Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -28%
Précommande : Smartphone Google Pixel 8a 5G ...
Voir le deal
389 €

Haiti-politique : La mise est en scène de Privert

5 participants

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Aller en bas

Haiti-politique : La  mise est en scène de Privert  Empty Haiti-politique : La mise est en scène de Privert

Message  Marc H Sam 20 Fév 2016 - 16:05

J'ai parlé à un ami hier et il est certain que le docteur Aristide a quelque chose à voir avec cette mise en scène dont Privert est l'acteur principal . La nomination de deux anti lavalas par Privert est une stratégie politique dictée par Aristide . Je ne sais pas si mon ami a raison . Une chose est certaine , le projecteur n'est plus sur lavalas depuis la nomination de Rony Gilot et le fameux gnbiste Anthony Barbier au Palais national .
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-politique : La  mise est en scène de Privert  Empty Re: Haiti-politique : La mise est en scène de Privert

Message  Marc H Sam 20 Fév 2016 - 16:17

Joel

Fem tande w . Eske wou dako ak enpresyon sila .
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-politique : La  mise est en scène de Privert  Empty Re: Haiti-politique : La mise est en scène de Privert

Message  Joel Sam 20 Fév 2016 - 16:28

MAK;

Ki sa ZANMI w lan t ap fimen ?(lol).

ANTHONY BARBIER,RONY GILOT ak PRIVERT tout la jounen e yo ta aksepte ESTRATEJI ARISTID ?

BLIYE SA!

Gen yon pwoveb AMERIKEN ki di "SI W AP MACHE TANKOU YON KANNA ,OU SANBLE AK YON KANNA ,OU KWAK TANKOU YON KANNA ,OU SE YON KANNA"

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-politique : La  mise est en scène de Privert  Empty Re: Haiti-politique : La mise est en scène de Privert

Message  Rico Sam 20 Fév 2016 - 19:18

mezanmiro doktè kisa Aristide ye,

 eske nou kap mete gwo plom sa sou forum lan
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-politique : La  mise est en scène de Privert  Empty Re: Haiti-politique : La mise est en scène de Privert

Message  Joel Sam 20 Fév 2016 - 20:08

RICO;

Li gen yon DOKTORA lan PSYCHO-LENGUISTIC ak yon espesyalizasyon lan LANG AFRIKEN .

SID AFRIK gen pami pi bon INIVESITE sou PLANET lan .

Misye te deja gen yon METRIZ an PSIKOLOJI ;men misye pa t janm bay ANFAZ sou sa menm jan ak ZOT.
Gwo LIV ou we sou TAB lan devan l ,se TEZ DOKTORA l.
ARISTID ekri plizye LIV ,genyen ke l co-author ak AMERIKEN ,ou ka we plizye lan yo sou AMAZON.COM

Madanm li ekri 2 zou 3 LIV tou:


Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-politique : La  mise est en scène de Privert  Empty Re: Haiti-politique : La mise est en scène de Privert

Message  Antitétanix Sam 20 Fév 2016 - 23:05

Cela fait un moment qu'on rapporte ces rumeurs dans le site. En passant, j'en ai croisé une aujourd'hui encore qui semble fatiguée de se promener sans slip... Même si Shango m'offrait un million.

Pendant que des voisins pensaient autrement de moi, un frère est allé me dénoncer prétendant que j'étais un Aristide. Vingt ans plus tard, le débile ne trouve toujours rien a dire de JBA que ces propos-la...

Les pires sottises que j'aie entendues au sujet de JBA sont sorties de la bouche de gens qu'on croirait éclairés.

Je pense que Fanmi Lavalas en la personne de Dr. Narcisse suit sa feuille de route. Dans un climat aussi médiocre et si piégé, Lavalas fait preuve de maturité et de tact. Et c'est ce qui enrage les fauteurs de troubles qui envient leur bouc émissaire.

Cela dit, je laisserais Madame Narcisse s'exprimer toute seule. JBA n'est pas candidat a la présidence. Laissez-le travailler, il sait quand c'est opportun de se manifester. A moins qu'on ait des raisons qui me dépassent.

Dites donc, où est passé Moise Jean-Charles?

La démocratie a ce côté pervers qui conforte les menteurs et les psychopathes. On dit que la conviction est le contraire de la vérité sauf qu'elle permet d'espérer sincerement des jours meilleurs pour le pays. La discussion politique devrait etre interdite aux aloufas.
Antitétanix
Antitétanix
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 937
Localisation : Haïti
Opinion politique : le camp d'Haïti
Loisirs : Lecture, sports.
Date d'inscription : 01/01/2015

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Aucun

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-politique : La  mise est en scène de Privert  Empty Re: Haiti-politique : La mise est en scène de Privert

Message  Marc H Sam 20 Fév 2016 - 23:25

Ou est Moise Jean Charles ?

Sans Martelly , il n'a pas de Moise . Mon constat des 5 dernieres années
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-politique : La  mise est en scène de Privert  Empty Re: Haiti-politique : La mise est en scène de Privert

Message  Marc H Sam 20 Fév 2016 - 23:28

Joel

Nous avons de bonnes raisons de croire qu'il y a un jeu d'échec qui se joue sur la scène politique haitienne ces jours-ci . Fanmi Lavalas joue bien ses pions. Il me semble !
A remarquer que Maryse Narcisse est extrêmement prudente dans ses propos. A suivre !
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-politique : La  mise est en scène de Privert  Empty Re: Haiti-politique : La mise est en scène de Privert

Message  Antitétanix Dim 21 Fév 2016 - 1:27

Alors c.est pour cela qu'il pressait FL et qu'il y allait de toutes ces prédictions telles que le départ imminent de Martelly. Dans l'un de mes derniers messages, je soulignais que FL avait fait un choix judicieux en la personne de Maryse Narcisse; cela allait de soi mais imaginez si MJC était le favori. Deux choses: ou bien il aurait "suicidé" le parti en l'engageant dans un seul combat anti-Martelly ou bien il se serait calmé pour retomber dans les bonnes grâces des patrons.

Je n'aime pas les rumeurs quoique la conjonture actuelle favorise ce genre de choses mais Kakakok, Kaka-Jaco, Kaka-Goyav, Koko-Rico ont un motif ajouté pour revenir tirer a boulets rouges sur JBA.

Il est temps que ces individus comprennent que les bases de FL sont solides. Personnellement et en toute objectivité, je ne vois pas ce qui pourrait changer cela. En tout cas, pas ces temps-ci.
Antitétanix
Antitétanix
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 937
Localisation : Haïti
Opinion politique : le camp d'Haïti
Loisirs : Lecture, sports.
Date d'inscription : 01/01/2015

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Aucun

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-politique : La  mise est en scène de Privert  Empty Re: Haiti-politique : La mise est en scène de Privert

Message  Sasaye Dim 21 Fév 2016 - 3:35


Mezanmi! Na p fè m ri!

Moro, ou mete tout KAKA deyò.
Men eske se yon erè lè w di KOKO-RIKO?
Oubyen ou bay misye yon konsiderasyon espesyal?
Dapre mwen misye te dwe KAKA-RIKO!
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-politique : La  mise est en scène de Privert  Empty Re: Haiti-politique : La mise est en scène de Privert

Message  Antitétanix Dim 21 Fév 2016 - 9:06

C'est une bobote (pussy).

Merci pour l'observation. On va donc l'appeler KAKAPWA sans offenser sans manquer d'égards a nos amis CAPOIS.

J'ajouterai KAKAPWET en parlant de THUNDER.

On est dimanche, je dois aller écouter KAKADYAB le prêtre. J'annonce que c'est peut-être la dernière fois.
Antitétanix
Antitétanix
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 937
Localisation : Haïti
Opinion politique : le camp d'Haïti
Loisirs : Lecture, sports.
Date d'inscription : 01/01/2015

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Aucun

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-politique : La  mise est en scène de Privert  Empty Re: Haiti-politique : La mise est en scène de Privert

Message  Joel Dim 21 Fév 2016 - 10:07

ARISTID se youn lan POLITISYEN ki pi "humble" ou byen ki pi "modeste" (pou mwen ize TEM sa yo) ke peyi an janm genyen.

Ou pa janm tande ke ARISTID ap di ke li pi byen EDIKE ke lot MOUN ,yon pratik ki tre repandi lan KLAS POLITIK lan.

E li te toujou byen EDIKE.

Peter HALLWARD ki se PWOFESE "EUROPEAN HISTORY" ISTWA EWOPEYEN ak FILOZOFI lan INIVESITE ann ANGLETE te fe yon ENTEVYOU ak MISYE ke l te pibliye.
Li te fe ENTEVYOU an ,ann AFRIK DI SID

Misye di ke se te yon PLEZI pou l pale ak ARISTID ke li di gen yon KONESANS ANSIKLOPEDIK ;te gen yon KONGRESMANN AMERIKEN ki te di menm bagay lan de MISYE ,le l te ann EGZIL lan WASHINGTON lan.

Se bagay ki fe MAL pou w we ki RAYISMAN seten NEG gen pou NEG lan.
Gen yon pawol ki di ke w ka rekonet VALE yon MOUN ak ki LENMI ou genyen;gen le se VRE!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-politique : La  mise est en scène de Privert  Empty Re: Haiti-politique : La mise est en scène de Privert

Message  Marc H Dim 21 Fév 2016 - 11:00

Moreau a écrit:Alors c.est pour cela qu'il pressait FL et qu'il y allait de toutes ces prédictions telles que le départ imminent de Martelly. Dans l'un de mes derniers messages, je soulignais que FL avait fait un choix judicieux en la personne de Maryse Narcisse; cela allait de soi mais imaginez si MJC était le favori. Deux choses: ou bien il aurait "suicidé" le parti en l'engageant dans un seul combat anti-Martelly ou bien il se serait calmé pour retomber dans les bonnes grâces des patrons.

Je n'aime pas les rumeurs quoique la conjonture actuelle favorise ce genre de choses mais Kakakok, Kaka-Jaco, Kaka-Goyav, Koko-Rico ont un motif ajouté pour revenir tirer a boulets rouges sur JBA.

Il est temps que ces individus comprennent que les bases de FL sont solides. Personnellement et en toute objectivité, je ne vois pas ce qui pourrait changer cela. En tout cas, pas ces temps-ci.

C'est un débat politique . Nous essayons de comprendre le jeu d’échec . En effet, il y a bcp de rumeurs qui circulent mais aucune venant de Tabarre. Madame Narcisse joue son jeu . Elle fait ce qu'elle doit faire . Elle répète les demandes du parti.Elle agit en responsable .C'est merveilleux . Fanmi Lavalas a réussi ou presque de déplacer le projecteur des gnbis sur eux . C'est merveilleux .
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-politique : La  mise est en scène de Privert  Empty Re: Haiti-politique : La mise est en scène de Privert

Message  Joel Dim 21 Fév 2016 - 11:17

Moreau a écrit:Alors c.est pour cela qu'il pressait FL et qu'il y allait de toutes ces prédictions telles que le départ imminent de Martelly. Dans l'un de mes derniers messages, je soulignais que FL avait fait un choix judicieux en la personne de Maryse Narcisse; cela allait de soi mais imaginez si MJC était le favori. Deux choses: ou bien il aurait "suicidé" le parti en l'engageant dans un seul combat anti-Martelly ou bien il se serait calmé pour retomber dans les bonnes grâces des patrons.

Je n'aime pas les rumeurs quoique la conjonture actuelle favorise ce genre de choses mais Kakakok, Kaka-Jaco, Kaka-Goyav, Koko-Rico ont un motif ajouté pour revenir tirer a boulets rouges sur JBA.

Il est temps que ces individus comprennent que les bases de FL sont solides. Personnellement et en toute objectivité, je ne vois pas ce qui pourrait changer cela. En tout cas, pas ces temps-ci.

JBA konnen ki les li genyen lan MARYSE NARCISSE.

Se pa t yon bagay FASIL ditou pou MANMZEL te rete FIDEL a FANMI LAVALAS e ak ARISTID.

Gen MOUN ki gen DWA pa dako ;men jiska prev di KONTRE,mwen twouve ke MJC se yon OPOTINIS.
Misye se te konseye PREVAL epi li te SENATE INITE le PREVAL t ap chache DEMANTLE FANMI LAVALAS.

MJC pa t di anyen.
Dapre mwen se t ap yon KOU FATAL pou FL si se misye FL te nonmen KANDIDA PATI an.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-politique : La  mise est en scène de Privert  Empty Re: Haiti-politique : La mise est en scène de Privert

Message  Joel Dim 21 Fév 2016 - 13:15

Rayi MARENGWEN se pou REKONET ke l jwe VYOLON lan l san REPWOCH.

Ki MOUN ,ki ansye CHEF DETA ki menm APWOCHE sa ARISTID ak madanm li ap fe la a?

Gen NEG se toujou ESKIZ y ap chache.Tout TAN se te yon MANIGAT se NEG SAVE ,eske l te FONDE menm yon LEKOL SEGONDE WOTPOT pou KLAS DEFAVORIZE yo.

Si yo pa mete MATELI anba kod ,n ap we ki sa li pral kite.

UNIFA deja gen 1600 ELEV ane sa ;lan MEDSIN,NURSING ,DWA ak PWOFESE ENTENASYONAL (guest) ki pa rete ak PWOFESE.
De TAN ZAN TAN madan ARISTID fe ti vwayaj pou l rekrite PWOFESE VOLONTE WOT POT.

NEG toujou ap joure ;se sou MANGO MI ,yo voye WOCH ;Se pou NEG di ki ansyen PREZIDAN ki KONPARAB ak ARISTID?

http://aristidefoundationfordemocracy.org

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-politique : La  mise est en scène de Privert  Empty Re: Haiti-politique : La mise est en scène de Privert

Message  Marc H Dim 21 Fév 2016 - 14:01

Joel
Neg yo telman pa su de yo , sepou sa yo toujou ap mete an lumye diplom ke yo genyen . Wou jamn tande Aristide ap fe sa ? Se sa ki rele moun ki genyne savwa .
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-politique : La  mise est en scène de Privert  Empty Re: Haiti-politique : La mise est en scène de Privert

Message  Joel Dim 21 Fév 2016 - 14:21

Wi MAK;

Se pou sa mwen mete kek TEKS LEON FRANCOIS HOFFMAN ,yon FRANSE,ki depi lan LANNE 1950s yo ap ekri sou AYITI.

Misye fe REMAKE ke pa gen MOUN ,ki toujou ap pale de sa yo konnen pase AYISYEN.

Dapre HOFFMANN se toujou yon ti gwoup ELIT ki ap fe KONPETISYON antre yo.

ARISTID konnen l konnen ,li pa bezwen ap kleronnen sa.

LI JIS PWOUVE L;san kleronnen ,san FANFARONAD.

Mwen ta renmen lot NEG ,fe bagay ke l ap eseye fe lan TABA a ;monte yon INIVESITE WOTPOT-NON PROFIT.

Ou pa bezwen PATIZAN misye ;se RAYI pou w RAYI l ,pou w pa rekonet sa NEG lan ap eseye fe.

Pa gen DOUT ke si yo ba yo yon CHANS ,y ap ka replike sa ,lan tout PEYI an!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-politique : La  mise est en scène de Privert  Empty Re: Haiti-politique : La mise est en scène de Privert

Message  Antitétanix Dim 21 Fév 2016 - 14:59

La présence de Madame Narcisse a un effet apaisant. Tiens, je n'ai plus envie de jouer a qui pisse le plus loin avec JEWEL le gaulois dans une querelle linguistique.

A quoi sert le savoir s'il n'est pas partagé? Je comprends pourquoi Aristide est un mal aimé. Il y a du Christ dans son affaire.

Bon dimanche a vous tous.
Antitétanix
Antitétanix
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 937
Localisation : Haïti
Opinion politique : le camp d'Haïti
Loisirs : Lecture, sports.
Date d'inscription : 01/01/2015

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Aucun

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-politique : La  mise est en scène de Privert  Empty Re: Haiti-politique : La mise est en scène de Privert

Message  Rico Dim 21 Fév 2016 - 18:29

Ti mak se byen kinan w yo fanatik egzalte lavalas di sayo vle sou rico

men se jwe byen  kite rico replike san efase li san bloke li

mwen genyen tou pou zot, map vini
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-politique : La  mise est en scène de Privert  Empty Re: Haiti-politique : La mise est en scène de Privert

Message  Rico Dim 21 Fév 2016 - 18:41

Se byen domaj yon sèten mouche MORON  vèse an abriti ak estipidite

olye itilize kapasite l pou founi forom lan yon kontni de kalite

SAKI FÈ FOS NOU SE ENTEGRITE AK KOURAJ NOU POU

KRITIKE KRETINIS AK FEBLÈS A DEGRE DIVÈS TOUT BANN POLITISYEN NOU YO

MWEN GEN KOUZEN, ZANMI NAN LAVALAS KI SELON MWEN VERITAB SABOTÈ

MOUVMAN DEMOKRATIK NAN PEYI DAYITI. LOT KAN YO KI SOTI NAN MOUVANS LI

POKO SELON MWEN BYEN AJI POU ANPECHE TANKOU LAVALAS LADWAT RANSE
 RETOUNEN SOU NOU.

SE SA MWEN GEN KOM DIFERANS AK WOU MENM SASAYE KAP JWE KOKEN

KI AKSÈPTE YON REJIM LAVALAS KI PA VREMAN KANPE SOU ANYEN.

CHANS FINI KOKEN METE PYE PA GEN AGIMENTASYON NOU TONBE NAN

ESTIPIDITE, JOUMAN, DENIGREMAN POU SATISFÈ MOVE MOMAN NAP PASE.
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-politique : La  mise est en scène de Privert  Empty Re: Haiti-politique : La mise est en scène de Privert

Message  Marc H Dim 21 Fév 2016 - 21:04

Kovokasyon a tout militant fanmi lavalas Mardi 23 fevrier a pati 11 hre nan matin avek koordonatris lan dokté MARYSE narcisse kandida a la prezidans a écrit:
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-politique : La  mise est en scène de Privert  Empty Re: Haiti-politique : La mise est en scène de Privert

Message  Antitétanix Dim 21 Fév 2016 - 22:19

Moi je ne suis pas assez stupide pour reconnaître les mérites de Dany Laferrière et dénigrer en même temps les belles réalisations de Jean Bertrand Aristide.

Admettez que Sweet Micky vous a laissé tomber, lui qui allait faire oublier Aristide.

Antitétanix
Antitétanix
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 937
Localisation : Haïti
Opinion politique : le camp d'Haïti
Loisirs : Lecture, sports.
Date d'inscription : 01/01/2015

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Aucun

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-politique : La  mise est en scène de Privert  Empty Re: Haiti-politique : La mise est en scène de Privert

Message  Sasaye Lun 22 Fév 2016 - 4:41


Kodenn!
Ki move moman Lavalas ap pase jodya?
Anmenmtan wa p pale ke yo sp retounen sou nou?

Se wou ki ap pase yon moman fristrasyon paske pèp lari ke w pa vle wè yo deranje tout plan selebrasyon ou tap pare pou ri Lavalas ki tevpedi lan men neg Bannann ou an. Ou te pare pou w al danse ak Mateli kòmsi ou te bliye li se massi.

Kestyon an, Fowòmayiti aksepte w voye jilbrèt menmsi ou gen yon chante ki di yo efase tèks ou. Ou konnen se manti.

Si w aprann fè entèvansyon entelijan ki sisite yon deba pou avni peyi an, moun pa ta rebite ak ou epi oblije pase w lan betiz.

Pale de koripsyon ki ap raveje peyi an.
Kritike entèvansyon blan lan zafè entèn peyi an.
Esklavaj ti restavèk ayisyen.
Sipèstisyon ak krim lougarou ki ap fè zonbi jiskounyea.

Gen anpil pwoblèm ki pi rèd pase Aristid.
Mwen sispèk fiksasyon sa w genyen an tankou yon konplèks edip.
E poutan Aristid pa bèl gason.
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-politique : La  mise est en scène de Privert  Empty Re: Haiti-politique : La mise est en scène de Privert

Message  Joel Lun 22 Fév 2016 - 6:46

Misye ap retounen ak RANS, tankou se ARISTID ak FANMI LAVALAS ki ta kraze MOUVMAN LAVALAS .

Li ap vini ap BOUYON RECHOFE GNBis yo ;bagay ki pa gen okenn BAZ lan REYALITE.

Se tankou KAKAKOK ki te di ke l te lan MOUVMAN TKL SENJAN BOSKO ;li konnen mesye LAVALAS yo.

KAKAKOK limenm ,le w mande ki sa l gen ak mesye LAVALAS yo,li plede ap repete DEZENFOMASYON GNBis yo.

NEG sa yo se tankou NAZI anvan 1933 yo ,y ap ize DEMOKRASI FOROM AYITI an ,pou yo detwi DEMOKRASI.

Ann ATANDAN ,se yon PLEZI AYE pou n te tande MOD JAN MICHEL sou RADYO TIMOUN .

MOD ki gen ti NON SANITE B.se yon VETERAN de plis ke 20 AN sou RADYO AYISYEN OZETAZINI.
Lang li tankou yon RAZWA ,li konn ITILIZE MO yo.

AYE ,li t ap dechikete JAN MONA METELIS ,ki pran poz DEMOKRAT li ,men misye se yon NEO-DIVALYERIS.
JAN MONA ki ap bay GUY PHILIPPE,JODEL CHAMBLAIN,STANLEY LUCAS pale lan non DEMOKRASI.

De NEG ki ap IZE DEMOKRASI pou touye DEMOKRASI.

MOD JAN MICHEL lan dengonn yo sou RADYO TIMOUN e li gen ANPIL,ANPIL EKSPERYANS.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-politique : La  mise est en scène de Privert  Empty Re: Haiti-politique : La mise est en scène de Privert

Message  Rico Lun 22 Fév 2016 - 14:11

Marc H a écrit:Joel
Neg yo telman pa su de yo , sepou sa yo toujou ap mete an lumye diplom ke yo genyen . Wou jamn tande Aristide ap fe sa ? Se sa ki relki savwa .

Ti Mak konba yo inegal, antouka nou gen pou rankontre

Diplom Aristide mande plis detay deklare se yon DOKTORA

Kritè yon peyi a lot  pa ditou menm bagay yo
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-politique : La  mise est en scène de Privert  Empty Re: Haiti-politique : La mise est en scène de Privert

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Revenir en haut


 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum