Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -28%
Précommande : Smartphone Google Pixel 8a 5G ...
Voir le deal
389 €

BANN SALL UP SISPANN MANDE MARTELLIE POU JIJE PAPA L , BYNEFETE LI !

Aller en bas

BANN SALL UP SISPANN MANDE MARTELLIE  POU JIJE PAPA L , BYNEFETE LI ! Empty BANN SALL UP SISPANN MANDE MARTELLIE POU JIJE PAPA L , BYNEFETE LI !

Message  kakakok Mer 8 Fév 2012 - 10:18

Il n'y a que l'ancien président Aristide qui pourrait aider à la destitution de Michel Martelly. Seul Aristide pourra mobiliser et motiver le peuple . Seul Aristide pourra conscientiser le peuple . Seul Aristide pourra sortir le peuple dans ce coma politique . Mais dans cette circonstance politique, vous conviendrez avec moi que l'ancien président Aristide ne fera rien. Dans son cas , le silence est d'or!

Somme toute, on peut toujours espérer qu'un jour le peuple se réveillera et dira son dernier mot. Ce jour-là, il frappera fort, j’en suis sur.




BANN SALL UP SISPANN MANDE MARTELLIE POU JIJE PAPA L , BYNEFETE LI ! pOUKISSA NOU PATE JANM MANDE PREVAL JIE ARISTIDE ????DIVALYE POU TE JIJE LUC DESIR ????PREVAL POUTE JIJE AMARAL????? Se yon rezon ki fe mwen rayi lavalas konsa ...kolektivman nou sall up twop ! NOU PASE plis pase 20 an sou pouvwa nap chire pit , nap asasine , ekzile n ap touye pwop kamarad lit nou ...Nap beni tout koule krim kifet nan peyi a Pere ti jean , b Lindor , Jean Do Yve Volel , lovensky ???? Nou menm manke jije JCD pa Koutimas ..Jodya nap krye bann sall up !
Leta kila a se nou ki kreye l ..Preval pate leve tout plent yo te depoze pou Aristide ....
Nou dwe admet nou se yon paket sall up ..Se mano Charleme,agne ki te retounen ak Sweet nan peyi a..apre te fini sipote KOUDETA KRIMINEL SANGLAN KE RAOUL CEDRAS TE FE NAN PEYI A >>>>> Li mennen li fe nou chante , gouye di mo sal nan kanaval ....
Leta sall up nou konstwi a apre 86 nou te konpwann se te pou lot moun naou taop konstwui l nou kk ! Bef di lap sal savann se pwop boudal lap sal ! Jounen jodia anko yon lot fwa tout moun JWEN>>>>ENPINITE ! IDIO O POUVWA ! KES LETA AP DEVIDE ! >>Se model sa JCD TE KITE , SE LI ARISTIDE AK PREVAL TE KINBE >>Sa nap fout mande MARTELLIE LA >>>SE KONYA JE NOU KLE BANN SALL UP !
Mwen deaj konnen nou pwal pwan wont sevi kole ..men nou fem anvi vwomi LI LE LI TAN POU NOU KITE SALL UP !..LI LE LI TAN POU KLENN KLOSET LAVALAS LA !
SISPANN CHITE KRYE NAN PYE MAYAS MARTELLIE POU L JIJE BIENFETE LI PITA PWAL PI TRIS !>>SE LO PAKET ZAM NOU TAP DISTRIBYE YO KOMANSE RETOUNEN KOT NOU>>>SE LO SA NO PWAL KONPWANN GRENN AL PO A SA KI DI DI ! >> MENM JAN AK ZAFE METEYE A !!!!!
Mwen bouke ak nou sanble tout bon nou pap kite sall up !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut


 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum