Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le deal à ne pas rater :
Pokémon EV06 : où acheter le Bundle Lot 6 Boosters Mascarade ...
Voir le deal

CHARITE BIEN ORDONNEE COMMENCE CE SOIR MEMME..VOICI LA MIENNE OU EST LA VOTRE ??

+3
Rodlam Sans Malice
revelation
kakakok
7 participants

Aller en bas

VOICI MA CONTRIBUTION OU EST LA VOTRE ???

10 $
 
20$
 
30$
 
40$
 
50$
 
OTHERS
 
 
 
Voir les résultats

CHARITE BIEN ORDONNEE COMMENCE CE SOIR MEMME..VOICI LA MIENNE OU EST LA VOTRE ?? Empty CHARITE BIEN ORDONNEE COMMENCE CE SOIR MEMME..VOICI LA MIENNE OU EST LA VOTRE ??

Message  kakakok Lun 15 Sep 2008 - 13:25

Quand je regarde un billet de 10 , 20 , 40 , 50 , 100 $$$$$ sa valeur ne depasse jamais le montant imprime donc sa valeur ne saurait etre le prix de ma conscience. Fort de cette conviction , persude de la valeur d'un effort collectif je vous invite chers amis a vous joindre a moi dans un effort colectif pour soulager la misere de 10 familles a l'occasion de la prochaine rentree scolaire....
Je constate une certaine pintaderie dans la strategie pour mettre ce forumthon sur pied , vous avez peur , je comprends et vous avez raison....
Ayez peur de qui et de quoi .. Je vous le dis sincerement le speudo de kakakok est beaucoup plus important pour moi que mon propre nom..
Je n' ai pas peur d'etre echoue ,ma seule peur c'est de n'avoir pas essaye !
Chers amis apportez ! apportez ! votre contribution sans mesure ......COLLECTEZ 2000$ POUR SOULAGER DIX FAMILLES POUR LA PROCHAINE RENTREE SCOLAIRE
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

CHARITE BIEN ORDONNEE COMMENCE CE SOIR MEMME..VOICI LA MIENNE OU EST LA VOTRE ?? Empty Re: CHARITE BIEN ORDONNEE COMMENCE CE SOIR MEMME..VOICI LA MIENNE OU EST LA VOTRE ??

Message  revelation Lun 15 Sep 2008 - 13:37

KK-KOK,

Men kontribisyon pa'm sou ForumHaiti.com. $50.00
M'ba'w dwa pou fe sa yon vle avek li e bay nenpot charite ke w vle.

Men SVP, pa bay lajan sa a okenn pati politik!! ke yo gen zev de charite yo ou pa!!
Jist di'm ki kotè pou'm voye ti kontribisyon'm nan.

Mesi e bon travay sa e kenbe la nom frè.

Revelasyon
revelation
revelation
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3086
Localisation : Washington, DC
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste

Revenir en haut Aller en bas

CHARITE BIEN ORDONNEE COMMENCE CE SOIR MEMME..VOICI LA MIENNE OU EST LA VOTRE ?? Empty Re: CHARITE BIEN ORDONNEE COMMENCE CE SOIR MEMME..VOICI LA MIENNE OU EST LA VOTRE ??

Message  kakakok Lun 15 Sep 2008 - 13:41

Je sais tres bien et vous aussi vous le savez sous le regard meme des grandes chaines de televisions du monde recevoir une assistance en Haiti est un match de boxe ! seuls les gros ponyets et les grands nageurs seront les grands gagnants....

Chers amis encore une fois j attends votre participation pour lever ce petit defit !
200 $$ par famille 1 seulement 10 familles au moins !

DANS QUELQUES HEURES VOUS AUREZ LA BOITE POSTALE ICI !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

CHARITE BIEN ORDONNEE COMMENCE CE SOIR MEMME..VOICI LA MIENNE OU EST LA VOTRE ?? Empty Re: CHARITE BIEN ORDONNEE COMMENCE CE SOIR MEMME..VOICI LA MIENNE OU EST LA VOTRE ??

Message  kakakok Lun 15 Sep 2008 - 15:52

revelation a écrit:KK-KOK,

Men kontribisyon pa'm sou ForumHaiti.com. $50.00
M'ba'w dwa pou fe sa yon vle avek li e bay nenpot charite ke w vle.

Men SVP, pa bay lajan sa a okenn pati politik!! ke yo gen zev de charite yo ou pa!!
Jist di'm ki kotè pou'm voye ti kontribisyon'm nan.

Mesi e bon travay sa e kenbe la nom frè.

Revelasyon

Kanmarad kouraj malgre tout koule diferans nou konn genyen mwen wou pa ezite plase tout konffyans sila nan mwen ..Sa fe mwen gran plezi..fe mwen konfyans mwen pap fe w wont !

An menm tan tou mwen genyen yon ti jan jennen ..Mwen te toujou ap goumen pou pwensip demokratik yo respecte , pou lit anti koripsyon yo fet san fos kote...Malerezman pwoblem peyi dayiti , la perez la kay plizye manb fowom nou an fe de mwen jodya ...le pwomoteur , le ramaseur , le kenbeur et le distribiteur ....sa a a a li anti demokratik, li an ti transparan menm se listwa ak mize peyi dayi ki banm wol sa a pou mwen jwe...Mwen pa genyen chwa....
Remesiman mwen ale tou bo kote sans malis , marc ak tout lot zanmi yo ki toujou sipote ti pwoje sa....
Zanmi kanmarad kouraj...Pandan map ti bo kote pam mwen pot la toujou ouvri a tout zanmi isit ki vle pote yon grenn sel ki pi aktif ke bay ti lajan an selman !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

CHARITE BIEN ORDONNEE COMMENCE CE SOIR MEMME..VOICI LA MIENNE OU EST LA VOTRE ?? Empty Re: CHARITE BIEN ORDONNEE COMMENCE CE SOIR MEMME..VOICI LA MIENNE OU EST LA VOTRE ??

Message  Rodlam Sans Malice Lun 15 Sep 2008 - 16:46

Men ou pa bay numero boite postale la non.Ale la pos lwe boite postale e wa retire lajan kou bwat postale nan lajan ke w ranmase yo.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

CHARITE BIEN ORDONNEE COMMENCE CE SOIR MEMME..VOICI LA MIENNE OU EST LA VOTRE ?? Empty Re: CHARITE BIEN ORDONNEE COMMENCE CE SOIR MEMME..VOICI LA MIENNE OU EST LA VOTRE ??

Message  AnaCreole Lun 15 Sep 2008 - 20:45

Mwen voye èd ale deja, men mwen vle kontribiye lan inisyativ wou a. Wou mèt konte sou patisipasyon, mete'm pou $20 toujou, si'm kapab m'ka voye plis, sèl bagay, jan Revelation di a, pa bay lajan sa a okenn pati politik!! ke yo gen zev de charite yo ou pa!! apa de sa wou mèt fè sa'w vle avek li e bay nenpot charite ke w vle.

Jist di'm ki kotè pou'm voye ti kontribisyon'm nan.
AnaCreole
AnaCreole
animatrice
animatrice

Féminin
Nombre de messages : 363
Localisation : USA
Loisirs : Danser, Lire, Voyager
Date d'inscription : 13/06/2008

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

CHARITE BIEN ORDONNEE COMMENCE CE SOIR MEMME..VOICI LA MIENNE OU EST LA VOTRE ?? Empty Re: CHARITE BIEN ORDONNEE COMMENCE CE SOIR MEMME..VOICI LA MIENNE OU EST LA VOTRE ??

Message  Doub-Sossis Lun 15 Sep 2008 - 21:25

KKKok, piske wou pesiste ma voye kichoy jis pou sipporte initiativ wou ak pesistans wou. Paske se pa de twa koz map sipporte la mwen san le mache san pantalon..lol.

Wa fe nou konen ki kote pou nou voyel kom anonyme. Se an canadien map voye pam nan.
Doub-Sossis
Doub-Sossis
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2429
Localisation : Montreal
Loisirs : cockfighting
Date d'inscription : 24/12/2007

Revenir en haut Aller en bas

CHARITE BIEN ORDONNEE COMMENCE CE SOIR MEMME..VOICI LA MIENNE OU EST LA VOTRE ?? Empty Re: CHARITE BIEN ORDONNEE COMMENCE CE SOIR MEMME..VOICI LA MIENNE OU EST LA VOTRE ??

Message  kakakok Mar 16 Sep 2008 - 13:16

AnaCreole a écrit:Mwen voye èd ale deja, men mwen vle kontribiye lan inisyativ wou a. Wou mèt konte sou patisipasyon, mete'm pou $20 toujou, si'm kapab m'ka voye plis, sèl bagay, jan Revelation di a, pa bay lajan sa a okenn pati politik!! ke yo gen zev de charite yo ou pa!! apa de sa wou mèt fè sa'w vle avek li e bay nenpot charite ke w vle.

Jist di'm ki kotè pou'm voye ti kontribisyon'm nan.

Ti An mwen kontan we ou anko sou sit la e mwen remesye w pou konfyans ou plase nan mwen !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

CHARITE BIEN ORDONNEE COMMENCE CE SOIR MEMME..VOICI LA MIENNE OU EST LA VOTRE ?? Empty Re: CHARITE BIEN ORDONNEE COMMENCE CE SOIR MEMME..VOICI LA MIENNE OU EST LA VOTRE ??

Message  kakakok Mar 16 Sep 2008 - 13:18

Doub-Sossis a écrit:KKKok, piske wou pesiste ma voye kichoy jis pou sipporte initiativ wou ak pesistans wou. Paske se pa de twa koz map sipporte la mwen san le mache san pantalon..lol.

Wa fe nou konen ki kote pou nou voyel kom anonyme. Se an canadien map voye pam nan.


Doub yon lot fwa mwen respecte pozisyon ...Mwen konpwann bagay yo... Se pa paske mwen pesistan se konnen mwen konnen koman koze yo ye ??? koman koze sa yo konnn pase ???

nan nom moun mwen remesye w anpil !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

CHARITE BIEN ORDONNEE COMMENCE CE SOIR MEMME..VOICI LA MIENNE OU EST LA VOTRE ?? Empty Re: CHARITE BIEN ORDONNEE COMMENCE CE SOIR MEMME..VOICI LA MIENNE OU EST LA VOTRE ??

Message  Mawon Rcfranc Mar 16 Sep 2008 - 15:41

Konte'm tou. M'ta renmen wè projè gen siksè.

Mwen gen yon sikjesyon:
Mwen konprann kounye a se yon mesi dirjans, se yon èd a kou term pou soulaje soufrans moun yo, mwen panse li t'a bon tou, pou nou gen yon projè a lon term kote nou t'a ka ba yon seri de moun mikro kredi lan fon an, pou yon fè yon ti biznis ou komès kote yo va ka pran swen fanmy yo.

Yo va gen pou remèt lajan sa sou yon period de tan byen determine, konsa fon va jwen li pou reprete lot moun. Manb forum lan, ki vwayaje lan peyi, ka sijere non moun ke yo rankontre lan peyi, ak proje moun lan genyen e komante pou kontacte moun lan, epwi youn lan nou t'a gendwa "sponsor" moun.

Sa'k fè mwen fè sijesyon sa, se paske dènye fwa m'al Haiti (Juillet 2008' mwen rankontre de twa malere k'ap debat pou yo fè yon ti komès oubyen achete zouti pou yo travay ki oblije al pran gro ponya ke moun sa yo pa janm kabap finn peye. Kòm exanp, mwen rankontre yon ti madanm k'ap vann chiklèt, bonbon, sirèt nan yon bak, lan pale ave'l, mwen vinn apran ke se yon ponya $100 li te pran pou'l fè komès la, li gen pou peye $20 sou kob pa mwa, epwi lan 1 an pou bay $100 a. M'pa kwè madanm fè $20 pa mwa, li di se yon ti bout tè li genyen, li pral oblije bay moun ki prete'l kob la pou satisfè dèt la. Mwen di'l non pa fè sa, mwen fè'l kado $200 us, pou li peye dèt la, e rès la pou li agrandi biznis lan.

Yon lòt menm se yon jenn gason, ki ebeniste. Misye pa gen zouti pou'l travay, m'al lan atelye kote misye ye a, mwen wè travay misye, li ka travay, li vle travay, li oblije ap tann zouti pou li prete. Yon frèm ak mwen di misye, n'ap voye zouti pou li. Nou kòmanse ransanble detwa zouti nou pran lan "HOME DEPOT" pou'n voye ba li.

Mwen sispèk anpil lòt moun lan peyi lan menm sitisyon ak moun sa yo.

P.S Rodlam Sans Malice, mwen pa'p bat rekò'w la, aprè 25 lane, mwen resi met pye lan peyi Dayiti. Se te jis avan siklòn yo, m'te fe yon mwa, lè sa bagay yo pa't si mal. Pèp ayisyen an se yon pèp ki trè hospitalye, malgre yo pov. Mwen se yon moun ki te kite peyi a laj de 10 an.
Mawon Rcfranc
Mawon Rcfranc
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 234
Localisation : USA
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

CHARITE BIEN ORDONNEE COMMENCE CE SOIR MEMME..VOICI LA MIENNE OU EST LA VOTRE ?? Empty Re: CHARITE BIEN ORDONNEE COMMENCE CE SOIR MEMME..VOICI LA MIENNE OU EST LA VOTRE ??

Message  Marc-Henry Mar 16 Sep 2008 - 17:21

50 $ pour aider dix familles en Haiti. Qui dit mieux!

Kakakok il est temps de nous donner une adresse pour acheminer l'argent.
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

CHARITE BIEN ORDONNEE COMMENCE CE SOIR MEMME..VOICI LA MIENNE OU EST LA VOTRE ?? Empty Re: CHARITE BIEN ORDONNEE COMMENCE CE SOIR MEMME..VOICI LA MIENNE OU EST LA VOTRE ??

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum