Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -21%
LEGO® Icons 10329 Les Plantes Miniatures, ...
Voir le deal
39.59 €

MALICE AU CONGRES DE TABARRE TU CE RAT L'INVITE DE MARC !

3 participants

Aller en bas

MALICE AU CONGRES DE TABARRE TU CE RAT L'INVITE DE MARC ! Empty MALICE AU CONGRES DE TABARRE TU CE RAT L'INVITE DE MARC !

Message  kakakok Mar 24 Fév 2009 - 11:42

bounce No Mad bounce bounce bounce bounce bounce Basketball Basketball Basketball Basketball affraid Basketball Basketball Basketball Basketball Basketball Basketball
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

MALICE AU CONGRES DE TABARRE TU CE RAT L'INVITE DE MARC ! Empty Re: MALICE AU CONGRES DE TABARRE TU CE RAT L'INVITE DE MARC !

Message  kakakok Mer 25 Fév 2009 - 8:18

Sezisman make touye mwen lo mwen apwann de Joel ke Preval se yon GNBISTE ! se sa ki fe mwen pako kapab antre nan sije a !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

MALICE AU CONGRES DE TABARRE TU CE RAT L'INVITE DE MARC ! Empty Re: MALICE AU CONGRES DE TABARRE TU CE RAT L'INVITE DE MARC !

Message  Rodlam Sans Malice Mer 25 Fév 2009 - 11:17

'Tue ce rat"

ou vle yo akino Aristide mechant petit rat qui retourne au parti du peuple pour creer la pagaille.Ansanb ansanb nou se lavalas.(lol)Yon jou ki pa two lwen nou genyen pou nou charye tout move zombi pretantye ,korompi, eksplwatè,chat sovaj, kok kakalite nan lan mè.Jou saa ap genyen rel ka makorel tou wi.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

MALICE AU CONGRES DE TABARRE TU CE RAT L'INVITE DE MARC ! Empty Re: MALICE AU CONGRES DE TABARRE TU CE RAT L'INVITE DE MARC !

Message  kakakok Mer 25 Fév 2009 - 11:36

Rodlam Sans Malice a écrit:'Tue ce rat"

ou vle yo akino Aristide mechant petit rat qui retourne au parti du peuple pour creer la pagaille.Ansanb ansanb nou se lavalas.(lol)Yon jou ki pa two lwen nou genyen pou nou charye tout move zombi pretantye ,korompi, eksplwatè,chat sovaj, kok kakalite nan lan mè.Jou saa ap genyen rel ka makorel tou wi.

C'est triste vous preferez un sometime in april au lieu d'un congres kote la base ka pran certainnes decisions... Mesye menm poute rive nan 18 nov te genyen yon congres bwa kayiman......Chers paresseux et fatigues..nou pap gradye si nou pa fe yon jefo...
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

MALICE AU CONGRES DE TABARRE TU CE RAT L'INVITE DE MARC ! Empty Re: MALICE AU CONGRES DE TABARRE TU CE RAT L'INVITE DE MARC !

Message  Rodlam Sans Malice Mer 25 Fév 2009 - 11:53

kok

Ou konnen byen ke mwen toujou di ke nan yon pati fok se yon kongrè ki deside manb direktwa pati ya. mwen toujou di ke yon pati pa yon chapel kote se levanjil selon St jean selman ke pou yo ap preche.jou a genyen yon pati pep la tout bon se mwen ki ap pot drapo a nan yon konvantyon sim la toujou.paske ke w vle l ke w pa vle l se pep ayisyen ki pou libere tet li anba magouyè, tret , inkonsyan,parese ki vle kenbe yon fom gouvenman ki koute twop pou yon ti peyi tankou ayiti men ke politisyen parese refise chanje yon konstityon ki pa apopriye de fason pou yo kenbe vye job senatè depite japrouv ki pa itil peyi ya anyen.

jou w ta tande genyen yon politisyen ayisyen ki ap pale de yon revolutyon ki pa nesesèman beswen adopte oken isme ke Dessalinism ou layitianism voye yon envitatyon ban mwen.men depi se radotè ki vle konserve menm strikti politik , sosyal e ekonomik saa e byen mwen pa ladann.Mwen pa kwè nan diskou Tonton Noel ankor mwen kwè nan aktyon.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

MALICE AU CONGRES DE TABARRE TU CE RAT L'INVITE DE MARC ! Empty Re: MALICE AU CONGRES DE TABARRE TU CE RAT L'INVITE DE MARC !

Message  kakakok Mer 25 Fév 2009 - 14:30

Malice sispann fe Ponce Pilate di nou ki sa ou panse eske se vre Preval se GNBISTE ?????????
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

MALICE AU CONGRES DE TABARRE TU CE RAT L'INVITE DE MARC ! Empty Re: MALICE AU CONGRES DE TABARRE TU CE RAT L'INVITE DE MARC !

Message  Rodlam Sans Malice Mer 25 Fév 2009 - 21:23

Si Preval pat patisipe nan kou deta men jan li aji sanble ke li dakor ak sa kite pase an 2004 la.di ke preval pa dwe lavalasyen ak arisitidite yo anyen se engratitud.politisyen ayisyen di:"en politique la reconnaissance est une lachete" pou jistifie trayison yo.Men tou listwa ap toujou kondane yo.Tou tan ke Aristide pa kondane pa yon tribinal lakay li ekzil li ya se yon wont pou Preval ak tout moun ki vle li rete sou kont sid afriken ki blije ap nouri li ak tout fanmi li.Premye minis jamayiken te ba li refij e Preval li menm refise li rantre lakay li.kouman pou yon moun jistifye bagay saa?Preval fout malonet e ipokrit.se poul mete Arsitide an defi pwouve ke se li ki pa vle li tounen paske kreyon pep souveren pa genyen efas.Tankou marc bazin te di ya :lavlalas incontournable,depi lection fet lib nan peyi ya yo genyen tout chans pou yo reprann pouvwa;Alors ka genyen rel ka makorel wi.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

MALICE AU CONGRES DE TABARRE TU CE RAT L'INVITE DE MARC ! Empty Re: MALICE AU CONGRES DE TABARRE TU CE RAT L'INVITE DE MARC !

Message  kakakok Mer 25 Fév 2009 - 23:05

Rodlam Sans Malice a écrit:Si Preval pat patisipe nan kou deta men jan li aji sanble ke li dakor ak sa kite pase an 2004 la.di ke preval pa dwe lavalasyen ak arisitidite yo anyen se engratitud.politisyen ayisyen di:"en politique la reconnaissance est une lachete" pou jistifie trayison yo.Men tou listwa ap toujou kondane yo.Tou tan ke Aristide pa kondane pa yon tribinal lakay li ekzil li ya se yon wont pou Preval ak tout moun ki vle li rete sou kont sid afriken ki blije ap nouri li ak tout fanmi li.Premye minis jamayiken te ba li refij e Preval li menm refise li rantre lakay li.kouman pou yon moun jistifye bagay saa?Preval fout malonet e ipokrit.se poul mete Arsitide an defi pwouve ke se li ki pa vle li tounen paske kreyon pep souveren pa genyen efas.Tankou marc bazin te di ya :lavlalas incontournable,depi lection fet lib nan peyi ya yo genyen tout chans pou yo reprann pouvwa;Alors ka genyen rel ka makorel wi.

Pour LA question D'Aquino si c'est le prix a payer ??????Combien d'entre nous ont PRIS ce risque ??des risques ??Francois Duvalier a dit si ou peur pa vini chef d etat...Ersnet Benett , pROSPERE aVRIL avaient pris la chance de renter au pays...N on t ils pas ete arrete , humilie et emprisonne meme avec un sauf conduire du Pere de Rene Preval... Mireille D Rocher , Silvyo Claude , Yves volley ,Luc B innocent , Dr Toussaint, le Dr Roger Lafontan ...

C'est pourquoi certains nouveaux convertis continuent de m'accuser de me peinturer de presque toutes les couleurs pour ma verite genyen def fason yon nonm ap viv pito ou te fout mouri !Se tout bob pito mouche te mouri nan premye koudeta a . LI TAP MOURI AN ERO ! JOUNEN JODIA LI TOUNEN YON TI ZEWO !
Swaf mouche sa a pa tap jan m pase ! Menm mwen mwen tap rete titidis !

Mouche ap mouri an yon ti lach avec yon kolonn fatigues , paresseux ak revoltes deye do ! Se ti crab san dan sa ki pale pi fo pase loray YON SEL TI KOUT TELEFONN TI CONDOLESA FE MOUCHE KOURI KITE JAMIQUE >>>>>Nou toujou ap pale de GNB li le li tan pou pase grenn yo devan pou nou fout regle zafe nou... Poukisa de la Jamaique li pat pwan yon ti vwalye pou cap haitien ou pou site soleil..LO SA A li ta di me kwa manman w me kwa papa w vini pile >>>>


Dernière édition par kakakok le Mer 25 Fév 2009 - 23:31, édité 1 fois
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

MALICE AU CONGRES DE TABARRE TU CE RAT L'INVITE DE MARC ! Empty Re: MALICE AU CONGRES DE TABARRE TU CE RAT L'INVITE DE MARC !

Message  Rodlam Sans Malice Mer 25 Fév 2009 - 23:18

La ou genyen rezon en pe paske si w pa ka bay gagann ou pa rantre nan otofonik.si w pa ka pran chalè kwisinn ou pa ka chef.se swa li femen bouch li epi rete viv ak madanm w ak pitit w kote ou ye si w pè mouri.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

MALICE AU CONGRES DE TABARRE TU CE RAT L'INVITE DE MARC ! Empty Re: MALICE AU CONGRES DE TABARRE TU CE RAT L'INVITE DE MARC !

Message  Thunder Jeu 26 Fév 2009 - 3:05

Rodlam Sans Malice a écrit:Si Preval pat patisipe nan kou deta men jan li aji sanble ke li dakor ak sa kite pase an 2004 la.di ke preval pa dwe lavalasyen ak arisitidite yo anyen se engratitud.politisyen ayisyen di:"en politique la reconnaissance est une lachete" pou jistifie trayison yo.Men tou listwa ap toujou kondane yo.Tou tan ke Aristide pa kondane pa yon tribinal lakay li ekzil li ya se yon wont pou Preval ak tout moun ki vle li rete sou kont sid afriken ki blije ap nouri li ak tout fanmi li.Premye minis jamayiken te ba li refij e Preval li menm refise li rantre lakay li.kouman pou yon moun jistifye bagay saa?Preval fout malonet e ipokrit.se poul mete Arsitide an defi pwouve ke se li ki pa vle li tounen paske kreyon pep souveren pa genyen efas.Tankou marc bazin te di ya :lavlalas incontournable,depi lection fet lib nan peyi ya yo genyen tout chans pou yo reprann pouvwa;Alors ka genyen rel ka makorel wi.

Non Sans Malice!


Preval te petèt achte credi nan men Lavalas, men li peye deja. Li peye 3 fason diferan : pa lawont, pa le san, pa pwop entegrite l.

PA LAWONT :

Li mete Robert Denize kom chèf polis. Lavalas dechouke Denize sou pretèks ke li pa favorize epanwisman gang ame lavalas yo (chimè). Preval pliye ke l anba vant li, li kite sa pase.

PA LE SAN :

Lavalas touye youn nan pi bon zanmi e konseye Preval, m vle pale de Jean Dominique. Lavalas simen katouch sou sè l. Ni Preval pa riposte, li pa fè anyen.

PA PWOP ENTEGRITE L :

Preval bay lavalas pi gwo kado ki genyen nan politik, li ba yo 2 eleksyon chanpwèl konplètman, menm lè ke menm fanatik Aristide ki pi fawouch yo te mete 2 men nan tèt, rele anmwe, Clinton pa ekzanp. Zafè yo si kado a te kwoke nan goj yo, men li te ba yo l nèt.

Men Preval pa ka fè tout rès vi l ap peye mezanmi. Se pou rezon sa a ke li ale nan eleksyon ak pwop pati politik pa l, li pat janm menm fè alyans ak 2GFL. Se pou lavalas ka pat di ke li dwe yo. Si jodi a li pa pete nan koton bay lavalas santi l, nou pa ka di ke li engra, ni ipokrit pou sa.

Kakakok genyen rezon lè li di ke Preval pa dwe pèson, apa de pèp Ayisyen an. Si nou ap di li engra paske li pa fè anyen pou pèp la, m ap pote drapo a. Men si se pou tèt li pa satisfè yon ti gwoup endividi ki konprann ke peyi a rele yo chè mèt, chè mètrès. M ap kanpe pou m defann li, sitou si l peye deja.

Aristide pa oblije tann pou Preval achte figi l, si li santi grenn li plen men l, se pou li rantre an gran jan. Paske jiska prezan, Preval pa di ke l pa ka vini.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

MALICE AU CONGRES DE TABARRE TU CE RAT L'INVITE DE MARC ! Empty Re: MALICE AU CONGRES DE TABARRE TU CE RAT L'INVITE DE MARC !

Message  kakakok Jeu 26 Fév 2009 - 8:23

Rodlam Sans Malice a écrit:La ou genyen rezon en pe paske si w pa ka bay gagann ou pa rantre nan otofonik.si w pa ka pran chalè kwisinn ou pa ka chef.se swa li femen bouch li epi rete viv ak madanm w ak pitit w kote ou ye si w pè mouri.

Oui c'est malice c'est un PAS dans la bonne direction..mais maleuheureusement je ne meme pas une lutte pour avoir raison.....au contraire j'aime la contradiction...
Oui prendre le risque c'est presqu'un suicide...Vivre c'est deja prendre le risque de mourir...
Aristide sait bien et commment prendre des risques..Il est peut etre empeche aujourd'hui par l'acquisition de la richesse.. Entree au cap pour une conference au college notre dame contre la volonte de Grandbetha Hypolite c'est un risque ! A fresineau ,malgre la presence de ce petit abbe Africain comme fuguran qui etait la pour mourrir a la place d'Aristide ..cela a ete un risque ! Le 11 sept a St jean Bosco malgre la mise en place de plusieurs scenario Gilet par bal ,habillement de femmme, et protection par un secteur de l'armee cela ete un risque et il y avait des hommes et des femmes qui ont quitte leur peau pour cela...Antoine Ismery tnbe pour lutte ou pou leader.....??
Aristide n'a pas compris 2004 n'est 1991...En 1991 il avait ses 32 dents dans sa bouche aujourd'hui il est fobo..affaibli ak tout sandal nou konen yo...
C'est un homme tres intelligent il a fait des choix..." mais malheureusement il n'a pas choisir de lutter ....Et c'est tres difficile de lutter quand le moral est tres bas et la conscience troublee ..SI TOUT MOUN PA KONN SA YA PALE KAKAKOK KONNEN TRES BYEN DE KI SA LAP PALE! MWEN FE YON TI DEZOD SE LE MWEN TOUNEN MA DI NOU KI SA LI YE ???ESKE NOU JANM KONNENN KI TI DEZOD SA ??????
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

MALICE AU CONGRES DE TABARRE TU CE RAT L'INVITE DE MARC ! Empty Re: MALICE AU CONGRES DE TABARRE TU CE RAT L'INVITE DE MARC !

Message  Rodlam Sans Malice Jeu 26 Fév 2009 - 11:17

Thunder ki prev ou genyen se lavalas ki touye jean Dominique?Eske w konnen ki jan Jean Dominique mouri?Ki moun ki te pi gwo enmi jean Dominique?mesye fok nou pa konprann nou ka bafwe tout moun non tande.

kok

Si w konnen ki ti dezod li fè ya se pou di li pou tout moun konnen si Aristide se yon vagabon abiye.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

MALICE AU CONGRES DE TABARRE TU CE RAT L'INVITE DE MARC ! Empty Re: MALICE AU CONGRES DE TABARRE TU CE RAT L'INVITE DE MARC !

Message  kakakok Jeu 26 Fév 2009 - 13:13

Rodlam Sans Malice a écrit:Thunder ki prev ou genyen se lavalas ki touye jean Dominique?Eske w konnen ki jan Jean Dominique mouri?Ki moun ki te pi gwo enmi jean Dominique?mesye fok nou pa konprann nou ka bafwe tout moun non tande.

kok

Si w konnen ki ti dezod li fè ya se pou di li pou tout moun konnen si Aristide se yon vagabon abiye.

Sans malice j'ai deja dit trop de chose et cree trop d'ennemis sur ce site ..J'ai besoin de votre secours et concours pour preparer le congres de Tabarre. Vous et Joel seront mes deux evites de ce congres....Donc malice rares sont ceux qui ont ose demander la nature de ce petit dezod ????
Comme un ancien technicien du corps des transmition , en ecouteur des daki d'Aristide vous etes capable de lire entre les lignes ..
Tenez vous bien ! prettez attention ! faites penitence ! Heuresement Ismery et jean marie ne sont plus la pour poser une question pareille "circonstances obligent "" je vous assure si on me donne la chance qu'on avait donne A Barack Obame a la convention democrate de 2004, je vous donne la garantie WAP WE E WAP KONNEN KOMAN KK PERE 100 TI !kk PERE PI SANTI PASE KAKA CHAT !

Deux eamples vous vous souvenez du pere DEUX Valcins qui n'avait pas hesite a offrir et a servir de gre et deux force le corps du Christ empoisonne avec le virus du sida a ses fideles et a ses infideles.

L'autre example le professeur de moral sans morale qui massacrait les caisses d'assistance sociale....Aujourd'hui encore le pays continue a respirer l'eau d'heure de ces kk ..

le troisieme example je le garde pour les participants a la convention lavalas du 19 avril !
Malice en bon vagabon , en bon neg Lafosette , de la petite Guinee et de Cite Lescot ti vagabon la saline paka vini tronpe nou nan koze ti dezod ! PA GENYENN OKENN TI DEZOD LO YON NEG VOYE PLIS PASE DEUX FOIS !!!!!!
ALO MALICE DAKI PALE DAKI KONPWANN ! zOULOU PALE ZOULOU KONPWANN !
Je sais en bon Socrate vous allez me poser une question mais en bon Jesus je vous reponds deja TU L'AS DIT TOI_MEME !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

MALICE AU CONGRES DE TABARRE TU CE RAT L'INVITE DE MARC ! Empty Re: MALICE AU CONGRES DE TABARRE TU CE RAT L'INVITE DE MARC !

Message  Rodlam Sans Malice Jeu 26 Fév 2009 - 18:15

Mwen ta renmen konnen ki lè tanm tanm Aristide la ap fini pou nou ka konfwonte pwoblem ki ap depafini ayisyen yo.Ou pa kwè li ta pi bon si nou vag sou Aristide.Si li pa vle tounnen e byen se pou moun ki nan pati ya pran yon desisyon ou byen moun ki pa kontan jan pati lavalas la nan chire pit e byen fome yon lot pati pou gide pep la.mwen bouke ak Aristide tout la sent jounen saa.Si aristide fè krim e byen se pou yo kite li rantre nan peyi ya epi jije li.

ou pap janm konvenk fanatik li yo ke li se yon vagabon la salinn jan w di ya tou tan se pa yon tribinal ki kondane l ak prev alapwi.Sonje byen ke tout akise sanse inosan jiska kondanatyon yo .Yo jije Fujimori o Perou ,Aristide pa ka presidan ankor se pou nou rasanble tout prev nou genyen kont li epi lè li tounnen rele li devan la jistis.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

MALICE AU CONGRES DE TABARRE TU CE RAT L'INVITE DE MARC ! Empty Re: MALICE AU CONGRES DE TABARRE TU CE RAT L'INVITE DE MARC !

Message  kakakok Jeu 26 Fév 2009 - 19:30

Rodlam Sans Malice a écrit:Mwen ta renmen konnen ki lè tanm tanm Aristide la ap fini pou nou ka konfwonte pwoblem ki ap depafini ayisyen yo.Ou pa kwè li ta pi bon si nou vag sou Aristide.Si li pa vle tounnen e byen se pou moun ki nan pati ya pran yon desisyon ou byen moun ki pa kontan jan pati lavalas la nan chire pit e byen fome yon lot pati pou gide pep la.mwen bouke ak Aristide tout la sent jounen saa.Si aristide fè krim e byen se pou yo kite li rantre nan peyi ya epi jije li.

ou pap janm konvenk fanatik li yo ke li se yon vagabon la salinn jan w di ya tou tan se pa yon tribinal ki kondane l ak prev alapwi.Sonje byen ke tout akise sanse inosan jiska kondanatyon yo .Yo jije Fujimori o Perou ,Aristide pa ka presidan ankor se pou nou rasanble tout prev nou genyen kont li epi lè li tounnen rele li devan la jistis.

Mwen kakakok mwen fe yon ti kanpe...parceque la comedie devient tragique...Serieusement sans malis entevansyon sa a ou fe la ban mwen ke plen ! Mwen tap tann ou kondane ekse de zel...Entevansyon depite a sanble de kout dlo ak Poitvien, Lucas kite declere li touye 1042 komins !

Zami kamarad mwen yon ti kanpe paske mwen viv repwesyon ! Mwen konen sa ki pwesyon ! Mwen sibi repwesyon deja..

Mwen fe yon ti kanpe !Mwen refize antre nan joure ak vye kanmarad ke mwen pase tout ti tan mwen ak debat koze peyi mwen.....


ASTA LAVISTA !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

MALICE AU CONGRES DE TABARRE TU CE RAT L'INVITE DE MARC ! Empty Re: MALICE AU CONGRES DE TABARRE TU CE RAT L'INVITE DE MARC !

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut


 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum