
Sa pa trè lontan ou di sou sit sa ke CEDRAS te dwe touye ARISTIDE lè premye koudeta a.Ou pa ta ka LAVALAS pou w ta pou koudeta sa a.
Tout moun konnen ki ekzasyon militè yo te komèt apre koudeta sa a.
Pa gen moun ki anti-divalyeris pase m ;ou wè nou plede ap repete non misye ki lan peyi an.

M AP REPETE L ;BA MOUN FOUT REPO YO ak bagay anti-ARISTIDE ou an.
MARC di ou te LAVALAS PREMYÈ È;ou pa t janm fout LAVALAS ;se pou di ki maladi ou soufri an ;BA MOUN REPO YO.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

 Men se sa Joel ap pale w la nan nenpot sijè fok ou rantre Aristide ladann ! Empty Re: Men se sa Joel ap pale w la nan nenpot sijè fok ou rantre Aristide ladann !

Message  kakakok Dim 11 Sep 2011 - 11:39

Joel a écrit:Mwen t ap inyore w wi ;paske a la fen mwen wè se ATANSYON w ap chèche e pa gen anyen ki pou fè w sispann.
E pi w ap vini ak yon zafè de nouvo vini ak konvèti rans ou an.
Ou fout manti ;ou pa t janm LAVALAS sa mwen si de sa.
Sa pa trè lontan ou di sou sit sa ke CEDRAS te dwe touye ARISTIDE lè premye koudeta a.Ou pa ta ka LAVALAS pou w ta pou koudeta sa a.
Tout moun konnen ki ekzasyon militè yo te komèt apre koudeta sa a.
Pa gen moun ki anti-divalyeris pase m ;ou wè nou plede ap repete non misye ki lan peyi an.

M AP REPETE L ;BA MOUN FOUT REPO YO ak bagay anti-ARISTIDE ou an.
MARC di ou te LAVALAS PREMYÈ È;ou pa t janm fout LAVALAS ;se pou di ki maladi ou soufri an ;BA MOUN REPO YO.

Mwen pa sezi we ou eki konsa......Mesi bondye M konnen deja se wou se ki lavalas ! E mwen respekte sa ! Mwen pa genyen pou mwen pwouve w..... Li tres difisil pou yon enkondisyonel titidis aksepte ke yon nonm te lavalas...

Pou koze pito Aristide te mouri nan koudeta sa a Wi mwen rete kwe sa li ta ni Aristide ni peyi a byen ...Aristide tap mouri an mati an ero !M ka konpwann konpotman sa yo pa genyen vale ni pou wou pou li ..... Pou peyi a patap genyen anbago plis pas 3 zan.. patap genyen tout zak vyolans sayo , distribisyon zam sa yo ....Nou patap genyen tout nouvo rich sa yo nan zafe drrog... ak anbann lot bagay anko ..SA pa genyen anyen pou we ak yon neg ki te lavlas yon epok eki konstate lavalas ak tout lit d'heure pwan yon move wout ! Li ase! ase !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

 Men se sa Joel ap pale w la nan nenpot sijè fok ou rantre Aristide ladann ! Empty Re: Men se sa Joel ap pale w la nan nenpot sijè fok ou rantre Aristide ladann !

Message  kakakok Dim 11 Sep 2011 - 14:04

Joel a écrit:Mwen t ap inyore w wi ;paske a la fen mwen wè se ATANSYON w ap chèche e pa gen anyen ki pou fè w sispann.
E pi w ap vini ak yon zafè de nouvo vini ak konvèti rans ou an.
Ou fout manti ;ou pa t janm LAVALAS sa mwen si de sa.
Sa pa trè lontan ou di sou sit sa ke CEDRAS te dwe touye ARISTIDE lè premye koudeta a.Ou pa ta ka LAVALAS pou w ta pou koudeta sa a.
Tout moun konnen ki ekzasyon militè yo te komèt apre koudeta sa a.
Pa gen moun ki anti-divalyeris pase m ;ou wè nou plede ap repete non misye ki lan peyi an.

M AP REPETE L ;BA MOUN FOUT REPO YO ak bagay anti-ARISTIDE ou an.
MARC di ou te LAVALAS PREMYÈ È;ou pa t janm fout LAVALAS ;se pou di ki maladi ou soufri an ;BA MOUN REPO YO.

Parfois je me demande s il n y pas une certaine jalousie contre moi , contre ma popularite sur ce site ????Joel moi aussi je quoi faire avec vous ...Vous ratez chaque vos classes de nouveau baptise ou vle m fe san soti nan woch !

Les mot valeur et honneur n ont pas toujours la meme signification pour tout le monde..C est l une des raison que cete position , cette phrase pa di w anyen .....
MWEN TI E MWEN REPETE SI ARISTIDE TE MOURI 30 SEPTEMBRE 91 LI TAP MOURI AN ERO ! Peyi a pa ta janm konnen Aristide nou genyen la konya ...Aristide avili , Aristide san dan , Aristide kondane aux silence , Aristide douteux de volo , de drog et ZOZ@lye ...Bien souvan yon lanmo konn fe anpil moun pi byen !......

Mon cher disciple il faut toujours laisser votre maitre et les autres maitres dans leur contexte !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

 Men se sa Joel ap pale w la nan nenpot sijè fok ou rantre Aristide ladann ! Empty Re: Men se sa Joel ap pale w la nan nenpot sijè fok ou rantre Aristide ladann !

Message  Joel Dim 11 Sep 2011 - 14:14

ENBESIL.
STFU! tankou ROZO konn di l.SI ARISTIDE te mouri pandan koudeta a ;nou t ap gen you koudeta a la PINOCHET kote yo t ap retire tout senbòl pou pèp lan .
Militè yo pa t fin touye tout moun lan peyi an paske yo konnen te gen yon potansyèl retou ARISTIDE sou tèt yo.
Si ARISTIDE te mouri ;t ap gen yon diktati sivilo militè pou dè zane sou peyi an e ETAZINI t ap prese rekonèt gouvènman ke POUTCHIS yo t ap mete ;bagay li pa t ka fè ak ARISTIDE vivan.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

 Men se sa Joel ap pale w la nan nenpot sijè fok ou rantre Aristide ladann ! Empty Re: Men se sa Joel ap pale w la nan nenpot sijè fok ou rantre Aristide ladann !

Message  kakakok Dim 11 Sep 2011 - 14:25

[quote="Joel"]ENBESIL.
STFU! tankou ROZO konn di l.SI ARISTIDE te mouri pandan koudeta a ;nou t ap gen you koudeta a la PINOCHET kote yo t ap retire tout senbòl pou pèp lan .
Militè yo pa t fin touye tout moun lan peyi an paske yo konnen te gen yon potansyèl retou ARISTIDE sou tèt yo.
Si ARISTIDE te mouri ;t ap gen yon diktati sivilo militè pou dè zane sou peyi an e ETAZINI t ap prese rekonèt gouvènman ke POUTCHIS yo t ap mete ;bagay li pa t ka fè ak ARISTIDE vivan.[/quote]

Effectivement mon cher ami Kakakok, ForumHaiti a tourné le dos aux gens qui utilisent l'agressivité passive pour faire passer leur message. Forumhaiti a choisi le calme, l'ordre et le respect dans ses discussions avec ses membres et lecteurs. Pour cette raison , nous te demandons , en toute amitié, une chose : de ne pas publier sur notre site ce que les autres écrivent ni de reporter, de souligner , de parler ce que ces gens la pensent et disent. La page est tournée.

Kakakok

Si tu es avec nous, reste avec nous en tant que membre du Forumhaiti non pas en tant que messager de la provocation et du malheur.

Nous ne sommes pas en compétition avec des individus sur le web. Au ForumHaiti , l'administrateur est dans l'opposition mais il permet aux gens de toute idéologie politique de prendre position pour Haiti et pour leurs partis politiques.


Kakakok
Parce que nous estimons que la publication de tel papier sur notre site est désagréable et provocante. Nous censurons sur le champ ce papier.

Merci de ton attention

Admin

oui le petit negre de la fosette attend des excuses des hommes de Petion Ville ....Du meme coups Je comprends il y des verites qui derangent...Il faut que tu controles tes emotions..Ce n est pas encore la reponse ...J attends quelques mots des gens lucide de ce site avnat de te repondre ......DES INSULTES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

 Men se sa Joel ap pale w la nan nenpot sijè fok ou rantre Aristide ladann ! Empty Re: Men se sa Joel ap pale w la nan nenpot sijè fok ou rantre Aristide ladann !

Message  Joel Dim 11 Sep 2011 - 14:44

Ou plede ak pwovoke moun.
Si w ap mande la mò pou kisesewa ;sitou yon moun ki pa fè w anyen ;kisòt de reyaksyon ki pou genyen?
Se eksprè menm ou fè ;ou refize kite bagay ARISTIDE,ARISTIDE,ARISTIDE ou an.
Se pwovokasyon ou vle fè.
SISPANN!SISPANN FOUT!
Menm yon pòs ki pa gen anyen pou l wè ak ARISTIDE ou jwenn mwayen pou mete JBA ladan l.
Ou refize tande!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

 Men se sa Joel ap pale w la nan nenpot sijè fok ou rantre Aristide ladann ! Empty Re: Men se sa Joel ap pale w la nan nenpot sijè fok ou rantre Aristide ladann !

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum