Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment :
Jeux, jouets et Lego : le deuxième à ...
Voir le deal

Un cadeau virtuel pour JBA. A chaque camp son préféré, n'est-ce pas?

2 participants

Aller en bas

Un cadeau virtuel pour JBA. A chaque camp son préféré, n'est-ce pas? Empty Un cadeau virtuel pour JBA. A chaque camp son préféré, n'est-ce pas?

Message  ainsi ne soit-il Ven 18 Nov 2011 - 20:59

Un internaute a reproduit l'épisode combien éloquent de Capois la Mort. Cela me pousse à faire un parallèle entre JBA et ce dernier. Un renversement, un enlèvement... hum! mais la bataille ne sera pas perdue. Sans chapeau, sans cheval, Capois resta debout le poing en l'air.

J'ai lu en effet dans un vieux document que Donatien Rochambeau, the dog fucker or the fucking dog, n'en crut pas ses yeux de la bravoure et de l'irréductibilité des indigènes.

Ma solidarité aux patriotes en ce grand jour du 18 novembre, ma date préférée de l'Histoire d'Haïti.

Je crains cette nouvelle armée-là, improvisée d'abord puis commandée, qu'on cherche à nous imposer.

Sweet Micky an pann serye pou se sou nèg sa yo li konte pou pouse ajanda lame li ya: Prosper poisson d'Avril, Boniface le portrait (il sufi ke w bal ti kob li), elatrèy.

Rèv ap fè moun sezi. M'ap fè'l remake ke se konsansus ki te deside disolusyon lame a e non pa Aristide tou sèl. Si misye te anti-lame, li pa ta al chèche Guy Philippe apre kou li te pran lan main Raoul Cédras.

Menm si nèg ta gen bon rezon jodi pou apiye retou lame, yo pe pa konvenk pèsonn ke se pa't yon bon sèvis gouvènman Aristid te rand peyi a. Tout nèg, tout gouvènman, tout ansyen prezidan, tout prezidan aktyèl te dwe remèsye Aristide.

Mwen pa yon fanatik avèg JBA non, men m'kwè ke li te manke konseye ki pou ta rand li meyè lan administre pouvwa a. Mais que voulez-vous? M'ap toujou sonje ke trop fós te kontr misye an Ayiti. Menm dènyèman, Vatican te kontr retou misye an Ayiti.

Jodi a, Ayisyen ap fout aprand, mwen ta espere Rèv la vin defand ti aki demokratik moun Ayiti yo jwenn olye ke se jan de rezonman konsa l'ap fè. Pa't gen yon lame lè Marines te vin kanpe lan peyi a...

Mesye, moun yo pi vit pase Tèt Marteau tande; li t'ap pale pou MINUSTAH transfóme an yon enstriman pou devlopman. Ah bon, se de sa li t'ap pale pou ONU pran an chaj fómasyon lame li ya e pou OEA apiye'l. (lol)

Mwen pwal agase anpil malveyan paske mwen gen entansyon ekri peyi Titid la lè m'ap pale de Ayiti.

Mwen sispèk gen gouvènman ou politisyen etranje lè Mickey et sa suite al pale ak yo, premye kestyon yo poze yo se: "Comment va le président Aristide?" (LOL)

M'ap profite voye on kado virtuel pou JBA:

Un cadeau virtuel pour JBA. A chaque camp son préféré, n'est-ce pas? Amiral10

CAN YOU DIG IT?

A chacun son corps... militant.
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Un cadeau virtuel pour JBA. A chaque camp son préféré, n'est-ce pas? Empty Re: Un cadeau virtuel pour JBA. A chaque camp son préféré, n'est-ce pas?

Message  Le gros roseau Ven 18 Nov 2011 - 23:39

depi se moun ki ap mande retou lame tout se malpwop ,sankoutya ,mandyan san diyite ki pito fèmen je yo pou yo pa wè nan ki eta salte ayisyen parey yo ap viv.Se fout degoutan.mwen pa konn poukisa map ekri toujou de peyi saa.Yo pito ap mande chak ane pou yo peye birokrat jodya yo vle pou blan fè yo charite pou yo fè makak.afriken ak polonè ki te ba nou endepandans la yo pa eksiste ankor.se yon paket makak ak moun fou ki rete an ayiti jodya.ki jan w ka panse yon peyi kote moun ap mouri ak kolera paske se dlo kk yap bwè e manje biskwit labou epi pou yon bann sankoutya san diyite ap pale de lame. ki lakyel de lame ayiti ka genyen nan moman saa?Genyen twop borgne ki ap gide yon paket aveg nan peyi saa.Nan semenn la le Nouvelliste ekri yon atik sou yon aksidan ki fet sou wout Delmas yon jenn fiyet mouri paske li fè yon kriz astma yo pat jwen moyen pou yo transpote l nan yon lopital a lè.Mwen ta renmen mande Martelly si se pitit li ki te mouri nan kondityon saa si se lame li ta wè ki nesesè jodya nan peyi ya.Si li ak madanm li tap viv anba tant yo ap bwè dlo kk manje biskwit labou si se lame yo ta renmen gouvenman retabli jodya.Mwen pa beswen tande rezonman oken k lambert.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Un cadeau virtuel pour JBA. A chaque camp son préféré, n'est-ce pas? Empty Re: Un cadeau virtuel pour JBA. A chaque camp son préféré, n'est-ce pas?

Message  ainsi ne soit-il Sam 19 Nov 2011 - 0:23

Vous voulez dire camembert, LGR. (lol) W pa dwe bouke di an-yen, paske w sikjere yon kestyon la a à savoir ki jan de moun yo ranmase y'ap bay simagre antrenman, kote yo rektite yo. Ki dwa misye pou li deside pou l'leve yon lame san ke se pa dabor yon rekritman nasyonal piblisize, avèk tout prereki medikal, skolè, e menm legal. M'ka manke li, men m'pa tande jan de kestyonman sa yo. Tout nèg k'ap di pran pretèks ke Konstitisyon a preskri Lame men yo tonbe lan apiye on aksyon ilegal (du moins à mes yeux). Ki maladrès sa yo, ki kretinism sa yo. Nèg FRAPH sa a gen lan kól wi.

Jodi a m'ap tande nouvèl, Radio Canada li-menm pa konprand an-yen k'ap pase lan peyi a. Sa tèlman rapote yo ke yo bay tout vye nouvèl sou Sweet Mickey. Mwen gen pou m'rele yo ou pou m'voye yon lèt bay yo pou di yo manyè sispand betize ak entèlijans moun. Ou byen itou se montre y'ap montre jan nou pa serye.

Mon chè, sa grav e sa lèd nèt. Anyen pa etone'm non. Mwen ka pa konen, apa pou mouvman guerilla ou pou milis prive, eske misye pa't dwe rand kont devan palman pou jès konsa. Eske yo pa't dwe kouri dèyè misye depi lontan? Misye poze anpil jès pou yo ta jije'l wi. M'ap mande'm kote tout bagay sa yo pwale.
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Un cadeau virtuel pour JBA. A chaque camp son préféré, n'est-ce pas? Empty Re: Un cadeau virtuel pour JBA. A chaque camp son préféré, n'est-ce pas?

Message  Le gros roseau Sam 19 Nov 2011 - 13:00

Oui Martine je parle de ce fromage produit par les "Dick head" qui nous dirigent.(lol)

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Un cadeau virtuel pour JBA. A chaque camp son préféré, n'est-ce pas? Empty Re: Un cadeau virtuel pour JBA. A chaque camp son préféré, n'est-ce pas?

Message  ainsi ne soit-il Sam 19 Nov 2011 - 13:26

Woy! Gran moun la move. Allons, allons, on dit Tèt Richard, LGR. On band Soulouk Tèt pyas. (lol)
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Un cadeau virtuel pour JBA. A chaque camp son préféré, n'est-ce pas? Empty Re: Un cadeau virtuel pour JBA. A chaque camp son préféré, n'est-ce pas?

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut


 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum