Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le deal à ne pas rater :
Funko POP! Jumbo One Piece Kaido Dragon Form : où l’acheter ?
Voir le deal

Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly

+3
ainsi ne soit-il
Joel
Marc H
7 participants

Aller en bas

Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly  Empty Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly

Message  Marc H Mer 15 Mai 2013 - 19:20

Par Evens Dubois
Facebook , 15 mai 2013

Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly  Depite10
Je pensais avoir atteint mon quota d'enervement et d'indignation en l'an de grace 2013.Il n'en est rien.J'ai assiste ,avec un sentiment de revolte la decheance de ma chere Haiti.Je n'ai jamais lu et ou entendu qu'un parlementaire s'agenouille devant un fantoche.Je n'ai pas dormi cette nuit.J'ai passe en boucle ces images venues de nulle part dans ma tete.Je pensais assister a une veritable plaisanterie.Aucun pays serieux n'accepterait qu'un elu degrade l'institution parlementaire a ce point.Aucune societe ne se permettrait se faire avilir de la sorte par un derange ayant pour nom Michel Martelly.
Je dois remercier Barak Obama d'avoir donne carte blanche au couple Clinton d'avilir mon pays de la sorte en placant un ancien militant du Fraph Michel Joseph Martelly.Le president americain prefererait que son pays engloutisse plutot que d'accepter un ancien fumeur de cocaine a la tete de son pays.Pourquoi a-t-il choisi d'avilir mon pays?Pourquoi a-t-il foule aux pieds la merveilleuse histoire de ce pays de negres.Dire qu'il est un noir est une tautologie.Ila livre le pays au couple Clinton sans tenir compte de la sensibilite et de la fierte de cette Nation.
Est-ce que c'est la malediction de l'Independance nationale qui poursuit ce petit coin de terre?Je croise les doigts afin que les scandales qui frappent l'Administration Obama se transforment en objet de destitution.Ce sera justice pour Haiti.J'entends deja les cris d'offraies des sanfigi.Si le fantoche Michel Martelly peut mettrea genou un quidam,qu'en est-il du plus grand parti politique qu'est l'ambassade maricaine?


Dernière édition par monhaiti le Mer 15 Mai 2013 - 22:44, édité 1 fois
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly  Empty Re: Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly

Message  Joel Mer 15 Mai 2013 - 20:14

Ces gens ne savent quoi faire.Ils sont dans la CHAMBRE à cause des élections truquées et l'absence provoquée de FL aux dernières élections.
Certains d'entre eux se sont déja habitués à la ""dolce vita"" de la CHAMBRE.
Ils n'ont qu'un seul espoir ,c'est que MARTELLY truque les prochaines législatives.
Pourra t-il le faire ;j'en doute.
Etre Député en HAITI ,comparativement ,c'est la belle vie ;donc ces gens qui avient pris la CHAMBRE D'ASSAULT sont près à tout.
Je crois que c'est en vain!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly  Empty Re: Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly

Message  ainsi ne soit-il Mer 15 Mai 2013 - 22:22

Depi premye jes Sweet Mickey yo mwen te mande si n'ap tounen plis an arye de 50 ane. Se pa de move neg pa move. Antouka se tris. Sa di anpil, nespa. Jes mafya net. We have a Godfather.


ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly  Empty Re: Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly

Message  Le gros roseau Mer 15 Mai 2013 - 23:54

marc henry. ce geste peut-etre vous prouvera la validité de mon plaidoyer pour l'abolition de la Constitution de 1987 qui reclame un parlement bicameral en haiti et des elections chaque deux ans pour renouvler le tiers du Senat.Est-il vrai les trois pouvoirs sont egaux en haiti?

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly  Empty Re: Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly

Message  kakakok Jeu 16 Mai 2013 - 1:15

monhaiti a écrit:Par Evens Dubois
Facebook , 15 mai 2013

Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly  Depite10
Je pensais avoir atteint mon quota d'enervement et d'indignation en l'an de grace 2013.Il n'en est rien.J'ai assiste ,avec un sentiment de revolte la decheance de ma chere Haiti.Je n'ai jamais lu et ou entendu qu'un parlementaire s'agenouille devant un fantoche.Je n'ai pas dormi cette nuit.J'ai passe en boucle ces images venues de nulle part dans ma tete.Je pensais assister a une veritable plaisanterie.Aucun pays serieux n'accepterait qu'un elu degrade l'institution parlementaire a ce point.Aucune societe ne se permettrait se faire avilir de la sorte par un derange ayant pour nom Michel Martelly.
Je dois remercier Barak Obama d'avoir donne carte blanche au couple Clinton d'avilir mon pays de la sorte en placant un ancien militant du Fraph Michel Joseph Martelly.Le president americain prefererait que son pays engloutisse plutot que d'accepter un ancien fumeur de cocaine a la tete de son pays.Pourquoi a-t-il choisi d'avilir mon pays?Pourquoi a-t-il foule aux pieds la merveilleuse histoire de ce pays de negres.Dire qu'il est un noir est une tautologie.Ila livre le pays au couple Clinton sans tenir compte de la sensibilite et de la fierte de cette Nation.
Est-ce que c'est la malediction de l'Independance nationale qui poursuit ce petit coin de terre?Je croise les doigts afin que les scandales qui frappent l'Administration Obama se transforment en objet de destitution.Ce sera justice pour Haiti.J'entends deja les cris d'offraies des sanfigi.Si le fantoche Michel Martelly peut mettrea genou un quidam,qu'en est-il du plus grand parti politique qu'est l'ambassade maricaine?

Mwen pa sezi ! se la meme sall o prix qui continue ! il plus de 10 ans je denoncais Gerald Gilles medcin de profession qui navait pas hesite a dire : SI SE PA ARISTIDE LI PA TAP ANYEN affraid E SOUT SIT SILA .. NOU PAT GENYEN KOURAJ DENONSE SA ! AU NON DE L UNIVERSALITE DES NOTIONS DU BIEN ET DU MAL ...MAP GADE NOU NAN ZYE !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly  Empty Re: Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly

Message  Thunder Mer 22 Mai 2013 - 16:46

Vendredi, 17 mai 2013 07:39

Lucner Noël assure qu'il s'était agenouillé devant Dieu


Le député de Ouanaminthe, Lucner Noël, au centre d'une polémique pour s'être agenouillé devant le chef de l'Etat, nie avoir pris cette posture pour prêter allégeance au président haïtien. Lors de la cérémonie de commémoration du deuxième anniversaire de l'intronisation de M. Martelly, le député Noël s'était agenouillé avant de présenter le bilan de l'exécutif dans sa commune.

Interrogé sur les circonstances de son geste le parlementaire a fait valoir qu'il s'était agenouillé devant L'Eternel, le Dieu d'Israël, parce qu'il est croyant. Ce fervent catholique toujours muni de sa croix explique qu'il ne saurait se mettre à genoux devant un humain. Je me suis agenouillé devant Dieu pour prendre un engagement solennel devant le peuple afin de ne pas trahir le président Martelly qui a réalisé plusieurs projets d'infrastructures dans ma commune, ajoute t-il.

Il rappelle que l'administration Martelly a construit un lycée et accordé une génératrice de 1.3 mégawats a la communauté de Ouanaminthe. Le parlementaire, révèle que cette posture a genoux pour des engagements devant le peuple a été utilisée plus d'une cinquantaine de fois durant sa campagne électorale. Je me suis toujours engagé à défendre les intérêts de ma circonscription, dit-il.

Le député Noël, jusqu'ici peu connu du grand public ne voit aucune conséquence politique pour son geste. Il explique qu'il serait prêt à le refaire si l'occasion se présentait.

Le parlementaire assure que les citoyens de Ouanminthe dans leur majorité approuvent son action et comprennent son geste.

LLM / radio Métropole Haïti

Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly  Empty Re: Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly

Message  ainsi ne soit-il Mer 22 Mai 2013 - 23:38

Gade, piti, pito misye pa t' di anyen. Ala kote neg maladroit. Misye se yon menteur k'ap pran Bondye pou servi'l kouveti. Misye jis fe ri de li yon dezyem fwa.

ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly  Empty Re: Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly

Message  Marc H Jeu 23 Mai 2013 - 0:03

Le gros roseau a écrit:marc henry. ce geste peut-etre vous prouvera la validité de mon plaidoyer pour l'abolition de la Constitution de 1987 qui reclame un parlement bicameral en haiti et des elections chaque deux ans pour renouvler le tiers du Senat.Est-il vrai les trois pouvoirs sont egaux en haiti?

Le monsieur a un problème évident (santé mentale ).
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly  Empty Re: Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly

Message  ainsi ne soit-il Jeu 23 Mai 2013 - 8:51

Neg komanse gen titAlbert. Yo mete ajenou lan pye travay yo.

Mwen kwaze yon bel fanm Jamayikenn tre kiltive ki mande'm pou ki sa Michaelle Jean pa di anyen sou derapaj ki ap pase an Ayiti. Mwen repond li ke l'appetit vient en mangeant, gouvenant jeneral la vin gen yon atitid objektif ki plis lan entere patron li yo. Se sel politichyen Ayisyen ki aji konsa.

Avan se te lame jodi a se depute ak senateur zot gen le ap finanse. A chacun son metier comme on dit. A jenou a 4 pat, se konsa leu y'ap man-yen...

M'ale maten a anvan blan a di'm bay'l peyi'l.
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly  Empty Re: Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly

Message  Joel Jeu 23 Mai 2013 - 10:16

Nèg yo ap fè sa y ap fè an paske pou yomenm MATELI ap ka vòlò eleksyon pou fè yo reyeli.
Li ap difisil anpil pou MATELI vòlò eleksyon;se fè pou l pa fè eleksyon sa yo.
Dapre mwen se sa DIVALYERIS alantou misye yo ap konseye l

""RAPÒ DE FÒS"" yo pa an favè MATELI e mwen panse tou ke PWA AMERIKEN yo ak ALYE l yo ap diminye.
Bagay mesyedam sa yo toujou genyen se RADYO yo;e pou konbyen tan ankò?

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly  Empty Re: Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly

Message  Marc H Jeu 23 Mai 2013 - 11:49

Joel

Map ajoute ke mesye sa yo ap toujou genyen sipo lot gnbis tankou neg OPL, K Plim,ak anpil lot antilavalas lan konba Duvalieriste ap men nen pou yo gade pouvwa yo ak Martelly .Li klè ke neg sa yo plis ka viv ak Mateli ke yon gouvèneman lavalas. Mwen ta swete ke tout gnbis yo mete tèt ansam. Konsa viktwa Lavalas las ap klè tankou dlo kokoye . Gnbis yo beswen bon jan pataswel nan eleksyon yo pou yo ka rete trankil . sispann enmède demokrat nan peyi an .
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly  Empty Re: Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly

Message  Joel Jeu 23 Mai 2013 - 18:34

Se yon sekrè polichinèl tankou franse yo di l ;ke mesye GNBis yo prefere yon viktwa MATELI a yon viktwa LAVALAS.
Sa mesye sa yo ta prefere se pou ta MATELI ta tonbe anvan manda l ta fini pou yo sa ta antre lan gouvènman ""inite"" nasyonal yo.
Se sèl jan pou yo ta siviv;paske pwoblèm mesye yo sè ke yo paka fè konpetisyon ak LAVALAS lan kapasite òganizasyon l.
Ou wè mesyedam yo ap fè tout kalite deklarasyon pou MATELI rache MANYÒK li tandis ke FANMI LAVALAS rete kè pòpòz.
Viktwa LAVALAS lan gen dwa total ;bagay DIVALYERIS yo te toujou lan ""background"" lan gen dwa regle yon fwa pou tout ;menm jan DOMINIKEN yo regle ZAFÈ TROUJILIS ak neo-TROUJILIS ki se BALAGUERIS ,yon fwa pou tout!
HAITI LIBERTE ekri yon atik semèn sa a ki dezabiye SAUVEUR PIERRE ETIENNE;kalbas grandyòl GNBis lan ki toujou pi cho devan bann lan!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly  Empty Re: Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly

Message  Marc H Jeu 23 Mai 2013 - 23:44

Sauveur Étienne est un vrai ranceur .
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly  Empty Re: Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly

Message  Thunder Ven 24 Mai 2013 - 2:45

Joel ak Monhaiti,

Pa fè sa mesye. GNBism lan se te yon mouvman popilè ki te asanble divès sektè ak group sosyal ladann. Se pa yon gwoup moun k ap veye pou Martelly tonbe pou yo pran pouvwa. Se te pito rasanbleman tout moun ki te di otan a diktati lavalas lan an 2004 ki te mete GNB yo pou chase satan jerenons lan.

Nou toujou ap reve zye klè nou menm... nou pa an 1990 ankò, pèp lan pa t janm enbesil jan nou konprann nan. Si nou konprann ke Lavalas genyen pèp saa toujou, n ap foure dwèt nan pwòp zye nou rive jis nan omoplat nou. Se pa Duvalieris lan ki pou antere sèlman, lòbèy LAVALAS lan dwe efase nan figi moun tou. LAVALAS pa pote anyen ke dezolasyon pou pèp lan depi plis ke 20 tan ke yo sou scène politik lan. Alò, yon moun pa bezwen GNBis pou l prefere yon viktwa MARTELLY ke yon viktwa LAVALAS.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly  Empty Re: Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly

Message  ainsi ne soit-il Ven 24 Mai 2013 - 11:46

Jan mwen konprand deskripsyon ak manda Gnbis yo, sa plis sanble ak on seri de opotinis. Tout moun wè abi ki te fèt wi. Alor gen jistifikasyon pou krim nou yo. W frenk demontre ke gnbis yo se yon faksyon mèsenè sou sèn politik an Ayiti. Koulye a la, w tande lavalas an flèch, w anvi tande ke yo anpeche pèp la manifeste volonte'l. Gnbis yo la ap tand ankor wi.

Kote w gen rezon sè ke Gnbis p'ap janm vin yon parti politik an Ayiti. Blye group neg lajan yo ki pa anpil pase sa, tout rès gnbis opotinis yo se ou bien des mercenaires ou bien des fascistes.

W se yon ero, w'ap mouri zam a la main san ke w pa gen yon koz w ap defand si w ka di ke lavalas pa gen apui popilè. Se w ki pran pèp la pou enbesil si w pa respekte volonte'l. Li lè pou nou progrese mesye.

"Se pa Duvalieris lan ki pou antere sèlman, lòbèy LAVALAS lan dwe efase nan figi moun tou."

Waw! e pi w ap di ke w prefere rejim divalyerist Sweet Mickey vle foure lan goj peyi a.
Pou antere divalyerism la, fok w dabor kontre Sweet Mickey, mon chè.
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly  Empty Re: Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly

Message  Marc H Ven 24 Mai 2013 - 12:09

LAVALAS pa pote anyen ke dezolasyon pou pèp lan depi plis ke 20 tan ke yo sou scène politik lan.
1)Alo kouman wou eksplike tranbleman de kueur 8 mai 2013 antt lidè ak pep la

2) kouman wou eksplike swaf popilasyon pou Fanmi lavalas an 2013 si sa wou di sete vre ?

Bref, monchè ouvri zye pi gran tande. Le déni ne vous amène nulle part.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly  Empty Re: Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly

Message  Joel Ven 24 Mai 2013 - 12:13

AINSI;

Misye te gen yon kalifikatif li te konn ajoute depi l t ap pale de LAVALAS ;misye pa t janm pa manke pou l ajoute ""sanginè"".
Mwen sonje ke apre koudeta 2004 lan depi RADYO GNBis yo t ap pale de ARISTIDE ak LAVALAS se te pou yo te ajoute ""DIKTATI"".
Se yon pratik FACHIS kelkelanswa kote yo ye .Se tankou FACHIS lan TEA PARTY yo OZETAZINI depi y ap pale de OBAMA se pou yo di ke misye se yon DIKTATÈ ou byen li vle etabli yon DIKTATI.
Menm vagabon sa yo se manm KKK ki pa p ezite LENCHE moun ki pa dakò ak yo.

Kite rès GNBis OPÒTINIS yo mare sosis yo ak MATELI ;y ap koule lan menm BATO an.
Se tankou SPRAGUE ak HALLWARD repòte kouman RADYO GNBis yo te konn rapòte manifestasyon ki te fèt an 2003 ak 2004 yo.
Si manifestasyon an te pro ARISTIDE e li te gen 50 MIL moun ladan l se peye yo te peye MOUN yo pou yo sòti e si yo menm grafouyen yon OTO ,SE TE VYOLANS.
Lè GNBis yo sòti ;si te gen 2000 MOUN ,se te yo GWO MANIFESTASYON POPILÈ e si ta gen derapaj ,se PATIZAN ARISTIDE yo ki te pwovoke l.
Ann gade ;
JOUNAL tankou NOUVELLISTE ak LE MATIN ki pa ka pi anti-ARISTIDE ke zòt rapòte ke te gen de milye moun lan manifestasyon pro-ARISTIDE lan.
Mesye woooooo!!!!!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly  Empty Re: Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly

Message  Marc H Ven 24 Mai 2013 - 12:23

Se yon teknik ke yo ap toujou itilise . Nou konn sa deja . Kounyea fok Lavalas mete an plas yon strategi anti desinfomation pour contre ak manti gnbis yo .
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly  Empty Re: Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly

Message  Sasaye Ven 24 Mai 2013 - 14:24


Ala de madigrati lan peyi an.
Lontan nou te gen depite japwouv,
Kounyea nou gen depite ajenou.
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly  Empty Re: Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly

Message  Thunder Ven 24 Mai 2013 - 20:47

Si nou ka di ke sa ki fèt lòt jou se "lavalas" ki desann, nou pa konnen kisa ki te lavalas lan. Pou Aristide ta nan lari nan yon sikonstans kote li ka pran prizon apre laverite fini etabli, pou medya menm ki pro lavalas yo ap pale de "plizyè milye moun" ki te nan lari? Ebyen lavalas redwi a pli senp ekspresyon li.

Pi gran manifestasyon ki janm fèt nan peyi saa se pandan mouvman GNB an, vle ou pa. Youn nan pi gran de tout tan yo menm se jou ke lavalas te asasinen plis pase 8 nan yo ak fè plizyè dizèn blese, jou ki te 7 Mars 2004 lan. Gade jounen jodi a, jan ke n ap paweze nan dwa ke pèp Ayisyen peye ak san yo. Nou fè manifestasyon nou, pa menm yon wòch pa voye sou nou. Men leson demokrasi!
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly  Empty Re: Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly

Message  Thunder Ven 24 Mai 2013 - 20:49


Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly  Empty Re: Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly

Message  Joel Sam 25 Mai 2013 - 6:02

Thunder a écrit:Si nou ka di ke sa ki fèt lòt jou se "lavalas" ki desann, nou pa konnen kisa ki te lavalas lan. Pou Aristide ta nan lari nan yon sikonstans kote li ka pran prizon apre laverite fini etabli, pou medya menm ki pro lavalas yo ap pale de "plizyè milye moun" ki te nan lari? Ebyen lavalas redwi a pli senp ekspresyon li.

Pi gran manifestasyon ki janm fèt nan peyi saa se pandan mouvman GNB an, vle ou pa. Youn nan pi gran de tout tan yo menm se jou ke lavalas te asasinen plis pase 8 nan yo ak fè plizyè dizèn blese, jou ki te 7 Mars 2004 lan. Gade jounen jodi a, jan ke n ap paweze nan dwa ke pèp Ayisyen peye ak san yo. Nou fè manifestasyon nou, pa menm yon wòch pa voye sou nou. Men leson demokrasi!


Pa vin fè ti dezenfòmasyon wòwòt,gen twòp enfòmasyon detaye kounye an.
Nou pran lan gonm e se lan plede repete rans.
Tankou se LAVALAS ki ta touye JACQUES ROCHE.Nou fout JANJIS lan prizon paske li ta genyen pou l wè ak lanmò sa a.Nou lakòz JANJIS mouri paske li pa t ka trete LESEMI ki t ap wonje l lan prizon an.
Gen ABÒDYÒ ki menm vle mete lanmò JACQUES ROCHE lan sou do ARISTIDE .
ADYE!
Epitou le 7 MARS te gen 8 MOUN ki te mouri?
Ki moun sa yo te ye .SPRAGUE dekri sa k te rive le 7 MAS lan wi.
Epitou ,nou ta fin ANRAJE NÈT pou nou ta mete de PRÈ ou de LWEN sa k te rive an ,sou do ARISTIDE.Nèg lan te lan men SÈVIS SEKRÈ FRANSE yo toujou,ki te ka pase l a lenfinitif.
Se MAXINE WATERS ki te fè yo konnen ke kelkelanswa sa k te rive l,li t ap rann yo responsab.

Epitou lè LATORTUE te di NOU TIRE SOU YO,NOU FOUT TOUYE YO,3 LADAN YO MOURI ;de ki lès misye t ap pale ;se te de GNBis yo?
ADYE!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly  Empty Re: Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly

Message  ainsi ne soit-il Sam 25 Mai 2013 - 14:47

Sa grav, sa dur. Mezanmi, w lofri dlo bay bourik paske w sipoze ke li swaf men w pa ka fóse'l bwè. Sepandan, w ka fóse'l janbe dlo. Men se pa entansyon moun ki wè sosyete a on lót fason ke brital. Alor, kite Thunder mache lan siyaj fascist.

Gen de kondisyon w pa ka retire lan sistèm nèg yo. Tout sa yo imajine se la verite menm si w te vini ak la preuve du contraire. Semèn ki sot pase yo, nou tande, nou fè rale sou abi, terorism divalyeris, usage du mensonge, faux témoignage, tout vye mès divalyeris ki fini ak peyi a, ki detrui fanmi, e sa etone'm ke yon endividi chita,ap afiche menm atitud konsa. Jis paske yo gen yon dan kontr yon endividu.
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly  Empty Re: Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly

Message  Thunder Lun 27 Mai 2013 - 10:36

Joel a écrit:
Thunder a écrit:Si nou ka di ke sa ki fèt lòt jou se "lavalas" ki desann, nou pa konnen kisa ki te lavalas lan. Pou Aristide ta nan lari nan yon sikonstans kote li ka pran prizon apre laverite fini etabli, pou medya menm ki pro lavalas yo ap pale de "plizyè milye moun" ki te nan lari? Ebyen lavalas redwi a pli senp ekspresyon li.

Pi gran manifestasyon ki janm fèt nan peyi saa se pandan mouvman GNB an, vle ou pa. Youn nan pi gran de tout tan yo menm se jou ke lavalas te asasinen plis pase 8 nan yo ak fè plizyè dizèn blese, jou ki te 7 Mars 2004 lan. Gade jounen jodi a, jan ke n ap paweze nan dwa ke pèp Ayisyen peye ak san yo. Nou fè manifestasyon nou, pa menm yon wòch pa voye sou nou. Men leson demokrasi!


Pa vin fè ti dezenfòmasyon wòwòt,gen twòp enfòmasyon detaye kounye an.
Nou pran lan gonm e se lan plede repete rans.
Tankou se LAVALAS ki ta touye JACQUES ROCHE.Nou fout JANJIS lan prizon paske li ta genyen pou l wè ak lanmò sa a.Nou lakòz JANJIS mouri paske li pa t ka trete LESEMI ki t ap wonje l lan prizon an.
Gen ABÒDYÒ ki menm vle mete lanmò JACQUES ROCHE lan sou do ARISTIDE .
ADYE!
Epitou le 7 MARS te gen 8 MOUN ki te mouri?
Ki moun sa yo te ye .SPRAGUE dekri sa k te rive le 7 MAS lan wi.
Epitou ,nou ta fin ANRAJE NÈT pou nou ta mete de PRÈ ou de LWEN sa k te rive an ,sou do ARISTIDE.Nèg lan te lan men SÈVIS SEKRÈ FRANSE yo toujou,ki te ka pase l a lenfinitif.
Se MAXINE WATERS ki te fè yo konnen ke kelkelanswa sa k te rive l,li t ap rann yo responsab.

Epitou lè LATORTUE te di NOU TIRE SOU YO,NOU FOUT TOUYE YO,3 LADAN YO MOURI ;de ki lès misye t ap pale ;se te de GNBis yo?
ADYE!

Mwen menm k ap fè dezenfòmasyon? Saa vre, wou pa bezwen ak Sprague wou an laa non, mwen te nan manifestasyon en chair et en os, ni wou ni Sprague p ap ka bafwe m.

Se pa sa Latortue te di. Li te di: "Yo tire sou nou, nou riposte, 3 nan yo mouri." Pa vini mete pase genyen laa.

Nou menm ki lakòz Jean Juste mouri menm? Se sistèm jistis ke lavalas te ki te ki lakòz sa, ak tout sa, si yo te swiv chimen lavalas lan nèt se menm sò Claude Raymond ke misye te ka jwenn. Chans pou li se pa t sou Lavalas, yo te vini lage l kanmenm.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly  Empty Re: Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly

Message  Thunder Lun 27 Mai 2013 - 10:43

ainsi ne soit-il a écrit:Sa grav, sa dur. Mezanmi, w lofri dlo bay bourik paske w sipoze ke li swaf men w pa ka fóse'l bwè. Sepandan, w ka fóse'l janbe dlo. Men se pa entansyon moun ki wè sosyete a on lót fason ke brital. Alor, kite Thunder mache lan siyaj fascist.

Gen de kondisyon w pa ka retire lan sistèm nèg yo. Tout sa yo imajine se la verite menm si w te vini ak la preuve du contraire. Semèn ki sot pase yo, nou tande, nou fè rale sou abi, terorism divalyeris, usage du mensonge, faux témoignage, tout vye mès divalyeris ki fini ak peyi a, ki detrui fanmi, e sa etone'm ke yon endividi chita,ap afiche menm atitud konsa. Jis paske yo gen yon dan kontr yon endividu.

Lè n ap pale m de fascism sa pa fè m ni cho ni frèt paske tout moun ki pa t bwè sa Aristide te ban nou bwè an se fascist pou nou. Mwen konnen ke m ap toujou sa pou nou. Men, lè m konnen se paske m ap denonse sa ke nou pa vle denonse yo paske se chèf de file nou ki t ap koupe rache, nou mèt rele m tout non ke nou vle.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly  Empty Re: Un député s'agenouille devant le fantoche président Martelly

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum