Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment :
Aliexpress : codes promo valables sur tout le site
Voir le deal

21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE !

5 participants

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Aller en bas

21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE ! Empty 21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE !

Message  kakakok Mer 21 Avr 2010 - 8:14

On peut tout ce qu/on veut de cet homme , dictateur , tortionnaire , fachiste creole mais il etait un homme et il avait une vision ...Aujourd'hui 39 ans apres sa mort Haiti est encore a la recherche d'un leader de sa taille , un diplomate asturcieux , un champion des negociation souteraine ..
Encore une Duvalier Duvalier les lavalassiens salop ne font qu enlever votre nom de l'AEOPORT internation .....SE APRE TRANBLEMAN DE TE SA NOU TOUT REKONET KI VALE ZE SA TE GENYEN POU PEYI A !

Duvalier chofe Bill Clinton non ! Duvalier tradikte Bill Clinton Non !

Preval etant comme uluste des annees 60 /70 pour sa protection contre l'anti communiste de l'l epoque et de Duvalier tenez vous bien s'est refugie chez DADOU BERROUET ..HAAAAAAAAAA mais quand Preval et Aristide ont monte le complot pour assassine le Dr Toussaint senateur e l'opl pour rendre instable le senat Personne au monde ne pouvait lui sauver la vie ....
Aujourd'hui que peut on reprocher aux macoutes qu on ne peut pas reprocher aux chimeres , kidnappeurs , lavalas ????
paul denis justicier # 1 du pays quels sont les resultats de l'enquette sur l'assassinat politique du Dr Toussaint ????/
Je m 'arrete la Preval , Aristide et Duvalier 3 dictateurs sanguinairess ...
Le premier Preval super idiot , irresponsable , coquin qui se cache derriere sa bouteille de tafia pour clamer clamer son innocence et sa mediocrite ..
Aristide dictateur sanguinaire responsable de presque tous malheurs des 20 dernieres annees qui a tout simplement mal copier Duvalier..
Duvalier dictateur feroce et faschiste creole l'homme de son temps , incompris de son epoque et tres mal represente ...
Encore une fois c 'est vrai la constitution actuelle ne reflette pluus notre realite . C'est vrai le pays ne peut plus payer les frais economique et politique des elections , des elections non stop .....!
C'est vrai nerepresente aucun leadership , c'est vrai Preval et Aristide sont deuc champions des elections trucquees et frauduleuses. C'est aussi vrai le pays a besoin beaucoup plus qu 'un buveur de sang et de tafia , beaucoup plus qu un 100 a voeux qui circule en taxi moto apres un seisme .

Oui Duvalier etait obscurantiste je n ai aucun doute mais comment peut -on appeller celui qui avait mobiliser tous les grands moyens de l'etat pour faire nommer Moise J Charlees un parfait idiot au senat de la republique >Rendez-moi fou et sage mes amis Marc et Joel n'ont pas grands Choses a dire a ce sujet .


Dernière édition par kakakok le Jeu 22 Avr 2010 - 8:06, édité 2 fois
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE ! Empty Re: 21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE !

Message  Joel Mer 21 Avr 2010 - 10:04

AHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
KAKAKOK!Ou resi mete kakachat lan deyò!
Se kounye an mwen ka konprann rayisman ou genyen pou lavalasyen yo!

GENYEN YON BAGAY TOU MWEN PA WÈ SOU SIT AYISYEN YO!
ANSYEN KOLONÈL DOMININIQUE ,KI TE KMARYE AK MARIDENIZ (DEDE) DIVALYE MOURI SEMENN PASE AN ,LAN WASHINGTON.
Si n sonje misyete alatèt konplo 19 ofisye yo ,ke idòl KAKAKOK lan te zigouye!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE ! Empty Re: 21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE !

Message  kakakok Mer 21 Avr 2010 - 10:34

Joel a écrit:AHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
KAKAKOK!Ou resi mete kakachat lan deyò!
Se kounye an mwen ka konprann rayisman ou genyen pou lavalasyen yo!

GENYEN YON BAGAY TOU MWEN PA WÈ SOU SIT AYISYEN YO!
ANSYEN KOLONÈL DOMININIQUE ,KI TE KMARYE AK MARIDENIZ (DEDE) DIVALYE MOURI SEMENN PASE AN ,LAN WASHINGTON.
Si n sonje misyete alatèt konplo 19 ofisye yo ,ke idòl KAKAKOK lan te zigouye!

Pas de kaka chat ! se kk pere ak kkk clairin selman ..J ai deux grands ennemis Preval et Aristide ......L'un pour avoir gaspille un mandat populaire et l'autre pour avoir choisi de servir un homme au detriement de son pays .. Pour repeter Francois Duvalier je n ai pas d ennemis mes ennemis sont ceux de la patrie ...

kakakok pa genyen anyen pou we ak Duvalier selman li konstate lavalasyen yo prefere retire non li sou epot la olye yo te bati yon lot ! 12 janvier denye kominote entenasyonal paka twove yon trou pou sove Ayiti.....Joel pou sel epot la san ipokrizi ou te ka rele viv Duavlier !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE ! Empty Re: 21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE !

Message  Joel Mer 21 Avr 2010 - 11:08

Non KAKAKOK.
Pa gen anyen DUVALIER fè ki te pozitif.Se destriksyon sistematik peyi an ,ki se eritaj DUVALIER!
Destriksyon an te kontinye apre DUVALIER yo pa t la;paske se Divalyeris yo ki te fè koudeta 1991 lan ,ki vin mete peyi an lan plis tyouboum.
Ize mo yo byen.Nou gen dwa pran wòl DUVALIER lan domèn edikasyon.
Annou pran TRUJILLO pa egzanp.Lè li pran pouvwa a te gen 50 mil timoun ki te lekòl;apre yo te asasinen l an 1961,te genyen 500 mil!
Mwen pran egzanp sa a ,paske misye se te yon diktatè tou.

De ki vizyonè diplomat,vizyonè,w ap pale an?
DUVALIER se te toutous ameriken yo;DUVALIER te genyen yon sèl pwogram,se te rete sou pouvwa a!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE ! Empty Re: 21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE !

Message  kakakok Mer 21 Avr 2010 - 12:49

Oui Duvalier etait obscurantiste je n ai aucun doute mais comment peut -on appeller celui qui avait mobiliser tous les grands moyens de l'etat pour faire nommer Moise J Charlees un parfait idiot au senat de la republique >Rendez-moi fou et sage mes amis Marc et Joel n'ont pas grands hosess a dire a ce sujet .

le coup d etat de Leon Manus ?????Les autres coups d etat electoraux ! Le coup d etat du 12 Janvier contre Paul et son equipe ???L 'assassinat politique de Dr Toussaint ??/La dispartion de Lvensky P Antoine ??????Le coup d etat electoral ke Preval ap prepare la a ???????
Banm yon ti limye ...Invasyon kraze brize nan inivesita d etat ???????Les Genoux de Pierre M Paquiot ?????/
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE ! Empty Re: 21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE !

Message  WIFOUT Mer 21 Avr 2010 - 13:21

?Areoport int ,peligre,teleco,camep,dgi,apn,grand rue, comunication par satellite,ecole des infimieres,lycee pv,lycee ovide duvalier leogane,odva,
se sa mwen sonje ti pes defroke a se deal drug selman li te fes a voles kes leta
WIFOUT
WIFOUT
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 161
Localisation : MIAMI
Loisirs : COURSE DE VOITURE
Date d'inscription : 18/09/2009

Revenir en haut Aller en bas

21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE ! Empty Re: 21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE !

Message  Joel Mer 21 Avr 2010 - 13:40

Nou te dwe wont pou nou ap mete non lise ke DUVALIER yo te konstwi.Mwen pa kwè lan 31 an ke DUVALIER yo te fè sou pouvwa a yo te konstwi 5 lise!
Konbyen lise mesye LAVALAS yo te konstwi.COHA di ke lan ti kras tan ARISTIDE te fè sou pouvwa a ,li te konstwi plis lekòl ke tout administrasyon ki te vini anvan ,preske 190 zan anvan yo.
Anvan li te pran pouvwa a te gen mwens ke 25% moun ki te konn li ak ekri .An 2004 te gen 50%.

Al fè pawòl ,al mete bagay tankou gen ''manda entènasyonal" kont ARISTIDE.Men tou sa pa etone m ,se pwòp nou sa!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE ! Empty Re: 21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE !

Message  kakakok Mer 21 Avr 2010 - 13:57

Je suis pas ici pour l eloge d'aucun system et d'aucun regime politique d'ailleurs Marc et moi somes trop jeunes pour leloge du Duvalierisme ..A part l 'aeoport on nous tout simplemenent bombarde de mauvais , la tortu , la repression et le pillage... C'est vrai ! Mais Joel aviez le courage de condamner l'invasion le kraze brize de l'universite d etat sous Aristide ????Reconnaissez que Sandro Joseph n'est le seul dwet long siperye des regime Preval et Aristide ????? Preval n'est pas vraiment un idiot ??????Que pensez-vous des declaration d'Amaral Duclonas??????
Dapre w jOEL KALITE MOUN KI MOURI SOU LOD AK NAN KONPLISITE POUVWA LAVALAS YO SI YO PAS PLIS OU PA KWE YO EGALA KRIM KI FET SOU DIVALYE YO ????? aLLEZ DONC DEMANDER AUX FAMILLES DES VICTIMES.... a LA FAMILLE vIOLA DE CARREFOUR FEUILLE?????A LA FAMILLE fLORIVAL ???? LA TOUR ????ROCHE???????

DONC JOEL A MON AGE JE NE DOIS RIEN NI A DUVALIER ENCORE MOINS A PREVAL ET A ARISTIDE ..JE SUIS LIBRE DE MES OPINIONS ET JE NE RESPECTE NI LES DICTATEURS DE DROITE ET DE GAUCHE JE N'HESITE JAMAIS A RELE YO NON YO ! salop !
ENTRE VOUS ET MOI S'IL FAUT CHOISIR ENTRE LES CHIMERES ET LES MACOUTE JE CHOISIRAI LES YEUX FERMES LES MACOUTES..iLS AVAIENT UN CHEF 1 iLS RESPECTENT LA HIERRACHIE...ET PARFOIS LE POUVOIR LES REPRIME MAIS JUSQU'ICI RENE CIVIL EST LIBERTE PROVISOIRE A VIE , RAYMOND PAUL ASSASIN EN LIBERTE ..MOISE J CHARLES L 'ASSASSN OFFICIEL DU FRERE DU DEPUTE E LIMONDE ET TANT D'AUTRES DANS LA RUES OU SECURISES AU PALAIS COMME S ETAIT LE CAS D "AMARAL DUCLONAS.......

JE SAIS CE N EST PAS FACILE D'ACCEPTER LA VERITE MAIS IL FAUT FAIRE UN EFFORT LES DONNES NE VONT PA CHANGER....
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE ! Empty Re: 21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE !

Message  kakakok Mer 21 Avr 2010 - 13:58

Joel a écrit:Nou te dwe wont pou nou ap mete non lise ke DUVALIER yo te konstwi.Mwen pa kwè lan 31 an ke DUVALIER yo te fè sou pouvwa a yo te konstwi 5 lise!
Konbyen lise mesye LAVALAS yo te konstwi.COHA di ke lan ti kras tan ARISTIDE te fè sou pouvwa a ,li te konstwi plis lekòl ke tout administrasyon ki te vini anvan ,preske 190 zan anvan yo.
Anvan li te pran pouvwa a te gen mwens ke 25% moun ki te konn li ak ekri .An 2004 te gen 50%.

Al fè pawòl ,al mete bagay tankou gen ''manda entènasyonal" kont ARISTIDE.Men tou sa pa etone m ,se pwòp nou sa!

jOEL LA PAIX WAP VIV NAN PEYI ETRANJE YON BWAT SAN LAKOU RECREATION PA KA YON LISE MESYE ANOU SERYE
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE ! Empty Re: 21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE !

Message  Joel Mer 21 Avr 2010 - 16:51

Pa vin pale rans.ARISTIDE pa t bati lise san lakou.Se repòtè peyi etranje ki rapòte l.
Se bon lise ARISTIDE ak PREVAL te bati.Yo te bati lekòl lan 4 kwen peyi an.Yo te pale de yon zafè 135 lekòl.
Yo te bay egzanp 2 kokenn chenn lise ,youn lan MATISAN ,lòt lan lan MORON,Repòtè an te di ke lise sa yo se te lise modèn ;e yo te di lè yo retounen se zèb yo te wè ki t ap manje.
Apre koudeta a,poutèt se Aristide ki te bati yo ,LATÒTI te neglije yo.
Se pa jwèt KAKAKOK,ARISTIDE ak PREVAL (premye vèsyon) te bati anpil lekòl,bon jan lekòl vre.
Se youn lan rezon koudeta nou yo fè peyi an fè bak.

Epitou,KAKAKOK,mwen te konn rejim DUVALIER ;anvan e apre FRANÇOIS te pran pouvwa a,kwè mwen pa t gen anyen pozitif gouvènman sa a te pote!
Se pa renmen mwen renmen mesye LAVALAS yo ,men yo te mil fwa pi bon ke Divalyeris yo!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE ! Empty Re: 21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE !

Message  WIFOUT Mer 21 Avr 2010 - 17:01

Neg lavalas sa yo tojou konstry mes yo pa ka by yun non lekol yo fes ou yun lautre bagay .
Mwin te kwes se pes lebrun nou invente ak kokaine chimes nou by payi a.
Ti joel gade mon cher rejim lavalas et co tue plis moun lan payi a ke lame dayiti lan tout existance lame sa, ou pa vle wes li se pa pou graimaissi ou pa vle wes li ce paseke li pa sytire voles ak kidnapes minme jan ak tout lame lan lautre payi.
kite yun prezidan lan lautre payi demokratik kite role li wa wes sak kap passe.
WIFOUT
WIFOUT
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 161
Localisation : MIAMI
Loisirs : COURSE DE VOITURE
Date d'inscription : 18/09/2009

Revenir en haut Aller en bas

21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE ! Empty Re: 21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE !

Message  Thunder Mer 21 Avr 2010 - 17:56

Mwen toujou ri lè mwen wè ke Joel ap fè manti sou do Lavalas Laughing. Ni wou, ni COHA, se pou nou al bay moun ki pat an Ayiti manti sa yo. Oh wi! ... Lalavalas te bati 135 lekòl. Joel sispann ranse tonnas!

Kominote entènasyonal lan, espesyalman USAID ak kò enjenyè nan Lame Amerikèn te repare e konstwi lekòl. Epwi atout ke batiman pou resevwa lekòl yo la, lavalas pa fouti fè yo mache. Wou gen lè bliye ke se sou lavalas ke sektè edikasyon nan peyi Dayiti te konnen pi gran kriz li. Wou gen lè bliye ke Lavalas te vòlò plis pase 24 mwa aryere salè pou pwofesè? Pa genyen lakrè, alevwa pou ban ak pwofesè. Sispann fè moun ri nou tande.

Mwen konnen ke w pral vini ak rapò CIA pou w di ke to analfabetism desann nan peyi an. Men m ap tou fè w remake ke sa pa genyen anyen pou l wè ak Lavalas. Genyen yon pakèt lòt faktè ki eksplike sa. Youn nan faktè yo se le fè ke nan fen ane 80 yo pou rive nan 2000, nomb de lekòl prive triple nan peyi an. E vinn genyen yon transfòmasyon nan paran Ayisyen yo kote ke menm si ke yo menm yo pa konn li, yo fè plis jefò toujou pou pitit yo konn li paske yo wè ke travay latè pa bay ankò. San nou pa bliye ekzòd ki fèt pou Pòtoprens... elatriye. Fowòm nan pa genyen plas ase pou nou t a ekspoze tout aspè yo.

Donk ogmantasyon to alfabetism lan ke Lavalas reklame an, genyen plis yon aspè sosyo-ekonomik ladann ke ane 80 pou rive 2000 yo te vini avèk, ke yon kesyon de Lavalas, ki angiz yo te mete yon lakrè nan men chimè yo, yo te plito mete yon kawotchou ak yon T-65 nan men yo.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE ! Empty Re: 21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE !

Message  Joel Mer 21 Avr 2010 - 19:25

Sispann ranse tonnè.
Pa vin di lalin se fromaj.Faktè sosyo ekonomik lan se sou bagay timoun yo al lekòl sèlman li te gen efè?
An 1990 te gen mwens ke 25% timoun ki te konn li ak ekri.CARL DORELIEN ansyen manm JENT koudetayis lan te menm di ke se paske gen twòp moun analfabèt ki te vote pou ARISTIDE e ke w pa ka konfye anlfabèt pou yo chwazi prezidan ,se youn lan rezon koudeta a.
Mwen pa kwè lan 3 zan koudeta 91 lan ,JENT MILITÈ àn te bati menm yon lekòl.
Sa vle di ke nèg ou yo ,se lan ADN yo sa ye,yo kwè lan analfabetism pou pèp lan tankou sa k te vini anvan yo.

Mwen pa kwè koudetayis yo janm bati yon lekòl,keseswa mesye 91 yo,keseswa mesye 2004.
3/4 lise ki gen lan peyi an se mesye LAVALAS ki te bati yo!
E zafè w ap di ke w konnen plis pase mesye COHA yo ?

AL CHITA YON KOTE!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE ! Empty Re: 21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE !

Message  WIFOUT Mer 21 Avr 2010 - 21:54

Ti joel koman rele lise sa yo bam non yo tan pry
WIFOUT
WIFOUT
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 161
Localisation : MIAMI
Loisirs : COURSE DE VOITURE
Date d'inscription : 18/09/2009

Revenir en haut Aller en bas

21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE ! Empty Re: 21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE !

Message  kakakok Mer 21 Avr 2010 - 22:19

Joel a écrit:Pa vin pale rans.ARISTIDE pa t bati lise san lakou.Se repòtè peyi etranje ki rapòte l.
Se bon lise ARISTIDE ak PREVAL te bati.Yo te bati lekòl lan 4 kwen peyi an.Yo te pale de yon zafè 135 lekòl.
Yo te bay egzanp 2 kokenn chenn lise ,youn lan MATISAN ,lòt lan lan MORON,Repòtè an te di ke lise sa yo se te lise modèn ;e yo te di lè yo retounen se zèb yo te wè ki t ap manje.
Apre koudeta a,poutèt se Aristide ki te bati yo ,LATÒTI te neglije yo.
Se pa jwèt KAKAKOK,ARISTIDE ak PREVAL (premye vèsyon) te bati anpil lekòl,bon jan lekòl vre.
Se youn lan rezon koudeta nou yo fè peyi an fè bak.

Epitou,KAKAKOK,mwen te konn rejim DUVALIER ;anvan e apre FRANÇOIS te pran pouvwa a,kwè mwen pa t gen anyen pozitif gouvènman sa a te pote!
Se pa renmen mwen renmen mesye LAVALAS yo ,men yo te mil fwa pi bon ke Divalyeris yo!

Ou toujou pe fe deba ak mwen pou tet la veite ...Mwen kwe te genyen anpil jefo ki komanse ap fet toutbon vre nan Aristide 1 ak Preval 1 Mwen kom lavalasyen mwen pa genyen dwa ignore ....Ka genyen kek bon ti lekol ki ouvri vre ...Lo mwen di w anpil nan yo se bwat ak anpil pwofese ki pat menm nome ...ekzanp lise booukman okap ke yo te kouri louvri nan ansyen lokal lekol nomal la ...ke mere ste rose te kouri kite paske li te preske tonbe sou yo ... Mwen pap di divalye te fe mye nan domen edikasyon ...
Mwen rekonet lavasyen se salop ! se anvi rich et vit .

Joel pour une fois je suis trop jeune our faire l eloge de Duvalier ..La seule verite qui me restait de lui c etait l aeoport de Port au Prince mais nos sans coutcha Lavalas , nos malpwop lui ont enleve ce credit ... Aujourd'hui rappel tout simplement sa mort ..Je parle de Duvalier c'est au regrd de nos salop Lavalas .. Aristide et Preval .Joel vous reconnaitre Aristide mieux que moi mais pas le moment lavalas ses forces , ses faiblesse , sa composition et surtout sa decomposition ...
Donc Joel ne perdez pas votre te,mps a me parler d'Aristide 1 et de Preval 1..J ai fait la campagne de Preval 1...Il n avait pas assez de melon pour restaurer l'autorite de l'etat..C'est la et uniquement la que commencent mes problemes avec lui ... C'est l une des raisons mwen pa konpwann ni wou ni Marc " KOMAN NOU DIVOSE AK aRISTIDE E mARYE AK pREVAL ! c'EST CELA QUE KAKAKOK APPELLE BOUZENDERIE POLITIK ....



Dernière édition par kakakok le Jeu 22 Avr 2010 - 7:52, édité 1 fois
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE ! Empty Re: 21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE !

Message  Thunder Jeu 22 Avr 2010 - 0:11

Joel a écrit:Sispann ranse tonnè.
Pa vin di lalin se fromaj.Faktè sosyo ekonomik lan se sou bagay timoun yo al lekòl sèlman li te gen efè?
An 1990 te gen mwens ke 25% timoun ki te konn li ak ekri.CARL DORELIEN ansyen manm JENT koudetayis lan te menm di ke se paske gen twòp moun analfabèt ki te vote pou ARISTIDE e ke w pa ka konfye anlfabèt pou yo chwazi prezidan ,se youn lan rezon koudeta a.
Mwen pa kwè lan 3 zan koudeta 91 lan ,JENT MILITÈ àn te bati menm yon lekòl.
Sa vle di ke nèg ou yo ,se lan ADN yo sa ye,yo kwè lan analfabetism pou pèp lan tankou sa k te vini anvan yo.

Mwen pa kwè koudetayis yo janm bati yon lekòl,keseswa mesye 91 yo,keseswa mesye 2004.
3/4 lise ki gen lan peyi an se mesye LAVALAS ki te bati yo!
E zafè w ap di ke w konnen plis pase mesye COHA yo ?

AL CHITA YON KOTE!

Joel sispann ak vye pwopagann santi di w yo. Kounyea w ap fè yon diskisyon san agiman, se voye ke w ap voye monte. Mwen pa konnen ki kote ke w jwenn nonb 25% sa a men tonnè kraka m se manti. Menm nan katye ki pi defavorize yo nonb lan pat nan eta sa a. Joel se Ameriken kite bati pi fò lise sa yo se pat lavalas. Wi mwen te la lè yo t ap bati yo, sispann ak radòt sa yo atò.

Ni Dorelien, ni Aristide, youn pa genyen enterè pou pèp lan konn li. Paske ni lelit ti lolit, ni anacho-popilis kavya p ap ka feraye nan yon peyi kote ke nivo edikasyon an akseptab. Kijan yo pral fè di ke analfabèt pa ka chwazi dirijan? ...Kijan yo pral fè di ke Pè Lebren santi bon?

Si w panse ke mwen manti, pa sèlman di ke mwen manti, men se pou w montre enterè ke yon anako-popilis genyen pou pèp lan konn li.

Pran youn nan mesye COHA w yo, mande yo ki kote Ti Canada, Fò Tou Won, Kokiyo, Nòwe, Nan Boule, Ti Ayiti ye? ...Yo youn p ap konnen. Mwen pa li nan gwo liv kote ki genyen gwo teyori kwèdèk, liv pa m se pèp Ayisyen an menm. Donk si se pou conspiracy theory mesye sa yo chanpyon, men si se pou eksperyans ak pwatik di yo kontinye kade ti CNN ak ti "Democracy Now" news yo menm jan avè w. Yo poko konnen anyen nan sa ki konn pase an Ayiti.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE ! Empty Re: 21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE !

Message  kakakok Jeu 22 Avr 2010 - 8:04

Hum, Thunder mesi msei pou plis limye ou pote sou forum sila ....Mwen tout liside isi ap konpwann se louange nap fe pou papa Duck encore moins pour baby Duck .
Me sa yonn nan chanpyon nan ekip Preval la deklare :
Mercredi, 21 avril 2010 12:58
Haïti-Éducation: Manque d'argent pour payer les professeurs " men anpil lajan deja la pou fe eleksyon pou reboure lejislati ki ap vini yo ak anpil MOISE JEAN CHARLES......

Le ministre haïtien de l'Éducation nationale, Joël Desrosiers Jean Pierre, a déclaré mardi que l'État ne disposait pas des fonds nécessaires «pour payer les frais de toutes les écoles privées ainsi que les salaires de leurs professeurs».
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE ! Empty Re: 21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE !

Message  Joel Jeu 22 Avr 2010 - 9:06

KAKAKOK,
Ki sa ou genyen kont MOISE JN CHARLES?ki sa misye fè w?
Si misye ta vodouyizan,di m kisa ou genyen kont relijyon pèp lan?
Epi lan youn lan voye monte w yo,mwen wè ou mansyone LOVINSKY PIERRE ANTOINE?
Ou konn kilès ki disparèt misye?
Se bagay sa yo ki fè li difisil pou yo pran w oserye!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE ! Empty Re: 21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE !

Message  kakakok Jeu 22 Avr 2010 - 10:27

Joel a écrit:KAKAKOK,
Ki sa ou genyen kont MOISE JN CHARLES?ki sa misye fè w?
Si misye ta vodouyizan,di m kisa ou genyen kont relijyon pèp lan?
Epi lan youn lan voye monte w yo,mwen wè ou mansyone LOVINSKY PIERRE ANTOINE?
Ou konn kilès ki disparèt misye?
Se bagay sa yo ki fè li difisil pou yo pran w oserye!

Joel ou fo anpil nan devesyon ,,,,,Mwen pa genyen ak Moise J Charles paske li vodouyizan daye se pa premye Vodouyizan ki monte nan chamb lan....Ou pi entelijan ke sa..ou konen byen problem mwen se sa ekzaktman ak Moise Jean Charles ...men se ak Preval ki mobilize tout resous peyi a pou mete yon idyo nan sena a..pwoblem se ak nou ki gwo entelektyel kap joure Divalye obskirantis men ki fe konm si nou pa konpwann sa a....

Pierre Antoine ou konnen pi byen pase m se m se chay soti sou tet tonbe sou zepol ' Se sel nou lavlas ki genyen monopol disparet moun nan peyi a " lavalasyen parey li ki kapote l nan lit post senate Potopwens... Se pa yon sekre pou pesonn ...Lavalasyen titidis ak Prevalis se chanpyonSe bagay sa yo ki fè li difisil pou yo pran w oserye!

[/quote] nan disparet moun .... Sa pa rann mwen ni cho ni fwet lo nou pa pwanm oserye Si ou akizem se pout tet Loa ki fe mwen pa renmen Moise Jean Charles???? Si ou ka rekonet Divalye te Obskirantis...Lo Moise Jean Charles Fini enstalle 40 kilowatt de route okap wap reyalize ki sa mwen genyen ak nou ...

Mwen pa fe deba pou mwen genyen mwen fe deba pou mwen krache konviksyon mwen ..Mwen pa genyen okenn fanatik ...Pour moi les notions du mal et du bien sont universelles..ke se Aristide , Cedras, michel Francois , Duvalier , Aristide ou Preval outout se menm ..Diferans yo genyen nan je panm se koman yo trete pep Aysyen an.....
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE ! Empty Re: 21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE !

Message  kakakok Jeu 22 Avr 2010 - 11:55

Joel a écrit:KAKAKOK,
Ki sa ou genyen kont MOISE JN CHARLES?ki sa misye fè w?
Si misye ta vodouyizan,di m kisa ou genyen kont relijyon pèp lan?
Epi lan youn lan voye monte w yo,mwen wè ou mansyone LOVINSKY PIERRE ANTOINE?
Ou konn kilès ki disparèt misye?
Se bagay sa yo ki fè li difisil pou yo pran w oserye!

Ce n'est pas personnel ...Joel endepandans se yon n nan bi bel bagay ..Lo ou pa dwe pesonn anyen ..Je ne peux honner le courage de Rene Civil et Paul Raymond aujourd'hui et plus tard leur demander des comptes sur l assassinat du pauvre citoyen devant le parlement et de Felix bien Aime ????
Je peux etre l'un des fervants fidele du prete Devalsaint et plus tard lui demander des comptes sur l'empoisement des millieers de fidele par le corps du Christ empoisonne ?????empoisonner par le virus du sida ????????Je peux continuer a demander le maintien de Sandro JOSEPH EN PRISON TOUT EN CONTINUANT A RECLAMER LA COMPARUTION DE SES COMPLICES rAYMONDE pREVAL , kELLY bASTIEN ELATRYE ??? jE PEUX ETRE L'ETUDIANT DU pROFFESSEUR mORAL pERE mASSACRE ET LUI DEMANDER DES COMPTES SUR LE MASSACRE DE LA CAISSE D 'ASSISTANCE SOCIALE ????jE PEUX CONTINUER A DEMANDER DES COMPTES ET LA SUITES DES ENQUETTES SUR LES ENLEVEMENTS , LES ASSASSINATS , LA DISPARUTION DE p aNTOINE

LOVENSKY ??? DE jEAN b aRISTIDE ???DE jEAN dOMINIQUE DE sAKVAN ASSASSINE A bARRIERE bATTANT mILOT PAR mOISE j cHARLES ??? DE MIREILLE D bERTIN ET SURTOUT DE LA SOEUR DE NOTRE MAL AIME PRESIDEN r g pREVAL ???????SANS AUCUNE CRAINTE , SANS COURRIR AUCUN RISQUE jOEL REGARDEZ MOI DANS LES YEUX A VOTRE AGE POUVEZ-VOUS FAIRE LA MEME CHOSE ?????? dONC MON AMI C'EST LA A TOUT LA DIFFERENCE ENTRE KAKAKOK ET VOUS , LES AUTRES ???
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE ! Empty Re: 21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE !

Message  Joel Jeu 22 Avr 2010 - 12:03

Kok,
Ou pa konnen kilès ki disparèt LOVINSKY PIERRE ANTOINE.Mwen ta renmen konnen ,paske misye se yon nonm mwen te admire;se te yon patriyòt konsekan.
Moun pa p pran w oserye,lè w ap mete disparisyon misye sou do mesye lavalas yo.

Kanta ,MOISE JN CHARLES ,ke mwen pa konnen ni an pent ni an penti,poukisa w ap plede di ke misye se yon idyo an.
Ou di ke w admire PAPA DOK.Ou te konnen istwa depite papa dok yo?
Mwen sonje en pe lan mesyedam sa yo;mwen soupsone ke MOISE JN CHARLES pi byen edike ke anpil ladan yo.

Kanta sa w di lan dènye mesaj ou yo.Tout se folklò.Ou pa konnen si se vre,si se pa vre.
KOK,
Mwen pa gen alejans LAVALAS,mwen pa konnen mesye sa yo.Map defann yo ,paske mwen kont koudeta;koudeta depafini peyi an;sitou si n ap mete nou ak etranje ki pa bay yon ""rat's ass"" si peyi an disparèt

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE ! Empty Re: 21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE !

Message  kakakok Jeu 22 Avr 2010 - 16:15

Joel a écrit:Kok,
KOK,
Mwen pa gen alejans LAVALAS,mwen pa konnen mesye sa yo.Map defann yo ,paske mwen kont koudeta;koudeta depafini peyi an;sitou si n ap mete nou ak etranje ki pa bay yon ""rat's ass"" si peyi an disparèt

Mwen doute tres fort se sel paske ou kont koudeta ki fe ou toujou pran toj pou defann tout salopri lavalas , titidis , prevalis ....Se plis ke sa ....
En parlant de Pierre A Lovensky semble t il qu 'il a un certain Handicap a la main droite..Preval ne le voulait pas a la chambre car dans un moment de simplicite et de veririte pour la seule qualification pour etre nomme senateur ou depute c'est de pouvoir lever la main droite ...
De toutes facons les choses sont ce qu 'elles sont Djon Djon le ve kote coeur li kontan ..dans momment de campagne dans le nord heroique notre honrable senateur Moise Jean candidat a l epoque disait a la franchise que l'on connait ...." Pou sa neg lespwit fe nan peyi Jodia nou ta dwe chans ak yon lot kalite neg "..A ces maux hunmmm Je pé !


Dernière édition par kakakok le Ven 23 Avr 2010 - 8:09, édité 1 fois
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE ! Empty Re: 21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE !

Message  Joel Jeu 22 Avr 2010 - 16:29

ALON DONK!

Ou pa konnen kilès ki disparèt LOVINSKY!
Gen de moun ou di ke se mesyedam lavalas ki touye yo.Ou pa konnen vre.Ou gen yon rayisman ki petèt mal plase!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE ! Empty Re: 21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE !

Message  kakakok Jeu 22 Avr 2010 - 16:43

Joel a écrit:Kok,


Kanta sa w di lan dènye mesaj ou yo.Tout se folklò.Ou pa konnen si se vre,si se pa vre.
KOK,
Mwen pa gen alejans LAVALAS,mwen pa konnen mesye sa yo.Map defann yo ,paske mwen kont koudeta;koudeta depafini peyi an;sitou si n ap mete nou ak etranje ki pa bay yon ""rat's ass"" si peyi an disparèt

Oui Joel si j ai bien compris Aristide n a pas ete enleve le 29 fevrier 2004 se folklor ! Il n 'a jamais eu de tentative sur la soeur de notre mal aime president ,Pierre A Lovensky n'est vraiment pas porte dispru apres une reunion secerete dans un lieu secret avec ses bons amis lavalassiens titidis , Prevalis !Moise J charles n a jamais promis 40 kilometres de courant a la ville Cap.....Joe je le vous le gain...Vous avez et j ai tort ...

Mais de grace je vous en pris nous sommes 2010 please please Joel si ou te chita aksepte lokiranstis de Duvalier , si ou te prejere pati pou letranje souple Joel ne m obligez pas a accepter lobskiranstis de Moise J Charles et Rene Preval ....
Vye papa m mwen fem mwen gras de sa..Djondjon leve kote ke li kontan !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE ! Empty Re: 21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE !

Message  Thunder Ven 23 Avr 2010 - 0:51

kakakok a écrit:Hum, Thunder mesi msei pou plis limye ou pote sou forum sila ....Mwen tout liside isi ap konpwann se louange nap fe pou papa Duck encore moins pour baby Duck .
Me sa yonn nan chanpyon nan ekip Preval la deklare :
Mercredi, 21 avril 2010 12:58
Haïti-Éducation: Manque d'argent pour payer les professeurs " men anpil lajan deja la pou fe eleksyon pou reboure lejislati ki ap vini yo ak anpil MOISE JEAN CHARLES......

Le ministre haïtien de l'Éducation nationale, Joël Desrosiers Jean Pierre, a déclaré mardi que l'État ne disposait pas des fonds nécessaires «pour payer les frais de toutes les écoles privées ainsi que les salaires de leurs professeurs».

Wi Kakakòk!

Mwen sonje ant 1996 a 1997, sistèm edikatif Ayisyen an te rive nan yon nivo kote ke elèv lekòl piblik, ki wè ke y ap pèdi ane an akòz de grèv pwofesè ki pa janm touche, te sòti pou fè lagè ak lekòl prive yo ki te toujou kontinye ap travay. An 2003 se te menm senaryo yo, an 2009 se menm penpenp lan. Men ti nèg genyen odas pou ap vante lavalas nan ogmantasyon to alfabetism lan nan peyi an.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE ! Empty Re: 21 AVRIL 1971 /21 AVRIL 2010 DISPARUTION D'UN LEADER VISIONNAIRE !

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum