Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
-50%
Le deal à ne pas rater :
-50% Baskets Nike Air Huarache Runner
69.99 € 139.99 €
Voir le deal

Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada

3 participants

Aller en bas

Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada Empty Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada

Message  ainsi ne soit-il Jeu 1 Juil 2010 - 19:09

M'ap siyale ke manmzèl te la pou akeyi Reine Elizabeth lan Halifax. Men gen yon jounalis ki te fè remake depi lontan ke Michaelle p'ap la 1er luiyè; yon desiziyon ki te entrige anpil moun dotanplis ke majorite Kanadyen t'ap di ke yo pa gen problèm si manda Michaelle ta renouvle. Sa fè lontan mwen t'ap di gouvènman Harper se yon rasis pou anpil lot rezon men se jis fwa sila m'ap tande komantè. Anefè, sa frapan ke manmzèl an Asie ap defann enterè Kanada jou fèt peyi sila. Sa vle di, yo voye manmzèl al promenen. Se menm jan mwen t'ap di nou pou fè atansyon a nominasyon UNESCO sila. Si mwen te tande ke se UNESCO dirèkteman ki te vinn chèche manmzèl e ke li te aksepte, mwen ta di ke se chwa pa'l. Men depi gouvènman Harper enplike, tout moun ka di ke se debarase yo debarase yo de manmzèl alós ke gen lót fason pou yo ta fè sa.

E pi, Michaelle pèmèt li pli popilè ke Harper. Antouka lè n'ap gade seremoni maten an, nou ka wè jan Harper sanble ak yon gwo misye san charm. Ipokrit. Li lè pou nou louvri zorèy nou lè n'ap gade televizyon. Obama pi popilè ke Harper lan Kanada. Yèroswa la, lan konsè, mwen rankontre yon Kanadyèn k'ap di'm ankor jan yo renmen Obama e ki jan yo pa ka santi Harper. Lè Obama te vinn Kanada, li pat menm pase 24 è. Sa ki drol, sè ke jou sila li te fè dou, bon tanperati nèt wi avan prentan, men Obama pat manke di ke li va retounen O Canada lè li fè pi cho. Alor, si nou konn li, nou va konprand ke pat gen atom krochu antr Obama ak yon konsèvatè kou rèd tankou Harper.

Lè T-Bush ak Cheney te pran pou pouvwa, yo te deklare ke enough is enough an palan de demokrat yo paske yo pa renmen tande pale de la paix sof lè yo santi kay yo ap tranble. Se menm jan a, Harper se chanje li te vinn chanje imaj Kanada men move chans pou li e bon chans pou Kanada, republiken yo kaba.

Michaelle se renn teng, manmzèl pat lan plye devan yo odebu, men lan fen manda'l li fè erè ap seye flate Harper lan seremoni Jeux Olympiques parekzanpl. E byen anvan li ale, yo tou profite ri de manmzèl paske en fin de compte se PM la ki nome GG a.

Wi Marc, poukisa se jodi a w remake tout bagay sa yo. Poukisa w pat fè komantè lè mwen te di ke gouvènman Kanada tou jwenn yon mwayen pou debarase yo de Michaelle.


ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada Empty Re: Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada

Message  Marc H Jeu 1 Juil 2010 - 22:54

Wi Marc, poukisa se jodi a w remake tout bagay sa yo. Poukisa w pat fè komantè lè mwen te di ke gouvènman Kanada tou jwenn yon mwayen pou debarase yo de Michaelle.


Nou ta fe diplomasi konpè.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada Empty Re: Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada

Message  ainsi ne soit-il Jeu 1 Juil 2010 - 23:08

Marc a écrit:
Wi Marc, poukisa se jodi a w remake tout bagay sa yo. Poukisa w pat fè komantè lè mwen te di ke gouvènman Kanada tou jwenn yon mwayen pou debarase yo de Michaelle.


Nou ta fe diplomasi konpè.

Tande yon pekist k'ap pale. Antouka mwen respekte pozisyon a w menm si m'pa gen rezon pou di Bonne Fête a okin peyi ki te patisipe ou ki te aprouve koudEta lan peyi'm. Nou pa ènmi pèsonn men sa pa vle di nou zanmi tout moun. Mwen espere ke zombie a w konprand lè w ap pale de diplomasi... (lol)
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada Empty Re: Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada

Message  Marc H Jeu 1 Juil 2010 - 23:11

Se domaj ke Michaelle ne pourrait pas divulguer dans sa mémoire des informations sur ses relations tendues avec le premier ministre Harper. C'est bien dommage.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada Empty Re: Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada

Message  ainsi ne soit-il Ven 2 Juil 2010 - 0:08

Ce serait aller à l'encontre de sa position qui exige une certaine discrétion. En effet, c'est dommage mais rappelle-toi, mon cher, que cette même observance se passe à d'autres niveaux. Cela devient en fin de compte une affaire de classe ou de caste. Accéder à certains postes ou certaines fonctions veut dire perdre sa liberté d'expression. Michaelle a toujours été directe dans ses propos en qualité de journaliste et de documentaliste sans pourtant causer de la controverse. C'est cette profondeur que j'ai aimée chez elle même si j'ai eu une expérience un peu décevante avec cette bonne dame.

Le problème de Harper, un anglophone constipé, c'est que cette fille est un Haïtienne pur coton. Michaelle est une de ces âmes... Et n'oublie surtout pas que le mari de Michaelle est un Français, un grand intellectuel. Au Canada, il y a deux points de vue qui s'affrontent et c'est justement pour cela que je préfère être du côté du Québec. Les anglophones sont déjà noyés dans la culture américaine.

Si tu regardes bien, Harper a de la difficulté à trouver une successeur à Madame Jean. Sinon tous ses petits gestes de whitey ne seraient pas nécessaires. Cela révèle combien les personnalités du pays sont en désaccord avec lui. L'acceptation d'un nouveau gouverneur général n'a jamais été un problème mais je suis sûr que le prochain ne soulèvera pas autant d'admiration et d'amour que Michaelle. Elle est une belle personne.

Michaelle n'est pas une carriériste et c'est là qu'elle dérangeait ses collègues qui la trouvait plutôt prétentieuse. A chacun son étoile. Ce que je regrette, c'est le fait que je l'ai surprise en train de flatter le co-chon Harper. Là, je suis déçu. Mais que voulez-vous? Quand on prend goût au pouvoir, on finit par baisser la tête.

Michaelle est jeune. Même dans une fonction symbolique, nous l'avons vue en action. Ce serait dommage si elle se contentait aujourd'hui d'une certaine sinécure.



Dernière édition par martine la tourmente le Sam 3 Juil 2010 - 0:36, édité 1 fois
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada Empty Re: Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada

Message  Marc H Ven 2 Juil 2010 - 0:16

J'ai toujours pensé qu'elle ferait une très bonne secrétaire générale des Nations Unies. Elle sera l'envoyée spéciale pour une organisation onusienne. Elle suit son destin, je crois.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada Empty Re: Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada

Message  ainsi ne soit-il Ven 2 Juil 2010 - 0:24

Marc a écrit:J'ai toujours pensé qu'elle ferait une très bonne secrétaire générale des Nations Unies. Elle sera l'envoyée spéciale pour une organisation onusienne. Elle suit son destin, je crois.

Tiens, tiens. Intéressant ce que tu dis là. L'UNESCO est une branche de l'ONU si je ne me trompe pas. Mais Michaelle a cette façon d'encaisser les coups qui l'a déjà poussée au sommet. Ce ne serait pas une surprise si un jour, on la voit secrétaire de l'ONU. Là, le péquiste, tu m'as devancé. Et c'est tant mieux.
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada Empty Re: Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada

Message  Marc H Ven 2 Juil 2010 - 0:30

Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada GG2010-0372-009

Le plan est en marche . Marchons unis pour arriver au sommet.

Premiere femme noire ou premiere femme Secrétaire générale des Nations Unies. Rien n'est impossible. Elle parle 5 langues. Elle a de la classe. C'est une politicienne mature. Elle est intelligente. Elle est charmante, empathique, sympathique , militante. Elle a tout pour succeder ak timoun... Pardon c'est quoi le nom de l'actuel SG de l'onu.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada Empty Re: Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada

Message  ainsi ne soit-il Ven 2 Juil 2010 - 0:50

Marc, mwen se yon fanatik rock 'n roll. Sa vle di ke mwen pa lan chire pit, mwen dirèkt. Mwen rebèl, mwen kamoken, mwen anti Duvalye, mwen anti tout kolo-kent, mwen mechan anpil men mwen aprand sajès pafwa. LOL LOL LOL

Sa du. Sa du pou di.

Antouka, m'ap toujou bay manmzèl Michou bourad. Paske sa ede peyi nou anpil e pi li se yon bon moun ki renmen la paix. Menm si mwen pa totalman dakor ak li. Balon a lan pye nèg lakay yo. Mwen kwè ke nou pwal pouse pou pi devan fwa sa a. Michou fè yon travay ke anpil moun panko konprann.
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada Empty Re: Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada

Message  Marc H Ven 2 Juil 2010 - 0:54

Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada GG2010-0371-002Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada GG2010-0376-005

Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada GG2010-0371-009Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada GG2010-0376-012

Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada GG2010-0371-010Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada GG2010-0373-007
Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada GG2010-0372-001
Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada GG2010-0372-007Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada GG2010-0376-009

Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada GG2010-0372-009Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada GG2010-0376-006
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada Empty Re: Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada

Message  Marc H Ven 2 Juil 2010 - 0:56

Martine sa wou fenk di la se sa nett. Fok neg politisyen an ayiti yo sispann fe tintin pou plan sa ka rive tankou yon lett a la pos. Michaelle Jean sera la prochaine Secrétaire générale des nations Unies.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada Empty Re: Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada

Message  ainsi ne soit-il Ven 2 Juil 2010 - 0:58

An reyalite, Kanada va plis souvni de imaj sa yo. An nou blye koze Harper la.

Avan yè mwen kwaze yon jenn fanm ki soti Kenya. Li t'ap di'm ke an efè Ayiti se yon peyi pou anpil moun al seye konprand. Mwen te jis repond li ke Ayiti se yon gran peyi.

Alor nèg sa yo ki pa konprand anyen, li lè pou yo al reflechi. Se vre ke forum la la pou pale anpil, men li ka konstruktif itou. Men mwen pa ka tande zombie k'ap pale ankor non. (lol)
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada Empty Re: Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada

Message  Joel Ven 2 Juil 2010 - 11:34

MARC;

Manmzèl ka vin sekretè Jeneral NASYONZINI ,si antretan li ta distenge l lan djòb li pral antreprann yo.
Kisa OBAMA ou prezidan BREZIL lan panse de li.Lòt sekretè jeneral ki ap vin apre BAN KI MOON lan se pwobableman lan Amerik lan l ap sòti.Men yo di ke LULA gen anbisyon pou djòb lan;ant limenm ak LULA ki lès y ap chwazi.
Yon lòt bagay ,djòb sa a,se pa yon moun yo bay li tou ,se yon peyi!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada Empty Re: Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada

Message  Marc H Ven 2 Juil 2010 - 11:54

Joel

N'oubliez pas qu'elle est canadienne-haitienne. Elle représente deux pays en Amérique et elle parle plusieurs langues dont le portugais de Lula.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada Empty Re: Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada

Message  ainsi ne soit-il Sam 3 Juil 2010 - 1:49

Yon lòt bagay ,djòb sa a,se pa yon moun yo bay li tou ,se yon
peyi!

Si J... te ka fè yon ti rale plis sou point sila.

An atandan, pi ga yo seye fè d'une pierre deux coups et plus. Imajine Ayiti-Kanada-yon fanm... Men li tró bonne heure. Normalman li lè pou yo ta met yon fanm lan fonksyon sila wi men lan Nasyonzini gen tèlman politik m'ap mande'm si se yon chaj ke manmzèl ka asume jodi a.

Menm si Lula enterese e menm si Lula jwi de apresyasyon ak popilarite mwen pa kwè ke Ameriken, ak Kanadyen par konsekan, t'ap apuye kandidati Lula. Anfin tout peyi anglosakson sa yo, Angletè, Ostrali, elatrèy, yo p'ap apuye Lula. Tout gwo peyi yo ki ap seye biyeze kat paske LaChin, Brezil, End ap vale teren. Pa bliye ke Lula apuye Iran sou kestyon enèji nukleyè.

Si mwen byen konprann, sèjousi, yo plis ap chèche ansyen diplomat pou job sila. Travay Michaelle plis sanble ak diplomasi, se sa ki fè mwen ta bay manmzèl yon chans.

Yèroswa, mwen te aplodi, men aswè a, mwen pa finn sur ke se posibl ou nesesè. An nou poze san nou mezanmi. Tankou Jacques Parizeau (mèsi Josée Legault) t'ap di, gwo boujwa wi: w ka chwazi antr la grandeur dans les instances et le bonheur de votre peuple. Se swa la folie des grandeurs ke dirijan yo chwazi pou gide yo ou byen yo aranje yo pou redistribye richès pou popilasyon yo byen viv. E misye te site peyi eskandinav yo. An reyalite, èske nou tande pale anpil de moun sa yo lan tout grand reyinyon G8, G20. Se rar ke yo fè nouvèl pandan ke volè ak sanzave ap detrui anvironman ak la vi lan Golf Meksik.

Fwa sa a, mwen pa bezwen pou yo ap parade Michaelle ou nenpót lot moun ankor lan koze protokol. Ayiti deja yon gwo peyi. Se soufrans popilasyon an ki pou sispand. Si yo vle ede Ayiti, nou pa bezwen coups d'éclat ankor.

E pi Marc, se pa jis nesesèman Michaelle non ke Harper rayi. Problèm Harper se Daniel wi. Si Buckingham ta gen yon problem, se potre Daniel ke yo pa renmen. Misye se yon Frenchman apre tou. Gen anpil zen lan mitan moun sa yo. Marc, si w se yon pekist tout bon, w sipoze konen jan Kanada angle rayi w. E pa janm blye ki sa ki te koze Michaelle problèm au début... Menm si se prop yo menm media anglofon yo ak televizyon ki te an chaj pou al chèche manmzèl.

Pa blye ke se yon gwo coup ke yo pote Kébèk lè yo te rekupere Michou. Antouka manmzèl pran gou pouvwa tande.




ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada Empty Re: Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada

Message  ainsi ne soit-il Mer 7 Juil 2010 - 1:49

Aux dernières nouvelles, Madame Jean était présente pour le départ de la Reine.

Sur ce point aussi, je veux rappeler à Marc qu'il y a tout un entourage autour de la GG pour tout et surtout pour les travaux protocolaires. Harper est dans une période de relations publiques. Il veut profiter de toutes les tribunes pour se faire voir mais son allure de lourdaud le trahit. Malheureusement pour lui, les institutions de ce pays posent des contraintes incontournables même à un premier ministre doté de pouvoirs pratiquement dictatoriaux. Heureusement pour lui, les libéraux semblent avoir absorbé du chloroforme pour un bon moment.

J'ai entendu la Reine dire que le Canada a connu beaucoup de maturité. Si elle est de mon avis, je doute qu'elle voulait lancer une fleur quelconque à Harper. Le gouvernement conservateur actuel n'a rien à voir avec l'image positive du Canada à l'étranger et sur le plan de la maturité, le gouvernement actuel de ce pays est encore à la remorque d'une idéologie impérialiste bushiste qui prône la guerre avant les pourparlers.

Je donne le bénéfice du doute aux propos de la Reine car l'ascension de Michaelle Jean, par exemple, a certainement eu un impact positif dans l'esprit même des Américains jeunes et vieux et dans le monde entier. La vénérable Reine a parlé du terrorisme et de la dégradation de l'environnement naturel comme les grands problèmes actuels. C'est dire qu'elle comprend très bien l'état du monde et que de par sa responsabilité, elle encourage les artisans de la paix qui ne sont pas motivés par toutes ces idéologies suicidaires.

Madame Jean reste digne car elle a déjà accepté une responsabilité. Ce qui m'insupporte dans tout cela, c'est un certain acharnement de racistes francophones tels que Daniel Lessard qui ont travaillé sans relâche à manipuler l'opinion pour la ridiculiser. De toute façon, rien ne fait plus mal à un blanc que de se sentir petit même quand il est visible à la télévision.

Il ne faut surtout pas que le chihuahua se mêle des discussions qui le dépassent. A moins qu'il ait toujours en tête que le forumAyiti est un hounfort comme il a seulement connu. A chacun ses pratiques religieuses ou superstitieuses mais cela ne devrait pas avoir droit de cité dans un medium rien que virtuel où nous cherchons tous un brin de lumière.

Sa chetif an pense, an pawól e menm an imaj. Definitivman mwen pa pran menm pwen ke chihuahua sila.


ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada Empty Re: Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada

Message  Marc H Mer 7 Juil 2010 - 16:17

Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada GG2010-0359-001Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada GG2010-0359-002
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada Empty Re: Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada

Message  Joel Mer 7 Juil 2010 - 16:49

[quote="martine la tourmente"]
Yon lòt bagay ,djòb sa a,se pa yon moun yo bay li tou ,se yon
peyi!

Si J... te ka fè yon ti rale plis sou point sila.

An atandan, pi ga yo seye fè d'une pierre deux coups et plus. Imajine Ayiti-Kanada-yon fanm... Men li tró bonne heure. Normalman li lè pou yo ta met yon fanm lan fonksyon sila wi men lan Nasyonzini gen tèlman politik m'ap mande'm si se yon chaj ke manmzèl ka asume jodi a.

Menm si Lula enterese e menm si Lula jwi de apresyasyon ak popilarite mwen pa kwè ke Ameriken, ak Kanadyen par konsekan, t'ap apuye kandidati Lula. Anfin tout peyi anglosakson sa yo, Angletè, Ostrali, elatrèy, yo p'ap apuye Lula. Tout gwo peyi yo ki ap seye biyeze kat paske LaChin, Brezil, End ap vale teren. Pa bliye ke Lula apuye Iran sou kestyon enèji nukleyè.
Lè mwen di yo nonmen peyi an;mwen vle di ke yo nonmen yon moun pou kalite l e pou kote l sòti.
BAN KI MOON lan djòb lan ,youn lan rezon yo ,se paske li koreyen.Li se yon azyatik,li sòti lan yon peyi ki alye ameriken;tout sa rantre lan chwa a..
Pou LULA limenm misye gen kèk tan li ap fè kanpay pou djòb lan.Misye ap fè kanpay tou pou BREZIL gen yon syèj lan KONSÈY SEKIRITE an.E mwen tande la FRANS ,LANGLETÈ di yo favorab ak yon bagay konsa.Se kab se nan bouch ,paske anba ,anba yo konnen ke ETAZINI pa vle sa;paske de jou an jou BREZIL ap vin yon konkiran pou ETAZINI pou enfliyans lan Amerik lan.
Mwen pa konn si yo ta renmen pou BREZIL vin mare pye yo ;si yo ta deside pou yo mache kont CHAVEZ pa egzanp.
Dapre mwen ,yo ta pi vit kite LULA vin sekretè jeneral; yo ta ka bay BREZIL zo sa a pou l souse ,san li pa bezwen vin di yo ke li bezwen manm konsèy sekirite an!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada Empty Re: Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada

Message  ainsi ne soit-il Jeu 8 Juil 2010 - 17:16

Dapre mwen ,yo ta pi vit kite LULA vin sekretè jeneral; yo ta
ka bay BREZIL zo sa a pou l souse ,san li pa bezwen vin di yo ke li
bezwen manm konsèy sekirite an!

Ekzakteman. J..., w'ap pale de manbr pèmanan si mwen byen konprand. Paske se inevitabl lan rotasyon yon konn ap fè a.

Mwen pa konn si yo ta renmen pou BREZIL
vin mare pye yo ;si yo ta deside pou yo mache kont CHAVEZ pa egzanp.

Mon chè, sou kestyon Chavez la, mwen pa kwè sa ka rive jis la pou yo ta entèvni fizikman parekzanpl. Sa ki posibl, sè ke misye ta tonbe ap konfronte yon seri de problèm entèn la sosyete a ak destabilizasyon paske w konen bra zót long anpil. Tande non, men, yun lan premye jès Chavez se reekipe lame lakay li ak avions de chasse russes. E bateaux de guerre russes ki te vinn fè ekzèsis lan dlo tèritoryal Venezuela. Se yon souflèt pou zót e sa raple move souvni 1962. Antouka se pa entansyon a ki pa la.

Bagay yo tro frèch e y'ap ret frèch pou yon bon timoman ankor. Nèg yo pap janm ka soti lan Irak, dayè yo fin fè dapiyanp sou richès peyi. Afghanistan li-menm, se toujou yon jeu d'échecs. Okin inisyativ pa mache, sa fè lontan y'ap pale de negosyasyon ak taliban yo. An mèm tan, m'ap tande yo k'ap di ke gen anpil lan yo se kob yo y'ap defann. Sa vle di ke yo ka al achte ireduktibl sa yo. Ret sezi. Rebèl konn la depoze zam fasil konsa. Se pa anyen non, mache ak trafik zam ki pwal profite tèt kale.
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada Empty Re: Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada

Message  Joel Jeu 8 Juil 2010 - 19:39

M..
Se de manm pèmànan m ap pale.Anpil peyi ap leve vwa yo pou yo di fò gen refòm lan Konsèy Pèmànan an.
Yo di ke fò ke kat lan rebat,paske Lewòp pou kont li gen 3 peyi lan konsèy lan ,la Risi,la Frans ak Langletè;y ap mande pou 3 peyi sa yo entegre KONSÈY lan :BREZIL,LEND ak AFRIK DI SID.
Peyi sa yo se pwisans rejyonal e ou paka minimize wòl pwisans rejyonal ,gade sa Afrik di Sid sot fè peyi ki te vle al kreye pwoblèm lan ZIMBABWE.
Li di pa p gen sa pyès;mesye yo babye men yo te blije fè bak.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada Empty Re: Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada

Message  ainsi ne soit-il Ven 9 Juil 2010 - 0:41

Joel a écrit:M..
Se de manm pèmànan m ap pale.Anpil peyi ap leve vwa yo pou yo di fò gen refòm lan Konsèy Pèmànan an.
Yo di ke fò ke kat lan rebat,paske Lewòp pou kont li gen 3 peyi lan konsèy lan ,la Risi,la Frans ak Langletè;y ap mande pou 3 peyi sa yo entegre KONSÈY lan :BREZIL,LEND ak AFRIK DI SID.
Peyi sa yo se pwisans rejyonal e ou paka minimize wòl pwisans rejyonal ,gade sa Afrik di Sid sot fè peyi ki te vle al kreye pwoblèm lan ZIMBABWE.
Li di pa p gen sa pyès;mesye yo babye men yo te blije fè bak.

ANC se pa yon mouvman k'ap enprovize e se sa nou dwe aprans lakay nou. Se pas jis opinyon yon sèl leader ki ap fè bagay yo mache. Gade, an depi de tout ajisman yo reproche Winnie, manmzèl toujou rete yon eroyin pou SidAfriken yo. Lan ANC, se pa tout moun ki dakor ak tout jès Nelson Mandela poze. Men chak manbr ANC konvenku ke l'ap jwe yon wól serye lan zafè peyi sila. Remonte depi Biko, gen yon seri de pozisyon se pa jis zafè dakor ou pa dakor, se prensip avan tou lè etranje ou liberals vle deside pou yo. Chak moun gen fason pou yo resoud konfli lan lakou lakay yo. An reyalite, apa tout moun al dousman sou kestyon Zimbabwe a. Afriken ka regle zafè yo. Tout moun gran moun tèt yo. Se sa wi.

Nou tout ap suiv nouvèl Kuba jodi a. Menm si mwen se yon patizan la libète, mwen pa renmè destabilizatè ki p'ap defand okin kóz. Sak ta di sa, yon ti moso tè kontinye kenbe tèt a yon pieuvre ki tou patou pwal mache kraze brize. M'ap di pou moun pa reaji ak trop emosyon. Tout sa k'ap pase Kuba jodi a, mwen vle kwè ke se yon dan yo rache lan bouch zót. Tout moun pwal di se yon bon jès a komanse pa Sekretè Zafè Eksteryè a, mwen jis espere ke yo fin pa konprand ke bagay yo ap chanje pi vit ke yo te pense.

Se tankou an Chin, sèl Kuben ki ka pote chanjman ki nesesè lan peyi yo. Apre 50 ane, se pa anbago ki pwal fè Kuba chanje pour le pire... Nou p'ap di ke se pa yon jès politik non, men se yon mesaj itou pou pèpl ameriken ak Obama. E an mèm tan, nou pa konen tout bagay mezanmi, Lula gen relasyon patikilye ak Kuba itou. Politik se yon bagay enteresan lè se pou la paix moun ap travay.

Tèt chaje. I'm in a good mood paske se epok festival jazz, blues, reggae, elatrèy tou patou kote nou pase. Men li fè tèlman cho maten midi e aswè. Nou bije chanje chemiz pijama ak kouvre-li omwen yon fwa lan nuit.
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada Empty Re: Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada

Message  Joel Ven 9 Juil 2010 - 7:24

M...
ZOULOU yo ki dominan ""nasyon"" (mwen pa renmen mo tribi an) gen yon filozofi yo rele ""UMBUNDU"".
Se yon bagay ki ap fè raj isit OZETAZINI.Antrenè BOSTON CELTICS lan ,lè misye ap antrene ekip lan e ke mesye yo pa bay maksimòm yo misye plede ap repete ""umbundu"",se menm bagay ak antrenè ekip nasyonal foutbòl Etazini an .

UMBUNDU vle di sakrifye enterè pèsonèl ou ,pou enterè gwoup lan.Se sa enbesil ki toujou domine politik ann AYITI yo ,pa janm genyen;yo pa gen umbundu.
Wi,se pou wè jan SID AFRIKEN yo fè politik;SE YON BAGAY EKSTRAWÒDINÈ.Mesye yo pa goumen antre yo,mesye yo gen UMBUNDU.
Se yon lòt diskisyon pou nou ta fè sou bagay sa a.
E m ap di w;se youn lan rezon mwen ta renmen ti pè an tounen ann AYITI pi vit ke posib.Misye aprann anpil lan men lidè SID AFRIKEN yo e petèt li ta montre ayisyen yo gen UMBUNDU lakay yo.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada Empty Re: Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada

Message  ainsi ne soit-il Ven 9 Juil 2010 - 9:57

J..., se tèlman enteresan, diskisyon an gen dwa pran yon plizyè direksyon men l'ap fè rond yon grenn problèm ke w byen presize: gouvènans lan peyi Ayiti. Umbundu pou Ayiti itou!
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada Empty Re: Sou kestyon Michaelle Jean ki pa la jou fèt Canada

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum