Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le deal à ne pas rater :
Cartes Pokémon EV6.5 : où trouver le Bundle Lot 6 Boosters Fable ...
Voir le deal

Vizyon doktè Guy Theodore pou Ayiti

+7
AnaCreole
obsèvatè
revelation
Rodlam Sans Malice
Marc H
Thunder
Rico
11 participants

Page 4 sur 4 Précédent  1, 2, 3, 4

Aller en bas

Vizyon doktè Guy Theodore pou Ayiti - Page 4 Empty Vizyon doktè Guy Theodore pou Ayiti

Message  Rico Sam 16 Mai 2009 - 22:08

Rappel du premier message :



Dernière édition par Rico le Sam 16 Mai 2009 - 22:33, édité 1 fois
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas


Vizyon doktè Guy Theodore pou Ayiti - Page 4 Empty Re: Vizyon doktè Guy Theodore pou Ayiti

Message  Rodlam Sans Malice Lun 8 Juin 2009 - 16:02

nan tout peyi genyen koronpi ,tret, apatrid.men majorite elit ameriken pa fè sa w di ya.Warren buffet pap al sere lajan w nan bank etranje, Bill gates pap fè sa. Rockefeller yo pap fè sa, walton yo pap fè sa, kom isit genyen anpil imigran ki vinn rich sa pa etonem ,men ameriken natif natal la pap fè sa. Lotrejou map gade yon nonm ki genyen yon bank li vann bank lan epi li fè yon paket lajan li separe lajan ak tout anploye bank lan.Kote ou ta wè yon ayisyen fè yon bagay konsa?Kote w ta wè yon manb elit lajan an ayiti fè kado 50 blilyon dola tankou warren buffet sot fè ya.

'map diw byen si se jan ayiti ye la kote si se pa MINUSTAH ki te la ote -toi que je m'y mette la te fek komanse e byen mon chè yon moun met kritikem jan w vle mwen pap fè yon pa an avan .Mwen bat bravo pou wou e mwen di w bonn chans.Lè nou tout a genyen menm dwa patisipe nan bèchons joyeux ma val nan pou la patri mourir est bo a.Mwen bien kontan li tablo saa ke w mete la poutan ou vle mentni salè minimum lan a 70 goud an ayiti kote kou la vi ya pa mwen cher ke an dominikani.fok ou di tou ki dernye fwa salè minimum lan te ogmante o honduras konparativman ak ayiti.pou tablo ta pi korek fok ou ta mete CPI an dola nan peyi sa yo tou pou nou ta fè yon pi bon konparezon.O Nicaragua li 6.50 dollars par jour nou nou refize ke ouvriye ayisyen touche 5 dola.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Vizyon doktè Guy Theodore pou Ayiti - Page 4 Empty Re: Vizyon doktè Guy Theodore pou Ayiti

Message  dilibon Lun 8 Juin 2009 - 16:48

IRS aims to reel in offshore-account holders - Penalties reduced, criminal prosecution unlikely for those who come clean
By Andrea Coombes, MarketWatch

SAN FRANCISCO (MarketWatch) -- The IRS on Thursday offered taxpayers with offshore accounts a big carrot to fess up: Sharply reduced penalties, plus a reminder that criminal penalties are highly unlikely for people who come clean to the tax agency within the next six months. With the announcement today, the IRS hopes to entice wealthy Americans to come back into the tax agency's fold as it steps up its investigations of offshore accounts. In February, the tax agency filed a lawsuit seeking the names on as many as 52,000 Swiss accounts held at UBS AG. (Nou pa konnen nom oy menm jan ak IRS nap cheche men se pa moun tnakou mwen ak ou pa vre)

The rules announced today don't extend to Swiss-based accounts alone, but to money hidden in numerous countries. The U.S. loses an estimated $100 billion in tax revenue every year because of money stashed offshore, according to Sen. Carl Levin, D-Mich., who with other lawmakers introduced the Stop Tax Haven Abuse Act in March. Under the new, temporary IRS rules taxpayers who come forward voluntarily will face a 20% penalty on their foreign-account assets -- in some cases the penalty will drop to 5% -- applied solely for the year with the highest account value, down from a 50% penalty levied on account assets for every year the taxpayer failed to disclose the
account. In the past, that penalty alone could deplete account assets in two years, not counting back taxes and other fines.
"This really brings some much needed clarity into a situation where not only the taxpayers but the practitioners were in a confused situation as to the policy," said Mark Matthews, a tax partner at Morgan Lewis and former chief of the IRS Criminal Investigation Division.
Matthews and others said taxpayers who wanted to come forward in the past often didn't because it was unclear how much they would owe. "People wanted to come in but this represented their life savings or a huge portion of their assets and they were very tentative," he said. "Now you can sit down with your accountant and do the math and figure out what coming clean is going to cost you."
Other penalties continue to apply, even for people who come forward, including either a failure to file penalty of 25% or an accuracy penalty of 20%, plus back taxes and interest going back six years. "My goal has always been clear -- to get those taxpayers hiding assets offshore back into the system," said IRS Commissioner Doug Shulman, in a statement. "Those who truly come in voluntarily will pay back taxes, interest and a significant penalty, but can avoid criminal prosecution."

Who's volunteering?

Not everyone will qualify for the new beneficial terms as the rules governing "voluntary disclosure" are complex. For instance, taxpayers who are already under criminal investigation can't opt for voluntary disclosure now. Also, some taxpayers whose names have already been given to the IRS by a third party may not qualify. Still, it appears that's not always a barrier to taking advantage of these new terms. For instance, while the IRS continues to pursue its lawsuit to collect the names of U.S.-based UBS customers with offshore accounts -- the tax agency has a few names already -- it appears those taxpayers may still qualify under the new terms if they step forward. More may respond as result of today's news.

"One thing that may motivate people to come forward is fear that that litigation could result in the names being provided to the IRS. At that point, it would be too late for voluntary disclosure," said Mark Luscombe, a principal analyst with CCH Inc., a Riverwoods, Ill., tax publisher and unit of Wolters Kluwer. However, Luscombe noted, it's unclear what the end result of that court case will be.

The IRS said the new rules are in effect for six months. The rules will "make sure that those who hid money offshore pay a significant price, but also allow them to avoid criminal prosecution if they come in voluntarily," the IRS's Shulman said. "As we continue to step up our international enforcement efforts, this is a chance for people to come clean on their own. Our guidance to the field is for the next six months only, after which we will re-evaluate
our options," he said. "For taxpayers who continue to hide their head in the sand, the situation will only become more dire. They should come forward now under our voluntary disclosure practice and get right with the government."

Penalty of 5% for some
For some taxpayers, the failure to report their offshore account will result in just a 5% penalty. The lowest penalty applies if: 1) the taxpayer didn't open the account or cause it to be opened, 2) the taxpayer didn't have activity in the account while he owned it, and 3) only the earnings have escaped taxation (that is, taxes were paid on the principal). People who inherited an account are most likely to qualify for the 5% penalty.

"We've seen a fair amount of heirs of Holocaust survivors," Matthews said. "This is tailor made for those people."

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

Vizyon doktè Guy Theodore pou Ayiti - Page 4 Empty Re: Vizyon doktè Guy Theodore pou Ayiti

Message  dilibon Lun 8 Juin 2009 - 17:18

"Lotrejou map gade yon nonm ki genyen yon bank li vann bank lan epi li fè yon paket lajan li separe lajan ak tout anploye bank lan.Kote ou ta wè yon ayisyen fè yon bagay konsa?Kote w ta wè yon manb elit lajan an ayiti fè kado 50 blilyon dola tankou warren buffet sot fè ya."

Mesye Sans Malice le ou te finn pwan kou sou ekonomi an genle ou pat tou pwan youn sou marketing! Sa se youn bon biznis desisyon li ye. Premyeman sa pote goodwill pou moun nan. Gade kijan wap repete sa. Sa toushe w e sa ka few admire mounsa yo e fe plis biznis ak yo. 2ieman se youn bon jan pwomosyon li ye pou moun nan ak biznis li. 3ieman se youn bon avantaj nan taks paske moun nan ki vnan bank ak youn bel pwofi ta genyen pou peye anpil lajan tax nan capital gain, le li separe inpe se moun sa yo ki pwal genyen responsabilite peye taks sa. 4ieman se youn jes sosyal, nan chapit responsabilite sosyal biznis nan kote si anploye kontan yo pwal bay plis randman pi devan... Nan jesyon 101 nou ansegne timoun ki lekol ke oyun bon jesyone dwe fe youn anploye ki an reta ou basan anpil pou li demontre konpasyon ak ke sansib pou bali kek jou konje pou li regle zafe li men se youn strateji tou pou moun nan ki finn jwi kek jou off pou li ka la on time nan youn bon tan nan lavni.... Pa kouri we bel jes teknik pou pense se bon ke ak konpasyon selman. Ceci n'empeche pas cela, li kapab sa tou men se pa sa selman... Tout saw we ki briye pa lo pou sa...

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

Vizyon doktè Guy Theodore pou Ayiti - Page 4 Empty Re: Vizyon doktè Guy Theodore pou Ayiti

Message  Rodlam Sans Malice Lun 8 Juin 2009 - 19:30

bankye ya pa genyen marketing li ap fè se yon moun ki pran retret li,e se pa pou sove taks ki fè li separe lajan paske kelke swa braket li ye taks sou kapital gain lan pa ka egal sal distribiye ya.fok w rekonet se pa amou pou moun ki ede li fè pwofi saa ke li fè li ;kom gwo kapitalis ayisyen ou pa ka konsevwa ke yon moun ka genyen bon kè konsa.(lol)
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Vizyon doktè Guy Theodore pou Ayiti - Page 4 Empty Re: Vizyon doktè Guy Theodore pou Ayiti

Message  dilibon Sam 13 Juin 2009 - 9:22

Tournée politique de Dr Guy Théodore dans la ville du Cap-Haïtien.

Vizyon doktè Guy Theodore pou Ayiti - Page 4 IMG_0288

Par Cyrus Sibert Radio Souvenir FM, 106.1 : souvenirfm@yahoo.fr Le Ré.Cit. (Réseau Citadelle) : www.reseaucitadelle.blogspot.com Cap-Haïtien, le 12 Juin 2009

Durant le week-end du 06 juin 2009, le Dr Guy D. Théodore a effectué une tournée dans la ville du Cap-Haitien. Il s’agissait de rencontrer et de réévaluer la coordination communale du parti MODELH-PRDH, de rencontrer des partisans et sympathisants, et autres personnalités de la ville, dans le cadre d’une approche d’intégration de tous les fils crédibles de la nation et surtout de débattre avec des jeunes de l’avenir du pays et de sa candidature à la Présidence d’Haïti pour 2010.

Au local d’un collège de la ville, le débat était riche. Dans un esprit de ‘‘franc-parler’’ Dr Guy a expliqué aux jeunes son origine paysanne: Fils d’agriculteur, son père a vu en lui un enfant intelligent et a conseillé aux autres dont sa sœur alors enseignante de supporter ses études à Port-au-Prince. Arrivé dans la capitale, il ne s’était pas laissé intimider par les traditions de classes et de castes. Il croyait en Dieu, en ses capacités et voulait donner satisfaction aux membres de sa famille qui l’ont supporté et représenter dignement Pignon, son village. Il a ainsi défié le système féodal pour se distinguer parmi d’autres camarades de promotions au secondaire et à la faculté de médecine. Arrivé aux Etats-Unis, il s’est aussi distingué comme médecin chirurgien dans l’armée américaine. En 6 ans, il est passé de médecin-capitaine au grade de médecin-colonel, ce qui était rare en son temps. Il était en ligne pour recevoir le grade de Brigadier Général, considération qu’il a refusé parce qu’il devait retourner dans son pays. Il est revenu chez lui à Pignon 1983– pas à Port-au-Prince - démissionnant de l’armée américaine, rejetant le ‘‘certain’’ du Pentagone pour l’‘‘incertain’’ du terrain d’Haïti. Dans sa ville natale, il a prouvé en 26 ans qu’un haïtien pouvait être bon gestionnaire, qu’on pouvait mettre à la disposition des paysans des services de haute technologie; il a fait face à des pressions politiques de la part de gens qui cherchaient à manipuler ses projets à des fins politiciennes, malgré tout, il n’a pas abandonné le terrain, il a tenu ses promesses. Il a transformé la maison familiale et ses environs immédiats en un Hôpital de renom.

Dr Guy Théodore a puisé dans ses expériences personnelles pour conseiller aux étudiants de ne pas se laisser décourager par la tradition. S’ils se mettent au travail, ils pourront changer leur situation, celle de leur famille, celle de leur village et logiquement la situation du pays, dit-il. Car lui, il a prouvé qu’un petit paysan pouvait s’imposer à Port-au-Prince, aux Etats-Unis et dans le monde. Il n’est pas en quête de contacts pour des objectifs personnels. A son âge, il n’a rien à prouver. S’il compte se porter candidat à la Présidence, c’est parce qu’il refuse l’idée qu’Haïti est un pays perdu, une entité chaotique ingouvernable. Car expériences vécues, il sait qu’il y a une façon de diriger. Il faut imposer cette méthode universelle à tout le monde et Haïti marchera. A Pignon, il n’a pas fait de miracle. Il a juste appliqué les principes : Pa gen sekrè nan fè kola. « J’ai appliqué les rigueurs administratives expérimentées dans l’armée américaine, dans les blocs opératoires et dans la vie en général : Se kondisyon ki bat kok. Sa ki diskite a se li kap aplike. Si gen chanjman fok tout moun okouran. Lè ou fini pran yon angajman, pa vini esplike sa kifè ou pat kenbe’l. Se=2 0pa lè ou fin lage tout moun nan tchoubou’m pou wap envante esplikasyon. Si gen pwoblèm, kominike pandan nou ka repare erè a. La lwa pou tout moun. Ekzanp dwe vini bo kote gwo responsab la. Se tankou nan medsin. Malad la gen yon vi. Mwen dwe pran meyè desizyon an pou sove lavi li. Mwen pa kapab jwe ak vi moun nan epi aprè sa chèche eksplikasyon pou bay paran yo. Si mwen echwe, fok tout moun ka wè mwen te fè tout sa mwen te kapab. Fok sa mwen pafè a pate nan dimansyon moun. Fok tout moun ka wè echek mwen an nòmal.

En Haïti, on s’amuse à jouer avec l’avenir des gens, l’avenir des jeunes, l’avenir des travailleurs, l’avenir des investisseurs, l’avenir des professionnels, l’avenir des paysans, pour après, trouver une explication irresponsable. Je pense que le cas d’Haïti n’est pas perdu. Autour de nous, dans la Caraïbe o9 je vais régulièrement dans la cadre de la Rotary Club, je vois des pays propres, organisés et gouvernés. Je vois beaucoup de jeunes au travail. Ils sont des noirs comme nous. Alors, ce n’est ni une question de couleur ni de race, mais une question de désordre et d’irresponsabilité. D’ailleurs, Haïti était mieux que ces pays dans le temps. Nous pouvons retrouver ‘‘le paradis perdu’’.»

Sur
des dossiers comme la « nécessité d’une armée nationale pour Haïti », Dr Guy Théodore pense qu’il ne peut y avoir de Nation sans Défense Nationale. Or, La Défense nationale est l’œuvre des nationaux: il faut une force militaire de défense nationale; pourquoi pas une armée nationale? on ne peut pas demander à des étrangers de défendre nos frontières indéfiniment. La composante militaire de la MINUSTAH justifie la nécessite d’une force militaire pour Haïti. « Nous allons défendre nos frontières avec nos jeunes. Il nous faut une force militaire. Nous allons renforcer la Police Nationale d’Haïti, pour une bonne distribution des forces de police sur le terrain, suivant une approche de décentralisation avec la participation de la population, pour une meilleure sureté du territoire, dans le but de faire de notre pays un espace sécurisé favorable au développement du tourisme et à d’autres investissements. Il y a des marchés intéressants chez nous. Le succès des compagnies de téléphonie mobile est la preuve qu’on peut encourager des investissements dans ce pays. On peut développer des secteurs, attirer des investissements directs et créer des emplois»

(Suite)



dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

Vizyon doktè Guy Theodore pou Ayiti - Page 4 Empty Re: Vizyon doktè Guy Theodore pou Ayiti

Message  dilibon Sam 13 Juin 2009 - 9:23

La diaspora haïtienne est une mine à exploiter. Nous devons briser les barrières qui empêchent nos ressortissants de revenir au pays natal, en tant qu’Haïtiens d’origine, c’est-à-dire nés de pères ou de mères haïtiens. « J’ai été moi aussi membre de la diaspora. Je n’ai pas renoncé à ma nationalité certes, mais je sais que beaucoup de ceux qui sont aujourd’hui haïtien-américains, haïtien-canadiens ou franco-haïtiens aiment la terre natale. Nombre d’entr’eux pourraient faire mieux que moi. Dans la situation de pays occupé que se trouve Haïti chérie, elle doit pouvoir compter sur toutes ses ressources, sur tous ceux qui l’aiment ». Les dirigeants ne doivent pas être des agents d’exclusion encore moins pour le Chef de l’Etat chargé de continuité nationale. Comme il faut intégrer les résidents des villes de province, nous devons intégrer la diaspora haïtienne. Si des pays plus importants que nous, avec des intérêts stratégiques militaires, techniques et économiqu es considérables comme le Canada, Israël, la République Dominicaine le font, nous devons faire de cette intégration une priorité pour le sauvetage national. « Haïti est comme un malade en état critique, les meilleures décisions capables de le sortir de cet état doivent être envisagées et adoptées. En ce sens, comptez sur moi : ma personne, ma volonté et ma vie seront derrière cette décision. C’est illogique qu’un pays aussi pauvre comme Haïti puisse exclure trois (3) de ses forces vives : les jeunes, les paysans et la diaspora. Et quand je dis diaspora, je pense à tous les haïtiens qui sont en dehors du pays : ceux qui vivent dans les iles anglaises, dans les pays de la Caraïbe, dans les territoires de pays européens - les Antilles et en Amérique Latine. Les haïtiens qui sont en République Dominicaine ont une place considérable dans mon cœur. Car, résident à Pignon une localité à proximité de la frontière, je suis bien imbu de la contribution de ces compatriotes qui travaillent en République Dominicaine. Les paysans exclus de la zone frontalière y cherchent travail, services et bien-être. Il nous faut une politique responsable de développement de la zone frontalière. Je suis prêt à discuter avec le Président Dominicain pour un agenda transfrontalier au bénéfice de nos deux nations. C’est un devoir de mémoire. Le Pa rti que je dirige a pris naissance en République Dominicaine. Aussi, ce pays a t-il été une terre d’accueil à plusieurs moment de notre histoire. Il y a des milliers d’étudiants haïtiens là-bas, faute de ne pas trouver des Centres universitaires en Haïti. Nous ne devons pas abandonner notre histoire de solidarité aux extrémistes qui cherchent à nous faire passer pour deux peuples ennemis. Il y a des problèmes, nous devons les résoudre ensemble dans un esprit d’ouverture et d’engagement. Car, un gouvernement responsable travaille tous les jours à faire de son territoire un espace de liberté et d’opportunité pour ses citoyens, un paradis. »

Dr Guy Théodore invite les jeunes à lire l’histoire, pour comprendre la stratégie du Président Sténio Vincent en 1934. Ce dernier a négocié avec intelligence la désoccupation du sol national. « L’occupation est humiliante. C’est un acte d’agression permanente. Nous devons désoccuper la terre de nos ancêtres avec intelligence, à savoir résoudre les problèmes qui justifient la présence de l’occupant ». Le désordre : nous allons mettre de l’ordre. La corruption: nous allons responsabiliser les cadres de l’administration publique, faire la description des taches et les répartir suivant une approche méritocratique et bien traiter les fonctionnaires de l’Etat, pour mieux les sanctionner et les punir si nécessaire. Ils n’auront aucun échappatoire, vu que le chef de l’Etat ne sera pas complice d’aucun acte de corruption, ni de détournement de fonds publics. L’instabilité : nous allons résoudre nos problèmes dans la concertation, l’esprit de sacrifice, de concession et d’engagement. Fini, le marronnage ! Celui qui ne respecte pas ses engagements ne sera plus un interlocuteur crédible. Pour la stabilité politique nous devons intégrer tout le monde. « D’expérience, je sais qu’il y a des patriotes et des hommes i ntègres dans les différents secteurs du pays. Duvaliéristes, Lavalassiens, riches, pauvres, paysans, citadins, diaspora, policiers, militaires, fonctionnaires de l’Etat…Il y a des gens honnêtes, intègres et des hommes de parole dans tous ces secteurs. Il y a aussi des méchants, des criminels, des corrompus et gens mafieux dans tous les secteurs de la vie nationale. Ce que nous devons faire : intégrer les honnêtes gens de tous les secteurs. Nous devons créer un réseau de personnes honnêtes assez fort, pour mettre les méchants en déroute et orienter Haïti vers le progrès. »


Dernière édition par dilibon le Sam 13 Juin 2009 - 9:24, édité 1 fois

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

Vizyon doktè Guy Theodore pou Ayiti - Page 4 Empty Re: Vizyon doktè Guy Theodore pou Ayiti

Message  dilibon Sam 13 Juin 2009 - 9:23

Le Président du Parti MODELH-PRDH en a profité pour exhiber sa carte de résidence permanente aux USA comme preuve de sa nationalité haïtienne. Son passeport haïtien et un visa européen furent présentés au public. Car, dit-il, un citoyen Américain n’a pas besoin de visa pour voyager dans le monde. On ne saurait détenir un Green Card après avoir adopté par naturalisation la nationalité américaine.

Il n’a pas caché sa situation de personne ayant des contacts aux Etats-Unis. Bill Clinton et lui étaient membres du Rotary Club à Arkansas. Ils avaient travaillé ensemble. Il a des connaissances à Washington, comme plusieurs autres haïtiens en Haïti comme à l’étranger. La différence est, que lui, il utilise ses contacts pour développer sa ville natale donc son pays. De plus, il peut discuter avec le Blanc. « Nul étranger ne peut imposer au Comité Bienfaisance de Pignon (CBP) un projet. Il peut toujours proposer ; mais, c’est aux membres du Comité local de décider. » De ses expériences au CBP et au Rotary Club, il a compris que l’étranger n’a pas de problème quand vous avez un projet cohérent et surtout, s’il n’y a pas un climat de méfiance entre lui et vous. « notre problème en Haïti : les fonds retournent dans des banques étrangères gérées par ces mêmes coopérants. Alors quand vous ne voulez pas accepter leurs diktats, ils en déduisent que les responsables haïtiens contestent le projet et créent des difficultés, pour mieux empocher l’argent. De plus, nos dirigeants sont tellement fautifs qu’ils n’ont pas la force de caractère et la légitimité nécessaire pour proposer. Ils reçoivent des diktats de n’importe quel petit coopérant incompétent et incapable. Je ne suis pas hypocrite. Il y a des haïtiens qui cachent leurs liens avec des étrangers, pour mieux manipuler le peuple. Certains n’attendent qu’à avoir des contacts à l’étranger. D’autres sont prêts à tout, pour avoir des relations à Washington. Alors, si mon parcours professionnel me donne un avantage, pourquoi le cacher ? Au 21e Siècle, on ne peut rien faire sans réseau (network). Il faut savoir qui contacter et sur qui compter. Alors, j’ai des amis à l’intérieur du pays et à l’étranger. Je les utilise au profit de Cinq (5) communes dans lesquelles les projets du Comité Bienfaisance de Pignon sont établis au profit de la population, et je les utiliserai au profit de mon pays. Car si eux ils défendent les intérêts de leur pays, moi aussi je dois défendre les intérêts de (mon pays) Haïti, ce pays qui a fait de moi ce que je suis. Sinon ils n’auront aucune considération pour Dr Guy Théodore. De plus, rien n’empêche que des partenaires agissent dans le sens des intérêts communs. Ils disent que le sous-développement d’Haïti est une menace pour la Région, alors le développement d’Haïti est un élément de leur sécurité nationale, logiquement ils coopèreront. Toutefois, tout cela se fera dans le respect mutuel, le respect de mon pays, de mon peuple et de ma personne. Car celui qui se respecte exige toujours le respect»

En fin de débat Dr Guy D. Théodore a rappelé aux jeunes que les contacts et amis c’est pour la gestion du pouvoir. La prise du pouvoir est une question nationale. C’est à vous de prouver que vous voulez le changement. Je ne pense pas que des jeunes aussi intelligents que vous commettraient l’erreur de confier le pays en 2010 à des gens qui n’ont rien réalisé de concret. Si des gens qui ont exercé le pouvoir à plusieurs occasions disent dans la presse « l’Etat n’existe pas », ce serait incompréhensible que des jeunes les choisissent encore pour diriger le pays. Moi j’ai réalisé avec le peu de moyens que j’ai eu à ma disposition. Je ne suis pas le seul, je le consens. Il y a beaucoup d’Haïtiens crédibles et honnêtes qui réalisent des œuvres extraordinaires pour le bonheur du peuple haïtien. C’est dans ce secteur que le futur dirigeant doit sortir. Haïti ne peut plus continuer la descente aux enfers. Nous devons faire une promesse pour sauver notre pays. Nous devons tenir cette promesse. Moi je m’engage et j’ ai déjà donné des preuves. A vous de choisir ! Merci !

RESEAU CITADELLE (Le Ré.Cit), le 12 Juin 2009, 15 heures 05.

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

Vizyon doktè Guy Theodore pou Ayiti - Page 4 Empty Re: Vizyon doktè Guy Theodore pou Ayiti

Message  ed428 Sam 13 Juin 2009 - 10:43

Dòk la pale klè kou dlo kòk ak onètete, e ak tout fyète e diyite li. Nou swete ap gen deba ki pral fèt pou kandida yo di sa yo gen lan dyakout yo pou peyi a..

ed428
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 359
Localisation : USA
Loisirs : Reading
Date d'inscription : 30/01/2008

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Vizyon doktè Guy Theodore pou Ayiti - Page 4 Empty Re: Vizyon doktè Guy Theodore pou Ayiti

Message  dilibon Sam 13 Juin 2009 - 12:57

KISA NOU ATANN DE YOUN GOUVENMAN DE DR. TtHEODORE

Nou beswen youn leader ki konpwann chwa ak konfyans pep la plase nan li, pwan responsabilite ke travay prezidan genyen ladan li de moyen pou li adrese reponn a tout aspirasyon ak tout sa pep la ap atann yo pou tabli youn peyi ki non selman fo men ki respektab, serein e prospe ke tout aysien ap reve depi anvan lendependans menm. Responsabilité sa'a vinn pi lou anko le nou konsidere kriz finansye, kriz eneji, kriz manje, kriz nan mitan oganizasyon entenasyonal kite konn ede nou ki nan kek lane gendwa pa genyen fon disponib pou soutni bidje kouran, bidje a kou tem peyi ki nan eta kote peyi Dayiti ye la. Responsabilité sa pi lou anko paske genyen menas tout kote plis mutations ak modifications klimatik ak youn seri pénuries prévisibles de grenye mond nan le nap pale de resous alimente ak tout ekonomi ki nan mond nan. Mwen di li nesese jodya pou tout gran tet nan peyi Dayiti rive defini sam rele intere siperye nasyon e asisye youn fason pou komanse finalman jere peyi, integre tout fos ki nan peyi pou nou non selman proteje intere sa yo men ede yo vanse pa rapo ak lot pep. Nou beswen defini ki avantaj konparatif nou genyen ou vle tabli pou nou ka monte scene mond nan an granmoun. Avans nan teknoloji lakoz tout youn seri de chanjman nan mond nan ki pemet enfomasyon sikile rapidman. Zafe gouvenman ap bay menti paske moun pa konnen sa kap fet nan lot kwen peyi'a ou byen nan lot kwen mond nan pa a la mod anko. Zafe regle ti koze akote an sekre paske lot moun pap konnen ni we, jodya ak telekominikasyon mond nan konekte ak son, imaj e vwa nan kote ou pa ta pense. Pou w rive devlope youn agenda serye ki ka etone lot patne ou konkiran nan mond nan fok ou super entelijan, fok ou mete tout konpetans ou an je, volonte pou aji, savwa fe, devouman, ak konveje tout eneji ki kapab travay seryezman pou bati youn nasyon. Peyi pa konn bati peyi pou lot nasyon. Ou ka jwenn ed, se fos sitwayen youn peyi ki mare ren yo ak syans, savwa e verite pou rive kanpe youn nasyon sou 2 pye milite li!

Pou rive la ou beswen youn articulation de politique nationale tout otou intere siperye nou sot pale la yo kote tout youn invente de resous, rasanble tout resous yo, mete kondisyon pou nou ekzprime tout kapasite ak potentialités ke nou genyen. Pa genyen pati politik ou youn group prive ki ka fe youn travay konsa pou kont li, fok genyen youn engajman sitwayen ak youn demash pou youn reconsilyasyon nasyonal konkre, youn pwogram pou lape sivil tabli, youn coyesyon sosyal ki ka garanti perenite de unite nasyonal la. Syans ekonomi a di nou ke gende pawol, gende diskou ki ka koze pou kont yo sa yo rele regression ekonomik. mwen ap beswne di nou le genyen manifestasyon, polis kap voye gaz larkimojenn, bri skandal, vol, gwo krim san pouswit la jistis, drog tout moun jwenn, koripsyon pasi pala, dekadans vale moral yo etc.... se bagay ki ka koz youn peyi pa fe selman back men nasyon ka senpleman retounen net sou chimen devlopman pou rantre nan direksyon soudevlopman ki mennen nan Lantikite kote des onglures de pays nan karayb la ka dekrete ke nou reprezante youn menas pou yo! (A SUIVRE)


Dernière édition par dilibon le Sam 13 Juin 2009 - 13:03, édité 1 fois

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

Vizyon doktè Guy Theodore pou Ayiti - Page 4 Empty Re: Vizyon doktè Guy Theodore pou Ayiti

Message  dilibon Sam 13 Juin 2009 - 13:01

Se ekzakteman poutet sa map mande tout politisyen ki nan peyi ki pwal pense eleksyon ki pral vini pou yo pense seryezman ak lide Ayisien an presye lakay li. Kom et presye letqa dwe mete priorite pou fe tout demash posib pou pote Amelioration nan kondisyon lavi sitwayen yo. Genyen youn standa minimum pou youn aysien viv, sitou aysien ki nan koush vilnerab yo tankou kay, akse a dlo, rezo dasenisman, eneji, enfrastrikti sanite ak transpo. Si se priorite se ou byen ou fe anpil investisman ki demontre sa pendan ke wap fe efo pou li koute mwen che ke posib. E se la ke fos lame peyi a pwal super enpotan. Travay nan koush vilnerab yo pou mete yo nan youn nivo siperye selon youn seri de standa byen rigid dwe jwenn patisipasyon fos viv peyi'a. Leta aysien pwla genyen pou akselere modenizasyon sevis piblik yo, youn oganizasyon ki rasyonel ki fe sens, youn optimizasyon de jesyon nan tout sekte nan peyi'a kote ap genyen youn seri de objektif kle pou atenn nan youn tan done ak evalyasyon kap swiv pou we eske yo realize vre nan le reel. Pep aysien an granmoun pou li tande verite, pou li we rezilta kap akonpli, pou li we pou la premiere fois youn peyi kap dirije nan respe lavi moun e aysien an premye kom entite ki presye pou sosyete a.

Pa bay tet nou menti nan anpil peyi nan mond nan sitou nan zonn Karayb la mo ayisien ou byen adjektif ayisien vle di tou tsak pa bon, tout sak mal, ak tout sak led e senti. An nou di kareman se youn jouman. Nan youn kondisyon konsa, youn peyi nan eta sa'a dwe pwan komand nan pou retabli vale mo aysien an nan realizasyon kap fet lakay li, invite res mond nan vinn vizite, e ekzije chanjman imaj mo sa nan mond nan. Nou pa ka fe sa nan fe mond nan sonje kisa nou te fe nan listwa, nan site nom gran ero nou te genyen nan lontan, men se nan projte nouvo ero ki nan sosyete a jodya e nou chaje anpil grna ero kap viv men rezilta yo poko konkre sou pwen makro.

Eleve nivo rige nan jesyon ak bon jan swivi, devlope initiativ ki soti nan youn refleksyon deyo bwat tradisyonel la, prezante youn vizyon ki genyen prospective pou mete kondisyon ak progre ke pep la ap tnan e ke li merite. Transformasyon sosyal la dwe chita sou youn meye repatisyon pouvwa piblik yo ki kanpe sou youn fondasyon solid ki pa lot bagay ke youn desantralizasyon akselere. Youn desantralizasyon ki ap prevwa risk, deriv, e ki ap anpeshe diplikasyon ak metod de kontrol lap genyen andedan li. Desantralizasyon pou kont li pap sifi si nou pa devlope youn sans de devwa sivik popile, youn fom edikasyon ve sitwannte, devlope youn konsyans sitwayenn ak youn nouvo kilti sivik nan mitan jenes la. Anpil fwa ansyen jenn yo pa janm rekonet eta yo ke yo se ansyen jenn e yo pa fe vre jenes peyi a konfyans ke yo ka pwan destine nasyon an. Anpil fwa yo we kom ensousyan, vagabon, san kilti, tet cho ki renmen tout bagay etranje tankou rap kreyol, san konsyans e yo vle devlope youn ge ak jenes la. Aloske istorikman nan lage ansyen ak nouvo, anpil fwa pou nou pa di tout tan, jenes al toujou genyen. Jenes aysien an ka genyen tout malfonsyon yo men nou dwe antoure yo e fe yo konfyans paske se yo ki pwal vinn ansyen jenn demen.

Jodya li pa sifi pou youn kandida vini ak imaj tout fet, stereotip, slogan, buzzwords jan yo di an angle tankou sante ou edikasyon pou tout moun. Jan de pawol sa yo bel e ateinn yo se ka bel realizasyon men jounen jodya nou dwe non selman rive la men fok nou imajine koman sante ak edikasyon ka bagay ki telman striktire ke yo ka rapote lajan nan kes leta. Kriz ekonomik ki nan mond nan chita sou youn gro kriz enejetik. Pendna ke mond nan ap travay sou lot fom ak sous eneji renouvlab, Ayiti ka rantre nan jwet la. Malgre mwen we anpil rechech ki demontre youn gran sifas ki toujou genyen van ki soti depi nan pwent nodwes la rive jis nan lot bout isdwes la (gade kat Dayiti epi gade espas nan 2 pwent ekstremn yo) - sa vle di nou ka sevi ak van kom metod pou bay eneji. Depi lontan nou te konn sevi ak dlo pou vire tibinn pou bay kouran tnakou nan Pelig e nou ak fe kek lot nan anpil lot kote nan peyi'a. Men mwen rete kwe ke pi gwo riches nou se solye la ki rive nan apogee li sou teritwa ayisien an menm. Kounyea nou ta dwe genyen anpil laboratwa kap fe rechech sou koman pou fe sa, koman pou stoke kouran elektrik la, batri etc... Nou pa dwe pa tann rezilta lot kote selman men nou dwe pran devan. Konsa tou pi devan nou ka chita ak repiblik dominikenn, Kiba ak menm Jamayk kote youn sel santral nikleye ka bay tout kote sa yo kouran pou genyen transpo tren a grann vites, devlopman sosyal ekstraodine e desann pri eneji sou mashe rejyonal la pou lot travay devlopman ekstravagan tankou vil vet, vil anba dlo, transpo soumaren ki ka konekte tout grann antiy yo ansanm....

Fas a realite mondyal la fok nou adapte ekonomi nou an nan youn perspektiv pou modenize enfrastrikti ekonomik e finansye nou yo, modenize enfrastrikti sant dentelijans nou yo, lave enstitisyon leta yo, e mete system ki ka rekreye tet yo tout tan e pwoteje tet yo kont ennmi andedan tankou deyo.

Opinion mwen sou pwend vi ekonomik seke mwen ta renmen leta rete lwen mashe ekonomik la. Men nan kondisyon peyi a ye la sa ta dwe youn objektif pou nou ateinn dans le temps. Jodya fok gouvenman jwe rol regilate li ekstreman byen, abit nan konfli ak lot patne ki nan sikwi ekonomik nan, men gouvenman ka mete sistem pou li tounen biznisman tou sitou nan sekte ou byen sekte prive a manke pefoman ou byen sekte prive a abondone endistri a kom moribon. Kondisyon ekonomik yo propis pou anklanshe youn vast mouvman de diversification ak densification de tissu ekonomik peyi'a. Fok leta pwan tout youn panopli de mezi pou stimule, soutni, e relanse investisman nan segman sekte piblik la pou rann yo vyab e mezire pefomans yo nan fason nap elimine blocaj, ki ka frene initiativ prive. Leta dwe enkouraje nan refom fiskal activités à forte valeur ajoutée ak sa kap pote inovasyon nan fason la reoryante bank yo e menm vini ak bank agrikol responsab e konsyan kote yo ka rantre nan finansman aktivite ki ka bay pwodiksyon byen ak sevis sitou nan teknoloji. Menm le youn leta reponsab ak youn program nasoynal ap travay nan komansman ap toujou genyen dout ki ka mete kontrent nan fason pou atir einvestisman etranje men an premye lieu leta dwe atire investisman diaspora aysienn nan pou li kontribye youn jan ki ka pote bon jan prodiksoyn ak riches nasyonal - LE sa etranje pral kouri vinn mete nan ran nan pa pot peyi kote nou la dirije aksyon ve devlopman teknolojik peyi'a youn fason efikas. Nou mete aksan sou devlopman teknolojik paske nan mond ki ekziste jodya youn dimensyon teknolojik se baz konpetitivite entenasyonal, se pwal youn ekzijans absoli nan period apres-petrol ki pwente nan orizon mondial la.

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

Vizyon doktè Guy Theodore pou Ayiti - Page 4 Empty Re: Vizyon doktè Guy Theodore pou Ayiti

Message  dilibon Sam 13 Juin 2009 - 13:12

Youn lot baz ki dwe adrese rapidman se prepare jenerasyon jenes kap vini nan peyi'a pou reponn kek kesyon tankou: Ki jan de sitwayen nou vle genyen nan 5 kan, nan 10 zan, nan 25 kan. Koman nap mete youn system kap pwodwi sitwayen sa yo ak youn seten feksibilite pa rapo ak nouvo devlopman ak invensyon kap paret nan mond nan. Jodya, leta nan okenn peyi pa ka ap prepare moun ki ka selman fonksyone, men fok genyen youn seri de standa ki genyen rigueur ki pral fome etidyan ka aprann sel, reaprann nan youn visyon ke youn moun pral genyen pou chanje karye menm 5 fwa pou pi piti nan lavi li. Fok jenn nan ka adapte a chanjman, gade kote ki bay bon jan rezilta e konpare rezilta nou genyen ak kote ki pi pefoman nan mond nan. Etidyan pa dwe prepare selman pou li tounen bon sitwayen aysien men sitwayen ki konsyan ke li pwal fe konpetisyon ak tout lot jenn ki tout kote nan mond nan. E se la ke refom edikatif la pwla sipoze chita e edikasyon sila'a dwe tounen youn priorite nasional e youn entrepriz a longue portee. Le nou pale de edikasyon nou vle pale de youn konsep ki pwan timoun nan depi andedan vant - apre li fet - jarden danfan - lekol matenel - prime - segonde - lekol pwofesyonel - ak edikasyon siperye - La fok genyen youn progression soutenue ak moyens pedagojik kap kontinye tout tan.

Inivesite nan tout peyi dwe vini ak repons, ak solisyon ak tout fom de pwoblem ki gneyen nan youn peyi. Li pap ka bay solisyon sa yo san pa genyen kondisyon favorab ki la tankou fasilite pou fe rechech, materiel adekwa ak bon jan aksyon pou leve barikad rechech kap fet nan inivesite pou louvri akse nan entrepriz ak nan enstitisyon sosyal ki nan peyi'a. E leta dwe asire li ke insertion sociale la fet gras ak fomasyon profesyonel nan fason nou diversifye kapasite ak fomasyon yo, flexibilite nan plan de kou yo selon beswen ekonomi peyi'a. Insertion sociale la komanse ak anplwa nan youn peyi ki genyen aktyelman 90% moun ki ou byen pap travay,fatigue e dekouraje nan cherche travay, ou byen ki nan souanplwa, ou nan chomaj degize. E se la selman nou ka rive jwenn la paix civile. San youn konsyans ke genyen chanjman kap fet ke peyi ap dirije menm si moyen pa toujou la, nou kondane a genyen youn peyi kote nom li se jouman a letranje, youn peyi ki genyen youn dezespwa nan youn tel pwen ke anpil moiun prefere mouri nan lame,reken manje yo, ke rete viv nan lanfe kote yo fet la. Sete nan sityasyon detres sa'a ke youn gouvenman aysien dwe genyen youn objektif santral pou kreye omwen nan 5 kan kapvini la 3 a 5 milyon anplwa.

Anplwa pa dwe selman sel objektif men fok genyen youn orientasyon ve entrepreneurship. Gras a youn seri de program denvestisman ki pral bay alokasyon pou fasilite moyen pou nouvo entreprene yo ka fonksyone, miltiplikasyon de espas pou biznis swa nan sevis ou pwodwi. Ayiti jodya dwe pense pou li remete lavi noktinn anko andedan peyi'a, plis sant lwazi dives, espas pou moun detann yo, pratik spotiv, manifestasyon kiltirel ki ka mobilize ou fokalize atansyon jenn yo. Leta ka rekonfigire ONG yo, asosyasyon de jenn, ak tout youn seri de aksyon pou jenn diskite devlopman, chanel pou diskisyon ak deba pou preparasyon kad aproprie ak ekzijans de epok sa menm.

Nou pap ka rive la san youn lit serye kont tout youn seri de pratik tankou neg andeyo, neg lavil, neg po kle neg nwa, pitit lijitim kont peyizan, favoritism ak tout passe-droit ki tounen sous fristrasyon ak dekourajman, lit kont koripsyon kote efe yo kraze tout bon sens, gout efo, sikse ak anvironman ki ka kreye bone, ke kontan jwisans de fruit travail onet. Lide ke tout moun ka rish youn sel jou dwe fini; lavi fet dechel, se nan travay red, nan investisman kouraj, savwa, eneji, risk kalkile pou sikse rive pran che.

Nou pap ka rive la san nou pa sevi ak pres nasyonal la ak plis efikasite. Libete pres la ap jwi depi 1986 nan peyi a dwe tunen youn mote pou tout bon jan pwoje demokratik. Fok pres la vinn pi konsyan, pi sivik nan ekzisis ak devlopman pwofesyon sila'a. Nu pa ka genyen youn pres ki ap promote tout kilti nan mond nan ekzepte pa nou an. Nou kontan we rol ke lang Kreyol la ap jwe nan pres la men li manke angaje li nan promosyon aktivite sivik e kom enstriman pou edikasyon de mas. Nu beswen pou la pres mete aksan sou youn seri de gran rendevou kiltirel ki ka mete deyo karakte ak identite prop kilti nou. La pres ka ede nan preseve identite nasyon an e promote li nan mond eksterye a.

Kote nan sosyete ki rete sous de fristrasyon ak malantendi se enstans jidisye yo. FOk jistis peiy a vinn pi pwofesyonale, impasyal, e pi endependan nan jijman lap fe. Youn jistis ki refome ki pa kenbe moun nan prizon pendan lontan san konnen si moun nan koupab ou pa. Fok genyen moyen pou libete moun respekte pendan ke moun ki vle barikade mashinn devlopman peyia dwe ale nan sant pou ki reedike yo valableman.

Ayiti se youn nan ra peyi kikonnen mizan karantenn, animosite entenasyonal, atak pa sevis ransegnman etranje pendna ke nou tap domi, obstracism entenasyonal, epoutan nopu genyen youn identite e eritaj istorik kote nou te kanpe kont kolonyalism, kont lesklavaj, nou te fe youn lit de liberation heroique e Ayiti toujou soutni toutkoz jis ki nan mond nan. FOk Ayiti remonte sou scene mondial la ak plis feve, ak plsi vige pou goumen pou youn mond ki pi jis e ki pi solide. Fok Ayiti rekomanse goumen pou revendike relasyon ekonomik ki pi ekilibre ki ka favorize non selman progre ekonomik, socyal e teknolojik andedan peyi nou men nan tout lot ti peyi ki genyen menm problem ak nou. Ayiti ap toujou kanpe ak tout pep kap fe lit pou liberasyon ak souverente lakay yo. Ayiti ap pral kanpe pou defann tout teritwa li, defann entere siperye li nan mond nan ak fos e Ayiti toujou kriye e sonje zak tankou olokos pep jwif la, e lap kontinye rele kont soufrans e avansman lit pep palestinyen an tou.

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

Vizyon doktè Guy Theodore pou Ayiti - Page 4 Empty Re: Vizyon doktè Guy Theodore pou Ayiti

Message  dilibon Sam 13 Juin 2009 - 13:33

Friends of Haiti 2010 Invite you to join us and other supporters of Dr.Guy Theodore to a Fundraising Event
Saturday, June 13, 2009 11:54 AM

From: "Magalie Theodore" magalie@rocketmail.com

Friends of Haiti 2010, INC.

Invite you to join us and other supporters of “Dr. Guy D. Theodore” to a

Fundraising Event

Sunday, July 12, 2009 ~ 3:00-7:00 PM

Holiday Inn JFK

14402 135 Avenue, Jamaica, NY 11436

Tel : (718)-659-0200

TICKETS: $50.00* per person ~ Refreshment will be served

Contact: Edens Desbas (347)-546-1468 / (516) 998-3111 desbas@guytheodore.com

haitidabord@hotmail.com

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

Vizyon doktè Guy Theodore pou Ayiti - Page 4 Empty Re: Vizyon doktè Guy Theodore pou Ayiti

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 4 sur 4 Précédent  1, 2, 3, 4

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum