Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment :
Pokémon EV06 : où acheter le Bundle Lot ...
Voir le deal

Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ?

5 participants

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Aller en bas

Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ? Empty Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ?

Message  Marc H Jeu 25 Juin 2009 - 9:50

Les grandes vacances approchent. Dans quelques jours , des milliers d'Haïtiens vivant à l'étranger vont débarquer à l'aéroport de Port-au-Prince. Dans l'air chaud du mois de juillet , les villes et les villages des dix départements recevront leurs filles et fils pour fêter leurs saints patrons.

L'été s'installe . Déjà le 16 juillet commencera la toute première fête champêtre à Sault d'eau dans le nord. Le 26 juillet sera au tour des villes ,comme Charbonnières, sur la côte sud d'Haïti. Comme plusieurs d'entre vous , j'ai de la nostalgie des grandes vacances en Haïti. Les rivières, les plages, les marchés publics lan morne ou très tôt le matin on allait au marché pour acheter des fruits , des légumes frais et des provisions de toute sorte.

Qu’est-ce qui se passe en Haïti

Ce matin j'écoutais les nouvelles d'Haïti à la radio et je n'en revenais pas de ce que j'ai entendu. Il semblerait que les criminels reprennent du travail à Port-au-Prince. Ils attaquent les convois de la Police. Ils volent les marchands. Bon sang! Quand est-ce qu’on va sortir Haïti dans cette violence incontrôlable et incontrôlée ?

C'est décourageant d'entendre ces nouvelles un début d'été . Une saison qui est riche en activités touristiques pour les régions et les communautés locales . Encore une fois , des bandits viennent hypothéquer notre industrie locale du tourisme créole.

L’exemple de Montréal

Montréal est en plein festival d‘été. A tous les jours il y a des activités qui rapportent de l'argent aux marchands et aux gouvernements. La police sillonne la ville afin d'assurer la sécurité des quartiers. Cette visibilité policière rassure les visiteurs qui profiteront de bonnes opportunités ...de plaisirs. Kisa nou pa fe la an ayiti pou fe bagay yo mache kom sa dwa?

La PHN doit revoir ses stratégies pour la saison estivale

L'Été est enclenché et j'ai envie de demander au directeur de la Police qui nous lit au forumhaiti de tout faire en son pouvoir pour neutraliser ces bandits qui veulent prendre d'assaut la Capitale haïtienne cet été. A cet effet, la Police haitienne ne doit pas se laisser dépasser par la situation de terreur qui semble s‘installer à PAP. De l’ordre on en a besoin pour mobiliser les haïtiens de la diaspora à passer leurs vacances d‘été en Haïti.

En attendant le miracle, j'essaie de maintenir mon prochain voyage en Haïti pour la fête champêtre à Gelée ...aux Cayes.


Marc
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ? Empty Re: Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ?

Message  Joel Jeu 25 Juin 2009 - 10:06

Marc,
Prenez ces nouvelles avec un grain de sel.Haiti a moins de crimes que les grandes villes de l'Amérique Latine .

C'est ce que ce conférencier américain faisait allusion:

"Les medias étrangers relatent souvent l'image que projettent les JOURNALISTES HAITIENS EUX MEMES"

http://www.lenouvelliste.com/article.php?PubID=1&ArticleID=71399&PubDate=2009-06-23

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ? Empty Re: Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ?

Message  Marc H Jeu 25 Juin 2009 - 10:15

Joel

Ça je le sais . Je le sais très bien puisque je vais toujours en Haiti. Mais la différence entre Haiti et les autres pays des Caraibes est celle-ci; Par exemple , En jamaique , il y a des zones protégées et les touristes s'attendent à être protégés des bandits contrairement à Haiti ou il y a absence de zone protégée, en tout cas dans la perception des gens. Quand on montre Haiti on voit bidonvilles et violence. C'est cela qu'il faut changer dans l'image que projette notre petit pays. Et si on arrive à faire cela , on sera plus pres de la grande mobilisation du retour des émigrés haitiens et d'autres touristes.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ? Empty Re: Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ?

Message  Joel Jeu 25 Juin 2009 - 10:37

Marc,

Ce que doit faire le gouvernement haitien ,c'est de construire des aéroports internationaux;peut ètre à Jacmel et au Cap Haitien.

Un touriste n'a a pas besoin d'aller à Port au Prince;tout comme peu de touristes qui visitent la Jamaique ,visitent Kingston et ce terrible ghetto:Trenchtown.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ? Empty Re: Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ?

Message  Marc H Jeu 25 Juin 2009 - 10:45

Je suis entierement d'accord avec vous et je pense que les autorités reconnaissent qu'il faut sortir de Port-au-prince si on veut ;lancer l'industrie du tourisme en haiti. A cet effet, l'ancien Ambassadeur du Canada n'avait pas cessé de le repéter mais l'état ne bouge pas . C'est dommage puisque tout le monde s'accorde pour dire qu'il faut sortir haiti de Port-au-Prince.

Joel

Ce n'est pas pour rien que j'avais dit que je serais candidat pour un poste de maire. Je vois tellement de possibilités et d'opportunités pour développer les régions en Haiti. Les plages sont vierges. Les paysans sont accueillants. On a tous qu'il faut pour lancer le développement local en matière touristique et agricole. En plus , les haitiens vivant à l'étranger et issus des régions veulent y participer au développement de leurs communautés locales.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ? Empty Re: Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ?

Message  Marc H Jeu 25 Juin 2009 - 10:50

Dilibon fem tande,W sou kessyon sila. Quelle lecture fais-tu de la présente conjoncture ? je veux parler de la criminalité à Port-au-Prince qui recommence et comment changer la perception des gens à propos d'haiti ?

Merci pou paticipasyon'w
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ? Empty Re: Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ?

Message  Invité Jeu 25 Juin 2009 - 10:56

Le seul moyen d'attirer les touristes seraient de créer une nouvelle ville fermée de tout contact extérieur....

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ? Empty Re: Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ?

Message  dilibon Jeu 25 Juin 2009 - 12:29

Marc,

Mwen konn prefere li pito ke pale paske genyen kek zanmi ki dim mwen pale trop. MWen mete trop koze deyo! Men tout sa nap pale rantre nan kad politik jeneral youn gouvenman tout bon ki serye kap pashe nan kad youn plan direkte. Kom mwen te di oyun zanmi nan youn lot deba se pa lajan an premye Ayiti bezwen men se volonte pou fe bon bagay ak disiplinn, lod e metod. Dim nan ki Ayiti ou ta genyen youn gouvenman serye pou ta tande badi sou gran chimen. Banid tap reve li fe kidnapping li tap kite katye a paske se tap youn kochma. Dr. Theodore di konsa an nou efase tablo a net an nou bay amnisti total kapital, an nou fe tout moun ka viv lakay yo si yo vle, pa genyen ekzile politik, prizonye politik anko men fok nou bati 3 bon prizon serye pou kriminel ak tret a lapatri yo kote moun ki femen la ap kontribye nan travay fose yo genyen pou fe jiskaske yo soti youn lot sitwayen! Si nou vle atire touris lokal la an premye pa pense paske yo se aysiein yap kontinye vini youn kote pou eme tet yo ou fanmi a risk. Non!

Jodya kriminalite tounen youn endistri; chef kriminel baze nan basement palais national; chak chapel politik genyen gang pa yo, avoka volo te genyen gang pa yo, biznisman genyen gang pa yo... eske youn peyi ka fonksyone konsa. Ensekirite a tounen youn tiyo ke neg yo ouve e femen a volonte. PA genyen ensekirite an Ayiti ke youn gouvenman serye pa ka kanpe nan youn sel grenn jou, kwem si w vle! Men fok nou kel nan youn peyi kote pa genyen opotinite, kote ki genyen eksklisyon sosyal, pa genyen anvlop sosyal, paspouki tout kote, chan yo pa egal, pa genyen kreyasyon anplwa, pa genyen okenn politik serye mwen konn mande m le mwen an Ayiti koman moun fe poko komanse koupe lot moun nan lari a pou yo manje! Nou beswen prevwa krim, nou beswen mete lod ak mezi ki ka menm anpeshe moun nan pense fe krim ak lot zak, men fok genyen bon jan altenativ tou ki pa selman prizon!

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ? Empty Re: Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ?

Message  Marc H Jeu 25 Juin 2009 - 12:57

Dilibon
Mèsi pou bon jan repons wou bay la .En effet, l'insécurité en Haiti est une affaire qu'on pourrait facilement solutionner si on y avait la volonté. Par exemple, sur l'ile de la Gonave on m'a informé qu'il n'y a pas de présence policière. Vous conviendrez avec moi que si dans une ville de plus 100000 habitants, la police est absente, il est clair que les haitiens ne sont pas violents.

Cependant vous avez mentionné que le banditisme est une entreprise . Là ou je ne vous suis pas c'est quand vous dites et je cite :chef kriminel baze nan basement palais national; ''chak chapel politik genyen gang pa yo, avoka volo te genyen gang pa yo, biznisman genyen gang pa yo... eske youn peyi ka fonksyone konsa'' .

Si je vous ai bien compris vous êtes en train de me dire , de nous dire que nous sommes dans une sorte d' anarchie politico-sociale contrôlée par des autorités civiles et gouvernementales de l'état haitien. C'est très grave mon ami.


Dernière édition par Marc le Jeu 25 Juin 2009 - 13:23, édité 1 fois
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ? Empty Re: Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ?

Message  Marc H Jeu 25 Juin 2009 - 13:01

T-NEG a écrit:Le seul moyen d'attirer les touristes seraient de créer une nouvelle ville fermée de tout contact extérieur....

Effectivement si on veut développer le touriste dans le sud , il faudra qu'il y ait un contrôle dans cette zone afin de freiner le flanage de la population comme c'est le cas devant l'aeroport de PAP. Enfin bref, le plus gros problème des autorités haitiennes c'est qu'elles ne tiennent pas rigueur dans leurs actions.


Dernière édition par Marc le Jeu 25 Juin 2009 - 13:13, édité 1 fois
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ? Empty Re: Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ?

Message  Marc H Jeu 25 Juin 2009 - 13:09

Enfin Dilibon j'ai oublié de vous dire : Il faut observer mais il faut surtout prendre position pour Haiti quoi que les autres puissent dire ou fassent. Pale pale nett ale sou forumhaiti ak tout lot kote wou ka pale. En 2011 fok ayiti change tout bon. Fok genyen bon jan moun ki apanse lan peyi sa.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ? Empty Re: Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ?

Message  Invité Jeu 25 Juin 2009 - 13:11

On m'a dit que la population haïtienne peut aller à Labadee seulement le week-end. La semaine des hommes armées jusqu'aux dents protègent la zone...

Si on veut que les touristes viennent ils faudraient aussi percer des routes ou seulement des compagnies de tourisme ou des membres du gouvernment puisse venir. Mon frère a visité Cuba et lorsque vous arrivez vous prennez l'autobus directement dans une route quasiment vide..

De plus les visites sont guidés donc vous ne verrez jamais un cité soleil. En Haïti un étrangé peut allez comme il le veut a cité soleil Rolling Eyes

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ? Empty Re: Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ?

Message  dilibon Jeu 25 Juin 2009 - 13:16

Marc,

Mwen poko finn sezi! Mwen remake anpil evenman ke tout moun konnen swa ann Ayiti ak NY ke zanmi sou ForumHaiti, menm jan ak ou, espantan dvan yo. Kom si ou pa konnen ke nan deal ak kriminel, gangster, kidnape ki nan peyi a ke Preval te kondwi kek nan palais national la? Kom si ou ap konnen genyen kriminel ki genyen kat ke yo te pase nan DDS -mouvman dezanmeman - ke pesonn pa gendwa manyen yo pou ansyen krim? Kom is ou pa remake chak epok manda Minustha ap fini zanmi yo ke yo ke yo sipote ekonomikman ak loto moyen repwan lari epi ensekirite a monte; kom si ou pa konnen ke ensekirite a pa toushe tout moun ki nan lari chak jou men idantifye ekzakman target yo?

Mwen te di sa sou Aristide le sa yo te dim pa vl ewe Aristide men mwen rete konsistan, ensekirite ann Ayiti pa menm ak sa ki nan Kanada, USA ou menm Repiblik DOminikenn paske leta nan peyi sa yo ap cheche kriminel pou reprime yo kan ann Ayiti leta se youn patisipan ki genyen 2 baleine nan main yo: prop fos ensekirite pa yo ak fos polis ki ta sipoze la pou bay sekirite!

Youn krim tankou kidnaping pa ekzanp pa youn krim daksyon imedyat. Se pa sou emosyon moman an ou fe krim sa. Fok ou idandifye moun ou sible a tre byen, fok ou konnen eske li ka peye ou si fanmi ka peye ranson, fok ou genyen moyen pou w kenbe li pendan ou poko toushe, fok ou genyen lojistik teknolojik, koman wpa fe toushe e kontwole ke lajan pa make ni pa genyen bagya ki ka fe yo kenbe w, fok ou genyen telefonn, fok ou genyen moun kap fe negosyasyon, etc... Alo, ou pense senp moun pov nan site soley ou byen nan bidonvil ka fe sa pou kont yo? Koman kidnape fe konnen ke ou genyen lajan labank, konbyen ou genyen, ki denye depo ke ou fe sou kont ou an ou kont ou yo?

Ayiti pa vann zam e an teori li anba youn kontwol ak anbago zam de USA ve Ayiti kote nouvo bel zam tou nef sa yo soti? Sonje Ayiti pa fe zam.

Koman kriminel notwa fe ap fe monte desann nan anbasad anpil peyi etranje ke popoz?

Marc, youn neg ki pral chef nan peyi sa'a ki diw li pap pile zotey pesonn pou mete lod ap bay tet li menti! Genyen moun kap fe 5 mil dola ou plis pa jou nan ensekirite a ki genyen zel menm aletranje moun kap toushe e viv de s aki fe pwoblem nan pi konpleks. Men le ou kanpe 3 gran prizon kote menm si ou te pitit Zanj Gabriel jwet al se tout ti vis - pwend fe pa - Mo red depi opa wap tande de koze ki pral soti. Men si w se ansyen po kann ki te genyen pwop gang ou, ou pap ka fe travay sa'a.

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ? Empty Re: Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ?

Message  Amoph Jeu 25 Juin 2009 - 13:25

1) La distribution permanente de l'eau potable à travers tout le pays.

Que la quantité d'eau distribuée quotidiennement soit capable de satisfaire pleinement les besoins de l'ensemble de la population.

2) Apporter de vraies solutions aux problèmes de la sécurité alimentaire.

Nos compatriotes sont de nature paisibles, s'ils trouvent de quoi se nourrir et de quoi se désaltérer, ils adopteront un tout autre comportement. Ils feront honneur au pays.


ATTENTION :

Une pénurie alimentaire au pays peut produire l'effet d'une bombe, si nous persistions à croire que l'orientation agricole n'est pas la bonne. Nous ne serions pas à l'abri des actes d'incivilité et à ce moment-là tout risque de s'embraser...


Mete manje nan peyi a, bay moun yo bonkou e bon jan dlo, aprè na wè.








Amoph

Amoph
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 601
Date d'inscription : 24/08/2006

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ? Empty Re: Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ?

Message  Marc H Jeu 25 Juin 2009 - 15:00

Monshe , mwen sezi li bagay sa wou finn ekri la. Poum di'l tout bon vre , mwen pat konnen bagay sa konsa. D'ailleurs, le président avait donné deux choix aux bandits: Se rendre ou on vous tue. J'en avais parlé au forumhaiti et j'avais donné mon accord à cette stratégie présidentielle. Car , il était clair que le président voulait en finir avec cette violence.

Enfin bref, pour avoir eu la chance de rencontrer certains membres de l'ancien gouvernement Préval /Alexis, je ne dirais pas que les bandits ont été invités au palais. Je sais, par ailleurs, que certains membres des OPs avaient rencontré des personnalités importantes dans le cadre de la stratégie du gvt de pacifier les bidonvilles de PAP.

Bref, il semble que vous en savez plus que moi. Alors map koute'w. Ann pale
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ? Empty Re: Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ?

Message  dilibon Jeu 25 Juin 2009 - 15:32

Mon ami Marc,

Le jou genyen youn batay kont vyolans nan peyi map fe w konnen. Poko genyen sa! Jou genyen zewo tolerans kont bandi wap konnen. Nonselman anpil moun ap arete, anpil bandi pap alez, ap genyen jijman, e pap genyen sove nan prizon ni kraze prizon. Pap genyen lage sou parol ni sou probasyon! Ou femen wap travay nan prizon pou ede leta a nan misyon li kise amekiore lavi ak transfome peyi'a. Ou pa ka ap sevi ak bandi pou w wap kouri deye bandi. Ou pa ka genyen bann bandi pa w si anka pa ka pendan wap chase bandi. Zafe Prezidan Preval te "Se rendre ou on vous tue" a se te pou konsomasyon deyo. Bandi yo la, yo peye gwo chef yo, ki separe butin yo ak zanmi yo, ensekirite kanpe le yo di yo fe youn ti kanpe. Depi vakans paret ensekirite, manda Minustha preske fini: ensekirite; apre lekol ouve: Ensekirite; kan fet Noel pral rive ensekirite kanpe. Apre fet sa tounen pired. EPi toujou genyen youn ensekirite pa anba ki pemanant. Le li pap la, wap we la vie nocturne tounen nan peyi'a. Genyen youn kliman de psychose de peur ki nan fon tablo lavi nan peyi'a.

Entenasyonal, gouvenman, sekte biznis nan, ak lot group profesyonel kap fe lajan nan kondisyon sa yo pa vle li chanje. Entenasyonal pou jistifye presnas yo e kenbe Ayiti jan li ye la pou demontre ke ayisien pa ka dirije tet li. Gouvenman pou sove moman li, sere otan lajan ke posib anvan bagay la gate. Sekte biznis nan pou nouvo envestise kap soti nan diaspora ak lot kote pa vinn pwan kontrol biznis revandez yap fe a, dekouraje investise etranje paske ti gato a piti an nou bwe labouyi nou sou kote. Lot profesyonel tankou avoka, dokte, etc... konnen sa yo genyen yo ap konnen kisa chanjman ak sekirite ap pote pou yo. LE youn group moun vinn chanje sa pa pense ke tout moun ap pral kanpe an ran pou aplodi, fok ou genyen dan pou w fe yo we ke statusquo pa posib, li pap ka la anko, e men koman yo ka itre eping yo nan nouvo jwet la, men fok ou alafwa genyen dan pou w manje irediktib ki ap vle we okenn avans pou peyi dayiti!

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ? Empty Re: Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ?

Message  Invité Ven 26 Juin 2009 - 8:20

elephant


Dernière édition par lent=slow le Lun 7 Sep 2009 - 12:10, édité 1 fois

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ? Empty Re: Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ?

Message  Joel Ven 26 Juin 2009 - 9:24

Mwen pa fouti konprann pou ki nèg chita sou yon kesyon ensekirite.

Kingrèsmann Kiben-Ameriken DIAZ-BALART (yon repibliken) di ke li lè pou gouvènman ameriken an retire Ayiti sou lis peyi ki twò danjere pou vizite yo.Misye di li pral pale ak OBAMA e misye te ann Ayiti lendi sa a

E mesye lè n ap pale de bandi ann Ayiti ,si nou pa konnen aprann sa k ap pase lan rès Amerik Santral ak Karayib lan.De peyi tankou Jamayik,lakay vwazen nou Dominikani.
Lan Guatemala ;lan kapital lan plis ke 5000 moun mouri anba bal ak kout kouto chak lannen .
Mesye ,nou renmen repete sa lòt moun ap di twòp;ranseye nou!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ? Empty Re: Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ?

Message  revelation Ven 26 Juin 2009 - 10:46

Joel di: Mwen pa fouti konprann pou ki nèg chita sou yon kesyon ensekirite.

Kingrèsmann Kiben-Ameriken DIAZ-BALART (yon repibliken) di ke li lè pou gouvènman ameriken an retire Ayiti sou lis peyi ki twò danjere pou vizite yo.Misye di li pral pale ak OBAMA e misye te ann Ayiti lendi sa a
E mesye lè n ap pale de bandi ann Ayiti ,si nou pa konnen aprann sa k ap pase lan rès Amerik Santral ak Karayib lan.De peyi tankou Jamayik,lakay vwazen nou Dominikani.
Lan Guatemala ;lan kapital lan plis ke 5000 moun mouri anba bal ak kout kouto chak lannen .
Mesye ,nou renmen repete sa lòt moun ap di twòp;ranseye nou!

Joel, si bouki di w ke: W se yon volo, assasin!!

Repons w pa fet pou: Wi se vre!! Sepandan, w memm tou bouki, w se yon volo assasin!

Le yon moun akize w de yon bagay, defans w pa fet pou di moun nan w memm tou!! Epi sa rete la!!

Se pa paske gen anpil lot gwo volo ak assasin nan lot gwo peyi, ke Ayiti fet pou exzante de krim sa yo.

Tout krim se krim kelkeswa nan peyi ke li fet la.

Pou sa konnen taux de kriminalite lakay w fok w konpare peyi w de annee a annee pou we evolisyon krim yo e ki jan pou nou kombat yo.

Ki taux de kriminalite a nan peyi d'Ayiti an 1986, 1996, 2006 etc..???

Ki sa ki fe'l monte?? Kisa ki fe'l desand??

Ki efe sosyal e ekonomik ke sa genyen sou peyi a?? Ki yes ki benefisye?? Ki yes ki soufri?? Ki jan, konnan, ki le etc..

Le konsa w ap ka gen asse data e infomasyon nan men w pou konbat kriminalite nan peyi w.

Zafe di ke fok nou gen yon village touristik, se vre, pou protege tourist yo, pou yo pa we mize pep la, e pou volo e assasine pa touye yo.

Men sa pa vle di ke rest popilasyon an pa bezwen proteksyon tou!!

Kasse feille kouvri peche, Hide it under the rug, put some make up on it, does not mean that it will disappear, vanish, evaporate!

Stop living in denial my brother!! Sispand bay tet nou manti.

Vre question an te dwe: Eske moun sa yo se bandit assasin volo tout bon vre?? Ou byen se peye ke politisyen peye yo pou kweye panik pandan epoq touristik la pou mete baton nan wou gouvenman??

Eske akt de banditist sa yo reyel ou byen pre-fabrike, tele-guide??

Revelasyon
revelation
revelation
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3086
Localisation : Washington, DC
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ? Empty Re: Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ?

Message  Marc H Ven 26 Juin 2009 - 11:43

Marc, mwen pa dakor ak jan w wè bagay yo. Sekirite nesesè pou tout moun, pa pou touris sèlman


Lent=slow
Effectivement la sécurité pour tous est necessaire et essentielle . Nous n'allons pas centrer le débat la dessus. Nous sommes tous d'accord pour le dire. Cependant, il semble dans ce cas précis que l'insécurité augmente là ou il y a des étrangers. A cet effet, j'ai donné un exemple de l'ile de la Gonave qui a plus de 100000 habitants ou il n'y a pas de présence policière. Il va sans dire que les gens vivent dans la paix et dans la sécurité.

Par ailleurs, si vous construisez des hotels de luxe pour attirer des gens qui ont de l'argent sur l'ile de la Gonave. Ma foi vous conviendrez avec moi qu'il va falloir des postes de police pour assurer la protection de ces étrangers sur l'ile... C'est en effet dans ce contexte que j'ai affirmé qu'il faut des zones protégées pour mobiliser et attirer les touristes vers Haiti comme c'est le cas pour les pays limitrophes d'Haiti. Bref, il faut changer la perception des étrangers qu'en Haiti il y a plus d'insécurité que dans les pays voisins d'haiti .
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ? Empty Re: Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ?

Message  Joel Ven 26 Juin 2009 - 12:44

revelation a écrit:

Se pa paske gen anpil lot gwo volo ak assasin nan lot gwo peyi, ke Ayiti fet pou exzante de krim sa yo.

Tout krim se krim kelkeswa nan peyi ke li fet la.

Pou sa konnen taux de kriminalite lakay w fok w konpare peyi w de annee a annee pou we evolisyon krim yo e ki jan pou nou kombat yo.

Ki taux de kriminalite a nan peyi d'Ayiti an 1986, 1996, 2006 etc..???

Ki sa ki fe'l monte?? Kisa ki fe'l desand??

Ki efe sosyal e ekonomik ke sa genyen sou peyi a?? Ki yes ki benefisye?? Ki yes ki soufri?? Ki jan, konnan, ki le etc..

Le konsa w ap ka gen asse data e infomasyon nan men w pou konbat kriminalite nan peyi w.

Zafe di ke fok nou gen yon village touristik, se vre, pou protege tourist yo, pou yo pa we mize pep la, e pou volo e assasine pa touye yo.

Men sa pa vle di ke rest popilasyon an pa bezwen proteksyon tou!!

Kasse feille kouvri peche, Hide it under the rug, put some make up on it, does not mean that it will disappear, vanish, evaporate!

Stop living in denial my brother!! Sispand bay tet nou manti.

Vre question an te dwe: Eske moun sa yo se bandit assasin volo tout bon vre?? Ou byen se peye ke politisyen peye yo pou kweye panik pandan epoq touristik la pou mete baton nan wou gouvenman??

Eske akt de banditist sa yo reyel ou byen pre-fabrike, tele-guide??

Revelasyon


Revelasyon,

Ki sa w ap di la a?
Dominikani,Gwatemala,Ondiras se gwo peyi yo ye?

Se peyi tankou Ayiti ke sa pa gen lontan te anba diktati.
Lè sa a lan peyi sa yo pa t gen anpil krim non ,paske senpman si w t ap komèt krim lan peyi sa yo ,yo te jis disparèt ou.

Epitou gen anpil nèg ki ap vin di ke si te gen Lame ann Ayiti ta gen mwens krim!

TCHIIIIP!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ONDIRAS ak Gwatemala gen gwo Lame,gwo kò polis ,epitou ak kriminèl yo se toujou gason pa kanpe.
Kriminèl yo osi byen ame ke polis yo e menm Lame an ,ak lans-rokèt e gwo mitrayèz.
Gang yo transfwontyè .Ou gen dwa gen yon sèl gang ki gen manm lan Ondiras,Gwatemala e menm Los Angeles.

Yo di di ke lan TEGUCIGALPA kapital ONDIRAS lan ,genyen plis ke 100 mil manm gang.

Nou menm ann Ayiti n ap plede jwe ap bagay sa a tankou yon foutbòl politik.
Ki sa nou vle fè se ale lan katye popilè yo e mitraye tout potansyèl bandi yo?
Sa pa p mache'li pa t mache sou gouvènman Latòti an e kòmansman gouvènman Preval lan.
Wi se pou yo kontinye konbat krim ,sou tout fòm,men tou sispann di ke se pou tèt sa yo pa envesti lan peyi an e touris pa vini.
Se pa vre

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ? Empty Re: Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ?

Message  revelation Ven 26 Juin 2009 - 15:22

Joel di : Wi se pou yo kontinye konbat krim , sou tout fòm,men tou sispann di ke se pou tèt sa yo pa envesti lan peyi an e touris pa vini.
Se pa vre!!!

O.K. ! N’ap sispand pale de kriminalite e insekirite nan peyi d'Ayiti !!
Se sa ke gouvenman Preval la mande, donk n'ap fe'l plezi sa.

Si nou mete kriminalite ak insekirite de kote pou nou pran servis d’urgence medikal ki pi souvan pli inpotan ke krim.
Investise expatrye ak tourist la bezwen bon sevis medikal d'urgence pou madam ak fanmi yo.

Si yon aksidan sikilasyon rive, mande Bondye padon, an plis de sa maladi, diabetik, tensyon, presyon, kriz kadyak, stroke etc.. fok gen medesin e l’hopital spesyalist la nan peyi a pou pote sekou. Se pa St Domingue, ni Cuba, ni Floride pou yo kouri ak yo.

Parfwa yon moun mouri nan peyi d’Ayiti a koz de sevis de baz kankou dlo, elektrisite, sevis kominikasyon sikilation etc..

Donk nou mete kriminalite a de kote pou fe w plezi. Donk vinn di nou si infrakstrikti medikal sa yo pa osi inpotan pou investise ak tourist yo.

Joel!! se baby boomers ke nou ye e nou konnen tout zonn nan peyi a kote ke nou kap bataille ak nenpot vagabon san problem!!

Men, likap pi difisil pou nou bataille ak yon kriz kadiak, yon stroke, yon diarhee, si nou pa gen preskription medikaman nou, ak dokte nou la pou pote nou sekou.

Wi nou pap pale de insekirite anko!!
Nap kite sa pou politisyen magouye!!

Revelasyon
revelation
revelation
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3086
Localisation : Washington, DC
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ? Empty Re: Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ?

Message  Joel Ven 26 Juin 2009 - 16:32

Revelasyon,

Se pa gouvènman Preval lan mwen vle defann;gouvènman sa a pa merite defann,se sou pwen ensekirite an mwen te vle emèt yon oponyon.
mwen dakò ak tout sa w di ki pou fèt e kontinye ap mande (konparezon ankò) koumen fè peyi vwazen nou an lwen konsa e noumenm nou kote nou ye.
Wi,preske pa gen konparezon posib ankò;ekonomi dominiken an deja ap fè 5 fwa pa nou an:14 milya GDP konpare ak 75 milya.

Se pa Preval n ap fè favè lè noumenm ayisyen mete yon ti soudin sou zaffè ensekirite.
Yon senp ti egzanp konkrè;gade jounal dominiken sa a ,ann angle

www.dominicantoday.com

Gade si y ap pale de kidnapping,koupè d sakit ki ap pran plas lan Dominikani jounen jodi an e kòm ou ka wè,yo pale de tout lòt bagay.

Ann Ayiti menm ,yo jwenn youn ou 2 moun mouri ,jounal ayisyen sou wèb lan ap pale de ensekirite

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ? Empty Re: Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ?

Message  Invité Ven 26 Juin 2009 - 16:51

lent=slow a écrit:
T-NEG a écrit:Le seul moyen d'attirer les touristes seraient de créer une nouvelle ville fermée de tout contact extérieur....

Sa se yon non-sens w di la mon chè. Atire touris/Evite kontak ak eksteryè. E pi ki koze sa a pou kreye yon vil fèmen. Pou ki rezon? Sa sa vle di? Mezanmi, nou ap di yon seri de bagay ki pa fè sens.

Marc, mwen pa dakor ak jan w wè bagay yo. Sekirite nesesè pou tout moun, pa pou touris sèlman. Dayè, m'ap viv nan Canada, zafè ke la polis tou patou nan tout aktivite se pa vre. Jisteman, mwen sipoze al nan Festival Jazz Ottawa e yo pa gen okenn bidjè pou lapolis.

Nan peyi Ayiti, se paske mafya fin fè main basse sou ekono mi, sou komès peyi a ki fè ke kriminalite a ap ogmante. Koripsyon peyi a se pa nesesèman nan administrasyon piblik non li ekziste. Nou gen lè pa konprann anyen, mezanmi. N'ap tande ke pa gen elektrisite, pa gen gaz malgre tout èd ki rive pandans ke se yon bann bandi ki ap profite pou vann generatè. Nou gen lè finn entatad nèt. Nou refize konprann kouman peyi a fè an dezód konsa.

Ouais, se lapolis pou yo met dèyè kriminèl alós ke nou abandone tout strikti ekonomi peyi a bay rapas, bandi, mafya... Mezanmi, manyè pran yon ti tan pou nou konprann sa ki ap pase. Se pa paske yon nonm gen 70 ane ki fè li konen pase sa non. Wi, li ka konen yon bann bagay, men sa pa vle di ke li wè byen ki sa ki fè peyi a ap deperi nan 21èm syèkl.

Pito m'ale anvan chyen mande manje'm.

Pour certains Haïti est dans le même état que la Somalie...

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ? Empty Re: Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ?

Message  Amoph Ven 26 Juin 2009 - 17:49

Nou tande depwi kelke jou, yon van projè kap soufle an Ayiti :

Fè "de l'île de La Gonâve" yon veritabl megalopol pou akeuyi antr otr tourist.
Nou poko konnen kom'man projè sa a pral finanse (sours FON denvestisman projè a). Men bon !!!

A propo fon denvestisman, nou konte mete yon bemol, si toutfwa nou ta an afè avèk etranje.

Tande sak te pase :

Gen pluzyeur ane de sla, yon gran nonbr de peruvyen, te nan gwo tèt chaje. W kon'n ameriken pap manke w, yo te woule yon ban'n "liméniens" (abitan vil Lima) nan fari'n.

Propozisyon ameriken te fè peruvyen yo, se raze kay yo, a la plas, konstwi de gran zimeubl-buro (de plu de 10 etaj) e chak "famille peruvienne" ki perdu kay li nan operasyon an ap benefisye yon luxueu zaparteman.

Peruvyen yo te tèlman kontan, tout la sent jounen yo tap banboche, yo tap banbile e yo tap bwè bweson. An atandan imeubl yo konstwi yo te chwazi al viv "à la campagne" kay paran yo.

Lè travay yo te fini, ameriken rele peruvyen yo, mande yo pou yo vi'n cherche kle aparteman yo, pou yo te anfin loje la kay yo.

Tout bagay te byen pase !

"Vingt ans" aprè, kontra ameriken yo te arive a term, yo fi'n byen mennen, yo kite "Le Pérou".

5 an plu tar, tout imeubl ameriken te konstwi yo tonbe an delabreman. Kay tonbe kraze sou peruvyen yo. Plu grav ankor, peruvyen yo pat foutu debarase yo de debri de konstruksyon yo.

Sak te rive Peruvyen yo, se tankou yon "mangeur d'artichaut" :

Li gen plus nan asyèt li, lè li fi'n manje, ke lè li te kom'manse.

Se pou nou averti moun yo an Ayiti, pou yo veye zo yo, kondi Joël. Pou nou pa tande plenyen aprè ...









Amoph

Amoph
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 601
Date d'inscription : 24/08/2006

Revenir en haut Aller en bas

Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ? Empty Re: Haiti-violence : Les bandits ont-ils repris du Service ?

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum