Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
-55%
Le deal à ne pas rater :
Coffret d’outils – STANLEY – STMT0-74101 – 38 pièces – ...
21.99 € 49.04 €
Voir le deal

Mikayèl ap fè travay li. Ma p vote l pou l pwochen Prezidan Dayiti

3 participants

Aller en bas

Mikayèl ap fè travay li. Ma p vote l pou l pwochen Prezidan Dayiti Empty Mikayèl ap fè travay li. Ma p vote l pou l pwochen Prezidan Dayiti

Message  Sasaye Mer 18 Jan 2012 - 13:09

Haïti - Social : Michaëlle Jean a rencontré la Ministre Yanick Mézil
18/01/2012 11:21:05

Mikayèl ap fè travay li. Ma p vote l pou l pwochen Prezidan Dayiti G-4745
New look? Fanm totalkapital
Sasaye

Lundi, Michaëlle Jean, l'Envoyée spéciale de l'UNESCO pour Haïti, a rencontré pendant près d'une heure, Yanick Mézil, la Ministre à la Condition Féminine et aux Droits des Femmes. À la suite de cette rencontre Yanick Mézil a déclaré à la presse «... nous lui avons remit des documents sur des projets, des informations sur quelque projets que nous avons au niveau du ministère, nous avons parlé d'autonomisation, de forum, d'éducation, de la formation des femmes... » a déclaré Yanick Mézil.

De son côté Michaëlle Jean a fait savoir que «... ce qui ressort de la situation [...] c’est la totale dépendance à l'aide internationale et à l'assistanat. Il est clair qu'il faut qu'une économie viable soit construite et je crois, que les femmes, les haïtiennes ont cette expérience, c'est de çà que nous avons discuté.

De manière transversale, nous ne pouvons pas parler de santé si nous n'impliquons pas la perspective féminine, nous ne pouvons pas parler de salubrité publique, de sécurité publique, d'économie, d'éducation si nous ne prenons pas la perspective féminine, c'est une chose qui est essentielle [...]

Vous savez, ce n'est pas l'argent nécessairement qui fait tout [...] l'UNESCO traverse une crise difficile cela dit, pour l'UNESCO Haïti est un champ d'action prioritaire, il n'est pas question de reculer là dessus, le renforcement des capacités, améliorer la situation socio-économique des femmes, permettre au Ministère dans ses objectifs qu'il veut réaliser, d'avoir du renfort, de pouvoir profiter de réseau avec cette nouvelle unité du genre, qu'a créé la Directrice Générale de l'UNESCO. Voir concrètement, comment on peut appuyer ce ministère, pour qu'il puisse réaliser ses objectifs, ça c'est très clair [...] ».

S/ HaïtiLibre
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

Mikayèl ap fè travay li. Ma p vote l pou l pwochen Prezidan Dayiti Empty Re: Mikayèl ap fè travay li. Ma p vote l pou l pwochen Prezidan Dayiti

Message  Le gros roseau Mer 18 Jan 2012 - 14:06

les femmes haitiennes doivent etre pragmatiques surtout les intellectuelles .Leur situation ne changera pas aussi longtemps que les moyens de production sont controlés par les hommes.Il faut creer des banques de credit pour aider les paysannes et nos" madan sarah" petites commercantes..Une education de qualité est essentielle pour elever le standard de vie des haitennes.plus elles seront mieux eduquées moins d'enfants elles auront.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Mikayèl ap fè travay li. Ma p vote l pou l pwochen Prezidan Dayiti Empty Re: Mikayèl ap fè travay li. Ma p vote l pou l pwochen Prezidan Dayiti

Message  Sasaye Mer 18 Jan 2012 - 14:27

Une education de qualité est essentielle pour elever le standard de vie des haitennes.
plus elles seront mieux eduquées moins d'enfants elles auront.


Saa enpôtan pou gason you tou. Menm plis paske nèg yo pa vle mete kapôt. Yo pa kite fanm yo sèvi ak pilil paske yo di l twô chè.
Medam yo anba kontwôl nèg yo kifè yo pa gen chwa.

Anfendkont, se gason ayisyen ki responsab gwosès tifi depi yo gen pibète.
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

Mikayèl ap fè travay li. Ma p vote l pou l pwochen Prezidan Dayiti Empty Re: Mikayèl ap fè travay li. Ma p vote l pou l pwochen Prezidan Dayiti

Message  ainsi ne soit-il Mer 18 Jan 2012 - 15:06

Mwen jire pou m'pa janm vote byen ke m'pa enpoze sa a antouraj a'm.

Premye sa m'rekonèt lan Michaêlle Jean, sè ke li se yon aktivis ki pa t'ap ka reyisi fè politik aktiv lan Kebek tankou Viviane Barbot (pitit tig se tig) ??? k'ap defand souverènte pou Kebèk. Kout manchèt lan dlo pa gen mak. Milye politik ak milye boujwa reyaksyonè se zót ki konsangen, reyaksyonè, yo toujou solidè pou reprodiksyon yo. Se pa pou anyen ke pitit ansyen militè de karye ak divalyeris kwè ke se yo ki gen dwa ekzèse pouvwa an Ayiti menm jan nèg rouj yo te vle ke se yo ki pou te mèt peyi a.

Yo di tan efase blesi, ki fè ke m'te sezi lè m'ap gade ke tout pitit gwo ponyèt Duvalye yo ap byen menen an Ayiti san konte sa ki militan lavalas e k'ap bay moun limyè. L'Evangile selon Sainte Graine. Ha! ha! ha!

Men'm si m'deja fè alizyon a sa lan pale anpil, m'pa sur ke Madame Jean Lafont (lol) bezwen antre dirèkteman lan petodyè sa a, ou byen al soumèt li plis ankor a enperyalis. Manmzèl ka ede fanm yo anpil dotanplis ke se yon moun ki te toujou kwè lan tèt li e ke li se yon feminis. Kanta politik, klima a pa bon pou manmzè'l ta sonje al okipe pós konsa an Ayiti.

Men nou pa janm konen, tankou yo di, l'appétit vient en mangeant.

Cela dit, si Madanm Manigat te pase, m'sèten ke peyi a pa ta gen yon imaj pi lèd pase sa n'ap gade jodi a. Tankou Michaelle di, lajan pa tout. Si w pa ka konte sou resous imèn pou fè bagay yo mache milyon ak milya pa'p vin fè anyen sinon pou tante volè ak eskamotè tankou Jean-Claude Duvalier.

Pou Michaelle Jean ta prezidan an Ayiti, se pou l'ta ka konte sou yon ekip fanm ki kalifye pou takle vrè problèm peyi a olye ke se yon goumen pou pouvwa. Michaelle abitye travay ak fanm, mwen konen ke reyalizasyon ki rand li pi fyè se travay li akonpli ak fanm lan antouraj li ke se kom benevole lan mezon pou femmes battues ou lan fonksyon GG. Donk se pa etonan si l'ap kole zepol ak fanm anba a.

Anverite, se t'ap yon gwo nouvèl pou anpil moun k'ap espere an Ayiti si fanm ta pran pouvwa a lan eleksyon. Madanm Manigat pa't ka pase paske Hillary jalouz akoz ke houngan Ayiti yo pa't ka ede'l bat Obama. (LOL)

Men dabor, fo ke Michaelle ta elijibl, non? Mete Michaelle apa, gen lót moun tankou Mildrèd ak Maryse ki la itou. Nou pa konn sa ki pwal rive, pou mwen se trè byen si fanm yo mète yo an form pou debarase peyi a de nèg ti kilót sa yo. Ha! ha! ha! Men se vre, mezanmi; konspirasyon a pa ka al pi lwen ankor. Lè pantalon tout nèg bese, ki ès ki pwal relve peyi a si se pa fanm ki pou monte grèg kafe yo lan tay yo pou bay ti-moun yo direksyon.

Ha! ha! ha!
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Mikayèl ap fè travay li. Ma p vote l pou l pwochen Prezidan Dayiti Empty Re: Mikayèl ap fè travay li. Ma p vote l pou l pwochen Prezidan Dayiti

Message  Le gros roseau Mer 18 Jan 2012 - 15:27

Sassaye

Wi edikatyon gason merite fet tou,men se fanm yo ki toujou peye po kase apre malandren lage pitit nan vant yo.e se pase yo depann twop de gason ki fè yo blije al pran yon lot nan move kondityon ankor.epi yo tonbe nan yon serk visye.men si depi laj piberte yo te fè edikatyon seksyel yo byen ki pou te fè yo konpran konsekans ki genyen lè yo kite yon malandren monte sou vant yo san kapot mon chè anpil nan yo ta femen janb yo wi.men anpil nan yo blije ouvri janm yo ba yon malandren paske yo pa genyen lot moyen pou yo viv.si tout fanm te mete tet yo ansanb pou kreye lekol pwofesyonel pou fanm ;bank d'epargne mutuelle pou fanm ki vle fè komers ouvri yon biznis ka jwen lajan pret e byen yo pa ta sou kontowl gason tou tan.Yon fanm ki genyen yon metye ki pa depann de yon gason pou bal 2 gouden pap aksepte yon gason abise li.sil di w ou pap koupel san kapot poul pa fè yon lot pitit wap blije tande sa l di ya.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Mikayèl ap fè travay li. Ma p vote l pou l pwochen Prezidan Dayiti Empty Re: Mikayèl ap fè travay li. Ma p vote l pou l pwochen Prezidan Dayiti

Message  Sasaye Mer 18 Jan 2012 - 15:35


Wozo, mwen dakô ak tou sa w di laa.
Men mwen ensiste ke se pou gason yo pran responsabilite pa yo.
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

Mikayèl ap fè travay li. Ma p vote l pou l pwochen Prezidan Dayiti Empty Re: Mikayèl ap fè travay li. Ma p vote l pou l pwochen Prezidan Dayiti

Message  Le gros roseau Mer 18 Jan 2012 - 15:53

Mwen dakor tou e mwen menm mande pou yo ekzije gason okipe pitit yo.si yo te konnen yo te ka pran prison si yo fè pitit epi yo pa ka okipe yo ,yo ta blije pran prekotyon pou yo pa ansent fanm ;paske nan pwen kwasans demografik la rive la yon gason ki ap mache kale ti moun tankou la pen li merite femen yon kote sil pa ka okipe yo.zafè lage kokorat nan la ri epi apre sa pou yap mache lage plis toujou fok leta mete yon fren nan sa menn jan Chinwa yo ap mete yon fren nan kwasans demografik yo a.Yon fanm ki fè 2 pitit nan move kondityon leta dwe ligatire tub li.ak tout gason ki mete 2 pitit yo nan vant li e ki pa ka okipe yo.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Mikayèl ap fè travay li. Ma p vote l pou l pwochen Prezidan Dayiti Empty Re: Mikayèl ap fè travay li. Ma p vote l pou l pwochen Prezidan Dayiti

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum