Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le deal à ne pas rater :
Pokémon EV06 : où acheter le Bundle Lot 6 Boosters Mascarade ...
Voir le deal

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

+4
Rodlam Sans Malice
piporiko
Marc H
Rico
8 participants

Page 3 sur 3 Précédent  1, 2, 3

Aller en bas

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 3 Empty Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Rico Ven 20 Fév 2009 - 21:46

Rappel du premier message :

C U B A
La Havane. 5 Février2009

Réflexiones du compañero Fidel

Les contradictions entre la politique d’Obama et l’éthique


J’ai signalé voilà quelques jours certaines idées d’Obama qui révèlent son rôle dans le cadre d’un système qui est le déni même de tout principe juste.

Certains poussent des cris d’orfraie si vous exprimez la moindre opinion critique au sujet de cet important personnage, même si vous le faites d’une manière décente et respectueuse, le tout accompagné toujours de piques, subtiles ou non, de la part de ceux qui possèdent les moyens de les divulguer et qui les convertissent en ingrédients de la terreur médiatique qu’ils imposent aux peuples pour soutenir l’insoutenable.

Ils qualifient la moindre critique de ma part, sans exception, d’attaque, d’accusation et d’autres épithètes similaires qui traduisent un manque d’égards et de politesse envers la personne à laquelle ils s’adressent.

Il me faut donc en l’occurrence poser quelques questions, parmi bien d’autres, auxquelles le nouveau président des Etats-Unis devrait répondre.

Par exemple :

Va-t-il renoncer à la prérogative qui est la sienne comme président des Etats-Unis et dont tous ceux qui ont occupé ce poste avant lui ont, à de rares exceptions près, fait usage comme un droit en soi : la faculté d’ordonner l’assassinat d’un adversaire politique étranger qui est toujours, d’ordinaire, d’un pays sous-développé ?

L’un ou l’autre de ses nombreux collaborateurs l’a-t-il informé un jour des actions sinistres que ses prédécesseurs, à partir d’Eisenhower, ont engagées en 1960, 1961, 1962, 1963, 1964, 1965, 1966 et 1967 contre Cuba, dont l’invasion mercenaire de Playa Girón, les campagnes de terreur, l’introduction d’armes et d’explosifs en abondance sur notre territoire et d’autres actions similaires ?

Je ne prétends pas accuser le président actuel des États-Unis, Barack Obama, des actions que ses prédécesseurs ont réalisées quand il n’était pas encore né ou quand il n’était qu’un enfant de six ans, né à Hawaii, d’un père kenyan, musulman et noir, et d’une mère étasunienne, blanche et chrétienne, ce qui constitue au contraire dans la société des USA un mérite exceptionnel que je suis le premier à reconnaître.

Le président Obama sait-il que notre pays a été, des décennies durant, victime de l’introduction de virus et de bactéries vecteurs de maladies et d’épidémies qui ont frappé des personnes, des animaux et des plantes, et que certains, comme celui de la dengue hémorragique, se sont transformés ensuite en fléaux qui ont coûté la vie à des milliers d’enfants en Amérique latine et en épidémies qui portent toujours préjudice à l’économie des peuples des Caraïbes et du reste du continent en tant que dommages collatéraux qu’on n’a pas encore pu éliminer ?

Sait-il que plusieurs pays latino-américains politiquement subordonnés ont participé à ces actions de terreur et de dégât économique, même s’ils sont maintenant honteux du mal qu’ils ont fait ?

Sait-il qu’on impose à notre peuple – cas unique au monde – une « Loi d’ajustement cubain » qui provoque, par ses visées désorganisatrices, la traite des êtres humains et engendre des épisodes qui ont coûté la vie à des personnes, surtout des femmes et des enfants ?

Estime-t-il juste qu’on applique à notre peuple un blocus économique qui dure depuis presque cinquante ans ?

Juge-t-il correct qu’on exige au monde – ce qui est arbitraire – d’accepter l’extraterritorialité de ce blocus économique qui ne peut que provoquer de la faim et des pénuries dans n’importe quel peuple ?

Les Etats-Unis ne peuvent satisfaire leurs besoins vitaux sans soutirer d’énormes ressources minérales dans un grand nombre de pays qui doivent se borner à les exporter dans bien des cas sans opérations de raffinage intermédiaire, une activité qui, si elle convient aux intérêts de l’Empire, est réalisée en règle générale par de grandes transnationales aux capitaux yankees.

Son pays renoncera-t-il à de tels privilèges ?

Cette mesure est-elle par hasard compatible avec le système capitaliste développé ?

Quand M. Obama promet d’investir des sommes considérables pour s’auto-approvisionner en pétrole, bien que son pays constitue aujourd’hui le plus gros marché au monde, que feront ceux dont les recettes fondamentales proviennent de l’exportation de cette énergie et dont beaucoup n’ont pas d’autres sources de revenus importantes?

Quand la concurrence et la lutte pour les marchés et les sources d’emplois se déchaîneront après chaque crise entre ceux qui monopolisent le mieux et le plus efficacement les technologies par des moyens de production sophistiqués, quelles possibilités restera-t-il aux pays non développés qui rêvent de s’industrialiser ?

Aussi économes que soient les nouvelles voitures que fabriquera l’industrie automobile, sont-ce là par hasard les solutions que réclament les écologistes pour protéger l’humanité de la dégradation croissante du climat ?

La philosophie aveugle du marché pourra-t-elle se substituer à ce que seule la rationalité pourrait promouvoir ?

Obama promet de battre monnaie en quantités énormes à la recherche de technologies qui multiplieraient la production énergétique sans laquelle les sociétés modernes se paralyseraient.

Parmi les sources d’énergie qu’il promet de développer d’une manière accélérée, il inclut les centrales nucléaires qui comptent déjà un grand nombre d’adversaires à cause des risques élevés d’accidents qu’elles impliquent avec leurs effets désastreux sur la vie, l’atmosphère et l’alimentation, d’autant qu’il est absolument impossible de garantir qu’ils ne surviendront pas.

Sans même penser à la possibilité de ces catastrophes accidentelles, l’industrie moderne a déjà pollué par ses émanations toxiques toutes les mers de la planète.

Est-il correct de promettre de concilier des intérêts si contradictoires et si antagonistes sans transgresser l’éthique ?

Pour complaire aux syndicats qui l’ont soutenu dans sa campagne, la Chambre des représentants, dominée par les démocrates, a lancé un slogan : « Achetez américain », extrêmement opportuniste, qui bafoue un principe fondamental de l’Organisation mondiale du commerce, puisque toutes les nations du monde, grandes ou petites, fondent leurs rêves de développement sur les échanges de biens et de services, même si, en règle générale, ce sont uniquement les plus importantes et les naturellement riches qui ont le privilège de survivre.

Les républicains étasuniens, frappés par le discrédit dans lequel les a fait sombrer l’administration extravagante de Bush, se sont hâtés sans crier gare de faire obstacle à l’attitude complaisante d’Obama envers ses alliés des syndicats. Voilà comment le nouveau président des Etats-Unis gaspille le capital de confiance que les électeurs lui ont octroyé.

Vieux politique et militant, je ne commets aucun péché en exposant modestement ces idées.

Je pourrais poser tous les jours des questions malaisées à répondre en me fondant sur les centaines de nouvelles de nature politique, scientifique et technologique qui arrivent dans n’importe quel pays.

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 3 Firma4

Fidel Castro Ruz

4 février 2009

17 h 14
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas


Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 3 Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Rico Dim 1 Mar 2009 - 14:11

colocolo a écrit:Mwen pa foutu konprann koman yon moun fè renmen Castro Cuba epi li pa renmen Castro Haiti, tou le de ap goumen pou menm sosialist la, ede pov.

Se menm bagay la tou pou moun ki renmen Obama Amérique ki pa renmen Obama Haiti, mwen trouve bagay sa a drol anpil.


Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 3 Aristi11

Coloco se vreman grav swadizan moun ki pase sou ban lekol siperyè ki sipoze gen nosyon elemantè sou ekonomi ak politik pou tonbe nan konparezon kras sayo. PAFWA MWEN DI SE PÈDI TAN CHITA POU TANDE BETIZ PLAT KONSA.

Zafè pran ti koken ki pwofite momanntom politik pou pran daso. Ak moun byen prepare ki gen yon long pakou yo antreprann se diferan. An plis ki pwouve kapasite yo nan jesyon peyi yo. Malgre tout anbago, sabotaj, presyon lidè maximo a gen yon misyon akonpli.

Mwen vreman choke pou tande nan bouch swadizan konesko kap dekonnen nan konpare koken bon restavèk gwo nachon kom Castro Ayiti. Kontinye patoje nan ridikil. APRANN GADE SILANS OLYE W PASE POU YON PAFÈ ENBESIL. Ki lekol di swa sa wou aprann saki rele sosyalism. Mwen kite Kaputalus yo defann prestij Obama ki tonbe nan tenten avè w.

Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 3 Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Invité Dim 1 Mar 2009 - 14:52

Rico,

Rete kalm e ma va eksplike ou bagay yo nan bon ti mammit.

Titid se yon Lavalas, sa vle di se li pou ki lave betiz tout ti politisien visie an Ayiti.

Evans Paul, Kplim, kase meri Port-au-Prince e pati ak kès la, ki moun yo bay responsab??? Titid.

Paul Denis ak yon dal chimè OPL monte yon gouvènman e ap piye kès leta, kilès yo bay responsab ??? Titid.

Nounm (Jean Marie Chérestal) nan poko menm nomme Premie Ministre, li fè leta achete yon kay $5 millions US bali, kilès yo bay responsab???? Titid.

Hiè anko, yon dal avadra bezwen senatè, e fè lis kandida yo. Lè yo pa ka bay piès legal pou di ki pati ki voye yo, kilès tout moun bay responsabb??? Titid.

Si je devrais vous énumérer la liste de voyous qui se sont servis de l'attachement et du devouement de ce peuple envers Titid pour assouvir leur soif de pouvoir et de richesse, ce forum n'aurait pas assez de place.

Je m'arrete la. Admirez cette photo de notre leader.

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 3 Aristi12

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 3 Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Rico Dim 1 Mar 2009 - 15:46

Lot moun kap defann lavalas yo tankou Joel, Pipo mwen gen anpil respè pou yo. Souvan gen jefo yo mete pou defann dosye yo. Menm si lavalas pa ofri yo vreman eleman pou ede li.

Men Coloco pwoblèm mwen avè w se yon eleman san repè, kap voye jilbrèt ki vle jwe move anpechè. TOUT TENTEN W YO PA CHITA SOU ANYEN. SE MOVE FREKANSITE, PWOVOKASYON AK RADOTAJ. DAYÈ W PA LAVALAS NI ARISTIDYEN, SE YON SENÈRYEN.
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 3 Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Invité Dim 1 Mar 2009 - 16:05

Rico a écrit:Men Coloco pwoblèm mwen avè w se yon eleman san repè, kap voye jilbrèt ki vle jwe move anpechè. TOUT TENTEN W YO PA CHITA SOU ANYEN. SE MOVE FREKANSITE, PWOVOKASYON AK RADOTAJ. DAYÈ W PA LAVALAS NI ARISTIDYEN, SE YON SENÈRYEN.

Rico,

Je ne suis pas Lavalas mais Aristidien. Merci de faire ressortir la différence pour tous!

Je resterai Titidien pour continuer la lutte de tous nos militants lachement assassinés.


Guy Malari ne devra pas mourir pas en vain.

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 3 Malary

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 3 Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Rodlam Sans Malice Dim 1 Mar 2009 - 16:27

Rico

mwen pa janm aksepte oken magister nan vim ou manke moun dega epi lè yo reponn w ou voye pye.mwen pat janm kestyone ideoloji ki genyen kiba.sa mwen te di ke Castro paka mete babouket nan bouch pep kiben e li ak frè li ap jwe football ak pouvwa a. youn pasel ba lot epi pouli ap vinn pale de konpotman Obama ki unetikal.mwen te byen di ke li genyen reson kritike konpotman lot gouvenman anvan ki te vle sabote revolutyon kibenn lan.se pa ideoloji ki te komanse diskisyon.se lè ou vle fè m konprann ke sosyalis ki remed pou tout peyi mwen montre ke ant 2 system yo se kapitalis la ki pwodwi plis byen ak servis se li ki fè limanite avanse plis. Si w aveg e soud ou pa ka rekonet verite nanpren moun ki responsab sa.

nanpren oken system ki ka reyisi an ayiti si koriptyon anpeche reset leta envesti nan sa ki pwodwi byen ak servis.Si ayisyen prefere ap depanse 16 milyon dola pou yo fè elektyon chak 2 zan tandiske yo pa genyen lajan pou yo envesti nan lagrikilti ki pou ba pep la manje.Se pa kapitalis ki fè ayiti nan eta saa.poukisa bahamas pa nan menm eta malsite saa tou?poukisa barbados pa nan menm eta saa.Analyz superfisyel ou yo sou system kapitalis plis sanble analys youn ti ekzalte ki pat asimile Marx ak lenine byen. se wou ki di system kapitalis echwe.mwen fè w remake se l'Unyon Sovietik ki enplose se pa Eta Zuni. Peyi de lest ki vle rantre nan LOTAN se pa peyi lwest ki vle rantre anba la Russie.se Chinwa ki adopte yon syetem ekonomik mixrte pou pwodwi plis byen ak servis ;se yo ki ap vinn achte bon tresor ameriken se pa ameriken ki ap achte bon tresor lakay yo. Chinwa yo se enbesil si yo te konnen ke Eta Zuni se yon peyi ki fini ki pa genyen potantyel yo tap vinn achte bon tresor ameriken.Mwen fè w konen preske tout aparey ke wap servi lakay w se o Zeta Zuni ke yo pwodwi yo an premye.Yon peyi ki pwodwi tout byen sa yo pa ka echwe.

si wap pale de system kapitalis pas itil ti peyi yo e byen kominis lan pat itil Roumanie.Checoslovaquie,lalmay de les,Bulgarie anyen tou paske te chaje moun ki ap mouri grangou nan Koree du Nord. nan Roumanie, nan bulgarie tou menm an Russie tou.Gen lè ou pat konn gade sa ki te pase An Ethiopie.nou pap janm dakor alor nanpren rezon pou nou kontinye diskisyion sa rete ak konviktyon w map rete ak pam.ou pap janm konvenk mwen ke se yon system kominis ou sosyalis ki bon pou ayiti koulyè ya kote nou pa pwodwi anyen.Poukisa Pol Pot pat reyisi o Cambodge si kominis se remed pou tout ti peyi?
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 3 Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Rico Dim 1 Mar 2009 - 17:26

Malice mwen byen di w kapitalis pa kapab reyisi nan ti sosyete tankou Ayiti. Sitou se yon sistèm ki chita sou mache lib kote leta pa byen estriktire ni kap estriktire pou mete kontrol sou li. Swiv byen tout rele anmwe ak mezi kap pran kont bann volo bank, asirans, fon pansyon, Ozeta ki gen tout mwayen ak posiblite pou frennen vol ak koripsyon. Volo reyisi flanbe tout epagnan piti tankou gwo. O pwen yo flanke yon sistèm an fayit.

Zafè koripsyon an se bagay ki ne ak kapitalis . Leta vini apre fos ekonomi yo ki pa dwe foure bouch nan zafè lib antrepriz. Se yon modi pot ouvèt pou koken foure dan yo. Se la mwen di w eta sosyalis Kiben an se klè libète restren sitou pou chenapan konsa pa gen pot pou koken ki nan biznis swadizan nomal se volo kap pwofite. Mwen kenbe anko leta totalitè kiba fè zafè bann mas yo.

Wap di mwen manke w dega, WI MAP KONTINYE KENBE MENM POZISYON SA. Toutan wou pa konprann ou refize konprann mwen rico pa gen anyen ki kontredi bann tèz yo wap avanse. Konbyen fwa mwen di w se pa ditou objè echanj la, wap voye monte sou istorik-sosyo ekonomik kapitalis la. Mwen konsede Wtout saki di yo. Men annou rete sOu sije deba.

Alos bann fo manèv sayo vinn ridikil. E pi w bon mantè lè w di rico di: ''se lè ou vle fè m konprann ke sosyalis ki remed pou tout peyi '' Non Malice se malonèt mwen di w nan preske chak tèsk yo kapitalis pa fè anyen pou peyi soudevlope. Non,non se Malice kap eseye fè divèsyon, mwen konnen w byen. Nou pa di menm bagay se rezon mwen di w pa mete mo nan bouch mwen. E mwen ensiste kite kiba layite l ak sistèm kontrol etatik li pou evite volo fè dapiyan.

Zafè radot mwen di tout sosyalis se remèd tout peyi se swa sa wou pa koprann ou ap patinen sou li. Ant kapitalis pa fè anyen pou peyi soudevlope ki se yon konsta ak sosyalis ki remèd tout peyi ke w jeneralize se pa menm bagay ditou. Se amalgam sayo mwen di w kanpe la.


P/S Polpot pa te janm etabli yon sosyete sosyalis se yon sègnè lagè, yon move ekstremis gochis. Se konsa mwen di nou sispann pale lavalas kom yon mouvman sosyalis ki vle fè pou mas yo. Se senpleman retorik pou epate galri pandan se gwo makou de dwat kap dechepiye.



Dernière édition par Rico le Dim 1 Mar 2009 - 17:38, édité 1 fois
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 3 Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Rodlam Sans Malice Dim 1 Mar 2009 - 17:34

Anvan revolutyon endistriyel la nan ki kan ou te mete Eta Zuni ,eske se te yon peyi devlope?ki system ki fè eta Zuni pase de yon peyi ki te dwe lajan a peyi ki pi devlope nan mond lan?kote tout moun ap soti tout kote vinn chache la vi.nan ki peyi kominis ke mopun ap chache ale konsa.Mwen tande yon jenn russ depi jou li te goute chokola li te konnen se te o Zeta Zuni ke li te vle viv.pooukisa si kiba se yon paradi tout kiben sa yo te pran kanntè lè Carter te ba yo dwa rantre kite kiba?Lè wa eksplike pouki reson kiben sa yo te fè sa ma konprann lojik sa wap di ya.

nan G20 yo konbyen nan yo ki peyi kominis?poukisa Raoul castro ap desere boulon jis li pemet antrepriz prive nan sektè agrikol la, poukisa Daniel ortega pa two cho nan sosyalism lan ankor poukisa moun an almay de les yo pito adopte system ki nan almay de lwes la.ouvri je w ak zorey w anvan ou vinn vante yon system ki reyelman echwe.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 3 Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Rico Dim 1 Mar 2009 - 18:02

Si w vle konprann saki te la Risi yon lot fwa na fè yon rale sou li. Revolisyon Bolchevik la ki bay nesans rejim sa an fevriye 1917. Apre yon long disnati 10 syèk ak yon rejim totalitè, sanginè, represif TSAR yo. Se te yon sosyete feyodal ki se fondman kapitalis la Wap konprann reta peyi sa pa rapo revolisyon endidtriyèl la kap pran anvole li o 19 syèk pandan li soti nan yon long letaji. Segonn gè mondyal la vinn mete plis abse sou klou. Yo kitel fatige, kraze fos Alman yo avan Alye Oksidantal yo debake an Nomandi.
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 3 Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Rodlam Sans Malice Dim 1 Mar 2009 - 18:11

La Russie pat pi kraze pase japon ni lalmay nan 2 eme gè mondyal la poukisa japon pi gwo pwisans ekonomik ke la Russie magre yo pa genyen menm resous ak la Russie?poukisa ou vag sou kestyon ke mwen pose w yo: dim konbyen peyi komilis ki nan G20 yo? tonnè de dye ou pa ka panse ni wè?Ti moun tap fout mouri ak grangou an Roumanie ;se lotrejou la yap montre kote yap mete menot nan men gangstè an russie epi ou vle fè moun konprann se system kapitalis selman ki genyen koruptyon .castro menm konn ap blame birokrat kiben pou mank pwodwi premye nesesite nan kiba.epi ou vle al enstale yon rejim kominis an ayiti kote pa genyen moyen de prodiktyon ou se yon ti ekzalte ki pa konn between w kondi Sixto(lol)

mwen di w deja mwen pa kont revolutyon bolchevik ki te fet an Russie an 1917 la jodya se an 2009 nou ye pa genyern system feyodal ankor epi tou ayiti pa la Russie. ni lalmay
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 3 Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Rico Dim 1 Mar 2009 - 18:20

Rodlam Sans Malice a écrit:Anvan revolutyon endistriyel la nan ki kan ou te mete Eta Zuni ,eske se te yon peyi devlope?ki system ki fè eta Zuni pase de yon peyi ki te dwe lajan a peyi ki pi devlope nan mond lan?kote tout moun ap soti tout kote vinn chache la vi.nan ki peyi kominis ke mopun ap chache ale konsa.Mwen tande yon jenn russ depi jou li te goute chokola li te konnen se te o Zeta Zuni ke li te vle viv.pooukisa si kiba se yon paradi tout kiben sa yo te pran kanntè lè Carter te ba yo dwa rantre kite kiba?Lè wa eksplike pouki reson kiben sa yo te fè sa ma konprann lojik sa wap di ya.

nan G20 yo konbyen nan yo ki peyi kominis?poukisa Raoul castro ap desere boulon jis li pemet antrepriz prive nan sektè agrikol la, poukisa Daniel ortega pa two cho nan sosyalism lan ankor poukisa moun an almay de les yo pito adopte system ki nan almay de lwes la.ouvri je w ak zorey w anvan ou vinn vante yon system ki reyel=an echwe.

Pafwa map mande w eske w pran vreman tan pou li ou byen konprann kisa nap pale. Wap di konbyen peyi kominis ki nan G20. Eske w serye, sayo vinn fè la. Saki te kominis ou anko pa nan mache ekonomik lib tou senpleman.


Bon pou bay antrepriz prive agrikilti, alos eske se leta ki nan agrikilti kiba. Non Malice se anko patikilye nan mitan koperativ byen estriktire ki regle sa. Leta jis la pou anpeche endividyalis ti koken pran tout pou yo.

P/S Si w pran la risi ak Chinn 2 peyi sayo potansyèlman pi solid pase anpil peyi nan G20 yo.

Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 3 Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Rodlam Sans Malice Dim 1 Mar 2009 - 18:29

Rico

poutan Putin mande poul patisipe nan reyinyon G20 yo, ;bon se petet ou pa byen enfome konpare total GNP peyi kapitalis yo ak tout peyi komilis yo e dim ki kote genyen plis byen ak servis.

non koulyè ya kiba genyen moun ki genyen moso tè pa yo ke yo ka eksplwate jan yo vle san ke yo pa genyen kont pou rann leta.Raoul castro ap chache rapwochman.daniel ortega renonse a sosyalism.menm Chavez pa natyonalise tout bagay lakay li.le mond ap evolye ver le centre.tou 2 ekstrem yo pa bon ke se dwat la ke se ektrem goch la pa resoud pwoblem yo.Kite mwen kite w ak konseptyon aryere w.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 3 Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  piporiko Dim 1 Mar 2009 - 19:11

Rico a écrit:
colocolo a écrit:Mwen pa foutu konprann koman yon moun fè renmen Castro Cuba epi li pa renmen Castro Haiti, tou le de ap goumen pou menm sosialist la, ede pov.

Se menm bagay la tou pou moun ki renmen Obama Amérique ki pa renmen Obama Haiti, mwen trouve bagay sa a drol anpil.


Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 3 Aristi11

Coloco se vreman grav swadizan moun ki pase sou ban lekol siperyè ki sipoze gen nosyon elemantè sou ekonomi ak politik pou tonbe nan konparezon kras sayo. PAFWA MWEN DI SE PÈDI TAN CHITA POU TANDE BETIZ PLAT KONSA.

Zafè pran ti koken ki pwofite momanntom politik pou pran daso. Ak moun byen prepare ki gen yon long pakou yo antreprann se diferan. An plis ki pwouve kapasite yo nan jesyon peyi yo. Malgre tout anbago, sabotaj, presyon lidè maximo a gen yon misyon akonpli.

Mwen vreman choke pou tande nan bouch swadizan konesko kap dekonnen nan konpare koken bon restavèk gwo nachon kom Castro Ayiti. Kontinye patoje nan ridikil. APRANN GADE SILANS OLYE W PASE POU YON PAFÈ ENBESIL. Ki lekol di swa sa wou aprann saki rele sosyalism. Mwen kite Kaputalus yo defann prestij Obama ki tonbe nan tenten avè w.



MWEN PA BEZWEN WE,SI W TE KA BAY KRAZE KONPITE A!!!!!!!ANTOUKA OU FE YON KOUT MAJI OU FE MARC HENRY VINN TOUNNEN MENM BAGAY AK OU:LAGE BAV SOU TI PE A.DAYE GEN YON PWOVEB KI DI"se sou mango mi yo voye woch".AP TOUJOU GEN MANGO,SE NOU KAP MANKE WOCH.

piporiko
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4753
Age : 53
Localisation : USA
Opinion politique : Homme de gauche,anti-imperialiste....
Loisirs : MUSIC MOVIES BOOKS
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'impulsif

Revenir en haut Aller en bas

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 3 Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Rodlam Sans Malice Dim 1 Mar 2009 - 20:32

Genyen rezon pou yon moun renmen Obama o Zeta zuni epi pou renmen moun ki ta sanse genyen menm politk ak Obama an ayiti.Obama se yon moun ki genyen kouraj pafwa mwen pè pou Obama epi tou li pa aji an moun ki pa konnen ki wout pou li pran.Li pa tolere delenkan bor kote l.li genyen yon plan poul resoud pwoblem peyi li menm si genyen anpil moun ki pa dakor ak li.Kom li di li pa yon dogmatik li se yon pragmatik.Li vle asirans maladi pou tout moun.men li konnen ke li pa ka kite GM, Citi bank, AIG Bank of america. Ford tonbe an fayit paske li konnen endistri sa yo se back bone peyi ya.li mete lajan nan yo pou yo ka modernise e kontinye pwodwi pou peyi ya.li ap chache resoud pwoblem lwil la pou li pa depann de enpotatyon lwil ankor ;li tou pwofite poul resoud pwoblem environman tou.

li konnen ke ekonomi peyi ya depann de sikilatyon lajan se pousa li mande ke bank yo prete moun lajan.li konpran kou gè ya se pousa li ap bat poul resoud pwoblem lan.neg an ayiti yo genyen bon bouch vre men yo pa gran fesè.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 3 Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 3 sur 3 Précédent  1, 2, 3

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum