Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti

Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
-39%
Le deal à ne pas rater :
Pack Home Cinéma Magnat Monitor : Ampli DENON AVR-X2800H, Enceinte ...
1190 € 1950 €
Voir le deal

LAVALAS DWE SISPANN JWE KOKEN TWOUVE YON ANTANT AK GWOUP 8 POU BARE MARTELI

5 participants

LAVALAS DWE SISPANN JWE KOKEN TWOUVE YON ANTANT AK GWOUP 8 POU BARE MARTELI  Empty LAVALAS DWE SISPANN JWE KOKEN TWOUVE YON ANTANT AK GWOUP 8 POU BARE MARTELI

Message  Rico Dim 27 Déc 2015 - 17:26

Lundi, 27 octobre 2014 08:16
Martelly dénonce les leaders de l'opposition

LAVALAS DWE SISPANN JWE KOKEN TWOUVE YON ANTANT AK GWOUP 8 POU BARE MARTELI  Gimg25193
Le chef de l'état haïtien, Michel Martelly appelle le haïtiens à voter pour la continuité lors des prochaines élections.
Intervenant lors d'un déplacement du gouvernement dans sa ville natale, Cote de Fer, M. Martelly a dénoncé le comportement des leaders de l'opposition qui ne cessent de réclamer sa démission. Ils veulent mon départ mais ne proposent aucune alternative, a lancé M. Martelly mettant au défi les leaders de l'opposition radicale à dire ce qu'ils peuvent offrir de mieux à la population.

M. Martelly soutient que ces détracteurs ne peuvent déclarer ouvertement qu'ils sont contre les nombreux programmes sociaux de son administration. Ils doivent dire s'ils sont opposés au programme de scolarisation universelle et gratuite, contre le transport gratuit des écoliers ou les programmes d'assistance à la population vulnérable, a-t-il dit.

Il met en garde la population faisant valoir qu'un autre chef d'état ayant une vision contraire peut empêcher la continuité des projets d'infrastructure en cours. Estimant nécessaire de poursuivre les grands chantiers de construction M. Martelly presse ses compatriotes à choisir des représentants de son parti lors des prochaines joutes.

Il a dénoncé les gouvernements antérieurs qui n'ont rien fait pour soulager les souffrances de la population. Martelly soutient que les dirigeants qui l'ont précédé ont cherché à obtenir le vote de la population en leur mentant. Je vous dis la vérité dit-il rappelant qu'il a effectué plusieurs déplacements dans les villes de province afin d'être proche du peuple.

Le président Martelly avait pris la parole lors de la 11 eme édition du programme Gouvernement Lakay ou organisé dans sa ville natale, Cote de Fer.

LLM / radio Métropole Haïti
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : néant

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

LAVALAS DWE SISPANN JWE KOKEN TWOUVE YON ANTANT AK GWOUP 8 POU BARE MARTELI  Empty Re: LAVALAS DWE SISPANN JWE KOKEN TWOUVE YON ANTANT AK GWOUP 8 POU BARE MARTELI

Message  Joel Dim 27 Déc 2015 - 18:50

Ki GWOUP 8 ;yon GWOUP ki genyen SAUVEUR PIERRE ETIENNE ak SAMUEL MADISTIN.

Pou FANMI LAVALAS rantre lan PANYEN KRAB sa a ?

Se yon sel NEG pou FANMI LAVALAS chita ak li ;se MOYIZ JAN CHAL.

Mwen pa konn si JANCHAL gen ase ENTELIJANS pou l we sa!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : Histoire

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

LAVALAS DWE SISPANN JWE KOKEN TWOUVE YON ANTANT AK GWOUP 8 POU BARE MARTELI  Empty Re: LAVALAS DWE SISPANN JWE KOKEN TWOUVE YON ANTANT AK GWOUP 8 POU BARE MARTELI

Message  Rico Dim 27 Déc 2015 - 23:26

si lavalas ap jwe rondomon ni li menm Moyiz JANCHAL POLITIKMAN YO FINI

KANTA mOYIZ LI KONNEN FOUBRI LAVALAS, LI PAP RANTRE NAN VIS ARISTIDE

KI TOUJOU NAN PRAN TOUT POU LI, MOYIZ APRANN NAN MEN PREVAL
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : néant

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Message  Goya Lun 28 Déc 2015 - 0:03

Joel,

"Ki GWOUP 8 ;yon GWOUP ki genyen SAUVEUR PIERRE ETIENNE ak SAMUEL MADISTIN."

Voilà bagay la. Sauveur pa bon paskel te kont le Saint Aristide, Madistin pa bon paske'l te konbat fason sinic à la Martelly Aristide tap dirige peyi'a. Men nou pap jan'm di se jan Aristide tap mennen peyi'a ki fè anpil moun'n te leve kont li. Fanmy lavalas se premye pati politik ki rantre nan koze arme ti moun'n nan defans pouwa yo.

Se pa premye fwa de ènemi chita ansamb pou enterèt yon peyi. Si Aristide pa fè'l, lavalas ap deyo pouwa'a pandan lontan anko. Aristide pa sa'l te ye'a anko. Li pèdi anpil plim, fok ou konpran'n sa.

Goya
Star
Star

Masculin
Loisirs : lecture

Message  Sasaye Lun 28 Déc 2015 - 1:17

Goya,
Kòm ou sanble w renmen timoun, men yon atik ki ka enterese w.
Men ou pa janm defann timoun sayo.
Zafè timoun solda Aristid yo se pa vre. Mwen te mete orijinal foto Liberyen ke ayisyen te fè parèt pou diskredite Aristid. Domaj mwen paka jwenn li ankò.

The following article first appeared on Pacific News Service.

Editor’s note: Johnny (last name withheld for his safety), 18, is a former youth reporter with Radyo Timoun (Children's Radio) 90.9 FM in Port-au-Prince, Haiti. Last week rebels looted and burned it along with the Aristide Foundation For Democracy in which the station was located. Johnny told his story to PNS contributor, Lyn Duff, a freelance writer who had worked with Radyo Timoun 9 years ago. Duff reached him in Port-au-Prince via telephone.

Port-au-Prince, Haiti – I was living in the gutter, dressing in old clothes and begging at the airport when President Aristide took office in 1990. One of the first things Titid [as President Aristide was popularly known] did when he moved into the National Palace was invite a group of children who sleep in the streets to visit the Palace and speak out about the conditions of the street children.

I heard on the radio the voice of Little Sony, one of the street children, speaking from the National Palace about the rights of children and I knew that the lives of the children in Haiti would change.

When Titid became president he told the world that we street children were people, we had value, that we were human beings.

Many adults didn't like this message. They said we were dirty and should be thrown out like the trash that we are. But Titid loved us and when I met him, he kissed me and put his hand on my face and told me he loved me. And they were not the empty words of a politician.

During the first coup in 1991 the street kids were attacked and Lafanmi Selavi [a shelter for homeless children started by Aristide when he was a parish priest] was burned. Aristide came back from exile in October 1994 and it was a new world for the children. Three years of horror were over.

I was just a little child at that time but with Titid I felt important. We went to Titid and told him that we wanted to have a voice in democracy, to have a voice for children and he gave us Radyo Timoun. We were the first children's radio station in the world, run by children and promoting the human rights of all Haitians. We spoke on the air about the news, about our hopes and opinions. Adults all over the country heard our voices and were forced to accept that we children are people too.

In the past eight years the radio station has gone through many changes and transitions; it was criticized and vandalized but we knew that behind mountains there are more mountains. The radio station was moved from Lafanmi Selavi to the Aristide Foundation for Democracy.

Yesterday at the Foundation I saw gangsters and criminals in army uniforms destroy the hopes and dreams of the Haitian people. They destroyed the building, burned books and killed many people. A new government run by these people will surely only be bad not only for the children but for all the people of Haiti.

I do not believe that President Aristide has abandoned us to this misery. There is no electricity so it is hard to find news about what is really happening but I have heard he was forced to leave and I believe that. He would never leave us willingly. Last week Titid said on the radio he would die before he would give up the struggle for democracy in Haiti.

Right now it is hard to survive and we don't know what we will do to find food and water. There are gangs everywhere in army clothes, looting and burning, attacking people and robbing those that are weaker. Everyone is fearful for the present and for the future.

The U.S. Marines stood by and did nothing while the library at the Aristide Foundation was burned. With my own eyes I saw the American Marines stand and watch while rebels cut a woman and shot her. I yelled at them, "Do something!" and they swung their guns around toward me and yelled, "Get back!"

While I hid in a field the American Marines put their hats on the bodies of dead people and posed for pictures with them. It made me sick because in Haiti we respect the dead. The Americans scare me; I don't believe that they want anything good for the Haitian people because they support the criminals who oppose democracy.

We are fearful of the old army because they are those who killed the street children of Lafanmi Selavi. They killed the peasants in the North who wanted to have democracy and supported Aristide.

A new government has no hope for the children of Haiti. I am scared, I think the criminals will try to kill me too because I am one of Titid's boys. But I am not just scared for myself. I am scared for all the children of Haiti. And today I cannot stop crying.
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Message  Joel Lun 28 Déc 2015 - 7:12

GOYA vin pi MAL ke RIKO.

Pa janm gen okenn EVIDANS ke ARISTID ak LAVALAS t ap AME TIMOUN lan KATYE POPILE yo.

Men se pedi TAN ;yo konnen ke yo komet yon KRIM kont PEP AYISYEN an ,le yo te mete ak ENPERYALIS yo pou jete ARISTID.

E sou bagay ke ARISTID pa ta sa l te ye anvan an?

Le misye te soti al fe yon tounen lan VIL ;te gen 1 MILYON MOUN lan la RI an.

KOUMANMAN!!!!
Lan POTOPRENS Selman wi?

Joel
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  Antitétanix Lun 28 Déc 2015 - 8:02

Je pense que vous alimentez aussi les rumeurs en discutant des memes faussetes avec ces individus depuis des annees. Personnellement, je n'ai pas entendu dire qu'Aristide armait des enfants. Et je suis pret a parier que peu de gens repetent ces mechancetes sauf ces types et leur journaleux qui ont une mer a combler.
Antitétanix
Antitétanix
Star
Star

Masculin
Opinion politique : le camp d'Haïti
Loisirs : Lecture, sports.

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Aucun

Message  Joel Lun 28 Déc 2015 - 9:07

Wi ,li bon pou yo pa ta okipe NEG sa yo;men si w pa okipe yo ,y ap yomenm konvenk TET yo ke sa y ap di an se vre!

Se sel si yo ta wete sa yo di an epi y ap rele SANSI!!!!

Tankou "JOURNALEUX" w ap pale de yo an ;RADYO yo kontinye ap repete ke ARISTID te kont la PRES paske li t al kraze ANTEN BOUTILYE.

Yo kontinye ap di sa ,malgre ke RAVIX ,GRENN SONNEN ak lot yo te di se yo ki te kraze ANTEN yo ,paske yo konnen yo t ap mete sa sou do ARISTID.

Se menm jan ATAK 17 DESANM 2001;ANBASAD AMERIKEN an limenm te rekonet sa.
RADYO yo ,an DESANM 2015 ap kontinye pale de MONTAJ.

Lan 2 LIV sa yo "PARAMILITARIES AND THE ASSAULT ON DEMOCRACY IN HAITI " ak "DAMMING THE FLOOD" JEB SPRAGUE ak PETER HALLWARD te bay NON tout NEG ki te fe PATI de ATAK lan.

RIKO konn fe ti VARYASYON ,men GOYA limenm se sa PRES ANMH-FADH lan li kontinye ap repete!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  Goya Lun 28 Déc 2015 - 10:24

Sasaye,

Sa map di'w la'a, se bagay mwen wè ak de gren'n ge'm. Ti moun'n de 12 à 17 an nan bouda machi'n teleko mayo lavals sou yo, an 2004 ak gwo za'm fan'n fwa nan men yo.

Mwen te nan kafou aeropo, pandan yon manifestasyon anti Aristide, Jè'n ti moun'n ki anko minè ap tire sou manifestan.

Sa se bagay mwen konstate ak 2 gren'n ge'm. An 2004, pa gen anyen Aristide pa tap fè pou kenbe pouwa sa'a.

Ou ka pran poz ignore sa, m'konpran'n ou se lavalas ou ye, se patizan zele Saint Aristide ou ye. Men si te advèse'w yo ki ta pran dé desizyon konsa, ou tap voye pye.

Goya
Star
Star

Masculin
Loisirs : lecture

Message  Joel Lun 28 Déc 2015 - 11:46

An 2004 ki le?

Yo t ap tire sou MOUN bo AYEWOPO an?

Konbyen MOUN ki te blese ,ou byen MOURI?

Joel
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  Joel Mar 29 Déc 2015 - 6:18

GOYA;

M ap mande w anko ;paske ou poko reponn mwen.
Se pa ta ka yon KESYON DIFISIL.

Ki le an 2004 ou te we TIMOUN deye yon PIKOP ap tire sou MOUN?
Konbyen MOUN ki te blese,konbyen ki te mouri?

Nou plede oumenm ak RIKO ap mete BOUYON RECHOFE ,BAGAY KI LONTAN DISKREDITE.

Antouka KOMITE SOLIDARITE AK AYITI yo ,ki patou OZETAZINI fe anpil ANKET.Yo tou patou OZETAZINI.Sa lan NODES lan se yon PE KATOLIK ki ap dirije l ;sa ki lan MIDWES lan ,se ACHEVEK DETROIT lan.

Men yon RAPO KOMITE SOLIDARITE "OAKLAND ak SAN FRANCISCO" lan KOT LWES lan te fe an DESANM 2002.
Se KOMITE ki pi AKTIF ,yo fe FUND RAISING tout TAN pou FONDASYON ARISTID lan:

http://haitiaction.net/News/HIP/belad%8F.html

Joel
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  Antitétanix Mar 29 Déc 2015 - 8:52

Je ne sais plus quoi penser de ces types qui haissent Aristide plus que Duvalier qui avait fait disparaitre leurs propres parents.

Et il faut faire attention parce qu'un certain nombre d'individus se sont refugies a l'etranger grace a des histoires inventees. Il y en a qui vous diront sans hesiter avoir tue pour Aristide. Rien n'est plus faux. Je pense que ces types ont vraiment tues par cupudite, par jalousie ou par pure barbarie mais Lavalas et Aristide n'ont rien a y voir.

Souvent ces memes personnes vous evitent plus loin quand elles ont compris qu'elles ont ete des cancrelats toute leur vie.

Retenez que plusieurs critiques de Lavalas ont deja ete des supporters. Quand je demande pourquoi ils ne le sont plus, la reponse reste generalement floue.

Je me demande comment un pauvre type qui peut enfin cirer les planchers chez l'autre se sent-il, comment il apprecie sa liberte a l'etranger tout en etant hante par l'image de son voisin qu'il egorgeait en Haiti.

Il n'est pas trop tard de regarder au loin quand on apercoit ces psychopathes formes a l'ecole duvalierienne.

C'est troublant.
Antitétanix
Antitétanix
Star
Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  Joel Mar 29 Déc 2015 - 10:19

ATANSYON MOREAU!

Kadav ou we la yo se LAVALASYEN wi.Yo mouri paske yo te LAVALASYEN.

Se te MASAK KONBATAN LA LIBETE yo t ap fe depi 2002.

An FEVRIYE 2004 IJDH limenm te ap fe ANKET .

Si w we FOTO sa yo ;se bagay ki pou fe w VOMI .Mwen kwe yo te fe 4 ou 5 ANKET .Sa a se premye anket ke IJDH (INSTITUTE FOR JUSTICE AND DEMOCRACY IN HAITI) mwen kwe se te pou FEVRIYE ak ME 2004.

Pa t gen MOUN ke LAVALAS TE VOYE AL TOUYE POU LI ,konpare ak KOUDETAYIS yo:

http://haitiaction.net/Media/PDF/ijdh7_19_4.pdf

Joel
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  Antitétanix Mar 29 Déc 2015 - 13:38

Quand on sait qui sont les vrais auteurs de ce climat de violence, on peut imaginer les premieres victimes.

Le reseau de Sweet Mickey opere agressivement a Montreal et a Ottawa.

Antitétanix
Antitétanix
Star
Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  Sasaye Mar 29 Déc 2015 - 19:24

Goya, men sa w ekri:

Sasaye,

Sa map di'w la'a, se bagay mwen wè ak de gren'n ge'm. Ti moun'n de 12 à 17 an nan bouda machi'n teleko mayo lavals sou yo, an 2004 ak gwo za'm fan'n fwa nan men yo.

Mwen te nan kafou aeropo, pandan yon manifestasyon anti Aristide, Jè'n ti moun'n ki anko minè ap tire sou manifestan.

Sa se bagay mwen konstate ak 2 gren'n ge'm. An 2004, pa gen anyen Aristide pa tap fè pou kenbe pouwa sa'a.

Konbyen timoun ke w te wè konsa?
Sa k te dèyè konbyen kamyonèt?
Konbyen moun yo te touye?

Map parye avè w ou pat ka wè plis ke 5.

Eske sa vle di ke se yon kontenjan timoun ke gouvènman antrene, ekipe pou
Al tire sou moun?

Mwen te konnen jèn timoun ki tontonmakout sou Divalye. Youn ladan yo te domestik lakay mwen. Menmsa mwen pa kapab di ke se te politik Divalye.

Kanta konpayél ou an ki kouri mete yon videyo san vègoy. Li fini deja.

Antouka Goya, kounyea se pare pou kou ke Mateli ak zanmi Ayiti yo ap pare,pou peyi an.
Se pa Lavalas ki enpòtan. Aristid pa kandida.
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Message  Joel Mar 29 Déc 2015 - 19:48

Pou mesye sa yo ,menm jan ak anpil MOUN POTOPRENS ;se LAVALAS KI LENMI an.

Paske pou LAVALAS ta rive menm pre POUVWA a ,pito MOUN ta tonbe ak mouri GRANGOU menm jan ak ETYOPYEN lan lanne 1970s yo.

Si m ta di mwen konprann RAYISMAN sa a ,se pi gwo manti m t ap fe!

Zafe ke GOYA te we TIMOUN deye KAMYONET ap tire sou MOUN lan se PAWOL misye ap fe.

Sa ta ka posib wi ;men se apre FEVRIYE 2004!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  Antitétanix Mar 29 Déc 2015 - 21:38

Meme en mentant ils ne savent pas choisir les dates.
Antitétanix
Antitétanix
Star
Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  Contenu sponsorisé

Contenu sponsorisé