Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le deal à ne pas rater :
Display Star Wars Unlimited Ombres de la Galaxie : où l’acheter ?
Voir le deal

J'ai tué CELINE MOULIER pour le compte de l`ex SEN. Joseph LAMBERT,

4 participants

Aller en bas

 J'ai tué CELINE MOULIER pour le compte de l`ex SEN. Joseph LAMBERT,   Empty J'ai tué CELINE MOULIER pour le compte de l`ex SEN. Joseph LAMBERT,

Message  Doub-Sossis Ven 5 Juil 2013 - 6:46

MEZAMNI SA GRAV NET POU YON ASSASSIN A LA CHAJ EDO ZENNY AK LAMBERT AL AKISE TET LI DEVAN NOTAIRE EPI LI SIYEN ANBA. ALE LI DOKIMAN AKISATIOM AN AN PDF". MWEN KONEN GEN MOUN TANKOU JOWEL KI PWAL DI PISKE RDDH LADAN SE MONTAJ...
-------------------------------------------------------------------------------------


Le réseau national de défense des droits humains (RNDDH) a publié jeudi le témoignage du jeune Sherlson Sanon qui accuse le sénateur Edwin Zenny et le conseiller du chef de l’Etat et ex sénateur Joseph Lambert de plusieurs actes criminels dans le pays depuis 1999 à avril 2013.


« En 1999, moi, Sherlson SANON, j'ai tué pour le compte de l'ex-Sénateur Joseph LAMBERT, une étrangère du nom Céline MOULIER qui était venue implémenter une organisation à Jacmel. Elle habitait à Civadier. J'ai reçu deux mille (2000) gourdes pour cette exécution », a témoigné Sherlson Sanon.

Toutefois, l’un des avocats d’Edwin Zenny, Me Claudy Gassant a rejeté toutes les allégations de Sherlson Sanon, arguant que celles-ci ressemblent à un montage. De plus, il a indiqué que M. Zenny ne connait, et n’a jamais rencontré Sherlson Sanon.

Cliquez ICI pour lire le témoignage complet : "Les dessous des jeux politiques en Haiti: Témoignages d'un ex-enfant soldat aujourd'hui membre d'un gang armé"


http://static.blog4ever.com/2010/08/431988/T_MOIGNAGE_SANON.pdf
Doub-Sossis
Doub-Sossis
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2429
Localisation : Montreal
Loisirs : cockfighting
Date d'inscription : 24/12/2007

Revenir en haut Aller en bas

 J'ai tué CELINE MOULIER pour le compte de l`ex SEN. Joseph LAMBERT,   Empty Re: J'ai tué CELINE MOULIER pour le compte de l`ex SEN. Joseph LAMBERT,

Message  Joel Ven 5 Juil 2013 - 9:41

DOUB
Ou konnen pwovèb AMERIKEN an ki di ke MENM YON REVÈY KRAZE BAY BON LÈ 2 FWA PA JOU.
Kanta RNDDH ,mwen pa fè yo konfyans menm ;gen dwa se verite sa yo di de ZENNY ak lòt yo;men mwen bay sa RNDDH ap di yo, vag

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

 J'ai tué CELINE MOULIER pour le compte de l`ex SEN. Joseph LAMBERT,   Empty Re: J'ai tué CELINE MOULIER pour le compte de l`ex SEN. Joseph LAMBERT,

Message  Sasaye Ven 5 Juil 2013 - 9:52

Koumanman!!!
Koumatiboulout!!
Koulangèt !!!
 
Saa se yon modèl Seri Nwa.
Mafya Sisyl paka pi mal.
Se konsa peyi m nan ye?
Shit !!!
 
Ebyen apre bonm atomik saa, se pou n gade si gen aksyon ak envestigasyon Lajistis pou deteminen fondman akizasyon sayo.
 
Se pou nou gade si Mateli pap di anyen e kenbe Lanbè lan plas konseye espesyal li genyen an.
Deja bon zanmi l ak chofè l anba kôd.
 
Dapre sa m ap gade laa, istwa saa pa kapab yon envansyon pwiske gen videyo ki montre kijan Lanbè.kalanbè antre lan Palman ak chapo Kôbôy pou al konfronte epi joure depite LouisJèn ki te depoze yon plent pou menm sa rapô saa di.
 
Tale ya di ke se yon rapô ke depite LouisJèn mete deyô pou enkriminen Lanbè.
Antouka, sa paka rete la jiskaske tout bagay vinn Kalm non.  
 
Epi gen ase lafimen sou Ni Lanbè ni Zeni pou sipôte akizasyon sayo.
 
Se yon mafya ayisyen ki byen ôganize.
Mesye Lanbè sayo deja gen fanmi lan plas: apa Kristôf lan. gen yon lôt frè ki senatè tou.
Kisa nèg sayo ta kapab fè pou pèp lan ta vote pou 2 frè lan sena a?
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

 J'ai tué CELINE MOULIER pour le compte de l`ex SEN. Joseph LAMBERT,   Empty Re: J'ai tué CELINE MOULIER pour le compte de l`ex SEN. Joseph LAMBERT,

Message  Joel Ven 5 Juil 2013 - 14:54

Pwoblèm lan ,si se ta verite ;mwen pa kwè gen anyen ki ap rive.
Mezi AKIZASYON yo fè sou ganstè ki rele YOURI LATÒTI an .Se pa RNDDH non ,se WIKILEAKS ak de nèg tankou PETER HALLWARD ak JEB SPRAGUE;misye toujou pi cho devan bann MATELI an ,ap pòte LABÀNYÈ!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

 J'ai tué CELINE MOULIER pour le compte de l`ex SEN. Joseph LAMBERT,   Empty Re: J'ai tué CELINE MOULIER pour le compte de l`ex SEN. Joseph LAMBERT,

Message  kakakok Ven 5 Juil 2013 - 16:09

Joel a écrit:Pwoblèm lan ,si se ta verite ;mwen pa kwè gen anyen ki ap rive.
Mezi AKIZASYON  yo fè sou ganstè ki rele YOURI LATÒTI an .Se pa RNDDH non ,se WIKILEAKS ak de nèg tankou PETER HALLWARD ak JEB SPRAGUE;misye toujou pi cho devan bann MATELI an ,ap pòte LABÀNYÈ!

Mezanmi pinga nou krye ! ni pinga nousezi ! sito Joel ki toujou derefize aksepte linivesalite de 2 gwo nosyon sa yo bien ak mal ! E pi li manje manje bliye !

Deklarasyon sa yo pa gen okenn diferans ak pa Dessalines yo..." dpwe sa m sotii fe nan Sid si sitwaywn sid yo pa leve kanpe se paske yo pa moun !

Jeneral ti kouto , Dread Wilne a Je rat Gens juste ...ki di viv operasyon bagdad ! viv kidnapinn pour le retour !

Ak yonn nan Lucas yo ki deklare m sot touye 1042 kominis ! Tout deklarasyon sa yo sanble tet koupe ...poukisa yo fe Joel sezi lot pa fe li sezi ! .....se sa ki fe nou genyen peyi ke nou gemyen la wi !
yon jou kon jodya si peyi a pa finn disparet nan konpotman nou ...Nou genyen pou nou peye sa ...keseswa jan trete anviwonnman ....ke jan no vann la jistis !Jou a la
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

 J'ai tué CELINE MOULIER pour le compte de l`ex SEN. Joseph LAMBERT,   Empty Re: J'ai tué CELINE MOULIER pour le compte de l`ex SEN. Joseph LAMBERT,

Message  Joel Sam 6 Juil 2013 - 10:19

Tout bagay ap diskite ,men oumenm depi w tande gen moun ki te mouri ;ou antre nan won.

M ap di l ankò ;mwen pa pro MATELI ,men mwen pa kwè RNDDH.
Se yon òganizasyon ki viv de MANTI.Se yon òganizasyon ki toujou chwazi MOUN pou li mete DOKIMAN deyò.
Se yon OGANIZASYON dwa MOUN ,pa sa?
Konbyen fwa yo mansyone GI FILIP ak JODÈL CHANBLEN?
Mwen sispèk ke yo atake LAMBÈ ak ZENNY lan yon bi piman POLITIK.

Mwen ta renmen ke LAMBERT ki di ke sa yo ap di an se pa VRE ,pou l ta chache yon mwayen pou l reponn RNDDH.
Li lè pou gen MOUN ki gen ase kouraj politik pou yo atake OGANIZASYON sa a.Se yon byen yo t ap fè pou peyi an.
Òganizasyon sa a koze twòp MAL lan peyi an!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

 J'ai tué CELINE MOULIER pour le compte de l`ex SEN. Joseph LAMBERT,   Empty Re: J'ai tué CELINE MOULIER pour le compte de l`ex SEN. Joseph LAMBERT,

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum