Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le deal à ne pas rater :
Display Star Wars Unlimited Ombres de la Galaxie : où l’acheter ?
Voir le deal

CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM

5 participants

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Aller en bas

CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM Empty CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM

Message  Rico Sam 21 Fév 2015 - 18:25

Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM Empty Re: CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM

Message  Joel Dim 22 Fév 2015 - 7:03

Se pou NEG sispann ak RANS.
Ke se swa WANGA ,ke se swa BOUJI w al limen lan LEGLIZ ;yo pa gen okenn EFE.
Si yon MOUN ta menm panse fe SAKRIFIS jan w tande y ap pale de sa jodi an ;ann AYITI.
Se pou ryen!
Si NEG yo vle dechouke SWIT MIMI ak K-PLIMal ak DOKTE RADOTE an ;se mete estrateji.

WANGA ak tout lot yo gen ZERO EFE ;se tan pedi!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM Empty Re: CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM

Message  Sasaye Dim 22 Fév 2015 - 11:31


Lan moman saa kote eleksyon sipoze fèt lan 1 an. Tout òganizasyon ki vle patisipe lan lavi nasyonal peyi an te dwe ap goumen pou ke eleksyon yo fèt san fòs kote. Alò se pou yo ta konsantre lan ki estrateji yo ta monte pou yo fè lise yo pase.

Yo te dwe ap travay sou pwogram yo pral prezante lan domèn sosyoekonomik.

Si yo dechouke gouvènman an kounyea, yo pral mete yon gouvènman pou fè eleksyon sèlman?
Lè yo mete yon bann novo figi ki pral rekòmanse a zero, eske sa pral fe eleksyon avanse pi byen?

Anfendkont, nèg sayo Mateli e ko prale lan 1 an.
Kontinye mande revandikasyon popilè, men dechouke nèg yo pap mache pibyen.
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM Empty Re: CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM

Message  Joel Dim 22 Fév 2015 - 12:51

Se ta ideyal lan ke mesye yo ki rete selman 1 an ;se pou yo ta oganize ELEKSYON e ranplase yo.

Men se pa sa mesye sa yo ;si ou swiv ISTWA yo ap vle fe.
Deja gen anpil NEG lan konsey electoral lan ki pa enspire konfyans.Prezidan konsey lan se OPONT ki te lan denye KONSEY ELEKTORAL ki te mete FANMILAVALAS deyo.

Anpil MOUN lan KONSEY lan se de MOUN ke MATELI ak K-PLIM pa gen okenn pwoblem ak yo.

Ki sa ki di ke se pa menm jan NEG sa yo ap reyaji ke jan yo te fe l an 2011 lan.

Si te gen 2 zou 3 NEG lan KONSEY lan ki anti-gnbis,anti-poutchis se ta p yon lot bagay.
Sanble pa gen YOUN e se la PWOBLEM lan ye.

Pouki sa yon MOUN tankou PATRICK ELIE pa ta ka lan KONSEY lan?
Se yon MOUN ak anpil EKSPERYANS!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM Empty Re: CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM

Message  Antitétanix Dim 22 Fév 2015 - 17:44

Sasaye a écrit:
Lan moman saa kote eleksyon sipoze fèt lan 1 an. Tout òganizasyon ki vle patisipe lan lavi nasyonal peyi an te dwe ap goumen pou ke eleksyon yo fèt san fòs kote. Alò se pou yo ta konsantre lan ki estrateji yo ta monte pou yo fè lise yo pase.

Yo te dwe ap travay sou pwogram yo pral prezante lan domèn sosyoekonomik.

Si yo dechouke gouvènman an kounyea, yo pral mete yon gouvènman pou fè eleksyon sèlman?
Lè yo mete yon bann novo figi ki pral rekòmanse a zero, eske sa pral fe eleksyon avanse pi byen?

Anfendkont, nèg sayo Mateli e ko prale lan 1 an.
Kontinye mande revandikasyon popilè, men dechouke nèg yo pap mache pibyen.

Sasaye,

Je respecte toujours votre approche objective et conciliante mais je crois que vous faites erreur en concédant un pouce et à son entourage et à Martelly lui-même. Martelly s'est déjà acquitté de sa mission dans la mesure de ses capacités. Il aurait dû partir depuis longtemps. S'il est encore là, c'est parce que la dite "opposition" est prise dans les palabres et que ça permet aux impérialistes de gagner du temps.

Les Haïtiens sont capables d'organiser des élections tous seuls avec les moyens du bord. C'est de la foutaise quand ils prétendent que nous n'avons pas les moyens financiers et logistiques. Comment continuons-nous à accepter toutes ces humiliations?

Un nuage sombre menace Haiti si la saleté démocrate américaine revient avec Hillary Clinton. Voyez comment elle fait traîner les choses pour bien étudier les stratégies de ses adversaires. C'est exactement le comportement de Martelly depuis quatre ans. Dès son arrivée au pouvoir, ce nullard ne fait qu'épuiser les énergies de la population qui réclame des élections.

Martelly n'avait ni équipe ni programme. Donc, les Américains n'auront aucun embarrass à vous imposer un autre restavèk. Les États-Unis sont en train de préparer un autre coup d'éclat toujours pour bloquer la volonté populaire. En ce qui me concerne, nous avons plus à gagner avec son départ immédiat qu'à attendre la fin.

Je suis abasourdi quand j'entends parler comme si ce type jouissait d'une certaine légitimité. Il ne s'agit pas de savoir qui va remplacer Martelly ni comment on va le remplacer, ce qui équivaudrait à attribuer une certaine crédibilité à ce monstre. On en a assez vu; un an de plus avec ce régime, c'est mortel pour la lutte contre l'impérialisme.

Je suis en colère en ce dimanche après-midi. Tiens, tiens, croyez-vous vraiment que les requins favoriseront des élections libres et accepteront la volonté populaire si la population continue à dormir au gaz?

Je continuerai à réclamer le départ de Martelly jusqu'à la dernière minute. Je n'aurais pas la conscience tranquille si je savais que j'aurais utilisé une seule fois le mot président en parlant de ce type.
Antitétanix
Antitétanix
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 937
Localisation : Haïti
Opinion politique : le camp d'Haïti
Loisirs : Lecture, sports.
Date d'inscription : 01/01/2015

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Aucun

Revenir en haut Aller en bas

CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM Empty Re: CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM

Message  Rico Dim 22 Fév 2015 - 20:14

Kote ekip boko lavalas yo, kote SO ANN mezanmi pou ede lavlasyen ki pa kapab tann pongongon prezidan Martelli kite pouvwa nan 1 an

Eske MANBO LAVALASYEN SO ANN PA KANPE SOU ANYEN. POU SONNEN  BADJI A POU LAVALASYEN KAP SOUFRI ANBA MATELLI.

Eske wanga pa bay anko ou byen Matelli gen kanson nan tay li, se yon lot lougarou, champwèl kap kontre konn ak lougarou lavalas yo.

Selman ti Mak kanpe lwen, pa ni patisipe, ki fimen, ni bwa, ni leve bouji ak mesye lavlalas sayo. Mwen adrese m tou a Sasaye, kanta tout lè zot sa yo pran pa regade m.
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM Empty Re: CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM

Message  Antitétanix Dim 22 Fév 2015 - 22:32

Tiens, tiens. Je viens d'apprendre que l'autre forum a dû se transformer radicalement pour se débarasser d'un bokor wangatè. Celle-ci est ma dernière.

Moi, je réfléchis plus à ce qui se passe en Haiti. Je préfère écouter les gens là-bas, si besoin est, pour me faire une opinion de la situation. Cette attitude de lancer des commentaires comme un oiseau perché ne m'intéresse pas parce que la politique suppose de l'action et le bon sens.

De toute façon, j'ai découvert dans le site que des intervenants lavalas comme des gnbistes tèt kale se sont plus souvent comportés, malgré leurs âges, comme des gamins qui jouent à qui pisse(nt) le plus loin.  

J'appuie Lavalas parce que je suis un patriote, un brave. Je ne dis pas que les autres ne sont pas des patriotes mais je ne connais que ce mouvement-là que les impérialistes et leurs obligés craignent. Je n'ai pas d'intérêts mesquins à défendre ici contrairement aux opportunistes, aux noceurs et aux coup-d'étatistes.

C'est faux de dire que ce sont les lavalas qui réclament le départ de Martelly. Seuls les nullards sans identité persistent à définir la population en ce terme. Et j'ai beau être un vrai catholique, personne ne peut faire mentir en ma présence que le vaudou ou le wanga sont une affaire de petites gens. C'est un masque de petits-bourgeois nègres tarés. Moi, je refuse de m'associer à cette sous-classe prête à servir n'importe quel maître pour quelques gourdes.
Antitétanix
Antitétanix
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 937
Localisation : Haïti
Opinion politique : le camp d'Haïti
Loisirs : Lecture, sports.
Date d'inscription : 01/01/2015

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Aucun

Revenir en haut Aller en bas

CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM Empty Re: CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM

Message  Rico Dim 22 Fév 2015 - 23:09

Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM Empty Re: CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM

Message  Joel Lun 23 Fév 2015 - 7:44

Rico a écrit:

Selman ti Mak kanpe lwen, pa ni patisipe, ki fimen, ni bwa, ni leve bouji ak mesye lavlalas sayo. Mwen adrese m tou a Sasaye, kanta tout lè zot sa yo pran pa regade m.
Atansyon  wi RICO ;le w ap fe MENAS sou MOUN ki pa kwe lan WANGA,FETICH elt..

Kite m di w evite MENAS sa yo pou youn lan NOU pa gen yon ARE D KE epi yo pa mete l sou do w.

ATANSYON pou wou ak lot KAVALYE POLKA w yo.
Konpite FBI yo ,pa kwe lan FETICH yomenm!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM Empty Re: CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM

Message  Rico Lun 23 Fév 2015 - 11:03

Kote m fè menas sa, okontrè si w pa yon papa enbesil kreyol pale kreyol konprann

sispann limen chandèl ak lavalasyen parèy-ou nan bonda Kplim ak Miki

sakrifis koken ap tou ale ake nou. mwen pale ti Mak ak sasaye pou rete  kanpe lwen.

kanta lot ti frekan, ak wou menm si nou gen anko yon ti kras entelijans kanpe lwen.
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM Empty Re: CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM

Message  Joel Lun 23 Fév 2015 - 11:25

Ajisman w ak ZOT montre ke pa gen anyen nou pa p fe.

Se MENAS w ap fe.Ki sa nou pe le a ?
Se OPINYON nou n ap bay ;ki sa k te gen tan gen la a?
NEG bay OPINYON yo  ;yo pa adrese w !
Ajisman DWAT e DWAT sa yo se oumenm ak KAVALYE POLKA w yo ki fe yo e kontinye ap fe yo sou NET lan.

Gen NEG ki konn entevni e ki kontinye ap entevni sou SIT lan ,se yon EKIP ;yo konn ki les yo ye.

Se youn lan rezon mwen vle yon rejim PWOGRESIS ann AYITI pou bagay sa yo sispann.

Neg ap siveye sa MOUN ap di sou SIT sa a ;nou konnen ke nou genyen IP moun.
Mwen gen dwa ale sou DOMINICAN TODAY pou m joure manman DOMINIKEN yo ;alos ke n ap swiv sa MOUN ap di sou SIT sa a !


Dernière édition par Joel le Mar 24 Fév 2015 - 17:49, édité 1 fois

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM Empty Re: CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM

Message  Bon Paulo Lun 23 Fév 2015 - 20:36

Rico,

Merci pour ce morceau « Superstition » de Tropicana que je connaissais déjà. Qu’est-ce que j’avais/j’ai écouté cette chanson !

La mélodie est belle. Le texte est fort.

En le réécoutant, je n’ai pu m’empêcher de penser à mon feu père, homme du Nord. Il se plaisait à dire et non sans raison « li pa poté kanson-li pou bel twal ». Etait-ce aussi une façon de se différencier du Président Magloire, homme du Nord également, qu’on appelait « kanson fè » ? C’était une petite guéguerre entre eux pour une femme qui a partagé leur vie. Il y avait également un point de discorde idéologique. Le camp qu’il défendait avait fini et a fini par le remporter. Une chose les unissait, c’est défendre coûte  que coûte ce territoire, qu’est Haïti, que les aïeux ont légué. Dieu merci, des contemporains suivent cette trace, à savoir la défense de ce pays.

J’en profite pour passer un message alambiqué à KAKAKOK concernant ceux qui l’ont trahi, ce qui le rend parfois amer. Il faut passer par des étapes intermédiaires et obligatoires avant d’atteindre l’étape finale. La trahison fait partie du jeu de la vie. Les individus de type « caméléon » et « manipulateur » en connaissent un rayon.

Bon Paulo
Star
Star

Nombre de messages : 175
Date d'inscription : 09/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM Empty Re: CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM

Message  Sasaye Mar 24 Fév 2015 - 11:32


Riko,
Mèsi pou konsèy lan. Prekosyon pa kapon.
Men ma p di m mwen fèt ak kwaf e mwen pa pè ni koukou ni frize.
Mwen kapab kanpe e troke kòn ak nenpòt ki malfini.
Mwen gentan rekònèt yo anvan yo rive vire lan kalfou an.

Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM Empty Re: CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM

Message  Sasaye Mar 24 Fév 2015 - 12:05


Moro,
Je vous remercie pour la marque d'appréciation. Cependant, je ne concède pas mon erreur. Je redoute le renouvellement de la pénible expérience de notre plus récent gouvernement provisoire.
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM Empty Re: CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM

Message  Joel Mar 24 Fév 2015 - 17:57

Rico a écrit:Kote m fè menas sa, okontrè si w pa yon papa enbesil kreyol pale kreyol konprann

sispann limen chandèl ak lavalasyen parèy-ou nan bonda Kplim ak Miki

sakrifis koken ap tou ale ake nou. mwen pale ti Mak ak sasaye pou rete  kanpe lwen.

kanta lot ti frekan, ak wou menm si nou gen anko yon ti kras entelijans kanpe lwen.


Mwen di w anko si se Menas w ap fe ;sispann fe sa.
Mwen di w se bagay ESTIPID w ap fe la a.
Pa konprann pase w ap ekri KREYOL pou FBI pa konnen ou konprann sa w ap di.
SISPANN RANS!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM Empty Re: CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM

Message  Rico Mar 24 Fév 2015 - 19:10

Joel a écrit:
Rico a écrit:Kote m fè menas sa, okontrè si w pa yon papa enbesil kreyol pale kreyol konprann

sispann limen chandèl ak lavalasyen parèy-ou nan bonda Kplim ak Miki

sakrifis koken ap tou ale ake nou. mwen pale ti Mak ak sasaye pou rete  kanpe lwen.

kanta lot ti frekan, ak wou menm si nou gen anko yon ti kras entelijans kanpe lwen.


Mwen di w anko si se Menas w ap fe ;sispann fe sa.
Mwen di w se bagay ESTIPID w ap fe la a.
Pa konprann pase w ap ekri KREYOL pou FBI pa konnen ou konprann sa w ap di.
SISPANN RANS!
 
Joel fout tonè se yon forom ki edite nan Monreyal ki pa gen anyen arevwa ak zotorite lakay-ou

MWEN FOUT REDI W ANKO SISPANN LIMEN CHANDÈL POU MOVE SO PA TONBE NAN DENGWANN-OU

PI GWO WANGATÈ SE BLAN MERIKEN, KANADYEN KI KONNEN SA TOU
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM Empty Re: CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM

Message  Joel Mar 24 Fév 2015 - 20:29

Mwen menm mwen fout di w ke mwen rete OZETAZINI ;si w ap fe MENAS ou chire.
FBI ,kounye an se PWENN FE PA MO RED sou MOUN ki ap fe MENAS ;ki ak HACK KONPITE elt.
Gouvenman AMERIKEN fet bay FBI plis ke 200 MILYON DOLA pou yo gen KONPITE sofistike ,se mete sou sa yo genyen.

Alos se sispann voye monte pou MENASE MOUN ;se pa lan ansyen INYON SOVYETIK lan ou rete.
SISPANN PRATIK FASIS ou yo.

Ou te konn voye monte sou SWIT MIKI ;kounye an ou kont sa paske misye mare sosis li ak DOKTE RADOTE an ak lot yo.

KONTINYE menase MOUN pou GRANMESI.
Mwen di w anko FBI pa lan RANS;si w vle defann SWIT MIMI,K-PLImal ,DOKTE RADOTE an ;defann yo yon lot JAN.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM Empty Re: CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM

Message  Rico Mar 24 Fév 2015 - 21:28

JOJO SI W RANSE PA LAPRIYÈ MANDE MON DYE PADON DJAB LAVALAS YO AP FOUT MANJE W,
MWEN KONPRANN OLYE SE LOUGAROU LAVALAS KI PWOBLÈM LAN
SE MWEN RICO WOU VLE FNN NAN DENWANN MWEN.

FINN MANJE POUL MOURI CHINWA NAN BROUKLINN RELE LAPOLUS
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM Empty Re: CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM

Message  Joel Mer 25 Fév 2015 - 5:02

Mwen di nou mesye ;chanje Pratik nou.Sispann aji an FASIS.
Se oumenm ki ap plede fe MENAS.
RIKO;kite m di w ;mwen pa konn kiles ou ye ;mwen pa janm chache konnen kiles ou ye ,non plis.
Sa pa enterese m.
Zanmi w yo ;se pa 2 ekzaksyon yo pa komet sou SIT sa a ;jis paske yo pa dako ak opinyon youn ou lot patisipan.
Pa fe yon bagay paske w ka fe l.Pa menase MOUN paske ou ka peye pou sa pi devan e pagen nesesite pou sa.
Neg ap "HACK" konpite MOUN ;se pa yon bagay ki difisil men PRI yo ka peye an CHE anpil.
Gouvenman AMERIKEN an ak FBI pa p betize sejousi.
Gen ETA ki ap pale de 5 AN PRIZON pou MOUN ki ap li E-MAIL MOUN san OTORIZASYON;se menm PRI si yo jwenn ou lan BWAT A LET yon MOUN;paske tou senpman se konsa MOUN kominike sejousi.

Se sa selman m ap di.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM Empty Re: CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM

Message  Joel Mer 25 Fév 2015 - 9:35

Si yon MOUN se ti "hacker" sou pwel  m ap redi NEG ke y ap chache pwoblem mete ln KO yo ke yo pa bezwen.
FBI lan dengonn tout "hacker" piti ou gwo.
Alos mesyedam se pa paske nou pa dako ak yon MOUN pou nou ap detwi KONPITE yo.
Si nou pa konnen ;FBI gen SIT ;yo gen KONPITE ki de plizanpli SOFISTIKE ki ap swiv "HACKER" piti kou GWO.
E se ekstreman FASIL .Alos se sispann vye ABITID ;ki INITIL sa yo.
Anvan sa yo pa t ka poze PAT sou "HACKER" ki rete lan ansyen INYON SOVYETIK yo ;kounye an yo kapab.
Yo idantifye yon SUPER HACKER RIS ;yo ap bay 3 MILYON DOLA pou poze la PAT sou li .Se pa peta w ;se pa jwet;alos mesyedam LALOZ ko nou :
Se pou m di ZOT ke yo lan dengonn NEG ki lan ansyen INYON SOVYETIK lan se pa ta MOUN lan kontinan AMERIKEN an ki iminize:

http://www.cbsnews.com/news/state-department-3-million-russian-hacker-evgeniy-mikhailovich-bogachev

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM Empty Re: CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM

Message  Rico Mer 25 Fév 2015 - 12:08

Joel gwo kav, patisipan malonèt men sal, move vagabon

si w konprann wou kap intimide m, sèvi ak enstriman leta pou fè sesi ou sela

wou chire. Saki di w mwen pa yon teknisyen an polis ak sekirite, saki di w

mwen pi okouran pase w kote dwa yon sitwayen komanse e li fini.

Mwen di w anko kom papa wangatè lavalas maji  ap mennen w lwen sispann limen chandèl

pou genyen pouvwa.
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM Empty Re: CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM

Message  Sasaye Mer 25 Fév 2015 - 12:18



Mesye! Kalma non!

Nou pa pral okenn kote konsa.
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM Empty Re: CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM

Message  Rico Mer 25 Fév 2015 - 13:45

Sasaye mwen fout bouke ak zafè entimidasyon sayo.

Atitid makout mwen te konnen jenn gason reprann ak Joel

pou fè konnen SD ou makout ap swiv moun

Se yon zafè yo rantre sou konpitè li,

tonas rele lapolis bay forom Marc la ki branche   

sou rezo forom gratuit actif.com

Sispann telele
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM Empty Re: CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM

Message  Joel Mer 25 Fév 2015 - 13:55

SASAYE;

Mwen sezi sa w ap di an.
Pa t dwe gen bagay konsa sou SIT sa a;men ou ka remake se misye ke kelkelanswa diskisyon an ap cheche pesonalize l.
Misye ap fe pwojeksyon ;l ap we si l ta entimide MOUN epi li ap di ke se MOUN ki ap cheche entimide l.

Misye gen de zane l ap fe sa ;malgre tout sa yo di l ,li residive pi RED.
Se twop ATO ;ki sa k te gen tan gen la a?
Sispann adrese MOUN ;sispann MENASE MOUN ;sa pa vo la penn!

Se pa forom MAK lan ;se IP mwen mwen mete sou LIS FBI.
Se fasil pou fet!
Nou fout renmen atake KONPITE moun twop.
Mak pa gen anyen pou l we ak sa.MAK se yon bon grenn NEG

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM Empty Re: CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM

Message  Rico Mer 25 Fév 2015 - 14:27

kite mele boundam wou mete ip sou sit FBI.

MWEN PA FOUT NAN DROG, NI NAN VOLO, NI NAN  TERORIS

NI MWEN PA YON LENNEMI KAP CHERCHE ATAKE W. KISA

FOUT REGADE M. KI ENPOTANS YON TI JOEL KAP RANSE SOU YON TI FOROM.

ALA KOTE MOUN BAY TÈT YO ENPOTANS.

SE WOU KAP MACHE ANMÈKDE TOUT MOUN, FOURE DJOL KONT

FRANSE, DOMINIKEN TOUT SA W PA RENMEN

WAP KREYE MALCHANS POU YO FOKOP KONPITÈ W.

SÈTOBLIJE  AP MANDE PWOTÈKSYON.
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM Empty Re: CHANS FINI KOKEN METE PYE LAVALAS, MONOP TONBE NAN WANGA POU DECHOUKE MIKI,KPLIM

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum