Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -45%
PC Portable LG Gram 17″ Intel Evo Core i7 32 Go ...
Voir le deal
1099.99 €

ME POUKISA OU TA DWE MELANJE RAPO PAUL DENIS AK PETRO CARIBE

Aller en bas

ME POUKISA OU TA DWE MELANJE RAPO PAUL DENIS AK PETRO CARIBE Empty ME POUKISA OU TA DWE MELANJE RAPO PAUL DENIS AK PETRO CARIBE

Message  kakakok Lun 19 Mar 2018 - 9:28

Ni yonn ni lo pap janm gen swit ....Neg ki vole yo sanble ...Paske ni yonn ni ni lot volo yo or la lwa ....paske ni yonn ni lot plen Aysyen tankou nou kap chache kae fey kouvri sa !

Ni na yonn ni nan lot yon neg pa janm al nan prizon !


Si yo diferan se pou Marc Ak Joel selman......Paske yo pa janm sispann defann ti zanmi yo pandan la repiblik ap peri ..Viv viv Malice viv Rousseau !!!!!!! ki enpasuyal
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

ME POUKISA OU TA DWE MELANJE RAPO PAUL DENIS AK PETRO CARIBE Empty Re: ME POUKISA OU TA DWE MELANJE RAPO PAUL DENIS AK PETRO CARIBE

Message  kakakok Lun 19 Mar 2018 - 11:22

RWANDA absence de corruption favorise la croissance economique


Wi se vre ankouraje vre lit anti koripsyon nan peyi tou ! kite tout vagabon paret devan yon tribinal ke li JBA ...JMM......Rene Preval elatriye ......

Se vre m konnen nap pisse nan pantalon nou ...Nou sezi nou panse ke kakakok te mouri !!!! Vye rat yo gen pou mouri avan mmm.......Sa vle di m la pou kelke jou anko e ki moun ki konnen m ka gentan we yo tribinal akite JOseph M Marteely , JBA , J M BElrive elatriye ou mete yo nan prizon
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

ME POUKISA OU TA DWE MELANJE RAPO PAUL DENIS AK PETRO CARIBE Empty Re: ME POUKISA OU TA DWE MELANJE RAPO PAUL DENIS AK PETRO CARIBE

Message  kakakok Mar 20 Mar 2018 - 8:07

kan kkkok ap pale de koripsyon an Jeneral fanatik koripsyon selektif yo kouri bounce yo femen bouch yo bounce  lol! lol! lol!

Tout diskou pro koripsyon selektif kouri ! kaba !tout koronpi se koronpi nenpot ki jan li rele a ....
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

ME POUKISA OU TA DWE MELANJE RAPO PAUL DENIS AK PETRO CARIBE Empty Re: ME POUKISA OU TA DWE MELANJE RAPO PAUL DENIS AK PETRO CARIBE

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut


 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum