Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le deal à ne pas rater :
ETB Pokémon Fable Nébuleuse : où acheter le coffret dresseur ...
Voir le deal

JER? Mon foie connaît pas.

2 participants

Aller en bas

JER? Mon foie connaît pas. Empty JER? Mon foie connaît pas.

Message  Invité Ven 15 Aoû 2008 - 20:58

:elephant:


Dernière édition par lent=slow le Dim 6 Sep 2009 - 22:23, édité 1 fois

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

JER? Mon foie connaît pas. Empty Re: JER? Mon foie connaît pas.

Message  Rodlam Sans Malice Ven 15 Aoû 2008 - 22:50

ou paka sanble m vre paske ou pa konnen sa ki rele fè youn moun konpliman lè li fè youn bagay ki bon paske ou se youn jalou.mwen menm mwen pa rayi moun yo te montre m sa ki rela lamou pwochen se sak fè mwen pa janm youn miserab tankou w ki pa alèz depi w pap leve jip w tankou youn machan pwason bod de mè pou joure moun ki pa vle achte machandiz w la


Dernière édition par Rodlam Sans Malice le Sam 16 Aoû 2008 - 0:19, édité 2 fois
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

JER? Mon foie connaît pas. Empty Re: JER? Mon foie connaît pas.

Message  Invité Ven 15 Aoû 2008 - 23:47

:elephant:


Dernière édition par lent=slow le Dim 6 Sep 2009 - 22:24, édité 1 fois

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

JER? Mon foie connaît pas. Empty Re: JER? Mon foie connaît pas.

Message  Rodlam Sans Malice Sam 16 Aoû 2008 - 0:14

ah wi fok alenn mwen fre m al ka dantis chak 4 mwa nou floss regilyeman e nou rense ak listerinn o mwen 2 fwa pa jou.kouman alenn pa w la santi paske ou pa frekante dantis kote ye ya?Se wou ki te di :Desole,je ne vous ressemble pas?Komsi sim ta vle poum sanble ak moun se youn makak mwen ta chwasi ki se joure selman li konn joure.(lol)banm wè si ma montre w ki jan pou fè pou lang sal w pa lage bav sou moun, eske w konnen ki jan pou netoye lang w eske ou konnen pou netoye sinus w regilyeman ak dlo sale?ou wè sam montre w.sam te achte ke mwen pat peye ya voye dim konbyen li te koute ma voye lajan ba w si sa nou te pran nan menm di nou se tresorye OPL la pat ase,
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

JER? Mon foie connaît pas. Empty Re: JER? Mon foie connaît pas.

Message  Invité Sam 16 Aoû 2008 - 9:57

:elephant:


Dernière édition par lent=slow le Dim 6 Sep 2009 - 22:24, édité 1 fois

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

JER? Mon foie connaît pas. Empty Re: JER? Mon foie connaît pas.

Message  Rodlam Sans Malice Sam 16 Aoû 2008 - 10:14

Men ki jan w vle poum ta fè nou konfyans apre ke nou finn abise konfyans mwen.kom mwen pa janm renmen jwi byen san sye mwen te konprann se peyi vre ke yo tap defann sou oplpeople. se pou sa wi mwen te voye kotizatyon an youn premye fwa bay youn dwet long ki volè lajan;dim manti sim manti,mwen ba w defi dim se manti pou m avili w ; youn dexyem fwa mwen te voyel Petion ville menm.

mwen jwen plis plezi nan bay ke mande se pousa mwen travay di ;ou vle konn metye m al nan manhattan institute pwomotyon 1977 wa gade ki plas mwen te okipe nan pwomotyon saa.Al nan BMCC mande pou wè lis alumni yo yo wa wè ki metye m.Al nan baruch College wa mande lis yo wa wè ki metyem,Al nan U.S.Army School of Engineering wa mande pou wè non ayisyen ki te gradye nan lekol sa an 1962 .Al nan lehman College nan bronx wa chache nonm.Al cheke Phoenix University wa chache nonm.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

JER? Mon foie connaît pas. Empty Re: JER? Mon foie connaît pas.

Message  Invité Sam 16 Aoû 2008 - 10:44

:elephant:


Dernière édition par lent=slow le Dim 6 Sep 2009 - 22:24, édité 1 fois

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

JER? Mon foie connaît pas. Empty Re: JER? Mon foie connaît pas.

Message  Rodlam Sans Malice Sam 16 Aoû 2008 - 12:15

bon poum fini ak rans w la al fè mari w ba w youn laveman pou retire tout bagay ki kole nan kolonn w ki ap monte nan tet w la ki fè w fou. bye.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

JER? Mon foie connaît pas. Empty Re: JER? Mon foie connaît pas.

Message  Invité Sam 16 Aoû 2008 - 15:22

:elephant:


Dernière édition par lent=slow le Dim 6 Sep 2009 - 22:25, édité 1 fois

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

JER? Mon foie connaît pas. Empty Re: JER? Mon foie connaît pas.

Message  Rodlam Sans Malice Sam 16 Aoû 2008 - 15:47

Talon kikit pa mache sou moun.se sam te konn tande moun o Cap ap chante .Comedien kidnapè vous vous trompez d'adresse.ceux qui font le "Me vois-tu"sont les petits bourgeois mal decrottés comme vous qui grace à la revolution kann kale qui vous a oté de la boue des corridors de Port-au-prince meprisent aujourd'hui les humbles ,les pauvres du Bel Air et de la Saline en les appelant chimères ,kokorat.

si je voulais faire le "me vois-tu" je me rendrais chaque année en haiti.Je batirais une maison de plusieurs etages avec plusieurs toilettes sans eau pour les nettoyer la ou des malheureux vont à la selle au meme endroit ou ils se baignent. Non Comedien je ne suis pas de votre trempe depuis mon depart du pays je suis retourné qu'une seule fois pour assister aux funerailles de ma mère en 1980.Alors vous voyez si je voulais faire le me vois-tu, comme vous le dites, je me rendrais chaque année pour montrer ma reussite.je ne suis pas de ceux qui s'endettent et qui louent des voitures luxueuses quand ils vont dans les receptions pour montrer leur avoir.non, je n'achète rien a credit.Quand je veux quelque chose j'economise mon argent et quand je suis pret je l'achète.telle n'est pas l'attitude de quelqu'un qui fasse le:"me vois-tu.ce sont vos anciens patrons qui siphonaient l'argent de la regie du tabac pour batir les chateaux en haiti et les acheter en france pour montrer comment ils sont riches au point que le New York daily New les ridiculisait pour leurs manteaux de fourrures.Non je ne dis pas a qui veut l'entendre ;"je suis riche jusqu'a ma quatrième génération.apres avoir pillé le pays.Je ne sors que rarement pour aller au cinema ou pour aller au concert ou a la plage.Je ne porte pas de veste ni de cravates dans un climat tropical.Je porte des petits maillots qui ne necessitent meme pas le lavage à sec. je ne depense pas pour le Dry Cleaning.je ne cours pas plus que 5000 miles par an.Alors ou vais-je pour faire le me vois-tu?

vous etes jaloux et grincheux parce que je devoile la verité sur vos crimes et vols .Alors consolez-vous, les fusils ont changé d'epaules.Criminels.,voleurs kidnapeurs,n'aviez-vous pas assez avili le pays .(lol)
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

JER? Mon foie connaît pas. Empty Re: JER? Mon foie connaît pas.

Message  Invité Sam 16 Aoû 2008 - 16:15

:elephant:


Dernière édition par lent=slow le Dim 6 Sep 2009 - 22:25, édité 1 fois

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

JER? Mon foie connaît pas. Empty Re: JER? Mon foie connaît pas.

Message  Rodlam Sans Malice Sam 16 Aoû 2008 - 17:30

petit nigaud ,je suis très bien la ou je suis.ma foi je ne mourrai pas dans un hopital pour n'avoir pas pu obtenir ou acheter un medicament.je suis très tranquil, le Cinema est a peut près 3 blocs de ma maison, l'eglise a la meme distance.la plage a 5 miles. il y a des endroits ou je vais jouer au bingo quand cela me plait.Je suis toujours casanier: meme en haiti je ne frequentais pas beaucoup de personnes.Mwen pa beswen internet poum dezannuye mwen genyen liv poum li e genyen youn libreri public a 2 blocs de la kay mwen.Sak rele depresyon ou pa wè se plezi ke mwen ap pran ak youn ti enpertinan.,youn ti jalou ,youn ti anvye.Koulyè ya ou jalou paske mwen ekri anpil sou sit la ,mwen pral ba w fè youn kou.(lol)mwen pa ka fè youn endigestyon mwen pa manje tout manje e mwen pran bon jan enzymes ki pou ede digestyon mwen.

kouman yo di w mwen se youn gran manjè ki tap achte fourur ak chato an frans yo ki fèw di m safre la?Gen lè mwen anpeche pran vedeterya sou forum lan .se sak fè w finn mande anraje konsa paske ou vle vinn rann glwa e louwanj a ansyen patron w ,mwen ta fè w wè mwen kite forum lan paske mwen genyen anpil lot kote mwen ka ekri paske lang mwen pa mare nan bouch mwen gras a dye e se pa nan youn sel lang ke mwen ka ekri.Mwen pap peye poum ekri sou lot forum etranje.Sim kontinye ekri sou forum sa toujou se jis paske chak fwa mwen ta vle kite li fondatè forum lan dim sim kite li li ap fermen li e kom se mwen ki te ankouraje li ouvri li mwen kontinye ap ekri sou li.Men tou si se li ki pa vle m ekri ankor nan pren pwoblem li ka tou voye youn ti mesaj an prive ban mwen epi map vag forum lan.Fok li pa ipokrit paske li toujou ap voye dim ke se pa li e ke mwen konen byen ke forum lan lib pou tout moun.Si se bi w pou sabote forum sila menm jan nou sabote opl la ou pap sis.kote m chita la nan youn chanb byen klimatise sanm pa inkyete de blackout se ri map ri w(lol) ki dwe genyen anpil pwoblem."J'aime la vie tranquille ,moi je suis né comme ca".Ou te konn tande maurice Sixto ki te konn ap pale nan leya kokoye de 2 ti gran moun ki chita sou dodinn yo e ki ap touche rant yo e byen mon vye se mwen sa.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

JER? Mon foie connaît pas. Empty Re: JER? Mon foie connaît pas.

Message  Invité Sam 16 Aoû 2008 - 23:33

:elephant:


Dernière édition par lent=slow le Dim 6 Sep 2009 - 22:26, édité 1 fois

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

JER? Mon foie connaît pas. Empty Re: JER? Mon foie connaît pas.

Message  Rodlam Sans Malice Dim 17 Aoû 2008 - 0:43

se youn sel bagay mwen ka diw e si w vle ou met cheke record Nan Fort Belvoir en Virginie.a laj de 21 lane mwen te al nan mezon blanch an tan ke invite gouvenman ameriken,anvan mwen pati yo te mennen nou al rankontre ak jeneral Dwight David Einshenover.lakay li.se pa tout vagabon santipise ke yo bay enpotans konsa. tande.Wont poukisa pou ti moun mwen te touye nan jeremi ,ou byen pou volè mwen te volè lajan leta?Dim poukisa poum wont la pou sa youn ti jalou ,youn ti ayisyen pitit pitit ansyen esklav tankou m.ekri ?

Si w fache al nan mache paske mwen mete verite deyo e mwen pose kek kestyon ki anbarasan se pat fot mwen ni se pa manti mwen fè archiv yo la al apran istwa ;ou pa ka pale m de alkol mwen genyen youn mwa mwen pa goute alkol mwen se pa nou ki san volonté nan rakwen kote w rete ya ou panko janm tande byenfè ke vin rouj fè pou sante?idyo.mwen te kon fimen sigaret e byen lè mwen vinn konen dega li ap fè mwen kite li.Ou se moun pase Paul Magloire, pase Yeltsin ,pase Churchill pase Preval peti nigo.Shut the fuck up ignoramus.

mwen pa nan joure ak w ki moun ou ye menm poum ta nan joure ak ou.mwen panko janm tande w ekri youn bagay nan sit la ki genyen valè.se tan mwen ta perdi ak w.mwen pa janm di ke mwen se fran mason.sim pale de gran architek sa vle di ke mwen se fran mason pousa? Se menm jan sim ta di jehovah se Jehovah witness mwen ye pousa ? si ti servo zandolit rachitik w la pa ka fè w reflechi byen fok se joure ou joure tou tan tankou youn machann kenkay ke yo refise achte nan men l ou pa ka rann lot moun responsab.poutan ni let mwen te ekri makout la ni youn panse ke mwen te ekri mwen wè yo te mete yo nan premye paj la.e se pa mwen ki te mande sa ; dim ki sa w janm ekri ?pale m de wou?E se pa sou internet la ke map aprann ekri non.ou di sim pa konn gade nan glass men wi se 69 lane mwen pral genyen mwen pa pi mal pase sa.Jiska presan anba koum panko fè pli ni an ba jem pa boufi,sim te ven tankou anpil zot tankou papa w mwen ta nwasi cheve m tou.Lè map gade Bill clinton ki bokou pi jenn ke mwen mon chè mwen santi mwen byen janm ye ya.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

JER? Mon foie connaît pas. Empty Re: JER? Mon foie connaît pas.

Message  Invité Dim 17 Aoû 2008 - 8:15

:elephant:


Dernière édition par lent=slow le Dim 6 Sep 2009 - 22:26, édité 1 fois

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

JER? Mon foie connaît pas. Empty Re: JER? Mon foie connaît pas.

Message  Rodlam Sans Malice Dim 17 Aoû 2008 - 9:41

Non, ceux qui ont enlevé le cadavre de Clement Jumelle pendant que sa femme et ses enfants se reunissaient pour lui dire adieu ;ceux qui ont défloré des jeunes filles avant de les fusiller ne peuvent pas me dompter ;ceux qui volaient les voitures de leurs victimes ne sauraient me parler de bienseance.Je m'adressais aux detrousseurs de cadavres , si vous etes l'heritier de l'un deux ,alors je suis desolé je ne peux pas accepter qu'on nous les presente comme des mapoux.

Non c'est vous ,petit idiot mal decrotté,qu'ils peuvent tromper parce que vous ne connaissez pas votre histoire.Fou de quelle grandeur?Qui sont ces grands?Votre ignorance vous empeche d'apprecier la raison de ma reponse au texte de ce flatteur qui n'a pas honte de défendre les comediens qui ont avili le pays.

Si je pouvais montrer la petite photo que vous m'aviez envoyée et la mienne au meme age je suis sur que le rhinoceros n'est pas celui que vous pensez parce que votre ressemblance au President Bonifarce m'inquietait.(lol)
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

JER? Mon foie connaît pas. Empty Re: JER? Mon foie connaît pas.

Message  Marc-Henry Dim 17 Aoû 2008 - 10:32

Mes chers amis

Forumhaiti n'encourage pas ce genre de débat et merci de votre attention.

Bon dimanche

Votre ami Marc
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

JER? Mon foie connaît pas. Empty Re: JER? Mon foie connaît pas.

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum