Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le deal à ne pas rater :
Funko POP! Jumbo One Piece Kaido Dragon Form : où l’acheter ?
Voir le deal

MWEN SEZI ! SEZI! ANPIL A!ANPIL ! MWEN WONT ! WONT TOUT BON POU YO !

+2
Marc H
kakakok
6 participants

Aller en bas

MWEN SEZI ! SEZI! ANPIL A!ANPIL ! MWEN WONT ! WONT TOUT BON POU YO ! Empty MWEN SEZI ! SEZI! ANPIL A!ANPIL ! MWEN WONT ! WONT TOUT BON POU YO !

Message  kakakok Lun 26 Jan 2015 - 15:58

What a Face What a Face What a Face What a Face What a Face What a Face What a Face What a Face affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid
Rico ! Rico ! Rico ! eleksyon preske rive m blije pran anpil anpil prekosyon isit la pou yo pa sijere mete m deyo anko ...

M kite sit la pou kapital SIDES la piafe nan propapagann...Nan fe eloj pou A sa Saint an liberte a inosang Aux mains sales ...
Rico m retire chapo m devan kouraj ou ....Se vre dapre oel mwen genyen plis pase dizan map goumen isit ak reyaksyonne..anti Haiti .......pro magoumey ...pro chime ..... Jounen jodia m bouke goumen ak neg ki se nan boutey nwa selman yo we ....

Yo akize nou de tout koze yon sel bagay yo paka di nou genyen yon moun nap fe promosyon pou li ..ou byen genyen yon vakabon nap sipote isit la ...

Rico kenbe la ! kenbe la !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

MWEN SEZI ! SEZI! ANPIL A!ANPIL ! MWEN WONT ! WONT TOUT BON POU YO ! Empty Re: MWEN SEZI ! SEZI! ANPIL A!ANPIL ! MWEN WONT ! WONT TOUT BON POU YO !

Message  Marc H Lun 26 Jan 2015 - 17:57

Mwen sispek ke kakakok antre nan tet kale . Se pou sa li vle f'e yon ki sa wi.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

MWEN SEZI ! SEZI! ANPIL A!ANPIL ! MWEN WONT ! WONT TOUT BON POU YO ! Empty Re: MWEN SEZI ! SEZI! ANPIL A!ANPIL ! MWEN WONT ! WONT TOUT BON POU YO !

Message  Rico Lun 26 Jan 2015 - 18:24

Marc H a écrit:Mwen sispek ke kakakok antre nan tet kale . Se pou sa li vle f'e yon ki sa  wi.
Mako eske se yon envitasyon pou rantre nan lavalas ou byen se yon jwèt entimidasyon kap jwe.
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

MWEN SEZI ! SEZI! ANPIL A!ANPIL ! MWEN WONT ! WONT TOUT BON POU YO ! Empty Re: MWEN SEZI ! SEZI! ANPIL A!ANPIL ! MWEN WONT ! WONT TOUT BON POU YO !

Message  Marc-Henry Lun 26 Jan 2015 - 19:33

Se jis une observation de ma part , bien sur .
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

MWEN SEZI ! SEZI! ANPIL A!ANPIL ! MWEN WONT ! WONT TOUT BON POU YO ! Empty Re: MWEN SEZI ! SEZI! ANPIL A!ANPIL ! MWEN WONT ! WONT TOUT BON POU YO !

Message  Joel Lun 26 Jan 2015 - 19:58

Marc H a écrit:Mwen sispek ke kakakok antre nan tet kale . Se pou sa li vle f'e yon ki sa  wi.


MAK;

Pa gen okenn entimidasyon ki ap fet.Menm jan yo te RASANBLE pou yo te fe GNB ,y ap rasanble pou yo BLOKE LAVALAS.
JOUNALIS GNBis GARY PIERRE PAUL CHARLES deja di ke pa gen ELEKSYON ki ap fet pou yo kite LAVALAS genyen.

RICO DUPUY sou RADIO SOLEY ki pa janm lan voye monte di VOT ELEKTRONIK lan deja programe pou SELEKSYONE GNBis.
Y ap bay KAVALYE POLKA KAKAKOK yo souse yon ZO tankou mesye OPL si se pa sa ;si yo pa rantre lan won y ap disparet.

Ou we jou apre jou SAUVEUR PIERRE ETIENNE ap apiye K-PLIM ak MATELI ;men n ap di mesyedam yo se BYEN KONTE MAL KALKILE,
KIDIDONK MAK ;defakto pou nou di ;KAKAKOK ak KAVALYE POLKA vin e blije PRO-MATELI.
Si se pa sa FANMI LAVALAS ap fe sa PLD lan DOMINIKANI an ;lan denye ELEKSYON LIB e LIBE ki te fet ;PLD te pran 31 SENATE sou 32;110 DEPITE sou anviwon 160 plis PREZIDANS!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

MWEN SEZI ! SEZI! ANPIL A!ANPIL ! MWEN WONT ! WONT TOUT BON POU YO ! Empty Re: MWEN SEZI ! SEZI! ANPIL A!ANPIL ! MWEN WONT ! WONT TOUT BON POU YO !

Message  Thunder Jeu 29 Jan 2015 - 0:54

Joel,

Nou te di pi mal pou lòt eleksyon ki te pase yo. Fòk wou pa bliye ke se pa Lavalas k ap fè eleksyon laa, se sèl sa ke yo fè ke yo konn "genyen" depi apre 16 Desanm 1990. Eleksyon ki pi akseptab yo, se moun ke nou rele "DEFAKTO" yo ki toujou fè yo.

Epi, fòk mwen raple w ke Lavalas pa PLD e li p ap janm PLD. Pèp Ayisyen pa manje manje bliye, nou pa an 1990 laa.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

MWEN SEZI ! SEZI! ANPIL A!ANPIL ! MWEN WONT ! WONT TOUT BON POU YO ! Empty Re: MWEN SEZI ! SEZI! ANPIL A!ANPIL ! MWEN WONT ! WONT TOUT BON POU YO !

Message  Joel Jeu 29 Jan 2015 - 4:39

THUNDER;

Ba ko w KOURAJ ;se pa PWOPAGANN m ap fe pou FANMI LAVALAS ;mwen pa we ki jan si yon ELEKSYON LIB e LIBE fet pou LAVALAS pa genyen.
Ou konn sa ,ou pa vle rekonet sa e KOMINOTE ENTENASYONAL lan konn sa .M ap di sa ak TET FRET.
FRANCHMAN se difisil pou yon KANDIDA LAVALAS pedi o nivo DEPATMANTAL.
SE YON FE!
Se o nivo depitasyon NEG ou yo gen yon chans.
Pa ENTWISYON san nou pa al two FON.Lan 4 kwen PEYI an ;le LAVALAS rele pou yon manifestasyon ki sa p rive?.
Gen yon NEG ki rele ROSEMOND JEAN ,patizan TET KALE ,le rele pou yon manifestasyon se MIRAK si gen 300 MOUN.
Si TET KALE te ka MOBILIZE MOUN pou MANIFESTASYON ,li pa t ap mobilize yo?
Sel espwa NOU GENYEN se lan yon KONSEY ELEKTORAL KWOUPYON ki pou fe ELEKSYON pou nou e se sa FANMI LAVALAS dwe anpeche.
Kanta pou PEP AYISYEN an pa dwe manje bliye an?
De ki PEP W AP PALE?
Se pa PEP AYISYEN an ki te ranvese ARISTID an 2004.Ou gen dwa kontinye ap repete sa apre PRES GNBis lan ,men pa gen anyen VERIDIK ladan l

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

MWEN SEZI ! SEZI! ANPIL A!ANPIL ! MWEN WONT ! WONT TOUT BON POU YO ! Empty Re: MWEN SEZI ! SEZI! ANPIL A!ANPIL ! MWEN WONT ! WONT TOUT BON POU YO !

Message  kakakok Ven 30 Jan 2015 - 10:13

Mwen genyen yon bon ti tan mwen fe yon rekil isit ...Mwen chaje ak pwoblem pesonel mwen menm mwen chaje ak problem sou sit sila tou .. Paske mwen we li oriyante sou yon sel moun JBA >>> Koze peyi pap regle la ... SE JBA ou bien le neant ... Se yon nan rezon m te tj ap ekzote Rico pou kouraj li .... Li difisil pou yon sivis isit si li pa rele KKKOK ...

Pi mal anko depi debakman KAPITAL SIDES la esit la LI VINI OGMANTE KONPAYI SALL UP LA ... Neg ki pwe koze peyi ... SE LAVALS AN KACHET OU LAVALAS OUVET >>> Ki yon yo jou yap rele anmwen kont Marise narcisse VIV Moise yon lot jou yal bobo bouda mon pere ...

Okenn deba serye paka fet isit san pagenyen yon bouke fle pou yon A SA SAINT AN LIBETE AK YON INOSAN AUX MAINS SALES >>>> affraid affraid affraid

Mwen konpwan fristrasyon RICO ...Mwen te deja anonse w ELEKSYON PRE ... gneyne yon chef MAKIYAVEL ISIT LA kite siyen od depotasyon m pou siberi lo te leve nan bouda PREVAL ...

Kidonk Rico mwen pa DAKO AK POZISYON LA MENM LO MWEN RESPEKTE LI >>>> Ou se jenn gason vini mete bouda la ..pou frape ak neg yo ....Kite se yo menm ki mete w deyo .....
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

MWEN SEZI ! SEZI! ANPIL A!ANPIL ! MWEN WONT ! WONT TOUT BON POU YO ! Empty Re: MWEN SEZI ! SEZI! ANPIL A!ANPIL ! MWEN WONT ! WONT TOUT BON POU YO !

Message  kakakok Ven 30 Jan 2015 - 10:16

Rico a écrit:
Marc H a écrit:Mwen sispek ke kakakok antre nan tet kale . Se pou sa li vle f'e yon ki sa  wi.
Mako eske se yon envitasyon pou rantre nan lavalas ou byen se yon jwèt entimidasyon kap jwe.


OU MAL OBSEVE KKKOK ... KAKAKOK PAP NI NAN TET KALE ...NI LI PA JANM TOUNEN NAN KALE TET ..mALGRE YO KONTINYE AP FE ALYANS AK MEZALIYANS KONT ENTERE PEP aYSYEN AN ..........

ou pap Janm KKKok ni ak Preval ni Ak Aristide ni Ak michel martelly .......
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

MWEN SEZI ! SEZI! ANPIL A!ANPIL ! MWEN WONT ! WONT TOUT BON POU YO ! Empty Re: MWEN SEZI ! SEZI! ANPIL A!ANPIL ! MWEN WONT ! WONT TOUT BON POU YO !

Message  Marc-Henry Ven 30 Jan 2015 - 11:21

Eske Kkkok toujou nan OPL ? si Wi , wou se tet kale net . Al mande à Sauveur Etienne pou kwem.
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

MWEN SEZI ! SEZI! ANPIL A!ANPIL ! MWEN WONT ! WONT TOUT BON POU YO ! Empty Re: MWEN SEZI ! SEZI! ANPIL A!ANPIL ! MWEN WONT ! WONT TOUT BON POU YO !

Message  Joel Ven 30 Jan 2015 - 11:26

WIFOUT MAK!

Se kesyon sa a mwen ta pral mande KAKAKOK ,ou fe l anvan m.

MESYE OPL yo pa TET KALE anko non ;kounye an yo se KALE TET!

OPL lan menm PISIN ak TET KALE ;yo "all in" tankou yo di ,ou pa we ANDRIS RICHE ap mande DECHAJ pou LAURENT LAMOTHE?

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

MWEN SEZI ! SEZI! ANPIL A!ANPIL ! MWEN WONT ! WONT TOUT BON POU YO ! Empty Re: MWEN SEZI ! SEZI! ANPIL A!ANPIL ! MWEN WONT ! WONT TOUT BON POU YO !

Message  Marc-Henry Ven 30 Jan 2015 - 11:35

Kakakok

Sa fe pa lontan ke mwen rankontre yon jeune aysisyen de 20 ans sou facebook. Il est très articulé et intéressé à la politique . Premye keksyon ti jeune homme sa te posem puiske mwen dil map viv kanada : Li mande eskem konnen Sauveur Étienne . Il m'apprend que Sauveur était son modèle .Il est membre du parti OPL et discute souvent avec le professeur Sauveur . Je lui avais dit en tant que jeune qu'il devrait se méfier de ses vieux beaux parleurs . Sauveur Etienne ne devrait pas être son modèle . Je lui ai dit que je fais confiance à son intelligence qu'il va découvrir le vrai visage de Sauveur et ses pairs au sein de OPL. Notons que Sauveur Étienne donne des cours de politique à l'université. Pour ces jeunes hommes , Sauveur est un grand intellectuel.Il a pu les manipuler et ces jeunes deviennent membres de l'OPL pour le beau discours de Sauveur Étienne sans savoir réellement qui est ce professeur .

Kakokok

Ce jeune homme est devenu mon ami virtuel . Il me pose plein de questions sur la politique haïtienne. La semaine dernière , il m'a écrit et m'a dit que j'avais raison sur Sauveur Étienne et ses pairs. Il m'informe qu'il ne fait plus partie de ce parti politique OPL. Il a quitté le parti OPL parce qu'il a compris que ces messieurs ne sont pas des modèles pour la jeunesse haïtienne.

E wou mem kakakok , kileu wap fout ouvri zye w ? Kileu wap denonse ban koken , neo duavlieris sa yo ki ap pran poz ke yo se gwo demokrat ?
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

MWEN SEZI ! SEZI! ANPIL A!ANPIL ! MWEN WONT ! WONT TOUT BON POU YO ! Empty Re: MWEN SEZI ! SEZI! ANPIL A!ANPIL ! MWEN WONT ! WONT TOUT BON POU YO !

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum