Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment :
Bon plan achat en duo : 2ème robot cuiseur ...
Voir le deal
600 €

A qui s'adresse le message de l'ancien président ?

+2
Rodlam Sans Malice
Marc-Henry
6 participants

Aller en bas

A qui s'adresse le message de l'ancien président ? Empty A qui s'adresse le message de l'ancien président ?

Message  Marc-Henry Mar 23 Déc 2008 - 11:40

Je ne sais pas ce que vous en pensez, mais je crois savoir qu'il ne s'est pas adressé au peuple haïtien. Comment un docteur peut-il faire usage des mots comme neurones et cerveau pour parler à un peuple qui se demande comment va-t-il trouver quelque chose pour mettre sous les dents? Qui se demande comment va-t-il faire pour envoyer ses enfants à l'école en janvier 2009 et comment il va faire pour se nourrir et nourrir ses proches?

Monsieur Aristide, il est 6 heures le matin, réveillez-vous donc ?

A votre place Monsieur Aristide, je n'aurais pas utilisé la psychologie pour parler à mon peuple mais j'interviendrais par une approche psychosociale pour parler à mon peuple. C'est de cela qu'il est question. En effet, la psychologie sociale est reconnue comme étant l'un des secteurs les plus propices à l'application parmi les disciplines de la psychologie. Robert vallerand a écrit dans son livre ; Les fondements de la psychologie sociale, 2 e édition :que la psychologie sociale peut s'avérer fort utile pour comprendre et, à l'occasion, résoudre certains problèmes psychologiques et sociaux. Dans cette optique, je me demande à qui l'ancien président a-t-il envoyé son message ? Quel est donc le sens de son discours? Qu'est-ce qu'il y a dans ce discours ? Le peuple comprend-t-il ce discours? Est-ce un discours codé? Pour qui ? Qui peut décoder ce discours ?

A la lumière des considérations présentées dans ce message Aristidisme, j'ai relevé deux objectifs; Parler pour ne rien dire et parler pour dire quelque chose afin de capter l'attention de la collectivité.

Qu'est-ce que cela veut dire ;Parler pour ne rien dire ?

C'est en quelque sorte passer à coté des problèmes actuels du pays. Le pays aujourd'hui a besoin d'actions. Nous connaissons déjà la nature du problème haïtien. Le problème haïtien n'est pas biologique , il est culturel. C'est la culture dans laquelle on nait qui nous inculque notre manière de vivre, notre perception des choses, notre manière de faire et d’agir. Voilà pourquoi je pense que le président a passé à coté des vrais problèmes en faisant usage de la psychologie pour parler des problèmes de la désorganisation sociale haïtienne.

Parler pour dire quelque chose , c'est , en effet, capter l'attention sur soi.

Comme vous avez pu vous rendre compte, l'objectif visé du discours de l'ancien président en cette année qui s'annonce difficile pour la population, c'est de faire la première page des journaux. C'est d'entrer dans les salons des haïtiens d'ou qu'ils sont en disant ; Avez-vous entendu le discours du président Aristide? Rien de plus. Puisqu'il n'y a absolument rien dans ce discours psychologique pour enrayer la misère noire à Cité soleil.

A bien y penser, Aristide a atteint son objectif; parler pour ne rien dire en attirerant l‘attention des haïtiens et des haïtiennes. Drôle de discours.. .
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

A qui s'adresse le message de l'ancien président ? Empty Re: A qui s'adresse le message de l'ancien président ?

Message  Rodlam Sans Malice Mar 23 Déc 2008 - 12:33

J'ai été aussi decu de ce meli melo de judaisme, de kreyol, de langues africaines de bioplogie .de sciences sociales etc.Seule la verité nous affranchira.(lol)
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

A qui s'adresse le message de l'ancien président ? Empty Re: A qui s'adresse le message de l'ancien président ?

Message  kakakok Mar 23 Déc 2008 - 13:28

Rodlam Sans Malice a écrit:J'ai été aussi decu de ce meli melo de judaisme, de kreyol, de langues africaines de bioplogie .de sciences sociales etc.Seule la verité nous affranchira.(lol)

Je suis un petit moins vieux que vous sagissant d Aristide j ai ete decu une seule fois...Plus jamais et depuis je vous attends sous les pieds de Pirame avec ses paroles qui font pitie...decu , regret chagrin !

Apres son dernier retour l'annee 2003 et 2004 te ka fe mouche redore blazon li si li te yon nonm....
En 2003 il a eu des dates tres interessantes , 7 avril 2003 ,22 au 23 aout 2003 , 18 mai 2003 , 18 nov 2003..... pas un discours serieux ...il n a peu proposer meme un treve a la nation... En tant que fanatique et partisan j'ai bien compris qu'il faut continuer a cacher la verite......Moi je vous sincerement j ai pas lu ce dicours...je n attendais rien de nouveau " la violence voilee et la demagogie " et c'est le contraire qui m aurait etonne ..
malheuereusement c'est 7 homme que bon nombre d'entre vous veulent reoffrir au peuple haitien.....A ce je sujet en complte desaccord avec vous...... Nou montre mwen nou pakwe nan anyen , nan laveni ,nan nouvel jenerasyon...
Model Aristide la depasse...Laissez donc les morts ensevelir les morts ..Aristide est un passe compose et decompose !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

A qui s'adresse le message de l'ancien président ? Empty Re: A qui s'adresse le message de l'ancien président ?

Message  Rodlam Sans Malice Mar 23 Déc 2008 - 14:22

kakakok

Fok ou pa mete tout moun nan menm panye. Se pa paske yon moun ap defann dwa Arsitide e dwa tout ayisyen pou yo tounnen lakay yo ki fè li vle ke li retounen Presidan an ayiti.mwen deja di plisyè fwa politisyen ayisyen ki sou senn lan depi 1986 fok ya bay yon nouvel jenratyon yon chans pou yo chanje peyi ya.

lite pou dwa tout sitoyen san distenktyon respekte se devwa tout sitoyen responsab.Mwen ka pa dakor ak politik Aristide men sa pa vle di ke mwen dwe meprise dwa li.Mwen kwè ke tout moun dwe konsidere yon akise inosan jis yon tribinal kondane li amwens ke yo pran li an flagran deli nan ekzekityon yon deli ou yon krim.diskisyon ki te fet nan debi semenn lan se pat yon diskisyon pou si Aristide dwe tounen Presidan ou pa se te yon diskisyon sou zafè retou li ya.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

A qui s'adresse le message de l'ancien président ? Empty Re: A qui s'adresse le message de l'ancien président ?

Message  kakakok Mar 23 Déc 2008 - 16:53

Refleksyon sila genyen yonti fos kote ..pou mwen pa di li genyen yonti jan malisye....ou konnen ttres byen nou pa genyen pwoblem retounen ak okenn sityoen .Nou poze problem kommsi se sel Aristide ki deyo k an ekzil... san amlis pa ranse mwen ak wou noufout deyo tou....Se vre nou pa deyo men jan an men chak nou tounen yiti peyi a dep[lase.. Yo pa rekonet dwa nou tou...men pri yo monte kan se nou yap vann..Poukisa nou pa poze problem nan jeneralite li...

Se vre se charye yo te charye li...pa genyen okenn dekre ni loi ni loa ki intedi li antre an Ayi..Poukisa nou pa kite sa sou konsyans sitwayen an >>>>>E tout ekzil yo politik , volonte ekonomik yo poukisa nou pa mande pou yo tounen tou.....

Konya malis ou panse se renmen viv kote mwen ye la????Ou panse ak laje djol mwen map janm kap viv anAyiti anko?????
mesye annou serye...Retou na mande genyen anpil ti bagay cache.
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

A qui s'adresse le message de l'ancien président ? Empty Re: A qui s'adresse le message de l'ancien président ?

Message  Joel Mar 23 Déc 2008 - 17:09

Rodlam Sans Malice a écrit:J'ai été aussi decu de ce meli melo de judaisme, de kreyol, de langues africaines de bioplogie .de sciences sociales etc.Seule la verité nous affranchira.(lol)


San Malis,

mwen dakò ak ou ,se pou misye sispann ak mesaj kode sa yo.Si l gen yon bagay pou l di,di l.
Pa vin lan psiko-sosyal,lan "neurones".Tout bagay sa yo se yon bann rans.
Si misye pa vle pale pou yo konprann li,ke misye pale ou byen ekri an franse(lol).
Mwen t ap tande mesaj misye an lan radyo "Melodie FM".
Misye konprann ke gwo pèp lan ,dechifre sa l t ap di yo?

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

A qui s'adresse le message de l'ancien président ? Empty Re: A qui s'adresse le message de l'ancien président ?

Message  Invité Mar 23 Déc 2008 - 17:23

elephant


Dernière édition par lent=slow le Lun 7 Sep 2009 - 13:38, édité 1 fois

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

A qui s'adresse le message de l'ancien président ? Empty Re: A qui s'adresse le message de l'ancien président ?

Message  Rodlam Sans Malice Mar 23 Déc 2008 - 20:42

kakakok

Ou genyen dwa di sa w panse ;men sa w vle di ke nou genyen deyè tet nou lè nou mande pou Arsitide genyen dwa tounen lakay li ou fè fo jijman.Ou refize banm kredi lè mwen di si Arisitde koupab devan yon tribinal se poul peye konsekans sa li fè,men map repete w li ankor mwen pa ka kondane yon moun pou sam panse ki pral rive si li tounen.se swa nou rekonet ke la lwa dwe yon sel pou tout moun ou byen ap toujou genyen abi pouvwa an ayiti.

mwen se pa moun ki te fose m vinn o Zeta Zuni e sim vle mwa pwochen mwen tounen kote m te soti ya, mwen pa kwè ke Aristide genyen oportunite saa.Ou pa ka konpare ka mwen e wou ak Aristide.Wi nou genyen dwa blame Aristide paske li pat genyen kouraj ase poul te di blan yo nou met ale map rete lakay mwen.se pousa mwen di si yon moun pè chalè ki nan kwisinn lan pa di w se chef.Paske tout moun konnen pou chanje koutum ayisyen fok se kouraj Jean jacques dessalines pou genyen.

Si pafwa mwen konn felisite Aristide pou jan li pale ak pep la fwa saa li desann kanson l net.se menm jan tou mwen pat kontan pou yon diskou li te prononse nan tribinn LONU yan kote li tap foure yon paket fraz kreyol nan diskou ki te ba tradiktris lonu an yon paket pwoblem.si wap ekri pou ayisyen ekri an kreyol , si wap pale ak jwif ekri nan lang yo. men amalgam saa pa fè sans.se youn nan pi move diskou mwen li ke li ekri.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

A qui s'adresse le message de l'ancien président ? Empty Re: A qui s'adresse le message de l'ancien président ?

Message  kakakok Mar 23 Déc 2008 - 21:39

San malis mwen pa genyen otorite pou mwen femen sije sa a....Mwen mwen genyen kapasite dialektik pou mwen femen li .... Ou fe yon ti mechanste lo di nou kont dwa li pou tounen.... Sanble men li panko rekonet ke li dwa sa a .piske se mande lap mande pou li tounen....
Mwen di yon ti mechanste sanble li pi plis ke sa.... Day one mwen di sitwaywn dwe fe yon rezevasyon e pi achte ypn ike rand li lakay li .....

Konya si se yon lot bagay nou vle se pou nou di li..... Si nou vle di neg neg yo ki tal chache li lakay li a dwe main nez li tounen sa se yon lot bagay ... Nou fe sa deja 95 nou te ka toujou refe li....Si moral te rete menm ote a ak si nou te grenn pou sa?????

Atouka pa genyen konfisyon ni dezako ant nou ni wou , ni mwen . ni prezidan Aristide nou genyen tout rantre lakaynou Ayiti lo nou pi pito . Nou pagen pou nou mande ni vot , ni vyolans , ni manifestasyon pou nou tounen lakay nou ...
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

A qui s'adresse le message de l'ancien président ? Empty Re: A qui s'adresse le message de l'ancien président ?

Message  Rodlam Sans Malice Mar 23 Déc 2008 - 21:50

mwen pa di se wou non.men si wap li sa anpil moun ekri yo kont Arisitide tounen nan peyi li malgre ke konstituyon pa rekonet dwa yon gouvenman poul ekzile yon ayisyen kelke swa sa li fè.Di ke Arisitde dwe achte yon tikè epi retounen lakay li ou konnen byen sa pa ka fet konsa si li te ka fet konsa anpil moun ta va al chache Aristide deja.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

A qui s'adresse le message de l'ancien président ? Empty Re: A qui s'adresse le message de l'ancien président ?

Message  kakakok Mar 23 Déc 2008 - 22:06

Rodlam Sans Malice a écrit:mwen pa di se wou non.men si wap li sa anpil moun ekri yo kont Arisitide tounen nan peyi li malgre ke konstituyon pa rekonet dwa yon gouvenman poul ekzile yon ayisyen kelke swa sa li fè.Di ke Arisitde dwe achte yon tikè epi retounen lakay li ou konnen byen sa pa ka fet konsa si li te ka fet konsa anpil moun ta va al chache Aristide deja.

Ah malis se la mwen tap tann ou..Ou pwan nan ratye....Ki sa ou ta renmen yo fe pou monche ????? Konstitisyon pa bay dwa pou mete pesonn deyo..Li pa di non se pou la chache okken sitwayen pou fe retounen nan peyi li ...

Mwen we nou pa janm reaji sou ti sije mwen fe sou CEDRAS la.....mwen konpwannn.. Mwente di sa depi 29 fevrier ..YON PWEZIDAN SERYE PA OUVRI POT RESEVWA VAKABON NENPOT LE LAKAY OU>>>>>>>Se likite konnen sa lii ta pwal regle ak LOUIS nan le sa a..Me Neg la anpil sevel poul vle mete dwet yo dife pou li...
Mouche pa ka konpwann nan konjobkti sa yo patap janm touye li..Yo pa mete menot pou li...Se li menm ki anbake tet li...

Mwen di li se poul achete yon tike , monte yon avyon lo sa a na we a kle ki moun ki pa vle li antre nan peyi...KAKAKOK SE PWEMYE NEG KAP LEVE KANPE KONT DESIZYON GWO PONYET KONSA >>Paske mwen reve we yon jibyue konsa devan yon tribinal AYISYEN !


Dernière édition par kakakok le Mar 23 Déc 2008 - 23:20, édité 1 fois
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

A qui s'adresse le message de l'ancien président ? Empty Re: A qui s'adresse le message de l'ancien président ?

Message  Invité Mar 23 Déc 2008 - 22:26

Le message n'est pas en clair et est plutot en dagui!

Titid doit se taire et donner la parole au nouveau chef de Fanmi Lavalas.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

A qui s'adresse le message de l'ancien président ? Empty Re: A qui s'adresse le message de l'ancien président ?

Message  Rodlam Sans Malice Mar 23 Déc 2008 - 23:08

kote w pran bagay ke yo te menote Aristide la?mwen pa janm tande sa.Si yo te menote Aristide e byen se arete yo te arete li.fok ou eklersi pwen sa pou tout moun konen si se yon wont yo vle epaye ayisyen ki fè se pa Fort Lauderdale yo te vini ak Aristide.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

A qui s'adresse le message de l'ancien président ? Empty Re: A qui s'adresse le message de l'ancien président ?

Message  Joel Mer 24 Déc 2008 - 7:21

Non,
Yo pa t menote Aristide.Anpil entèvyou fèt ak Aristide;depi lè li te Santrafrik ,pou jis jounen jodi an ,misye pa janm di yo te menote l.

Menm jan tou ,si misye tounen Ayiti ,Leta Ayisyen an dwe misye pwoteksyon;menm jan li te bay PREVAL sekirite ak pansyon l lan Marmlad.

Ozetazini ,depi apre sasinay Kennedy an,leta Meriken se pa ansyen prezidan yo sèlman yo bay sekirite ,yo bay madanm yo sekirite tou.

Pa gen kote madan Clinton prale ke se pa mesyedam "Secret Service" yo ki bali pwoteksyon antan ke ansyen premyèdam ,menm jan ak Carter e madanm li

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

A qui s'adresse le message de l'ancien président ? Empty Re: A qui s'adresse le message de l'ancien président ?

Message  gwotoro Mer 24 Déc 2008 - 10:27

Menm jan tou ,si misye tounen Ayiti ,Leta Ayisyen an dwe misye pwoteksyon;menm jan li te bay PREVAL sekirite ak pansyon l lan Marmlad.


Quelques temps avant de quitter le pouvoir au profit de Preval en 1996, Aristide a promulge un decret stipulant certains benefices que l'Etat haitien devait fournir a un president sortant:

- vehicules de service et frais de deplacement,
- service de securite,
- allocation pour frais de bureau,
- frais de residence,
- pension pour ex-president;

Je ne sais pas par contre si ces benefices sont d'une duree limitee ou sont la jusqu'a la mort du benficiaire (a confirmer ainsi que la liste complete des avantages).

Donc, c'est ainsi que pendant le quinquennat de Preval, Aristide a profite des avantages de ce decret, et de meme, Preval en a profite sous le second quinquennat d'Aristide; meme apres le depart d'Aristide en 2004, il a continue a beneficier de certains des avantages de ce decret (comme son corps de securite). Il a fort a parier que Boniface Alexandre beneficie aussi de ce decret.

C'est grosso modo la meme chose que Gerard Latortue a fait pour les premier-ministres avec son decret.

Comme il residait a l'exterieur du pays, certains avantages lui ont ete retires, par exemple service de securite et vehicules de service (on sait qu'il a du retourner les 2 voitures luxueuses qu'il avait achete aux frais de l'Etat haitien). Mais d'autres lui sont accordes, par exemple sa pension d'ex-PM.

Il est fort a parier egalement que d'autres ex-PM beneficient des avantages de ce decret Latortue.

Donc, il est plus que probable qu'a son retour eventuel en Haiti, Aristide puisse profiter encore des dispositions de son decret.

gwotoro
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3974
Localisation : Canada
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: le balancier

Revenir en haut Aller en bas

A qui s'adresse le message de l'ancien président ? Empty Re: A qui s'adresse le message de l'ancien président ?

Message  Thunder Mer 24 Déc 2008 - 12:13

Rodlam Sans Malice a écrit:mwen pa di se wou non.men si wap li sa anpil moun ekri yo kont Arisitide tounen nan peyi li malgre ke konstituyon pa rekonet dwa yon gouvenman poul ekzile yon ayisyen kelke swa sa li fè.Di ke Arisitde dwe achte yon tikè epi retounen lakay li ou konnen byen sa pa ka fet konsa si li te ka fet konsa anpil moun ta va al chache Aristide deja.

Kijan menm ke sa ka fèt ? ...Se yon delegasyon ak gwo fanfa ki pou al chache misye ou kòman ? ...Se nou menm ki mete bagay yo difisil konsa, lè Avril t ap tounen ki moun ki te voye chache l ? ...menm si Lavalas te ba l prizon Wink

La a ankò! ...Aristide ta pwouve ke li se yon ti poulèt kayèt. Si se vre ke li ta renmen tounen Ayiti.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

A qui s'adresse le message de l'ancien président ? Empty Re: A qui s'adresse le message de l'ancien président ?

Message  Joel Mer 24 Déc 2008 - 15:34

Thunder,

Sispann ak bagay estipid sa yo ,zafè ke Itlè te eli demokratikman ,zafè ekivalans ant Aristide ak mesye Jent militè yo.

Mwen konnen ou pa p sispann non ,paske se sèl agiman ou genyen;men tou kilès ki ap prann w oserye?

Mwen si ke jan w ak moun tankou w wè Ayiti yo ,se pase yo ye,paske gade kilès ki o pouvwa lan preske tout Amerik Latin lan?

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

A qui s'adresse le message de l'ancien président ? Empty Re: A qui s'adresse le message de l'ancien président ?

Message  Thunder Ven 26 Déc 2008 - 23:10

Mwen konnen jan de pawol sa yo pa fè w byen, se sak fè wou wè yo estipid. Wou di pou m sispann yo, men wou paka vini ak agiman pa w pou w pwouve ke se pa vre.

Wou pa vle mwen mele Aristide ak Ti Mesye Militè yo, men pat genyen anyen ke mesye sa yo te fè ke Aristide pa fè pi mal pase yo.

Se wou ki pou sispann voye flè, sispann ak rablabla w yo, sispan fè avoka Dyab la. Ann panse pou lavni Ayiti. Ni jent Militè yo, ni jent Lavalas yo tonbe nan poubèl listwa. Men, depi se bouyon si Lavalas la ke wou vle lage nan gòj mwen, m ap toujou vomi ba wou.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

A qui s'adresse le message de l'ancien président ? Empty Re: A qui s'adresse le message de l'ancien président ?

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum